Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tyco
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 28 Aug 2006 12:15:15 Titlul subiectului: |
31976 |
|
Alte tramvaie de mentenanta si o vedere generala a halei din depoul Micalaca care seamana izbitor de mult cu cea din depoul de la Ghioroc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.67 kb |
Vizualizat: |
de 22184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.73 kb |
Vizualizat: |
de 22184 ori |
|
Descriere: |
tramvaiul de mentenanta 001 |
|
Mărime fișier: |
221.72 kb |
Vizualizat: |
de 22184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.95 kb |
Vizualizat: |
de 22184 ori |
|
_________________ [img]http://tramclub.org/Static/www.railwayfan.ro/images/usr/tyco/ssv_banner_2.jpg[/img] |
|
Sus |
|
|
tyco
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 28 Aug 2006 12:54:29 Titlul subiectului: |
31977 |
|
O mica intrebare...la ce folosesc aceste 3 "tramvaie"
Un lucru care m-a enervat foarte mult a fost faptul ca titicarul era plin ochi in vreme ce prin Sageata verde batea vantul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.79 kb |
Vizualizat: |
de 22180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.01 kb |
Vizualizat: |
de 22180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.36 kb |
Vizualizat: |
de 22180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.16 kb |
Vizualizat: |
de 22180 ori |
|
_________________ [img]http://tramclub.org/Static/www.railwayfan.ro/images/usr/tyco/ssv_banner_2.jpg[/img] |
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Aug 2006 07:58:01 Titlul subiectului: |
32162 |
|
ultimele 3 sint vagoane, nu tramvaie si se folosesc la transportul de muncitori sau materiale necesare intretinerii liniilor
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Noi 2006 00:56:49 Titlul subiectului: |
37707 |
|
O informatie confirmata de persoane din cadrul RATB: vagoanele basculante care transportau nisip, pe boghiuri EP, au ajuns la Arad. In 1992 inca mai existau acolo vagoanele 01, 03, 05 si probabil si 02 si 04, dar erau deja dezmembrate si in stare de degradare. Spre deosebire de cele de pe situl RATB, ele aveau caroseria mai patrata, fiind probabil modernizate la URAC prin anii '80. Cand le-am vazut in 1983, cred ca deja erau in forma in care au fost duse la Arad.
Ca termen de comparatie, semanau cu utilitarul 001, dar erau mai lungi, ca pe situl RATB.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 12 Noi 2006 09:14:06 Titlul subiectului: |
37713 |
|
Utilitarul 01 a devenit așa-numitul tramvai de vară (Malagamba), modernizat aici la Arad. Nu v-ați dat seama că seamănă foarte bine cu o basculă? I-a fost făcută caroserie nouă, barele de la uși luate de la timiș și scaunele la fel. Problema acestui tramvai este numărul de locuri care, la ore de vârf nu face față. Proastă a fost ideea ca acestui tramvai să i se dea să facă ture oficiale. Mai bine rămânea pentru plimbări.
Și dacă vă e dor de el, îl puteți vedea în depoul Ghiroc, învelit cu folie de nailon.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Noi 2006 13:21:06 Titlul subiectului: |
37716 |
|
Cabina a ramas aceeasi, doar partea din spate a fost refacuta. Mai mult ca sigur i s'au pus si boghiuri de Timis. Nu stiu daca 01 din Arad este fostul 0(01) din Bucuresti, a nu se confunda cu deja-existentul 001 din Arad.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 23 Noi 2006 09:10:41 Titlul subiectului: |
38882 |
|
oficial am aflat ca cei de la CTP au interzis vatmanilor sa dea caldura dupa 8 dimineata si inainte de 9 seara, pina la noi ordine . Cei ce nu respecta aceasta vor avea penalizare 10% la salar(probabil cadou de sarbatori)
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 04 Apr 2007 22:31:34 Titlul subiectului: |
78085 |
|
tramvaie din arad preluate de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.38 kb |
Vizualizat: |
de 21489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.62 kb |
Vizualizat: |
de 21488 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.68 kb |
Vizualizat: |
de 21490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.59 kb |
Vizualizat: |
de 21489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.04 kb |
Vizualizat: |
de 21489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
208.73 kb |
Vizualizat: |
de 21491 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Apr 2007 11:17:26 Titlul subiectului: |
78180 |
|
Ieri spre uimirea mea am prins trei tipuri de tramvaie intr-o poza, desi ele circulau foarte rar:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.24 kb |
Vizualizat: |
de 21428 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 12:59:01 Titlul subiectului: |
78565 |
|
Trix a scris: | O informatie confirmata de persoane din cadrul RATB: vagoanele basculante care transportau nisip, pe boghiuri EP, au ajuns la Arad. In 1992 inca mai existau acolo vagoanele 01, 03, 05 si probabil si 02 si 04, dar erau deja dezmembrate si in stare de degradare. Spre deosebire de cele de pe situl RATB, ele aveau caroseria mai patrata, fiind probabil modernizate la URAC prin anii '80. Cand le-am vazut in 1983, cred ca deja erau in forma in care au fost duse la Arad.
Ca termen de comparatie, semanau cu utilitarul 001, dar erau mai lungi, ca pe situl RATB. | Aici la depoul Micalaca tot Timis li se spune
Apoi au fost folosite pentru transportul de nisip de la Simbateni, este acolo inainte de statie un racord unde se aducea nisipul de la balastiera Cicir.
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 18:29:31 Titlul subiectului: |
78571 |
|
Basculantele se numesc 1VB la Bucuresti... utilitarele pt. deszavezire se numesc 1VUZ.P-00.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Apr 2007 21:44:33 Titlul subiectului: |
78621 |
|
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/tramvaie-trimise-la-casat/cn/aradon-news-editor5-20070425-044745
Se vor casa inca 12 vagoane, printre care probabil GT4 567.
Ati vazut ca au inceput inmatricularea tramvaielor si in Arad? Inca nu toate vagoanele au placute, insa am vazut pe Timisuri, unele T4R si pe un GT8. Placutele sunt lipite in fata si la capatul vagonului si sunt de culoare galbena. Nu cred ca ar trebui sa ne gandim la o ordine a lor, deoarece , de exemplu, T4R 169 are placuta iar 127 nu...Totusi, cred ca au inceput cu vagoanele Timis, deoarece am vazut numere mici (0013). Gt8-ul inmatriculat este 263...
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Mai 2007 16:43:47 Titlul subiectului: Inmatriculare vagoane ?! |
78802 |
|
Nu stie nimeni rostul acestor "placute de inmatriculare" ? Au un numar de parc vagoanele, ce corespunde unui numar de inventar in cadrul CTP-ului, de ce a mai fost nevoie si de astea ?
Mai bine, de banii cheltuiti cu aceste placute, ar fi cumparat, respectiv reparat, piese pentru vagoanele defecte, ca de bine de rau avem destule (ex. 567, 013, 06 GT4, 302-312 OEG, 1003 M8S, 1005 M8S, etc.)!
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Mai 2007 18:36:17 Titlul subiectului: |
78803 |
|
Este o reglementare la nivel national ce prevede inmatricularea locala a unor vehicule ce inainte nu aveau nevoie de numere de inmatriculare - aici intra troleibuzele si tramvaiele dar si diverse utilaje cum ar fi excavatoare mici, motostivuitoare, dispozitive de spart asfaltul samd.
Inmatricularea se va face la nivel local, adica in cadrul orasului. Oricum daca in Arad au inceput abia acum se poate spune ca sunt printre codasi; in multe orase tramvaiele/troleele au placi de aproape un an.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 11 Mai 2007 07:55:34 Titlul subiectului: |
78813 |
|
Deci asa va fi peste tot, doar ca la Arad au inceput mai repede decit alte orase. Eu am vazut in oras si citeva motorete inmatriculate fix cu acelasi tip de numar si am inteles ca si vehiculele hipice vor avea ceva asemanator
De asemenea, a fost organizata o sedinta publica la primarie unde ne explicau celor cu scutere ca va trebui sa le inmatriculam si sa dam un test de 5 intrebari. Dupa ce am scuter negru nu sint deacord sa pun pe el placute galbene din astea mari
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 26 Mai 2007 15:33:35 Titlul subiectului: |
79199 |
|
Tot mai multi aradeni sunt nemultumiti de serviciile prestate de CTP Arad. Iata un alt exemplu care cred ca a provocat un foarte mare disconfort calatorilor.
Exista o cursa pe linia 11, care pleaca la ora 12:00 din Fat Frumos, in fiecare zi. In timpul saptamanii este deservita de "omida" (1014+1054) sau de inlocuitorul "omizii", adica alt GT6 cu remorca. In weekend, de obicei circula vagoane apartinand depoului UTA, deci tatre in tandem sau GT8. Azi, circula Timisul 184+4...era aproape plin.
Imi inchipui senzatia de a merge la 30 de grade Celsius, in Timis, 1 ora si ceva, in picioare. Oricum am privi, Timisul cred ca se incalzeste cel mai repede vara si se ventileaza cel mai greu, mai ales ca exista putine ferestre si acelea poate sunt mici...
In schimb, 15+16, un Timis cat de cat mai confortabil, dotat cu perdele, era pe linia 10...Ma rog...
Nu inteleg de ce pe cel mai lung traseu de tramvai din Arad, si din tara, circula probabil cele mai nereusite vagoane. (Timis). Nu cred ca linia este atat de proasta, incat sa nu reziste un cuplu de GT4, macar la o cursa. Ar mai fi o problema pe care mi-a spus-o un angajat CTP: civilizatia calatorilor. Din pacate, in remorca 1054, se bea, se fumeaza, etc...Dar nici asa nu se poate, sa pedepsesti majoritatea calatorilor pentru niste tarani, care ar trebui amendati de organele de ordine care nu isi fac treaba.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 08:53:36 Titlul subiectului: |
79259 |
|
In weekend sint probleme ca toti vatmanii vor liber si cei ce ramin trebuie impartiti. De obicei simbata la ora 12 pe linia 11 e mai rau ca inainte de '89 . N-ar putea si ei sa puna un GT6 cu remorca?
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 12:30:00 Titlul subiectului: |
79266 |
|
Un Timis are capactiate mai mare decat un vagon de GT4. Insa sugestia mea ar fi un cuplu de GT4 pe liniile 11 si 12...
Iar daca foarte multi oameni coboara in Vladimirescu, deci exista asa mare trafic, paote ar fi bine ca in viitor sa mareasca frecventa vagoanelor pe liniile 9 si 10. In curand (2-3 ani zic eu) Vladimirescu va fi practic unit cu Aradul devenind un fel de cartier. Atunci, daca 7,8,17,18 au frecvente foarte bune, va trebui ca si 9,10 . sa circule macar la intervale de jumatate de ora.
Sa nu mai vorbim ca in zona este magazinul Selgros, si ca se construiesc niste blocuri ANL...
Concluzia este urmatoarea: in ultimii ani traficul va creste simtitor, iar CTP va trebui sa faca fata, atat din punctul de vedere al vagoanelor, al caii de rulare, cat si al personalului.
Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc faptul ca s-a instituit un trend in presa locala de Arad pt a ataca CTP-ul atunci cand trebuie, si cand nu. De cand ma stiu eu, in cazul unei deraieri in centru (care se rezolva in aprox 1 ora), tramvaiele erau deviate in Micalaca sau Vlaicu. Nu inteleg de ce face azi atat tam-tam pe marginea deraierii lui 1864 la Teatru...
Ultima modificare efectuată quiksilver la Mie 30 Mai 2007 20:04:49, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 14:15:37 Titlul subiectului: |
79270 |
|
Ar fi bine sa modifice un GT4... sa-l faca bidirectional, si din tramvaiul de Ghioroc, care ar putea fi format din 2 GT4, al 2lea vagon sa ramana in Vladimirescu si, eventual sa se ataseze la un tramvai care pleaca spre Arad sau chiar sa plece singur inapoi. Valabil pentru orice tip de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 18:07:12 Titlul subiectului: |
79275 |
|
Intr-adevar am vazut intr-o simbata GT4 pe linia 11 la prinz, asa ceva nu credeam ca pot vedea, 200 oameni in spatiu atit de mic. La fel si cu Tatra T4D cu remorca, e foarte multa lume simbata ca toti se grabesc, la 14:30 nu mai este alt tramvai pina la 15:20 si se aduna la Podgoria ca poti doar cu cei de acolo sa umplii un GT4 cu remorca(chiar si cu doua )
La confort, nu cred ca era prea mare la GT4, in acel caz ca au putin spatiu intre scaune si fiind multi calatori era jale.
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 19:29:13 Titlul subiectului: |
79280 |
|
Ar trebui neapărat mărită frecvența tramvaielor spre Vladimirescu. Nu ar strica să se facă o linie de întoarcere (asemănătoare celei din Vama Micălaca) imediat la ieșirea din Vladimirescu, să nu mai fie nevoie să meargă fără călători până la combinat. Ar fi destul să fie trimise câteva tramvaie pe zi la combinat, atât cât este necesar pentru cei care lucrează sau locuiesc acolo. Acele tramvaie trimise în acea zonă sinistră ar mi mult mai de folos să fie către CET pentru că ar ajuta foarte mult atât la suplimentarea vagoanelor în grădiște cât și transportul de persoane la METRO - măcar experimental.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 20:09:49 Titlul subiectului: |
79282 |
|
Acel combinat se vinde la fier vechi...
Mai functioneaza acolo firma ce administreaza trenul acela RO-LA, ce transporta TIR-urile pana in Austria. (ce norocosi sutn ungurii ca mai scapa de poluare si aglomeratie pe sosele). In rest, nu stiu daca isi mai desfasoara activitatea vreo firma acolo...
Ar trebui lasata totusi acea bucla, tot in perspectiva, paote se vor deschide spatii comerciale la iesirea din Vladimirescu, sau ceva locuinte. Oricum, tramvaiele pot sa intoarca linistite la statia "DN7", deoarece acolo exista un "triunghi".
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Mai 2007 23:31:48 Titlul subiectului: |
79287 |
|
Tocmai m-am uitat pe tabela la Bou Rosu, simbata nu circula pe linia 12 decit la ora 10:06 si 17:56, mai sint si pe linia 10 anulate, dar unul pleaca chiar la 12:45, pentru cei carora nu le place presa si merg doar pina in Vladimirescu.
Oricum cam toate tramvaiele pe linia 11 si 12 sint pline(aici ma refer la aglomerate), ar fi o solutie inaintea lor sa circule cite un 9 sau un 10 pentru cei din Vladimirescu.
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
|