Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Brașov, generalități
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2014 20:14:06    Titlul subiectului: 174786

sorinache96 a scris:
Se pare ca în momentul in care toate FBW-urile noi vor fi funcționale acestea vor circula exclusiv pe linia 8 iar Volvo-urile pe restul linilor.
Probabil ca la inceput asa va fi, si FBW-urile vor circula doar pe linia 8, insa dupa o vreme is convins ca le vor introduce si pe celelalte linii. Asa s-a intamplat si cu Volvourile, la inceput au fost introduse doar pe linia 8, insa dupa cateva luni au inceput sa circule si pe celalalte linii.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BV2002



Data înscrierii: 28/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Ian/2017
Mesaje: 8
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2014 15:00:22    Titlul subiectului: 174853

Imi cer scuze de pe acum pentru lipsa pozelor, dar la momentul respectiv nu eram in posesia unui aparat calitativ rezonabil, si nu avea sens sa imi bat capul cu asta. Voi reveni si cu poze, poate saptamana viitoare.
In schimb am pus cap la cap o lista cu tot ce mai misca prin Brasov la ora actuala plus o mare parte din ce se afla in depou. Este vorba de data de miercuri, 17.09.2014, in tura de dupa-masa.

Troleibuze (sau inlocuitor) pe traseu:
Linia 3 : 758
Linia 5b: 759
Linia 7 : 71, 756
Linia 10: 66
Linia 11: 307
Linia 30: 308, 69
Linia 33: 306
Linia 8 : 120, 62, 127, 763, 130, 126, 123, 65

Troleibuze in depou:
FBW noi (5 bucati): 121, 122, 124, 128, 131
FBW vechi (5 bucati): 33, 34, 51, 54, 58 (toate descompletate, e foarte posibil sa gresesc unele numere deoarece erau foarte departe)
Volvo (6 bucati): 63, 64, 67, 68, 70, 72
Renault (5 bucati): 264, 270, 280, 309, 311
G&S (1 bucata): 813 (nu am idee ce se intampla cu 808 si unde e, poate e inauntrul unui atelier)

P.S. In dimineata urmatoare (joi 18.09.2014) l-am vazut pe 311 pe linia 30, deci se pare ca functioneaza si el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BV2002



Data înscrierii: 28/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Ian/2017
Mesaje: 8
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2014 15:25:20    Titlul subiectului: 174854

Deci bilantul transportului electric in orasul nostru ar cam sta in felul urmator:

FBW noi (10 bucati): 120, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 128, 130, 131
(dintre ele am vazut la traseu doar 120, 123, 126, 127, 130)

FBW vechi (5 bucati): 33, 34, 51, 54, 58
(descompletate, probabil nu mai functioneaza nici unul)

Volvo (11 bucati): 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72
(functioneaza toate in afara de 67, chiar si 62 care inteleg ca are cei mai multi kilometri la bord)

Renault ex Limoges (6 bucati): 306, 307, 308, 309, 310, 311
(din cate stiu eu cicula toate in afara de 309)

Renault ex St. Etienne (? bucati): 264, 270, 280
(au fost intr-o stare groaznica de cand au sosit, nu mai circula nici unul)

G&S (2 bucati): 808, 813
(nu stiu care e situatia lui 808, am inteles ca inca mai are sanse de supravietuire)



TOTAL:
Troleibuze articulate (10 FBW + 10 Volvo + 2 G&S): 22
Troleibuze scurte (5 Renault): 5
(asta in zilele bune...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2014 20:35:31    Titlul subiectului: 174855

808 ul are probleme cu franele si probabil ca e in atelier.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2014 06:24:02    Titlul subiectului: 174856

Eu nu inteleg de ce mai introduc si autobuze in paralel cu troleibuzele pe diverse linii, in timp ce 6 troleibuze Volvo lucreaza intr-o singura tura iar apoi stau fara nicio problema in garaj. De ce nu introduc toate Volvourile concomitent? Pentru ca astfel nu ar mai fi nevoie si de autobuze. De asemenea nu inteleg de ce se planifica Volvouri pe linii precum 7 sau 10, in timp ce pe linia 8 continua sa fie planificate autobuze MAN solo in paralele cu troleibuzele. Pe linia 8 nici macar in timpul vacantelor nu fac fata autobuzele solo, in vara cand am vizitat Brasovul erau neincapatoare. In alta ordine de idei, s-a inteleg ca 813 este activ? Pentru ca din cate stiu 808 nu a luat ITP-ul din cauza franelor si de aceea este la reparatii.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2014 14:51:20    Titlul subiectului: 174860

Sunt introduse autobuze pe lini de troleibuz din lipsa șoferilor, mai ales ca urmeaza să plece alti soferi sau ies la pensie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Ian/2017
Mesaje: 1000
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2014 00:10:47    Titlul subiectului: 174861

Troleibuzele ar putea fi oricand inlocuite cu autobuze. Ele mai sunt mentinute intocmai pentru a deservi niste obligatii: si ultimele troleibuze sosite au fost aduse politic dupa ce acestea au zacut mai bine de 2 ani in curtea Omnibus din Selimbar. Cand au fost aduse Berlieturile cu2 si 3 usi ele existau deja. Au fost achizitionate acum pt ca nici o regie nu le mai dorea. Acelasi lucru s-a intamplat si la Medias.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2014 09:14:56    Titlul subiectului: 174863

sorinache96 a scris:
Sunt introduse autobuze pe lini de troleibuz din lipsa șoferilor, mai ales ca urmeaza să plece alti soferi sau ies la pensie.
Daca tot este lipsa de personal, de ce nu se fac angajari, sau de ce nu sunt mutati soferi de pe autobuze pe troleibuze? Pacat ca niste troleibuze in perfecta stare de functionare stau in garaj.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2014 10:59:06    Titlul subiectului: 174864

Problema e ca nimeni nu vrea să vina pe salariul existent, iar soferii de autobuz nu vor sa urce pe troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2014 06:13:19    Titlul subiectului: 174881

sorinache96 a scris:
iar soferii de autobuz nu vor sa urce pe troleibuz.

Pai cum adica nu vor? In Brasov nu exista sefi de coloane, autobaze, sectii, care sa dea dispozitii de genul "Incepand cu data X, soferii X, Y, Z etc vor fi mutati de pe autobuze pe troleibuze". Cum adica in Brasov soferii pot face ce vor? De exemplu si la Cluj au fost cazuri in care unii soferi au fost mutati de pe autobuz pe troleibuz sau chiar si invers de pe troleibuz pe autobuz fara sa le convina, insa nu au avut ce sa faca pentru ca au fost anuntati ca daca nu accepta mutarea vor fi disponibilizati.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2016
Mesaje: 334
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2014 01:17:33    Titlul subiectului: 175235

Scuze Volvo că te contrazic aici, dar tu ai habar cât e de greu să conduci un troleibuz ? Nu e pur și simplu că poți muta un șofer de autobuz pe troleibuz. Arată la fel dar funcționează total diferit ! Nu e de loc ușor să conduci un troleibuz. Și e total diferit față de un autobuz.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2014 16:17:15    Titlul subiectului: 175282

Stiu ca e total diferit si e foarte dificil sa conduci un troleibuz, dar cativa soferi de pe autobuze ar putea fi instruiti pentru a putea trece pe troleibuze.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 26 Oct 2014 15:42:01    Titlul subiectului: 175308

808 -ul a luat ITP-ul si incepand de ieri e din nou la traseu pe linia 30.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 108
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2016 15:09:42    Titlul subiectului: 183842

Zilele trecute a iesit gresorul, Rocar-ul 84, la strada si toata reteaua a fost gresata. Iata mai jos o poza cu el din zona Onix


IMG-20160222-WA0005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.21 kb
 Vizualizat:  de 4363 ori

IMG-20160222-WA0005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MarianS28



Data înscrierii: 16/Feb/2016
Ultima vizita: 23/Apr/2016
Mesaje: 4
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2016 09:18:03    Titlul subiectului: 183847

Gresorul a fost prezent cel putin 3 zile pe strazile orasului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2016 11:06:15    Titlul subiectului: 183848

Arata nemaipomenit de bine ! Felicitari !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 05 Mar 2016 21:38:08    Titlul subiectului: 184009

Pana la urma gresorul a iesit 4 zile la rand.

121 a cazut si el cu retarderele, pacat de troleibuz ca era cel mai bun
122 nu-i functioneaza retarderele dar circula zilnic. La fel si 120
124 nu a luat ITP-ul
126 a fost completat!!!! Inca nu a iesit in probe
128 tot defect cu retarderele e, si a inceput sa fie descompletat
62 a inceput sa circule zilnic
63, 64, 68 tot fara frane sunt
306 e tot defect
808-ul circula zilnic. Cel putin pana la sfarsitul lui aprilie cand ii expira ITP-ul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2016 21:41:13    Titlul subiectului: 184033

126 circula la aceasta ora pe linia 8!!!
In schimb 808-ul a ramas defect azi, motivul nu il cunosc inca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 112
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2016 14:20:42    Titlul subiectului: 184037

Măcar pe ăstea le avem și să le întrținem cum putem.
În schimb, la câtă inimă are șoferul lui #808 pentru el, posibil o să-l vedem curând la strada. Păcat de Graf&Stift-uri că au fost niște troleibuze foarte bune.

Apropo, ce se mai aude de achiziționarea celor 10-15 troleibuze și cele 80 de autobuze? Mai este valabilă achiziționarea sau s-a abandonat din cauza stării prea bune a vehiculelor din momentul de față.

_________________
Trains in Romania: https://www.youtube.com/playlist?list=PLcyJzxt988drgIojoN7fHRPEqKVLlh5Hv
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 18:09:55    Titlul subiectului: 184133

A inceput casarea Renault-urilor, se taie toate in afara de 306, 307, 308, 310 si 311.
In afara de Renaulturi se mai taie MAZ-ul galben 618, Mazul verde 654, acoperisul de la 813, depanarea AGB.

Casarea se efectueaza de catre o firma, iar angajatii RAT, astazi mai luau tot ce puteau de pe troleibuzele ce urmeaza a fi casate(captatori, tragatori,etc).
Volvo-ul 67 nu stiu daca se caseaza sau nu inca, + un autoturn descompletat caruia la fel, nu ii stiu soarta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2016 19:19:29    Titlul subiectului: 184236

Care mai e stadiul casarilor? De asemenea de 808 ce se mai stie?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2016 21:40:12    Titlul subiectului: 184245

Renault-urile 264, 270, 280, 281, 284 si 309 sunt deja istorie.
Volvo-ul 67 a fost astazi tarat in spate si s-a inceput taierea lui.

808-ul e bine mersi si circula zilnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2016 22:02:24    Titlul subiectului: 184248

O situatie a troleibuzelor din Brasov:

VOLVO:

62 - are un sofer nou ca titular si circula aproape zilnic
63 - inactiv de anul trecut, nu are titular, nu cred ca e functional, posibil sa fi ajuns chiar donor de piese
64 - cazut cu retarderele, nu are titular, ramane de vazut daca va mai fi reparat
65 - are titular, circula zilnic
66 - are 2 titulari, circula zilnic
67 - in curs de CASARE
68 - nu are titulari, nu are frane, deocamdata este inactiv
69 - are un sofer nou ca titular si circula zilnic
70 - are titular, luni a luat ITP-ul, dupa ce timp de 3 saptamani i sa schimbat tot sistemul de franare. Si ITP-ul la luat dupa 4 incercari,
71 - are titular, circula zilnic
72 - are titular, circula zilnic

FBW:

120 - are un titular, circula zilnic; frana electrica nefunctionala
121 - are un titular, defecta de pe 1.03.2016 cu retarderele
122 - are un titular, circula aproape zilnic
123 - are titular, nu a luat ITP-ul
124 - are un titular, circula zilnic
126 - nu are titular, circula ocazional
127 - are 2 titulari, circula zilnic
128 - are un titular, defecta cu retarderele de aprox. 6 luni, a inceput sa fie descompletata
130 - are 2 titulari, circula zilnic
131 - are 2 titulari, circula zilnic, are ceva probleme cu directia si nu poate merge cu mai mult de 40 KM/ora

RENAULT:

Renault-urile 264, 270, 280, 281, 284 si 309 sunt deja istorie.

307 - are un titular, circula zilnic
308 - are un titular, circula zilnic
310 - are un titular, circula zilnic

306 si 311 au o soarta incerta inca, se zvoneste ca vor fi si ele casate

808 - are un titular, e functional si circula zilnic doar pe linia 8

Troleibuze existente: 26
Troleibuze functionale: 18

Troleibuze defecte/inactive/stare incerta/: 8
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 238
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2016 18:03:47    Titlul subiectului: 184348

123 - a luat ITP-il si circula
127 - NU a luat ITP-ul azi, si a fost tras pe dreapta. Acesta a picat ITP-ul din lipsa franelor si a rotilor descentrate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 1163
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2016 09:41:33    Titlul subiectului: 184363

Cel putin teoretic chiar si numai cu 18 troleibuze functionale ar trebui sa se poata asigura toate orarele de pe linile de troleibuz cu troleibuze. Pentru ca daca nu ma insel sunt 2 orare pe linia 3, 4 orare pe linia 7, 8 orare pe linia 8 si cate un orar pe 10 si 33, deci un total de 16 orare.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community