Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 22:05:58 Titlul subiectului: |
124224 |
|
Am gasit pe net doua imagini vechi cu Tatre in Podu Ros pe traseul lui 5! (De fapt eu cautam poze vechi cu Timis din Iasi )), si am gasit niste imagini superbe cu un Timis refacut pentru aniversarea a 20 de ani de la Revolutie!
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic225-0-asc-10.php
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.69 kb |
Vizualizat: |
de 28409 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.38 kb |
Vizualizat: |
de 28409 ori |
|
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mai 2010 19:54:05 Titlul subiectului: |
127102 |
|
Tramvaiele Tatra sunt cautate atat in Romania, cat si in alte tari (am citit pe forum ca a cumparat si Sofia). De ce la Iasi s-a renuntat la ele in favoarea SH-urilor germane? Sunt diferente atat de mari de costuri, consum, confort, tehnologie? Modernizarea lor poate fi facuta autohton,sau doar cu ajutorul firmei producatoare? Tramvaiele Tatra de la Oradea arata bine.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mai 2010 20:24:18 Titlul subiectului: |
127104 |
|
Uzura, consum, siguranta in exploatare, costuri mari de intretinere, imobilizari dese.
Ofertele de modernizare aveau "scoruri" ametitoare.
Tramvaiele achizitionate de Sofia de la Leipzig sunt complet modernizate si practic mai au foarte putine in comun cu vagoanele originale. De altfel, Sofia a si platit o suma destul de mare pentru achizitia lor.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Mai 2010 07:58:56 Titlul subiectului: Pretuirea germana pentru istorie |
127122 |
|
Postez in cadrul subiectului legat de vagoanele Tatra un film ce arata adevarata pretuire pentru istorie de care dau dovada germanii/filmul nu are neaparata legatura cu orasul Iasi ci mai degraba cu fenomenul creat in jurul vagoanelor Tatra (film realizat in Dresda- a se observa fondul sonor si cetatenii ce s-au adunat pentru "a conduce pe ultimul drum" vagoanele Tatra). Link: http://www.youtube.com/watch?v=u741t1w7X6k&feature=related
Cautand pe internet diverse informatii,am gasit un film ce reda un "motor" de Tatra T4D...iata ce sunet minunat se putea auzi in Iasi (filmul nu este din Iasi!) la trecerea unui tramvai de acest tip!!! Link: http://www.youtube.com/watch?v=pYB_jcocjMU
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 17/Aug/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 23 Mai 2010 19:05:33 Titlul subiectului: |
127443 |
|
O poza facuta de mine in ultimele zile cu Tatra #212 in Februarie 2009.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.31 kb |
Vizualizat: |
de 28011 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 21:09:49 Titlul subiectului: |
139474 |
|
Zig-zag in timp, catre anul 2001: T4D 266 (in plan departat se vede si T4D 272) - istorie...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.2 kb |
Vizualizat: |
de 27034 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 21:17:17 Titlul subiectului: |
139475 |
|
Tot istorie, acelasi an: T4D 231.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.16 kb |
Vizualizat: |
de 27030 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 21:44:00 Titlul subiectului: |
139480 |
|
"Hallegator" - 219, acelasi an, 2001, si design imbunatatit in acea perioada pentru tablele cu traseele 1 si 13 (va mai amintiti?):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.78 kb |
Vizualizat: |
de 27019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.08 kb |
Vizualizat: |
de 27019 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 21:55:55 Titlul subiectului: |
139481 |
|
Si unul "de-al nostru" - 258, acelasi an:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.41 kb |
Vizualizat: |
de 27009 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 03 Feb 2011 20:45:43 Titlul subiectului: |
139534 |
|
Tot 2001, T4D 244:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.16 kb |
Vizualizat: |
de 26932 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 04 Feb 2011 18:36:08 Titlul subiectului: |
139558 |
|
Aceeasi perioada.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.33 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 04 Feb 2011 22:28:24 Titlul subiectului: |
139567 |
|
T4R 204, aceeasi perioada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.22 kb |
Vizualizat: |
de 26848 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Sep/2024 Mesaje: 1119 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 10:09:36 Titlul subiectului: |
147521 |
|
Care a fost motivul scoaterii tramvaielor Tatra (si GT5) de pe traseele centrale in 2003?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 14:08:56 Titlul subiectului: |
147528 |
|
La Tatre a fost un cumul de factori obiectivi (in special in legatura cu siguranta circulatiei) si subiectivi (permite-mi sa nu intru in detalii).
Aducerea celor 27 de vagoane GT4 de la Halle in 2003 a fost ocazia potrivita pentru inlocuirea Tatrelor de pe traseele centrale. In vara acelui an cele doua sectii de tramvaie (2 si 3) au schimbat depourile intre ele (initial si cele 27 de vagoane au ajuns in Dacia), astfel ca si vagoanele GT5 au fost duse de la Gara in depoul Dacia si au fost introduse pe traseele deservite de acesta.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Sep/2024 Mesaje: 1119 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 14:16:52 Titlul subiectului: |
147529 |
|
Radub: Multumesc pentru raspunsul de mai devreme!
Inca o intrebare daca se poate: Se avea in vedere ca cele 27 de tramvaie sa ramana in Dacia?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 14:41:09 Titlul subiectului: |
147533 |
|
Pai din start ideea era sa stea acolo unde erau si celelalte vagoane GT4. In Dacia au fost duse pentru ca atunci cand au ajuns in Iasi (luna mai) nu se facuse inca schimbul de depouri. Primele scoase la strada (din depoul Dacia) au iesit intai pe 6 (primul pe care l-am vazut a fost 125 sau 126 - nu mai retin exact, insa e vorba de reclama de pe el, aceeasi pe cele doua vagoane), dar s-a intrat repede (1-2 zile) cu ele pe 1/13 (primele vazute de mine au fost 141 si 138 sau 143 - din nou, in cazul ultimelor doua - cu reclama identica - nu mai retin exact care din ele) si rand pe rand si pe celelalte trasee centrale. Pentru cine era atent la transportul public, se simtea acea perioada de provizorat din vara lui 2003, desi nu au fost probleme mari pe trasee.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Sep/2024 Mesaje: 1119 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 15:46:45 Titlul subiectului: |
147534 |
|
Din ce mai tin eu minte din 2003, vedeam Tatra T4 si pe trasee centrale, dar si pe traseele depoului din Dacia. Tot din acea perioada tin minte, ca au fost aduse si ST7/8 la Gara, apoi duse din nou (nu cunosc motivul) la depoul din Dacia.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 16:24:00 Titlul subiectului: |
147535 |
|
Situatia s-a stabilizat abia in toamna lui 2003.
ST-urile au fost duse inapoi in Dacia in 2006, cand au fost trase la gard multe dintre Tatrele T4R existente inca in acel an. Atunci ST-urile nu au schimbat doar depoul, ci au trecut chiar de la o sectie la alta.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Sep/2024 Mesaje: 1119 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 17:14:36 Titlul subiectului: |
147536 |
|
Imi aduc aminte ca prin 2003 era si o linie de garare plina cu V2A (si GT5?) si ca un V2A era vagon de scoala.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Sep/2024 Mesaje: 1119 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 31 Aug 2011 20:28:39 Titlul subiectului: |
148156 |
|
Tatra pe contrasens!
|
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Joi 01 Sep 2011 22:26:34 Titlul subiectului: |
148197 |
|
T4D-C se pare ca au ajus la Sofia, poate are cineva mai multe detalii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 08:26:27 Titlul subiectului: |
148209 |
|
Cateva, nu toate. Mai precis 20 de vagoane motor si 20 de remorci, plus 4 vagoane motor pentru piese de schimb. Vorbim inclusiv de vagoane care nu au trecut prin a doua modernizare si care au zacut cativa ani in depoul vechi din Merseburg.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Sep/2024 Mesaje: 1119 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 11:06:33 Titlul subiectului: |
148215 |
|
Mai exista sperante sa mai vina ceva vagoane la Iasi, in viitorul aproapiat (chiar si Tatre)?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 11:35:56 Titlul subiectului: |
148216 |
|
Nu spun acum mai mult decat ca nevoie e.
|
|
Sus |
|
|
|