Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele DAC/Rocar ale RAT Brașov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 09:52:08    Titlul subiectului: 117060

Troleibuzul 74 in anii sai de glorie. Sursa: http://www.flickr.com


1- BV Troleibuzul 74.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.23 kb
 Vizualizat:  de 31916 ori

1- BV Troleibuzul 74.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 14:07:54    Titlul subiectului: 118990

Sa completam prezentarea troleibuzelor din Brasov:
1. 55;
2. 190;
3. 210;
4. 227.
Troleibuzele au fost fotografiate in anul 1994. Sursa: http://www.flickr.com



55 - Brasov.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.9 kb
 Vizualizat:  de 31767 ori

55 - Brasov.jpg



190 - Brasov.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.82 kb
 Vizualizat:  de 31767 ori

190 - Brasov.jpg



210 - Brasov.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.2 kb
 Vizualizat:  de 31767 ori

210 - Brasov.jpg



227 - Brasov.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.29 kb
 Vizualizat:  de 31767 ori

227 - Brasov.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 22:56:24    Titlul subiectului: 127159

Anul 1991. Troleibuzul 56 la Poarta Schei. De curiozitate, poate ne spune cineva in ce an a fost casat acest mijloc de transport? Sursa: http://www.flickr.com


Amintiri din 1991.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.62 kb
 Vizualizat:  de 31407 ori

Amintiri din 1991.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 15 Iun 2010 12:05:41    Titlul subiectului: 128409

Amiralul Byrd a scris:
Anul 1991. Troleibuzul 56 la Poarta Schei. De curiozitate, poate ne spune cineva in ce an a fost casat acest mijloc de transport? Sursa: http://www.flickr.com
Daca nu ma insel acest troleibuz a fost casat in 2006 sau 7 oricum dupa 2003. Era unul din cele mai longevive troleibuze romanesti. An de fabricatie 1987.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 15 Iun 2010 20:47:18    Titlul subiectului: 128427

#65:


65.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.82 kb
 Vizualizat:  de 31256 ori

65.JPG



_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 19:27:33    Titlul subiectului: 128483

Ultimul Rocar 217E din Brasov, #65, a fost tractat din Racadau in depoul principal unde a urmat descompunerea lui.
In prezent mai exista doar carcasa pe roti in zona din spate.
O ultima privire de ansamblu a ultimului Rocar din Brasov si locul mortii. Ultima oara a circulat pe linia lui 44 Smile



mobil 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  735.33 kb
 Vizualizat:  de 31202 ori

mobil 018.jpg



2-mobil_017_211.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.98 kb
 Vizualizat:  de 31030 ori

2-mobil_017_211.jpg



3-mobil_019_714.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.13 kb
 Vizualizat:  de 31030 ori

3-mobil_019_714.jpg



4-mobil_021_675.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.57 kb
 Vizualizat:  de 31030 ori

4-mobil_021_675.jpg



5-mobil_022_401.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.25 kb
 Vizualizat:  de 31030 ori

5-mobil_022_401.jpg



6-mobil_025_177.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.75 kb
 Vizualizat:  de 31027 ori

6-mobil_025_177.jpg



7-mobil_024_469.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.19 kb
 Vizualizat:  de 31027 ori

7-mobil_024_469.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 22:12:06    Titlul subiectului: 3714 128491

Uff, pacat de el. Totusi, este vreun 217E in conservare la Brasov?
Intreb fiindca Brasovul a fost mereu un simbol in ceea ce priveste transportul electric, in special al troleibuzelor. Banuiesc ca s-a renuntat si la ROCAR-urile 212...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 23:52:40    Titlul subiectului: 128498

Mai exista doar un singur ROCAR 212E pe post de ungator stationat in garajul din Racadau (84) si acest 65 care a stat muuuulta vreme (peste 3 ani) nemiscat in conservare in acelasi depou. Pozele raman simbolul Rocarului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ghita



Data înscrierii: 04/Feb/2009
Ultima vizita: 31/Dec/2010
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 00:46:56    Titlul subiectului: 128499

Care este motivul pentru care a fost pastrat atatia ani in depou? Mi se pare absurd ceea ce au facut cei din regie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 01:09:55    Titlul subiectului: 128500

Probabil se dorea pastrarea lui intr-un eventual muzeu care urma sa se nasca, muzeu care a ramas in faza de proiect. S-a renuntat la acest proiect si implicit si la troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 13:39:12    Titlul subiectului: 128517

Probabil, ca se pastreaza pentru anumite elemente de caroserie sau de altceva care pot fi folosite ca piese de schimb.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 17:05:29    Titlul subiectului: 128526

Probabil nici asta Ionescule. La cate Rocaruri s-au taiat ar fi avut piese de schimb pana prin 2087. Piese de schimb pt ce? Pentru ungator? Neeee....
A fost o conservare partiala fireasca deoarece a fost ultimul...dar intre timp probabil s a zis: da-l dracu' de ciur! si s a dus dracu'! Cred ca discutia o ia insa pe aratura...fiind un forum de discutii insa ... ne mai dam cu parerea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 17:49:20    Titlul subiectului: 128530

Poate nu au fost cele mai grozave vehicule, dar in decursul anilor au transportat milioane de calatori, au fost un simbol in transportul electric din Romania, au scris o pagina de istorie.
Pentru un oras ca Brasovul, candva raiul troleibuzelor, se putea pastra macar un Rocar 217E, nu ar fi fost atat de costisitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 19:27:02    Titlul subiectului: 128534

Cred ca nici ungatorul 84 nu mai are zile multe de trait..
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 09:49:55    Titlul subiectului: 128562

Vreau sa reamintesc faptul ca in 2009 troleibuzul 105 era inca activ. L-am vazut eu pe linia 33 intr-o zi de februarie. Troleibuzele care erau garate in Valea Cetatii erau pregatite sa iasa pe traseu oricand. Erau inmatriculate, intacte, exceptand mici grafitti si un geam spart la nu mai stiu care, dar nu mai le-au folosit.
Pana cand va fi retea ungatorul va ramane. Fiti sigur de asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 13:37:21    Titlul subiectului: 128582

Sunt tinute intr-un fel de rezerva. Pentru momente cand poate fi nevoie de ele. Probabil ca la noi achizitii se vor ca sa si astea.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 15:01:51    Titlul subiectului: 128586

Nu mai sunt, au fost... ultimul Rocar care a plecat de acolo a fost 65...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Sep 2010 15:10:26    Titlul subiectului: 133438

La troleibuzele din Brasov a existat obiceiul schimbarii numerelor de parc (un acelasi vehicul sa aiba poarte mai multe numere pe parcursul duratei de viata)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 15 Sep 2010 19:05:00    Titlul subiectului: 133442

Din cate stiu eu un troleibuz nu a avut niciodata alt numar de parc decat cel initial.

Insa au reciclat numerele de mai multe ori, vezi ca exemplu 60.
Initial a fost un TV2E a urmat era Roman unde un Roman a primit acest numar. In era DAC nu a existat, urmat de era Rocar unde era si acum in era second handurilor numarul este purtat de catre un FBW...

A fost o data din cate stiu o tentativa de genul. FBWul exBasel 911 a primit numarul unui Vetter care a cazut foarte repede, 201, dar FBWul nu a circulat cu acest numar niciodata. Ani de zile a stat in vopsitorie dupa care l-au descompletat si casat.

A fost insa situatii cand au schimbat numarul de parc la troleibuzele second hand de exemplu cele din Constanta sau Neuchatel. Acestea nu au circulat pe strazile Brasovului cu primele numere atribuite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Sâm 06 Noi 2010 19:43:42    Titlul subiectului: Troleibusele DAC/ROCAR ale RAT Brasov 135959

Troleibuzul brasovean in perioada de "maxima glorie" (sursa: site RAT Brasov)
-1 ianuarie 1980 = 190 troleibuze, lungimea totala a liniilor de troleibuz din Brasov = 136,1 km (cale simpla ?!)
-1987 = 209 troleibuze, 15 linii de troleibuz (loc 2 pe tara-dupa Bucuresti).
Lungimea totala a retelei de troleibuz era de 77,5 km (cale simpla!?), iar lungimea totala a traseelor de troleibuz din Brasov de 229,6 km.

Din acestea, conform hartii RAT Brasov, in 2009, au mai ramas numai 7 linii de troleibuz, in lungime de 81,1 km (mai putin de jumatate).
Ce bine ar fi fost daca s-ar fi mentinut toate cele 15 linii de troleibuz din 1987, iar cele 209 troleibuze (DAC-112-E si DAC-117-E) sa fi fost inlocuite cu IRIBUS-CITELIS, NEOPLAN sau chiar IRIBUS-CIVIS/CRISTALIS!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2011 08:32:37    Titlul subiectului: 141064

Am dat peste o serie de fotografii cu troleibuzele Rocar din Brasov in 1994:
http://www.flickr.com/photos/sludgeulper/3166021465/
http://www.flickr.com/photos/sludgeulper/3126710226/
http://www.flickr.com/photos/sludgeulper/3286371765/
http://www.flickr.com/photos/sludgeulper/3126710860/
http://www.flickr.com/photos/sludgeulper/3125880059/
http://www.flickr.com/photos/sludgeulper/4019935487/



BV1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.47 kb
 Vizualizat:  de 29353 ori

BV1.JPG



BV2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.02 kb
 Vizualizat:  de 29353 ori

BV2.JPG



BV3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.23 kb
 Vizualizat:  de 29353 ori

BV3.JPG



BV4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.2 kb
 Vizualizat:  de 29353 ori

BV4.JPG



BV5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.42 kb
 Vizualizat:  de 29353 ori

BV5.JPG



BV6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.71 kb
 Vizualizat:  de 29353 ori

BV6.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2014 07:42:06    Titlul subiectului: 172141

. . .


6831076714_a4f0f01118_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  455.38 kb
 Vizualizat:  de 25080 ori

6831076714_a4f0f01118_b.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Iun 2017 20:14:44    Titlul subiectului: 190612

Ultimul troleibuz Rocar, #84(care a rezistat pana acum sub forma de gresor) a fost casat pe 14.06.2017.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2017 10:37:05    Titlul subiectului: 190635

Cred ca el este #84, casat de curand. Anul de fabricatie este 1994.


Gresorul casat din Brasov.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.68 kb
 Vizualizat:  de 17580 ori

Gresorul casat din Brasov.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2017 18:42:00    Titlul subiectului: 190643

Da, el este.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community