Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Buzau
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 17:51:15    Titlul subiectului: Traseele de transport din Buzau 6543

Linia 1.
Tur: Pod vadu Pasii - Grup Romet - Liceul CFR - Horticolei - Scoala nr. 3 - Spital CFR - Gara - Colegiul Hasdeu - R.A.M. - A.C.R. - BIG - Petrom - S.C. Lucis S.A.
Retur: S.C. Lucis S.A.- Petrom - Bulevard - A.C.R. - Piata centrala - Colegiul Hasdeu - Gara - Spital CFR- Scoala nr. 3- Liceul CFR - Grup Romet - Pod vadu Pasii .
Linia 2.
Tur: Gara - Spital CFR - Scoala nr. 3 - Bariera Brailei - Micro 5 - Dorobanti - Brosteni - Contactoare - Prutului - Pod Buzau
Retur: Pod Buzau - Prutului - Contactoare - Brosteni - Dorobanti - Micro 5 - Bariera Brailei - Scoala nr. 3 - Spital CFR - Gara.
Linia 3.
Tur: Dealul Mare - Micro 3 - Contactoare - Bazar - Catedrala - Piata centrala - Colegiul Hasdeu - Prelungirea Independentei - Ductil 2 - Ductil 1 - Cantina - Scoala nr. 10.
Retur: Str. Pinului - Siloz - Cantina - Ductil 1 - Ductil 2 - Prelungirea Independentei - Gara - Colegiul Hasdeu - Catedrala - Alimentara - Dealul Mare.
Linia 4.
Tur: Gara - Str. col. Buzoinanu - A.C.R. - BIG - Stadion - Rond - Romcarbon - Bazalt - Fabrica de Bere - Depozite - Rachitei - I.M.C.
Retur: I.M.C. - Rachitei - Depozite - Fabrica de Bere - Bazalt - Romcarbon - Rond - Spitalul Judetean - Crang - BIG - A.C.R. - Piata centrala - Colegiul Hasdeu - Gara.
Linia 5.
Tur: Micro 14 - Filatura - Spitalul judetean - Crang - Spitalul Bratianu - Catedrala - Bazar - Contactoare - Brosteni - Dorobanti - Braserie - Liceul Alexandru Marghiloman
Retur: Liceul Alexandru Marghiloman - Braserie - Dorobanti - Brosteni - Contactoare - Bazar - Catedrala - Spitalul Bratianu - Crang - Spitalul judetean - Filatura - Micro 14.
Linia 6.
Tur: Gara - Spitalul CFR - Scoala nr. 3 - Bariera Brailei - Micro 5 - Bucegi - Bazar - Avicola - Romcarbon - Bazalt - Fabrica de Bere - Depozite - Rachitei - I.M.C.
Retur: I.M.C. - Rachitei - Depozite - Fabrica de Bere - Bazalt - Romcarbon - Avicola - Bazar - Bucegi - Micro 5 - Bariera Brailei - Scoala nr. 3 - Spitalul CFR - Gara.
Linia 7.
Tur: Gara - Colegiul Hasdeu - Piata centrala - Magnolia - Crang - Spitalul judetean - filatura - Micro 14
Retur: Micro 14 - Filatura - Spitalul judetean - Crang - Magnolia - Piata centrala - Colegiul Hasdeu - Gara.
Linia 8.
Tur: Gara - Spital CFR - Scoala nr. 3 - Bariera Brailei - Micro 5 - Dorobanti - Brosteni - Contactoare - Bazar - Catedrala - Magnolia - Scoala Normala - Armata a II-a (?) - Stadion - spitalul judetean - Filatura - Micro 14
Retur: Micro 14 - Filatura - spitalul judetean - stadion - Armata a II-a - Scoala normala - Magnolia - Catedrala - Bazar - Contactoare- Brosteni - Dorobanti - Micro 5 - Bariera Brailei - Scoala nr. 3 - Spitalul CFR - Gara.
Linia 9.
Circuit: Gara - Spitalul CFR - Scoala nr. 3 - APCAROM - Aromet - APCAROM 2 - Tomate - Zaharul S.A. - CET - GEROM - Ductil 1 - Ductil 2- Prelungirea Independentei ( , suna "bine"...) - Gara
Linia 10.
Tur; Liceul Alexandru Marghiloman - Bazar - Unirii - Br. Ploiesti - Zona industriala - PECO
Retur: PECO - Zona Industriala - Br. Ploiesti - Unirii - Bazar - Liceul Alexandru Marghiloman.

In Buzău circulă și anumite linii în regim de convenție, care au indicative de forma 1xx, de exemplu:
111 - Pod Mărăcineni - Ductil (Drăgaica)
Exista si linia 120, fără a putea preciza exact ruta pe care circulă.


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Joi 11 Ian 2007 17:14:34, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Iul 2007 13:10:22    Titlul subiectului: 80715

Un autobuz al TransBus pe linia 5, pe care până nu demult o credeam facuta exclusiv de maxi-taxi-uri.


BZ01XKM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.51 kb
 Vizualizat:  de 25375 ori

BZ01XKM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2007 10:36:18    Titlul subiectului: 83028

Niste numere de traseu mai neobisnuite.
Daca 114 mai e cum mai e, 111/120 mi se pare destul de "complex"...



BZ01ZFH-P1100976.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.8 kb
 Vizualizat:  de 24336 ori

BZ01ZFH-P1100976.jpg



BZ04LIL-P1100954.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.26 kb
 Vizualizat:  de 24336 ori

BZ04LIL-P1100954.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2007 10:37:29    Titlul subiectului: 83029

O harta care poate fi gasita atasata unora dintre statiile Transbus.


P1100991.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.07 kb
 Vizualizat:  de 24334 ori

P1100991.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Mar 2008 12:10:07    Titlul subiectului: 90314

In zona gării am mai dibuit niște indicatoare hidoase pe care este trecută linia 11M.
Cred că asta iar a fost o "găselniță" menită să permită "ocolirea" legii, în sensul că liniile de autobuz erau notate normal, să zicem 2, în timp ce linia de maxi taxi suprapusă se numea 2M, așadar fugurau ca 2 linii distincte, nu putea fi acuzați dubarii că dublează traseele de transport civilizat... Rolling Eyes
De când stau prin Buzău n-am vazut niciodată dube având afișată linia asta, înclin să cred că a fost o tentativă eșuată.
Luați însă aminte la aspectul total inestetic al plăcuței, la modul neglijent de prindere, tipic operatorilor de dube/maxi-taxi, total dezinteresați de altceva în afară de bani prin orice mijloace.



P1150756.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.3 kb
 Vizualizat:  de 24035 ori

P1150756.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2008 14:41:50    Titlul subiectului: 97127

Lucrez la o Hartă a traseelor de transport în comun din Buzău.
Iată câteva rezultate provizorii, traseele liniilor 2, 3, 6, 7, 8 și 9.
Câteva mențiuni:
- Hărțile sunt lucrate în programul Inkscape, program pe care mi l-a recomandat bercenicity, care este mai experimentat în realizarea de hărți digitale
- Calitatea pozelor postate este precară întrucât sunt în format *.jpg, deși desenele brute, așa cum le exportă programul sunt de calitate foarte bună, dar în format *.bmp
- Într-o primă fază voi lucra harta fiecărui traseu independent, fiecare traseu pe un layer; ulterior, voi suprapune toate hărțile, modificându-le și simplificându-le corespunzător, pentru a putea fi tipărite și a fi și inteligibile.
- Nu cunosc traseele complete ale liniilor 1, 4, 5 și 10, fiind mai tot timpul plecat din oraș nu am avut timp să circul pe aceste trasee, să văd ce și cum.
Partea mai proastă e că unele trasee circulă doar între anumite ore, orele "de vârf", altele nu circulă în weekend, ca să nu mai spun de frecvențele de circulație, de exemplu la linia 5, pe panourile din unele stații scrie că frecvența este de ... 80 Shocked minute, vă dați seama că șansele să prind unul sunt cam mici...
Pe linia 4 cred că nu sunt autobuze, după aducerea celor 20 de autobuze BMC se introdusese un autobuz și pe această linie, dar a fost retras repede, unele voci afirmând că la presiunile dubarilor care dețin exclusivitatea acestei linii.



test-linia2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.13 kb
 Vizualizat:  de 23608 ori

test-linia2.jpg



test-linia3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.11 kb
 Vizualizat:  de 23608 ori

test-linia3.jpg



test-linia6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.79 kb
 Vizualizat:  de 23608 ori

test-linia6.jpg



test-linia7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.22 kb
 Vizualizat:  de 23608 ori

test-linia7.jpg



test-linia8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.7 kb
 Vizualizat:  de 23608 ori

test-linia8.jpg



test-linia9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.52 kb
 Vizualizat:  de 23608 ori

test-linia9.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 21:36:25    Titlul subiectului: 97175

Fara a cunoaste situatia reala pe teren, totusi mi se par foarte ocolitoare aceste trasee. O buna parte din ele (de exemplu 2, 6, 8) ocolesc mult intre zona Obor/Episcopiei (ceva mai la nord de centrul orasului) si Gara, astfel ca cei care vin din cartierele periferice respective ocolesc destul de mult pentru a ajunge la gara. De ce?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 09:42:53    Titlul subiectului: 97198

Nu am o explicatie oficiala, insa cred ca pot emite una destul de plauzibila: Buzaul este un oras destul de vechi, astfel ca mare parte din zona centrala este formata din case vechi, scapate de demolare doar de venirea prematura a asa-zisei "revolutii" din '89, multe din case fiind paraginite, locuite de persoane mai in varsta/pensionari sau tigani.
Densitatea redusa a populatiei in zona centrului vechi face inutila sau putin rentabila circulatia mijloacelor de transport prin zona.

In schimb, orasul s-a dezvoltat extensiv, sub forma unor cartiere-satelit, denumite in general sub forma "Micro", iar aceste cartiere cu blocuri, cu densitate mare de populatie activa sunt dispuse de-a lungul axelor parcurse de transportul in comun, deci, desi par mai sinuoase, traseele leaga principalele cartiere cu gara, dar si intre ele.

Oricum, din ce mi-a spus domnul director Jercan, căruia i-am făcut o vizită ieri, împreună cu Dragoș, sunt șanse foarte mari ca actualele trasee să fie reconfigurate din toamnă, odată cu "licitațiile" pentru trasee.
Când au venit noile BMC s-a încercat schimbarea traseului 8, ca să treacă pe la XXL, s-a introdus autobuz pe linia 4, dar se pare că la protestele energice ale dubarilor s-a renunțat la idee...

Oricum, în Buzău se construiește extrem de mult, cel puțin în zona XXL/Micro III, unde stau eu, se construiește un mall, apoi o altă galerie comercială mare, așa că traseele vor fi modificate pentru a se adapta la cererea de transport din zonă.

Vă închipuiți, sper, ce înseamnă transportul cu duba al celor care vin de la cumpărături, nu?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2008 15:45:07    Titlul subiectului: 98459

În prezent, alocarea autobuzelor pe trasee la ore de varf e cam așa:
Linia 1: 2 autobuze, plecari la hh:00 si h:30 din capete
Linia 2: 2 autobuze, plecari la hh:00 si h:30 din Gara si Pod Maracineni
Linia 3: 1 autobuz, plecari la h:30 din Micro III și la hh:00 din Mihai Viteazu
Linia 4: 0 autobuze, linie dubizata total
Linia 5: 1 sau 2 autobuze, interval de 40 Exclamation de minute (îninte de venirea BMC-urilor 250 intervalul era de ... 80 de minute)
Linia 6: 2 autobuze, plecari la hh:00 si h:30 din Gara si I.M.C.
Linia 7: 4 sau 5 autobuze, interval de 13 minute
Linia 8: 3 sau 4 autobuze, plecari la hh:00, hh:20 si h:40 din Gara si Micro IV
Linia 9: 1 sau 2 autobuze, plecari la hh:00 si h:30
Linia 10: 1 sau 2 autobuze, interval de 40 Exclamation de minute (îninte de venirea BMC-urilor 250 intervalul se pare ca era de ... 80 de minute)

Iată cum dintr-o flotă de 30 de autobuze circulă permanent numai maxim 22, iar cele 24 de autobuze DAC/Rocar au fost retrase prematur, deși în opinia mea cel puțin 10-12 dintre ele puteau fi reparate capital și folosite în continuare.

Nu stiu de ce, dar mi se pare ca intervalele alea astronomice dintre autobuze, coroborată cu retragerea prematură a autobuzelor DAC/Rocar e făcută special pentru a crea condițiile optime pentru ca dubarii să facă legea în transportul local...

Recent am văzut un anunț în geamul unei dube cum că începând cu 1 octombrie prețul călătoriei va fi majorat la 1,5 lei, să vedem dacă nu cumva s-a aprobat pe șest și noua organizare a traseelor pentru dubari Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 12:38:37    Titlul subiectului: 103663

O varianta imbunatatita a hartii traseelor Transbus, la care lucrez.

Orice observatii sunt binevenite, via mesaj privat.



Buzau.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.55 kb
 Vizualizat:  de 22834 ori

Buzau.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2009 10:28:09    Titlul subiectului: 110223

La orele de varf Transbus introduce pe unele trasee autobuze suplimentare.
Insa, dupa cum se vede si din poza atasata, nu este vorba de niste ranforsari in intelesul bucurestean, adica mai multe autobuze care sa plece in cursa la interval mai mic de timp, ci la Buzau pleaca in cursele de la orele de varf cate 2 autobuze BMC, simultan. Exclamation

Mi se pare o prostie inimaginabila sa trimiti in cursa 2 autobuze scurte simultan, blocand 2 autobuze si 2 soferi, asta in timp ce DAC-urile 117, in stare aproape impecabila, zac si ruginesc in garaj! Evil or Very Mad

Poza de fata e facuta pe 17.04.2009, in jurul orei 16:00, iar autobuzele se deplasau dinspre I.M.C. (Chimica) spre gara, acum fiind in dreptul intersectiei strazii Transilvaniei cu Soseaua de centura (acel pod), in dreptul Fabricii de Bere.



B54BJN-P1240122.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.41 kb
 Vizualizat:  de 21312 ori

B54BJN-P1240122.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 13:19:29    Titlul subiectului: 112712

Traseele mijloacelor de transport in comun din Buzau, asa cum apareau ele in Pagini Aurii, editia 2005 / 2006 ...

De remarcat ca liniile 4, 5 si 10 nu apareau, semn ca fie erau desfiintate total, fie erau operate doar de dubagi...

Linia 9 avea un traseu total diferit de cel actual, semanand mai degraba cu 10-le din prezent...



TraseeTransbus2005-2006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.46 kb
 Vizualizat:  de 21966 ori

TraseeTransbus2005-2006.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 12:54:15    Titlul subiectului: 112847

Iata o lista actualizata cu traseele de transport Transbus, primita prin amabilitatea celor de la Transbus.

Sunt trecute de asemenea autobuzele alocate fiecarui traseu in parte.

Se observa o scaderea a autobuzelor alocate liniilor 5 si 10 de la 4 autobuze la numai 3 si pentru linia 6 de la 3 autobuze la numai 2.

Cred ca e gresita alocarea si pentru linia 2, eu stiu ca sunt doar 2 autobuze zilnic la traseu, care pleaca simultan din ambele capete ale traseului, "la fix" si "la si jumatate". Probabil ca programul e facut in intentia de a asigura frecventa de 20 de minute, asa cum e trecuta pe panouri, caz in care ar fi nevoie, intr-adevar, de 3 autobuze. Dar deocamdata nu e pus in practica.

Oricum, ar rezulta ca permanent sunt la traseu 27 din cele 30 de autobuze, ceea ce da un coeficient de utilizare a flotei destul de bun.

Iata mai apoi harta pe care o datez, aproximativ, ca fiind de prin 2003.

Se observa cateva diferente fata de traseele actuale:

1 era limitat la Romet, acum ajunge la Podul Vadu Pasii.
3 era limitat la zona centrala a cartierului Mihai Viteazul, acum face o bucla deservind zona brutariilor si silozurilor Boromir, dar si zona rezidentiala din zona strazii Urziceni.
4 scurta traseul spre gara, din zona centrala o lua pe strada Col. Ion Buzoianau iesind direct la gara.
5 e modificat radical, nu se mai pastreaza din vechiul traseu decat portiunea Pod Vadu Pasii pana la Contactoare, dupa care trece prin Micro III - XXL - Unirii Sud - Unirii Nord - Crang si ajunge apoi in ... Micro XIV.

De remarcat ca liniile 2, 6, 8 si chiar 9 (!) evitau bucla inutila de la Podul Bariera Brailei, "scurtand" traseul de ducere prin cartierul Micro V.
La intoarcere urmau traseul actual.



ProgramTRANSBUS-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.56 kb
 Vizualizat:  de 21932 ori

ProgramTRANSBUS-1.jpg



ProgramTRANSBUS-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.96 kb
 Vizualizat:  de 21932 ori

ProgramTRANSBUS-2.jpg



Harta TRANSUS 2003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.88 kb
 Vizualizat:  de 21932 ori

Harta TRANSUS 2003.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 16:39:40    Titlul subiectului: 114575

Si vesti bune, cel putin ca intentii:

http://www.opiniabuzau.ro/blogger/blogEntry.php?view=views/blogEntry.xsl&#more

"Traseele autobuzelor 2 Si 3 din Buzau vor fi prelungite si in comuna Maracineni

Asociere intercomunitara / Navetistii in interes de serviciu vor scapa de grija mijloacelor de transport

Sirurile de navetisti observati zilnic pe trotua­rele de pe marginea DN 2 E85, pe tronsonul ce tra­verseaza comuna M­a­racineni, vor scapa in curand de riscurile la care se expun, avand in vedere traficul aglomerat de pe aceasta cale rutiera. Astfel, avand in vedere ca angajatii ce fac naveta vin din ambele sensuri, existand atat localnici din Maracineni, care au locuri de munca in oras, cat si buzoieni, care muncesc la firmele ce au sediul in aceasta comuna, alesii locali din ambele localitati s-au pus de acord pentru a veni in sprijinul acestora.

Un prim pas pentru a reusi acest lucru il reprezinta constituirea Asociatiei de Dezvoltare Inter­co­munitara Buzau-Ma­ra­ci­neni, organizatie care va urmari si realizarea altor facilitati pentru cetatenii ambelor comunitati. „Am discutat cu reprezentantii municipalitatii Buzau pentru a veni in sprijinul unei cerinte sociale. In prezent, in zona Shell exista multe firme, cu multi salariati, fara a avea asigurat transportul in comun. Din acest motiv ar fi necesara prelungirea traseului autobuzului 3 pe DN 2 pana la Autorolla. De asemenea, autobuzul 2 va circula pe DJ 203 k, pana la podul de la Matesti, pentru a raspunde tot nevoilor oamenilor“, ne-a declarat Dumitru Cons­tantin, primarul comunei Maracineni. Dupa constituirea Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Buzau-Maracineni, propunere aflata printre proiectele de hotarari ce vor fi discutate in aceasta luna in CLM Buzau, alesii locali din cele doua unitati administrativ-teritoriale sa continue colaborarea si in derularea altor actiuni de interes comun pentru cetatenii ambelor loca­litati (alimentarea cu apa etc.). De asemenea pentru prelungirea traseului de transport in comun pe DJ 203 K nu vor exista pro­bleme din punct de ve­dere tehnic, intrucat dupa finalizarea canaliza­rii in comuna Maracineni, va fi posibila latirea partii carosabile ca urmare a eliminarii rigolelor de pe marginea drumului, apele pluviale urmand a fi preluate de reteaua de canalizare speciala pentru apele acumulate in urma precipitatiilor.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 10:48:00    Titlul subiectului: 114957

Se pare ca se fac pasi rapizi spre extinderea transportului public buzoian spre zona "metropolitana", in principal spre satele din componenta comunei Maracineni.

Ideea e mai mult decat OK, insa apar si niste "soparle" pe care nu le diger:
- cica transportul trebuie sa se faca si cu autobuze si cu maxi-taxi. Ei, na! De ce si cu maxi-taxi?!?
Apropo, de cateva saptamani a aparut un autobuz privat, Mercedes Conecto, care face traseul Buzau - Maracineni - Pod Matesti, asta desi proiectul zonei metropolitane inca nu fusese dezabatut Exclamation , pentru ca abia acolo se vorbea de un eventual traseu Buzau - Marascineni - Matesti! Dar totusi e o chestie, e deja un autobuz aproape nou!
- cica maxi-taxi-urile trebuie sa fie mai dese Shocked Ce vorbiti?!? Eu zic ca nu mai trebuie sa fie deloc, o sa mai vedem.
- macar se spune ca vor avea "orar fix", sper ca si afisat.
- se refera la problemele semnalate de cetateni; sper ca si cele peste 30 de petitii ale mele sa-l "miste" pe tovarasul primar sa faca ceva. Recent am trimis una inclusiv la Institutia Avocatului Poporului, www.avp.ro , iar cea mai grea urmeaza curand, dar nu le mai public aici pentru ca am constatat ca primarul sau cineva din Primarie citeste forumul si nu vreau sa fie prevenit, sa aiba o "surpriza", neplacuta, sper eu.

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=29511

Nr. 3353 de luni, 3 august 2009

"Mai aproape de oraș

Transport în comun spre Mărăcineni
Navetiștii ar putea circula cu autobuze și maxi-taxi

articol de: (I.G.)
Transport în comun spre Mărăcineni

Municipalitatea, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ce cuprinde comuna Mărăcineni, vrea să asigure un transport în comun adecvat între oraș și satele aferente acesteia.
În cadrul ultimei ședințe a Consiliului Local, reprezentanții locali au venit cu propunerea de Hotărîre de Proiect ce cuprinde asigurarea transportului local în comuna cea mai apropiată și cea mai frecventată de cetățenii din municipiu: Mărăcineni. Șefii din Palatul Comunal, prin atragerea de fonduri europene, fac astfel un prim pas spre apropierea comunei respective de oraș, ceea ce duce cu gîndul, în viitor, la extinderea zonei urbane, ce ar cuprinde și satele componente Mărăcineniului.

Autobuze și maxi-taxi
Potrivit responsabililor din cadrul administrației locale, și în urma sesizărilor tot mai multe venite din partea cetățenilor care fac naveta zilnic pe ruta Mărăcineni-Buzău, în curînd, în urma aprobării Hotărîrii de Proiect a Consiliu­lui Local ce prevede asigurarea unui transport în comun adecvat pe tronsonul respectiv, toate problemele legate de acest aspect vor fi aduse la normal. Proiectul supus dezbaterii consilierilor prevede alocarea de autobuze și maxi-taxi pentru a deservi mai eficient cetățenii care sînt nevoiți să facă naveta zilnic. "Vom pune la punct un serviciu de transport în comun pentru călătorii ce străbat satele ce aparțin de comuna Mărăcineni și care vin în fiecare zi în Buzău. Bineînțeles, autobuzele vor fi ale societății Transbus S.A., iar cele de maxi-taxi vor fi mai dese, avînd orare fixe. Vrem prin aceasta să venim în întîmpinarea problemelor semnalate de cetățeni", precizează primarul Constantin Boșcodeală.

Încă un pas
Odată cu asigurarea transportului în comun direct din oraș, spre comunele din jur, în cazul nostru în satele aferente Mărăcineniului, se face un pas semnificativ în apropierea ridicării la rang de me­tro­polă a Buzăului. Ca în mai toate orașele mari ale țării, prima dată, facilitarea căilor directe de transport în comun, pentru satele din jur, au premers cursului firesc atingerii dezideratului de extindere a spațiului urban existent.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 12:31:23    Titlul subiectului: 115010

Conform ziarului Adevarul, incepand de luna viitoare traseul 2 va fi prelungit pana in comuna Maracineni, in satele Capatanesti si Potoceni.

Intentia in sine pare buna, insa eu am cateva probleme:

- prin prelungirea traseului cu INCA 5 kilometri, practic traseul 2 isi DUBLEAZA lungimea. Actualmente, pentru a asigura o frecventa de 30 de minute intre autobuze era nevoie de 2 autobuze pe traseu, caci parcurgerea traseului lua cam 20-25 de minute si se mai stationa la capat pana se facea ora de plecare in alta cursa; la un traseu dublu, cred ca ar trebui sa fie minim 4 autobuze pe traseu si nu inteleg de unde vor lua autobuze in plus, cele 30 actuale fiind utilizate oricum; doar sa vina si privatii cu vreun autobuz, cum e cel despre care v-am spus ca a aparut DEJA pe acest traseu.
Sau poate se mareste intervalul dintre autobuze la 60 de minute, ceea ce ar fi groaznic.
- pana acum stiam ca autobuzele pleaca de la Pod Maracineni "la fix" si "la si jumatate" iar in MicroIII ajungeau "la si 4 minute" si "la si 34 de minute", caci distanta era mica si drumul relativ liber. Insa acum, daca autobuzle vor pleca din Potoceni, vor parcurge vreo 4-5 kilometri pe un drum ingust si intens circulat, asa ca va deveni o problema estimarea corecta a orei de sosire. Cum am de prins un tren, ma tem ca voi fi nevoit sa merg pe jos sau chiar cu duba atunci cand ma grabesc... Evil or Very Mad

http://adevarul.it/node/7355

"BUZĂU. De luna viitoare, traseul autobuzului 2 care circulă prin municipiul Brăila va fi prelungit cu cinci kilometri, pentru a cuprinde satele Mărăcineni, Căpățânești și Potoceni."

Nota: Luati aminte la "profesionalismul" celor de la ziar, care confunda Buzaul cu ... Braila Laughing Asta da zona metropolitana, Buzau - Braila...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 13:25:08    Titlul subiectului: 116690

Cu mai mult timp in urma s-a deschis in Buzau magazinul Dedeman, situat pe centura ocolitoare a municipiului.

Pentru accesul clientilor si al angajatilor, traseul liniei 2 de autobuze a fost modificat pentru a trece prin fata magazinului cu pricina.

Nu stiu daca si dubele de pe linia-clona 2M trec sau nu pe la Dedeman.



HARTA 2009-09-11dus-intors.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.55 kb
 Vizualizat:  de 21119 ori

HARTA 2009-09-11dus-intors.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 12:36:41    Titlul subiectului: 120965

Cu diverse ocazii sau evenimente, o portiune importanta din bulevardul Nicolae Balcescu este inchisa circulatiei auto.
Este vorba de portiunea care incepe la intersectia bulevardelor Nicolae Balcescu si Spiru Haret si se termina la intersectia bulevardelor Nicolae Balcescu cu Alexandru Averescu, in fata renumitului parc Crang si a stadionului Gloria.

Bucata respectiva de bulevard care este inchisa circulatiei este folosita pe post de loc de promenada, fiind un bulevard larg, ingrijit, strajuit de foarte multi arbori inverziti, cu bancute etc etc.
Pentru promenada se inchide vara, in anumite perioade, cred ca pe perioada vacantei scolare.

Alte situatii in care portiunea in cauza se inchide circulatiei sunt, de exemplu, pregatirea si parada efectiva de 1 Decembrie, dar si ... facilitarea accesului presedintilor sectiilor de votare la sediul Prefecturii pentru depunerea sacilor cu buletine de vot si a proceselor verbale corespunzatoare.

Inchiderea circulatiei afecteaza traseul liniei 7 care de la intersectia bulevardelor Nicolae Balcescu si Spiru Haret circula pe bulevardul Spiru Haret si apoi pe bulevardul Alexandru Averescu, comun cu linia 8.

Oarecum surprinzator, pe portiunea inchisa nu este amplasarta decat o singura statie, "Crang", in care autobuzul 7 oprea doar pe sensul de mers spre Micro 14.

Personal mi se pare ciudat ca n-au mai pus inca o statie pe distanta dintre intersectia bulevardelor Nicolae Balcescu si Spiru Haret si pana la intersectia bulevardelor Nicolae Balcescu cu Alexandru Averescu, cu atat mai mult cu cat e vorba de o zona cu blocuri care cred ca genereaza un flux mare de calatori. Daca tot nu sunt statii pe portiunea aia, ma intreb care e rostul de nu-l lasa permanent si pe 7 pe acelasi traseu cu linia 8.

Iata 2 schite, una cu traseul "normal" al liniei 7, alta cu traseul "deviat".



Normal.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.47 kb
 Vizualizat:  de 20333 ori

Normal.JPG



Deviat.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.98 kb
 Vizualizat:  de 20333 ori

Deviat.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2010 13:53:35    Titlul subiectului: 121913

O lista cu traseele Transbus extrasa din "Pagini Aurii - Buzau - 2002/2003".

Fiind vorba de editia 2002/2003, inclin sa cred ca e vorba de traseele Transbus la nivelul anului 2001.

E amuzanta formularea, cica "Lista mijloacelor de transport", nu "Lista traseelor de transport", cum ar fi logic... Laughing Ar fi fost nemaipomenit sa avem intr-adevar o lista a mijloacelor de transport ale anilor 2001/2002, sa se vada "progresul" ... negativ din "epoca" Boscodeala, sub care a proliferat sistemul maxi-taxi-urilor capusa... Evil or Very Mad

Revenind strict la lista de fata, fac cateva observatii:

- Nu exista linia 10, in schimb continua sa fie operata de Transbus linia 4, linie care prin 2006-2008 ajunsese sa fie exclusiv dubizata;
- In acei ani nu exista niciun traseu catre "Pod Vadu Pasii", traseele oprindu-se fie la "(Grup) Romet" (linia 1), fie la "Liceul Al. Marghiloman" (actuala statie "Liceul nr. 1") (linia 5); probabil ca strazile din zona erau si mai varza decat acum si nu riscau sa rupa autobuzele in ele...
- Traseul 5 diferea de actualul traseu 5 prin 2 aspecte:
a) autobuzele circulau pe b-dul N. Balcescu, de la Catedrala pana la Crang, iar acum circula pe b-dul Unirii (Sud)
b) acum linia trece pe traseul Contactoare-Micro III-XXL-Episcopie-Catedrala, varianta care a intrat in vigoare prin 2008, mai inainte traseul fiind Contactoare-Bazar-Catedrala etc.
- Statia "Liceul nr. 3" din aceasta lista cred ca e actuala statie "Depou CFR".

Ca o paranteza, va indemn sa cautati editiile mai noi sau mai vechi ale "Pagini Aurii" aferente judetelor voastre, poate gasiti pe acolo ceva informatii similare, despre traseele de la voi din anii trecuti.



ListaTrasee.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.23 kb
 Vizualizat:  de 20136 ori

ListaTrasee.jpg



ListaTrasee2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.71 kb
 Vizualizat:  de 20136 ori

ListaTrasee2.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 27 Feb 2010 18:28:09    Titlul subiectului: 124127

Ceva modificari la o parte din trasee. Sursa: "Adevarul de seara", editia din 27.02.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/buzau/Modificari_in_traseele_autobuzelor_0_215978588.html

"Modificări în traseele autobuzelor

Navetiștii din satul Mătești și buzoienii care lucrează în Mărăcineni vor avea la dispoziție mijloace de transport, din jumătate în jumătate de oră.

Edilii Buzăului și ai comunei Mărăcineni au constituit o asociație de dezvoltare intercomunitară, special pentru derularea unui proiect de extindere a liniilor de transport public urban. Mai precis, din luna martie, autobuzele 2 și 3 ale societății Transbus vor avea trasee mai lungi, care vor acoperi zone cu obiective economice unde lucrează mulți navetiști.

Linia 2 se va extinde până la podul Mătești, de pe raza comunei Săpoca. Deocamdată, autobuzul de pe această rută are capăt de linie la Casa de Cultură din Potoceni însă din martie va avea un traseu mai lung cu trei kilometri, segment care va fi prevăzut cu două stații noi de autobuz.
"Autobuzul doi oprește în opt stații, la Mărăcineni, Căpățânești, Săpoca și limita cu satul Mătești, însă erau foarte mulți navetiști de dincolo de această intersecție", ne-a declarat Dumitru Constantin, primarul din Mărăcineni.

O altă noutate o reprezintă prelungirea traseului autobuzului 3 pe ruta Buzău - Gura Câlnău, segment de trei kilometri din Drumul European 85, spre Vrancea, unde s-au dezvoltat foarte multe reprezentanțe auto și unități de alimentație publică.

Stații vor fi la General Autocom și Autorolla, unde va fi și capătul de linie. Autobuzele vor circula la un interval de cel mult 30 de minute între ele.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 03 Mar 2010 11:11:14    Titlul subiectului: 124233

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=33557

Nr. 3528 de marti, 2 martie 2010

"Se înmulțesc asociațiile intracomunitare

"Cartierul Mărăcineni" prinde contur
Ceea ce părea doar un proiect pe hîrtie, acum tinde să devină realitate: vom avea transport în comun direct în viitorul "cartier" Mărăcineni

articol de: (Iulian Gavriluță)

Consiliul Local a aprobat în ultima ședință constituirea unei noi asociații de dezvoltare intracomunitare: "Buzău - Mărăcineni", care alături de cea de la Monteoru, și de utilități pentru comunele din județ, este a treia de acest fel. Prin votarea pozitivă a proiectului de hotărîre, se vrea în principal atragerea de fonduri importante, europene și naționale pentru extinderea facilităților de transport a celei mai apropiate și aglomerate comunități de lîngă oraș.

Transport în comun extins
Potrivit Legii serviciilor comunitare de utilității publice și a Legii serviciilor de transport public local, s-a aprobat extinderea transportului în comun. De asemenea, în incinta Palatului Comunal, s-a pus sediul asociației, pe baza unui contract de comodat. Structura cu personalitate juridică de drept privat și de utilitate publică s-a constituit cu scopul gestionării în comun a serviciului de transport public de persoane pe raza teritorială a celor două unității administrative. Măsura este una de bun augur, dacă este să ne gîndim că zilnic trec mii de oameni spre oraș, din loca­litățile ce aparțin de comuna respectivă.

Mărăcineni, viitor cartier?

Zvonacii spun că acesta e doar un pas pentru viitoarea zonă metropolitană în care va intra și Mărăcineniul. "Asociația va gestiona în comun transportul local de persoane, precum și proiectarea, executarea lucrărilor de investiții în infrastructura tehnico-edilitară aferentă sistemelor de transport public local într-o concepție unitară, corelată cu programele de dezvoltare economico-sociale a unităților administrativ-teritoriale asociate", precizează primarul Constantin Boșcodeală. Așa cum se întîmplă peste tot în țară, infrastructura și transportul puse la punct, sînt primele care realizează unirea propriu-zisă dintre două comunități de cetățeni, să sperăm că la noi, această inițiativă va aduce un plus, din toate punctele de vedere, orașului și nu-l va trage în jos, cum spun unele surse din cadrul administrației locale.
"

Asa, au facut ceva hartogarie, inteleg. Dar pe cand ceva concret? Taxatoarele de pe autobuzele Transbus nu stiau nimic de asta, iar autobuzele de pe linia 2 continua sa circule doar pana la Pod Maracineni si nu pana la Potoceni, asa cum se afirma in articolul citat mai sus de Ovidiu (Amiralul Byrd).

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 16:15:23    Titlul subiectului: 125141

Reintra in vigoare de pe 03.04.2010 masura de a transforma în zonă pietonală pe timpul week-end-urilor porțiunea dintre Prefectură și Poarta Crîngului a bulevardului Nicolae Bălcescu, acest lucru afectand traseul liniilor 7 de autobuz si 7(M) (clona) de maxi-taxi care in acele intervale vor circula comun cu linia 8, pe Spiru Haret.

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=34060

Nr. 3551 de luni, 29 martie 2010

"Din week-end, se oprește circulația pe bulevard

Mai multă liniște pe bulevard
Din 3 aprilie, bulevardul Bălcescu va deveni exclusiv pietonal

articol de: (T.T.)

Începînd cu data de 3 aprilie, așa cum ne-a obișnuit în fiecare an, Primăria va transforma porțiunea dintre Prefectură și Poarta Crîngului, a bulevardului Nicolae Bălcescu, în zonă pietonală. Astfel, pe toată perioada verii, de sîmbăta de la ora 11:00 și pînă luni la ora 04:00, bulevardul se va transforma într-un loc unde vom putea ieși la plimbare sau unde ne vom aduce copiii pentru a se plimba cu rolele sau bicicleta. Această idee a venit acum cîțiva ani, în sprijinul protejării castanilor care începuseră să se usuce, din cauza gazelor ieșite pe țevile de eșapament. De acest lucru, însă, beneficiază și locuitorii blocurilor din acea zonă, care nu vor mai fi nevoiți să asculte, cel puțin pentru o vreme, motoarele turate ale motocicletelor de viteză, ce tulburau somnul pînă la ore tîrzii în noapte. Nici "liliecii" care mergeau cu 5km/oră, cu geamurile mașinilor larg deschise, de unde răsunau manelele, nu vor mai putea circula în week-end pe această porțiune de bulevard. O oază de liniște se pregătește să apară de la sfîrșitul acestei săptămîni, iar marea majoritate a cetățenilor din oraș se pregătește să o salute.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 11:43:30    Titlul subiectului: 126922

Datorita unor lucrari pe strada Alexandru Marghiloman linia 6 a fost deviata, facand un mic ocol, astfel ca de la intersectia strada Alexandru Marghiloman/Aleea Sporturilor autobuzele circula pe Aleea Sporturilor pana la intersectia Aleea Sporturilor/str. Dorobanti, apoi pe str. Dorobanti pana la intersectia str. Dorobanti/strada Alexandru Marghiloman de unde isi reia traseul de baza pe strada Alexandru Marghiloman.

Nu a fost nevoie de reamplasarea sau infiintarea de statii temporare intrucat toata devierea are loc in intervalul dintre 2 statii.

Bineinteles ca in "traditia" locala buzoiana nimeni nu a anuntat nimic, niciun afis, asa ca, aflandu-ma in autobuzul 6 am constatat cu stupoare ca la un moment dat autobuzul isi schimba intinerariul si am crezut ca m-am suit intr-un autobuz "gresit", 2 sau 8, desi la cat de rar circula autobuzele la Buzau e cam greu sa le incurci, pe sistemul "Daca e dimineata e linia 2, daca e seara nu poate fi decat 6"... Laughing Ma mai amuz, dar transportul local buzoian e, cred, printre cele mai jalnice din tara din cauza intereselor unora de a-l mentine asa si a dezinteresului altora de a face vreo imbunatatire...

Bunaoara, am solicitat taxatoarelor sa ridice si ele problema lipsei orarelor si am oferit o solutie de compromis intre lipsa totala a afisarii orarelor in statii si afisarea lor, am solicitat ca orarele tuturor liniilor sa fie tiparite pe 2 foi A4 si lipite pe cabina soferului astfel incat calatorii interesati sa si le poata nota; raspunsul a fost edificator, cica nu e foarte greu sa calculezi orarul pentru linia 5, de exemplu, prima cursa e la 05:57 si apoi din 27 in 27 de minute ... Rolling Eyes Evil or Very Mad

Iata mai jos vedere de ansamblu a hartii traseelor cu indicarea zonei afectate si apoi un detaliu local.



HartaTransbus2009-12-07 NET.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  415.92 kb
 Vizualizat:  de 19139 ori

HartaTransbus2009-12-07 NET.png



zona.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.76 kb
 Vizualizat:  de 19139 ori

zona.png



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 03 Iun 2010 16:07:49    Titlul subiectului: 127909

Ieri am mai avut o surpriza placuta, cei de la Transbus au afisat in autobuze, pe peretele cabinei soferului, pe langa orarele tuturor celor 10 linii, si o harta a traseelor Transbus.
Harta nu prea imi place, nici ca design - mi se pare destul de "imbacsita", greu de urmarit si inteles - nici ca acuratete, lipsesc foarte multe statii... Rolling Eyes

Dar e totusi un progres si trebuie apreciat ca atare. Eu le-am trimis pe mail si harta desenta de mine, cu precizarea expresa ca o pot folosi gratuit si ca ma angajez sa le fac cat mai repede eventuale corectii daca sesizeaza eventuale neconcordante intre desen si situatia de pe teren, insa obiectiv vorbind, harta mea mi se pare mai buna, cel putin in acest moment, sunt curios daca vor lua in calcul utilizarea ei.



Harta-P1320974.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.43 kb
 Vizualizat:  de 18923 ori

Harta-P1320974.jpg



Harta-Mare.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Harta-Mare.zip
 Mărime fișier:  1.61 MB
 Descărcat:  de 1174 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 07 Sep 2010 10:16:47    Titlul subiectului: 133014

De ieri, 06.09.2010, au intrat in vigoare modificarile la traseele Transbus.

Astfel linia 2 a fost prelungita cativa kilometri prin comuna Maracineni pana in satul Matesti, unde intoarce la Pod Matesti.

Linia 3 a fost prelungita astfel incat pe sensul spre Micro 3, de la Rond XXL autobuzul isi continua traseul spre Pod Maracineni si apoi mai departe, inainte, pe DN85 pana la Autorola. La intoarcere linia 3 are traseul identic pana la Rond XXL, unde face stanga si reintra pe traseul "vechi", la capatul de linie Micro 3.

Daca prelungirea traseelor este un lucru extrem de bun si de laudat, punerea in practica s-a facut intr-un mod execrabil, in sensul ca nu s-a anuntat in niciun fel nici modificarea traseelor si nici noile orare, astfel ca multi calatori, printre care si eu, ne-am luat o mare teapa ieri, asteptand ca prostii in statie autobuzul care n-a mai venit nici la ora stiuta, nici intr-un interval de vreo 10 minute dupa; cum aveam un tren de prins si timpul deja era scurt, am fost silit de imprejurari sa urc intr-o cotineata de maxi-taxi cu care sa ajung in cele din urma la Gara.

Seara, la intoarcere, am cerut lamuriri, despre motivul pentru care nu a circulat acel autobuz de 06:30 si ... surpriza! abia asa am aflat de modificarea traseelor si orarelor! Cand am cerut amanunte despre noile orare ale liniei 2, am primit o bajbaiala, in sensul ca fiind intr-un autobuz pe linia 6, taxatoarea nu stia programul liniei 2! Totusi a fost amabila si s-a interesat si a reusit dupa cateva minute sa deduca orarul, pe sistemul "Pleaca din Gara la 06:00, deci la 06:50 din Matesti, deci la xx:xx din Gara, deci la yy:yy din Matesti" s.a.m.d. ...

Pana la urma am inteles ceva de genul ca semicursa este de 50 de minute si ca sunt 3 autobuze pe traseu, rezultand un interval de succedare minunat, pe "specificul" local: 33 de minute ! Adica autobuzele circula din 33 in 33 de minute, mai mare "placerea" sa "deduci" un astfel de orar in lipsa afisarii in statii... Macar puteau sa faca si ei un interval decent, usor de calculat, 30 sau 40 de minute, dar nu 33...

Sunt convins ca Transbus-ul si-a auto-tras o mare teapa, in conditiile in care pretul biletelor s-a egalizat, in conditiile in care multi calatori si-au luat plasa, majoritatea nu vor fi atat de nebuni incat sa "banuiasca" orele de trecere prin statii si se vor urca "cuminti" la maxi-taxi, sporind incasarile leprelor...

La modul asta se desfasoara transportul "modern si civilizat" la Buzau, in profund dispret fata de calatori.. Evil or Very Mad

Pana la urma, lamurit cat de cat in privinta noului orar, am decis sa astept cateva zeci de minute in statie un 2 ca sa ma plimb cu el pana la capatul de la Matesti, ca sa-mi fac o idee despre portiunea de traseu suplimentara.
Iinitial am intentionat sa filmez parcursul de intoarcere din Matesti pana la Pod Maracineni pentru a-l pune in Arhiva Video, insa la ora 20:10 cand era intoarcerea deja se innoptase si am renuntat la filmare, desi vorbisem cu soferul si taxatoarea in acest sens; urmeaza sa dedic o zi speciala pentru filmare si recunoasterea traseului pe jos pentru a actualiza harta traseelor si pozitionarea statiilor pe traseu.

Din ce am constatat, autobuzul 2 face cam 20 de minute de la Matesti pana la statia de unde urc eu de obicei, asa ca azi am zis sa incerc sa vad ce si sum, daca mi-e convenabil pentru mers la Gara; ghinion! autobuzul cred ca trecuse deja, asa ca iar m-am inghesuit la cotineata maxi-taxi Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Dupa cum pare treaba, nu am niciun autobuz care sa-mi fie convenabil, daca plec cu oricare dintre cele cu ore de plecare inaintea orei de plecare a trenului, as ajunge in gara cu ... vreo 30 de minute inainte de plecarea trenului, in conditiile in care pe jos fac cam 25 de minute de aacasa pana la Gara... ca atare, cred ca voi trece la cel mai ecologic mijloc de transport, cel "la purtator", adica propriile picioare, mersul pe jos sau, in zilele ploiase masina personala... si uite asa se face transportul modern si civlizat in Tiganistan-ul nostru drag.. Evil or Very Mad

Ca un punct bun, locuitorii din Maracineni si Matesti pareau foarte incantati de aparitia autobuzelor pe trasee, multi se aratau interesati de pretul abonamentelor, probabil ca localnicii erau satui pana peste cap de cotetele maxi-taxi si chiar se vor indrepta masiv spre autobuze.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community