Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rețeaua de troleibuz (infrastructura) brașoveana
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 1082
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2005 08:46:50    Titlul subiectului: Rețeaua de troleibuz (infrastructura) brașoveana 292

Am vizitat Brasovul acum 2 zile si am ramas surprins de viteza cu care se demonteaza reteaua de troleibuz....in bartolomeu nu mai exista nimic...existau elemente de curba in acel loc ...vechi de cel putin 30 de ani...nu mai exista nimic...intoarcerea de la gara veche din bartolomeu...si si din intersectie au fost date jos la ordinul unui profesor de sport...care este iubit in orasul lui....al lui...impropriu spus...caci si el ca multi alti "brasoveni" inca se mai apleaca atunci cand strigi SIRMA!!!este cel mai usor sa dai jos o retea foarte bine ingrijita si sa cumperi CIUMA BIELORUSA...adica MAZ...suntem atat de dobitoci ca nu suntem in stare macar sa producem la noi in tara niste autobuze gen MAZ....si este pacat ca se renunta la retea...pt ca in maxim 20 de ani cand resursele de petrol se vor cam imputina...se va cauta reintroducerea troleibuzului ca mijloc de transport in comun in orase...dar pe atunci actualii edili vor fi mosi si vor spune cu regret nepotiilor care le reproseaza...cat de rau le pare ca au despfiintat acel autobuz cu doua bete pe el...care se numea troleu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vizitator







MesajTrimis: Mar 25 Oct 2005 09:51:41    Titlul subiectului: 295

in orice oras din lume, prezenta unei retele de transport electric este simbolul dezvoltarii si civilizatiei locale. evident ca trebuia sa ne etalam si noi gradul de civilizatie distrugand aceste lucruri care s-au facut candva in folosul nostru.
in ziua de azi, cand toate orasele europene promoveaza transportul electric, ecologic, noi il distrugem din cauza unor idioti ajunsi in functii
cu care nu au nici o tangenta. pacat ca nu suntem un popor unit, care sa gandeasca si sa dea un sut in fund nenorocitilor care au distrus si vor sa distruga in continuare tot ce-a mai ramas din aceasta tara.
Sus
sdanescu



Data înscrierii: 26/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2017
Mesaje: 37
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2005 13:17:24    Titlul subiectului: 308

Eu cred ca trebuie facuta o miscare de protest iar aici trebuie implicata societatea civila. Nu uitati ca astfel de actiuni au mai avut loc, iar cei ce trebuiau sa ia decizii au fost fortati sa tina cont sau sa reactioneze la astfel de miscari. Cel mai recent caz e legat de catedrala manuirii neamului, care trebuia amplasata in parcul Carol, acesta din urma urmand a fi mutilat. In urma protestelor civice autoritatile au decis acordarea unui alt spatiu pentru aceasta constructie. Pana la urma troleibuzul brasovean este oarecum emblematic pentru transportul in comun al acestui oras, avand in vedere ca exista de destul de multi ani. Pe de alta parte trebuie subliniat caracterul ecologic al acestui tip de transport, in momentul de fata doua motoare ce polueaza inlocuind un vehicol nepoluant. Cred ca in momentul in care oamenilor li s-ar explica care e realitatea, si faptul ca sunt pacaliti pe banii lor, fiind pusi sa plateasca niste achizitii care nu sunt cele mai sanatoase pentru viata lor, ar putea exista o reactie. Defavorabila acestor schimbari, evident. Faptul ca exista orase din Romania unde retelele nu numai ca se refac, dar exista si intentii de dezvoltare e un alt argument. In definitiv primarul trebuie sa fie o persoana care sa aiba un spirit vizionar, si care sa aiba in vedere dezvoltarea localitatii pe care o gestioneaza, in deciziile luate tinand cont si de experienta similara a altora pusi in situatii asemanatoare. Sunt multe situatii si in occident cand s-au luat decizii identice cu cea din acest caz, insa ulterior s-a revenit asupra lor. Oricum aceasta masura e un pas inapoi, iar semnalele de alarma pe care noi le tragem aici nu cred ca sunt in zadar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 15:42:45    Titlul subiectului: 480

E greu sa protestezi. Lumea oricum este multumita de ce se intimpla acolo. Ei o considera ca pe o evolutie considerabila aducerea de masini noi. Asa si este, dar numai atunci cand e facuta cu cap. De ce a trebuit contractat un imprumut de 15 milioane de euro NUMAI pentru autobuze. Nu se puteau cumpara in loc de atitea autobuze si vreo 5-6 tramvaie? Nu se putea reface linia toata asa cum s-a inceput? Nu se putea extinde la ambele capete?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 22:30:24    Titlul subiectului: Troleibuzele - o frumoasa amintire 1550

La inceput a fost Constanta. Dl. Radu Mazare a vazut in troleibuze adevarati diavoli si ca urmare a hotarat distrugerea lor. La ora actuala mai exista 2 linii de troleibuz in Constanta, 48 si 48B.
Acum observ ca urmeaza Brasovul.
Brasovul este orasul romanesc care imi place cel mai mult. Il vizitez de mic copil. Primul moment dureros trait de mine, bucurestean get-beget, in Brasov a fost construirea Centrului Civic in locul intersectiei dintre str. Harmanului si Bd. Victoriei. (Imi dau seama cat trebuie sa-i fi durut pe brasoveni mutilarea acestei zone!) In acea intersectie locuiau niste prieteni de familie foarte buni de-ai nostri. Pe data de 21 decembrie trebuia sa soseasca buldozerele ca sa le demoleze casa, dar datorita evenimentelor numite Revolutia din decembrie 1989, buldozerele s-au oprit... exact la inceputul strazii! Aveau deja apartament repartizat la bloc, mobila si lucrurile erau intr-un camion, formele erau facute... O zi daca mai intarzia revolutia, casa lor era si ea o amintire.
In acea intersectie, acum disparuta, dintre str. Harmanului si Bd. Victoriei, existau numai case vechi si, din cate-mi aduc aminte (aveam cam putini ani pe atunci) multe carciumi de cartier. Intersectia era pietruita, troleibuzele circulau din centru spre gara cotind larg stanga pe Bd. Victoriei, era de asemenea un trafic intens de autovehicule si toate acestea din cauza ca prin acea intersectie se putea ajunge repede spre gara. Acum, intreaga zona a disparut macelarita de buldozerele sistematizarii comuniste. In 1995 inca erau in picioare vechii stalpi de iluminat, din metal, care servisera si la sustinerea retelei de troleibuze. Am facut 2 poze in acea zona, in acel an - 1995 - si refuz sa cred si astazi, desi sunt constient ca sunt absurd, ca in locul zgomotului facut de anvelopele troleibuzelor pe piatra cubica, acum exista cladiri nefiresc de inalte care pur si simplu nu-si pot gasi locul in Brasov.
Nu am mai fost in Brasov din 2003, insa am urmarit discutiile acestui topic si refuz sa cred ca reteaua de troleibuze, singura din tara care avea consolele vopsite cu argintiu, va disparea cat de curand.
Refuz sa cred ca va disparea capatul de linii Livada Postei.
Refuz sa cred ca va disparea capatul de linii de la gara, unde erau montate 2 console oblice cu diametru mai mare decat cele care se utilizeaza astazi!
Refuz sa cred ca vor disparea liniile de troleibuze de pe strazile Valea Cetatii, Garii, Harmanului, Victoriei, Muresenilor, Lunga si altele - toate sustinute de console oblice, solutie constructiva care in Bucuresti nu se foloseste si care are, alaturi de un rol tehnic bine justificat, si un rol estetic.
Anul trecut am reusit sa-mi iau un aparat foto digital, dar din cate spuneti voi se pare ca nu voi mai avea ocazia sa fotografiez acele console oblice cu el.
Liniile de troleibuz din cartierul Schei se integrau foarte bine pe strazile acelea vechi de cateva secole. Nu stiu cum au reusit montatorii lor acest lucru, insa mie mi se parea ca acele troleibuze erau acolo dintotdeauna SI ASA TREBUIA SA RAMANA SITUATIA. Din pacate, distrugatorii nostri de peisaje urbane isi fac de cap in continuare. Le calca pe urme celor care intrau cu buldozerele in casele si in curtile noastre in numele sistematizarii si al ridicarii nivelului de trai, facandu-ne chiriasi in blocuri cu igrasie. Ne rapesc simpla placere, devenita rutina - aceea de a merge la serviciu sau la intalnire cu troleibuzul.
Le doresc multa sanatate celor care au apucat sa fotografieze troleibuze in tot Brasovul si odata cu ele si defuncta, de acum, retea de contact.
P.S. Pe strada Lunga existau doua segmente constructive distincte ale retelei de troleibuze: cu traversee (sarme intinse transversal peste strada, care sustineau ambele linii, dus si intors) si console oblice, vechi de peste 20 ani, cu toate elementele intacte, inclusiv fixatoarele. Fixatoarele sunt cele 2 elemente verticale, prinse cu suruburi de consola, care sustine lantul de izolatori de care sunt prinse cele 2 fire de contact.
Dumnezeu sa odihneasca in pace troleibuzul din Brasov!
Si in Bucuresti, Ceausescu a sustinut o campanie furibunda impotriva transportului electric. Zeci de km de retea de troleibuze au disparut. Liniile 81, 82, 83, 84, 88, 89, 94, 95 sunt acum doar o amintire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 23:05:17    Titlul subiectului: Troleibuzele - o frumoasa amintire [2] 1554

Un alt moment dureros trait de mine cu ocazia vizitarii Brasovului (atunci, in 2003) a fost disparitia plopilor de pe Cal. Bucuresti, pe toata lungimea ei. Plopii aceia constituiau un element caracteristic pentru municipiul Brasov. Toti cei care urmau sa ajunga in centru erau indrumati pe Cal. Bucuresti: "O sa vezi o sosea lunga, cu plopi pe margine. Mergi pe ea."
Acum, adio plopi, adio troleibuze si - nu pot sa inteleg de ce - adio tramvai. E drept, tramvaiul a fost pus in circulatie cu pretul desfiintarii unei linii de troleibuz - 10 parca, nu mai stiu exact - insa reteaua de contact ramasese neatinsa. Intersectiiile, macazele, separatorii de retea - toate aceste elemente erau intacte, chiar daca scoase din exploatare.
Mi-am mai amintit cateva strazi unde reteaua de troleibuze era amenajata cu console oblice: Zizinului, Alexandru Vlahuta, Saturn, Castanilor (numai pe sensul dinspre centru), 13 Decembrie, Grivitei.
Apropo de Bd. Grivitei: in 1995 am vizitat niste vechi prieteni care locuiau exact in fata Universitatii, pe Bd. Grivitei. M-am asezat in statia de troleibuz de la intersectia str. 13 Decembrie cu Bd. Grivitei si am asteptat. Vreo 15 minute. M-a vazut un batranel si mi-a spus: "Nu mai sta aicea, mai baiete, ca troleibuzul nu mai circula." I-am multumit, apoi am privit nedumirit reteaua de contact, care era intacta. Pana la urma am ajuns la concluzia ca avea dreptate, fiindca cele 2 fire erau complet nemiscate. Ir eu eram bucurestean, el brasovean. Am mers o statie pe jos, pana la cladirea Universitatii; prietenii aceia locuiau in blocul care avea un complex de magazine la parter. Ei locuiau la etajul 1. Am urcat la ei si, din bucatarie, am sarit pe terasa magazinului; de acolo am fotografiat reteaua de contact a troleibuzului, unul din stalpi fiind exact in fata mea, intr-un prim plan desavarsit. Pe atunci m-am mirat ce m-a gasit incat am fotografiat tocmai acel stalp; acum acea poza are valoare de arhiva. Mai ales ca am facut-o cu un aparat vechi, rusesc, din anii '50. Daca a fost o stranie premonitie, atunci ma bucur ca am avut-o. Se intampla exact acum 10 ani (1995), pe vremea asta (toamna).

Am introdus cateva poze facute de mine in iunie 1996.



0007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.19 kb
 Vizualizat:  de 22067 ori

0007.jpg



0016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.57 kb
 Vizualizat:  de 22067 ori

0016.jpg



0021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.72 kb
 Vizualizat:  de 22067 ori

0021.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 23:11:57    Titlul subiectului: Troleibuzele - o frumoasa amintire [3] 1556

Mai pun cateva poze, facute tot atunci, in iunie 1996; nu inteleg de ce nu pot pune mai mult de 3. Vreo setare de care nu stiu eu...
Troleibuzul pe str. Zizinului era desfiintat inca de atunci. Reteaua ramasese la locul ei. Acum... vesnica pomenire!



0030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.05 kb
 Vizualizat:  de 22063 ori

0030.jpg



0031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.95 kb
 Vizualizat:  de 22063 ori

0031.jpg



0032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.03 kb
 Vizualizat:  de 22063 ori

0032.jpg



0014_101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.11 kb
 Vizualizat:  de 19408 ori

0014_101.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 23:14:33    Titlul subiectului: Troleibuzele - o frumoasa amintire [4] 1557

Se poate vedea, in toata splendoarea ei, una din consolele fostei linii 10, de pe Bd. Alexandru Vlahuta (sensul dinspre gara). Acest sistem de prindere a firelor de contact, suspensie elastica pe consola oblica, era unic in tara in aceasta varianta.
In pozele 2 si 3 se pot vedea consolele oblice vopsite cu argintiu de pe str. Zizinului, inters. cu Bd. Saturn si de pe Bd. Saturn (spre capatul de linie al tramvaiului).
Ca bonus, încă o poză, ultima, deși puțintel off topic: vechea Piață a Teatrului, așa cum arăta ea înainte de modernizare. Mi-a plăcut acel spațiu verde care se întindea între Bd. Eroilor și str. Nicolae Bălcescu, stradă care pe atunci era pietruită. Acum, spațiul verde este despicat de bretele rutiere ce leagă între ele cele două străzi. O fi mai bine așa? Nu știu... Ceea ce știu este că îmi place mai mult cum arăta Piața Teatrului atunci, decât cum arată acum.



0033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.22 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

0033.jpg



0034_192.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.92 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

0034_192.jpg



0036_684.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.56 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

0036_684.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 10:25:25    Titlul subiectului: Desfiintarea troleibuzelor30 1686

Extraordinare pozele!!! felicitari!! Ma ungi pe suflet!!!
Cateva precizari: linia de tramvai a inlocuit linia 8 de troleu. Stiu ca planul initial era de ducere a trv pana in Sacele cum fusese pe vremuri, dar a venit revolutia si totul a fost sistat.
Apropos de liniile de troleu la care ramasesera fire dar ele erau desfiintate: 6 circula pe Zizinului si a fost facuta autobuz putin inainte de 1989. Apoi in 1993 , 16 care circula pe Grivitei era troleu, acolo unde ai asteptat tu in statie, a fost facut autobuz, pentru decongestionarea traficului la sirul Beethoven (cap Poarta Schei).
Ai o greseala intr-un text pe o poza: Bd. Saturn (pe care mai stau) e in cartierul Astra, Uranus e doar o strada. Deasemenea Bd. Vlahuta e in cartierul Scriitorilor si nu Centru Civic. Du-te sa vezi cum arata linia de tramvai... este ucigator, ies fiarele din ea pur si simplu!!!!
NU mai circula troleu pe strada lunga...din octombrie... Circula din nou , probabil provizoriu troleul 1b pe Grivitei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 1082
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 12:59:58    Titlul subiectului: vfvdf 8581

mor de ciuda ca nu o sa mai vad reteaua aia de la poarta schei...e cea mai faina...acele 2 macazuri care stau suspendate in greutatea retelei...sau macazul de sus din schei care pe langa ca sta suspendat in greutatea retelei nici macar nu are travesa despartitoare....sunt fantastice...sau acel element de curba care este sustinut de 2 console pe acelasi stalp...ISTORIE!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabinaum25



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2011
Mesaje: 18
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2006 17:24:49    Titlul subiectului: *Detalii ale rețelei de troleibuze brașovene 14939

cateva instantanee surprinse la data de 28.01.2006


Retea suspendata Poarta Schei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.07 kb
 Vizualizat:  de 22554 ori

Retea suspendata Poarta Schei.jpg



elemente_retea_poarta_schei_121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.86 kb
 Vizualizat:  de 19428 ori

elemente_retea_poarta_schei_121.jpg



macaz_poarta_schei_186.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.48 kb
 Vizualizat:  de 19428 ori

macaz_poarta_schei_186.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2006 21:38:19    Titlul subiectului: vc vc 19975

Se continua desfiintarea retelei:
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=25867
SE MODERNIZEAZA ILUMINATUL PUBLIC PE B-DUL EROILOR
Modernizarea iluminatului public in municipiul Brasov continua. Zilele urmatoare pe bulevardul Eroilor vor fi montati primii stapli de iluminat, cablurile electrice fiind montate in subteran si s-a turnat fundatia. In aceasta zona a orasului vor fi instalati 52 de stalpi de 9 m, de culoare verde, cu brate si corpuri de iluminat de 400 W. „Vor fi montati pe o distanta de 2 km de la Casa Armatei si pana la Teatrul Dramatic, urmand ca reteaua de troleibuze RAT sa fie dezafectata”, a declarat directorul Flash Lighting Services SA Brasov, Ioan Preda. In perioada urmatoare, vor fi instalati stalpii si corpurile de iluminat si pe ocolitoarea mica a municipiului, dupa ce au fost montate cablurile subteran si s-a turnat si fundatia. De asemenea, au inceput lucrari in zona Poarta Schei, Astra, Craiter si Fundatura Harmanului. Pe Calea Fagaras functioneaza deja noul sistem de iluminat. (I.B.)
Si astfel a mai disparut si reteaua si consolele aferente de care era prinsa in sarme de mai mult timp intre Teatrul Dramatic (de la bretea) si pana in fata Hotelului ARO Palace pe sensul de urcare dinspre Teatru.
Pe langa toate astea iata ca s-a demontat si reteaua si majoritatea consolelor de pe Muresenilor.
Repede se mai misca cu desfiintatul! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Astazi am solicitat la RAT Bv un autobuz pentru a finaliza evenimentul neplacut pe care il am in familie. Mi s-a spus ca pentru a beneficia de serviciile unui autobuz trebuia sa ma inscriu in aceasta dimineata pentru maine. Mai pe sleau nu pot asigura un autobuz in aceiasi zi cu solicitarea pentru ca nu fac fata solicitarilor pe traseele deservite si pentru conventii (care au mai ramas foarte putine). Deci concluzia: tramvaiul si troleibuzele vor mai circula pana vor face achizitii de noi autobuze. Nu au suficiente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 1082
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 14:29:44    Titlul subiectului: xycyxxcyxxyc 28149

1....ce retea superba au...si mai marii nu o stiu valorifica...
2. ...nu stiu de ce...dar macazul asta m a fascinat intotdeauna...
3. ...iata l si utilizat...
4. si un al 2lea vazut de sus cu captatorii...pacat ca nu pot reda si sunetul...prietenii stiu la ce ma refer...
5. in drum spre schei...locuri unice de retea...pe strada muresenilor se circula pe ambele sensuri...biserica neagra in fundal...



Image3014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.74 kb
 Vizualizat:  de 21203 ori

Image3014.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.73 kb
 Vizualizat:  de 19429 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.07 kb
 Vizualizat:  de 19427 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  17.25 kb
 Vizualizat:  de 19424 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.01 kb
 Vizualizat:  de 19422 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 1082
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 14:40:24    Titlul subiectului: dfvdfdfv 28155

1...in schei...alte macaze...
2. - 3. ...un batranel revoltat si a aruncat bastonul exact pe retea...probabil furios ca nu mai vine troleul ci MAZul...speram nu pt mult timp...desi se aud vremuri rele...
4. ...ca tot vorbim de retele...acest macaz..pe langa ca e unic este superb...pacat ca zilele lui sunt numarate...



Image3023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.75 kb
 Vizualizat:  de 21196 ori

Image3023.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.27 kb
 Vizualizat:  de 19422 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.07 kb
 Vizualizat:  de 19422 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.29 kb
 Vizualizat:  de 19420 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 1082
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 14:48:40    Titlul subiectului: Diverse poze de prin Brasov26 28159

1....urcam in racadau...traseul 33 si a reluat vechiul traseu...fir contact nou...intersectie si macaze noi...
2. ...plasa de retea in intoarcerea de la roman...
3. - 6. ce retea au in oras..dar ce tare e cea din depou...fascinanta (cel putin pt mine)



Image3033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.8 kb
 Vizualizat:  de 21187 ori

Image3033.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.28 kb
 Vizualizat:  de 19430 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.11 kb
 Vizualizat:  de 19424 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.54 kb
 Vizualizat:  de 19420 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.8 kb
 Vizualizat:  de 19420 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.2 kb
 Vizualizat:  de 19420 ori

6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 15:48:44    Titlul subiectului: 30853

Iata o fotografie cu un autoturn in actiune, pune in practica o idee aberanta a primarului Scripcaru...


Turn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.48 kb
 Vizualizat:  de 20681 ori

Turn.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 16:01:02    Titlul subiectului: gfgfngf 30854

Un autoturn desfiinta reteaua de pe strada Poarta Schei si Balcescu.
La ora cand am surprins eu acea fotografie, era 11,50 se apropia de sfarsit.
Nu as fi vrut sa ii dau dreptate lui Dragos dar iata ca in centrul vechi nu va mai circula nici un troleibuz. Acum este doar inceputa lucrarea dar urmeaza a se dezafecta reteaua pe strada Muresenilor si mai departe pana la Pe Tocile...
2. Apoi se demonteaza consolele
3. Asa arata acum Strada Poarta Schei.
4. Tot Poarta Schei din alt unghi.
5. Si iata ce a mai ramas din vestitul macaz suspendat din fata portii.
Acum doua saptamani era totul in regula, va mai amintiti?
Pozele in varianta originala la abonati.



Retea in sarme.jpg
 Descriere:
Intai se desface si se lasa suspendata in sarme
 Mărime fișier:  194.13 kb
 Vizualizat:  de 20787 ori

Retea in sarme.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.41 kb
 Vizualizat:  de 19401 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.28 kb
 Vizualizat:  de 19401 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.5 kb
 Vizualizat:  de 19401 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.27 kb
 Vizualizat:  de 19401 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 21:56:08    Titlul subiectului: bfbdbd 30913

Vor demonta tot ce tine de Schei, pina in zona Aro Palace.
Ziua neagra, 14.08.2006
http://www.kronstadt.lx.ro/brasov9/index.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 09:42:29    Titlul subiectului: 30933

inteleg ca incapabilul din fruntea Brasovului are ceva cu transportul electrci si vrea desfiintarea lui si inlocuirea cu MAZ (MAN-uri "ecologice", dar nu inteleg de ce tine sa desfiinteze si reteaua, poate dupa dezastruosul sau mandat va veni cineva cu cap in functia respectiva, care se va gindi si la sanatatea oamenilor; sau segindeste sa scoate ceva colisionae pina si din vinzarea la fier vechi a ceea ce rezulta din desfiintarea retelei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 42
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 14:39:36    Titlul subiectului: Desfiintarea troleibuzelor55 30950

Dr2005 a scris:
Linia 3 e moartă de aproape o lună, de când nu se mai circulă prin Schei.
Poate se face legatura cu firele de pe Stadionului cu Lunga si se infinteaza o linie noua de troleibuze sau cumpara troleibuze pentru linia 5 ca in Italia care merg pe curent si pe Baterie sa mearga pina la Bartolomeu cu curent si deacolo cu Baterie sau motor Diesel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 1096
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 15:02:37    Titlul subiectului: 30958

Păcat, mare păcat ce au început să facă la Brașov cu troleibuzele, primarele vrea neapărat să urmeze exemplul Constanța. Brașovul nu mai are farmec fără troleibuze, mai ales în centrul vechi, pe străduțele înguste, la Poarta Schei.
De câte ori ajung în Brașov, încă de la gară sunt cu ochii după rețea și ramificațiile ei, ce linii mai circulă si unde. Macazele fără ancoraje ale ramificației sunt destul de interesante, cum e cel de la gară – în București sunt foarte rare, e unul asemănător, de ieșire, la Piața Rosetti spre Dianei (nu știu cum se numește exact acea continuare a firului curent în spatele macazului, spre stâlp). Treaba cu troleibuzele este însă mai veche, deoarece mai demult – 1999-2000 cred – am rămas surprins să văd autobuze pe linii de troleibuz: 1, 6, nu știu daca mai erau și altele. Întrebând într-o doară rudele de ce merg autobuze pe liniile cutare și cutare, mi-au zis că era un fel de rocadă sau ceva de felul ăsta. După aia l-am văzut pe 4 făcut expres, cu minibuzele alea cu aspect futurist, Neoplan parcă – să fi fost o dublură la troleu?
Nu-mi place ce lucruri mărșave se întâmplă acolo, vreau din nou troleibuzele sub Tâmpa!

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 16:25:06    Titlul subiectului: trhtrhtrhtr 30987

Iata ce se poate intampla in 10 minute!
In ritmul acesta de demontare in 30 zile putem ramane fara intreaga retea de troleibuze, daca lucreaza toate cele 4 autoturnuri. Va reamintesc, ieri la ora 11,50 se demonta firul si se agata in sarme de consola iar azi la ora 15,00 se demonta deja consola dupa ce probabil in cursul diminetii se stransesera firele.



Consola pe pozitie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.06 kb
 Vizualizat:  de 21300 ori

Consola pe pozitie.jpg



2-se_taie_ancorele_802.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.88 kb
 Vizualizat:  de 19397 ori

2-se_taie_ancorele_802.jpg



3-se_da_jos_pe_platforma_565.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.44 kb
 Vizualizat:  de 19397 ori

3-se_da_jos_pe_platforma_565.jpg



4-se_coboara_si_se_introduce_in_autoturn_185.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.99 kb
 Vizualizat:  de 19397 ori

4-se_coboara_si_se_introduce_in_autoturn_185.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 17:54:09    Titlul subiectului: 30993

Vor ramine trasee de troleibuze 1barat, 5barat, 7 (Roman -Carpatilor -Rulmentul), 8, 30, 33 si, deocamdata 32.
Doar atit s-a putut rezolva, troleibuz pe linia 8, fostul traseu de tramvai 101.
De unde rezida penalul: nu cred sa existe hotariri de consiliu local pt. varza creata in transportul urban, iar instalatia dezafectata din Schei -Pe Tocile, zona centrala nu cred ca era amortizata. Deci si contabiliceste sint nereguli.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 17:58:23    Titlul subiectului: 30995

sisintea a scris:
De unde rezida penalul: nu cred sa existe hotariri de consiliu local pt. varza creata in transportul urban, iar instalatia dezafectata din Schei -Pe Tocile, zona centrala nu cred ca era amortizata. Deci si contabiliceste sint nereguli.
zona asta despre care amintesti este modernizata de curand?
elementele de prindere si consolele nu par mai vechi de 2-3ani Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 19:07:33    Titlul subiectului: 31008

Si ce daca e neamortizata? O amortizam noi! Doar e dispozitie de la muncipiu si de la tovarasul Pulpea care si-a luat un angajament!
Interesant este faptul ca reteaua din fata primariei care este in sarme de cel putin doua saptamani este si acum in acelasi stadiu.
Si o alta nebuloasa. De ce pe strada Lunga a ramas reteaua care nu mai are continuitate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community