Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele vechi ale transportului local din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 00:08:18    Titlul subiectului: 124016

Cateva informatii privitoare si la restul autobuzelor vechi:
-BZE si BZF casate in noiembrie 2009;
-GGG - casat in noiembrie 2009;
-GGE - casat in ianuarie 2010;
-YGK - casat in ianuarie 2010;
Se spune ca YUD, BWW si YGJ sunt transferate la autobaza 4, insa nu am reusit deocamdata sa primesc si confirmarea oficiala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Apr 2010 15:33:34    Titlul subiectului: 125453

Astazi (05.04.2010) am lucrat la realizarea unui filmulet despre autobuzele vechi din Galati. Mai precis, cele care au "apucat" anul 2009. Am tot amanat momentul asta, dornic sa filmez si pe BWW, YUD si YGK in actiune... din pacate nu am mai avut acest noroc. Asta e, m-am multumit si cu ceea ce am reusit sa filmez pana in acest moment iar rezultatul il vedeti la: http://www.youtube.com/watch?v=HpZ4jFIWMjw
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Apr 2010 15:22:01    Titlul subiectului: 125718

Sa raspund la o intrebare primita pe e-mail:

Citat:
Puteti sa-mi spuneti daca autobuzele 112 de la Galati au avut numere de parc dupa criteriul care a fost si la Constanta, cu anii si numarul din lot? (...)


Citat:
(...) de exemplu, 9079 a fost cumparat in anul 1990, 9146 in anul 1991 si 9205 in 1992 (...)


Nu a existat o astfel de corespondenta intre numarul de parc si anul de achizitie sau numarul din lot. Lotul 9079 - 9085 a fost achizitionat in 1989, la fel si 9114 - 9116. Au urmat 9146, 9147, apoi 9162, 9163. S-a continuat cu 9202 - 9205 apoi 9252, 9253 si, in fine, 9349 - 9358. Cel din urma, a fost ultimul lot care a avut vechiul sistem de numerotare. Toate s-au achizitionat in perioada '89 - '91.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 16:57:13    Titlul subiectului: 125849

De vreo doua zile ma stradui sa aflu detalii despre doua autobuze vechi de la Galati... Este vorba despre 1251 si 8377, mai precis "noul" 1251 de dupa marele RK din 1999 si "noul" 8377 in schema bleu cu dunga galbena... As dori sa identific aceste doua autobuze si rog in special pe colegul nostru, cg2005, sa ma ajute cu ceva informatii in aceasta privinta.

Amintesc ca 1251 era initial scund, vopsit galben-ocru. A aparut in Galati prin 1989 - daca nu ma insel - si a fost casat prin 1997-1998. Ciudat este ca dupa RK-ul din 1999, numarul 1251 a fost re-alocat. Autobuzul care l-a primit nu era un DAC scund ci unul inalt. La scurt timp dupa RK-ul acela a primit numarul de parc AKS. Cine a preluat identitatea lui 1251??

8377 a venit la Galati in 1988, component al unui lot de articulate scunde de culoare maron inchis. S-a defectat foarte repede (as spune chiar incredibil de repede) si a imprumutat numarul unui alt autobuz, 3315. Dispare din peisajul urban in 1995-1996. Dupa ceva timp numarul este re-alocat unui autobuz DAC model vechi. Care era acest autobuz??

As dori foarte mult sa lamurim aceste doua aspecte, daca nu lamurim aici am sa incerc si la Transurb (pentru asta am nevoie de ceva mai multe detalii ale acestor doi... necunoscuti) cu toate ca nu sunt sanse prea mari... Sa incercam.

Inca o problema... 9116, din cate stiam eu nu a preluat numarul DAC-ului accidentat 9253. Ultima oara cand l-am vazut, pe la inceputul anilor 2000 - conform notitelor mele - era vopsit rosu inchis si avea numarul de parc trecut pe laterale cu vopsea alba. Efectua de obicei Curse Conventie cat si cateva ture pe vechiul traseu 12. O singura data l-am remarcat si pe linia 9 (probabil a fost exceptia anului). In ultima sa perioada de activitate a primit numarul GL-04-ZOY. Puntea spate si suspensiile erau schimbate iar canatul exterior de la cabina soferului fusese sudat. 9116 avea spre sfarsitul activitatii sale stopuri luate de la un DAC vechi (4 elementi uniti pe tripla) si multa vreme am avut impresia ca 3417 a facut permutare de numar cu acest autobuz...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 11:27:54    Titlul subiectului: 125914

Din pacate nu am reusit niciodata sa le identific pe "noile" 8377 sau 1251. Am mers cu ambele autobuze , erau complet refacute, pareau noi. Cu siguranta erau autobuze mai vechi, pentru ca nu erau scunde. La un moment dat am presupus ca sunt aduse de la Tirgu Mures , de unde provenisera in 1993 si MKH si MKJ. Presupunerea se baza pe faptul ca, la exterior, erau prezente acele ornamente metalice (nu stiu exact denumirea lor) situate la aproximativ 30cm sub geamuri, ornamente care se regaseau pe autobuzele fabricate pana in 1984 (ultimele autobuze care au avut asa ceva erau 4910, 4966, 4976).
Intr-adevar, vechiul 8377 a cedat relativ repede, in 1994, numarul lui fiind preluat de 3315, care la vremea aceea purta numarul 877. In 1996, l-am vazut pe acest 8377 (adica 3315) casat, in spatele garajului Transurb, chiar langa gard, deci este exclus ca noul 8377(cel albastru) sa fie 3315. Totodata, referitor la autobuzul "nou",albastru,care purta numarul 8377, conform amintirilor si a ceea ce am mai gasit in niste notite vechi, acesta a aparut la sfarsitul lui 1994 avand numarul de 877, moment in care 3315 si-a schimbat numarul din 877 in 8377. De abia la casare lui 3315, autobuzul albastru a primit numarul 8377(adica in 1996).
1251 a fost achizitionat, asa cum a mentionat si Amiralul Byrd, in 1989 si a fost casat in 1998. "Noul" 1251 apare in septembrie 1998, odata cu RK-urile lui 8135 si 8143. De fapt, noul 1251 chiar aducea bine de tot ci noul look al lui 8135.
Referitor la 9116, intr-adevar a existat o perioada in care a fost vopsit in aceeasi schema de culoare cu 3417. Apoi, dupa casarea lui 9253, a preluat numarul acestuia, fiind vopsit intr-un rosu inchis. In ultima perioada a existentei sale a fost utilizat ca Asistenta Tehnica. Cu siguranta nu exista legatura intre 3417 si 9116, deoarece, pe 3417 l-am vazut o lunga perioada de timp oprit la peronul sau (cel care avea trecut numarul de parc pe o placuta galbena), in partea din spate a garajului Transurb. A stat acolo pana la casare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 11:53:36    Titlul subiectului: 125917

Se spune ca atunci cand cauti sa afli o informatie, dai peste altele... Iata ce am aflat acum: se pare ca adevaratul 8377 nu a fost casat in 1994, ci mult mai tarziu. In 1993, DAC-ul 8378 a luat foc in autobaza si nu s-a mai putut face nimic pentru el... 8377 - cel original - a devenit 8378. Atunci au avut loc toate jonctiunile de care a amintit colegul nostru, cg2005. A fost o intreaga permutare in acel an si inca nu am descurcat itele acestei povesti. Cei cu care am mai discutat sunt insa destul de derutati de faptul ca 8377 in ultima sa schema de culoare semana foarte mult cu 3311 care avea sa primeasca numarul de parc GL-04-CUA (poreclit "rama"). Amintirile se cam incurca in aceasta privinta insa sper sa le dam de capat.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 13:39:46    Titlul subiectului: 125920

De fapt CUA este fostul 2725. Asa a aparut, dupa RK-ul major si dupa o lunga perioada de absenta. Inclusiv foma geamurilor usilor intarea acest fapt. La scurta vreme dupa aparitia lui 2725 cu noua schema de culoare (una foarte reusita de altfel),3311 a fost casat , iar 2725 a preluat numarul lui. Apoi, prin 2000, a primit numarul de inmatriculare GL04CUA.
Interesant aspectul legat de incendiul lui 8378, nu am stiut nimic despre acest subiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 14:14:25    Titlul subiectului: 125923

Inca ceva informatii culese...

5704 a fost coleg de lot cu 5701 si 5702. Numai ca a avut ceva probleme tehnice si a stat un timp in autobaza. El apare cu cateva luni intarziere pe traseele locale din acele vremuri. Se spune ca 5704 avea probleme cu transmisia la axa motoare, oricum, este o amintire vaga ce nu poate fi confirmata cu exactitate. 5704 a fost vopsit intr-o perioada galben cu dunga rosie sub geamuri iar mai apoi a prins si el reclama la Camel, fiind vopsit in schema tipica de vopsea galben-ocru.

Se mai spune ca 5001 a avut o schema de culoare alba cu doua dungi, una rosie, sub geamuri alta bleu, lata, in zona inferioara. Aceeasi schema de vopsea o mai primise troleibuzul 202, si conform unora, si troleibuzul 215.

Prin 1998 s-a hotarat pastrarea unor autobuze articulate doar pentru Curse Conventie. Conform parametrilor de analiza (numar kilometri, conditie tehnica, piese si organe functionale...) au rezultat urmatoarele:
-2885, 8135, 8143, 8816, 8817, 01 MKJ, 2675 (cu numarul 3311) si autobuzul care a primit numarul 1251 au ajuns la Targu Mures pentru RK-ul capital. La scurt timp dupa revenire au primit numerele noi.
-in oras mai erau ceva articulate care urmau sa fie casate peste putin timp. De exemplu 8140 si 7376. Despre 8140 am mai vorbit. 7376 a ramas in regimul urban. A fost ultimul articulat care a deservit trasee locale. Era utilizat doar pe liniile 34 si 26 iar dimineata, foarte rar, ca suplinitor la traseul 9. Nu a primit numar nou. Imi amintesc ca la traseul 34 erau trei... "pensionari", prin rotatie: ZOU (9081), YWE (9349) si 7376.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 11:42:09    Titlul subiectului: 125971

Referitor la 5704, confirm afirmatiile Amiralului Byrd: aceste a aparut dupa cateva luni bune de la sosirea lotului original; eu am crezut ca facea parte din alt lot de autobuze, sosit in primavara lui 1986 (desi nr. de inmatriculare aducea cu seria achizitionata in toamna lui 1985). Pe atunci insa se achizitionau autobuze la distanta de cateva luni, nu la distante de ordinul anilor/zecilor de ani ca in prezent.... asa ca nu mi-am dat seama ca provenea din aceeasi serie cu 5701,5702,5713,5723.
O mica rectificare: 5704 a fost revopsit in galben cu o dunga argintie sub geamuri (aceesi schema de culoare ca 2605 dupa RK). Apoi a fost revopsit in galben, cu reclame la Camel.
Autobuzul care a fost vopsit in galben cu dunga rosie sub geamuri era 5702, colegul sau de lot.
Despre 5001 stiu ca a facut la un moment dat permutare de numar cu 7270. Mai exact, 5001 a aparut ca 7270,insa complet reconditionat, vopsit in alb cu albastru (asemanator cu noul 8377). Noul 5001 (adica 7270) era vopsit in gri alb gri, avand intercalate si niste dungi rosii si albastre pe zona alba.
Deci, in ceea ce priveste autobuzele refacute, presupunerea mea sa dovedit a fi buna: acele autobuze au fost refacute la Tg. Mures. Oricum , au fost refacute destul de bine, pt. ca, mare parte din ele au circulat inca multi ani dupa acel RK major.
Mai stie cineva daca acea companie din Tg. Mures mai exista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Mai 2010 09:38:56    Titlul subiectului: 126680

Recunosc din start ca nu am o informatie precisa, ce poate fi verificata oficial (fiindca nu am ajuns deocamdata la documentul oficial si nici nu stiu daca voi putea vreodata). Curiozitatea e mare, se pare ca i-a cuprins pe mai multi cunoscuti de-ai mei si am continuat sa scormonim prin trecutul autobuzelor dupa cele doua misterioase cu putin ajutor de la cei acreditati. Din analizele si discutiile purtate pana acum a rezultat ca in anul 1994 autobuzul 31-GL-1000 nu a fost casat ci a suferit si el o permutare de numar (informatia nu e verificata oficial). Se banuieste ca acesta a devenit 877.
Repet, acestea sunt informatii neoficiale, avand la baza mai mult amintiri ale unor oameni care au lucrat in acea vreme la Transurb. E foarte greu sa dai de capat unei permutari generale oricum, voi prezenta aici toate informatiile pe care voi reusi sa la mai aflu si - in cazul in care nu voi avea ocazia sa aflu varianta oficiala (exista ceva promisiuni si-n aceasta directie) - vom trage noi concluziile.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 11:59:44    Titlul subiectului: 126734

Exista ceva adevar in cele scrise de Amiralul Byrd: imi amintesc ca la noul 877, complet reconditionat, am remarcat cativa din elementii de fixare ai barelor superioare de culoare rosie, asa cum au avut numai 1000 si 1033 (erau elementi normali si nu cleme de prindere cum au urmat din 1987).
Cat despre 1000, ultima data l-am vazut in garajul Transurb, dar nu in zona din spate , unde se faceau pe atunci casarile. Era garat undeva pe la mijlocul autobazei, dar arata jalnic: burduful rupt, tablele mancate adand de rugina. Dar, cine stie, poate cael a fost reconditionat la TG. Mures si a devenit noul 877.
Daca tot ai amintit de seria 1000, imi aduc aminte ca odata cu acesta au mai aparut 1033 si 999. Totusi, 999 facea parte sigur dintr-un lot mai vechi, fiind vopsit ca primele autobuze aparute in 1984 (seria 4971). In plus, el nu avea nici acel element oval de afisare al traseului, asa cum aveau autobuzele aparute dupa 1986. Si, ca fapt divers, l-am vazut intotdeauna ruland incet, mult mai incet decat majoritatea colegilor sai... Ar fi interesant de gasit anul in care a fost achizitionat de fapt si ce probleme a avut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Sep 2010 10:03:43    Titlul subiectului: 132856

Este inca activ... Singurul Rocar 112 ramas in serviciul Transurb-ului continua sa deserveasca rolul de Asistenta Tehnica. Da, ati ghicit: este vorba de TZG.
Nu mai are rost sa amintesc ca acest Rocar a fost cel mai bine intretinut dintre toate masinile din parcul Transurb-ului iar rezultatele, iata ca se observa!
Pana la sfarsitul anului, TZG ramane Asistenta Tehnica oficiala. Pe urma, ramane de vazut daca acest Rocar va mai beneficia de o prelungire a "contractului" de functionare. Interesant este ca salonul autobuzului nu a suferit nici o transformare (asa cum se facea de obicei, la Asistentele Tehnice); salonul si-a pastrat toate banchetele si barele de sustinere, echipamentele de interventie fiind transportate pe culoarul dintre acestea. TZG nu a mai primit imbunatatiri desi odata cu retragerea celorlalti colegi, piese sunt din belsug. Bara posterioara pare cea mai afectata (ca urmare a numeroaselor tractari efectuate pana in prezent). Sistemul de balizare s-a dus si el (este activ partial, nu ca pe vremuri).
Ieri, TZG a iesit din nou la datorie, in statia de la TreiStar, pentru a acorda o "cheie" de ajutor midibuzului LXA.



IMG_2813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.09 kb
 Vizualizat:  de 11723 ori

IMG_2813.JPG



IMG_2812.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.69 kb
 Vizualizat:  de 11723 ori

IMG_2812.JPG



IMG_2814.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.33 kb
 Vizualizat:  de 11723 ori

IMG_2814.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 14:07:31    Titlul subiectului: 137158

Toate mijloacele de transport gazduite la autobaza 4 au fost casate. Mai precis, au fost urcate pe vapor si duse la fier-vechi.
Ma gandeam c-ar fi fost elegant ca sa pastram ceva amintiri si noi, din pacate nu sunt fonduri (sau ceva de genul asta). Asadar, ramanem macar cu pozele.
Se spune ca in momentul casarilor, cel mai prezentabil "condamnat" era Rocar-ul YUE...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 22:51:22    Titlul subiectului: 137179

Postez aici o fotografie personala a mamei mele in care apare un autobuz TV.
Fotografia dateaza din 1970 si reprezinta un autobuz al ITO-Galati ( ulterior ETO, IJTL, RATU si Transurb). Mama mea, fiind la acea vreme cu un grup de tineri in ceea ce se chema practica sau ceva de genul...Nu stiu exact si nici nu am apucat s-o intreb vreodata...
Imi cer scuze ca apare si mama in poza, dar eu zic sa facem abstractie de persoana si sa privim autobuzul ca fapt.
Cu respect, Onofrei Sergiu-Gabriel



IMG_0416.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.39 kb
 Vizualizat:  de 11404 ori

IMG_0416.JPG



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Dec 2010 01:40:33    Titlul subiectului: 137348

Ehe, Doamne, sa mai trecem in revista cateva amintiri din minunata zi de 29.09.2009... In acea vreme, YUD era inca in curtea Transurb-ului, activ pentru conventii (foto 1) pe cand colegul de lot era deja trimis la autobaza 4 (foto 2). Desigur, e vorba de YUE. Din cate mi s-a spus - surse neoficiale - YUE era pregatit sa revina pentru eventuale supliniri la speciale. A fost "agitat" prin curte si desi avea ITP-ul OK, a ramas in garaj pana cand l-a prins... executarea.
Pentru BZE (foto 3) era sfarsitul... A avut un sofer bun, care a reusit sa ii prelungeasca viata pana in ultima faza. Cu exceptia sa precum si a colegului BZF (care a avut parte de alti soferi execeptionali), toate celelalte BZ-uri erau de multa vreme oale si ulcele...
Sursa de la care am preluat aceste amintiri dragi oricarui pasionat de transporturi galatean este: http://www.b10r.com



YUD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.96 kb
 Vizualizat:  de 11330 ori

YUD.jpg



YUE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.8 kb
 Vizualizat:  de 11330 ori

YUE.jpg



BZE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.15 kb
 Vizualizat:  de 11330 ori

BZE.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Ian 2011 01:29:46    Titlul subiectului: 138524

In ultima vreme n-am prea avut ocazia sa calatoresc cu Rocar-ul PNN... Asta pana in urma cu doua zile, cand acest autobuz a deservit traseul 102.
Nu stiu cum s-au comportat Rocar-urile 412 in alte orase, cert este ca la Galati au rezistat bine si continua sa reziste. Acum, ca am calatorit si cu PNN pot spune ca, exceptand cele cateva profile metalice care acopera podelele, salonul s-a pastrat in conditii excelente. Se vede ca Rocar-ul si-a facut o iesire triumfala... Panourile sunt nedeformate, la fel si barele de sustinere, sistemul de iluminare este activ integral iar banchetele sunt cele originale. De mentionat ca si sistemul de iluminare pentru accesul la usi este activ (ce-i drept partial dar demn de luat in considerare, comparativ cu celelalte masini care au apartinut Transurb-ului).
Un aspect interesant este extinderea cabinei soferului. Imi amintesc ca mai intai am vazut aceasta modificare la PNO si mai apoi la PNN. Modificarile sunt asemanatoare. Nu s-a obtinut o izolare totala a cabinei de salon, de fapt nici nu s-a intentionat asa ceva ci mai mult o protectie a soferului.
Mai jos, o poza cu cabina improvizata a lui PNN.



PNN cabina improvizata (04.01.2011).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.36 kb
 Vizualizat:  de 11114 ori

PNN cabina improvizata (04.01.2011).jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 00:51:02    Titlul subiectului: 141599

Amintiri din secolul trecut: http://www.panoramio.com


19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.49 kb
 Vizualizat:  de 10736 ori

19.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 22:43:53    Titlul subiectului: 143992

Pe 25.05.2011 am avut ocazia sa-l revad pe TZG, singurul Rocar care inca "mai traieste". Sosise imediat dupa statia de la Banci, pt a acorda asistenta DAB-ului DWO.
Privindu-l mai de aproape, am observat ca a fost revopsit: din pacate, operatiunea de vopsire s-a facut in graba, ca sa nu spun in bataie de joc: astfel, chederele sunt semi-acoperite de vopsea alba, la fel si anumite portiuni din geamuri. Inca o data, Transurb dovedeste dezinteres fata de mijloacele vechi de transport. Si aici nu ma refer doar la TZG. Nu pot sa nu-mi pun intrebarea: oare cat poate sa coste vopseaua pt cele 19 DAB-uri functionale, pt a le face sa arate omeneste?
Din punctul meu de vedere, Transurb-ul "trage" de mijloacele de transport vechi fara a le acorda atentia necesara (desigur, cu mici exceptii, cele cateva midibuze).
Atasate, doua poze cu TZG-ul, asa cum arata dupa ultima operatiune de vopsire.



TZG 25052011634.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.78 kb
 Vizualizat:  de 10404 ori

TZG 25052011634.jpg



TZG 25052011635.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  386.46 kb
 Vizualizat:  de 10404 ori

TZG 25052011635.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 00:18:06    Titlul subiectului: 143999

In privinta TZG-ului, baietii s-au ocupat mai mult de partea tehnica... Ca fapt informativ, urmatoarea Asistenta Tehnica va fi aleasa din randul celor doua Rocar-uri de Simon... Cine va fi? Nici baietii nu stiu inca. Se va hotari cand TZG-ul va ajunge istorie... Dar mai e mult pana atunci.
Singurul Rocar 112 din curtea Transurb-ului continua sa ramana in serviciu chiar daca aspectul exterior nu e chiar grozav. Din cate mi s-a adus la cunostinta, n-a mai fost timp de finisaje, TZG-ul avea ceva probleme iar I.T.P.-ul nu te asteapta...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 22:51:42    Titlul subiectului: 144096

Si ca tot am vorbit despre TZG, iata ca astazi a fost solicitat de doua ori... (detalii pe blog).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 23:49:56    Titlul subiectului: 144102

De 3 ori chiar...mai era si 1400 la rand care statea in repaus la Neacsu asteptandu-l pe TZG sa "termine" cu FRC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 00:28:53    Titlul subiectului: 144105

Din cate am vazut in poza YUD este Rocar 312-245. Deci, teoretic este acea varianta a modelului Rocar 312 cu motor de 245 CP si norma de poluare Euro 1; deci, un autobuz care nu trebuia sa aiba probleme la urcarea rampelor. Avand in vedere:
-modalitatea in care si-a gasit sfarsitul (stupida, dupa parerea mea, tinand cont ca nu avea probleme)
-faptul ca, la Cluj, au existat astfel de autobuze pe care scria 312-245, dar motorul era cel clasic, de 192 CP (sunetul si lenea il tradeaza)
intreb: Era, intr-adevar cu motor de 245 sau era unul cu motor de 192 CP?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 00:39:42    Titlul subiectului: 144106

Era cu 245... Tin sa specific ca YUE era mult mai bine intretinut ca YUD si tot a fost casat. La noi, la Galati, a existat o cota de... exces de zel inspirata parca dintr-o moda retro: cutia hidramata face viata usoara soferilor.
Prin urmare, exceptand Cobrele, Isuzu-urile, Prestij-urile si cele doua Rocar-uri deSimon, Transurb-ul opteaza pentru... facilitati tehnice.
OAB, iti spun parerea mea: din randul Rocar-urilor U 312 B ar fi rezistat pana si-n prezent doi membri: YUE si CHF! Ambii cu motoare de 245 c.p. Dar n-a fost da fie...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 21:48:31    Titlul subiectului: 145723

Raspund la o intrebare primita pe mail (si ma bucur totodata ca (mai) sunt persoane interesate de istoria autobuzelor care au activat in regimul nostru local):

-8153 si 8154 nu au fost colegi de lot. Primul era din seria 1989, iar coleg de lot i-a fost 8179. In acea perioada, IJTL-ul s-a mai bucurat de scunde din aceelasi lot mare lansat de Rocar, si anume 2883, 2885, 1251, toate vopsite in galben ocru. N-au fost prea grozave... 8154 a fost fabricat si achizitionat in 1991. Era alb integral si pe urma a primit autocolantele firmei Apple Computers. Din lotul lui (de achizitie) mai facea parte 7376 (dupa cum ati spus si dvs.), 8135, 8140, 8143, 8144, 8161, 8815, 8816.
Din pacate, 8154 n-a fost un autobuz prea grozav, imi amintesc ca, in a doua jumatate a anilor 90, dupa ce a renuntat la reclama de la Apple, a fost vopsit in alb cu albastru (dunga lata jos). O schema similara a primit si 8144 (se spune ca amandoua fusesera vopsite cam in aceeasi perioada). Diferenta a fost ca numarul de parc al lui 8144 era trecut la mijloc pe cand cel al lui 8154 a ramas sus, deasupra cabinei.

Despre 7376 pot spune ca dupa ce a renuntat la reclama celor de la Apple, a primit o schema de culoare alb cu doua dungi violet, una subtire, sub geamuri, una mai lata, in zona inferioara. El a fost ultimul autobuz articulat care a iesit la locale! In ultima perioada deservea frecvent traseele 26 si 34 dar a fost si suplinitor la traseul 9.

Observatia privitoare la articulatele de la conventie este corecta, am s-o dezvolt pentru a nu crea confuzii (sau mister) aici, pe Forum: in 1998 au fost trimise la Targu Mures un lot de articulate pentru un RK substantial. Ideea era ca toate aceste masini sa intre in regimul curselor speciale. Masinile trimise au fost:
-5024 (1251) inmatriculat AKS;
-8135 inmatriculat ZOX;
-8143 inmatriculat ZOZ (si care s-a defectat pe drum spre Targu Mures);
-8816 inmatriculat ZPA;
-2885 inmatriculat YUD;
-MKJ (venit SH de la Targu Mures in 1993);
-3311 inmatriculat CUA;
-8817 inmatriculat CUC.

7376 nu a mai fost trimis la Targu Mures, era prea obosit. E drept ca in acea perioada existau destule articulate din care se putea alege: 8140, 8144, 8154, 8815,... Norocoasele au fost alese in functie de o "analiza" I.T.P.

Stiu ca suna putin off-topic, dar am o rugaminte pentru cei interesati: postati, va rog, intrebarile pe Forum... Nu-i vorba decat de o simpla inregistrare. Nu mi-o luati in nume de rau dar avem aici suficienti oameni interesati dintre care unii pot completa informatiile pe care le-am furnizat deja...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Iul 2011 20:47:49    Titlul subiectului: 145851

Ar mai fi o intrebare: CUA a aparut initial, dupa RK, cu numarul 2725. Revazand postarile anterioare, se pare ca era de fapt 2675 (adica 4966).
Care autobuz a fost pana la urma reconditionat la TG. Mures: 2725 sau 2675 (ex 4966)? Ambele aratau identic. Singura diferenta ar fi numarul de kilometri: 2725 avea putini km la bord, disprand de pe trasee de multa vreme, in timp ce 2675 (ex 4966) a fost folosit intensiv pana in 1996, pe traseul 9, si rula destul de incet, semn ca motorul era destul de obosit dupa 12 ani de activitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Următoare
Pagina 14 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community