Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra KT4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2016 19:06:56    Titlul subiectului: 185664

Vagonul 206 a fost revopsit , schema de culoare aleasa este acoperis si usi rosii , iar restul alb. Intr-un fel imi aminteste de 213 inainte de vopsirea in gri si retragere. Ce bine arata in aceasta schema de vopsire. Cool


206.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 16849 ori

206.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2016 19:40:29    Titlul subiectului: 185666

Arata foarte bine asa cu rosu si alb, seamana putin cu KT4D din Erfurt.
poza preluata de pe: www.strassenbahn-online.de



SDC10397.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.07 kb
 Vizualizat:  de 16849 ori

SDC10397.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2017 21:34:17    Titlul subiectului: 190218

204 la Parcul Olosig si 226 la gara ambele pe 3R , in martie.


204.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.76 MB
 Vizualizat:  de 14471 ori

204.JPG



226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.88 MB
 Vizualizat:  de 14471 ori

226.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2017 19:12:04    Titlul subiectului: 192670

Adio #215 (ex BVG 219 033) saptamana trecuta a fost casat si dus la fier vechi acum e #203 (ex BVG 219 061-7) la rand. Azi 218 era la datorie... inca...
Propun totusi pastrarea unui vagon ca relicva si anume 226 ffind al patrulea vagon din Berlin ex 219 004 cu an de fabricare 1977, lucru putin probabil acum, cand se incearca minimizarea cheltuielor. Asa au disparut EPurile ITB Vo58 Timisurile si vor disparea KT4Durile nemodernizate care au facut parte exact 20 de ani din peisajul in schimbare lenta al Oradiei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2017 20:57:40    Titlul subiectului: 192675

Ar fi frumos sa fie pastrat un KT4D vechi ca si tramvai istoric. Nu cred ca "cere de mancare" o garnitura daca este pastrata in depou. In plus ar putea avea numerele unui tramvai activ , pentru cand ar iesi in oras , asa cum sunt plugurile. 213 mai exista?
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 00:30:56    Titlul subiectului: 192680

#213 dupa 24 noiembrie a fost luat de la locul ocupat din 2013 ca vagon decor pentru teatru si de atunci nu a fost vazut. Vagoanele dezmembrate sunt duse in aceeasi zi de firma care face dezmembrarea.
Sunt curios 6072 si 6108 si poate inca un vagon cand ajung la Oradea.

O ultima poza facuta in 25 noiembrie cu #215 cu infatisarea lui melancolica...



or215 str. Nufarul 25.11.2017.jpg
 Descriere:
R.I.P. 215!
 Mărime fișier:  832.62 kb
 Vizualizat:  de 13824 ori

or215 str. Nufarul 25.11.2017.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CA 205



Data înscrierii: 04/Noi/2017
Ultima vizita: 24/Iul/2022
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 13:57:25    Titlul subiectului: 192693

Dar atunci cand se dezmembreaza tramvaiele, se ia tot ce mai poate fi folosit dupa ele (in special afisajele electronice cu LED-uri)? Embarassed
Daca se caseaza, macar se inlocuiesc cu ceva? Nu prea cred ca pot acoperi casarile acestea cu tramvaiele Tatra KT4DM care se preconizeaza ca vor veni!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 19:05:10    Titlul subiectului: 192696

Da, se demontează tot inclusiv geamurile, rămâne doar caroseria goala care se taie cu autogenul.
De unde crezi ca 10 vagoane care vin luna asta si alte 20 de vagoane de acelasi model KT4Dm anul viitor nu pot suplini 9 vagoane KT4D? Doar atatea au ramas in ultima vreme din care s-au casat 2 (215, 203) si unul este in curs (227) si cel mai probabil si restul #204 (azi la strada) #206 (depou) #207 (azi la strada) #217 (depou) #218 (ieri la strada) #224 (depou) #226 (depou) vor fi dezmembrate.


Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 10 Dec 2017 18:07:42, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 15:47:14    Titlul subiectului: 192715

Ar fi frumos ca macar unul dintre KT4D-urile vechi sa fie pastrat ca tramvai istoric.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 18:09:16    Titlul subiectului: 192719

Preferabil 226, ca nici BVG nu are unul mai vechi.
Totusi mai exista in Romania un vagon KT4D vechi de tot din seria "0" de 33 de vagoane produse in 1975, acela este RATUC 52 (CJ-N 043) ex LVB 1302 (164437 adica al optulea KT4 fabricat vreodata). Mai circula oare?

Ca o paranteza pentru cine este interesat o curiozitate

Ce legatura exista intre vagoanele KT4D din Oradea 230, (231) (numar nealocat nu a circulat a fost donor de piese) si 229? Sa vedem cine cunoaste detaliile.


Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 10 Dec 2017 22:07:34, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 18:23:01    Titlul subiectului: 192721

Sunt fabricate consecutiv si sunt primele dupa prototipuri , ai mentionat pe paginile 2, si 3. Laughing
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 21:45:13    Titlul subiectului: 192728

Corect, o alta curiozitate:
Initial la Berlin in 1975 au adus 3 vagoane pentru teste din seria "0".
219 001 ulterior OTL 230 al noualea KT4 fabricat
219 002 ulterior OTL 231 neinmatriculat insa fiind al zecelea KT4 fabricat
219 003 (al treispelea KT4) care a avut un accident si unitatea B a fost folosita la vagonul 219 091 care este actualul OTL 224...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2017 12:16:03    Titlul subiectului: 192735

zsizsi a scris:

Propun totusi pastrarea unui vagon ca relicva si anume 226 ffind al patrulea vagon din Berlin ex 219 004 cu an de fabricare 1977, lucru putin probabil acum, cand se incearca minimizarea cheltuielor.


Acum o întrebare: de ce nu se păstrează din aceste Tarte câteva măcar pentru piese de schimb, pentru cele care vin? Înțeleg ca sunt modernizate, dar pana la urma e același model... Imposibil sa nu se potrivească ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2017 18:41:44    Titlul subiectului: 192743

Sunt piese de schimb ramase de la KT-urile dezmembrate, dar ele sunt compatibile si cu T4D gen, scaune, boghiuri (complet), pantograf, convertizor, barele, butoane din bord, pedalele, acceleratorul bara de remorcare si cupla electrica (care au fost date jos de mult) adica acele piese se pot folosi si la T4D, La cele modernizate sistemul de actionare a motoarelor (accelerare si franare electrica) este controlat electronic prin circuite complexe sistem numit "chopper" in loc de clasicul accelerator. In loc de convertizor clasic (dinamic - rotativ) acestea modernizate au convertizor static, la boghiu sistemul de franare sub 5km/h si cea de pozitionare este electrohidraulica fata de cea clasica cu arc (federe), geamurile au alte dimensiuni, usile sunt diferite,
ce pot fi compatibile:
pantograful
parbrizul si luneta
poate bordul e asemanator,
burduful de la articulatie + sistemul de articulare care nu ced ca prezinta probleme dese,
bara de remorcare
poate motoarele sunt compatibile ele fiind tot de 45kW/buc
patinele electromagnetice,
barele din interior dar nu toate oricum sunt doar tevi...
covorasul si placile podelei.

Consumabile gen bandaj, baterii nu se pun folosite, sau cel putin nu ar merita,asta doar cei din atelier stiu... totusi sunt compatibile.

Semnalizatoarele si luminile fata si spate se fac adatari sa nu zic "tuninguri" din ce se gaseste in comert mai ieftin.

Si avem o gramada de piese electronice, piulite, suruburi, tablarie, sticla cabluri care sunt lucruri standard. Nu stiu cate relee sunt si cat de standard sunt.

Oricum nu m-as mira ca un vagon sa fie sacrificat sau primul care pica cu probleme majore sa fie donor de piese unicate... sa speram ca echipa se va descurca fara sa sacrifice un vagon bun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 14:18:29    Titlul subiectului: 192753

Si 206 a ajuns la finalul carierei. Duminica l-am prins inca la strada.


20171210_141739--.jpg
 Descriere:
206 Cantemir 10.12.2017
 Mărime fișier:  842.07 kb
 Vizualizat:  de 13542 ori

20171210_141739--.jpg



20171212_120046--.jpg
 Descriere:
206 at scrap (schrott) 12.12.2017
 Mărime fișier:  34.1 kb
 Vizualizat:  de 13542 ori

20171212_120046--.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 17:17:54    Titlul subiectului: 192759

Au început sa îl caseze? 206 pare destul de bine îngrijit.

Toate Tartele au/ au avut scaune de plastic, portocalii, cum arata o poza pe prima pagina a topic-ului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 12 Dec 2017 19:19:21    Titlul subiectului: 192760

206 a fost revopsit in iunie 2016, dar KT4D-urile fiind cu cea mai mare durata de circulatie la Oradea din parcul circulant (de 20 de ani sunt la Oradea) sunt singurele care se pot sacrifica. Faptul ca exteriorul arata bine nu inseamna, ca sasiul este in stare buna, Totusi s-au mentinut bine si daca nu era alternativa la a le inlocui puteau fi incluse intr-un prpogram de modernizare. Vezi Clujul le-a echipat cu chopper si nu doreste sa renunte, Craiova le-a facut un facelift cu un RK. La Galati mai circula.
La fiabilitate fata de celelalte tipuri de vagoane nu sunt competent sa ma proununt. Eventual din membrii nostrii daca este mai competent si va avea amabilitatea sa ne ofere detalii.

Da, fiind scaunele standard din fabrica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2018 18:42:12    Titlul subiectului: 193202

Miercuri 10 ianuarie 207 vechi a fost dezmembrat. R.I.P.!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2018 18:37:25    Titlul subiectului: 193460

204 in depou in data de 25.01 si la strada o zi mai tarziu (m-am mirat ca era pe traseu credeam ca este cursa lui de adio pentru ca a stat mai multe zile in acelasi loc ca si in prima poza).
In 30.01 am calatorit cu 226 , sper sa fie pastrat ca si tramvai istoric avand in vedere ca este cel mai vechi KT4D existent , cu exceptia prototipurilor.



OTL 204-1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  998.76 kb
 Vizualizat:  de 12660 ori

OTL 204-1.JPG



OTL 204-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 12660 ori

OTL 204-2.JPG



OTL 226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  995.6 kb
 Vizualizat:  de 12660 ori

OTL 226.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2018 23:46:07    Titlul subiectului: 193528

Vagonul #224 a intrat la casat. Urmeaza #218.

Referitor la vechimea KT4Durilor cel mai vechi dupa prototipul 001 (002 a fost casat in 1991) daca mai exista este vagonul din Cluj #52, al doilea existent este vagonul de muzeu 1308 din Leipzig readus de la Berlin inapoi si restaurat, urmat de este bidirectionl #405 din Weimar (ex Erfurt) si #0202 din Plauen dupa care vine vagonul OTL #226.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2018 03:54:41    Titlul subiectului: 193529

#52 din Cluj există. L-am văzut acum câteva zile pe traseu Very Happy
_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1022
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2018 19:38:34    Titlul subiectului: 193550

Din ce an este #52?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2018 20:09:02    Titlul subiectului: 193552

Vagonul a fost fabricat in 1975 ca si al optulea vagon KT4D
primul propritar a fost orasul Leipzig cu numarul #1302 pana in 1984
Intre 1984-1998 a circulat la Berlin cu numarul 219 314-6 respectiv numarul prescurtat 9314.
In 1998 ajunge la Cluj, primind numarul #52.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 10 Feb 2018 20:36:46    Titlul subiectului: 193560

TCE Ploiesti cumpara piese electrice KT4D noi sau sh..sa inteleg ca e posibil sa vina chiar de la Oradea?
Anuntul oficial :

ANUNT DE PARTICIPARE PENTRU ACHIZITIA DE - PIESE ELECTRICE TRAMVAI KT4D (noi sau second hand)


Natura achizitiei: PIESE ELECTRICE TRAMVAI KT4D (noi sau second hand)
- Grup motor generator - 4 buc.
- Motor ventilator - 4 buc.
- Patina electromagnetica - 4 buc.
- Solenoid frana - 5 buc.
- Centura frana - 6 buc.
- Motor tractiune - 6 buc.
- Motor pilot accelerator - 4 buc.
- Contactor BD 13 - 4 buc.
Modalitatea de achizitie: SELECTIE DE OFERTE.
Data limita pentru depunerea ofertelor in SEAP sau prin e-mail: 09.02.2018, ora 16:00.
Operatorii economici interesati de a participa la selectia de oferte, pot obtine informatii accesand adresa: www.e-licitatie.ro, anuntul de participare nr. 151615/31.01.2018.
Persoana de contact: Constantin Scraba
tel. 0760.242.155
e-mail: constantin.scraba@ratph.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 10 Feb 2018 21:09:25    Titlul subiectului: 193564

E posibil sa vina și de la Cluj, pentru că și CTP are KT4D-uri inactive chiar dacă se zice despre ele că sunt funcționale.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community