Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 13 Iul 2011 21:35:54 Titlul subiectului: |
145856 |
|
Autobuzul care a plecat la Tg Mures (pentru RK) avea numarul de parc (cel anterior, fireste) 3311. Asta e oficial. Din cate imi amintesc, 2725 a primit numarul de parc (permutare) 3311.
Si, potrivit schemei de culoare, mai era o masina ce semana cu 2725 si 2675: 8377 (aflat la "n"-a permutare). Datorita acestor schimbari succesive, am pierdut identitatea purtatorului lui 8377... N-am aflat-o nici acum... Bine, "clona" lui 8377 a fost casata inainte de selectarea masinilor pentru plecarea la Targu Mures.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 31 Iul 2011 06:55:38 Titlul subiectului: |
146893 |
|
Stie cineva ce s-a intamplat cu Rocarul de Simon PNO?
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 31 Iul 2011 09:27:36 Titlul subiectului: |
146894 |
|
PNO inca este functional....daca nu l-ai mai vazut de mult timp, probabil e prin garaj cu o reparatie minora sau... cine stie, poate soferul e in vacanta
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 31 Iul 2011 12:00:39 Titlul subiectului: |
146897 |
|
Corect, soferul este in concediu. Ieri, PNO a iesit la speciale, pentru combinatul siderurgic. Cu sofer suplinitor.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 12:06:18 Titlul subiectului: |
148800 |
|
Colegul deprodio parca... a anticipat caderea lui PNO. De aproximativ doua luni este tras pe dreapta. Va fi refacut si este primul candidat la functia de Asistenta Tehnica (dupa ce va fi retras TZG-ul).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 13:06:48 Titlul subiectului: |
148810 |
|
Stie cineva in ce situatie se afla TZG si PNN si de ce nu mai circula PNO?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 13:16:03 Titlul subiectului: |
148812 |
|
TZG (Asistenta Tehnica a noastra) este in prezent functionala. Dupa ce va fi retrasa din circulatie (presupunand ca va ceda motorul sau vre-un alt sistem care s-o scoata din serviciu), locul ei va fi luat de unul dintre cele doua Rocar-uri de Simon. La... "casa de pariuri", favorit este PNO...
Colegul de lot al acestuia, PNN, este functional si iese deseori la cursele speciale. In regimul urban intra doar la supliniri (pe traseele pe care sunt desemnate mijloacele de transport de medie sau mare capacitate) insa aparitiile sale sunt foarte rare in prezent.
PNO are motorul dat jos.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 16:07:59 Titlul subiectului: |
148815 |
|
Eu nu am anticipat caderea lui PNO dar,desi e tras pe dreapta eu cred ca-l vom mai vedea pe trasee intr-un viitor indepartat(sau nu).Pe TZG l-am vazut proaspat vopsit in culorile binecunoscute plus ca am observat si o sirena sus deasupra parbrizului(cum avea 214cine-si mai aduce aminte)deci eu cred ca va mai fi o perioada de timp asistenta tehnica iar PNN este activ atat pe curse conventii cat si pe trasee(in special 104).
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 21:21:36 Titlul subiectului: |
148822 |
|
Era un "parca" strecurat acolo, inainte de... anticipare. PNO a cazut in perioada in care isi petrecea majoritatea timpului la conventii. PNN are un singur sofer titular si se lucreaza functie de programul primit. Avand in vedere ca autobuzul este destul de obosit (uzura fireasca), e normal sa apara mai rar pe la locale si mai des pe la conventii. Din acest motiv este utilizat pe la supliniri (se stie ca pentru traseele cu flux mare si mediu titulare sunt DAF-urile si MAZ-urile precum si... cateva DAB-uri).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 11:11:06 Titlul subiectului: |
148836 |
|
Stie cineva daca TZG are interiorul modificat?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 12:22:54 Titlul subiectului: |
148839 |
|
O intrebare foarte buna: daca celelalte asistente tehnice pe care le-a avut Transurb-ul au fost oarecum modificate (unele aveau chiar dulapuri pentru piese si suporti pentru rotile de rezerva necesare, plus echipamentele... "de urgenta", TZG-ul si-a pastrat interiorul, cu banchetele gri, model ROCAR.
Ultima oara cand am fost cu el si am insotit baietii la o interventie, avea in salon "stanga" (bara de tractare) si... doar atat. In rest, arata ca un Rocar 112, autentic, cu banchete si bare de sustinere.
Din pacate, la TZG s-a cam dus sistemul de izolatie (panourile superioare sunt deformate excesiv). Si, desigur, perforatoarele au fost inlaturate. In rest, e... aceelasi TZG cu care am calatorit in vremurile din urma, pe vremea cand iesea la locale sau conventii.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 20:52:12 Titlul subiectului: |
148878 |
|
Si o ultima intrebare: Cate autobuze-Asistente Tehnice au fost la Galati, incepand din 1994 si pana la ZOV ( fosta asistenta inainte de TZG )?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 21:34:03 Titlul subiectului: |
148885 |
|
Eha... dulci amintiri...
5177 era activ in 1994 (a fost un Dac articulat) si a raposat un an mai tarziu.
In 1996, am avut doua asistente tehnice, ambele DAC-uri articulate: 2596 si 4999.
Dupa acestea, pentru o perioada destul de marisoara, l-am avut pe 3418 (facea parte din primul lot de DAC-uri 112 scunde de la Galati); mai precis, pana in 98.
A venit randul lui 8161 (DAC 117) care a fost pensionat in 99, predand stacheta lui 3611. Acesta a fost casat in 2000.
Urmatoarea asistenta tehnica a fost 9079 care a rezistat aproape doi anisori...
Dupa care... a venit 7780 (adica ZOP). El a fost asistenta tehnica pana in 2003...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 22:40:20 Titlul subiectului: |
148888 |
|
Mi se pare bizara folosirea pe post de asistenta tehnica a autobuzelor articulate....
Se presupune ca o asistenta tehnica trebuie sa se poata deplasa rapid, carand oamenii si sculele strict necesare pentru a repune in circulatie sau a tracta la garaj un vehicul defect.
Or mi se pare anapoda sa cari un articulat care, chiar si in conditiile traficului mult rarefiat de atunci, tot se descurca un pic mai greu ca un autobuz scurt, ca sa nu mai spun de inutilitatea de a consuma motorina pentru a tracta inutil si remorca (autobuzului).
Oare cum de Galati-ul n-a folosit direct un autobuz scurt DAC/Rocar112 sau un autobuz scurtat, adica un DAC 117 caruia sa-i fie inlaturata remorca si sa-i fie montat un panou in zona fostei articulatii, aventual cu o usa de acces pentru materiale?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 23:32:22 Titlul subiectului: |
148889 |
|
Pai Cataline, cred ca n-am fost eu prea explicit: autobuzele articulate care si-au sfarsit carierele ca asistente tehnice au fost scurtate inainte. Ideea din postarea anterioara era aceea de a aminti modelul de autobuz utilizat la tractari. Majoritatea n-aveau geam la spate ci o inchidere simpla, prevazuta cu formatul traditional galben-negru plus sistemul de iluminare necesar.
Primele DAC-uri scurte (112) pe care le-a ajut IJTL-ul au venit abia in 88 (3417 - 3423). Poate c-ar trebui mentionat faptul ca, pana in 1994, rolul de "ambulantier" a revenit unor Roman-uri 112, a unor Ikarus-uri 280 precum chiar si unor... autocamioane din serviciul autobazei.
La IJTL au existat ani in care au dominat articulatele. Au existat ani buni intre achizitia unor loturi de autobuze scurte (1978 - 1988 adica "intre" Roman 112 si DAC 112). Timp de aproape zece ani, s-au adus doar articulate si pacat ar fi sa nu recunoastem ca erau mai mereu aglomerate!
Desigur, Roman-urile au prins anii '90 si chiar au trecut de acest prag. Am avut asistente tehnice din randul lor pe parcursul anilor 80. Ele n-au fost taiate ci doar dotate corespunzator serviciului de depanare.
Primul DAC 112 care a fost Asistenta Tehnica a fost 3418. Pana la el... doar Roman-uri, Ikarus-uri si DAC-uri articulate.
Si fiindca mi s-a ivit ocazia, subliniez modul in care parcul auto era format inainte: trei tipuri de autobuze, dintre care doua autohtone, usor de reparat, usor de intretinut...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 01:43:07 Titlul subiectului: |
148893 |
|
DAC-urile 117 aveau motoare mai puternice decat 112? Data fiind dimensiunea mai mare + greutatea mai mare a numarului de calatori, cred ca am dreptate in banuiala mea.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 09:12:02 Titlul subiectului: |
148902 |
|
Din cate stiu, asa este, cel putin pana cand s-a trecut pe... Rocar. DAC-urile 117 aveau 192 c.p. Daca informatiile pe care le am sunt corecte (daca nu, va rog sa interveniti), DAC-urile 112 care au venit in 88 (lotul 3417 - 3423) avea 132 c.p.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2011 22:59:26 Titlul subiectului: |
149604 |
|
Dupa cum spunea unul dintre colegii nostri, TZG a fost vopsit si a primit si girofar specific masinilor de interventie. In plus, s-a lucrat si la acoperis pentru a preveni atat rugina cat si infiltratiile care ar putea afecta panourile superioare.
Iata-l in pozele de mai jos, fotografiat astazi, in autobaza 1:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.04 kb |
Vizualizat: |
de 30444 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.39 kb |
Vizualizat: |
de 30444 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 11 Dec 2011 10:35:46 Titlul subiectului: |
150953 |
|
De cateva zile (aproximativ o saptamana) a iesit si cel de-al doilea Rocar deSimon la trasee. Adica PNO, cu - deocamdata - un singur titular.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
nik_galati
Data înscrierii: 04/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Iul/2015 Mesaje: 110 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 21 Ian 2012 11:01:34 Titlul subiectului: Tramvaiul Galatean: once upon a time |
152207 |
|
O veche fotografie reprezentand un autobuz Roman 112, la capatul traseului fostului 10 la Parcul C.F.R.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
694.63 kb |
Vizualizat: |
de 29974 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Vin 27 Ian 2012 01:11:47 Titlul subiectului: |
152408 |
|
Ce poze interesante... in prima poza se vede Hotelul Galati care parca este in constructie si este interesant ca la inceputul strazii Domneasca, acolo unde a fost facuta poza nu existau acele banci amenajate de o parte si de alta a fantanilor arteziene.... e clar ca zona era in constructie... anul fotigrafiei se stie cumva? Anii 60-70?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Ian 2012 18:02:00 Titlul subiectului: |
152424 |
|
mircea700 a scris: | anul fotografiei se stie cumva? |
Nu, dar estimarea celor pe care i-am intrebat o claseaza la sfarsitul anilor 60.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 10:04:43 Titlul subiectului: |
152437 |
|
Inca doua aspecte de care mi-am amintit, numa' bune de incadrat la acest topic:
-nu stiu cati dintre colegii de forum galateni isi mai amintesc de microbuzul Rocar GL-11-RAT care, in trecut, pe langa faptul ca transporta angajatii autobazei in diferite locatii, a mai deservit si trasee locale, in special linia 34 atunci cand nu existau masini suplinitoare. Asta se intampla in prima jumatate a anilor 2000. Poate cineva are vreo fotografie cu 11-RAT... In plus, un aspect destul de interesant este faptul ca masinile "de la sediu" erau inmatriculate cu RAT pe cand cele de la depoul de tramvaie, de exemplu, purtau numere cu TRE.
-mergand pe drumul de centura dinspre Bazin, undeva in partea dreapta a acestui drum era un rest de autobuz articulat, mai precis remorca acestuia. Carcasa aceea a stat acolo, in mijlocul campului (nu stiu in ce scop fiindca nu servea nici de magazie, nici de adapost, pur si simplu mai era doar osatura si cateva geamuri intacte) tot pana prin prima jumatate a anilor 2000 si nu stiu daca acum a fost mutata sau trimisa la fier-vechi (n-o mai vad in zona respectiva). Nu stiu cati dintre dvs. isi amintesc de ea. Era rosie inchis cu dunga alba la mijloc. Poate primim mai multe informatii si-n aceasta privinta...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
|