Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru tramvai din Reșița

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 90
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 09:18:18    Titlul subiectului: ergherheheth 8543 Răspunde cu citat (quote)

Linia de tramvaie Stavila care a fost inchisa imediat dupa ce a fost construita a fost redeschisa din vara, la 3-4 zile dupa ce s-a schimbat primarul. Vechiul primar care a avut toate mandatele de dupa comunism pana la acesta de acum locuieste in "Muncitoresc" unde sunt numai case si nu ii convenea galagia facuta de tramvai, desi acolo linia este aproape noua si nu prea face galagie. Bineinteles nu a fost motivat gestul de a opri linia, asa cum nu a fost motivat faptul ca nu a acceptat fabrica de cauciucuri "Continental" care oferea 5000 de locuri de munca, nu a acceptat alt furnizor de CATV in afara de Terra-Sat, nu a acceptat McDonalds, dar sa ne oprim la transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2014
Mesaje: 5296
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Mar 2006 15:27:07    Titlul subiectului: Infrastructura pentru tramvai din Reșița 19242 Răspunde cu citat (quote)

Sa va prezint acum succint starea liniei.
Cea mai mare parte este facuta in sistemul oarecum "clasic", cu longrine de beton. Reteaua a fost construita destul de recent, iar tramvaiele nu circula chiar cu viteza, asa ca aceste longrine se comporta inca excelent, lucru laudabil.
La curbe si la capetele de linie, unde sunt portiuni curbe, s-a folosit sistemul de "distantiere" d-alea din metal, folosite si la RATB, astea nu prea imi plac, mai devreme sau mai tarziu cred ca pot produce probleme, desi inca se comporta bine.
Prima poza este facuta la capatul de la Piata N. Balcescu.
A doua este in zona "Universitate".
Apoi alte doua poze, facute la capatul de la RENK.
Trebuie mentionat ca la fiecare capat exista o linie suplimentara de stocare care poate fi folosita si pentru eventuale "depasiri" ale vreunui vagon defect.



LINII-06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.63 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

LINII-06.jpg



LINII-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.38 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

LINII-01.jpg



3-linii-05_204.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.46 kb
 Vizualizat:  de 11648 ori

3-linii-05_204.jpg



4-linii-02_101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42 kb
 Vizualizat:  de 11648 ori

4-linii-02_101.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2014
Mesaje: 5296
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Mar 2006 15:31:14    Titlul subiectului: 19245 Răspunde cu citat (quote)

Cateva imagini cu reteaua, in zona "Universitate".


RETEA-06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.37 kb
 Vizualizat:  de 13496 ori

RETEA-06.jpg



RETEA-03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.67 kb
 Vizualizat:  de 13496 ori

RETEA-03.jpg



RETEA-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.14 kb
 Vizualizat:  de 13496 ori

RETEA-02.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 90
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2006 16:03:32    Titlul subiectului: 24086 Răspunde cu citat (quote)

In urmatorul "pdf", referitor la alocarea bugetului pe anul 2006 societatii comerciale PRESCOM S.A., puteti gasi o anexa in care sunt scrise proiectele pentru acest an al firmei PRESCOM. Deci de aici puteti vedea ce se va schimba in Transportul Local Resita:
http://www.primaria-resita.ro/modules/CmodsDownload/upload/Hot%E3r%E2ri_ale_Consiliului_Local/2006/HOTAR%C2REA_NR._73.pdf
Am si eu o intrebare, ce vrea sa insemne: "Sectionare traseu tramvai in bucla intim (cale rulare si fir contact). Bucla intim este prima din oras si nu mai este folosita de prin '90, dar exista chiar daca tramvaiul trece prin mijlocul ei. Explicati-mi si mie va rog, ce va fi aceasta sectionare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2014
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Iun 2006 17:25:57    Titlul subiectului: 000000 24410 Răspunde cu citat (quote)

La Resita este linie de tramvai cu sinele montate/inglobate in longrine de beton armat. Asa sunt si in Galati,Braila,Constanta,etc..
Aceste linii...e adevarat, sunt oarecum sigure in privinta mentinerii ecartamentului in timp fara aparitia abaterilor. Dar...au si ele o hiba: vara, sinele de rulare fac niste cocoase de toata frumusetea din cauza dilatarii. Iar iarna...crapa. E mai greu de montat compensatori pe aceste tipuri de cai de rulare.
************************
Iata cam cum arata sectiunea prin longrina cu sinele de rulare asamblate !



fara titlu longrina.GIF
 Descriere:
Sectiune-schita- prin longrina caii de rulare a tramvaielor
 Mărime fișier:  4.84 kb
 Vizualizat:  de 13995 ori

fara titlu longrina.GIF


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2014
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 21:20:20    Titlul subiectului: utzuztuzuutz 24869 Răspunde cu citat (quote)

Romania Libera, 2006-06-09
Vibratiile produse de tramvaie afecteaza cladirile
RESITA. Autoritatile locale de la Resita se confrunta cu o avalansa de reclamatii de la cetateni, din cauza ca tramvaiele vechi, cumparate de municipalitate din Germania cu numai un euro bucata, produc stricaciuni cladirilor. Tramvaiele au fost scoase din uz in Germania, pe motiv ca sunt vechi din anul 1960.
Cladirile si blocurile de locuinte pe langa care trece tramvaiul au inceput sa vibreze, au aparut fisuri si crapaturi. O prima masura luata de autoritati a fost impunerea unei viteze maxime de 5 km la ora, dar fisurile continua sa creasca, fiindca nimeni nu respecta aceasta decizie. Unii locuitori de la casele de pe Bulevardul Revolutia din Decembrie, sunt disperati. In momentul in care un tramvai trece pe bulevard, toate obiectele incep sa vibreze si sa se miste.

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 90
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 23:43:08    Titlul subiectului: 24892 Răspunde cu citat (quote)

Este un tronson de cale de cca 3 km pe care ar trebui sa mearga cu 5 km/h. Nu prea ai cum sa mergi atat de mult cu 5 km/h. In orice caz acolo s-a intamplat faza a doua, cu vatmanul nebun care mergea cu vreo 70 km/h Very Happy.
_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
COSMA_



Data înscrierii: 17/Ian/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Resita

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 21:11:34    Titlul subiectului: Re: utzuztuzuutz 104444 Răspunde cu citat (quote)

bercenicity a scris:
Romania Libera, 2006-06-09
Vibratiile produse de tramvaie afecteaza cladirile....
....Autoritatile locale de la Resita se confrunta cu o avalansa de reclamatii de la cetateni, din cauza ca tramvaiele vechi, cumparate de municipalitate din Germania cu numai un euro bucata, produc stricaciuni cladirilor... Tramvaiele au fost scoase din uz in Germania, pe motiv ca sunt vechi din anul 1960.


1. Vibratiile provin de la sistemul de sine care in ani '80 au fost construite in foarte mare graba, deoarece trebuia sa fie linia terminata pana la sosirea anuntata a faimosului nostru Conducator de pe vremea acea.....asta e cauza vibratiilor produse de tramvaiele din Resita nu tramvaiele in sine....O alta cauza sunt camioanele de mare tonaj care de cand cu Febra Fierului Vechi trec zilnic incarcate cu cate 40 tone dupa ele.........Nu Tramvaiele sunt cauza ... Smile .....

2, Tramvaie cumparate cu un euro ? ... Da asa a fost dar nu ca ata ar fi valorat, aceste tramvaie sant de fapt DONATII facute de un ClubFAN de pensionari( fosti VATMANI iesiti la pensie) din Germania, Austria care achizitioneaza tramvaiele ce iasa din uz (NU toate, ci unele modele, serii limitate sau pe cale de disparitie, pt a nu disparea cu totul in industria de reciclare), si le doneaza unor municipalitati din Europa de est pt a mai avea satisfactia ca acele tramvaie mai circula inca....Cateodata ei fac excursi in grup in Romania, Bulgaria, Ungaria...etc... si se duc sa mai priveasca aceste tramvaie ale tinereti lor ...
3. NU sant tramvaie scoase din uz pe motiv ca sunt VECHI care au fost aruncate de Germani, ci sant atent selectionate dintre cele mai bune si acestea sunt donate.....am fost acolo in 2005 si am vazut acel parc si acei oameni minunati care iubeau tramvaiele.... Tot ce doreau ei era ca aceste tramvaie sa circule si sa nu fie inca topite pt fier vechi.....

_________________
http://www.ono41.ro/forum/index.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
COSMA_



Data înscrierii: 17/Ian/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Resita

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 21:18:51    Titlul subiectului: 104446 Răspunde cu citat (quote)

Debarcare tramvaie pe podul din Stavila..... 2004


DEBARCARE 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.09 kb
 Vizualizat:  de 10692 ori

DEBARCARE 1.jpg



_________________
http://www.ono41.ro/forum/index.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Sep/2014
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 22 Sep 2009 15:18:27    Titlul subiectului: 117307 Răspunde cu citat (quote)

" Se toarnă asfalt între liniile de tramvai"

Autor: Oana Carasâz
Data: 22 sep 2009

"Lucrările se efectuează pe porțiunea dinspre Centrul Civic spre Intim."

"Reșițenii care circulă cu tramvaiul au avut parte astăzi de o surpriză. Ei au mers mai mult decât de obicei. Din cauza unor lucrări făcute în Triaj, tramvaiele care circulă dinspe Centrul Civic spre Intim trebuie să oprească preț de câteva minute."

„Au fost demarate lucrările de refacere a tronsonului dintre liniile de tramvai. Acestea vor continua în tot orașul, acolo unde sunt probleme, a declarat Ilie Matei, șeful Serviciului de Gospodărire și Întreținere a Patrimoniului."

"Pe această porțiune de drum, lucrările se vor efectua pe o perioadă de aproximativ două săptămâni."


sursa: http://www.adevarul.ro



deschidere resita 1 web.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.2 kb
 Vizualizat:  de 9810 ori

deschidere resita 1 web.jpg



deschidere resita 3 web.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.56 kb
 Vizualizat:  de 9810 ori

deschidere resita 3 web.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Mai multe informatii aici: http://stefandache.blogspot.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EinarN



Data înscrierii: 30/Dec/2010
Ultima vizita: 25/Noi/2012
Mesaje: 8
Locație: Duisburg (Germania)

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 13:09:21    Titlul subiectului: 138235 Răspunde cu citat (quote)

Longrinele de beton ar trebui date afara.

Astea nu sînt un sistem "clasic", ci un sistem ieftin si rapid în constructie dar ineficient în ceea ce priveste siguranta traficului, intretinerea liniei si amortizarea.

Sînt puse direct pe un terasament de piatra. Nu au nici un fel de amortizare. Nici nu este de mirare ca toate vibratiile de rulaj se propaga în cladiri ceea ce duce la pagube. Cred ca daca ar merge tramvaiele pe ele cu 50 km/h asa cum mergem noi aici, ar fi cutremur la fiecare tramvai ce trece.

Sînt de 21 de ani în Germania, lucrez din 1992 tot ca vatman si aici cum al lucrat în Resita si credeti-ma nu am mai vazut nici unde acest sistem, excluzînd fosta Germanie Democrata unde si aici între timp au fost schimbate cu un terasament amortizor bituminat cu traverse clasice si distantoare de metal încorporate în terasament.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2014
Mesaje: 5296
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 18 Apr 2011 14:47:53    Titlul subiectului: 142707 Răspunde cu citat (quote)

http://www.adevarul.ro/locale/resita/Debut_de_saptamana_cu_lucrari_la_liniile_de_tramvai_din_oras_0_464953714.html

"Debut de săptămână cu lucrări la liniile de tramvai din oraș

18 aprilie 2011

Autor: Mianda Mladin

Reșița

Lucrări la carosabil

Șoferii cărășeni au motiv să fie mai relaxați. Starea deprorabilă a drumului, mai ales în zona Triaj, unde recent un taximetrist și-a pierdut viața, a convins municipalitatea să înceapă lucrările de plombare a carosabilului.

„S-au apucat cam târziu, dar bine că se asfaltează. Pe lângă linia de tramvai din tot orașul sunt gropile una lângă cealaltă“, spune Victor Murgu, de 45 de ani, din Reșița. Pentru reabilitarea carosabilului, trotuarelor, amenajare de parcări și piste de biciclete consilierii locali ai municipiului Reșița au alocat 1.600.000 de lei. Reprezentanții Prescom spun că circulația tramvaielor nu este afetată de aceste lucrări."

_________________
Harta traseelor si orarele autobuzelor Transbus Buzau.
http://srlbuzau.com/transbus-sa/harta-trasee
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Dum 24 Apr 2011 13:55:36    Titlul subiectului: 142875 Răspunde cu citat (quote)

Lucrările au fost executate. Cum ?

"Primaria nu plateste lucrarile facute de mantuiala
REȘIȚA - Municipalitatea a decis să nu achite contravaloarea lucrărilor de reabilitare a carosabilului, din Triaj. Reșițenii s-au obișnuit să aibă parte de plombe în drumuri, care astăzi sunt puse, iar mâine se macină ca și cum ar fi de cine știe câtă vreme.
Iar exemplele au abundat în special pe tronsoanele de drum reabilitate anul trecut, care erau în administrarea celor de la Drumuri Naționale, care ne-au promis că vor verifica și vor lua măsuri. Însă lucrurile au rămas doar la stadiul de promisiune.
Se pare însă că Primăria Reșița nu va face concesii la capitolul drumuri și refaceri, pentru că zilele trecute a luat o decizie fără precedent pentru municipiu.
„Ca urmare a verificărilor dispuse de către primarul municipiului Reșița (Mihai Stepanescu – n.r.) în ceea ce privește lucrarea de reabilitare a carosabilului din zona Triaj, efectuată de către SC Hidroconstrucția Sebeș SA, facem precizarea că această lucrare nu corespunde calitativ. Menționăm că nu s-a achitat nici o sumă aferentă acestei lucrări din partea Direcției pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului și nici nu se va achita până ce aceasta nu va fi corespunzătoare din punct de vedere calitativ. Sperăm ca pe viitor această situație să nu se mai repete și cerem scuze pentru această stare de lucru“, se arată într-un comunicat remis redacției.
Antoniu Mocanu"


Sursa: http://www.caon.ro/primaria-nu-plateste-lucrarile-facute-de-mantuiala/907653
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2014
Mesaje: 5296
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 12 Aug 2011 11:24:59    Titlul subiectului: 147603 Răspunde cu citat (quote)

Se pregateste terenul ?!? Rolling Eyes

http://www.adevarul.ro/locale/resita/adevarul_banat-fara_tramvai_in_resita-Primaria_Resita-firma_Ro-A-Tir_din_medias-Ionela_Covaci-zona_Renk_din_resita-Emanuel_Chisu-Gheorghe_Marchis-Prescom_Resita-firma_Bratner_din_resita_0_534546623.html

"Reșițenii rămân azi fără tramvai din cauza lucrărilor la linia de rulare

12 august 2011

Autor: Mianda Mladin

Reșița
Lipsa tramvaielor a fost compensată cu autobuzele firmei Ro-A-Tir

O firmă din Mediaș a câștigat licitația organizată de autoritățile locale pentru atribuirea serviciului de transport în comun. Noul administrator s-a pus deja pe treabă si face lucrări la linia de rulare, motiv pentru care tramvaiele au fost înlocuite de autobuze.

La începutul lunii iunie, administrația locală a concesionat serviciul public de transport în comun unei firme din Mediaș, Ro-A-Tir. Acest lucru s-a întâmplat în urma faptului că societatea Prescom a intrat în insolvență. În urmă cu câteva săptămâni, administrația reșițeană a organizat licitația publică pentru atribuirea servicicului, iar din informațiile primite de la Marius Bălean, purtătorul de cuvânt al Primăriei Reșița, firma din Mediaș este câștigătoare.

Încă din perioada în care administratorul serviciului era unul provizoriu, s-au început lucrări la linia de rulare a tramvaielor. Ionela Covaci, directorul punctului de lucru din Reșița, a precizat faptul că în urma demărării lucrărilor s-a constatat că este nevoie de o lucrare mai amplă. „Este în sarcina noastră siguranța rutieră și a cetățenilor și am luat decizia de a executa mai multe lucrări la linia de rulare a tramvaielor“, a spus Ionela Covaci.

Zona Renk, afectată

Circulația tramvaielor este oprită azi din cauza unor astfel de lucrări de reparații în zona Renk. Transportul călătorilor va fi asigurat prin suplimentarea numărului de autobuze, care vor circula conform graficelor de transport ale tramvaielor. În ceea ce privește investiția, reprezentantul din Reșița spune că banii vin din bugetul firmei și deocamdată nu se poate vorbi de o sumă fixă, deoarece în viitorul apropiat astfel de lucrări se vor mai face în oraș.

„Lucrarea în sine este una de amploare. Deocamdată nu putem face o evaluare exactă a sumei investite, decât la finalizare“, a mai spus Ionela Covaci. Pentru ca activitatea zilnică a reșițenilor să nu fie afectată de oprirea circulației tramvaielor, firma a suplimentat autobuzele pentru a se respecta graficul de transport al tramvaielor.
Cu toate că cei mai mulți reșițenii spun că tramvaiele ar trebui scoase din uz, lucrările de întreținere nu-i afectează prea mult. „Eu unul sunt mulțumit de faptul că circulă noile autobuze și nu mai suntem nevoiți să mergem în condiții mizere“, a spus Emanuel Chișu, din Reșița.

Lucrări în timpul zilei

În ceea ce privește lucrările, acestea se efectuează pe timpul zilei, pentru a nu-i deranja de reșițeni. „În general, noi lucrăm noaptea, dar am vrut să evităm și confortul fonic al locatarilor din zona Renk“, a mai adăugat Ionela Covaci, reprezentantul firmei Ro-A- Tir.

În momentul de față prețul unui bilet de transport a rămas același, de 1.5 lei.
Ionela Covaci, Ro-A-Tir Reșița

Ce datorii avea Prescom la bugetul de stat

În mai, Gheorghe Marchiș era încă directorul Prescom Reșița. Acesta declara la acel moment că datoriile societății reșițene depășeau cinci milioane de lei, bani ce trebuiau să vină de la Primăria Reșița. „Avem de recuperat 5,4 milioane de lei de la Primăria Reșița și alte 1,8 milioane de la asociațiile de locatari din oraș”, a spus Gheorghe Marchiș, fostul director al societății Prescom, aflată în insolvență. Acum, servicicul de salubritate și cel de administrare a cimitirelor a fost concesionat firmei Bratner."

_________________
Harta traseelor si orarele autobuzelor Transbus Buzau.
http://srlbuzau.com/transbus-sa/harta-trasee
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 13/Sep/2014
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 14:15:39    Titlul subiectului: Fără tramvaie în Reșița ? 148476 Răspunde cu citat (quote)

Începând de astăzi, 12.09.2011, de când trebuia să se reia circulația tramvaielor în municipiul Reșița se pare că oprirea PROVIZORIE este de fapt definitivă și totodată ÎNCEPE EPOCA SCOATERII TRAMVAIULUI din Municipiul Reșița, TRAMVAIUL fiind considerat cel mai ecologic mijloc de transport in comun si totodata TRANSPORTUL VERDE cu cele mai mici costuri de întreținere și cea mai mare fiabilitate.
De astăzi pe traseul de tramvai se circulă cu un număr de 10 autobuze (autobuze DAF Alliance B93G = cu un numar de 140 de călători maxim), pe când la un tramvai capacitatea de transport este de 300 de călători pe fiecare tramvai (la 8 tramvaie in circulatie = 2.400 calatori).
Deși Prevederile Uniunii Europene sunt prioritare, nimeni nu poate face nimic, sunt proiecte mari și late pentru reînoirea infrastructurii, pentru reînoirea parcului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 18:05:40    Titlul subiectului: Re: Fără tramvaie în Reșița ? 148481 Răspunde cu citat (quote)

Ei, acum să fim raționali!! Orice mijloc de transport care are o propulsie electrică, intră în aceeași categorie.
Dacă ne gândim că până și motoarele cu aprindere prin compresie ce folosesc motorina eco, sunt aproape nepoluante , plaja crește.
Vorbim de fiabilitatea și costurile reduse în exploatare a unor tramvaie clasice, pentru că cele cu upgrade-urile făcute în Germania, nu s-ar mai putea încadra în această categorie a costurilor reduse. Nu uitați că deși fabricate în 1960, e vorba de instalații de climatizare, sisteme de urmărire și navigație, etc., a căror întreținere sau reparare în caz de defectare, e deja un cost suplimentar și nu neglijabil.
Subliniez că era necesară o investiție, evident după un studiu serios, pentru reducerea consumurilor energetice.
Am să vă spun că există și riscul celor 50 de ani de activitate care să afecteze partea de structură de rezistență a vagoanelor, sistemul cârpelilor fiind soluția cea mai ieftină, dar și peticele au nevoie de un suport, deci în timp oricum este nevoie de o RK a vagoanelor, ce nu se poate face artizanal, Prescomul nu este U.V Arad.
Ideea principală rămâne însă faptul că primarul a reușit cea mai inteligentă mișcare posibilă.
Nu poate fi acuzat de către nimeni că are vreo vină în oprirea tramvaielor, pentru că întreruperea furnizării energiei electrice de către Enel, se datorează neplății de către Prescom a facturilor restante. Niciodată nu va spune că plata neritmică a subvențiilor acordate pentru autobuze, a făcut ca venitul produs de tramvai să trebuiască să fie împărțit pentru a achita și o parte din cheltuielilor autobuzelor subvenționate pe hârtie.
Noul operator, deși la nivel de avarie, a mai utilizat câteva tramvaie, al căror facturi de energie electrică nu știm cine și dacă s-au achitat.
Ura edilului pentru tramvai a fost mascată în investiția făcută în repunerea în funcțiune a stației de redresare 1, nu vreau sume de la "zvonaci" eu le cunosc și sunt consistente.
Să nu uităm că pe lângă acești bani, chiar Prescomul a investit în bandaje, iluminat și încălzire, sumele nu sunt neglijabile dar erau lejer recuperabile prin menținerea în circulație a tramvaielor.
Bani aruncați, pentru a masca gândul ascuns? Question
Problema este destul de complicată și dacă s-ar decide realimentarea stațiilor de redresare, cunoscătorii știu ce înseamnă asta și că nu implică doar ridicarea unui "heblu". Idea
În același context după o perioadă mai lungă de nefuncționare este necesară și o verificare amănunțită a fiecărui tramvai, existând multe motive tehnice pentru care acestea să nu poată fi pur și simplu realimentate electric.
Complicat dar nu imposibil, deși probabil nimeni nu va avea intenția de a mișca un deget.
Nu vreau să dau niciun sfat nimănui, noi suntem niște simpli privitori ai unui fenomen distructiv al unui mijloc de transport, folosim informațiile pe care le avem de la presă, useri și propriile date, dar care de cele mai multe ori nu au tangență cu realitățile de la vârf.
Ca exemplu noi nu putem avea niciun fel de acces la contractul de care o fi el, încheiat între primărie și operatorul de transport.
Nu avem de unde știi dacă în acest contract există clauze legate de obligativitatea vreuneia dintre părți de menținere în circulație a mijlocului de transport în comun, tramvai.
Ar fi interesant să știm oficial care este destinul tramvaiului, precis îl găsiți printre rândurile contractului despre care fac vorbire.
Dacă acest lucru va fi cunoscut probabil se poate adopta și o atitudine, altfel toate aceste discuții nu sunt decât un bocet fără lacrimi, sau un lătrat la stele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 13/Sep/2014
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 23:35:20    Titlul subiectului: 148496 Răspunde cu citat (quote)

Contractul de delegare de gestiune il poti gasi pe siteul primariei.
facturile la plata curentului au scazut de circa 6 ori datorita repunerii in funcțiune a CELULELOR DE COMPENSARE, fapt pentru si consumul scăzut de energie electrica, de la 1,5 miliarde pe luna la circa 300 de milioane, deci aceste ncelule au rolul de a prelua curentul produs de tramvai in timp ce acesta merge lansat (adica controlerul in pozitia 0)la fel si in momentul franarii
Acum am sa atasez si linku unde este contractul de concesiune prin Hotarâre De Consiliu Local H.C.L. Nr 260 /11.08.2011 este atribuirea contractului
http://www.primaria-resita.ro/servicii/2011/hotarari.nsf/6116833ADC6997A9C22578FE003B8745/$FILE/Hotarare260.pdf
si H.C.L. 178 / 08.06.2011 privind caietul de sarcini
http://www.primaria-resita.ro/servicii/2011/hotarari.nsf/44C01C5D8BDA832EC22578B5003A4602/$FILE/Hotararea178.pdf

Si acum atasez linkul de unde se poate vedea hotărârile Consiliului Local Reșița in format pdf.
http://www.primaria-resita.ro/portal/portal.nsf/AllByUNID/000015E2?OpenDocument
Si ca sfarsit de comentariu este si un studiu elaborat de INCERTRANS BUCURESTI In una din ce ele doua HCL-uri pe care le voi atasa mai jos



Hotarare 260 per 11.08.2011.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Hotarare 260 per 11.08.2011.pdf
 Mărime fișier:  833.74 kb
 Descărcat:  de 451 ori


Hotarare 178 per 08.06.2011.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Hotarare 178 per 08.06.2011.pdf
 Mărime fișier:  6.31 MB
 Descărcat:  de 449 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community