Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAC ale RAT Brașov
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
blau



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2018
Mesaje: 14
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2005 10:43:38    Titlul subiectului: Autobuzele DAC ale RAT Brașov 1960

Se pare ca nu numai in Brasov se desfiinteaza troleibuzul, insa din cu totul alt motiv http://www.manni.org/inntram/news_72.html . Am primit un mail de la "Manni" de pe vechiul forum (cel din Innsbruck, Austria, de unde au fost aduse troleibuzele Graf & Stift) in care mi-a zis ca troleibuzele din Innsbruck vor fi inlocuite cu tramvaie (mult, mult mai bine decat cu ce vor astia de la noi sa le inlocuiasca). De asemensea am mai aflat ca alte 8 troleibuze de acelasi tip trebuiau aduse la Brasov, insa Brasovul le-a refuzat (de ce oare?!?) si acum compania de transport din Innsbruck cauta alt client pentru ele.
Iata si cateva poze cu DAC/Rocar.



rocar_de_simon01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.26 kb
 Vizualizat:  de 23521 ori

rocar_de_simon01.JPG



rocar02.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.06 kb
 Vizualizat:  de 23521 ori

rocar02.JPG



rocar01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.14 kb
 Vizualizat:  de 23521 ori

rocar01.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 00:06:55    Titlul subiectului: *Autobuzele DAC ale RAT Brașov 4850

1. In autobuz pe linia 19 de la piata unirii spre pietrele lui solomon pe o
straduta extrem de ingusta... priviti
2. Autobuzul liniei 19 la capat la pietrele lui solomon...in padure Laughing E fabuloasa chestia asta...si drumul pe care il parcurge inainte de la podul cretului catre pietre. din pacate mai aveam cateva poze, inclusiv cu indicativul statiei, care nu situ unde sunt...



_15_00291.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.23 kb
 Vizualizat:  de 24255 ori

_15_00291.jpg



_25_00281_359.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.6 kb
 Vizualizat:  de 21923 ori

_25_00281_359.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 02:46:34    Titlul subiectului: GGGGG 5130

Autobuze DAC:


27A_00192.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.6 kb
 Vizualizat:  de 22755 ori

27A_00192.jpg



32A_00187.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.84 kb
 Vizualizat:  de 22755 ori

32A_00187.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 05 Apr 2006 18:33:37    Titlul subiectului: 000000000 20095

DAC-urile din Brasov incet incet devin niste cazaturi. Poate in Bucuresti se repara mai bine dar la Brasov au inceput sa fie execrabile la calitate. Multi brasoveni zic iarna "orice autobuz sa vina numai DAC sa nu fie!" Scaune de plastic, frig ca in moara, table corodate, melamina valurita sau sparta usi la care garniturile nu realizeaza etansarea, huruieli ale cutiei de viteza, trepidatii, etc, etc. Daca dupa ceea ce scriu eu se gandeste sa mai fie cineva fun DAC il invit sa vina in Brasov si sa stea o saptamana, iarna, si sa mearga numai cu DAC atat autobuze cat si troleibuze. In mod sigur se va lecui.
DAC-urile sunt niste cazaturi in devenire!
Decat DAC mai bine MAZ. Nu sunt insa de acord ca se scot troleibuzele dar asta este alta problema!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 05 Apr 2006 21:28:56    Titlul subiectului: 20099

Am văzut Dac-urile din Brașov... și iarăși m-a salvat un Man Smile Într-adevăr, Dac-urile din Brașov sunt niște rable... nici nu se compară cu cele din București. Până la Brașov nu am mai văzut tavane de Dac cu infiltrații peste tot și cu melamina distrusă din cauza apei. Cu excepția a vreo 2 -3 bucăți, tot ce înseamnă Dac 112UDM în Brașov e la pământ. Însă cele din București arată foarte bine, iar la Târgoviște am dat, probabil, de extremele rețelei: un Dac 112UDM destul de îîngrijit și un Rocar 112 UDM murdar și cu scaunele sparte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 01:15:22    Titlul subiectului: 29185

Transport de noapte in Brasov - #338 pe linia 1N, astazi, in jurul orei 1:30:



Si echipa de interventie e la datorie:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 04 Aug 2006 18:08:41    Titlul subiectului: 30048

O metoda de a nu se mai fura motorina la RAT Brasov


DSC000252.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.26 kb
 Vizualizat:  de 23365 ori

DSC000252.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2006 20:09:33    Titlul subiectului: 34536

La o vizita pe langa garajul de pe Harmanului am constatat ca dintre DAC 117 scunde a mai ramas doar unul - #4922. In rest se descompleteaza si se taie la fata locului. L-am vazut pe #4507 deja descompletat rau de tot, #506 la fel, #547 si #537 isi asteapta sfarsitul descompletate. In principal dupa cum am mai spus ies MAZ-urile, MAN-urile si Mercedes-urile (noi si SH). Cred ca dupa ce se vor aduce cele 100 de autobuze noi nu va mai ramane nici un DAC si nici un Mercedes ex. Frankfurt care sunt oricum intr-o stare deplorabila.
Parcul RAT Brasov (tramvaie, autobuze, troleibuze) cu mici exceptii este intr-o stare proasta. Se vede faptul ca actuala conducere urmareste distrugerea acestuia in vederea privatizarii (cumparare pe 1 Euro?) sau eventual vanzarii ca fier vechi. Pacat.

Linia 35 la orele de varf merge pana la Rulmentul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 21:05:21    Titlul subiectului: Diverse poze de prin Brasov30 38399

#350


350.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.56 kb
 Vizualizat:  de 23173 ori

350.jpg




Ultima modificare efectuată de către sisintea la Lun 20 Noi 2006 17:30:04, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 21:09:42    Titlul subiectului: bv-taxare 66550

La Brașov majoritatea Dac-urilor au validatoare electronice (nu la fel de avansate precum cele care le va pune RATB).
Până la urmă, va mai rămâne vreun Dac funcțional după 1.03.2007?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 15:23:51    Titlul subiectului: gngfnf 39250

Dac 117UD pe 6? Smile)


i4922-006-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.96 kb
 Vizualizat:  de 22764 ori

i4922-006-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 1085
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2006 13:20:44    Titlul subiectului: dvdvdsvdsvsvsvsv 40373

Odata cu noile vehicule va disparea afisajul traditional, cu numar rosu si traseul negru/rosu (cum e placa de la turela DAC-ului de pe traseul 19). De ce nu se poate ramane la schema asta si pe noile vehicule?. Se renunta la vechiul stil in favoarea foilor A4 - au descoperit imprimanta, ca e mai usor decat cu sablonul, si daca tot recurg la instrumente moderne, macar sa foloseasca imprimanta color:
34 LIVADA POSTEI - CET

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2006 21:08:37    Titlul subiectului: 40407

Unele DAC-uri aveau un fel de panza lunga la turele pe care erau scrise toate traseele si care se putea derula. Bineinteles, manual. La nici un alt model nu am mai vazut asa ceva... Nici la troleibuzele DAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 40
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 08:14:02    Titlul subiectului: 40422

Si IK - 4 aveau acea pinza la turela.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 1085
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 12:35:38    Titlul subiectului: 40448

andreiashu a scris:
Unele DAC-uri aveau un fel de panza lunga la turele pe care erau scrise toate traseele si care se putea derula.
S-a renuntat la panza datorita schimbarilor de traseu; o placa este mai usor de revopsit.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 06 Iul 2008 19:06:08    Titlul subiectului: 95405

Fiți atenți la poza cu #350, acesta are 2 nr de traseu 12 și 19. Așa ceva nu am mai văzut nicăieri.

În perioada anilor 90 au existat foarte multe DAC- uri la Brașov, unele având nr. de parc ale unor MAZ- uri sau MAN -uri de acum. Astfel a existat în 1996 DAC 112 cu nr de parc #630, 632 și 636, vopsite gălbui care au fost retrase în 1997- 1998. Au existat și multe DAC 117 cu nr. de parc 580, 581, 582, 583, 584, 586, 587, 591, 800, 801, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 814, 4506 și altele, multe cu vopsire galben cu alb. Au existat și DAC 112 #1144 și 1146 alb cu albastru retras în 2002.
DAC 117 #811 galben cu alb a fost retras în 1998, celelalte în anii următori, când au fost aduse Mercedes -urile. În 2002 nu mai erau dacât 6 DAC- uri 117, apoi au rămas 4 prin 2004. #587 parcă a rezistat până în 2006. Ultimul DAC 117 a fost #4922 cu care am circulat chiar cu câteva zile înainte de 1 dec 2006 (cred că 28 sau 29 nov).

Ultimele DAC- uri au fost aduse la Brașov în toamna anului 1995 (#516 până la 527 inclusiv). În 1999 a fost adus Rocar- ul de Simon care a fost și ultimul produs românesc achiziționat de RATBv.
În prezent mai circulă în Brașov un DAC 112 aparținând unei firme particulare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 13:27:36    Titlul subiectului: 95439

Baverescu a scris:
Fiți atenți la poza cu #350, acesta are 2 nr de traseu 12 și 19. Așa ceva nu am mai văzut nicăieri.
Atunci inca nu ai vazut nimic. In Brasov e la ordinea zilei ca placutele sa fie ametite si sa induca in eroare calatorii. Chiar in urma cu cateva zile am observat un MAN care era pe linia 36 si avea afisat traseul Valea Cetatii - Astra (ce apartine inca liniei de troleibuz 33) Shocked Asa ceva e inadmisibil intr-un oras mare in care se mai perinda si turisiti... Exclamation Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 11 Iul 2008 22:36:52    Titlul subiectului: 95655

Referitor la casările vehiculelor de tot felul. Nu cred că este ușor de demontat atâtea hârburi respectând în același timp și cerințele de mediu. Cred că în 2007 în ogrăzile RAT-ului au existat peste 150 vehicule de tot felul propuse spre casare.
Casările s-au făcut cu respectarea cerințelor de protecție a mediului? Mă refer la faptul că tabla de caroserii, și alte materiale metalice au fost vândute la fier vechi (asta e bine). Dar sticla de geamuri (deloc de neglijat), materialele gen PFL, materialele textile, materialele plastice, materialele compozite, cauciucul (nu neapărat anvelope), lămpile cu incandescență sau cele fluorescente, și nu în ultimul rând uleiurile au fost trimise la reciclare? Sau au fost arse pe loc (din astea rezultă mult fum foarte toxic) sau duse la groapa de gunoi?

Cum de vreo 10 ani se tot face propagandă cu protecția mediului și reciclare, chiar dacă la nivelul populației nu a prins, mă gândeam că măcar la nivelul primăriei să existe preocupare în această direcție (iar RAT-ul parcă este în subordinea primăriei). Ce pretenții să existe de la populație (cu sortarea și altele) când nici cei care se ocupă de așa ceva (primăria) și nici aleșii nu protejează mediul

În cazul că s-au demontat mii de geanuri, acestea nu puteau fi păstrate pt că nu se justifica (ele nu pot fi puse la alte vehicole de alt tip,și de fapt de câte ori se înlocuiește vreun geam spart la vreun autobuz, poate odată la 7 ani). Nici alte piese nu prea pot fi folosite, dat fiind mărcile și generațiile diferite de vehicule.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 12 Iul 2008 23:01:16    Titlul subiectului: 95707

Melamina probabil au luat-o angajații și au pus-o în sobe. Restul pieselor probabil zac prin fundul garajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 22:35:47    Titlul subiectului: 96746

Știe cineva um s-au descurcat Zărneștenii cu DAC-urile ex RATBv ?
Mai știe cineva ce nr de parc au avut DAC-urile vândute?

De 179 și 526 știu că au fost date la Zărnesti. Cele 2 erau chiar ceva mai bune ca celelalte. Probabil și 514, 517, 518, 522, 523, 524, 527. Toate astea erau în depoul din Rulmentul, pt reabilitări. Dar au fost și altele vândute în Zarnești, în total vreo 10-12 bucați. Din câte am auzit din declarații, acestea au fost sub așteptări, așa că primăria de acolo a strâns bani și luat un BMC mic.

Din păcate DAC-urile respective nu au făcut față la Zărnești mai mult de 3-4 luni. Așa am auzit, și probabil că e adevărat, căci nimeni nu a mai surprins așa ceva pe acolo, ci doar BMC-ul.

La Brăila parcă au asemenea DAC-uri fabricate în 98 de vânzare însă unele arată impecabil, adică cum arătau cele din Brașov după un an de funcționare, nu mai mult. Nu știu cum le-au păstrat așa bine la Brăila, că cele din Brasov erau oribile în ultimul timp al lor. Prețul nu e mic deloc, așa că vor fi casate și acelea, pt că nu le va lua nimeni.

Încet încet dispare acest tip de autobuz din peisajul României unde nu demult umplea toate străzile. La fel și troleibuzele românești DAC/ROCAR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 11:23:08    Titlul subiectului: 107485

Din cate am remarcat, atat pe Forum cat si in arhivele de fotografii detinute de stfp si Dr2006, exista patru autobuze articulate, inca functionale prin 2006: ma refer la 587, 4507, 4922 si 4924. A existat vre-un DAC scund sau articulat cu numarul de parc 4923, sau numerotarea s-a realizat ca-n majoritatea oraselor, in sistem "colectiv", respectandu-se totodata principiul "primul la rand"? Din aceelasi motiv, la Galati au existat mijloace de transport din aceelasi lot cu numere de inmatriculare (si totodata de parc) "detasate": 2883 si 2885, 5175 si 5177, 3134 si 3136... Aceelasi caz s-a inregistrat si la Piatra Neamt, insa cu detasari mult mai mari: 2282 si 2288, 284 si 288, 2805 si 2810....
Cum s-au ales, in trecut, numerele de parc, avand in vedere ca unele mijloace de transport poarta numere mari, ca 4924 de exemplu, iar majoritatea au numere mici (precum 338, 546...)?


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 10 Mar 2009 21:17:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2018
Mesaje: 296
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 13:23:16    Titlul subiectului: 107492

Numerele respective sunt numerele de inmatriculare propriu-zis 31-BV-XXXX sau 32-BV-XXX.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 13:41:31    Titlul subiectului: 107493

E posibil să fi existat și nr. 4923. Am circulat foarte mult cu aceste vehicole.
În aprilie 2001 încă era funcțional un DAC articulat cu schemă de vopsire alb-albastru destul de atractivă. Avea cel mai probabil acest nr. de parc 4923. Fusese reparat în 1999. A fost retras undeva în vara-toamna 2001.

Din păcate memoria mă înșală, dar î-mi amintesc că a existat și un DAC 112 scund cu un nr. asemănător și vopsire albastru cu alb- închis, retras în 1999.

Unul din cele 2 autobuze a avut acest nr. 4923.

Ca și curiozitate 4507 l-am remarcat în 1996 când a fost scos la traseu după o reparație capitală. Avea o schemă de vopsire unică: brâu alb, apoi o dungă albastru deschis, urma o altă dungă crem. Zgomotul lui era extrem de puternic de spart. A circulat în acea stare vreo 3-4 ani. Apoi a fost reparat și revopsit în schema în care apare în pozele de pe forum (alb cu brâu albastru și o dungă subțire roșie). După reparația aceea devenise foarte silențios 2002- 2004. A fost retras în toamna 2006.

Dacă discuțiile din acest topic sunt devenit deja din domeniul trecutului, pot să mai adaug unele amintiri.
În primăvara 2002 mai existau 9 DAC 117, unele fiind retrase chiar în același an:
-582 alb cu brâu roșu
-584 alb cu brâu roșu-carmin (reparat la sfârșitul lui 2001 și retras în toamna 2002)
-587
-xxx cel mai probabil 591 (galben cu dungi albe, reparat în 1998). Acesta a fost și singurul DAC117 care a avut reclamă pe el în anii 1998-2000. În 2001 nu mai avea reclama. A fost retras în toamna 2002
-810 alb cu brâu roșu deschis. A fost retras și el în toamna 2002
-4506 alb cu brâu albastru. A fost retras în 2002 toamnă-iarnă.
-4507 reparat și el și cu un nou aspect atunci
-4922 revopsit și el în vara acelui an
-4924

Dacă la începutul anului 2002 erau vreo 9 DAC-uri 117, la sfârșitul anului mai erau doar 4-5, pt că au putut fi înlocuite de noile MAN-uri albastre aduse în octombrie 2002.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 21:07:21    Titlul subiectului: 111648

Doua poze cu autobuzele romanesti, preluate de pe http://www.przegubowiec.com . Pozele au fost realizate in cursul anului 2002 si surprind:
1. Rocar-ul 112 cu numarul de parc 488;
2. Rocar-ul 112 cu numarul de parc 7354.



488.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.16 kb
 Vizualizat:  de 19374 ori

488.jpg



7354.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.54 kb
 Vizualizat:  de 19374 ori

7354.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 21:50:49    Titlul subiectului: 118441

Trei veterani (sursa: http://www.phototrans.eu)
1: 5777;
2: 7282;
3: 7352.



5777.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.13 kb
 Vizualizat:  de 18222 ori

5777.jpg



7282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.57 kb
 Vizualizat:  de 18222 ori

7282.jpg



7352.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.28 kb
 Vizualizat:  de 18222 ori

7352.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community