Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Cluj Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 12:49:55    Titlul subiectului: 166309

In mod normal, ar fi trebuit gasita o solutie tehnica ca linia de tramvai sa fie separata de trafic. Asa este in majoritatea oraselor din Europa de Vset, cel putin acolo unde tramvaiul a "renascut", aici dau exemplul Frantei.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 12:54:12    Titlul subiectului: 166310

Problema e ca pe Muncii si Oasului sunt si blocuri, si case, pe care traficul asta greu le afecteaza si-i afecteaza si pe oameni, deci faptul ca singura solutie gasita pentru centura Apahida e continuarea pe cele doua artere din Cluj (ma rog, de fapt pe mai multe, ca nebunia continua la vest de gara) e total anapoda.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Vin 09 Aug 2013 12:58:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 12:58:28    Titlul subiectului: 166311

Sper sa nu fie accidente cauzate de tiristi. Au fost cazuri in alte orase ale tarii cu tiruri care au "pupat" tramvaiele. Oricum, felicitari Clujului pentru modernizarea infrastructurii si pentru timpul scurt in care au reusit lucrul asta. In Bucuresti din pacate e jale mare. Ma refer la timpii de modernizare (1 km de cale de rulare in..............2 ani). Dar ma opresc aici, sa nu depasesc tematica topicului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 67
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 15:04:13    Titlul subiectului: 166320

Problema legata de traficul greu speram sa fie remediata in urmatorii ani prin legarea A3 de centura Valcele - Apahida.
Insa eu imi mentin parerea ca linia de tramvai a fost prost gandita, multe intersectii periculoase, peroane plasate nu prea bine iar pe Splaiul Independentei sustin in continuare ca macar sensul spre gara trebuia mutat prin parc sau eliminarea traficului pe acea directie de la podul Napoca pana la Opera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bianca



Data înscrierii: 27/Apr/2011
Ultima vizita: 02/Iun/2016
Mesaje: 17
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 16:08:07    Titlul subiectului: 166321

Ideea era sa elimine traficul de la pod, mi se pare ca asa a si fost cateva zile dar cred ca au facut posesorii de 4 roti scandal.
S-au pacalit urat cu noua configuratie, au mai si taiat din parc...daca lasau liniile pe traseul vechi ramaneau doua bezni pe sens si totul era ok, asa la ore de varf se face coada......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 16:11:58    Titlul subiectului: 166322

Volk a scris:
pe Spaliul Independentei sustin in continuare ca macar sensul spre gara trebuia mutat prin parc sau eliminarea traficului pe acea directie de la podul Napoca pana la Opera.

Anul trecut am citit undeva ca dupa ce se va termina de reabilitat si tronsonul Gara - B-dul Muncii, traficul masinilor pe sensul Stadion - Opera Maghiara va fi interzis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 18:04:33    Titlul subiectului: 166380

Am urcat pe Youtube un film cu o semicursa completa cu un KT4D pe linia 100 (Unimet - Piata Garii) in timpul probelor - 2 august 2013:

http://www.youtube.com/watch?v=bwaCIFWBG08

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 20:26:38    Titlul subiectului: 166383

Care a fost viteza maxima cu care a mers ? In zona podului am vazut ca nu au modernizat infrastructura (min. 10:27 din filmulet). Frumoasa infrastructura, felicitari Clujului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 20:47:30    Titlul subiectului: 166384

Nu stiu, nu am fost atent, dar estimez o medie de 35-40 km/h.
Despre pod s-a scris pe paginile anterioare.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 21:43:00    Titlul subiectului: 166398

Ramane insa de rezolvat problema cu tirurile. M-am uitat atent la filmulet si am vazut ca exista multe zone cu risc ridicat de accidente, daca este un sofer de tir mai "certat cu legea". Sa speram ca nu va fi nici un accident.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 116
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 16:25:03    Titlul subiectului: 167323

Ca fapt divers, miercuri mi-am lasat masina in service si-am venit acasa cu tramvaiul din statia Terapia. Undeva in jur de ora 15.25 am ajuns in statie, mai erau circa 10 persoane. Am stat pana la ora 15.55 pana a venit primul tramvai, in conditiile in care de la CuG pana la Terapia, in regim normal nu face mai mult de 7 minute. Incepand cu ora 14.17 pana la 16.37, 102-ul pleaca de la CUG din 10 in 10 minute conform orarului de pe site-ul RATUC. Imi venea efectiv sa ma urc pe pereti. Oare baietii astia respecta programul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2013 21:00:34    Titlul subiectului: 167844

Mai avem de asteptat inca un an pentru ca tramvaiul sa aiba cale separata de rulare de la stadion pana la Opera Magiara

Citat:
Linia de tramvai din Cluj-Napoca a fost modernizată de autoritățile locale iar patru noi garnituri au fost introduse în circulație în ultimul an. Cu toate acestea clujenii care circulă cu tramvaiul se plâng că, în special în zona Operei Maghiare, acesta este blocat în trafic.

"Circulația acestor tramvaie dinspre Mănăștur spre gară și spre zona industrială întârzie pe traseu enorm de mult din cauza semaforului de la Parcul Municipal, unde se stă și șapte ture în orele de vârf când oamenii merg la servici în zona industrială", a sesizat Alex D. municipalitatea.

Primăria a anunțat că problema va fi rezolvată odată cu modernizarea tramei stradale aferentă liniei de tramvai, a cărei licitație de execuție este în derulare.

Potrivit autorităților locale, aceste lucrări prevăd lărgirea carosabilului de pe Splaiul Independeței (înspre Someș), astfel încât linia de tramvai între strada George Coșbuc și Opera Maghiară va fi cale proprie separată de restul autovehiculelor prin obstacole fizice.

"Situația de la semaforul de la Opera Maghiară se va elimina în acest fel. Preconizăm că lucrările vor începe anul viitor", au precizat reprezentanții Primăriei Cluj-Napoca.

http://www.citynews.ro/din-oras/tramvaiul-va-avea-cale-proprie-intre-cluj-arena-si-opera-maghiara-1253370
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 10 Oct 2013 00:27:25    Titlul subiectului: 167854

Modul în care a fost gândit traseul tramvaiului îl consider ca fiind destul de riscant. Tăierea giratoriilor de la Union, de la Calvaria și de la Real e o sursă de accidente care nu poate fi neglijată. Evident, un anumit bun-simț al participanților la trafic poate compensa aceste deficiențe însă sunt destul de multe cazuri când nervii șoferilor sunt întinși la maxim.

Ca să putem vorbi, într-adevăr, de o infrastructură a liniei de tramvai, consuider că mai trebuiesc îndeplinite două condiții:

1. Lărgirea tramei stradale și izolarea căii de rulare a tramvaiului pe Splaiul Independenței (înainte de modernizarea Podului Garibaldi; acesta nu va fi distrus în totalitate, ci doar modificat)

2. Reconstruirea podului de peste Nadăș.

Această din urmă condiție nu cred că va fi realizată prea curând deoarece se dorește reconstruirea Podului Traian. Ori, nu se pot bloca, simultan, două artere de circulație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Aug 2014 15:17:28    Titlul subiectului: 174335

Zona fostului pod peste Nadas, 16 august 2014:


IMG_3841.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.62 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3841.JPG



IMG_3842.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.49 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3842.JPG



IMG_3845.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.12 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3845.JPG



IMG_3844.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.29 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3844.JPG



IMG_3853.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.96 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3853.JPG



IMG_3852.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.8 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3852.JPG



IMG_3850.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.67 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3850.JPG



IMG_3849.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.42 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

IMG_3849.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2014 13:09:48    Titlul subiectului: 174876

Care este situatia la podul Nadas?
Aproximativ cand se v-a finaliza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2014 14:28:20    Titlul subiectului: 174884

Conform unui răspuns primit de la CTP, durata de execuție ar trebui să fie de maxim 3 luni. Practic, dacă în zonă e acel panou de informare (obligatoriu pentru orice șantier), data sau luna inscripționată pe panou constituie termenul limită.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2014 14:40:35    Titlul subiectului: 174944

Podul peste Nadas va fi redat circulatiei in noiembrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 116
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2014 20:40:19    Titlul subiectului: 175062

darius 23 a scris:
Podul peste Nadas va fi redat circulatiei in noiembrie.


La cum se misca...mira-m-as.
Joldos, sper ca nu l-ai intrebat pe Radu!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2014 23:44:10    Titlul subiectului: 175097

TatalLor a scris:
darius 23 a scris:
Podul peste Nadas va fi redat circulatiei in noiembrie.


La cum se misca...mira-m-as.
Joldos, sper ca nu l-ai intrebat pe Radu!


Nu.L-am adresat oricui cine stie ceva informatie despre progresul lucrarilor la pod.
Oricum un sofer mi-a povestit ca tramvaiele Pesa scoteau sunete oribile din cauza sinelor noi fiindca acestea fiind facute din fier foarte solid iar rotile tramvaielor fiind din fier mai moale, rotile s-au "mutilat" cum franeau. Acum sunt curios cum vor functiona tramvaiele si cat vor functiona.
Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 116
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 15:08:11    Titlul subiectului: 175112

Poate ar fi bine ca vatmanii sa invete si cum sa franeze aceste PESA. Oricum interesanta opinia lor, insa ma gandesc ca standardul de calitate al sinelor e asemanator si acelora din Polonia sau Ungaria unde n-au fost intalnite astfel de probleme. Momentan 81 si 82 merg ca la inceput, 83 si 84 is la depoul CUG momentan blocate de lucrarile de la pod.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 17:08:49    Titlul subiectului: 175114

Joldos a scris:
din cauza sinelor noi fiindca acestea fiind facute din fier foarte solid iar rotile tramvaielor fiind din fier mai moale, rotile s-au "mutilat" cum franeau.

Stai putin ca nu inteleg un lucru. In Ungaria sau Polonia sinele noi din ce sunt facute ??? Sinele folosite la modernizarile din Romania nu sunt aduse din afara ? Care este diferenta intre sinele din Polonia si cele din Cluj ? Dar, raspunsul as vrea sa fie documentat, daca se poate.........

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 102
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2014 12:55:15    Titlul subiectului: :) 175147

M-am gândit să vă răspund eu în legătură cu întrebarea de mai sus, să nu mai fie astfel de speculații.

Șinele, ca și toate materialele de construcții din oțel, au niște caracteristici standardizate, atât dpdv al formei și dimensiunilor, cât și al diferitelor rezistențe ale acestora (la rupere, încovoiere, etc.). Șinele pot fi tratate termic (ca în cazul șinelor folosite în curbe cu rază mică la viteze mari, etc.). Astfel:

Citat:
In Ungaria sau Polonia sinele noi din ce sunt facute ???


O parte din aceste standarde amintite mai sus sunt elaborate de organizații internaționale precum UIC sau sunt norme europene, astfel majoritatea șinelor fabricate în ziua de astăzi au aceleași caracteristici prin toată Europa.

Până ce în România se folosește în general șină Ri 60 în cazul liniilor de tramvai, în multe cazuri în Ungaria se folosește șină Ri 59, care are "canalul" mai lat decât Ri 60 cu 6 mm pentru a permite rularea mai lină a vehiculelor de CF interurbană (locomotive, vagoane de marfă, utilaje de cale - care circulă în multe cazuri pe liniile de tramvai din Budapesta, spre exemplu), care au alt profil la roți. Acest fapt permite oarecum și o rulare mai lină a tramvaielor în curbe, reducând oarecum fricțiunea și în cazul acestora. Ce privește însă caracteristicile fizice ale celor două tipuri de șină, ele sunt identice.

Astfel, nu cred că șina ar fi vinovată pentru aceste defecte în roțile noilor tramvaie, mai degrabă aliajul oțelului folosit pentru roți este de proastă calitate - fapt indicat și de faptul că Tatrele nu au astfel de probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2014 23:32:08    Titlul subiectului: 175917

Inteleg ca s-au incheiat lucrarile la podul peste Nadas si se reia de maine circulatia tramvaielor. Se poate indura cineva sa faca niste poze in acea zona (pod, linia de tramvai)?
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 116
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2014 22:12:25    Titlul subiectului: 175931

Poza facuta in graba, ma claxonau niste nelinistiti in spate c-am incetinit, ploaie torentiala, nevasta nervoasa care ma astepta s-o iau de la serviciu. prin urmare cu scuzele de rigoare radu asta e singura poza reusita.
Am trecut pe acolo c-am aflat de la tine ca se va da drumul la circulatie.

Despre traseu, cel putin de la gara pana in zona sinterom e destul de valurit asfaltul, multe zone cu balti impresionante, unele cu adancime considerabila (nu stiu cum au masurat topografii cu nivelmentul!).

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2014 22:55:11    Titlul subiectului: 175937

Iti multumesc foarte mult!
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Următoare
Pagina 19 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community