Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Arad - Discutii generale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 372
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 10:35:15    Titlul subiectului: 144658

Sunt tramvaie de tip T2 MF Esslingen. faceti comparatie intre 2003 din Stuttgart si acestea ce sun in Arad.
Aceste vagoane de servici provin initial din Stuttgart (daca va uitati la bot seamana putin cu GT4) apoi au fost duse in Mannheim, 1313 este vagon care indreapta, slefuieste linia (Schleifwagen), iar 1309 vagon pentru verificarea firului aerian (Fahrleitungsinspektion) pe acoperis are un gemulet.

http://home.wtal.de/bahnfreunde/img09-d.htm

http://www.tram-info.de/wagenp/stuttgart_a.htm



strassenbahn arad 2006-2007 (50).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.44 kb
 Vizualizat:  de 8179 ori

strassenbahn arad 2006-2007 (50).JPG



2003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.11 kb
 Vizualizat:  de 8179 ori

2003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 19 Aug 2011 00:06:59    Titlul subiectului: 147771

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,3612551,page=all

Niste poze de exceptie, link descoperit de srazvi. Gasiti cateva poze din 1997, unele as spune de colectie, cum ar fi: cuplul GT4 493+561, 613 solo, Tatrele 168, 91,97,121,123.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 23:26:45    Titlul subiectului: 150829

http://arq.ro/s-au-aprins-luminile-in-bradul-de-craciun-fotovideo/

Poze si filmulet de la aprinderea bradului de Craciun. Se vede noul tramvai al lui Mos Craciun, GT6 #258.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 23:37:28    Titlul subiectului: 150831

Cateva video-uri cu tramvaiele din arad de pe vremea cand s-a redeschis str.cocorilor.Se poate vedea in videoclip vagonul 230 cu remorca restaurant circuland pe 4b.In dreapta de altfel puteti selecta alte video-uri cu tramvaiele din Arad din anul 2002.

Sursa : http://www.myvideo.de/watch/77629/Tram_Arad_Muelheimer_Wagen

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2011 11:46:02    Titlul subiectului: 150934

Cred ca au loc ceva miscari in depoul Micalaca. GT4 611 (reclama Dedeman) a disparut de cateva zile de la locul sau, iar in locul lui l-am vazut pe 486. Dupa cum se stie, lui 611 nu i s-a facut asigurare in 2011. Banuiesc ca l-au dus intr-o hala pentru a-l pregati din nou de strada. Pe 608 inca nu l-am vazut afara, iar 583 este nemiscat de cateva zile bune. Sunt chiar curios ce "evenimente" vor fi dupa anul nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2012 19:33:01    Titlul subiectului: 152251

Sper ca cineva sa ne tina la curent in ceea ce priveste orice veste relationata GT4-urilor; as fi bucuroasa insa sa nu existe noutati importante negative, cat mai multe insa sa continue sa functioneze corespunzator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2012 10:08:35    Titlul subiectului: 153370

Se pare ca am intrat intr-o noua etapa de asigurari. Pana acum, surprizele au venit doar din Micalaca de unde au iesit la strada vagoanele 1008 (M8S) si 611 (GT4). Poate au fost lasate la vatra 486 si 583.

La UTA pana acum nicio miscare, doar ca s-ar parea ca sunt destul de multe vagoane cu probleme tehnice. De aceea nici nu e sigur daca vreun vagon a fost lasat fara asigurare dintre cele de anul trecut. La capitolul iesiri, de la UTA inca nicio surpriza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 20:32:34    Titlul subiectului: 153524

MAINE SE VA HOTARI CASAREA a (numai) patru vagoane: Gotha 42, GT 4 05 (ex Ulm), GT4 583 (ex Stuttgart) si GT6 131. Casarea va fi votata in Consiliul Loca dominat clar de PDL, dar asta nu e relevant - oricum ar fi vorba doar de o formalitate.

Pot spune ca exista surprize in sensul numarului mic al casarilor. Dupa cum se vede, lipsesc Tatre - tipul de tramvai cu cele mai multe vagoane ramase fara asigurare.
Gothele au ramas numai pentru muzeu, 37 e reabilitat la Ghioroc, iar 42 nu a fost reabilitat. 05 e un GT4 care a ramas fara asigurare si in 2011 si se pare ca problemele sale sunt mult prea grave pentru a-l reda circulatiei. 131 si 583 au circulat anul trecut. De 583 s-a mai vorbit pe aici, putem spune ca e ciudata casarea lui fata de pastrarea unor vagoane carora nu li s-a facut asigurare anul trecut (554, 570, 612, 555). 131 a fost tras pe dreapta prin toamna si se pare ca va muri. E primul tramvai din seria primelor GT6 aduse la Arad pe la mijlocul anilor 90 care va fi casat (exceptie 113, folosit pentru piese).
Am fost destul de atent, nu cred sa fi fost si alte casari hotarate de Consiliul Local.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 23:28:56    Titlul subiectului: 153535

Din pacate GT4 05 are lonjeronul fisurat si nu mai prezinta siguranta in circulatie, din aceasta cauza a fost propus la casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2012 22:37:24    Titlul subiectului: 153651

Ma surprinde complet decizia luata in ceea ce priveste situatia tragica a GT6-ului 131. Ma intreb daca aceasta problema pentru care a fost ultima oara si pentru totdeauna retras din circulatie a avut un rol important in decizia luata si mai in sus mentionata sau doar simplu fapt ca vagonul nu a mai fost asigurat?

E asa de trist cand numai citesti o asemenea veste! Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 00:28:08    Titlul subiectului: 153654

Sunt niste vesti foarte triste, dar suntem in secolul 21 si meritam tramvaie noi nu vechi si uzate la maxim care nu mai prezinta siguranta circulatiei in trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 7976
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 07:44:48    Titlul subiectului: 153655

Tramvaie noi tinute unde, intretinute unde si cu ce? Crezi ca plasticurile astea noi sunt docile ca un GT4? Sa te vad cum pornesti iarna un plastic din asta tinut afara toata noaptea... De bine, de rau, chiar si cu compresor din ala pacatos, cu ceva chin si multe sudalmi, harbul tot se urneste...

Ca GT4 si restul au ajuns cum au ajuns, e alta poveste. Daca ar fi fost intretinute cat de cat in anii de exploatare la Arad (destul de greu, insa, cand buzunarele sunt goale si n-ai nici o letcaie), multe din cele taiate ar fi circulat inca bine merci, fara sa puna siguranta nimanui in pericol.

O fi secolul care e, insa asta nu schimba cu nimic ruptura din dos, pentru care nici petic nu se gaseste.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech/Cristina Albu la Vin 02 Mar 2012 09:14:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 09:12:31    Titlul subiectului: 153662

Primaria Arad a scos deja la licitatie ceva lucrari de modernizare a depoului UTA, astfel incat sa-l accesibilizeze pentru tramvaie noi. Licitatia pentru tramvaie inca nu a fost pornita, oricum orasul nu prea isi permite mai mult de 5-7 bucati.

Numarul vagoanelor de tramvai din Arad inca este linistitor de mare fata de necesitatile din traseu. Faptul ca acum se caseaza doar 4 vagoane dintre care unul e utilitar arata, zic eu, faptul ca cei din CTP vor sa caseze doar daca apar defectiuni iremediabile.

Intr-adevar, intretienrea curenta lasa de dorit. Se mai face cate o reparatie capitala, insa ritmul este dupa punga: maxim 5 vagoane pe an. Oricum, nu numai in CTP e problema intretinerii, am vazut ce se intampla si in Timisoara sau Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 7976
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 09:23:09    Titlul subiectului: 153664

5-7 tramvaie noi si o micuta modernizare la UTA nu inseamna decat treaba electorala. Practic, te-ar pufni rasul. Solutia reala e scrierea de proiecte pentru valul 2 de finantare si achizitia serioasa de vagoane, pentru inlocuirea totala a parcului.

Intre timp, de vazut ce se poate face cu depourile. Eu as opta pentru un depou nou (si renuntarea la cele actuale), facut cu adevarat pentru a primi tramvaiele noi. Daca nu, modernizarea reala a celor doua depouri, nu spoiala.

Si inca ceva: scolarizarea personalului pentru ca oamenii sa fie pregatiti sa se ocupe de noile tramvaie, nu sa caute asemanari cu Timisul, Tatra sau ITB-ul.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 11:02:48    Titlul subiectului: 153675

Nu stiu daca cei din Primaria Arad sunt in stare sa scrie proiecte pentru achizitionarea unui numar mare de vagoane. Cele mai mari investitii din Arad s-au facut in urma unor imprumuturi. Eu cred ca vor fi cumparate vagoane noi treptat, dar vor mai fi aduse si SH-uri dupa cum se tot zvoneste.
Legat de depouri, mai demult am auzit teorii conform cararora se urmareste vanzarea depotului UTA (Micalaca e greu accesibil traficului auto). Insa zvonurile sunt infirmate pentru ca modernizare de care vorbeam mai sus este menita pentru UTA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2012 15:40:01    Titlul subiectului: 153733

O idee mai apropiata pentru CTP Arad sau mai realista ar fi macar acoperirea acestora; nu cunosc in ce masura ar fi posibil acest lucru, dar financiar cu siguranta ar fi mai avantajos.
Iar protectia tramvaielor chiar si numai in fata vremii nefavorabile ar fi semnificativ crescuta. Sunt o serie de factori care intr-adevar ar conta poate definitiv in intretinerea corespunzatoare a mijloacelor de trasport in comun si la prelungirea perioadei de functionare corespunzatoare a acestora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Mar 2012 22:00:56    Titlul subiectului: 153980

De la un grup de vatmani UTA - către călători
in Regional

10 Martie 2012

"Sursa: www.vestic.ro

Avand in vedere ca un coleg de al nostru a fost injunghiat de un NESIMTIT, la Fat Frumos, va punem la cunostiinta ca vatmanii nu au in atributie rolul de a da boschetarii jos cu atat mai putin de a se certa sau chiar bate cu boschetarii sau aurolacii care PUT din cap pana in picioare.

Solidar cu colegul nostru, va avertizam ca de acum ii veti suporta, atata timp cat noi-vatmanii - nu primim un spor de periculozitate de macar 15% din salariul de incadrare. Nu ramane, in aceste conditii, decat sa ii da-ti dvs.jos, sa va certati cu ei, noi ne-am saturat sa tot fim victimele unor derbedei ce nu au 7 ani de acasa, sa ne fie pusa viata in pericol.

Ganditi-va, daca tramvaiul era in mers si era cu mansa sau controlerul in accelaratie, iar colegul nostru era injunghiat, ce se putea intampla! Se mai oprea in CEVA, si poate erau si alte victime, pagube etc.

Salariul de MIZERIE pe care un vatman il primeste, nu merita sa iti risti viata si libertatea. In Arad sunt cele mai mici salarii din tara-ca vatman. Nu intelegem de ce aceasta MARE diferenta cu alte orase ca Timisoara, Oradea, Cluj, Bucuresti, Iasi - ei nu au tot linii si tramvaie de condus, au avioane si submarine?

Primaria, care ne conduceti, va rugam insistent sa ne mariti salariile, ca avem niste riscuri, nu? Adaugati ne sporurile acestea si atunci ne vom risca si noi pentru ceva, nu?

Va multumim,
vatmani UTA
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 14:28:27    Titlul subiectului: 153990

Intreb pentru a N-a oara. Ce face politia romana platita si din banii mei ? Daca se stie ca exista probleme pe unele trasee de ce nu sunt patrule de politie sau de jandarmi ? Asta ce fac, dorm in post ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 19:57:50    Titlul subiectului: 153996

Vatman injunghiat? Ma ingrozesc numai cand aud ce lucruri violente se intampla cateodata. De la calatorii care chiar reclama comportamentul unor vatmanii pana la asemenea stiri in care un vatman ajunge sa fie injunghiat pentru ca a vrut doar sa spuna unui calator cu siguranta fata tichet de calatorie sa coboare. Imi aduc aminte de alte cazuri similare in care un vatman de exemplu, a rugat niste tineri imbuibati in alcool sau prostie sau ambele sa inceteze sa mai fumeze in coridorul vagonului si totul s-a finalizat odata cand vatmanul batut mar a ajuns la spital de urgenta. Sincer, tind sa crede ca fiecare vagon ar trebui sa aiba fie un jandarm care sa il insoteasca pe vatman si astfel sa fie reduse orice alt caz de violenta verbala sau fizica la zero posibil sau sa fie instalate camere de supraveghere si in acestea. A doua optiune poate nu e tocmai stralucita dar vorbim deja despre o necesitate de protectie in ceea ce ii priveste pe toti cei care folosesc mijloacele de trasport in comun. Si pedepsele in cazul violentei de orice natura poate ar trebui sa fie drastic majorate si sever aplicate! Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 14:40:37    Titlul subiectului: 157768

Din primele mele observatii, se pare ca au trecut la UTA cateva vagoane de Micalaca cu tot cu vatmanii lor. Pana acum am vazut asa: M8S 1006 si GT 6 31, 35, 42, 74. Posibil sa fie si alte GT6, mai putin 33 pe care l-am vazut in depoul Miclaca (si probabil 76, nemiscat de ceva vreme). Alte GT 6 inseamna 71, 41 si probabil 77. De M8S nu stiu, am vazut cateva in depou. Vagoanele mentionate mai sus au circulat pe linia 3 (1006 si 74), 16 (35), 4b (31 si 42). Pe linia 9 l-am vazut pe GT 4 03. De asemenea, "Omida" a tras (logic) la depoul Micalaca. Nu stiu daca a trecut la UTA vreun GT4, m-as mira sa se fi intamplat avand in vedere ca din goana masinii l-am vazut in depou pe 486, proaspat reconditionat. Oricum in aceste zile a fost vremea verificarilor pentru vagoanele din Micalaca. Ma refer mai ales la cuplurile de GT4 si la OEG. 304+314 este revopsit in schema originala (sau i-a fost data jos oribila vopsea mov-Pletl).

Nu s-a operat nicio schimbare in mersul liniilor de pe relatia Vlaicu - Centru (poate cu un vagon de linia 3 in plus la orele de varf). De aici a rezultat o aglomerare constanta a tramvaielor de linia 3 (sau 6, daca erau la un minut in fata celor de 3).

Un lucru interesant: desi linia 18 tramvai avea un interval de urmarie usor mai mare (acum, pe timp de vara), numai autobuzul 18 vine la 10 minute in orele de varf. Autobuzul 7 vine la 14 minute. Vad ca au inceput cu autobuze scurte care nu prea cred ca au facut fata cu brio la orele de varf. Bine ca in Aradul Nou puteau trimite articulate. Probabil situatia se va schimba la nevoie.

Editare ulterioara. L-am uitat pe GT 6 36. E trecut la depoul UTA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 372
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 18:13:55    Titlul subiectului: 157770

S-ar putea introduce linia 2 pentru ca tramvaiele 3 si 6 sa nu mai fie asa aglomerate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 22:52:42    Titlul subiectului: 157778

Da de unde...Ar fi prea ineficienta pentru politica CTP-ului. Mai mult vagoane ca pe 4b, fara loc de refugiu pentru pauza vatmanilor - asta daca nu s-ar complica putin cu bucla Capitan Ignat.
E oribil cat de rare par tramvaiele. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2012 02:59:11    Titlul subiectului: 157782

Din depoul Micalaca s-au dus in depoul UTA:
M8S: 1003, 1006, 1008
IVB: 31, 35,36, 41, 42, 74
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 22:34:24    Titlul subiectului: 157905

E si 71 trecut la depoul UTA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 956
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2012 11:33:57    Titlul subiectului: 158547

Se lucreaza la trecerea peste liniile de tramvai din Vama Micalaca, acesta fiind motivul intreruperii circulatiei spre Vladimirescu-Ghioroc.
In timpul saptamanii au crescut putin numarul curselor de linia 9 si 11 (pe relatia Fat Frumos-Renasterii) pentru ca vin tramvaie diferite care duc sau preiau calatorii catre/din autobuze. In weekend lucrurile nu stau chiar asa, vagoanele de linia 11 asteptand in depoul Micalaca pana cand autobuzul face tura completa in locul sau. Astfel, in dupa-amiezele de weekend depoul Micalaca gazduieste pentru cateva ore si un vagon de la UTA, de obicei un GT8. Iesirea din depoul Micalaca se face normal, atat vagoanele de liniile 9/11 cat si cele pentru celelalte linii mergand pana la bucla Billa pentru a intra pe sensul valid: Billa-Renasterii-Miorita-Polivalenta.
Cred ca dupa ce se vor termina lucrarile in Vama, iar bucla de acolo va deveni functionala, se va intrerupe circulatia si pe celalalt fir de pe pod, tramvaiele urmand a circula numai in zona 300 cu eventuala intoarcere in Vama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 9 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community