Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele vechi ale transportului local din Galati
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 12:55:45    Titlul subiectului: Autobuzele din Galați 590

Autobuzele din Galati au o mare raspandire si vor avea viata lunga in orasul de la malul Dunarii.
Autobuzele au fost introduse in Galati cam tarzior...in 1955. Dar de atunci si pana acum au avut o mare si larga raspandire atat ca nr. de vahicule...cat si ca diversitate de modele si tipuri.
Iata numai cateva dintre ele: Mercedes-1944, Tudor-Vladimirescu-1965, DAC-uri de toate modelele, Ikarus articulate, si mai noi...Rocar de Simon, Guleryus-Cobra din Germania.
Se preconizeaza achizitionarea de 90 de autobuze ecologice, la standarde europene in curand. Sursa: sc TRANSURB-Galati-Operatorul principal de transport in comun din Galati

De cand se stie Galatiul cu autobuze, acestea au avut un sistem de numerotare specific, propriu. In loc de un numar de parc propriu-zis, era trecute de fapt ultimul grup de cifre de la numerele de inmatriculare.
De exemlpu, inainte de revolutie, autobuzul cu nr de inmatriculare: 31-GL-3245, avea scris, mare, pe partea laterala: 3245.
Dupa revolutie, s-a continuat pe un sistem similar, numai ca in locul acelui numar este trecut ultimul grup de litere din numarul de inmatriculare, adica GL-02-JEU, de exemplu, ar avea scris pe el doar JEU; daca se intampla sa se suprapuna aceleasi initiale, adica sa mai existe si un GL-40-JEU, sa zicem, atunci se adauga suplimentar si grupul de 2 cifre care urmeaza dupa indicativul judetului, dupa acel GL, si practic GL02JEU va purta inscriptia 02 JEU.



HPIM0483.JPG
 Descriere:
Iata cateva autobuze existente in Galati .DAC-uri in general...
 Mărime fișier:  154.19 kb
 Vizualizat:  de 56034 ori

HPIM0483.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 19:55:31    Titlul subiectului: 8276

Eu am ramas "axat" pe ceea ce a fost candva, ca transport public, Galatiul; nu prea am mai fost preocupat in ultima vreme (ultimii ani) de ceea ce s-a achizitionat, aici ma refer la minibuze.
Eu imi amintesc cu placere de autobuzele ROMAN, DAC si IKARUS din anii '80. Din pacate, toate s-au dus...
A mai fost o incercare prin 1993, cand Transurb-ul a achizitionat 10 autobuze ROMAN reconditionate la ISECO Targu-Mures, si 2 DAC-uri articulate, avand aceeasi origine. Din pacate, nu au avut viata prea lunga.

As dori tare mult sa stiu ce sa intimplat cu autobuzul 31-GL-7746. Ma poate ajuta cineva? Este o chestie afectiva...Era un Dac scurt care mergea aproape numai pe traseul 26 sau pe 34, din cind in cind si pe 22 sau pe 9, dar mai putin.
Oricum era rosu cu o dunga alba jos si sub geamuri.
Facea parte daca nu ma insel din primul sau al doilea lot de DAC-uri scurte care sau adus in Galati (aproape toate rosii). La un moment dat unul din ele, total rosu, cred ca 31-GL-7750, avea amindoua oglinzile verzi... Ma puteti ajuta?

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 15:06:31    Titlul subiectului: 10203

Esti sigur de numarul de inmatriculare?
A existat intr-adevar in Galati, un Ikarus articulat cu nr. de inmatriculare asemanator, 31-GL-7756, care a fost casat prin 1988-1989, odata cu celelalte 13 autobuze Ikarus din acea serie.
Dar dupa ce mi-ai zis schema de culoare, cred ca stiu despre ce e vorba: numarul de inmatriculare era de fapt 31-GL-7764, era singurul vopsit in acel fel. A facut parte dintr-un lot de DAC-uri scurte, 2 bucati la numar, achizitionate in august 1989. "Fratele" sau a fost 31-GL-7780, autobuzul cu oglinzi verzi de care aminteai.
31-GL-7764 a fost revopsit prin 1996 (nu-mi amintesc exact )in alb-orange si a fost casat in 2000 (l-am vazut dezmembrat, in curtea Transurb ) desi, dupa parerea mea nu era in cea mai proasta stare.
31-GL-7780 a rezistat mai mult, chiar a prins perioada schimbarii numerelor de inmatriculare cu cele de tip nou, prin 2001, cred. Noul sau nr. a fost GL-02-ZOP, a fost apoi transformat in Asistenta Tehnica si casat prin 2002-2003.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2007 12:49:08    Titlul subiectului: 44257

Am aflat care a fost cauza disparitiei temporare a autobuzului Rocar de Simon GL-03-PNO. Autobuzul in cauza, datorita unei grave defectiuni a motorului, a stat in ,AUTOBAZA-MIXTA Transurb unde a fost supus reparatiilor, care au durat asa mult deoarece piesa care trebuia inlocuita la motor era foarte scumpa si nu erau banii necesari, drept pentru care autobuzul a stat cuminte la adapost in hala acelei autobaze. Acum are motorul pus la punct si datorita bunavointei, simtului gospodaresc si a inimii personalului angajat al Transurb-Galati si al banilor proveniti 100% de la aceasta societate de transport public galateana. Acum face uzual traseul 22: Micro 13b - Centru - Gara CFR, Micro13b fiind si cartierul unde locuiesc.
Ceea ce ma bucur este ca desi parcul este vechi, vehiculele sunt intretinute bine! Adica oamenii isi fac treaba foarte bine si daca nu si-ar fi dat interesul, cred ca demult transportul in comun din oras ar fi fost la pamant!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 09:25:35    Titlul subiectului: 44541

Cele câteva autobuze Rocar surprinse în excursia mea de la Galați:


02_bze_201_212.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.27 kb
 Vizualizat:  de 53822 ori

02_bze_201_212.jpg



02_tgr_130_834.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.79 kb
 Vizualizat:  de 53822 ori

02_tgr_130_834.jpg



312_151_185.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.82 kb
 Vizualizat:  de 53822 ori

312_151_185.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 11:08:47    Titlul subiectului: 78550

Să vedem ceva poze făcute cu ocazia recentei vizite la Galați.
DAC-uri 112 UDM și un Ikarus 280:



GL01FRX-27261.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.57 kb
 Vizualizat:  de 53661 ori

GL01FRX-27261.jpg



GL01MKB-27267.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.26 kb
 Vizualizat:  de 53661 ori

GL01MKB-27267.jpg



GL02BZF-27268.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.86 kb
 Vizualizat:  de 53661 ori

GL02BZF-27268.jpg



GL02JEV-27287.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.55 kb
 Vizualizat:  de 53661 ori

GL02JEV-27287.jpg



GL04CUC-27395.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.45 kb
 Vizualizat:  de 53661 ori

GL04CUC-27395.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 11:12:17    Titlul subiectului: 78551

Un Rocar 312. Ca o paranteză, cred că Galați-ul are în parc cel mai mare număr de Rocar-uri 312 din întreaga țară. Mi-am făcut și eu damblaua și am experimentat călătoria cu unul.
Pozele full-size vor apare curând pe http://galati.stfp.net



GL03BWV-27351.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.48 kb
 Vizualizat:  de 53659 ori

GL03BWV-27351.jpg



GL03BWV-27352.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.97 kb
 Vizualizat:  de 53659 ori

GL03BWV-27352.jpg



GL03BWV-27353.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.11 kb
 Vizualizat:  de 53659 ori

GL03BWV-27353.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 11:14:35    Titlul subiectului: 78552

Rocar de Simon. Transurb-ul are două astfel de autobuze, unul era în garaj, cu nu știu ce probleme, iar acesta era la traseu. Șoferul lui a fost mai mult decât amabil și m-a așteptat câteva secunde să fac pozele.
Remarcați că sunt în schema de vopsire originală, așa cum au ieșit pe poarta Rocar.

Al doilea De Simon, GL-03-PNN, era în garaj, așteptând să fie reparat.



GL03PNO-27393.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.98 kb
 Vizualizat:  de 53657 ori

GL03PNO-27393.jpg



GL03PNO-27382.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.59 kb
 Vizualizat:  de 53657 ori

GL03PNO-27382.jpg



GL03PNO-27387.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.98 kb
 Vizualizat:  de 53656 ori

GL03PNO-27387.jpg



gl03pnn_27379_183.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.91 kb
 Vizualizat:  de 52694 ori

gl03pnn_27379_183.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 11:17:06    Titlul subiectului: 78553

Un DAC 117 în plin proces de vopsire. Cum sunt înnebunit după DAC-urile 117, n-am rezistat tentației de a-i face un set de poze "Step-By-Step"..


GL04ZPA-27403.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.51 kb
 Vizualizat:  de 53654 ori

GL04ZPA-27403.jpg



GL04ZPA-27405.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.03 kb
 Vizualizat:  de 53654 ori

GL04ZPA-27405.jpg



GL04ZPA-27406.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.76 kb
 Vizualizat:  de 53654 ori

GL04ZPA-27406.jpg



GL04ZPA-27407.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.1 kb
 Vizualizat:  de 53654 ori

GL04ZPA-27407.jpg



GL04ZPA-27408.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.3 kb
 Vizualizat:  de 53654 ori

GL04ZPA-27408.jpg



GL04ZPA-27409.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.92 kb
 Vizualizat:  de 53654 ori

GL04ZPA-27409.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 10:55:10    Titlul subiectului: 78798

In sfarsit am aflat modelul de autobuze care vor sosi la Galati: "Mercedes-Conecto".
*******************************
Un articol preluat de la:
http://www.businessmagazin.ro/articole/Ne-cumparam-tramvaie-7425-1.html
Pe piata de autobuze, acum, cel mai bine dotat este Bucurestiul (o data cu venirea celor 500 de Citaro), dar si orase precum Timisoara (care a cumparat 55 de autobuze noi de la Evo Bus in 2004), Brasov (care a cumparat anul trecut 106 autobuze MAN) sau Sibiu (unde vor sosi la sfarsitul acestei luni 26 de autobuze MAN).
In total, pana acum, cele mai multe autobuze au fost vandute de Evo Bus (respectiv 720 din 1.310 vandute). Modelul Citaro (care este mai scump, respectiv 200.000 de euro, in special datorita FLF - „full low floor“ - podea coborata suta la suta) a fost adus numai la Bucuresti. „In celelalte orase in care am vandut autobuze, cum ar fi Craiova (50), Galati (40), Bacau (20), Baia Mare (20), Oradea (20), Brasov (15) si Timisoara (55), am dus modelul Conecto, cu podea inalta si o scara de acces, care costa in jur de 130.000 de euro“, spune Deniz Kuluhan, directorul de vanzari al Evo Bus. Dincolo de acestea, au mai vandut autobuze si producatorul din Belarus MAZ, mai ales in orasele din Moldova (Iasi) si Iveco.
********************************************
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2007 21:47:55    Titlul subiectului: Lotul de autobuze 01 MKA - 01 MKJ 79857

Lotul de autobuze 01 MKA - 01 MKJ

Cu mai bine de 10 ani in urma, pe vremea cand eram la liceu, regia de transport local (Transurb) a achizitionat un lot de DAC-uri cuprinzand 7 DAC-uri scurte, (01 MKA - 01 MKG ) si 2 DAC-uri articulate (01 MKH si 01 MKJ). Functionale mai sunt 01MKA ( utilizat des pentru Cursele Conventie ), 01 MKB (preferatul meu), 01 MKE, 01 MKF si 01 MKG. As dori sa aflu mai multe informatii despre ele. M-a surprins faptul ca 01 MKA, 01 MKB, 01 MKC si 01 MKF au geamurile usilor mai late si mai putin inalte comparativ cu al celorlalte autobuze din lot. Banuiesc ca multe dintre aceste autobuze au fost modificate. Referitor la 01 MKA si 01 MKE: am constatat ca sunt singurele autobuze functionale din lot care "au scapat" de aparatul de fotografiat. Poate reuseste cineva sa le surprinda pana reusesc eu...(am incercat de doua ori sa-l "prind" pe 01 MKA cu telefonul mobil insa nu am avut succes, prima oara din cauza unui maxi-taxi, a doua oara din cauza unui semafor... Sad )
Am remarcat ca Transurb-ul utilizeaza o parte din autobuze doar pentru Cursele Conventie. Majoritatea acestor Curse Conventie au "cap de linie" Combinatul Siderurgic si Santierul Naval. De exemplu, autobuzele 01MKA sau 02JET nu le-am mai vazut de multa vreme efectuand trasee locale. De cate ori am ocazia sa le vad, ele sunt utilizate pentru Cursele Conventie. Aceelasi lucru il pot spune si despre autobuzele articulate. Transurb-ul are in prezent trei autobuze articulate: doua DAC-uri 117 ( ZPA - ex8816, YWD - ex2885) si un Ikarus 280 (CUC - ex8817) folosite pentru Curse.
O alta serie de autobuze sunt utilizate deseori pentru Cursele Conventie dar am avut ocazia sa le vad si pe traseele locale : 02TZF, 01MKE, 01FRX...
Rog pe cei care au poze cu autobuzele mai vechi, care au circulat in Galati, sa le posteze pe Forum. Cred c-ar fi frumos sa se reconstituiasca o parte din istoria transportului local galatean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2007 19:00:28    Titlul subiectului: 79892

Judecând după pozele puse pe net... la București, deși am avut și multe scunde, niciunul nu avea ușile așa. E posibil să fie uși luate de pe vreun autobuz din'aintea scundelor (produs până în 1987), dar nu bag mâna în foc... pentru că ușile de pe genrațiile din'aintea scundelor arătau ca în atașament. Poate e un experiment local, rezultat din lipsa una geamuri de dimensiunea potrivită.


usi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.01 kb
 Vizualizat:  de 52946 ori

usi.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 23:08:47    Titlul subiectului: Autobuzele vechi ale transportului local din Galati 80147

Am sa prezint o serie de autobuze vechi, articulate, care au circulat in Galati intre anii 1990-2000. Schemele acestora le-am realizat in Autocad.
Prima poza: autobuzul cu numar de parc 999;
A doua poza: autobuzul 5018. Geamurile usilor 2 si 3 erau mai scurte si mai late ca cele de la usile 1 si 4. Am presupus ca elementele usilor 2 si 3 au fost achizitionate de la un alt autobuz, de tip mai vechi.
A treia poza : autobuzul 4910. Se poate observa ca toate cele 4 usi au geamuri scurte si late. Din acel lot, daca imi amintesc corect, mai faceau parte autobuzele 4951, 4966, 4971 si 4999.
A patra poza: autobuzul cu numar de parc 3881.
A cincea poza: autobuzul 5175. In ultima perioada in care a deservit transportul local imi amintesc ca geamul din spate fusese inlocuit cu o tabla (probabil din lipsa de geamuri de schimb sau poate ca autobuzul fusese luat in evidenta pentru casare si nu mai avea rost sa se opereze schimbarea respectiva).
A sasea poza: autobuzul 7270. Lotul din care facea parte mai era compus din autobuzele cu numar de parc 7271, 7273 si 7274. Primele doua (7271 si 7273 ) erau vopsite la fel ca 7270.
A saptea poza: autobuzul cu numar de parc 7274.
A opta poza: autobuzul 2883. Acesta a fost achizitionat de regia de transport local impreuna cu "fratele" 2885. Nu a rezistat insa la fel de mult. (2885 circula si astazi la Galati cu numarul de parc YWD). Dupa ce a fost retras din circuitul de trasee locale, a fost taiat si transformat in Asistenta Tehnica si apoi casat.



31-GL-999.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.82 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-999.JPG



31-GL-5018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.6 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-5018.JPG



31-GL-4910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.19 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-4910.JPG



31-GL-3881.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.93 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-3881.JPG



31-GL-5175.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.01 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-5175.JPG



31-GL-7270.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.88 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-7270.JPG



31-GL-7274.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.07 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-7274.JPG



31-GL-2883.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.81 kb
 Vizualizat:  de 52059 ori

31-GL-2883.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2007 00:30:32    Titlul subiectului: 80220

Printre primele serii de DAC-uri scurte de care imi aminesc ca au circulat la Galati este cea compusa din 3417, 3418, 3420, 3421, 3422 si 3423. Dintre acestea, 3418 si 3420 erau rosii cu dunga alba sub geam iar celelalte erau galbene. In primele doua poze sunt reprezentate autobuzele cu numar de parc 3417 si 3420. Mentionez faptul ca 3417 a fost cel mai rezistent autobuz din lot. Prin anii 2000 imi amintesc ca l-am vazut pentru ultima oara vopsit in rosu inchis.
Un alt lot de DAC-uri scurte este cel compus din masinile 7764, 7777, 7780, 7783. Dintre acestea, 7764 si 7780 erau albe cu dungi late, de culoare rosu inchis iar 7777 si 7783 aveau o nuanta de alb galbui. Trei dintre aceste autobuze au supravietuit valului de inmatriculari impus de lege, mai precis, 7780 a devenit ZOP, 7777 a devenit ZON iar 7783 a devenit ZOS. Ultima vopsea a lui 7783 este reprezentata in schema 4. De amintit este faptul ca 7764 a fost revopsit in portocaliu cu alb, ca 9163, reprezentat in schema 8. Autobuzele 7764 si 9163 (si 9163 a fost revopsit) aveau aceeasi schema de culoare.
Lotul de DAC-uri scurte 9079, 9080, 9081, 9083, 9084 si 9085 implica aceeasi schema de vopsea pentru toate “componentele” sale. In schema 5 este prezentat 9081, cel mai longeviv autobuz din lot. (Inaintea sa, din lot, daca nu ma insel, fusese casat 9080). A prins si schimbarea de numar: 9081 a devenit ZOU. Mentionez faptul ca cel mai des autobuz din acest lot utilizat pe traseele locale (din cate am avut ocazia sa vad) a fost 9079. Din cate imi amintesc, 9079 a fost transformat, inainte de casare, in Asistenta Tehnica.
Lotul de DAC-uri scurte 9114, 9115 si 9116. Cele trei erau vopsite la fel, intr-o nuanta de portocaliu (culoarea cu care au iesit din fabrica). Primul care a cedat a fost 9114. Urmatorul, 9116, care, inainte de casare fusese vopsit in rosu inchis, la fel ca 3417. De 9116 imi aduc aminte ca l-am vazut prin 1999 sau 2000. Deservea linia 12, o linie cu frecventa redusa si care in prezent este suspendata. 9115 functioneaza si astazi. El are numarul de parc ZOV si este actuala Asistenta Tehnica a Transurb-ului.
Alte doua loturi de DAC-uri scurte au fost 9146, 9147 si 9162, 9163. Au fost rosii(culoarea de iesire din fabrica) si doar 9163 a suferit o schimbare de vopsea.
Am sa revin cu detalii referitoare si la celelalte loturi de DAC-uri scurte care au urmat.



31-GL-3417.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.51 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-3417.JPG



31-GL-3420.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.7 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-3420.JPG



31-GL-7777.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.32 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-7777.JPG



31-GL-7783.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.43 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-7783.JPG



31-GL-9081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.67 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-9081.JPG



31-GL-9114.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.72 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-9114.JPG



31-GL-9116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.91 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-9116.JPG



31-GL-9163.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.91 kb
 Vizualizat:  de 52017 ori

31-GL-9163.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2007 22:18:03    Titlul subiectului: 80264

Un alt lot de patru DAC-uri beneficiau de urmatoarele numere de parc: 9202, 9203, 9204, 9205. Dintre acestea, primele trei erau rosii iar ultimul (9205) avea o nuanta de portocaliu deschis. Primul care a cedat a fost 9205. Urmatorul, 9203, care, inainte de casare avea o alta vopsea, prezentata in schita 2. Ultimele ramase, 9202 si 9204 au prins schimbarea numerelor de parc:
9202 a devenit ZOT;
9204 a devenit ZOW.
Au urmat alte doua DAC-uri, cu numerele de parc 9252 si 9253. Autobuzul 9252 este prezentat in schema 4. Autobuzul 9253 era rosu complet iar numarul sau de parc era scris cu vopsea alba. Din cate am fost informat de unul dintre gardienii care prin anii ’99-’00 se ocupau cu controlul biletelor si abonamentelor prin autobuze, 9253 a fost implicat intr-un accident undeva prin afara orasului. De atunci nu l-am mai vazut.
Urmatorul lot cuprinde 10 autobuze: 9349, 9350, 9351, 9352, 9353, 9354, 9355, 9356, 9357, 9358. Cu exceptia lui 9354 (care era alb cu dunga albastra in partea inferioara) toate erau albe cu dunga verde in partea de jos. O diferenta se remarca insa la spatele autobuzelor, mai precis, 9358, 9356 si 9352 aveau spatele vopsit in verde pana la luneta (asa erau prima oara cand le-am vazut).Toate au apucat noua numerotare:
9349 – YWE
9350 – YWL
9351 – YWH
9352 – YWG
9353 – YWC
9354 – YWF
9355 – YWJ
9356 – ADG
9357 – YWK
9358 – YWI
Nu stiu motivele pentru care 9356 a fost inmatriculat mai tarziu decat celelalte autobuze din lot. Printre ele, numarul de parc YWD a fost atribuit autobuzului articulat 2885. Cel mai rezistent s-a dovedit a fi 9349. In ultimele sale zile era utilizat deseori pe traseele 34 si 26, cunoscute de galateni (alaturi de traseele 21 si 31) ca fiind cele pe care functioneaza majoritatea autobuzelor vechi.



31-GL-9202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.13 kb
 Vizualizat:  de 51999 ori

31-GL-9202.JPG



31-GL-9203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.1 kb
 Vizualizat:  de 51999 ori

31-GL-9203.JPG



31-GL-9205.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.04 kb
 Vizualizat:  de 51999 ori

31-GL-9205.JPG



31-GL-9252.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.31 kb
 Vizualizat:  de 51999 ori

31-GL-9252.JPG



31-GL-9349.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.06 kb
 Vizualizat:  de 51999 ori

31-GL-9349.JPG



31-GL-9354.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.53 kb
 Vizualizat:  de 51999 ori

31-GL-9354.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2007 00:29:08    Titlul subiectului: 80307

Lotul de autobuze 01 MKA - 01 MKJ

Iata cateva schite si poze referitoare la lotul prezentat. Am acordat o atentie deosebita acestui lot deoarece autobuzele componente sunt cele mai vechi din parcul TRANSURB-ului local care functioneaza pe traseele locale. (Cele mai vechi sunt Asistenta Tehnica, ex-autobuzul urban 9115, si cele 3 autobuze articulate care sunt utilizate pe Cursele Conventie: YWD- ex2885, ZPA- ex8816 si CUC- ex8817).
Schitele sunt realizate personal in Autocad iar pozele sunt "imprumutate" de pe Forum, de la adresa: http://galati.stfp.net



GL-01-MKA.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.8 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKA.JPG



GL-01-MKB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.52 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKB.jpg



GL-01-MKC.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.32 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKC.JPG



GL-01-MKD.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.43 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKD.JPG



GL-01-MKE.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.81 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKE.JPG



GL-01-MKF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  585.91 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKF.jpg



GL-01-MKG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  585.66 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKG.jpg



GL-01-MKH.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.87 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKH.JPG



GL-01-MKJ.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.72 kb
 Vizualizat:  de 52854 ori

GL-01-MKJ.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Iul 2007 12:04:44    Titlul subiectului: 80336

Eu stiam ca pe 7777 l-a reinmatriculat in ZOS.Eu asa imi aeduc aminte,ca mergeam deseori in ultimul timp cu el pe traseul 26.Acum,poate gresesc eu....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 22:07:31    Titlul subiectului: Corespondenta numere vechi/numere noi ale autobuzelor 80421

O parte din autobuzele vechi din Galati au fost renumerotate. Mai precis, 31-GL-xxxx a devenit GL-0x-aaa, unde x reprezinta cifre iar a reprezinta litere. Iata o lista cu autobuzele reinmatriculate:
am sa amintesc, pentru inceput de un lot de DAC-uri 112 care au circulat la Galati: 01 BTR, 01 BTS, 01 BTU, 01 BTV, 01 BTW, 01 BTX, 01 BTY, 01 BTZ, 01 BUA. Nu-mi amintesc cu exactitate daca in acest lot era si 01 BTP. ROMAN-urile erau albe cu dunga albastra in partea de jos. Nu stiu care au fost numerele lor initiale, mai mult ca sigur au fost achizitionate ( nu stiu din ce oras) si au avut numere vechi...
Alt lot de autobuze este 01MKA - 01MKJ, pe care l-am prezentat deja pe FORUM. Multe autobuze prezentau schimbari majore cand regia locala le-a scos prima oara pe trasee. Probabil au fost si ele achizitionate din alte orase...
Grupa ZON:
7777-ZON ?
7780-ZOP
7783-ZOS ?
9202-ZOT
9081-ZOU
9115-ZOV
9204-ZOW
8135-ZOX
8143-ZOZ
8816-ZPA
Am trecut in dreptul lui 7777 si a lui 7783 cate un semn de intrebare fiindca exista posibilitatea ca sa le fi notat din greseala pe dos in agenda mea corespunzatoare vremurilor in care au circulat cele doua autobuze. Rog pe cei care isi amintesc de aceste doua autobuze sa clarifice problema. Nu imi mai amintesc ce numar nou a primit DAC-ul articulat 31-GL-1251. Ultimele trei autobuze sunt DAC-uri articulate, celelalte sunt DAC-uri scurte, supravietuitoare ale diferitelor loturi achizitionate de-alungul anilor de autobaza.
Grupa YWC
9353-YWC
2885-YWD
9349-YWE
9354-YWF
9352-YWG
9351-YWH
9358-YWI
9355-YWJ
9357-YWK
9350-YWL
9356-ADG
Autobuzul 2885 este un DAC scund si articulat, celelalte sunt DAC-uri scurte.
8817-CUC ; autobuz IKARUS articulat (280)
CUA - autobuz DAC articulat, nu cunosc numarul vechi al acestuia ( e posibil sa fie 1251 sau 3311 ).
In prezent, cu exceptia autobuzelor MKA, MKB, MKE, MKF, MKG, ZPA, CUC, YWD si ZOV ( transformat in Asistenta Tehnica) nici unul dintre autobuzele cu numerele de parc prezentate mai sus nu se mai afla in circulatie.
L-am omis pe AKS. AKS avea numarul de parc 31-GL-1251. Eu asa imi amintesc. Promit sa revin cu un raspuns oficial cat mai curand posibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2007 23:07:22    Titlul subiectului: 80883

Am sa prezint o lista cu autobuzele functionale in prima perioada a anului 2007, in functie de marca autobuzului. Observatiile pe care le-am facut, referitoare la gradul de utilizare pe traseele locale si pe liniile de Curse Conventie sunt personale :

YWD – DAC 117 - utilizat deseori pentru Curse Conventie;
ZPA – DAC 117 - utilizat deseori pentru Curse Conventie;
CUC – IKARUS 280 - utilizat deseori pentru Curse Conventie;
ZOV – DAC 112 – este Asistenta Tehnica a TRANSURB-ului;
MKA – DAC 112 – utilizat deseori pentru Curse Conventie;
MKB – DAC 112 – utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
MKE – DAC 112 – utilizat rareori pe traseele locale si deseori pe Curse Conventie;
MKF – DAC 112 – utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
MKG - DAC 112 – utilizat rareori pe traseele locale si deseori pe Curse Conventie;
BZE - DAC 112 – utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
BZF - DAC 112 – utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
FRX - DAC 112 – utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
JET – DAC 112– utilizat deseori pentru Curse Conventie;
JEU – DAC 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
JEV – DAC 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
JEW – DAC 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
TGO – ROCAR 112 – utilizat rareori pe trasee si des pe Curse Conventie;
TGP – ROCAR 112 - utilizat rareori pe trasee si des pe Curse Conventie;
TGR – ROCAR 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
TZF – ROCAR 112 - utilizat rareori pe trasee si deseori pe Curse Conventie;
TZG – ROCAR 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
TZH – ROCAR 112 - utilizat rareori pe trasee si deseori pe Curse Conventie;
TZI – ROCAR 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
YGG – ROCAR 112 - utilizat rareori pe trasee si deseori pe Curse Conventie;
YGH – ROCAR 112- utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
YGI – ROCAR 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
YGJ – ROCAR 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
YGK – ROCAR 112 - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
PNY – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
SHO – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
SHP – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
SHR – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
SHS – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
YUD – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
YUE – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
CHE – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
CHF – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
CHG – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
EFO – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
EFP – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
GGE – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
GGF – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
GGG – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
GGI – ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
BWW- ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
BWV- ROCAR U312B - utilizat deseori atat pe trasee cat si pe Curse Conventie;
PNO –ROCAR DE SIMON- utilizat deseori pe trasee si rareori pe Curse Conventie;
PNN –ROCAR DE SIMON- utilizat deseori pe trasee si rareori pe Curse Conventie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 21:56:30    Titlul subiectului: 80965

Un comentariu pe care as dori sa-l fac despre tipurile de autobuze intrebuintate de TRANSURB: nu sunt dintre cele mai fericite achizitii, sa nu ne fie cu suparare!
Am sa ma justific: autobuzele Cobra sunt mai puternice si mai usor de manevrat in comparatie cu batranele DAC-uri si ROCAR-uri din curtea TRANSURB insa ele nu sunt prea convenabile d.p.d.v. al transportului de calatori. Acestia au obiceiul de a inghesui in preajma celor doua usi cu toate ca loc pe culoarul dintre scaune este destul. De multe ori soferul este sufocat de calatori, nu are vizibilitate in oglinda din dreapta sa si uneori nici spatiu suficient pentru a manvra schimbatorul de viteze. Mai nou, ultimul lot de Cobre are tot doua usi insa cea de-a doua usa este formata din patru elemente si aici nu mai exista scara. Mai precis, la prima usa, cea din dreptul soferului exista doua trepte iar la cea de-a doua usa, nici o treapta.
Treptele se gasesc insa in interiorul autobuzului! Exista practic... ( si cam impropriu spus) doua... podele! O podea este la nivelul soferului si... este intrerupta in zona usii a doua, dupa care se continua pana la spatele autobuzului. Cea de-a doua podea este joasa - scopul ei este de a permite accesul invalizilor in mijlocul de transport. Totusi scarile din interiorul autobuzului sunt de multe ori o problema pentru calatori, au fost cazuri cand oamenii au alunecat si s-au accidentat. La orele de varf aceste autobuze, desi vin des in statie (la intervale de 5-8 minute), sunt pline si nu reusesc sa faca fata numarului mare de calatori.
O alta problema ar fi Isuzu-rile si Prestij-urile care la orele de varf par... depasite de situatie. Dupa parerea mea, ele ar trebui mentinute pe trasee cu numar redus de calatori, cum ar fi 10, 15, 26, 34... acolo unde se dovedeste ca sunt rentabile.
Este cam ciudat d.p.d.v. al logicii sa vina in statie un ROCAR U312B pe linia 9, aproape gol, iar in spate, un Prestij pe traseul 11, care se "chinuie" aproape un minut sa inchida usile din cauza numarului mare de pasageri din interior.
Recunosc ca imi plac DAC-urile si ROCAR-urile, chiar daca se misca mai greu. Sunt mai spatioase... Nu am nimic impotriva achizitiilor moderne de autobuze, dar macar aceste achizitii sa fie... mai bine orientate spre confortul si siguranta calatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 21:36:01    Titlul subiectului: ngngnggngngngngngngngngn 81028

O nedumerire: Cum a ajuns Ikarus-ul articulat (CUC) sa fie singurul de acest tip? Provine dintr-un lot mai mare de autobuze care au fost la un moment dat casate in afara de acest singur supravietuitor? Sau a fost singur inca de la inceput?
Si inca ceva: Acest autobuz (si eventualii fosti 'semeni' acum casati, daca au existat vreodata) a venit nou la Galati sau adus second-hand de undeva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 20:42:33    Titlul subiectului: 81090

In schita pe care am realizat-o si postat-o mai jos este reprezentat 8817 in prima schema de vopsea pe care o cunosc ( inainte de anul 2000 ). Sincer sa fiu, nu stiu exact daca acest autobuz a fost achizitionat solitar sau daca provine dintr-un lot mai vechi. Ceea ce pot afirma cu siguranta sunt urmatoarele:
-in momentul in care l-am vazut pentru prima oara, in Galati mai existau doua autobuze, DAC 117, cu numere de parc vecine: 8815 si 8816. Dintre acestea din urma, 8815 nu a rezistat mult, iar 8816 circula si astazi, este utilizat doar pentru Cursele Conventie si are numarul de parc ZPA.
-cu cativa ani inainte de aparitia lui 8815, 8816 si 8817, transportul local din Galati a avut un set de DAC-uri 117, cu numerele de parc ( cele pe care le cunosc eu): 8818, 8820, 8821, 8822, 8823. Acestea au fost casate inainte de aparitia celor doua DAC-uri 117 (8815, 8816) si a Ikarus-ului 280 in cauza ( 8817).
Probabil ca numerotarea autobuzelor achizitionate mai recent (ma refer la 8815, 8816 si 8817) s-a dorit a fi... o "succesiune" a lotului vechi de DAC-uri de care am amintit.
Ce pot sa spun despre 8817:
-prin anii 2000 a suferit un RK, apoi a primit schema de vopsea din prezent. A fost reconditionat insa schimbarile n-au rezistat prea mult.
-este utilizat doar pentru cursele conventie, s-au scos capsatoarele de bilete iar interiorul nu arata prea bine.
-din cate imi amintesc eu, nu a fost utilizat frecvent pe traseele locale.
-cei interesati il pot vedea aproape zilnic, stationat la orele amiezei putin mai jos de restaurantul Neacsu ( cel din Micro 19).



31-GL-8817.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.44 kb
 Vizualizat:  de 52983 ori

31-GL-8817.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2007 22:41:19    Titlul subiectului: 81136

Tin sa precizez ca in 1982, imi aduc foarte bine aminte, erau multe autobuze Ikarus articulate de culoare rosie care circulau pe traseul 26. Iar autobuzele au fost noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2007 01:12:39    Titlul subiectului: gngfnfngfngfngfnfg 81140

Da, am mai auzit de aceste IKARUS-uri noi chiar de la cativa soferi de la TRANSURB. M-am gandit si la posibilitatea ca 8817 sa fi facut parte din acele loturi insa : pe 8817 l-am vazut prima oara prin oras sub sigla RATU in jurul anilor 2000, in schema de culoare pe care am prezentat-o mai sus. Au fost ani buni ( '90-'00) in care nu am vazut IKARUS-uri la Galati pe traseele locale. Parerea mea este ca acest autobuz a fost achizitionat.

Si... daca notitele nu-mi joaca feste, iata si unul dintre acele IKARUS-uri 280 de care a amintit Sergabi28:



31-GL-7755.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.52 kb
 Vizualizat:  de 53057 ori

31-GL-7755.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2007 09:09:02    Titlul subiectului: 81144

Exact !!! Aceasta culoare erau cateva dar in marea majoritate erau rosii in aceeasi schema !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 1 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community