Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Brașov, generalități
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 23:09:13    Titlul subiectului: Troleibuzele din Brașov, generalități 13358

Tocmai imi povestea tata ca in intersectie vis-a-vis de Casa Armatei, era o cabina cu un functionar la ITBv cum era atunci, care tinea evidenta masinilor care mergeau spre diversele puncte ale orasului... Va aduceti aminte de asa ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 23:15:51    Titlul subiectului: 13361

Acea "cabina" si astazi mai exista se afla in coltul Parcului Central la semaforul de la Casa Armatei cu Str. Lunga si intrarea in Livada Postei.
In oras mai exista inca 2 la Patria si intersectia de la Faget.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blau



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 14
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 10:27:27    Titlul subiectului: *Troleibuzele din Brașov, generalități 15058

Kappa, pe unde se fac taierile de troleibuze? De FBW-uri ai auzit ceva ca in ultima vreme nu l-am mai vazut decat pe 920 la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 18:10:42    Titlul subiectului: 15083

Taierile se fac in garajul Rulmentul, in spate spre camp. Era dezastru ce era acolo. #135 mai era o bucata din fata cu volanul. #122 si #123 (cele vopsite bleumarin cu valuri) mai era acoperisul din unul si scara 2 din celalalt. #138 era fara geamuri si imbracamintea interioara asteptand taierea. La fel #36, #44, #51, #56. JALE.
Bucati de burdufuri, scaune depozitate unul peste celalalt. Cimitir ce mai.
Am vazut pusa peste o duba partea din fata a unui Vetter. La intrare in garaj este un G&S cu ambele parbrize faramate, fara bara protectie fata, fara semnalizatoare cu jentile schimbate cu din cele de DAC.Nu stiu ce numar era dar sincer m-a durut sufletul pentru acest G&S. Poate mai avea si alte lipsuri dar noi am fost paparazzi si am facut poze prin gard cu fereala de caini si de hotii de aluminiu din cadrul garajului, chiar daca era duminica. A mai fost taiat si #53 (soferul este pe #129). Din cele de la Constanta au mai ramas #116 (garaj), #119, #121, #126, #127, #129, #133, #136 (toate cu RK) si #132 (vazut pe strada). Interesant #69 era in garaj iesit din RK. Saptamana asta la sfarsit Dr2005 va posta fotografiile pe forum. El este oaspete si asa se cuvine.
Am vorbit si cu nea Ionica, sofer pe Vetter #207. Ne-a spus cum era si al lui sa fie taiat daca nu se misca repede sa isi faca rost de piese.
Un troleibuz odata tras la gard este condamnat la dezmembrare.
Veti vedea pozele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2015
Mesaje: 174
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 19:18:58    Titlul subiectului: 15087

Graft&Stift-ul de care vorbesti nu a iesit niciodata la strada, a fost pastrat ca piese de schimb. Iar de acele troleibuze: #36, #44, #51, #56 isi meritau soarta si-au trait viata erau printre cele mai jalnice troleibuze. Trebuiau inlocuite de mult cu altele, cei de la RAT cat si noi cei, ce utilizam transportul public sa zicem mersi ca au rezistat pana acum.
PS: Iar cu acel troleibuz #138 am circulat foarte mult si pot spune ca a fost cea mai mare teapa pe care au luat-o brasovenii atunci cand l-au cumparat. De la bun inceput n-a fost decat o gramada de fier ruginit. Daca stateai pe scaunele din fata, din spatele soferului, aveai posibilitatea sa vezi asfaltul prin gaura pe care o avea in podea(nu era mare dar suficienta sa vezi soseaua). La faza asta nu mint, daca nu ma credti mai intrebati pe altii poate va confirma cele spuse de mine.
In schimb ma surprinde casare lui #135 care era bine intretinut si mai tot timpul il vedeai pe traseu , nu dadea semne de "oboseala". Troleibuzul asta terebuia sa ramana. Pacat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 21:46:19    Titlul subiectului: 15095

Cind am fost in depoul brasovean, taiau troleibuze intr-o veselie. Adevarul e ca a fost o mare magarie achizitionarea tablariilor din Constanta. Ma mir ca l-au taiat pe 134 (ex-RATC 613). 139, 122, 123, 138, etc.
Din 201 a mai ramas doar fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 20:49:59    Titlul subiectului: 18783

Astazi am vizitat doua garaje: Garajul Valea Cetatii si Garajul Rulmentul.
In Garajul Valea Cetatii erau destule troleibuze si oameni care le spalau si din cauza carora nu am putut sa fac prea multe poze. Situatia era OK. Nu era nici un troleibuz descompletat si asta m-a bucurat.
In Garajul Rulmentul erau destul de putine troleibuze, comparativ cu acum o luna cand am fost cu Dr2005. Tot ceea ce era tras la gard si descompletat acum nu mai exista. Mai erau ici colo resturi de burdufuri. Nu era nici un alt troleibuz pus la gard si descompletat.
Din pacate am constatat ca au disparut si alte troleibuze fata de acum o luna. Astfel, nu l-am mai vazut pe #116 si #77 care acum o luna erau.
Se repara in continuare troleibuze si zic ca asta este foarte bine. Au iesit din RK mai demult si acum circula #69, #89, #94, #102. In curte era proaspat iesit din RK #81.
Cred ca nu se vor desfinta totusi toate liniile de troleibuz pentru ca altfel ce rost ar mai avea sa faca RK in continuare?


Ultima modificare efectuată de către Kappa la Lun 20 Mar 2006 18:00:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 16:38:50    Titlul subiectului: 22443

Astazi profitand de faptul ca a fost o zi cu vreme buna am dat o raita pe la Garajul de Troleibuze Rulmentul. Voi trimite si poze celor la care le cunosc adresele. Pozele nu sunt de cea mai buna calitate dar se pot distinge unele amanunte cum ar fi:
1.Numarul mic de troleibuze aflat in garaj intr-o zi de sambata ceea ce ma duce cu gandul ca ce a ramas este de rezerva.
2.Continua taierile si dupa cum spuneam s-a inceput taierea si la DAC 217E. Se lucra la #116 (ex Constanta) si la #62 care a fost un troleibuz bine intretinut dar de pe care a plecat cine a lucrat si s-a descompletat pana a ajuns la taiere.
3.Lipsea #77 care era descompletat de la vizita din martie.
4.Chiar daca este langa poarta si #67 este descompletat si cred ca il paste cat de curand taierea. Exact in locul lui a stat #116.
5.A aparut in garaj cu parbrize si coltare de DAC un G&S care nu l-am mai vazut pana acum. Este #812. Avea afis cu probe. Cred ca in curand va fi la strada. G&S donor de piese la care cu toate straduinta nu am aflat ce numar este, mai traieste dar este descompletat destul de mult. Nu cred ca va fi scos la strada vreodata, dar cine stie...
6. Am vazut multe diferentiale printre alte piese rezultate in urma taierilor, ceea ce confirma ca se taie inca mult. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 20:46:56    Titlul subiectului: 23901

Dupa cum era de asteptat lucrarile de demontare a liniei CFU spre Rafinarie nu s-au incheiat sambata si duminica pentru ca in Romania duminica nu se lucreaza chiar daca este ceva de interes public.
Astazi s-a reinceput de dimineata demontarea si continua si la aceasta ora. Troleibuzele asteptau sa fie remorcate de o masina de interventie de la Statia Vlahuta pana la Statia IUS pentru depasirea obstacolului. Calatorii nu pareau sa fie deranjati de aceste asteptari.
Iata o poza facuta cu telefonul mobil la ora 17 cand masina de interventie facea curse non-stop intre cele doua statii.



Lucrari.jpg
 Descriere:
Lucrari dezafectare linie
 Mărime fișier:  32.3 kb
 Vizualizat:  de 22543 ori

Lucrari.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 00:15:42    Titlul subiectului: 28346

Dl. Nelu:


50.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.04 kb
 Vizualizat:  de 22906 ori

50.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 21:55:51    Titlul subiectului: 29691

Si in Brasov a fost folosit ca troleibuz de marfa un troleibuz care ulterior a fost utilizat pentru transport calatori. Este vorba de un Roman 112E #35. Cred ca a fost folosit circa o luna si nu a avut baterii suplimentare. Mergea efectiv in locurile in care exista retea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 12:54:31    Titlul subiectului: 37635

Fata de alte orase unde Consiliul Local si/sau Regia Autonoma de Transport au alocat fonduri pentru achizitii de troleibuze in Brasov nu prea s-a mai intamplat nimic in acest sens dupa 1998, exceptand cele 15 troleibuze FBW sosite in aceasta toamna (toate la pretul unuia nou). S-au achizitionat troleibuze second-hand dupa cum urmeaza:
FBW - 10 din care mai circula 3
Mercedes - 2 din care mai circula 1
Vetter - 8 din care mai circula 7
DAC 217E de la Constanta - 24 din care mai circula 4
G&S - 7 din care circula 6
In rest nimic. Nu vi se par cam putine pentru a mentine 12 linii deservite de troleibuze. Sa nu uitam ca in 2005 mai erau in circulatie troleibuze care fusesera fabricate in 1991. Aveau durata normala de functionare mult depasita.
Din cele 50 troleibuze achizitionate mai circula 21, deci mai putin de jumatate.Troleibuzele de la Constanta au fost cumparate pentru piese de schimb si totusi ele au fost folosite in continuare. Aveau coroziuni datorate utilizarii in mediu puternic salin destul de avansate.
Am vazut si eu ceea ce s-a casat. Nu poti sa repari la nesfarsit un troleibuz. Chiar daca la Cluj se face al doilea RK, la Brasov s-a taiat pentru ca pur si simplu ar fi costat mult mai mult sa se faca RK si sa se mentina in exploatare. Ar fi implicat reconstruire ceea ce RAT Brasov nu poate face. Daca ar mai fi existat ROCAR poate alta ar fi fost situatia.
Industria orizontala care asigura piese pentru ROCAR nu mai au in programul de fabricatie piesele de schimb necesare repararii, totul se face pe comanda si costa mult mai mult, asta daca se mai face si daca intreprinderile respective nu au fost inchise. Se taie pentru ca din piesele recuperate sa mai traiasca celelalte care sunt mai bune.
Faptul ca primarul a dorit sa achizitioneze mai multe autobuze decat troleibuze este de condamnat dar nu poti sa condamni ca s-au taiat troleibuze care nu mai prezentau siguranta in exploatare care sub stratul gros de vopsea ascundeau rugina si care aveau o multime de improvizatii. Haideti sa nu mai dam cu pietre in cei de la RAT pentru ca ei incearca in fiecare zi sa scoata la traseu masini care sa circule dupa orarul afisat in statii, ceea ce prin alte orase mai cu staif din Romania nu se prea intampla.
Faptul ca nu se caseaza la intamplare se vede prin interesul de a se mentine in exploatre Rocar 212E.
Cei care cunosc exact situatia cu care se confrunta RAT Brasov imi vor da dreptate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 15 Noi 2006 22:56:28    Titlul subiectului: 38059

HCL nr 74 din 07-02-2005 privind aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți realizării obiectivului de investiții : “Introducere transport cu troleibuzele pe str. De Mijloc, Brașov”
Consiliul Local al Municipiului Brașov, întrunit în ședință extraordinară la data de 7 februarie 2005;
Analizând Expunerea de motive și Raportul de specialitate, înregistrate cu nr. ad. 6.094 din 2 februarie 2005, ale Serviciului Investiții din cadrul Direcției Tehnice, prin care s-a propus aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenți realizării obiectivului de investiții: “Introducere transport cu troleibuzele pe str. De Mijloc, Brașov”;
Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 45/2003, privind finanțele publice;
Având în vedere avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 5 și 6 ale Consiliului Local Brașov;
În temeiul art. 38, lit. l, m și n din Legea Administrației Publice Locale nr. 215/2001
H O T A R A S T E
Art. 1. Se aprobă documentația și indicatorii tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții: "Introducere transport cu troleibuze pe str. De Mijloc, Brașov", după cum urmează:
- Valoarea totală - 14.203.982,78 mii lei (336.645,38 Euro)
- din care C + M - 13.046.893,44 mii lei
- durata de realizare - 8 luni
1 Euro = 38.341 lei

Art. 2. Primarul municipiului Brașov va asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 16:42:40    Titlul subiectului: 38626

Ce se intampla cu 206, 911, 912, mai ies la traseu? din ce vad, cel putin despre 206 e ca mai mult sta in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 16:53:18    Titlul subiectului: 38627

206 este in reparatii.
912 a fost casat in 2005.
911 il ai in poze, a primit numarul 201 si este descompletat, in depoul RAT Brasov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 16:12:12    Titlul subiectului: 40185

Azi-dimineata am vazut doua troleibuze (102 si 95 parca, nu sunt sigur) cu un soi de numere de inmatriculare (aveau aceeasi forma si amplasament cu al numerelor de inmatriculare), ceva de genul BV 0000XX. Nu stiu daca mai sunt si altele, nu am mai vazut alte troleibuze astazi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 18/Feb/2017
Mesaje: 282
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 19:00:12    Titlul subiectului: 40211

Da stiu despre ce e vb si postez eu o poza cu ce zice andreisasu. Trolenuzele au nr de inmarticulare de genul acelor numere provizorii rosii care elibereaza politia. Aceste numere au fond galben si sunt eliberate pentru vehiculele care nu ies din oras sau judet. Aceste numere sunt eliberate de primarii nu de politie.


HPIM6588m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.09 kb
 Vizualizat:  de 21868 ori

HPIM6588m.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2007 01:14:24    Titlul subiectului: 81649

Din cauza ploii ce a cazut timp de 30 de minute, torential, trolebuzul #55 este blocat si la aceasta ora la Stad. Tineretului, conform Antena3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2007 21:11:56    Titlul subiectului: 82898

Se tot zvoneste ca RAT-ul ar intentiona sa cumpere ceva troleibuze noi marca LAZ ( Lvivsky Automobilny Zavod ) - Ucraina. Ceea ce ar fi super (avand in vedere restrangerea masiva a km de retea din Brasov).
Galerie: http://www.laz.ua/ukr/products/e183/photo.html
O scurta caracterizare : http://www.laz.org.ua/eng/event/modern
http://www.laz.org.ua/eng/event/tr
O concluzie scurta : The trolley bus is kitted up with Czech traction electrical equipment.
Toate bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 7849
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2007 21:51:33    Titlul subiectului: 82900

1. RATBv nu are cum sa intentioneze sa achizitioneze troleibuze LAZ, cel mult poate sa intentioneze sa achizitioneze troleibuze. Pentru o astfel de achizite regia este obligata, conform legii, sa organizeze licitatie. Nu putem discuta despre oferta castigatoare decat la sfarsitul procedurii (exista si posibilitatea de a nu fi desemnat vreun castigator).
2. In SEAP nu am gasit nimic legat de vreo intentie a RATBv sau a Primariei Brasov de a achizitiona troleibuze. Nu exclud posibilitatea sa-mi fi scapat vreun cod CPV, de aceea rog sa faca si altcineva o verificare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Dum 13 Iul 2008 01:30:18    Titlul subiectului: Trolee 95731

In Brasov troleibuzele FBW cad pe rupte si soferii se tot plimba de pe un troleu pe altul, nu e zi in care liniile 5B, 7, 33, 30 sa nu fie dublate de autobuze si asta in conditiile in care linia 1B este desfintata si garficele de circulatie s-au micsoarat considerabil si mai avem in parc si 4 troleibuze Volvo din Biele in stare tehnica buna.
Din 17 FBW nu circula mai mult de 5-7 zi de zi, restul find prin reparatii, care au devenit zilnice.

Vetter-ul 206 nu se mai stie nimic despre el, 208 e retras de mai bine de 8 luni din circulatie, 203, 204, 205 circula aproape zilnic, iar 207 si 209 mai rarut si nu mai mult de un schimb pe zi. Graf/Stift-urile sunt aproape in formatie completa la traseu zi de zi.

In aceste conditii in Brasov sunt necesare noi achizitii de troleibuze, asta daca nu se doreste desfintarea inca a unei linii - intuiesc eu 5B (care e cam degeaba pe actualul traseul - un traseu bun ar fi fost Stad.Municipal- Astra)

Indiferent unde vor ajunge acele troleibuze ex-Basel vor face senzatie si sper sa o faca pe straziile din Romania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Sâm 16 Aug 2008 13:54:18    Titlul subiectului: 97048

La terminalul Saturn este afisat graficul repartizari soferilor, programari la testul psihologic, dar si situatia zilnica a troleibuzelor din Brasov din care amintesc :
208, 65 si inca un ROCAR (nu mai stiu exact) sunt trecute la capitolul dezmembrari.
206 la vopsit, cateva troleibuze in reaparatii, iar troleibuzele 85-115 (toate care le mai stiam noi intregi dintre Rocar) sunt trecute la capitolul - Lipsa personal. Intrebare: Care troleibuze 85, 89, 95, 96...115 caci cu exceptia a 2-3 toate au fost taiate!
Aceste tabele sunt afisate la casa de bilete si poate fi consultata de oricine. Ar fi ideal daca cineva ar trage o fuga si ar poza respectivele tabele si le-ar posta aici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 16 Aug 2008 23:44:43    Titlul subiectului: 97064

#206 a fost vopsit de mult, dar nu mai apare de luni bune la strada. Cat despre #208 (alt Vetter), nu mai stiu nimic din octombrie 2007. Informatiile acelea sunt vechi, iar actulizarea lor nu se face deloc...

#206 iese foarte rar la strada, eu l-am vazut ultima oara acum 4 luni, iar de atunci nici un semn.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Aug 2008 14:40:11    Titlul subiectului: 97101

Pe 206 l-am vazut eu pe 8 la sfarsitul lui iulie. E cel alb complet, daca nu ma insel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 13:42:13    Titlul subiectului: 104559

tubus (in alt topic) a scris:
Doar Volvourile, G&S si Vetterele au motor auxiliar destul de puternic ca sa functioneze si ca autobuze au motor pe benzina sau motorina.


Nu cumva acele motoare auxiliare folosesc doar la deplasarea troleibuzului gol si respectiv la viteza mica, in situatii exceptionale sau pe distante scurte? Ar putea asigura tractiunea pentru un troleu plin cu calatori (ignoram aspectul ca ar putea fi de fapt mai mult goale) la o viteza comerciala rezonabila?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community