Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bilete și abonamente transport public Cluj-Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2015 22:18:27    Titlul subiectului: 179475

Bilete prin sms = jecmaneala Twisted Evil
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2015 06:38:02    Titlul subiectului: 179479

Nu e nicio jecmaneala. E un mod civilizat de a plati biletele ca in marile orase europene, in conditiile in care casele de bilete se inchid la ora 21.00, modalitatea de plata prin sms te scapa de o posibila amenda din partea controlorilor.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2015 05:38:13    Titlul subiectului: 179501

Atunci de ce sunt mai scumpe binisor ?
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2015 19:22:37    Titlul subiectului: 179509

Adevarul e ca pretul biletelor si al abonamentelor e urias in comparatie cu facilitatiile oferite. O flota imbatranita si depasita, preturi mari. Intrebati-i, de exemplu, pe colegii din Bucuresti cat platesc pentru un bilet si pentru un abonament. RATB are tarife mult mai avantajoase, in unele cazuri cu peste 50% mai mici decat CTP Cluj, asta in conditiile in care Bucurestiul are o flota auto formata exclusiv din autobuze Mercedes Citaro, evident cumparate noi-noute, nu la second hand, asa cum e 80% din flota celor de la CTP Cluj. Si ca exemplu, un abonament lunar pe toate liniile in Bucuresti, unde distantele parcurse sunt cu mult mai mari, costa mai putin de 55 de lei. In Cluj e peste 120 de lei si clar nu se justifica. Din contra. Iar cu biletele prin sms e nesimtire curata. Un bilet in Bucuresti (o calatorie) costa 1,3 lei. La Cluj nici macar nu exista bilete pentru o singura calatorie, esti obligat sa cumperi bilet cu doua calatorii pentru 4 lei, iar prin sms e chiar mai scump. Asa ca haideti sa nu mai laudam gratuit CTP mai ales cand sar calul. Mai jos e lun link cu preturile practicate de RATB

http://www.ratb.ro/abonamente.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2015 20:09:40    Titlul subiectului: 179511

80% din flota este second-hand?Serios?40 de Solaris noi+45 de Agora+1 Citelis+2MJT+cele 10 Iveco-uri care trebuie sa vina.Deci 98 de autobuze cumparate noi noute,celelalte R312,Agora L sunt second-hand dar parerea mea ca sunt foarte bune chiar daca au o varsta si ele.La troleibuze ai 27 de Agora Scurte,10 Citelis 12,10Citelis 18.Troleibuzele transformate nu le pun ca si noi(desi poate ar trebuii sa le pun ca si noi)Poate la Tramvaie sa ai 80%din flota second hand.Deci nu ai cum sa ai 80% din flota second!NU poti compara niciodata Bucurestiul cu Clujul,uita-te ce probleme are RATB.
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2015 21:01:43    Titlul subiectului: 179512

ikarus a scris:
80% din flota este second-hand?Serios?40 de Solaris noi+45 de Agora+1 Citelis+2MJT+cele 10 Iveco-uri care trebuie sa vina.Deci 98 de autobuze cumparate noi noute,celelalte R312,Agora L sunt second-hand dar parerea mea ca sunt foarte bune chiar daca au o varsta si ele.La troleibuze ai 27 de Agora Scurte,10 Citelis 12,10Citelis 18.


Spune-mi si mie, te rog, cand au fost cumparate acele 45 de Agora. Daca nu ma inseala memoria, primul lot a venit in 2004, ultimul in 2006. Le poti trece la autobuze noi-noute? Au totusi intre 11 si 9 ani... E adevarat, sunt noi-noute cele 40 de Solaris luate anul trecut, plus cele 10 Iveco care ar trebui sa ajunga luna asta, conform contractului, pentru ca se vor implini in urmatoarele zile 6 luni de cand au fost semnate actele. Deci vor fi in total 50 de autobuze noi-noute cand vor sosi si acelea. Nici la capitolul troliebuze nu mi se pare ca stam grozav daca ne raportam la cate DAC si Rocar exista in continuare. Ok, imi spuneai sa nu compar Clujul cu Bucurestiul. Rectific. Cu Timisoara e in regula daca fac o comparatie? Sau cu orase mai mici gen Baia Mare. Sau cu Pitestiul. Sau cu un oras si mai mic, Alba Iulia. Daca tu vezi jumatatea plina a paharului, te invidiez. Recunosc, e bine sa vezi partea buna a lucrurilor. Dar cred ca daca inaintasii nostri se multumeau cu putin si nu tindeau spre progres, chiar si azi am fi avut tramvaie trase de cai. Iti respect opinia, dar eu raman la parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2015 22:40:44    Titlul subiectului: 179516

Nici macar starea autobuzelor nu este principala problema la CTP dupa parerea mea . Cea mai mare problema este programul de transport si configuratia rutelor . Spre exemplu eu circul zilnic cu 30 . Foarte des se intampla sa nu se respecte programul de circulatie. Spre exemplu eu ma urc pe 30 la a doua statie din Grigorescu . De foarte multe ori se intampla ca la ora plecarii din capat autobuzul deja sa fie plecat din a doua statie . Adica pe program arata ca la si 12 pleaca din capat dar de multe ori poate si la si 19 el e deja la a doua statie . Sambata , Duminica si seara dupa ora 8 daca esti la sala polivalenta si ai pierdut un 30 decat sa astept pana vine urmatorul mai bine pornesc pe jos pe traseul autobuzului si in cel mai rau caz ajungem deodata in penultima statie unde trebuie sa cobor . Pai atunci de ce sa mai platesc bilet ? De la sala polivalenta pana in centru mai faci pe jos intre 5-10 minute deci daca e vreme frumoasa nu merita sa platesti bilet . Sa nu vorbim daca vrei sa ajjungi din grigorescu la Kaufland in Manastur ajungi mai repede pe jos decat sa mergi cu 2 autobuze .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2015 23:48:52    Titlul subiectului: 179517

Nerespectarea programului e data si de traficul din oras. Eu locuiesc aproape de capatul lui 35 din Zorilor. De multe ori in intervalul 16-18, desi pe orar sunt intervale medii de 5 minute aceasta linie circula la interval de week-end (fara sa stationeze la capat) datorita ambuteiajelor existente in acest interval.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 00:45:29    Titlul subiectului: 179518

Oradea, la aproximativ 2/3 din populatia Clujului cere 5 Ron / 2 calatorii...
Din perspectiva platitorului mai relevanta mi se pare starea vehiculelor si a sezutului decat marca si vechimea acestora. Punctual, subiectiv, prefer autobuze pariziene la mana a doua cu scaune moi, tapitate, bare cromate si geamuri fumurii in locul Mercedesurilor albe, cu scaune gri de plastic, bare oranj si geamuri clare din capitala...

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 09:56:06    Titlul subiectului: 179523

macicasan ai perfecta dreptate. Sau mai bine zis mai bine Renault decat MAZ sau BMC cum sunt in majoritatea oraselor de provincie. Mai bine troleibuze DAC 217 articulate decat BMC probus cum este cazul Brasovului unde s-a trecut in centru vechi direct de la troleibuze articulate la autobuze de 8,5 metri. Un transport civilizat nu inseamna sa ai numai autobuze noi, ci o combinatie intre vehicule noi si vehicule vechi si bine intretinute. Nu o sa gasiti niciun oras nici in vest care sa aiba numai autobuze noi. De asemenea nici acolo preturile la bilete nu sunt ieftine si seara dupa ora 20.00 nu gasesti linii care sa circule la intervale de 5 minute.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 10:48:12    Titlul subiectului: 179528

Ed,daca ii sa vorbim si la Bucuresti primele Citaro au sosit prin 2005-2006 deci au aproape 10 ani.CTP-ul incearca sa isi intretina autovehicule cat se paote de bine.Dac-uri mai avem maxim 25 de bucati,deci nu avem foarte multe.Vechi cum sunt ele isi fac foarte bine inca treaba,oricand prefer un Dac si nu un Irisbus Citelis/Agora pt simplu fapt ca sunt mult mai spatioase,in 2-3 ani nu o sa mai vezi Dac-uri,dar pana atunci Dac-urile o sa isi faca treaba in continuare.Cu Timisoara poti compara Clujul,dar crede-ma ca si ei au probleme lor cu RATT-ul lor.
Carligu,nu sunt deacord cu tine,Ctp-ul respecta orarele pe care le are,este normal ca la a doua statie sa fie la si 19 de exemplu daca are plecare la si 12 minute,ca mai mult de 7 minute nu face pana la a doua statie de la capat.Dupa ora 7-8 este si normal sa nu mai circule autobuzele la intervale de 4-5 minute ci la 10 minute pt ca nu mai au un grad asa mare de umplere.Eu zic ca totusi orarele pt weekend si dupa ora 7-8 in zile lucratoare sunt facute destul de bine,nu merita sa trimiti autobuze si dupa ora 7-8 la intervale de 4-5 minute doar de dragul sa ai intervale de 4-5 minute,nu merita sa ai autobuze la 4-5 minute dupa ora 8 si sa ai 4 calatori pe el,in weekend aceasi chestie.Normal si CTP-ul are minusurile lor dar pe care sunt sigur ca incearca sa le rezolve cum se poate.

_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 20:28:33    Titlul subiectului: 179545

Ikarus scuze dar am scris eu gresit am vrut sa zic ca la si 20 ar trebuii sa plece din capat si la si 19 deja el ajunge in a doua statie ( adica pleaca mai devreme si cu 3-4 minute) i-ar ulterior pleaca mai tarziu cu 3-4 minute ( am prins de multe ori cand plecam de la capat) chiar am fost foarte atent la ora .
In weekend si seara nu zic ca ar trebuii sa circule mult mai des dar dupa parerea mea sa stai in statie mai mult de 15 minute ( am stat si 23 de minute ) si pe program intervalul sa fie din 15 in 15 minute mi se pare un pic prea mult . Inteleg , conditiile de trafic dar eu vb de weekend si seara tocmai cand traficul e destul de lejer .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 21:58:20    Titlul subiectului: 179548

Uite axact azi la ora 21:45 trebuia sa plece din capat un 30 . La si 52 a ajjuns in a doua statie adica dupa 7 minute , deci a facut 7 minute pe 800m de drum fara nici un semafor si doar cu o singura trecere de pietoni si cu trafic aproape inexistent. De la si 52 am plecat din a doua statie{statia Buzau/Petuniei} si am coborat la Sala polivalenta la 21:58 cu toate ca am stat si la semaforul de dupa 14 iulie si la semaforul de la poduyl Garibaldi {in total aproape 3 minute} din totalul celor 6 . Deci e foarte clar ca a plecat din capat cu cel putin 5 minute mai tarziu fata de cat era programat .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 23:12:10    Titlul subiectului: 179551

Probabil se mai intampla sa nu plece exact la ora stabilita,dar probabil a plecat la si vreo 21:48 sa zicem.Nu cred sa fi plecat la 21:50 facem vreo 3 minute pana in prima statie de dupa capat.Se mai intampla si cazuri in care nu se respecta orarul dar sunt destul de rare dupa parerea mea.Rar am patit sa nu se respecte orele de plecare la CTP.
Probabil dupa ora 21:30 ajunge un autobuz articulat la 15 minute,in weekend din cate m-am uitat la orar pana seara la 21:00 am vazut ca 30-ul are o frecventa de 10-12 minute dupa 21:00 circula din 15 in 15 minute.Seara dupa ora 21:00 in timpul saptamanii am patit-o de foarte multe ori sa vin cu Agora L si sa fie maxim 10 persoane pe autobuz,chiar daca autobuzul din fata lui a plecat de 15 minute.

_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2015 06:09:59    Titlul subiectului: 179554

Parerea mea este ca numai pe linia 25 ar trebui pastrate si dupa ora 21.00 intervale de 8-10 minute datorita faptului ca trece pe la Campusul Universitar si pe la Iulius Mall, unde seara in jurul orelor 21.00-23.00 tot timpul se umple troleibuzul datorita celor care vin de la cumparaturi.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2015 18:07:20    Titlul subiectului: 179562

Poate că pare exagerat ce zic, dar toate casele de bilete de pe traseul liniei 25 ar trebui să fie deschise pe toată durata programului liniei 25 (până la implementarea integrală a sistemului de achiziționare automată a biletelor). Nu mi se pare OK ideea de a cumpăra bilete de la șofer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2015 08:14:12    Titlul subiectului: 179569

De ce sa nu fie ok?? E foarte normal si mai ales ca nu poti sa tii peste 15 case de bilete deschise, sa platesti femeile alea si sa nu ai incasari in perioada de noapte din care sa le dai banii incasatoarelor. Nu se vand foarte multe bilete nici de la sofer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2015 12:01:53    Titlul subiectului: 179573

Sunt nopti in care soferii vand 2-3 bilete doar. Rar se intampla sa vinda peste 10 bilete. Deci mentinerea caselor de bilete deschise nu si-ar avea rostul.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2015 17:17:15    Titlul subiectului: 179580

Normal ar fi fost inainte de toate sa fie functionale automatele de bilete din statii. Sistemul de ticketing cu care s-au laudat atat de mult Boc si Neag trebuia sa fi fost gata de aproape 2 ani, timp in care au fost deja de cel putin 5 amanari. Asa nu se mai ajungea in situatia in care sa fie probleme cu casele de bilete inchise sau cu cumpararea biletelor de la soferi. Din pacate astia nu sunt capabili sa faca ceva nici atunci cand UE le baga banii in traista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2015 23:57:08    Titlul subiectului: 179586

Cea mai buna varianta este cum este sistemul de taxare in Anglia eficient la urcarea in autobus bagi monezile intr-o fanta si la sofer apare cati bani ai bagat si tasteaza pe o tasta si in afara cabinei soferului ii iese biletul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 15:36:29    Titlul subiectului: 179594

Stie cineva daca si RATB-ul este subventionat de stat precum Metrorex-ul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 16:18:35    Titlul subiectului: 179596

RATB-ul este subventionat masiv de primaria Bucuresti. Daca nu ar fi subventionat ar falimenta.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 16:45:01    Titlul subiectului: 179597

Deci de Primarie nu de Guvern...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 16:53:18    Titlul subiectului: 179598

Practic, CGMB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 15 Iun 2015 14:32:09    Titlul subiectului: 179644

Abonament pentru o zi.

La primul ghiseu unde am cerut un abonament de o zi, cel de vis-a-vis de gara, mi s-a spus ca nu se vand astfel de abonamente, iar la chioscul unde opresc autobuzlele liniei 9 doamna a fost foarte amabila, mi-a dat astfel de abonament si chiar mi-a spus ce autobuz sa iau si la ce statie sa ma dau jos pentru Gradina Botanica.

Cam inconfortabile acele chioscuri de bilete la temeperaturi de peste 25* celsius.



Abonament CTP.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.92 kb
 Vizualizat:  de 12956 ori

Abonament CTP.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 3 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community