Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Timis
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2012 12:15:31    Titlul subiectului: 152217

OAB a scris:
Au existat (la Timisuri) numere de parc care sa inceapa cu "0"? In tabelele site-ului realizat de Trix apar doua astfel de numere:
-0323
-0348

Da, dupa '89, zvacniri fancy trancy, trendy flendy, putine si de scurta durata.

0348 (nu pot pune poza intreaga) - a avut chiar si doua pantografe (cat de tare-i asta?!):



0348.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  9.68 kb
 Vizualizat:  de 14708 ori

0348.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2012 13:30:42    Titlul subiectului: 152218

OAB a scris:
Si, legat de poza de mai sus. Cam ce diametru are piesa de forma inelara din partea de sus a boghiului?

Rulment de crapodina, 1200 mm. Exista si la boghiul normal de Timis. Foloseste la prinderea boghiului de sasiu.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 09/Sep/2014
Mesaje: 27
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2012 20:03:41    Titlul subiectului: 152232

De ce a fost casat ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2012 21:34:19    Titlul subiectului: 152234

OAB a scris:
Au existat (la Timisuri) numere de parc care sa inceapa cu "0"? In tabelele site-ului realizat de Trix apar doua astfel de numere:
-0323
-0348
Au existat 4 vagoane cu astfel de numere fancy. Primul a fost 0348, avand si doua pantografe. A fost acelasi tramvai 348 ex 301. Cu calatori au mai fost 0316 si 0323 (toate avand si remorci cu acelasi numar). Initial am crezut ca au adoptat stilul asta ca remorca sa aiba un numar de genul 1348, 1323 &c, dar nu a fost cazul.
Al 4-lea vagon, doar motor, a fost 0333, astazi 327 (dupa unele informatii, ex remorca 314). Actualul utilitar 333 este ex 331 ex 344 (vagon motor+spatele remorcii). 344 actual este facut din remorca.

Prototipul 316 l-am vazut prima data prin anul 1997 in depoul de la gara pe liniile de garare din spate. Era inca in schema de culoare originala. In 1999 am intrat prima data in depou si am facut poze, insa majoritatea lor le-am facut celor doua vagoane de epoca. Ultimele pozitii din film le-am "dedicat" altor vagoane, insa 316 era tot in spate si nu m-am apropiat prea mult, cu toate ca unii angajati mi-au spus de maidanezii care stateau pe acolo ca "inca n'au muscat pe nimeni". Am observat insa ca lampile din spate erau dispuse in forma vagoanelor V2A si pareau de acelasi tip. Din pacate nici eu si nici altii nu au fotografiat vagonul din spate. Ultima ocazie pe care am avut-o a fost cand vagonul fusese dus in Dacia si statea langa vagoanele GT5 357 si 369 originale (donatoare de piese). Din pacate, nici acolo nu m-am putut apropia din cauza jivinelor, iar personalul RATP nu a fost prea incantat de intentia mea de a poza zona aia, asa ca am pozat doar vagoanele Timis normale (inclusiv remorca pastrata si astazi) si ultimul vagon V2A ramas.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 13:54:00    Titlul subiectului: 152335

radub a scris:
0348 a avut chiar si doua pantografe (cat de tare-i asta?!):
M-ai facut tare curios cu treaba asta, "Tramvaiul Timis cu 2 pantografe" de la Iasi...
Care a fost rationamentul pentru care s-a recurs la solutia asta?
E cumva din cauza boghiurilor modificate care faceau ca un vagon sa aiba 4 motoare? Adica absorbeau un curent mult prea mare pentru o singura priza/pantograf si au hotarat sa utilizeze 2 pantografe pentru a "injumatati" curentul pe fiecare pantograf si implicit uzura retelei/pantografelor in zona de contact?
Sau e ceva legat de conditiile meteo? Ca asa si la CFR mai merg locomotive cu ambele pantografe ridicate in ziele cand pe catenara este depusa chiciura, primul pantograf avand rolul de a "curata" reteaua pentru a permite un contact mai bun pentru al doilea pantograf, cel activ?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 25 Ian 2012 16:17:22, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 15:43:59    Titlul subiectului: 152339

Pantografele erau dispuse foarte aproape unul de celalalt. Nu am vazut niciodata vagonul circuland cu pantograful 2 ridicat.
Am intrebat pe cineva care imi putea da un raspuns, dar a strambat din nas amintindu-si de asta. Se spune ca a fost o inventie brevetata, care n'a folosit la nimic.

In lipsa altor informatii, pot presupune ca pantograful 2 a fost folosit ca rezerva sau pentru cazurile in care vagonul ramanea blocat pe un separator sau element izolat.
Un alt tip de vagon cu 2 pantografe, dar al doilea este amplasat in capatul celalalt al vagonului (dublu articulat) sunt vagoanele GTL8 din Haga. Nu am prea inteles termenii aia tehnici ai acestor vagoane, dar din cate mi-am dat seama e ceva legat de reducerea uzurii retelei. E posibil ca si acel Timis sa fi avut asa ceva, oricum s'a renuntat la el dupa maximum un an.

Vagoanele cu numere 03xx nu aveau boghiuri modificate. Singurul modificat a fost 316 si 0333 (actualul 327), dar din cate am inteles, 327 a luat boghiurile lui 316.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 16:18:48    Titlul subiectului: 152342

O joaca. A fost pus exclusiv ca rezerva si a fost si folosit. Plictisul si-a intrat repede in drepturi si in cazul asta. In plus, existenta sa consuma prea mult "malai".
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 19:26:36    Titlul subiectului: 152347

Trix a scris:
din cate am inteles, 327 a luat boghiurile lui 316.

327 are aceleasi boghiuri de cand a fost transformat. Boghiurile lui 316 nu au ajuns pe nici un alt vagon.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2012 11:31:44    Titlul subiectului: 152383

0348, 0316 si 0323 nu aveau boghiuri modificate.
316 (probabil fost 0316) a fost modificat mai tarziu.
Ce fel de boghiuri are/avea 0333 (actualul 327)? Nu sunt la fel cu cele ale lui 316? Iar daca boghiurile lui 327 nu sunt ale lui 316, cele ale lui 316 au fost casate odata cu vagonul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2012 14:05:08    Titlul subiectului: 152385

Trix a scris:
0348, 0316 si 0323 nu aveau boghiuri modificate.

Categoric, nu.

Trix a scris:
Ce fel de boghiuri are/avea 0333 (actualul 327)? Nu sunt la fel cu cele ale lui 316?

Normale, de Timis, cu modificari la suspensia secundara (valabil si la 333). Motoarele sunt cele care existau pe Timisuri.

Trix a scris:
Iar daca boghiurile lui 327 nu sunt ale lui 316, cele ale lui 316 au fost casate odata cu vagonul?

Nu stiu, dar banuiesc ca da, poate pastrandu-se de pe ele ce era de folos pentru activitatea din sectie. Eu unul nu le-am vazut intregi dupa taierea vagonului. Nici nu stiu daca in perioada cat a stat in "zona mortii" a fost tinut pe boghiurile lui sau pe boghiuri false. Cand ai fost acolo ai observat cumva?

Jos: suspensia secundara in cazul lui 327 comparativ cu cea de la Timisul normal.



IMG_5448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98 kb
 Vizualizat:  de 14375 ori

IMG_5448.JPG



IMG_5445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.56 kb
 Vizualizat:  de 14375 ori

IMG_5445.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2012 22:37:25    Titlul subiectului: 152526

Ma intreb daca poate cineva sa posteze fie direct o fotografie cu un Timis 2 interior din Iasi sau o idee despre un website/cale de a ajune sa vizualizez una macar. Si as mai avea o intrebare legata de prezenta Timis 2 in circulatie in Iasi - este inca imbucurator existenta sau toate vagoanele din acest tip de tramvaie au fost deja retrase din circulatie ca si la Arad de exemplu? Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2012 23:12:54    Titlul subiectului: 152530

Au fost retrase din circulatie in 2003.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 20:33:06    Titlul subiectului: 152551

Fotografii cu vagoane Timis la Iasi, inclusiv in interior
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trams/Iasi/Timis/pix.html

Referitor la vagonul 316, cand l-am vazut pe linia moarta din Dacia era pe boghiuri false.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2012 21:05:00    Titlul subiectului: 152691

^Multumesc amandoura! Fantastice fotografiile, pacat ca au fost asa de devreme retrase aceste vagoane. Inca o intrebare - la Arad, anul 2010 a fost cel al despartirii de ele dar nu inainte ca sa ramanem macar cu amara amintire dar totusi importanta a pastrarii unui cuplu Timis 2 #31-#32 precum amintire si ca piesa pentru muzeu? A fost si cazul la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2012 21:53:24    Titlul subiectului: 152735

O imagine cu linia moarta din Dacia. Nu m-am apropiat pentru ca acolo stateau maidanezii.
Se vede acolo 316, urmat de un GT5 (probabil 357). In spatele GT5ului este celalalt GT5 (369), dar nu se vede in imagine. Pe o linie paralela se afla ce mai ramasese din Tatra 270 (se vede putin in dreapta)



00115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.58 kb
 Vizualizat:  de 14020 ori

00115.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 15:05:56    Titlul subiectului: 164658

Continuarea discutiei de la acest subiect:

radub a scris:
Le-a acceptat pentru ca nu a avut incotro. Importurile, chiar si din tarile CAER, fusesera sistate (sau drastic limitate, nu mai stiu sigur), iar Timisurile au venit in locul a inca 50 de Tatre planificate initial.

Producatorul a tratat reclamatiile venite din tara (nu doar din Iasi) in bataie de joc, sustinand ca IJTL-urile nu asigura conditiile corecte de exploatare si intretinere. Se ajunsese in situatia ca IJTL-urile sa se planga chiar ministerului de atitudinea fabricii producatoare din Timisoara. Interesant este ca un cunoscut de la RATT sustine cu tarie aceeasi poveste, argumentand ca la ei nu au fost probleme deosebite cu tramvaiele Timis. Cred ca senzatia asta e generata de lipsa grijilor in ce priveste aceste tramvaie, data fiind povestea nasterii lor si a continuarii producerii lor dupa separarea, probabil mai mult simbolica, a fabricii de Intreprinderea de Transport.


Istoric vorbind, Timisoara are o traditie mai mare in productia de tramvaie decat Bucuresti. Nu este nicio diferenta intre modul cum a tratat ITB regiile de transport cu V3A/V2A (exceptand poate Constanta, unde au livrat foarte multe). Dovada este ca V3A din tara au disparut mult mai repede decat Timisurile. La fel si la Bucuresti nu exista o separare intre producator (Atelierele Centrale - URAC) si RATB.
RATT are dreptate sa nu se planga de Timisuri. Au beneficiat de aceste tramvaie de la inceput si majoritatea lor au venit inainte de 1980, primele avand chiar echipamente germane. Faptul ca au mers "foarte bine" este "confirmat" de aducerea masiva de tramvaie germane dupa 1990 si incetarea productiei de tramvaie. Pacat pentru aceste tramvaie, mi se par mai reusite ca design decat tramvaiele M6/M8 din Essen (aduse la Arad) sau cele olandeze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alec



Data înscrierii: 19/Apr/2013
Ultima vizita: 17/Apr/2018
Mesaje: 13
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Aug 2013 17:47:26    Titlul subiectului: Remorca 342 166514

Remorca 342 fotografiata prin gard (nu pot pune poza intreaga)


Remorca 342 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.65 kb
 Vizualizat:  de 12335 ori

Remorca 342 1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baertram



Data înscrierii: 15/Feb/2010
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 20
Locație: Darmstadt (Germania)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2014 22:05:34    Titlul subiectului: 171578

So, after a picture from V2A now a Picture with a Timis-Train (or Tram?):

June, the 8th 1999: Timis 320 service line 5 arives the Columnei-Station.
I found the name of the Station in the system-map from RATP on web. Proberly in 1999 the Station was other named.

_________________
Greatings out of Darmstadt
Jörg D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Mar 2014 13:18:20    Titlul subiectului: 171642

Hello Jörg, and thank you for posting your photos.

I see you've taken the photo in 1999. Have you visit Depot Dacia then?
I'm very interested in pictures of the Timis cars stored in the depot and no longer in service. They were painted in yellow (the original livery) and were stored in a yard located on the right side before the depot's main entrance.

By the time I visited the depot for the first time, those Timis cars were gone.

If you have by chance taken any picture of them, could you share it to us? Thank you very much.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baertram



Data înscrierii: 15/Feb/2010
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 20
Locație: Darmstadt (Germania)

MesajTrimis: Vin 07 Mar 2014 20:07:38    Titlul subiectului: A yello Timis Car in Dacia? 171654

I was only in Iasy, and that only for a day. You can imagine that the 16 Darmstadt trams were my interested. Maybe the ex-Halle and (at that time there were only 10) GT4 out of Stuttgart. But I was not looking for stored Timis, certainly not a yellow.
But lucky for you, I found one. Even still in Office:

June, the 8th 1999: From Rigth to left: Timis Car 324 on Line 5, followed by Car 103 (ex Darmstadt 23; today historigal) on line 11, Car 108 (ex Darmstadt 30) on line 5, Car 114 (ex Darmstadt 92) on line 5 and another Timis Car at Rond Dacia.

_________________
Greatings out of Darmstadt
Jörg D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 434
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 08 Mar 2014 16:08:02    Titlul subiectului: 171670

Great photo!
I never knew that Timis trams used to be painted like this!
How many Timis trams looked like #324? Was this color livery chose after a capital restoration?
_______________________
Superba fotografie!
Nu stiam ca Tramvaiele Timis au aratat si asa.
Cate astfel de tramvaie au aratat precum #324? Culoarea aceasta a fost aleasa in urma unui RK?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Mar 2014 10:40:52    Titlul subiectului: 171711

Great photo! Thank you very much!
324 was the only car painted in this all-yellow colour scheme. What we call "yellow" trams were in fact painted in the standard factory colour scheme, like in Timisoara, if you are familiar with it.
I was hoping that, while visiting the depot for the ST7/ST8 trams, you could have seen those stored Timis cars, which were there in a storage yard in front of the depot's main yard.
__

324 a fost singurul vagon vopsit complet in galben. Ceea ce numim "Timisuri galbene" sunt de fapt cele vopsite in schema standard din fabrica, asa cum erau la Timisoara.
Vagoanele Timis retrase din circulatie stateau intr'o curte situata in fata depoului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baertram



Data înscrierii: 15/Feb/2010
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 20
Locație: Darmstadt (Germania)

MesajTrimis: Mie 12 Mar 2014 17:58:24    Titlul subiectului: 171726

After I saw the pictures of Timisoara, I have viewed my pictures of Dacia once more, whether I wouldn't "took one in the background". Unfortunately, it is not the case. IŽm sorry
_________________
Greatings out of Darmstadt
Jörg D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alec



Data înscrierii: 19/Apr/2013
Ultima vizita: 17/Apr/2018
Mesaje: 13
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2014 06:52:14    Titlul subiectului: 176062

Pe satelit in Google Maps am vazut Depou gara. L-am vazut pe timis 342 gri. Vor sa il restaureze sau il caseaza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 24/Mai/2018
Mesaje: 28
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2017 21:49:45    Titlul subiectului: 190396

Astazi am fost la depoul de la gara cu ocazia zilei portilor deschise. Am facut cateva poze tramvaiului Timis 342 si remorca lui. E foarte trist ca chiar daca s-ar dori restaurarea sa, pare total imposibil! Doar daca ar fi total reconstruit, dar acesta e doar un vis irealizabil.


IMG_20170609_134528.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.53 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_134528.jpg



IMG_20170609_134423.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.52 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_134423.jpg



IMG_20170609_134435.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.49 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_134435.jpg



IMG_20170609_133349.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.6 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133349.jpg



IMG_20170609_133322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.4 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133322.jpg



IMG_20170609_133242.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.86 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133242.jpg



IMG_20170609_133232.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133232.jpg



IMG_20170609_133222.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133222.jpg



IMG_20170609_133150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.98 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133150.jpg



IMG_20170609_133112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 3236 ori

IMG_20170609_133112.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community