Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
NOA Vizitator
|
Trimis: Sâm 19 Noi 2005 19:51:29 Titlul subiectului: Autobuzele Irisbus ale CTP (ex-RATUC) |
2865 |
|
Exact asa cum Constanta, Iasul si Tg Muresul sunt invadate de MAZ-uri, Clujul e invadat de Irisbusuri. Deosebirea este ca, pe langa autobuze, au sosit si troleibuze si, ca urmare, inca nu s-a ajuns la situatia din Constanta. |
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Lun 21 Noi 2005 12:47:57 Titlul subiectului: Irisbus vs MAZ |
3133 |
|
Va amintesc ca Irisbusurile sint fabricate in Romania, la Astra Bus Arad, si deci fiercare comanda da de munca compatriotilor nostri.
Cat despre Irisbusuri, modelul Agora are multe calitati, dar si cateva cusururi. Printre acestea din urma, faptul ca autobuzele au tendinta de a dansa pe loc din cauza corectorului de pozitie. De cateva luni incoace, productia modelului Agora a fost oprita si inlocuitorul sau este Irisbus Citelis. Este doar un Agora redesenat, si mult mai urat dupa parerea mea (aici e vorba de gusturi si este 100% subiectiv). |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 21 Noi 2005 13:47:45 Titlul subiectului: |
3135 |
|
Achizitii directe prin selectii de oferte (in cazul regiilor si societatilor comerciale apartinand Consiliilor Locale, Judetene, etc.) nu se pot face decat in anumite situatii. Peste tot s-au organizat licitatii, fiecare cu un caiet de sarcini. Exista si posibilitatea ca Astra Bus Arad - direct sau prin intermediari - sa nu fi depus peste tot oferte (din varii motive, ce tin inclusiv de situatia financiara a anumitor regii) dupa (unde a fost cazul) achizitionarea caietului de sarcini. Ce s-a intamplat apoi in cadrul fiecarei licitatii, numai Dumnezeu si cei implicati stiu cu precizie. Noi nu putem decat sa ne dam cu parerea .
In orice caz, cu toate imperfectiunile autobuzelor si troleibuzelor Irisbus Agora fabricate la Arad, e de laudat initiativa Primariei Cluj-Napoca si RATUC de a aduce transportul public la un nivel de invidiat. |
|
Sus |
|
|
NOA Vizitator
|
Trimis: Lun 21 Noi 2005 20:54:13 Titlul subiectului: |
3154 |
|
Irisbusul este carosat la Arad. Sasiul e original iar motorul e Iveco euro 3, optional euro 4. Nu stiu din ce motiv nu se achizitioneaza modelul L (articulat, 18 m lungime). De altfel, se pare ca RATUC nu agreeaza autobuzele vehiculele articulate. Autobuze articulate abia mai sunt cateva (si asta pe liniile preorasenesti cum ar fi 51) iar troleibuzele model 117 si 217 E vor fi, mai devreme sdau mai tarziu, inlocuite cu troleibuze standard (11-12,5 m lungime) |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 02:18:56 Titlul subiectului: |
89348 |
|
Autobuzul 679 (Irisbus) a primit validatoare electronice. Sisteme de acest gen au fost pe Rocarurile de Simon, dar au fost date jos, probabil pentru că, frecvent, validatorul nu recunoștea biletul. Nu înțeleg de ce se recurge la asemenea sofisticării! Deci, un om cinstit care vrea să composteze biletul poate avea surpriza să... călătorească ilegal. Motivul: validatorul nu recunoaște biletul și nu îi imprimă seria. |
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 18:21:00 Titlul subiectului: |
89395 |
|
Dar 679 are validatoare electronice de mult timp, de 1-2 ani.
Ikarusul cu numar de parc 215 a primit o reclama frumoasa! _________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 03 Mar 2008 23:20:54 Titlul subiectului: |
89537 |
|
Am văzut autobuzul când ieasea de pe linia 49 sau ceva linie dispre Florești și nu l-am recunoscut... chiar a primit o reclamă frumoasă... de nerecunoscut. _________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
|