Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 20 Dec 2005 20:04:23 Titlul subiectului: 1111111111 |
8277 |
|
In Brasov avem 30 de autobuze produse in Turcia : 15 Man SL 223 si 263 precum si 15 Mercedes Conecto . Chiar daca sunt turcisme Man-urile par a fi mult mai fiabile iar din punct de vedere al spatiului interior dau clasa mult laudatelor Conecto. ( desi Man-ul are doar 95 de locuri per total in realitate acest nr ar putea creste la 105 sau 110 locuri spre deosebire de Mercedes Conecto care se bucura de 105 locuri per total in fisa tehnica pe cand in realitatea de zi cu zi dovedesc ca sunt cele mai neincapatoare autobuze standard din BV)
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 18:34:05 Titlul subiectului: Autobuzele MAN |
39873 |
|
Iata in avanpremiera un MAN SG313
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 22:38:51 Titlul subiectului: |
39890 |
|
Astazi in jurul orelor 13-14 am surprins la intersectia Harmanului cu Alexandru Vlahuta si Bd. Garii doua articulate Man SG 313 Lion's Classic,autobuze care de maine 1 decembrie le vom vedea in trafic. Din cauza stalpilor de pe marginea strazii si a aglomeratiei ,pozele n-au iesit la calitatea dorita.
Poze realizate de alin si kappa.
Man SG 313 Lion's Classic
Nici un autobuz cumparat nu are podea joasa, in schimb autobuzele sun dotate cu lift pt persoanele cu dizabilitati locomotorii la usa 2.
Numere de parc:
BMC Probus 215 SCB: #660 --> #687
----------- #660 --> #671 de culoare alba cu dunga bleu(la fel ca in Braila)
----------- #672 --> #687 de culoare portocaliu simplu fara dungi
Man SG 313 Lion's Classic : #688 --> #697
Man SL 283 Lion's Classic : #698 --> #722
NOTA: Autobuzele enumerate mai sus cu numerele de parc aferente apartin sectiei autobuze. Restul de autobuze apartin de sectia troleibuze si deocamdata nu le cunosc numerele de parc. Din pozele de mai sus reiese ca articulate au numere de parc de genul #738,#739 si #747.
Afisajul este clasic la fel ca si la Man-urile vechi.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 15:50:53 Titlul subiectului: |
39950 |
|
Iata un Man pe 1 Azi
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.89 kb |
Vizualizat: |
de 42722 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 20:04:45 Titlul subiectului: *Autobuzele MAN |
40222 |
|
Autobuzele MAN
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.23 kb |
Vizualizat: |
de 42216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.24 kb |
Vizualizat: |
de 42216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.31 kb |
Vizualizat: |
de 42216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.73 kb |
Vizualizat: |
de 41438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.65 kb |
Vizualizat: |
de 41438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.24 kb |
Vizualizat: |
de 41438 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 05 Dec 2006 18:27:28 Titlul subiectului: |
40288 |
|
Poze cu interiorul (739 atriculat)... asa arata toate...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.24 kb |
Vizualizat: |
de 42159 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.74 kb |
Vizualizat: |
de 42159 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.83 kb |
Vizualizat: |
de 42159 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tubus
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 59 Locație: Brasov; Germania
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 13:20:37 Titlul subiectului: |
77032 |
|
Au aparut deja modificari la cabina la sofer sau montat bare. La 700, 704, 707, 715, 716, 718, 732. Am vazut niste poze.
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Sâm 26 Iul 2008 01:45:25 Titlul subiectului: |
96251 |
|
La aproape 2 ani de exploatare aceste autobuze sunt de departe cele mai proaste autobuze pe care RAT le-a achizitionat in ultimii 10 ani (avand in vedere pretul platit pe ele) si spun asta din cauza nenumaratelor probleme pe care le au. Doar cateva va aduc in atentie:
- afara 17 gradeC, motorul are probleme cu supraincalzirea , pe bordul autobuzului apare mesaj vizual+sonor "STOP", efectul deschiderea capacului de la motor spate pentru o mai buna ventilare.
- probleme cu partea de electronica (sar sigurantele mai ceva ca la vechile troleibuze)
- zgomot imens al motorului, atat in interior cat si in exterior,
- marea majoritate au inceput sa consume ulei in exces de aici rezultand o alta problema foarte grava: polueaza
- degaja fum negru.
- toate chederele s-au rupt.
- in interior barele de sustinere au ramas fara vopsea.
Nu suntem noi singurii care au nefericita sansa de a calatori cu asemenea autobuze si ma intreb, acasa la ele in Turcia cum rezista autobuzele astea dat find faptul ca la ei este cu mult mai cald decat la poalele Tampei.
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=46951&start=0
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 26 Iul 2008 21:46:23 Titlul subiectului: |
96272 |
|
De fapt MAN-urile au doar un an jumate de folosire. Dacă ținem cont că până acum în această vară caniculele și temperaturile de peste 35 grade au cam lipsit și totuși sunt probleme cu supraîncălzirea motoarelor, mă întreb cum ar fi fost într-o vară supercaniculară ca în 2003 (cu temperaturi de peste 35 grade) cu aceste motoare ?
Mai bine zis ce-ar face în Oltenia sau la București unde în anii trecuți au fost temperaturi de 40 - 44 grade ? (măsurat la umbră și 2 metri înălțime de sol, la soare fiind mult mai cald)
|
|
Sus |
|
|
cos
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2012 Mesaje: 83 Locație: Bucuresti; Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 10:10:16 Titlul subiectului: |
96290 |
|
E adevarat ca cele din Sibiu sunt putin mai "tinere" (doar cu cateva luni), dar nu au probleme (in afara de cele "default": inghesuite, inalte, prost aerisite). Sunt si mai bine intretinute decat MAZurile de acolo (din cauza ca exista service specializat MAN chiar in depou) si deocamdata se comporta bine.
Sunt diferente de la un oras la altul, de exemplu MAZurile din Sibiu (pentru care n-a existat service specializat, doar carpeli in depou si astea doar cat a fost garantia, pentru ca se livrau piese) sunt mult mai rablagite decat cele din Constanta, asa ca poate si Brasovul nu isi ingrijeste mai deloc MANurile, astfel ca apar toate aceste probleme. Nu zic ca sunt niste autobuze excelente, dar cat de bine le intretine RATBv?
Si inca ceva, de ce nu s-a optat pentru afisaj electronic cand au fost cumparate?
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 12:26:40 Titlul subiectului: |
96297 |
|
Din cauza baniilor. S a facut o cerere in care era specificat ce dotari trebuie sa aiba autobuzul.
Probabil ca pentru a obtine un pret mai bun, nu s a luat in calcul si acel marcaj electronic.
Oricum atat intretinerea cat si tablita cu traseu pot arata bine (vezi Brasov sau Constanta) sau pot arata prost (vezi Sibiu). Acesta din urma sta foarte prost la intretinerea, dar si la pastrarea masiniilor in buna stare de functionare.
Sibiul este unic (ma refer la categoria oraselor mari) unde cosmetizarea autobuzului dupa gustul soferului este acceptata (vezi micky maus uri la turela sau fanioane ale echipelor de fotbal, autocolante si abzibilduri in cabina si pe bordul autobuzului etc.
Cred ca deviem de la subiect asa ca ar fi bine sa continuam discutia la topicul dedicat acestui subiect la jud. Sibiu (asta in cazul in care raspundeti).
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 14:04:39 Titlul subiectului: |
96407 |
|
Subscriu, ca intretinerea la Brasov lasa de dorit. De aceea si probleme multe cu masinile. Desi soferii merg mai bine decat la inceput, unde parca nu stiau ce trebuie sa faca cu masinile, tot inca le mai forjeaza inutil. Daca stii ca ai probleme cu motorul la supraincalzire, dozeaza-ti turatia si mersul astfel incat sa mai atenuezi.
In plus, semnalez problema fumatului la bord si a intretinerii interiorului. Ar trebui controlati un pic mai dur soferii la aceste aspecte.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 14:49:19 Titlul subiectului: |
96409 |
|
Întradevăr șoferii pot fi răspunzători de de unele părți tehnice cum ar fi motorul. Dar de distrugerea scaunelor, noianul de coji de semințe, tapițeriile tăiate sau rupte, geamurile și lambriurile măzgălite și murdare sunt răspunzători călătorii. Există și călători foarte prost crescuți și rău intenționați care distrug tot ce găsesc doar de dragul distracției.
Este aberant dacă s-ar imputa șoferului aspectul interior al mașinii. Nici modul de întreținere al interiorului nu e cel mai bun, înăuntru efectiv se mătură iar praful se ridică în aer și se depune pe toate obiectele din interior. Nici dacă se udă nu este eficient.
Șoferii pot fi răspunzători de conducerea agresivă a vehicolului și uzura prematură a motorului și cutiei de viteze, precum și de lucrurile la care nu au acces călătorii. Probabil că și traficul impune acest lucru.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 30 Iul 2008 13:04:23 Titlul subiectului: |
96447 |
|
Eu ma accentuam partea de cabina a soferului. Da, calatorii sunt cum sunt. In timp se va termina si povestea asta a vandalismului in masini. Pe dincolo treaba este oarecum minimala, depinzand de zona.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
The Almighty Theodore
Data înscrierii: 11/Mar/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 15 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 12 Mai 2011 18:07:43 Titlul subiectului: |
143524 |
|
Stie cineva de ce articulatul cu numar de parc #688 (BV 09 PZY) are alt model de grila, in dreapta spate, la motor, decat celelalte?
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 16 Sep 2015 17:37:23 Titlul subiectului: |
181542 |
|
Dupa 2 ani jumate in care a stat defect cu motorul, MAN-ul 760 a fost reparat si a iesit azi la traseu dupamasa pe linia 8. Are toate scaunele retapitate, darin schimb podeaua este plina de negreala si vaselina + ca la exterior autobuzul este maro de la praful adunat cat timp a stat in garaj.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 15:20:54 Titlul subiectului: |
185723 |
|
Haideți să vă arăt căt de „deștepți” ( )sunt cei de la RAT Brașov. Nu numai azi, ci și ieri, în zile însorite se trimit la stradă pe linia 17 autobuze nearticulate, și mai fain este că azi s-a retras #694 (articulat) și a intrat #727 (nearticulat).
Să-l vedem pe bătrânul #565, preferatul meu din această serie care imediat este pe ducă (seria nu autobuzul, autobuzul merge foarte bine)
#565 - linia 17 (Noua - Livada Poștei) by Andrei Andras, on Flickr
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
|
Sus |
|
|
ArMiN-MaRiAn
Data înscrierii: 07/Aug/2013 Ultima vizita: 27/Feb/2020 Mesaje: 92 Locație: Sfantu Gheorghe
|
Trimis: Joi 12 Ian 2017 20:09:58 Titlul subiectului: |
187826 |
|
MAN-ul 739 pe linia 23b turul 1 prin luna decembrie 2016,cel mai bun din MAN-urile A75
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.87 kb |
Vizualizat: |
de 22668 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Lun 16 Ian 2017 15:53:00 Titlul subiectului: |
187930 |
|
Împodobitul #699, la capătul de linie Livada Poș;tei, pe linia 16:
-> https://flic.kr/p/RdMY9W
15.01.2016
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.45 kb |
Vizualizat: |
de 22570 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2017 14:41:36 Titlul subiectului: |
188226 |
|
Schimbul de ture al liniei 37 dintre BMC-ul #678 (sch. 1) și MAN-ul #736 (sch. 2).
04.02.2017
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
342.78 kb |
Vizualizat: |
de 22325 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|