Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Dum 07 Mai 2006 08:46:32 Titlul subiectului: Troleibuzele Mercedes brașovene |
22491 |
|
Mercedesul 921 a fost casat in 2005, am o poza cu el descompletat, facuta in 5.03.2005. 922 e la strada, dar se apropie de finish.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.47 kb |
Vizualizat: |
de 24352 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 07 Mai 2008 14:44:47 Titlul subiectului: |
93031 |
|
922 a fost adus din Basel in 2006, e fratele lui 921.
Multumita lui 921 si altor troleibuze a rezistat eroic pana in 2008.
A fost folosit pe linia 5, dupa ce s-a MAZuit 5 a trecut pe 1, 1B, 8, si 32 si apoi iar 1B.
Iata si o poza cu 922 fotografiat azi pe linia 1B
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152 kb |
Vizualizat: |
de 22164 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 03 Iul 2008 20:21:57 Titlul subiectului: |
95341 |
|
In iulie 2008 922 mai circulă pe traseul 8 la orele de varf, și arată destul de bine
|
|
Sus |
|
|
paul_bv
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 22/Iul/2009 Mesaje: 62 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 04 Iul 2008 12:19:24 Titlul subiectului: |
95359 |
|
#922 NU va fi casat. Rezista foarte bine si este chiar uzitat pe cea mai importanta linie de troleibuz, adica linia 8. Slava Domnului mai are mult pana la finish.
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 18:39:14 Titlul subiectului: |
102638 |
|
Se vede ca #922 circula bine. Luni a circulat pe 7, marti pe 8 si astazi pe 30.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 07 Mai 2009 18:53:03 Titlul subiectului: #922 din nou la traseu |
110590 |
|
După mai bine de 2 luni de pauză #922 a ieșit din nou la traseu. Am circulat azi cu el. Este in stare destul de bună.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 18 Iul 2009 21:36:48 Titlul subiectului: 922 e retras definitiv |
114249 |
|
Zilele de 7-8 mai au fost ultimele de traseu pt troleul #922. Este retras definitiv si in curand va fi si casat pt ca este unic si piesele lui nu prea se potrivesc la alte tipuri de autovehicole.
|
|
Sus |
|
|
managertransport
Data înscrierii: 29/Noi/2007 Ultima vizita: 30/Ian/2024 Mesaje: 276 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Dum 20 Feb 2011 13:27:13 Titlul subiectului: |
140221 |
|
Spre bucuria mea, am gasit 4 poze cu Troleibuzele Mercedes brasovene ex Basel in culoarea originala, inainte sa le vopseasca verde, este vorba de 921 922.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.99 kb |
Vizualizat: |
de 19277 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.46 kb |
Vizualizat: |
de 19277 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.95 kb |
Vizualizat: |
de 19277 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.15 kb |
Vizualizat: |
de 19277 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 13 Sep 2011 11:15:29 Titlul subiectului: |
148516 |
|
Căutînd informații despre troleibuzurile Mercedes din Brașov am dat de niște informații interesante. Au fost fabricate doar cinci modele de Mercedes-Benz O305GT (Gelenk-Trolleybus) toate ca vehicule de teste.
Trei modele au ajuns la Oberleitungsbus Bergen unde au primit numere între 329-331, unul a ajuns, inițial la Oberleitungsbus Solingen unde a primit numărul 82, în anul 1982, ulterior cel din Solingen a fost cumpărat de Oberleitungsbus Kaiserslautern unde a primit numărul 136 și al cincilea a ajuns la Oberleitungsbus Kaiserslautern unde a primit numărul 137.
Vehiculele din Kaiserslauten, au ajuns în 1985 în Basel unde au fost revopsite în verde primind numerele 921 și 922 și de unde au ajuns în Brașov.
S-au construit doar aceste cinci modele, după care MB a decis că nu vor mai construi doar troleibuze ci se va axa pe duo-buze, GTDuri (Gelenk-Trolleybus mit Dieselantrieb)
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 15 Ian 2016 00:31:54 Titlul subiectului: |
183308 |
|
O frumoasa si trista forografie din 2004 preluata de pe forum.trolley.ch
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.77 kb |
Vizualizat: |
de 14657 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 15 Ian 2016 19:39:40 Titlul subiectului: |
183325 |
|
Pentru cine nu stia si aceste troleibuze mercedes aveau motor termic pe motorina, care ii permitea sa parcurga distante destul de mari.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 03 Feb 2016 16:31:51 Titlul subiectului: |
183632 |
|
sorinache96 a scris: | Pentru cine nu stia si aceste troleibuze mercedes aveau motor termic pe motorina, care ii permitea sa parcurga distante destul de mari. |
Permite-mi să te contrazic. Aveau motor termic, ca și toate celelalte troleibuze SH din Brașov dar nu pentru tracțiune ci pentru generator. Singurele troleibuze cu adevărat bi-mode erau Vettererle. De aici si diferențele GT (Gelenk-Trolleybus), GTD (Gelenk-Trolleybus mit Dieselagregat)
|
|
Sus |
|
|
|