Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Brașov, generalități
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 299
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 16:08:35    Titlul subiectului: 104685

Da si nu. FBWurile si G&S au motor de Golf care e pentru mersul in gol respectiv pe distante foarte scurte, in schimb Vetterele si Volvourile au si motor auxiliar care permit distante mai mari chiar si plin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 129
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 12:02:17    Titlul subiectului: 109642

Duminica am mers la garajul de la Valea Cetatii si am observat urmatoarele lucruri:
-FBW-ul 919 nu mai este in garaj
-cele doua FBW-uri 918 si 920 nu mai au tragatoare si fiecaruia i s-au facut doua graffiti pe cele doua parti
-Vetter-ului 207 i s-au luat tragatoarele in rest nu am observat nimic altceva
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 22:03:21    Titlul subiectului: 131217

Probabil unii se mai intreaba ce se mai petrece in garajul din Valea Cetatii. Pai e simplu, este bine mersi activ, la ora 11.30 cand am ajuns eu prin zona erau parcate 4 troleibuze, 60, 811, 59 si cel de gresarea retelei. Aici se parcheaza si autobuze in scurtele pauze de peste zi.
Mai mult toti stalpii de metal, consolele si inclusiv clemele de pe stalpii de beton au fost vopsite frumos in bronzul deja clasic.

Ca tot veni vorba de vopseli si in terminalul ASTRA/POENELOR/CARPATILOR stalpii RATBv devin verzi. Eu zic ca ar fi ideal ca toti stalpii RATBv sa fie vopsiti in verde, iar consolele in bronzul gri clasic - arata foarte bine si dau un aer aparte orasului nostru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 129
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 12:12:44    Titlul subiectului: 131318

Am fost si eu ieri la garajul din Valea Cetatii si acolo erau garate doar #84 si #809. #60 era la traseu pe linia 3 iar #59 era garat la Rulmentul cred pentru ca am fost acolo la ora 11 dimineata.


DSCF0601.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.06 kb
 Vizualizat:  de 11828 ori

DSCF0601.JPG



DSCF0600.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.01 kb
 Vizualizat:  de 11828 ori

DSCF0600.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 14:08:14    Titlul subiectului: 135613

Se vehiculeaza ideea ca daca orasul Constanta renunta la troleibuze, ele sa fie cumparate de catre Brasov. Nu se poate o mai mare greseala! Aceste troleibuze sunt foarte uzate si astfel riscam sa repetam istoria anilor trecuti. Dupa cum va amintiti, acum niste ani buni, Brasovul a cumparat/primit de la Constanta o flota de troleibuze DAC intr-o stare mai mult decat deplorabila. Caroseriile erau ruginite, starea tehnica sub orice critica. Defectiunile erau la ordinea zilei, iar aspectul si confortul pentru pasageri erau absolut inexistente. Sunt total impotriva unei astfel de initiative! Rezultatul ei nu aduce nici un beneficiu: cost de cumparare, cost de transport, costuri de intretinere, lipsa piese de schimb, uzura foarte ridicata. Si-asa Brasvoul cu greu face fata intretinerii parcului auto existent, deci nu este nevoie de incarcarea lui suplimentara cu o serie de vechituri care nu pot face nimic altceva, decat crea probleme.

Ultima modificare efectuată de către Ionescu la Vin 29 Oct 2010 14:39:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Vin 17 Dec 2010 01:10:36    Titlul subiectului: 137596

Colectorii de curent cu care sunt dotate troleibuzele astazi in Brasov sunt, din punct de vedere tehnologic, la nivelul anilor '30, cu alte cuvinte daca se depaseste viteza de 30km/h intr-o usoara curba, instantaneu captatorii deraiaza.

Iata si modelul cu pricina - tip randunica-.
Chiar nu inteleg de ce nu se renunta la acest tip terminat si fizic si moral, mai ales avand in vedere restrictiile pe care le impune.



DSCN0697 cap 1.jpg
 Descriere:
Model randunica.
 Mărime fișier:  189.92 kb
 Vizualizat:  de 11319 ori

DSCN0697 cap 1.jpg



DSCN0692 cap 2.jpg
 Descriere:
Colector cuplat retea tip randunica
 Mărime fișier:  218.6 kb
 Vizualizat:  de 11319 ori

DSCN0692 cap 2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Vin 17 Dec 2010 21:26:42    Titlul subiectului: 137612

Este adevarat ca acest model de colector are dezavantaje, dar, la fel de adevarat, din pacate, este si faptul ca multe din curbele retelei, inclusiv cele executate in giratorii, sunt execrabile - pozitionare excentrica in raport cu trasa optima, unghiuri de deviere mari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 19:10:37    Titlul subiectului: Troleibuzele Renault ale RAT Brasov 142261

Odata cu aducerea troleibuzelor Renault, Brasovul are cel mai "diversificat" parc de troleibuze din tara: nu mai putin de 6 marci ("FBW-91-GTL", "VOLVO-B-10-M", "RIZZI-VETTER-SHO-11/18", "Graf & Stift GE-152-M18", "DAIMLER-BENZ" si "RENAULT-BERLIET"), si toate second-hand!

E drept ca intre un autobuz si un troleibuz (fie el chiar si second-hand) e de preferinta sa se achizitioneze un troleibuz, dar ma intreb: chiar nu se gaseau bani (de exemplul din fonduri europene) sa se achizitioneze cca 250 de troleibuze noi "IRISBUS-CITELIS" in Brasov ?

Cu totul absurd mi se pare si desfiintarea retelei de contact pentru troleibuze din Schei, centrul vechi si strada Lunga. Chiar daca in momentul de fata poate ca accea parte din retea nu era folosita (din motive mai mult sau mai putin obiective), dar in viitor poate fi utila. De ce trebuie sa distrugem totul ?

Nefiind din Brasov, nu cunosc exact realizarile sau nerealizarile primarului George Scripcaru, dar in materie de transport in comun ecologic (electric) pot spune ca a cam dat-o in bara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 22:29:57    Titlul subiectului: 142812

A dat-o rau de tot, poti sa fi sigur de asta, duminica trecuta am fost din nou pe urmele fostelor linii 1, si 2 -Pe Tocile si noutati fata de toamna trecuta sunt ca au disparut clemele de pe stalpi. Pe str Ilie Birt stalpii sunt toti la locul lor cu mici exceptii- vezi poza, in rest 2 stalpi in piata Unirii cu cleme cu tot mai aduc aminte de niste vremuri cu adevarat de glorie- comunistii aia pe care toti i-am hulit nu au fost toti prosti, ba chiar au fost foarte civilizati mai ales in cea ce priveste transportul ecologic si fiabil - probabil au spionat si un pic prin Austria sau Elvetia si au inteles repede faza cu costul/km. si mai ales ca electricitatea este mai ieftina decat orice altceva.
Mult a fost, nimic nu a ramas pentru ca de la troleibuze solo cu un grafic excelent fata de niste midibusuri-BMC -facute praf tocmai pentru ca nu sunt potrivite traficului din zona istorica a Brasov-ului-[zona care nu e tocmai mica]- cu un grafic de iti vine sa o iei in munti si sa nu te mai intorci. Cam asa arata transportul public in zona centrala Brasov. De efectele acele tampite decizii din 2004-2005 de desfintare a aprox 100km de retea s-a vorbit si cine stie Brasovul vede cu ochii liberi si poate judeca singur efectele si sa nu mai vorbim de cati clienti a pierdut si pierdeRATBV.

Inca o data alaturi de toti cei care nu viseaza telegondole portocalii si tramvai usor sau "autobuze electrice" citat dintr-un cetatean al acestei tari director la RAT CLUJ
"Pentru un troleibuz, costurile de exploatare sunt de 0,75 lei pe calator/kilometru, iar la autobuze este de 1,31 lei pe calator/kilometru. Troleibuzul este nepoluant si are un consum energetic redus “

vezi RAT CLUJ- Prezentare troleibuz Agora-ASTRA 18 M
http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/vezi-primul-troleibuz-realizat-pe-o-caroserie-de-autobuz-116648/
http://ziuadecj.ro/administratie/autobuz-transformat-in-troleu-de-marti-in-cluj-napoca-vezi-cum-arata-foto-video--65238.html
sursa poza: google.map



pe tocile.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.99 kb
 Vizualizat:  de 10763 ori

pe tocile.jpg



002a_677.jpg
 Descriere:
ASTRA -AGORA 18M
 Mărime fișier:  50.13 kb
 Vizualizat:  de 10763 ori

002a_677.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2014 16:12:42    Titlul subiectului: 173986

Am inteles si din presa si din alte surse ca se intentioneaza achizitionarea a 15 troleibuze articulate (?) elvetiene, second hand, dar de producite mai noua pentru a improspata (ma rog nu am gasit alt cuvint) parcul de troleibuze deja pe duca al RAT Brasov. Deja vehiculele sunt foarte vechi, au acjumulat prea multa exploatare, nu mai tin, nu mai sunt piese, pica tot si toate. E logic, si-au depasit uzura de cateva ori bune, deci la topire!

Asa ca stati cu ochii goga si vedeti ce si cum in acest sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 554
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2014 17:16:36    Titlul subiectului: 173992

Este o idee foarte buna achizitia acestor trolee elvetiene.Sunt rezistente ..caroserie usoara, bune pentru clima care o are Brasovul(cu ierni aspre, ca si in Elvetia).Numai sa nu fie precum cele care le avem noi la Ploiesti.Electronica si lipsa pieselor le termina repede.
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 479
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2014 18:14:10    Titlul subiectului: 173993

E posibil sa fie achizitionate troleibuzele din curtea Omnibus Center Sibiu?Din ce stiu sunt doar 10 bucati acolo.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1084
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 21:10:39    Titlul subiectului: 174015

Sunt in total 12 bucati dar probabil 10 functionale. In curtea de pe marginea DN sunt 7 bucati, alte 5 fiind in curtea din Cisnadioara. In anuntul de pe site
http://www.bestomnibus.ro/index.php/troleibuze/285/
apar in titlu 10bucati iar in descriere 12. Eu stiu ca sunt 12.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 554
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2014 20:36:39    Titlul subiectului: 174521

Au sosit troleele?
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 129
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2014 23:42:34    Titlul subiectului: 174524

Au sosit de la Sibiu doar câteva dintre ele, în urmă cu 4-5 zile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2014 17:00:05    Titlul subiectului: 174549

Din cate stiu au sosit toate, sunt in curtea RAT Rulmentul se vad de la poarta. Momentan se lucreaza la punerea lor in functiune. Sunt in stare foarte buna, din punct de vedere tehnic am inteles ca sunt indentice cu Volvo-urile.
_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
biszakabel



Data înscrierii: 31/Dec/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 13
Locație: Sfantu Gheorghe

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2014 21:05:12    Titlul subiectului: 174553

Cumva sunt de tipul MB O405 GTZ?

În caz în care da, sper foarte mult să folosească afișajele LCD, și să nu pună diferite imprimate pe ele Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 479
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2014 21:31:43    Titlul subiectului: 174554

Sunt FBW ex-Neuchatel.
Acestea sunt dotate cu afisaj electronic in urma unei modernizari ce a fost facuta prin 2005, cam pe acolo.Sper sa il foloseasca. Rolling Eyes

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 129
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2014 23:40:37    Titlul subiectului: 174558

Iată unul din troleibuzele proaspăt sosite, la el acasă în Neuchâtel


Neu-163.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  484.81 kb
 Vizualizat:  de 7787 ori

Neu-163.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2014 17:03:27    Titlul subiectului: 174575

La afisajul electronic am inteles ca vor incerca sa le puna in functiune dar le trebuie un soft compatibil, macar sa ne bucuram ca nu le demonteaza.
_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 345
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 16 Sep 2014 09:55:23    Titlul subiectului: 174745

Noile troleibuze au intrat la traseu pe linia 8, le-am mai vazut și pe 130, 131.


IMG_20140916_103729.jpg
 Descriere:
127 pe linia 8
 Mărime fișier:  146.65 kb
 Vizualizat:  de 7456 ori

IMG_20140916_103729.jpg



IMG_20140916_104309.jpg
 Descriere:
123 pe linia 8
 Mărime fișier:  73.38 kb
 Vizualizat:  de 7456 ori

IMG_20140916_104309.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 11/Noi/2018
Mesaje: 25
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2014 08:59:39    Titlul subiectului: 174754

Mi se pare mie sau placuta de traseu este autocolant lipit pe turela ? Daca asa este, reprezinta cea mai mare magarie facuta de RAT Brasov. La schimbarea traseului cum vor face? Vor dezlipi autocolantul pentru a lipi altul?
_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 345
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2014 10:28:14    Titlul subiectului: 174757

Da, linia este afisata printr-un autocolant lipit peste afisajul digital deoarece se lucreaza la punerea lor în funcțiune.
Se pare ca în momentul in care toate FBW-urile noi vor fi funcționale acestea vor circula exclusiv pe linia 8 iar Volvo-urile pe restul linilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2014 17:00:16    Titlul subiectului: 174773

Deci la Brasov vor mai circula doar aceste troleibuze FBW noi si Volvourile? Si ma gandesc ca vor mai circula si cele 4 - 5 Renaulturi inca functionale. Se renunta la troleibuzele FBW vechi achizitionate in 2006 si la troleibuzele Graf&Stift (808, 813)?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 345
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2014 19:25:12    Titlul subiectului: 174775

Din informatile pe care le am se vor mai pastra Renaulturile cu 3 usi, daca nu ma insel sunt 4 iar cele in 2 usi se taie toate. 808 stiu ca nu a luat ITP-ul din cauza franelor si se asteapta repararea franelor ca sa se intoarca la traseu.

Ca o ironie 808 mai are motorul auxiliar functional, dar nu mai are generatorul, chiar daca s-au taiat atatea Graf-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community