Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele vechi ale transportului local din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:44:57    Titlul subiectului: 113233

Rocar-ul 112 cu numarul de parc JEV este coleg de lot cu JEU insa se prezinta tehnic mult mai bine ca acesta. Aspectul exterior este ingrijit iar salonul nu prezinta semne esentiale de uzura. JEV a fost si el folosit deseori in ultima sa perioada de activitate pe curse conventie precum si - ocazional - ca autobuz de "tractare" datorita motorului sau puternic. Mai multe detalii si fotografii despre JEV puteti afla in cadrul acestui topic, in postari anterioare.
Pret de pornire licitatie: 2299 RONI, garantie de participare: 229 RONI.



0620 - JEV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  322.31 kb
 Vizualizat:  de 17574 ori

0620 - JEV.jpg



0622 - JEV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.35 kb
 Vizualizat:  de 17574 ori

0622 - JEV.jpg



0623 - JEV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.35 kb
 Vizualizat:  de 17574 ori

0623 - JEV.jpg



0633 - JEV.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.48 kb
 Vizualizat:  de 17574 ori

0633 - JEV.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:52:33    Titlul subiectului: 113235

Trec acum la prezentarea Rocar-urilor U 312 B expuse la vanzarea prin licitatie de Transurb S.A.
Incep cu cel care are numarul de parc PNY si care face parte din primul lot de autobuze Rocar U 312 B adus la Galati. PNY a trecut recent printr-un RK si se prezinta intr-o conditie de functionare multumitoare. Nu a creat - pe parcursul activitatii sale - probleme prea mari de natura tehnica. Aspectul exterior este ingrijit iar salonul se prezinta in conditii multumitoare pentru transportul de persoane. Acest autobuz a fost utilizat pana inainte de retragerea la Autobaza 4 atat pe Curse Conventie cat si pe trasee locale, in special datorita motorului rezistent.
Pret de pornire: 2813 RONI, garantie de participare: 281 RONI



0607 - PNY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.95 kb
 Vizualizat:  de 17571 ori

0607 - PNY.jpg



0613 - PNY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.58 kb
 Vizualizat:  de 17571 ori

0613 - PNY.jpg



0615 - PNY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.07 kb
 Vizualizat:  de 17571 ori

0615 - PNY.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:58:37    Titlul subiectului: 113238

Din aceelasi lot cu autobuzul prezentat mai sus face parte si cel cu numarul de parc SHO. Din punct de vedere tehnic cat si al dotarilor din salon SHO se prezinta multumitor. Autobuzul a trecut printr-o revizie tehnica cu putin timp inainte de retragere si - personal - il consider unul dintre Rocar-urile cu sisteme de functionare robuste si motor puternic.
Pret de pornire licitatie: 2813 RONI, garantie de participare: 281 RONI.



0624 - SHO.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.71 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

0624 - SHO.jpg



0625 - SHO.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.92 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

0625 - SHO.JPG



0630 - SHO.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  323.22 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

0630 - SHO.jpg



0637 - SHO.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.3 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

0637 - SHO.jpg



0641 - SHO.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.18 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

0641 - SHO.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 20:04:17    Titlul subiectului: 113240

Urmeaza Rocar-ul U 312 B cu numarul de parc BWV, achizitionat tot in anul 1996. Autobuzul are un aspect exterior placut si are cel mai ingrijit salon dintre toate Rocar-urile U 312 B scoase la vanzare. BWV a deservit atat curse conventie cat si trasee locale in ultima sa perioada de functionare. Mai multe informatii privitoare la evolutia lui BWV pe parcursul perioadei sale de functionare puteti afla in cadrul acestui topic.
Pret de pornire licitatie: 2813 RONI, garantie de participare: 281 RONI



0627 - SHO si BWV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.09 kb
 Vizualizat:  de 17565 ori

0627 - SHO si BWV.jpg



0632 - BWV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  315.93 kb
 Vizualizat:  de 17565 ori

0632 - BWV.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 20:09:32    Titlul subiectului: 113241

Si, in fine, ultimul Rocar U 312 B functional, scos la licitatie, este cel cu numarul de parc CHE, achizitionat tot in anul 1996. Tehnic, CHE ruleaza multumitor iar salonul sau se prezinta in conditii optime pentru transportul pasagerilor. Cu cateva luni inainte de retragerea la Autobaza 4, CHE a trecut printr-un RK si se pare ca a fost intretinut corespunzator de atunci si pana in prezent. Exteriorul se prezinta, de asemenea, in conditii bune.
Pret de pornire licitatie: 2813 RONI, garantie de participare: 281 RONI.



0614 - CHE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.77 kb
 Vizualizat:  de 17563 ori

0614 - CHE.jpg



0616 - CHE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.75 kb
 Vizualizat:  de 17563 ori

0616 - CHE.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 20:52:01    Titlul subiectului: 113246

Stiti cumva daca,in cazul in care nu vor fi cumparatori,ce se va intampla cu aceste autobuze?vor mai circula pe Curse Conventii sau vor fi casate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 09:36:44    Titlul subiectului: 113272

In cazul in care nu vor fi cumparatori suficienti, autobuzele functionale care vor ramane isi vor continua perioada de conservare iar pentru cele aflate in tarcul de casare se va continua demontarea. Oricum, procesul de demontare va fi incetinit intrucat, cu putine exceptii, Transurb-ul nu mai efectueaza Curse Conventie cu Rocar-uri 112 si U 312 B. Aceste exceptii - conform informatiilor culese la 29.06.2009 - sunt:
Rocar 112:
-BZE;
-BZF (in prezent cu probleme);
-TZG;
-YGJ;
-YGK;

Rocar U 312 B:
-BWW;
-EFO;
-YUD;
-CHF;
-GGG;
-GGE.

In curand, o parte dintre acestea vor intra la conservare iar altele vor fi casate. Ramane de vazut cum se va face "aceasta imparteala". Pana atunci, sa ne delectam cu o parte din ceea ce a mai ramas activ din plutonul de veterane al Transurb-ului. Ultimele doua peroane destinate acestora sunt aproape pustii...



0563 - BZF (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.43 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0563 - BZF (29.06.2009).JPG



0555 - TZG (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.72 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0555 - TZG (29.06.2009).JPG



0556 - TZG (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.96 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0556 - TZG (29.06.2009).JPG



0559 - BWW (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.14 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0559 - BWW (29.06.2009).JPG



0558 - CHF (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.98 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0558 - CHF (29.06.2009).JPG



0552 - EFO (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.78 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0552 - EFO (29.06.2009).JPG



0554 - EFO (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  305.61 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0554 - EFO (29.06.2009).JPG



0557 - GGE (29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.2 kb
 Vizualizat:  de 17532 ori

0557 - GGE (29.06.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 09:48:22    Titlul subiectului: 113273

O sa ma intrebati ce s-a intamplat cu restul... Ei bine, cu exceptia lui TZH (care va fi prezentat ulterior la "Panopticul autobuzelor casate") celelalte autobuze au fost mutate la autobaza 4 si vor intra in conservare (procesul deschis de JEU, JEV si YGG). Am sa postez mai jos cateva imagini cu cele pe care le-am putut fotografia, cu mentiunea ca deocamdata acestea nu au fost scoase spre vanzare desi stau la un loc cu o parte din exponatele licitatiei organizate astazi 01.07.2009.
Sa vedem si "personalul aflat in concediu":

Rocar 112:
-MKA (nu se afla in garaj ci intr-o alta zona de la autobaza 4 si nu l-am putut fotografia);
-MKG (prezent in garaj, aflat in aceeasi stare buna de functionare);
-TZF (la un loc cu MKA).

Rocar U 312 B:
-SHP;
-YUE.

Iata si cateva fotografii:



0606 - YUE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.14 kb
 Vizualizat:  de 17529 ori

0606 - YUE.jpg



0608 - YUE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.07 kb
 Vizualizat:  de 17529 ori

0608 - YUE.jpg



0634 - SHP.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  333.22 kb
 Vizualizat:  de 17529 ori

0634 - SHP.jpg



0635 - SHP si MKG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.88 kb
 Vizualizat:  de 17529 ori

0635 - SHP si MKG.jpg



0636 - MKG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.74 kb
 Vizualizat:  de 17529 ori

0636 - MKG.jpg



0639 - MKG.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.59 kb
 Vizualizat:  de 17529 ori

0639 - MKG.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 10:39:19    Titlul subiectului: 113277

Autobuzul BZF a circulat in data de 29.06.pe traseul 35...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 10:57:23    Titlul subiectului: 113279

Cand am discutat despre BZF mi s-a spus ca ar avea ceva probleme. Fie ca aceste probleme au fost remediate intre timp, fie ca nu aveau legatura cu modul de functionare propriu-zisa a autobuzului. BZF ramane unul dintre autobuzele robuste ale Transurb-ului, alaturi de MKG si TZG. Este insa posibil - din surse neoficiale - ca acest mijloc de transport sa intre peste cateva saptamani la conservare in garajele de la Autobaza 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 11:32:09    Titlul subiectului: 114353

Conform ziarului Viata Libera de astazi, 21.07.2009, au fost scoase la licitatie inca 9 autobuze:
- MKA,MKG,TZF,TZH,YGJ la un pret de pornire de aproximativ 3500 RON
- SHP,YUE,CHF,EFO la un pret de pornire de aproximativ 4300 RON
Din anunt reiese ca autobuzele se gasesc in aceeasi locatie cu primul lot scos la vanzare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 12:19:02    Titlul subiectului: 114358

Din cate stiu eu, TZH, YGJ, CHF si EFO se gasesc la Autobaza 1 iar MKA, MKG, TZF, SHP si YUE sunt intr-un garaj al Autobazei 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 13:31:10    Titlul subiectului: 114363

cg2005 a scris:
Din anunt reiese ca autobuzele se gasesc in aceeasi locatie cu primul lot scos la vanzare.
Cine a cumpărat primul lot?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Aug 2009 12:46:35    Titlul subiectului: 115802

Se intampla in vara anului 1999... Nemultumiti de salarii cat si de modul de munca, dezamagiti de promisiuni cat si gandindu-se la ceea ce le-ar putea aduce viitorul, soferii de la Transurb au organizat o ampla manifestare de protest. Articolul postat mai jos apartine cotidianului "Viata Libera":


Greva Galati.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.33 kb
 Vizualizat:  de 17170 ori

Greva Galati.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Sep 2009 08:55:04    Titlul subiectului: 117292

O surpriza foarte placuta oferita de colegul nostru, Sergabi28: in poza de mai jos puteti remarca unul dintre articulatele galatene care au apartinut S.C. Transurb S.A. Poza a fost realizata in anul 2005 iar autobuzul este 2885 ( YWD ).


31 - GL - 2885.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.84 kb
 Vizualizat:  de 17340 ori

31 - GL - 2885.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2009 12:09:50    Titlul subiectului: 117419

O poza foarte veche, preluata de la adresa http://fiat.3xforum.ro Se poate observa ca autobuzul din imagine avea "o destinatie speciala" (care probabil ar reprezenta un soc pentru tinerii zilelor de astazi...)


ok_22932.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.9 kb
 Vizualizat:  de 17277 ori

ok_22932.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 08:05:29    Titlul subiectului: 118347

A sosit timpul sa ne luam la revedere si de la autobuzul ROCAR 112 cu numarul de parc BZE. Intr-una din saptamanile trecute i-a cedat motorul si nu a mai putut iesi pe Curse Conventie.
In ultima sa perioada de functionare, BZE deservea de regula cursa speciala cu plecare de la Neacsu (Micro 19) spre Combinat. Uneori, in cursul serilor mai aparea si pe o alta cursa speciala, cu plecare din Micro 39 spre Combinat, cu trecere prin Tiglina III.
Caderea motorului era de asteptat, in ultima vreme acesta dadea semne tot mai acute de oboseala. BZE face parte dintr-un lot de 5 autobuze achizitionat in 1993 (daca imi amintesc exact). Pana in prezent au supravietuit doar doua exemplare, BZE si BZF. Culmea ca de ceva timp nici BZF nu mai apare in circuitul urban, am sa revin cu informatii privitoare la soarta sa.
Si iata cum in parcul auto al Transurb-ului mai raman doar doua autobuze Rocar 112 active: TZG care va avea viata lunga si fericita, precum si YGK, robust din punct de vedere tehnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 10:33:10    Titlul subiectului: 118402

Nu am mai vazut de mult pe Cursele Conventii pe Rocar-ul GGG.Stie cineva ceva,de soarta lui?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Oct 2009 10:13:26    Titlul subiectului: 118461

GGG are probleme cu o perna de aer. Se pare ca va fi inlocuita dar pana atunci va sta in autobaza.

Astazi, in cursul diminetii, Rocar-ul GGE a fost Asistenta Tehnica pentru MAZ-ul 1401. Am avut astfel ocazia sa-mi intaresc convingerea asupra calitatii produselor romanesti in materie de mijloace de transport; aflat in serviciu de 13 ani de zile, GGE continua sa functioneze multumitor.



IMG_2831 (15.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.13 kb
 Vizualizat:  de 17055 ori

IMG_2831  (15.10.2009).JPG



IMG_2832 (15.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.39 kb
 Vizualizat:  de 17055 ori

IMG_2832 (15.10.2009).JPG



SP_A4653 (15.10.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.21 kb
 Vizualizat:  de 17055 ori

SP_A4653 (15.10.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 14:30:46    Titlul subiectului: 118994

O alta "creatie" de calitate a apuselor uzine Rocar sunt modele 412... La Galati sunt doua astfel de exemplare, ambele functionale, cu numerele de parc PNO respectiv PNN. Cel din urma arata mai elegant decat colegul sau insa tehnic e mai slabut... In prezent sunt utilizate frecvent, pe majoritatea traseelor locale cat si pe Cursele Conventie.
Ieri, Armata si-a sarbatorit ziua la Galati iar Transurb-ul a pus la dispozitia participantilor un mijloc de transport (PNN). In pozele de mai jos il puteti observa incadrat de vehicule ale Armatei.



IMG_3016 - PNN (25.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.01 kb
 Vizualizat:  de 16950 ori

IMG_3016 - PNN (25.10.2009).JPG



IMG_3015 - PNN (25.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.42 kb
 Vizualizat:  de 16950 ori

IMG_3015 - PNN (25.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 22 Noi 2009 11:02:40    Titlul subiectului: 120411

Cand mi se spunea, pe la sfarsitul anului 2007, ca autobuzele autohtone urmau sa devina o amintire, aveam impresia unui zvon urat... dar adevarat. Timpul a trecut, grabind retragerea "veteranilor" spre doua locatii: autobaza 4 pentru conservare sau autobaza 1 pentru tarcul de casare. Desigur, au existat si exceptii; acestea sunt mijloacele de transport pastrate sa desemneze cursele conventie, sa intervina pentru remorcari (acolo unde este posibil), ...etc,etc...
Pe BWW si YUD nu le-am mai observat de ceva vreme, posibil sa fie si ele retrase. GGG are probleme cu suspensia insa exista sanse mari sa revina la Conventii, BZE se pare ca a devenit istorie iar BZF asteapta si el piese de schimb ca sa devina din nou activ (se spune ca donor pentru BZF va fi chiar BZE iar pentru GGG se pare ca s-a comandat un set de piese - surse neoficiale).
Asadar, in prezent, avem cinci autohtone active, dintre care trei doar pentru curse conventie (GGE, YGK si TZG) iar altele doua pot fi vazute la suplementare pe majoritatea traseelor locale (PNO si PNN).
Se zvoneste ca, exceptand PNO si PNN, celelalte autobuze autohtone ramase vor fi retrase din circuitul urban la inceputul lui 2010. Sa fie oare un alt zvon urat... dar adevarat? Nu mai este mult pana atunci. Pana atunci insa, "cele ramase" continua sa-si faca datoria; in poza de mai jos il vedeti pe GGE pe "cursa conventie", oprit in statia din zona Neacsu. GGE l-a suplinit practic pe BZE (pentru cursele reduse la speciale). Cine ar fi crezut, in 1996, ca GGE va prinde o asemenea varsta? Din lotul de provenienta plecau favoriti GGI si GGG... Astazi, motorul lui GGE da semne usoare de oboseala. Cred insa ca va rezista pana la "pensionarea de drept"...



GGE - Cursa Conventie (21.11.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.81 kb
 Vizualizat:  de 16744 ori

GGE - Cursa Conventie (21.11.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 10:11:26    Titlul subiectului: 120583

O frantura dintr-o poza mai ampla care sper sa-i bucure pe pasionatii galateni pentru ca in ea apare (trunchiat, ce-i drept...) ... DAC-ul YGI in vremurile lui bune...


YGI.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.43 kb
 Vizualizat:  de 16694 ori

YGI.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 10:35:15    Titlul subiectului: 120584

In poza de mai sus, YGI era in perioada de serviciu de dupa primul sau RK. Autobuzul si-a pastrat schema de culoare originala (cu tot cu "detalii" cum ar fi acel romb bleu trasat sub cel de-al doilea geam al salonului). In acea vreme, masca frontala cat si ornamentele din zona superioara a locasului de afisare al traseului nu fusesera inlocuite...
Amintesc ca in ultima sa perioada de functionare, YGI a avut masca schimbata cu o tabla vopsita in bleu pentru "asortare" la schema de culoare precum si ornamentele superioare indepartate si acoperite cu profile metalice, vopsite in alb din motivul mentionat anterior...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2010 10:37:20    Titlul subiectului: 123282

Sa citim si articolul pe care l-am postat mai jos, apartinand cotidianului "Adevarul de seara", editia din 27.11.2009, despre autobuzele vechi de la Transurb. Mai precis, fruntasele la numarul de kilometri sunt BZE (in poza de mai jos - dupa cum a precizat si autorul articolului) respectiv colegul BZF. Celelalte opt sunt: GGE, GGG, YUD, BWW, YGK, PNO, PNN, TZG.
Sa mai adaug aici faptul ca mai sunt autobuze la Transurb cu peste un milion de kilometri: MKA si MKG sunt doua astfel de exemple.Iar la casare, MKF sarise si el binisor de un milion de kilometri.
Link-ul pentru articolul de mai jos este: http://www.adevarul.ro/locale/galati/Autobuze_care_au_facut_inconjurul_lumii_de_40_de_ori_0_160784034.html

"Autobuze care au făcut înconjurul lumii de 40 de ori

Rocarul din imagine a fost tras pe dreapta după 1.038.124 de kilometri Foto Vali TrufașuDeși greu de imaginat, două mijloace de transport din parcul SC Transurb au depășit un milion de kilometri parcurși iar alt opt vor atinge acest prag în maxim o lună. În spatele sutelor de mii de kilometri parcurși de autobuzele societății publice de transport local stă o adevărată istorie, cum ar fi transportul jandarmilor în Valea Jiului pentru stoparea minerilor care veneau spre capitală. "



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.87 kb
 Vizualizat:  de 16333 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2010 22:39:59    Titlul subiectului: 123972

S-a cam terminat cu "era DAC-urilor" in ceea ce priveste Transurb Galati. Mai avem doar trei "stramosi" care apar in circuitul urban, si anume un DAC 112 (TZG) precum si cele doua bijuterii 412, PNO respectiv PNN.
Daca PNO si PNN continua sa apara la supliniri, pe majoritatea traseelor, TZG apare mai rar, doar la Cursele Conventie precum si in ipostaza de Asistenta Tehnica.
Astazi am avut ocazia sa-l analizez mai bine, dupa ce in cursul acestei dimineti a fost solicitat sa acorde ajutor unui MAZ (Papusik). Nimic grav, prin urmare nici de aceasta data TZG nu si-a pus in valoare forta de... tractare. La o prima vedere, exteriorul se mentine in conditii bune, rugina nu a biruit inca zonele specifice, in plus nu sunt deformari semnificative cauzate de vre-un accident. Sistemul de iluminare este functional integral, la fel si cel de balizare. Salonul se mentine in conditii bune pentru transportul pasagerilor. Cu toate acestea, cateva panouri superioare si laterale prezinta grad avansat de deformare, mocheta este peticita in unele zone, lipseste un panou de protectie pentru pasageri din zona celei de-a doua usi precum si bara de sustinere pentru calatori din dreptul celei de-a treia usi... aspecte minore daca ar fi sa luam in calcul vechimea acestui autobuz (14 ani de functionare). De remarcat faptul ca iluminatul in salon este activ integral iar canatele sunt centrate corespunzator (atat la activare cat si-n pozitia de inchidere). Tehnic vorbind, TZG nu da semne de oboseala. Motorul e in continuare piesa de rezistenta!
Sa vedem mai jos cateva fotografii exterioare pe care le-am realizat TZG-ului astazi, 22.02.2010:



SP_A4919.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.53 kb
 Vizualizat:  de 16209 ori

SP_A4919.jpg



SP_A4913.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.69 kb
 Vizualizat:  de 16209 ori

SP_A4913.jpg



SP_A4915.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.73 kb
 Vizualizat:  de 16209 ori

SP_A4915.jpg



SP_A4917.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.04 kb
 Vizualizat:  de 16209 ori

SP_A4917.jpg



SP_A4918.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.13 kb
 Vizualizat:  de 16209 ori

SP_A4918.jpg



SP_A4920.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.35 kb
 Vizualizat:  de 16209 ori

SP_A4920.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Următoare
Pagina 13 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community