Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze conservate

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 06 Apr 2019 22:04:58    Titlul subiectului: Autobuze conservate 200034

Odata cu sosirea noilor autobuze Menarini, o parte din vechile autobuze au inceput sa fie conservate in Valea Cetatii. Unele dintre acestea sunt functionale si la nevoie pot iesi la traseu oricand, singurul lucru care sa luat de pe ele sunt validatoarele pentru a fi montate pe Menarini.

Deocamdata se afla in conservare:

BMC Probus: #660, #663, #665, #666, #669, #671, #674, #678, #684,#685 si #686
MAN SL 223: #557, #560
MAN SL 263: #567, #568
Mercedes-Benz O405G: #509(retras in urma unui accident)
MAZ 103.065 : #638, #640, #643, #649, #651, #653, #655, #659
MAN SL 283: #713



Qmldk6t.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  518.25 kb
 Vizualizat:  de 6403 ori

Qmldk6t.jpg



M40oPSI.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.2 kb
 Vizualizat:  de 6403 ori

M40oPSI.jpg



6DBn7wp.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.68 kb
 Vizualizat:  de 6403 ori

6DBn7wp.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2019 11:30:36    Titlul subiectului: 200041

Nu cred că mai ies ălea de acolo decât remorcate pentru ultimul drum.

Pentru bmc-uri doar 19 si 34B mai sunt de deservit.
Pentru maz-uri nu cred că mai au trasee. Chiar mă întrebam unde sunt mazurile verzi că de vreo săptămână nu mai văzusem niciunul.

Un fenomen asemanator cu cel de acum 10-11 ani când tot acolo zăceau în conservare troleibuzele dac și fbw din lipsă de trasee.

Fără validatoare nu pot fi folosite la nici un traseu, cel mult folosite în regim de închiriere dacă RATBV ar avea o conducere cu spirit antreprenorial adevărat și nu unul complet păgubos. Ar putea asigura niște curse speciale pentru angajații unor firme din oraș și împrejurimi. Sau chiar vândute la un preț mai mare decât al fierului vechi unor alți operatori sau celor interesați. Cel mult le vor scoate la licitație la niște prețuri astronomice.

Ironia sorții să mai asigure linia 33 cu acel Renault alb vechi de 35 ani, iar autobuzele luate noi acum 12 ani să fie descompletate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 20:56:37    Titlul subiectului: 200158

BMC-urile mici, 664, 670, 675, 676, 687, mai deservesc în acest moment liniile 19, 34b și 37 (664).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 05 Mai 2019 13:07:49    Titlul subiectului: 200625

Mai există activ un MAN alb din 2001.
E cel mai vechi autobuz activ cumpărat nou in decembrie 2001 pe vremea lui Ghișe.

Între timp depozitele din Triaj, Răcădău și Bartolomeu au devenit neîncăpătoare pt mașinile retrase (prematur). Vor trebui aruncate rapid pt că vin și cele pe baterii cam într-un an și nu e loc. Ar ajunge in total undeva la 450 de autobuze dacă mai pui și cele alte "Servicii Săcelene srl" adică jumate cât Bucureștiul.

Pt turele externe nu-i nevoie de prea multe mașini, Codreanu avea doar vreo 30 de autobuze microbuze și autocare pt rutele apropiate și deservea tot județul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 05 Mai 2019 15:54:11    Titlul subiectului: 200626

Singurul MAN cu cutie manuala activ este #563.

Platforma din Valea Cetatii sa umplut cu autobuze aflate in conservare, la fel si o parte din garajul de pe harmanului e plin cu aproximativ 60-80 de autobuze, unele asteptand autogenul iar altele se fla in conservare. Saptamana viitoare vor fii retrase toate MAN-urile articulate si MB O405g si bagate in conservare.

Pentru metropolitane din zvonuri se pare ca ar fi nevoie de aproximativ 35 de autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 05 Mai 2019 19:27:50    Titlul subiectului: 200627

Man-urile lungi si mercedes trebuia să mai păstreze că nu vor face față cele noi aduse la orele de vârf. Or fi ele hârjâite dar 3-4 curse la unele ore de vârf puteau asigura în locul celor solo. Liniile 1,5,6,17, 21, 22, 23, 23B,31 trebuia deservite de articulate la orele dimineții când merg elevii la școală. Știm bine ce aglomerații sunt la unele ore și tot mereu au avut lipsă de articulate. Doar că fiind un mare surplus de autobuze nu-s interesați. Plus lipsa de șoferi. Îmi amintesc prin 2003 sau 2004 când la o aglomerație pe linia 6 sau 22 călătorii nervoși dimineața pe la ora 9 au vrut să-l bată pe șoferul Rocarului DeSimon (528) care nu putea să inchidă usile si plece din statia de pe Zizinului.

Au considerat că e mai costisitor să mențină acele articulate vechi de doar 12 ani decât unele troleibuze vechi de 40 de ani?

În 2006 au vândut la Zărnești câteva Dac-uri mai bune, acum nu vor vinde nimic? deși cred că acum piața abundă de SH-uri mult mai bine întreținute aduse din vest. Până și pe Olx erau Conecto și Citaro la vânzare aduse din alte țări.

Dacă aveau de gând să le tină doar 10-13 ani puteau lua de la Roman autobuze la jumătate din prețul ăstora, doar că conflictul pt terenuri și interese dintre primărie și Ioan Nicolae a contat mai mult.

La Ploiești au cumpărat autobuze românești. 10-12 ani se descurcă, doar au ținut Dac-urile peste 10 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 15 Mai 2019 14:04:34    Titlul subiectului: 200786

Parcă e mai liniște în oraș ca zgomot de fundal fără articulatele astea în total vreo 30-35 (MAN + o405) (+și cele mai mici retrase bmc man maz) care huruiau pe toate străzile principale. În răcădău când urcau ălea huruiau și hârjâiau, nici nu trebuia să le introducă pe traseele cu acea pantă abruptă și lungă. Pe Calea București și în centru era un zgomot infernal de asemenea, zgomotul se auzea la distanțe de sute de metri chiar după obstacole clădiri, traficul mult îngreunat de la tot felul de sensgiratorii stații treceri de pietoni stopuri, străduțe lăturalnice. Astea pot fi bune pe rutele extraorășenești cum are Codreanu câteva articulate pt unele trasee.
Îmi amintesc la greva aia din 2013 a șoferilor RATBV ce liniște a fost în oraș pe parcursul acelor zile, străzile libere, capetele de linii libere. O plăcere să te plimbi prin oraș în acele zile și chiar să locuiești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community