Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri și articole de presă legate de transportul botoșănean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 14:23:33    Titlul subiectului: 114569

Incep deja "beneficiile" pentru calatorii de maxi-taxi: scumpirea biletelor.

Evident, si Eltrans va "trebui" sa scumpeasca biletele, ca nu cumva calatorii sa aleaga autobuzul in defavoarea dubelor....

http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=36523&_showc=1#cm

"Scumpirea biletelor de maxi taxi, la mana consilierilor locali

Botosanenii vor plati, de saptamana aceasta, mai mult pentru un bilet de maxi taxi. Firma care a castigat licitatia de transport local cu maxi taxi, respectiv SC Microbuzul, a solicitat municipalitatii majorarea tarifului la biletul de calatorie de la 1 leu, cat este acum, la 1,5 lei. Aprobarea noului contract cu SC Microbuzul, precum si aprobarea majorarii pretului unui bilet de calatorie vor fi supuse aprobarii in sedinta de Consiliu Local de miercuri. „Stim ca s-a facut licitatia, s-a adjudecat contractul de catre Microbuzul, iar conform legislatiei in vigoare el trebuie sa intre in Consiliul Local, ca sa fie aprobat de consilierii locali. Este un contract standard impus de ANRSC si atunci este normal sa il supunem spre aprobare in Consiliu Local. De asemenea, se va intra si cu majorarea pretului la bilet pentru ca societatea, prin noua oferta, a ofertat pretul per trasee pe care il va plati primariei, dar a ofertat si pretul tichetului de calatorie”, a precizat viceprimarul Florin Ghiorghita. Si societatea Eltrans a anuntat ca va majora pretul biletelor de la 1,2 lei la 1,5 lei. (Lacramioara Lupascu)
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2009 17:14:56    Titlul subiectului: 114868

Un articol putin ciudat prin banalitatea lui, aparut acum cateva zile in presa locala:

http://www.evenimentul.ro/articol/eltrans-schimba-macazul.html

Evenimentul a scris:
Societatea Eltrans Botoșani traversează vremuri de criză. Directorul Victor Ivănescu spune că s-a făcut o reorganizare a societății, dar au fost și cîteva posturi libere, nefiind cazul să se aplice măsuri prea dure. "Nu a fost cazul să recurgem la disponibilizări. Vreo trei angajați au ieșit la pensie, doi au trecut pe alte posturi, unul și-a dat demisia. Restructurarea s-a făcut benevol, nu a fost necesar să fie oameni dați afară sau trimiși în șomaj. Cei care au îndeplinit condițiile de vîrstă au plecat la pensie, cei care s-au plictisit de societate au plecat de bunăvoie. Nu am forțat pe nimeni să plece", a precizat Victor Ivănescu. Dacă înainte de reorganizare în schema de personal erau cuprinși 40 vatmani și 40 taxatori, în prezent societatea își desfășoară activitatea cu 34 de vatmani și tot atîția taxatori. Doar șapte persoane erau vizate pentru a fi disponibilizate, însă lucrurile s-au rezolvat de la sine.


Haioasa remarca cu cei care s-au plictisit de Eltrans... Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 11:26:54    Titlul subiectului: 114960

Din nou despre neregulile grave din jurul sistemului maxi-taxi:

http://www2.monitorulbt.ro/Actualitate/2009-08-03/Transport+maxi-taxi+in+conditii+inumane

"Transport maxi-taxi în condiții inumane
Actualitate - Roxana RUSU

Din perioada scursă din 1996, când s-a înființat transportul în comun în regim de maxi-taxi și până în prezent, mari lucruri nu s-au schimbat în domeniu. Cu toate că pe parcurs s-a renunțat la mașinile de capacitate mică, nici cele cu 17 locuri nu fac față volumului de călători. Din această aglomerație au de câștigat, însă, doar proprietarii de maxi-taxi, pentru că în lipsa eliberării biletelor, la municipalitate nu ajung decât sume cu mult sub cele cuvenite.

Acest lucru a fost constatat zilele trecute de o echipă a „Monitorului de Botoșani” care a ales să circule cu maxi-taxi la o oră de vârf. În stația de la Casa Sindicatelor, de exemplu, mașina a venit după 20 de minute, însă era deja plină, unii dintre cei aflați înăuntru circulând cu fețele lipite de geamuri. Pentru că nu au alt mijloc care să-i transporte dintr-o parte în alta a orașului, mulți botoșăneni trebuie să suporte zilnic înghesuială, mirosuri de transpirație, de parfum dulce sau înțepător și iz de alcool. „Uneori e chiar mai rău. Azi măcar nu a fost atât de cald. Zilele trecute, însă, simțeam că nu mai rezistat, mai ales că o femeie a urcat cu tot cu bebelușul, iar el plângea întruna”, a declarat Mariana Hrițcu, o botoșăneancă care circulă zilnic cu maxi-taxi pe linia III. Femeia a adăugat că într-o zi a încercat să-l roage pe șofer să reducă volumul casetofonului, însă s-a ales cu invitația de a coborî din mașină, dar și cu o înjurătură.

O altă problemă cu care se confruntă cei nevoiți să apeleze la maxi-taxi e lipsa de vizibilitate. Din cauza înghesuielii, aceștia trebuie să stea mereu cocoșați, cu fețele lipite de geamuri, pentru a nu rata stația. Asta pentru că șoferii nu se obosesc să anunțe stațiile, iar de panouri electrice nici nu se pune problema. Singurul favor pe care îl fac călătorilor este acela că deschid ușile din spate, pentru a nu-i obliga să facă slalom printre oameni și sacoșe până în față.

Un alt neajuns este acela că nu se eliberează niciodată bilete. „Mie mi-a spus patronul că îmi decontează biletul, pentru că vin tocmai de la Cătămărăști. Dacă nu iau tramvaiul, nu am cum face rost de bon. Într-un an nu știu dacă mi-au dat bilet de trei ori”, a declara Mircea Gherasim, un botoșănean de 53 de ani. Chiar și șoferii recunosc că dau bilete doar atunci când se anunță controale. De aceea, la verificări, nu sunt descoperite probleme. Cel puțin, la controlul efectuat săptămâna trecută de reprezentanții Primăriei, doar unui șofer i s-au luat actele, acesta fiind sancționat pentru că a oprit într-un loc unde nu era stație. Datele neoficiale arată, însă, că doar doi din zece șoferi respectă normele.

Mii de persoane circulă zilnic cu maxi-taxi

În Botoșani sunt puse la dispoziția călătorilor cinci trasee de maxi-taxi, pe care circulă un număr de 40 de mașini. Pe traseul I circulă opt mașini, pe traseul II sunt prevăzute 12 maxi – taxi, iar pe traseul III, care este și cel mai solicitat, circulă 16 mașini. Pe traseele IV și V sunt câte două mașini. Potrivit regulamentului privind transportul în comun, pe traseele cele mai circulate (III și II) timpii de frecvență trebuie să varieze între trei-patru minute în orele de vârf și cinci-șase în afara acestora.

Normele exacte pe care trebuie să le respecte angajații Microbuzul, societatea care a câștigat cele cinci trasee) sunt respectarea și transportarea călătorilor în funcție de numărul de locuri, efectuarea transportului în condiții decente și sigure, în aceste sens făcându-se revizii de două ori pe an, cât și acordarea biletelor de călătorie.

Potrivit estimărilor oficiale, maxi-taximetrele ar fi folosite zilnic de 15.000 de persoane.

Mihai Balan, administratorul Microbuzul, promite că mașinile de pe trasee vor fi înnoite treptat, existând chiar posibilitatea achiziționării unor autobuze.

Normele valabile la Botoșani sunt respectate în alte județe din Moldova. La Iași, de exemplu, societatea de transport local a achiziționat microbuze moderne, iar la Suceava, nici un șofer nu acceptă să fie depășită capacitatea mașinii.
"

Vedea-i-as odata la parnaie pe astia care permit circulatia acestor pleosnite maxi-taxi!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 09 Aug 2009 07:38:17    Titlul subiectului: 115131

http://www.adevarul.ro/articole/botosani-edilii-vad-viitorul-transportului-in-tramvai.html

"O firmă din Germania va oferi soluții pentru dezvoltarea transportului electric

În următorii ani, botoșănenii vor putea lua tramvaiul din aproape orice punct al orașului Primăria are în plan achiziția de tramvaie second-hand și extinderea rețelelor de transport electric.

În 2029, principalul mijloc de transport local în municipiul Botoșani va fi tramvaiul. Până atunci, edilii vor trebui să investească masiv atât în liniile de tramvai, cât și în mijloacele de transport. Cum banii de la bugetul local sunt foarte puțini, singura soluție rămâne accesarea de fonduri europene.

Direcția în care va evolua acest sector va fi trasată de o firmă germană. „Transportul local este un capitol separat, pentru care vom avea o atenție deosebită. Va fi o strategie după care ne vom ghida și, în funcție de soluțiile specialiștilor, vom investi în tot ceea ce înseamnă transportul local”, a spus primarul Cătălin Flutur.
Reprezentanții municipalității spun că pe viitor va trebui extinsă rețeaua de linii de tramvai. De asemenea, vor fi înființate noi trasee care să acopere mai bine municipiul Botoșani. În prezent sunt doar două trasee, pe străzile Primăverii și Calea Națională.

Investiții de zeci de milioane de euro

De asemenea, se intenționează achiziționarea câtorva tramvaie second-hand din Germania, care să le înlocuiască pe cele existente. „Un tramvai nou costă aproximativ un milion de euro. În primă fază vom cumpăra din Germania câteva tramvaie second-hand care au fost modernizate, iar ulterior vom achiziționa unele noi. Alte orașe din țară au făcut credite și au cumpărat tramvaie noi, rezolvând astfel problema transportului local”, a precizat viceprimarul Florin Ghiorghiță.

În afara tramvaielor, în următorii ani transportul local în oraș va mai fi asigurat și de maxi-taxi care, cel puțin în prezent, reușesc să acopere toate zonele. Botoșănenii sunt destul de mulțumiți de transportul local, dar vor să vadă și mai mult.
„Investițiile în tramvaie trebuiau continuate, iar acum aveam un transport civilizat în municipiu. Din păcate, în ultimii ani nu prea s-a mai făcut nimic pentru transportul local”, a afirmat Vasile Pavel, muncitor
"

Sigur ca da, sigur ca da, tramvai sa fie, da' in 2029, primim! Ca nu ne doare gura... Dar intre timp sa nu se schimbe nimic, coane Ghiorghita, dubele sa-si vada de ale lor, banu' sa iasa, mai bagam niste bani pentru fetita in plic la licitatie de natangi ce suntem - din gresela, evident, sa nu va ganditi ca e vorba de mita si coruptie, ca doar suntem in GipsyLand of Choice, unde oamenii e corecti, nu fura, jefuiesc doar - mai scumpim biletele...

Eu si acum stau si ma minunez: cat de prost sa fii sa bagi banii aia in plicul pentru licitaie?!? Shocked Voi va puteti da seama ce IQ poate avea nea' Ala? Cred ca omu' n-a inteles exact UNDE si CUM trebuie dati banii... Laughing Laughing Twisted Evil

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Aug 2009 17:53:19    Titlul subiectului: 115150

Da, este adevarat, 2029 e la distanta cam mare. Poate sunt putin naiv, dar cred ca e bine sa vedem si jumatatea plina a paharului. Totusi, macar la nivel de declaratie conducerea urbei se gandeste sa investeasca in tramvai si inca sa investeasca serios. Promisiunile sunt mari: pentru inceput vagoane second-hand modernizate, apoi vagoane noi, repararea retelei existente, extinderea retelei. Macar de s-ar repara capital actuala retea si s-ar aduce vagoane SH si tot ar fi bine.

Cat priveste maxi-dubele sper sa dispara pe cale naturala. Daca cei din primarie vor avea ca prioritate transportul cu tramvaiul, disparitia naturala a dubelor ar fi posibila. Numai ca tare mi-e teama - si acuma ma uit la jumatatea goala a paharului - ca profitul scos din transportul cu dube ii cam ispiteste pe unii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Aug 2009 10:43:25    Titlul subiectului: 115765

Nereguli si la Botosani, evident:

http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=37192

"Zeci de soferi de maxi taxi amendati

Transportul de calatori cu mijloace de tip maxi-taxi, atat in municipiul Botosani cat si pe rute in judet sau in afara acestuia, pare sa ii multumeasca pe cei care trebuie sa vegheze ca transportatorii sa respecte legea. „Nu sunt probleme deosebite”, spun acestia. Cu toate astea, politistii si sefii Autoritatii Rutiere Romane recunosc ca nu prea au cum sa ii verifice pe soferi cat de odihniti sunt cand conduc. „Circula fara diagrama si nu putem verifica timpii de conducere si de odihna”, spune comisarul Teodor Orhei. Autoritatile recunosc ca supraaglomerarea masinilor ar fi o problema. 30 de soferi au fost sanctionati din acest motiv.

Soferii de maxi taxi botosaneni nu pot fi verificati daca se odihnesc cat trebuie inainte de a pleca in cursa si, de cele mai multe ori, permit urcarea in masina a mai multor pasageri decat ar trebui. Aceste doua abateri sunt descoperite cel mai frecvent in urma verificarilor facute in trafic de politisti si de angajatii Autoritatii Rutiere Romane. Anul acesta nu a fost totusi descoperita nicio situatie in care viata pasagerilor sa fi fost pusa in pericol de vreun sofer. In judetul Botosani sunt autorizate pentru transport de persoane in jur de 160 de firme, care au rute bine stabilite si grafic in care trebuie sa se incadreze. Aici intra toate firmele, inclusiv cele care efectueaza transport de persoane in mediul urban, in municipii sau transport de persoane pe rute din judet. Cu toate ca sunt descoperite nereguli, reprezentantii ARR sustin ca traficul pe acest segment se desfasoara in judet in limitele bunului simt. Seful Autoritatii Rutiere Romane filiala Botosani, Mihaita Popa, a declarat ca la noi in judet soferii de maxi taxi nu pun atatea probleme ca in alte parti, si toti cei care sunt angajati in firmele cu profil de transport de persoane au actele la zi, fiind atestati pentru aceasta meserie. „Pe transportul de persoane noi nu avem probleme, si daca apar sunt foarte putine. In general apar sanctiuni pentru nerespectare grafic. Se intarzie cursele sau pleaca mai devreme. Cat priveste supraincarcarea pot spune ca a scazut numarul calatorilor din cauza crizei, asa ca aproape fiecare masina are la jumatate numarul de locuri ocupate. Mai sunt probleme cu drumurile. Dar in general transportul de persoane se realizeaza in limite legale”, a declarat Mihaita Popa.

Reprezentantii Serviciului Politiei Rutiere Botosani afirma ca cele mai mari probleme in privinta soferilor de maxi taxi pornesc de la faptul ca nu pot fi verificati daca respecta timpii de odihna fata de cei de conducere si ca iau mai multi pasageri decat ar trebui. „In general abateri la acesti conducatori auto sunt imbarcarea mai multor persoane decat numarul de locuri. Si ei circula fara diagrama, pentru ca in interiorul localitatilor nu depasesc 50 de kilometri la ora, nu putem verifica timpii de conducere si de odihna. Ei pot sa lucreze mai multe ore si nu avem diagrama sa ii verificam. Nu putem sa luam nicio masura chiar daca lucreaza mai mult. Sanctiunile cele mai raspandite sunt la transportul de persoane peste numarul de locuri, si asta in general in Botosani. In afara localitatilor nu este asa. In judetul Botosani nu am avut identificati soferi care sa fi savarsit fapte grave. Reclamatii am avut dar tot pentru transport de persoane mai multe sau ca nu dau bilete. Facem controale cu ARR-ul, avem sanctiuni date la legea transportului, cat si la legea circulatiei. Pe anul 2009 cred ca avem in jur de 30 de conducatori de maxi taxi sanctionati pentru oameni in plus”, a precizat comisar Teodor Orhei, din cadrul Serviciului Politiei Rutiere Botosani.

Cu toate ca pe rutele din judet nu sunt probleme, in municipiul Botosani au aparut unele critici in privinta modului in care conduc soferii de maxi taxi sau a modului in care vorbesc cu pasagerii. Cele mai frecvente reclamatii sunt pe tema supraincarcarii microbuzelor. „Aglomeratia este cea mai mare problema in momentul in care te urci in maxi taxi, pentru ca soferii accepta sa urce mai multe persoane decat ar trebui. In plus, de multe ori nu dau bilet, iar aceasta este obligatia lor. Iar multi nu au un comportament cuviincios fata de pasageri”, a declarat un botosanean nemultumit de modul in care unii soferi considera ca trebuie sa se comporte. In schimb, Dumitru Balan, directorul societatii Microbuzul, firma care asigura transportul de maxi taxi in municipiul Botosani, a declarat ca cere propriilor angajati un comportament ireprosabil si ca nu ezita sa ii sanctioneze atunci cand acestia calca stramb. Desi nu au fost cazuri grave in care soferii sa fi pus in pericol viata pasagerilor, totusi, pentru comportament neadecvat sau pentru alte abateri, o parte dintre ei au fost dati afara. „Eu de cand fac activitate de transport in municipiul Botosani nu stiu sa fi platit o singura amenda. Iar radare sunt pe toate drumurile. In privinta depasirii limitelor de viteza nici nu poate fi vorba. Daca nu am platit o amenda intr-un interval de noua ani de zile este foarte clar care este situatia. In schimb, am dat afara sapte oameni la cea mai mica sesizare, pentru abateri care ne-au fost reclamate. Ori nu au vorbit frumos, ori nu au dat bilete. In aceasta privinta am fost foarte riguros. Cat priveste starea tehnica a masinilor, la toate nu avem nici o problema, in noua ani de zile niciodata nu am fost respins. Nu am nicio amenda data de Politie pentru verificarea tehnica”, a declarat Dumitru Balan. (Danut Rotariu)
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 10:33:39    Titlul subiectului: 115880

Mari probleme financiare la Eltrans:

http://www.agendadeiasi.ro/stiri-calde/51-continut/3344-bancile-din-botosani-in-mare-dilema.html

Agenda de Iasi a scris:
Potrivit directorului Eltrans Botoșani, Victor Ivănescu, viitorul societății depinde de obținerea unui credit, care ar ajuta societatea să își achite datoriile către stat. Conducerea Eltrans a făcut solicitări la mai multe bănci, dar acestea se declară reticente, în condițiile în care societatea botoșăneană are datorii de 460.000 de lei. O variantă de susținere a credibilității în fața reprezentanților băncilor ar fi posibilitatea angajării creditului cu garantarea acestuia de către municipalitatea botoșăneană.

"Deja am vorbit cu directorul economic al Primăriei, dar sînt slabe șanse, pentru că gradul de îndatorare este și la ei foarte mare și va fi greu", a declarat Victor Ivănescu. La începutul acestui an, Eltrans avea datorii la bugetul de stat de 650.000 lei. "Acum două luni am avut și conturile blocate. Ne-am angajat la Finanțe să plătim lunar cîte 160.000-170.000 de lei. Curg și majorările și penalitățile și lunar plătim în contul acestora 17.000 de lei", a justificat Victor Ivănescu. Potrivit acestuia, dacă se reușește obținerea unui împrumut de 400.000 de lei, societatea ar plăti o dobîndă de 18-20 la sută, de două ori mai puțin decît ponderea penalităților. În iulie, societatea de transport din subordinea Consiliului Local a avut încasări de 130.000 de lei, însă în această lună încasările au scăzut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2009 21:59:11    Titlul subiectului: 116323

In sfarsit un articol care mai mentioneaza si lucruri pozitive la Eltrans:

http://www.evenimentul.ro/articol/eltrans-va-scapa-de-pierderile-financiare.html

Evenimentul a scris:
Consiliul Local Botoșani va aloca banii necesari în vederea repunerii în folosire a buclei de tramvai de la Gară în cîteva săptămîni. Viceprimarul Cătălin Alexa a spus că ultimele discuții dintre Eltrans și Primărie au avut loc acum cîteva săptămîni. "Știu că la ultimele discuții a rămas ca banii să fie alocați la rectificarea bugetară din septembrie, atunci cînd vor fi virați toți banii necesari acestei investiții", a declarat Alexa. Directorul Eltrans SA, Victor Ivănescu, a spus că va nu știe o dată sigură la care va primi banii, însă așteaptă să elimine principala sursă de pierdere a firmei pe care o conduce. "Acum continuăm campania de recuperare a creanțelor", a precizat Ivănescu. Eltrans a primit deja de la Consiliul Local 150.000 de lei pentru această investiție, însă mai sînt nevoie de încă 250.000 de lei. Tramvaiele nu vor mai circula dintr-un capăt într-altul al traseului decît într-un număr foarte mic. Asta se va întîmpla după reabilitarea buclei din zona Gării și pe care Eltrans SA, firma Consiliului Local care asigură transportul local cu tramvaie, vrea să o folosească pentru a reduce substanțial din costuri. Astfel, cel mai probabil tramvaiele de pe linia 102 vor întoarce, în week-end, la gară, călătorii care vor să meargă pînă la finalul liniei urmînd să-și continue deplasarea cu tramvaiele de pe 101.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 14/Mar/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 10:50:28    Titlul subiectului: 116880

Pentru fluidizarea traficului se desfiinteaza o parte din statiile din Botosani. Este interesant si modul in care au aparut aceste statii, probabil avand la baza principiul "unde sunt oameni mai multi facem si o oprire noua". Sursa: "Evenimentul regional al Moldovei", editia din 30.01.2009

"Botoșaniul pierde o stație de autobuz

Mai multe stații de autobuz din oraș, unele care au aviz de la Primărie, iar altele care funcționează ilegal, vor fi rase cu buldozerele. Primăria Botoșani încearcă astfel să fluidizeze traficul în zonele unde se formează ambuteiaje. "Am demarat deja mai multe controale și va urma desființarea unor stații de îmbarcare călători din municipiul Botoșani. Această măsură se impune, deoarece în unele zone transportatorii ocupă câte o bandă de circulație, iar traficul se desfășoară în condiții dificile", a declarat viceprimarul Florin Ghiorghiță. Prima stație care va dispărea este cea din zona Select, unde la orele de vîrf șoferilor le este imposibil să circule pe prima bandă din cauza microbuzelor și autocarelor."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 12:43:10    Titlul subiectului: 118909

Din nou discutii despre tramvaie si subventii:

http://www.botosaninews.ro/articol.php?a=29328

Botosani News a scris:
Subvenția acordată de Consiliu Local in acest an pentru societatea Eltrans s-a ridicat la nici mai mult nici mai puțin de 20 miliarde lei vechi. Viceprimarul Florin Ghiorghita spune ca efortul financiar al bugetului local este foarte mare, in condițiile in care acești bani sunt strinși din taxe și impozite locale.

"Acesti bani sunt colectati de la toți cetățenii din oraș, ca să dăm gratuitate unei anumite categorii de persoane și numai pentru tramvai. Cu 10 miliarde am schimba toate tramvaiele din oraș", a mai spus viceprimarul Ghiorghiță. Consiliul Local va acorda, in continuare, gratuitate elevilor și pensionari la transportul local pe liniile de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
akumenos



Data înscrierii: 25/Oct/2009
Ultima vizita: 15/Oct/2016
Mesaje: 4
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 23:28:59    Titlul subiectului: 118960

Exista un anumit dezinteres din partea autoritatilor in legatura cu transportul cu tramvaiul. Eu am trimis acum un an niste propuneri in acest sens Primariei orasului si nu am primit nici un raspuns pana astazi. Legat de bucla de la Gara care ar trebui reabilitata. In acest fel in zilele de week-end, cand nu exista trafic spre zona industriala, ar putea functiona o singura linie Luceafarul-Gara-Primaverii.
Linia 102 pana la Gara este un non-sens: doar 4 statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 22:27:39    Titlul subiectului: 119450

Datorita racirii vremii cresc cheltuielile Eltrans:

http://www.banulbotosanean.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1342:cheltuielile-eltrans-au-crescut-cu-15-din-cauza-racirii-vremii&catid=31:local&Itemid=46

Banul Botosanean a scris:
Cheltuielile Eltrans au crescut cu 15% din cauza răcirii vremii

Vagoanele Eltrans au început să fie încălzite din cauza temperaturilor joase înregistrate în ultima perioadă. Factura la energie electrică va crește cu 15% din acest motiv, însă Eltrans poate acoperi această creștere. Și datoriile vechi către bugetul consolidat al statului au scăzut, având în vedere că societatea a beneficiat de o rectificare pozitivă de buget de la Consiliul Local. Compania locală de transport în comun cu tramvaiul, Eltrans SA, a contabilizat creșterea cheltuielilor în activitate cu 15%. Victor Ivănescu, directorul firmei Eltrans, a spus că această creștere a fost cauzată de încălzirea vagoanelor. „Am început să încălzim vagoanele din cauza scăderii temperaturilor, iar asta duce la creșterea facturii către furnizorul de energie electrică. În medie vom avea o creștere cu 15% ca urmare a încălzirii vagoanelor”, a declarat Ivănescu. Acesta a spus că societatea își va acoperi această creștere a cheltuielilor, fără a acumula restanțe. Totodată, Ivănescu a precizat că societatea a reușit să-și mai achite din datorii ca urmare a ultimei rectificări de buget a Consiliului Local, respectiv 120.000 de lei, astfel că datoria către bugetul general consolidat al statului este acum de 530.000 de lei. În ceea ce privește reabilitarea buclei de la Gară a căii de rulare a tramvaielor, directorul companiei de transport local este sceptic în privința realizării în acest an având în vedere faptul că nu au fost primiți bani de la Consiliul Local, dar și a condițiilor meteo din următoarea perioadă.


Articolul are o problema de logica - vorbeste in titlu de cresterea cheltuielilor cu 15% dar apoi aflam ca de fapt cu 15% a crescut doar factura de curent, ceea ce inseamna o crestere globala de vreo 3-5% doar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2009 10:52:44    Titlul subiectului: 120217

Un articol pozitiv despre tramvaiul botosanean:

http://www.adevarul.ro/articole/botosani-transportul-in-comun-din-botosani-salvat-de-criza.html

Adevarul a scris:
Societatea Eltrans a avut încasări mai mari cu 15% la bilete față de anul precedent

Creșterea se datorează faptului că mulți botoșăneni au renunțat la alte mijloace de transport, precum maxi-taxi, care sunt mai scumpe.

Majorarea numărului de călători în acest an a reprezentat o bulă de oxigen pentru societatea de transport în comun, care are datorii de aproape 500.000 de lei. Astfel, botoșănenii care preferau să urce în maxi-taxi pentru a ajunge mai repede la destinație, se văd acum nevoiți să renunțe la acest lucru.

„Este mai civilizat să mergi cu tramvaiul. În primul rând nu este înghesuiala din maxi-taxi. Este mult mai ieftin decât să mergi cu taxi-ul. În plus, este cel mai ieftin mijloc de transport, iar noi nu prea avem bani de aruncat. Ori tramvaiul, ori pe jos“, a declarat Maria Cozma, pensionară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Dec 2009 11:01:52    Titlul subiectului: 121033

Un nou articol despre datoriile Eltrans. Oricum fata de cei de la Termica Botosani care au datorii de 15 + 85 milioane de lei, cei de la Eltrans cu jumatate de milion stau chiar bine:

http://www.monitorulbt.ro/Actualitate/2009-12-07/Societati+locale+sufocate+de+datorii+

Monitorul a scris:
Eltrans vrea un credit de 500.000 de lei

Nici Eltrans nu se poate lăuda cu o situație financiară bună, deoarece a acumulat o datorie la bugetul de stat de aproximativ 500.000 de lei, catalogată de directorul Victor Ivănescu drept o piatră de moară. Și această societate a primit la ultima ședință de CL 335.000 de lei, reprezentând subvenția până la finele anului. De câteva luni se fac demersuri pentru contractarea unui credit bancar. „Vrem să împrumutăm 500.000 de lei. Dacă aveam o linie de creditare, sistem după care funcționează multe societăți, ne-ar fi fost cu mult mai ușor", mai spune Victor Ivănescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2009 14:43:23    Titlul subiectului: 121567

Si la Botosani avem tramvaiul lui Mos Craciun:

http://www.monitorulbt.ro/Ultima%20ora/2009-12-22/Mos+Craciun+vine+maine+la+patinoar

Monitorul a scris:
Mâine, municipalitatea va oferi sute de cadouri, prin intermediul unui ''Moș Crăciun'', copiilor botoșăneni la patinoarul de pe esplanada Sălii Polivalente.

Un tramvai al societății Eltrans va fi împodobit de sărbători, iar încasatoarele vor purta căciulițe roșii. De asemenea, în funcție de posibilitățile financiare, șefii societății intenționează să ofere dulciuri copiilor care vor călători cu tramvaiul.

mai sus, maine inseamna 23 decembrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 15:59:41    Titlul subiectului: 122800

Gerul aduce profit societatii Eltrans:

http://www.stiri.botosani.ro/stire/11741/Gerul+aduce+profit+societatii+Eltrans!.html

Stiri Botosani a scris:
Numarul biletelor de tramvai vandute de la instalarea gerului este mai mare decat cel inregistrat in luna ianuarie a anului 2009, anunta directorul societatii Eltrans! Temperaturile extrem de scazute i-au determinat pe botosaneni sa apeleze la serviciile Eltrans, chiar daca o calatorie cu tramvaiul nu le ofera prea mult confort.

"Am dublat personalul pentru schimbul trei, pentru ca noaptea sa mai porneasca vagoanele sa nu le gasim sloi de gheata si vad ca pana acum am trecut de toate zilele geroase. La temperaturi de -25 de grade nu poti sa asiguri confortul care ar trebui, caldura este, dar nu are puterea de a incalzi prea tare. Avem clienti chiar si in aceste conditii, am inregistrat o crestere la vanzarea biletelor fata de luna ianuarie a anului trecut. Pana acum am eliberat 10.300 de abonamente gratuite", a precizat Victor Ivanescu, directorul Eltrans.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 13:30:30    Titlul subiectului: 122876

Ar merge si la 'lucruri amuzante'... Super credit pierdut pentru 47 de bani:

http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=41276

Evenimentul a scris:
Situatie nemaintalnita la nivelul unei societati subordonate Consiliului Local. Eltrans nu a putut contracta un credit bancar din cauza a 47 bani. Suma era inregistrata la Registrul Comertului ca si capital social.

Din acest motiv reprezentantii Eltrans nu au putut demara procedurile in vederea contractarii unui credit bancar pentru stingerea creantelor. Ca atare, au cerut, de urgenta, convocarea AGA in vederea reducerii capitalului social cu 0,47 lei, pentru echilibrarea acestuia, in urma denominarii monedei nationale. Victor Ivanescu, directorul Eltrans, explica si cum s-a ajuns la aceasta situatie.

In urma demersului pentru obtinerea unui credit bancar am constatat ca, la Registrul Comertului, capitalul social al societatii este dezechilibrat din cauza denominarii care a avut loc in 2005, motiv pentru care, dupa virgula au ramas 47 de bani, care nu divizeaza la valoarea actiunii de 2,5 lei. De aceea, am facut o propunere de reducere a capitalului social cu 47 bani si, in acelasi timp, societatea fiind decapitalizata in decursul anilor, din cauza pierderilor acumulate, trebuia sa facem reducere de capital cu un anumit procent, incat activul net al societatii sa nu fie mai mic decat jumatate din capitalul social al societatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 856
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 07:46:54    Titlul subiectului: 123974

Primaria nu are bani pentru repararea tramvaielor si are ca intentie renuntarea la acest sistem de transport.
Evenimentul.ro a scris:
În ultimele zile s-au defectat opt tramvaie. Retragerea acestora de pe cele două trasee a însemnat o aglomerare a tramvaielor rămase, asta spre nemulțumirea călătorilor. Aceste defecțiuni aduc în atenție numeroasele probleme cu care se confruntă Eltrans. Deteriorarea căii de rulare și a tramvaielor sunt două dintre acestea, scrie Monitorul de Botoșani.
Viceprimarul Florin Ghiorghiță a anunțat că în acest an vor fi înlocuite dalele din beton care includ și șinele metalice de pe Strada Primăverii cu cele existente pe strada Iorga. Potrivit edilului, operațiunea presupune un efort financiar de 300.000 – 400.000 de lei, în timp ce o cale de rulare nouă ar cost un milion de euro pe kilometru. „Trebuie să recunoaștem că am luat în calcul și varianta de renunțare la tramvai. Studiul făcut de nemți a stabilit ca optimă varianta folosirii combinate a tramvaiului și autobuzelor. Probabil dacă ei nu ar fi avut de vândut niște tramvaie, varianta cu autobuzele ar fi fost și cea mai convenabilă soluție sub aspect economic", a precizat Florin Ghiorghiță. Acesta este sceptic în privința realizării unei căi noi de rulare în următorii ani. „Este mult mai rentabil la un moment dat să închizi și să încerci să faci altceva în loc. Pentru că vrem, nu vrem dalele se vor deteriora, acum am găsit o soluție de compromis pentru Primăverii. Cu siguranță că anul următor sau peste doi ani se vor deteriora dalele pe Calea Națională și nu vom mai avea soluție”, a concluzionat Florin Ghiorghiță.

http://www.evenimentul.ro/articol/primaria-nu-are-bani-pentru-tramvaie.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 14/Mar/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 12:51:25    Titlul subiectului: 124446

Un alt oras unde nu se mai pun bazele unui transport local civilizat. Iata ca nu se achizitioneaza nici autobuze, nici midibuze, nici troleibuze, toata lumea trebuind sa se multumeasca cu ceea ce are: tramvaie vechi si microbuze. Mai precis, 12 tramvaie si 70 de microbuze. Nici nu pare a fi vorba despre vreo 'intinerire" a parcului Eltrans-ului, ci de o noua organizare. Aflam mai multe citind articolul preluat din cotidianul "Adevarul", editia din 10.03.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Municipalitatea_vrea_firma_mixta_cu_capital_public_privat_pentru_transportul_public_0_217778672.html

"Botoșani: Municipalitatea vrea firmă mixtă cu capital public privat pentru transportul public

Pentru 12 tramvaie care mai sunt funcționale, la SC Eltrans SA lucrează 150 de salariați. Pentru a rentabiliza transportului public de persoane se are în vedere crearea unei singure firme care să gestioneze atât transportul cu tramvaiul cât și cel cu maxi-taxi. Primarul municipiului vrea însă ca firma nou înființată să fie controlată tot de municipalitate.

Înființarea unei firme cu capital public privat este în opinia primarului Cătălin Flutur cea mai viabilă soluție pentru a rentabiliza transportul public de persoane din Botoșani. Potrivit edilului șef, acest lucru ar putea fi realizat printr-un proiect integrat care să coopteze societatea Eltrans, subordonată Consiliului Local și Microbuzul, firmă privată administrată de omul de afaceri Dumitru Balan care deține 70 de microbuze.

Municipalitatea vrea însă să dețină controlul societății care ar umra să fie înființate. "În această societate va trebui să ne păstram controlul cu cel puțin 51 % din acțiuni pentru a nu exista conflictul de interese între societatea locală și o firma privată", a spus primarul Cătălin Flutur.

Acest lucru nu este însă acceptat de patronul de la SC Microbuzul SRL. " Nu pot să accept ca municipalitatea să fie acționar majoritar pentru că eu nu mai am niciun control al firmei. În primul rând dacă aș administra eu transportul în comun din oraș pot garanta că nu vor mai fi pierderi. Nu poți să ai 12 tramvaie și 150 de salariați, așa cum are Eltrans. Eu am 70 de microbuze și 80 de angajați și reușesc să-mi acopăr toate cheltuielile și să plătesc și redevența la primărie fără niciun fel de subvenție din partea bugetului local. Eltrans primește subvenții și înregistrează și pierderi" a declarat Dumitru Balan, patronul de la Microbuzul SRL.

În fiecare an municipalitatea subventionează societatea Eltrans cu două milioane lei. În schimb, firma privată Microbuzul, care acoperă cu maxi-taxi traseele pe care nu circulă tramvaiul, aduce la bugetul local prin redevența stabilită de Consiliul Local 300.000 de lei.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Mai 2010 16:19:48    Titlul subiectului: 126707

PNL Botosani dat in judecata de Eltrans pentru datorii neplatite:

http://www.evenimentul.ro/articol/eltrans-a-deschis-proces-liberalilor.html

Eltrans a scris:
Liberalii au fost chemați în instanță pentru datorii făcute în timpul campaniei electorale. Acțiunea a fost deschisă de societatea Eltrans, aceasta cerând 12.700 de lei de la organizația județeană a PNL, scrie Monitorul de Botoșani. Conducerea societății a precizat că datoria figurează din campania electorală, când reprezentanți ai formațiunii politice și chiar liderul acesteia au semnat contracte de publicitate.„Toate partidele au semnate contracte de publicitate cu noi, însă numai PNL nu a plătit. Am parcurs toți pașii legali până la deschiderea acțiunii în instanță, însă toate somațiile ne-au fost refuzate”, a declarat Victor Ivănescu, directorul Eltrans. Acesta a mai adăugat că în instanță a solicitat și plata unor penalități pentru întârzierea achitării facturilor.

Mai mult decât atât, în cadrul discuțiilor purtate de conducerea societății și conducerea PNL contractele semnate nu au mai fost recunoscute. Florin Țurcanu, președintele organizației le-a transmis reprezentanților Eltrans că persoanele care au semnat contractele să plătească, pentru că el nu a semnat niciun document.

Deputatul Florin Țurcanu declara că nu înregistrează nici o datorie din campania electorală.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 22:18:22    Titlul subiectului: 127383

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Se_bate_pasul_pe_loc_0_265773705.html

"Botoșani: Se bate pasul pe loc

Alex Chirilă

Vineri 21 mai 2010

Se circulă ca la țară. Lucrările la calea de rulare din municipiu au fost sistate. Municipalitaea dă vina pe timpul ploios, în timp ce șoferii strâng din dinți de fiecare dată când nimeresc în gropile și șanțurile rămase în urma constructorilor.

De două săptămâni, de pe arterele deterioaret ale municipiului au dispărut echipele constructorilor care se ocupau de asfaltare sau de bordurare. Șoseaua de Centură, sau Calea Națională arată acum ca niște drumuri comunale desfundate.

"Abia se circulă. Zilnic fac drumul Botoșani-Zona Industrială de patru ori. Nu știu pe unde să mai merg. Pe Calea Națională îmi tai cauciucurile în șina de tramvai, iar pe Șoseaua de Centură îmi rup mașina în gropile rămase după decopertare", a declarat Florin Ignat, inginer.

Șoseaua de Centură a fost decopertată încă de acum două săptămâni pentru viitorul covor asfaltic și așa a rămas. La Calea Națională, cea mai deterioartă arteră a municipiului în urma lucrărilor de înlocuire a conductelor de apă și canalizare, s-a început bordurarea, deși mașinile abia se mai pot strecura printre gropi.

"Dacă ne apucăm de asfaltat, vin cetățenii și se plâng că asfaltăm pe ploaie. Pe ploaie, să torni asfalt înseamnă să muncești în zadar", a declarat viceprimarul Cătălin Alexa.

Aflați reacțiile botoșănenilor în ediția de mâine a ziarului Adevărul de Seară."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 856
Locație: Bacau

MesajTrimis: Joi 03 Iun 2010 09:57:49    Titlul subiectului: 127898

Municipalitatea intenționează să achiziționeze tramvaie second-hand
Evenimentul.ro a scris:
Municipalitatea intenționează să achiziționeze tramvaie second-hand, care să le înlocuiască pe cele actuale. Reprezentanții societății Eltrans au depus în ședința de Consiliu Local o informare privind starea parcului de tramvaie. Astfel, cele 23 de tramvaie tip TATRA, care circula prin oraș, au fost achiziționate din Germania, în 2001 și 2002. De la punerea lor în funcțiune și până acum, aceste tramvaie au un parcurs individual mediu de un milion de km, atât în Germania, cât și în Botoșani. Datorita vechimii de peste 30 de ani, au început să apară și incidente tehnice. Singura soluție o reprezintă, în această situație, achiziția de noi tramvaie la mâna a doua. Costul unuia ar fi de aproximativ 12.000 de euro. Reprezentanții societății au solicitat un acord de principiu în vederea achiziționării acestora, scrie botosaninews.

http://www.evenimentul.ro/articol/municipalitatea-intentioneaza-sa-achizitioneze-tramvaie-second-hand.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2010 15:23:11    Titlul subiectului: 128355

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Trafic_ingreunat_pe_Sucevei_0_278972123.html

"Botoșani: Trafic îngreunat pe Sucevei

Alex Chirilă

Sâmbătă 12 iun 2010

Tramvaiele nu circulă pe timpul nopții

Lucrările de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului în intersecția Sucevei cu Primăverii ștrangulează traficul.

Anul acesta doar această porțiune de cale de rulare de tramvai va fi reabilitată. Intervențiile pe acest segment de drum erau necesare din cauza numărului mare de deraieri produse în ultimii ani.

"Investiția aceasta a fost absolut necesară. Acum doi ani am avut și o deraiere cu accident cu victime. Șina este foarte uzată și nu se mai putea interveni la ea", a declarat directorul Eltrans, Victor Ivănescu.

Pe perioada cât vor fi făcute lucrările la liniile de tramvai, circulația acestora va fi redusă. Circulatia tramvaielor pe linia 102, de pe Primăverii va fi intreruptă între orele 19.30 și 04.30. De suferit vor avea în această perioadă și șoferii care au acum doar o singură bandă pe sensul de mers și trebuie să înconjoare toată intersecția pentru virajul la stânga.

"Au venit, au decopertat, și au plecat. De ce nu se lucrează și ziua nu înțeleg. Noaptea sunt doar câțiva muncitori pentru că nu îi verifică nimeni. Și așa vom sta noi cu intersecția blocată mult și bine", a declarat Ioan Chițan, șofer taxi.

Firma de transport în comun speră să mai obțină și alte fonduri în acest an, pe lângă cei 80.000 lei pe care municipalitatea i-a alocat pentru aceste lucrări. Directorul Eltrans speră ca anul acesta să fie realizată și bucla de la Gară.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 856
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 06:55:55    Titlul subiectului: 130560

Tramvaiele cu GPS și validatoarele de bilete disponibilizează controlorii de la Eltrans
Evenimentul.ro a scris:
Până la sfârșitul acestui an, la Botoșani vor fi aduse 11 tramvaie second hand, după cum a declarat, ieri, primarul Cătălin Flutur. Achiziționarea acestora face parte dintr-o serie de măsuri de modernizare a transportului în comun. După negocierea cu partenerii din Dresda, tramvaiele vor fi aduse la Botoșani contra 6000 de euro bucata, cheltuieli de transport. Întreaga investiției se ridică la 100.000 euro, bani care vor fi alocați din bugetul propriu. Odată cu investițiile de modernizare, toți controlorii de bilete vor fi disponibilizați. „Am purtat negocieri cu partenerii noștri din Dresda, deja suntem în posesia unui pachet avantajos și negocieri de a achiziționa un pachet de 11 tramvaie complet modernizate în prețul a 100.000 euro. De asemenea, am dus tratative și pentru partea de transport, unde și aici am obținut un preț bun față de estimările noastre, în jur de 6.000 de euro per tramvai”, a precizat Cătălin Flutur. Acesta a adăugat că se află în negocieri cu o firmă din Oradea pentru modernizarea a 20 de tramvaie, prin introducerea sistemelor de validare a biletelor. Tramvaiele vor avea GPS, validatoare de bilete, computer de bord, iar stațiile vor fi dotate cu automate pentru bilete și panouri de afisaj. Această investiție este estimată la 400.000 euro. „Vom face un parteneriat prin care ei să pună la dispoziție toată investiția și să ne revină un procent de 15% din încasări și 100 la sută din amenzi pentru cei care nu-și vor lua bilet, pe o perioadă de 10 ani”, a explicat primarul Cătășlin Flutur.

http://www.evenimentul.ro/articol/tramvaiele-cu-gps-si-validatoarele-de-bilete-disponibilizeaza-controlorii-de-la-eltrans.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
slaiciprian



Data înscrierii: 18/Iun/2010
Ultima vizita: 05/Aug/2010
Mesaje: 4
Locație: Botosani

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 07:43:48    Titlul subiectului: 130562

"Municipalitatea investeste sume consistente in modernizarea infrastructurii transportului local in comun. Se va aloca bani si pentru achizitia a 11 tramvaie Tatra, complet modernizate, la un pret de 100.000 euro.

Primarul Catalin Flutur a declarat ca, pe langa investitiile care vor fi realizate la bucla de tramvai din zona garii, unde au fost alocate deja fonduri sau cea de la intersectia Primaverii cu Sucevei, deja pusa in opera, se vor aloca bani si pentru achizitia a 11 tramvaie. De asemenea, 20 de tramvaie vor fi modernizate cu validoare si GPS-uri. Aceasta din urma investitie ar urma sa fie pusa in practica de o firma din Oradea, careia ii va reveni un procent de 15% din incasari si 100% din amenzi. Proiectul este in valoare de 400.000 de euro. Modernizarea va avea insa efect negativ asupra unor salariati ai SC Eltrans SA, in sensul ca taxatorii de pe tramvaie vor fi disponibilizati. Primarul sustine ca s-au purtat negocieri cu partenerii din Dresda-Germania, pentru achizitia celor 11 tramvaie second-hand, complet modernizate, la un pret de 100.000 euro pachetul, la care se adauga inca 6.000 euro pentru transportul fiecarui tramvai din Germania la Botosani. (L.Lupascu)

„Singura problema adevarata pe care nu o atacasem in mod clar era problema transportului local in comun si a infrastructurii transportului local in comun. Acest segment nu era eligibil pe niciun proiect european si atunci am hotarat sa investim noi in partea de infrastructura”, Catalin Flutur, primar Botosani
"

http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=46752
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community