Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei: Troleibuzul dupa anul 2004
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2007 21:27:18    Titlul subiectului: Coltul presei: Troleibuzul dupa anul 2004 80876

Si la TROLEIBUZUL, ca de altfel ca si la TRANSURBAN, haosul cauzat de transportatorii privati de persoane a creat dificultati insa acestea, in cazul TROLEIBUZULUI, s-au resimtit intr-o masura mai mica in comparatie cu ceea ce s-a intamplat la TRANSURBAN.
Fuziunea dintre TROLEIBUZUL si TRANSURBAN, desi a fost adusa de multe ori in discutie si s-au efectuat numeroase planuri in aceasta directie nu a impiedicat TROLEIBUZUL sa se implice in programe de investitie. Am sa prezint o serie de articole publicate in ziarele locale:

Cotidianul Ceahlaul – Editia din 21.02.2005
Titlul articolului : Incepe modernizarea Troleibuzul


Societatea Troleibuzul, din subordinea Consiliului Județean Neamț se pregătește de implementarea unuia dintre cele mai mari programe investiționale de pînă acum. Pe 28 februarie va avea loc la București o licitație pentru achiziționarea de mijloace de transport. Această licitație pare a stîrni un real interes în rîndul firmelor de profil, deoarece pînă la finele săptămînii trecute fuseseră cumpărate deja 11 ca-iete de sarcini, documente necesare pentru înscrierea la licitație.

“Numărul mare de firme interesate ne bucură. Acest fapt ne asigură că vom avea o licitație cît se poate de transparentă, declară Dan Constantin, președintele Consiliului Județean Neamț, for ce patronează societatea Troleibuzul. Licitația se va deosebi oarecum de celelalte de pînă acum, deoarece nu se va mai ține cont de un singur criteriu, cel financiar. Dan Constantin a anunțat că pe lîngă prețul cel mai mic oferit pentru un autobuz, mijloacele de transport trebuie să mai respecte și anumite condiții tehnice, în conformitate cu normele Uniunii Europene. Nici numărul de mașini nu este “bătut în cuie”. Totul se va decide în funcție de ofertele participanților la licitație. În cazul în care toată lumea va veni cu prețuri foarte mari, se vor cumpăra numai cinci autobuze, însă optimul este de zece.

Cotidianul Ceahlaul – Editia din 4.05.2006
Titlul articolului : Investitii second-hand la Troleibuzul


Troleibuzul va renunța la mare parte din investițiile pe care le programase în cursul acestui an. Spre exemplu, nu vor mai fi cumpărate două mijloace de transport noi, fiind preferate 6 troleibuze la mîna a doua, precum cele franțuzești care sînt deja pe străzile din Piatra Neamț. Motivul, după cum precizează vicepreședintele Consiliului Județean, este că" cei de la troleibuzul au mai multe mijloace de transport care trebuie scoase din uz. Dacă s-ar lua două troleibuze noi nu s-ar rezolva mare lucru. De asemenea, cel mai bine este ca tot parcul auto să fie de la un singur furnizor, care să aibă și specialiști, dar și piese de schimb, în cazul în care sînt defecțiuni la mașini. Nu în ultimul rînd, un troleibuz nou costă în jur de 13 - 15 miliarde, pe cînd, unul din acestea este achiziționat cu 900 de milioane".

Tot anul acesta trebuiau să fie achiziționate aparate de taxat. În momentul de față, șoferul troleibuzului se ocupă și cu eliberarea biletelor, verificarea legitimațiilor, iar acest lucru se simte la calitatea serviciilor. Oamenii sînt nevoiți, cîteodată, să aștepte și cîteva minute înainte de a se urca în troleibuz. De asemenea, mijloacele de transport ale societății staționează foarte mult în fiecare stație. "Aparatele erau planificate pentru trimestrul al doilea al acestui an. Am decis să mai amînăm această investiție, mai ales că aparatele sînt foarte scumpe", a mai precizat Dumitru Badea.

Cotidianul Monitorul de Neamt – Editia din 6.12.2006
Titlul articolului : Bilete termice pe trolee


Autoritătile promit transport civilizat în Piatra Neamt. În virtutea fuziunii Transurban cu Troleibuzul, sub orice formă se va face ea pînă la urmă, s-a elaborat un proiect de transport local care să vină în sprijinul celor care călătoresc prin oras cu mijloacele de transport în comun. Totodată, pînă să preia autobuzele Primăriei si angajatii societătii Transurban, Troleibuzul SA îsi vede de proiectele proprii. Unul dintre acestea, de mult timp aflat în discutie, se referă la înlocuirea biletelor clasice din hîrtie. Initial, s-a propus introducerea unor cartele magnetice. După calculul costurilor pe care le-ar fi presupus noul sistem, conducerea Troleibuzului s-a reorientat. Astfel, călătoriile cu troleibuzul vor fi făcute în baza unor bilete termice. Societatea Consiliului Judetean a dat, deja, comandă pentru un stoc care să fie suficient pentru următoarele două luni. „În maxim zece zile, vor veni biletele termice comandate. De fapt, hîrtia pe care sînt tipărite este termică. Acestea vin introduse în validatoarele care, deja, au fost montate în troleibuze, iar computerul de bord va inscriptiona pe ele data, ora, traseul, toate datele cu privire la călătoria efectuată. Aceste bilete sînt securizate si mult mai avantajoase. De altfel, vrem ca ele să fie impuse tuturor operatorilor de transport, inclusiv microbuzelor, asa cum este prevăzut si în regulamentul de transport local“, a declarat Adriean Chirilă, director de dezvoltare al Troleibuzul. Biletele termice vor fi vîndute atît la centrele Troleibuzului, cît si prin automate de bilete. Si acestea au fost, deja, comandate, iar pînă la sfîrsitul lunii ianuarie vor fi montate în toate statiile din oras.
Foarte important de precizat este că nu se vor scumpi biletele. Adriean Chirilă a spus că, în mod sigur, pretul unei călătorii în plan local va rămîne la nivelul actual pe tot parcursul anului viitor.
Directorul de dezvoltare de la Troleibuzul SA a precizat că, luni, a fost depus la primăria Piatra Neamt un nou proiect de transport local care porneste de la ideea unui serviciu unitar. Propunerile vor fi discutate pe 11-12 decembrie de autorităti, urmînd ca, apoi, să fie supuse dezbaterii publice. După acesti pasi, urmează elaborarea unui proiect de hotărîre de Consiliu Local. „Este un alt concept de transport, civilizat, foarte bine reglementat, cu dirijarea capacitătii de transport, cu programe bine stabilite. Dacă se va aplica, se vor diminua foarte mult eforturile celor două Consilii - cel Judetean la Troleibuzul, si cel Local la Transurban - pentru că vor fi reduse sumele din bani publici alocate ca subventie. Este o altă gîndire a managementului“, a mai spus Adriean Chirilă. Acesta este de părere că proiectul depus la Primărie nu are nici o legătură cu soarta momentan incertă a Transurban si nu împietează cu nimic efectuarea unui transport european în Piatra Neamt si împrejurimi. Chiar dacă nu se stie ce se va alege de Transurban, autobuzele cu care lucrează această firmă apartin Primăriei si pot trece oricînd în depourile de la Dumbrava Rosie. „Este vorba în primul rînd că, de această dată, nu se vrea ceva special pentru Troleibuzul sau pentru Transurban, ci un transport public corect si civilizat“, a mai spus directorul Chirilă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2007 21:48:47    Titlul subiectului: 80878

Iata si o … alt fel de achizitie realizata de TROLEIBUZUL:

Cotidianul Ceahlaul – Editia din 14.04.2006
Titlul articolului: SC Troleibuzul și-a tras pe bani publici un Mercedes de 1,4 miliarde


Vicepreședintele Consiliului Județean, Dumitru Badea, susține că nu a știut de investiția cu ștaif a societății din subordinea Consiliului Județean - un Mercedes în valoare de 1,4 miliarde lei. "N-a fost achiziționat de mult. Eu am aflat de acest automobil, de vreo săptămînă, că ar fi fost luat la o decizie a AGA", spune Dumitru Badea.

Mercedesul nu este nici într-un caz pentru transportul de călători, chiar dacă este în patrimoniul SC Troleibuzul. Scopul declarat al acestei investiții ar fi "pentru protocol", așa, cînd vin străinii pe la noi să-i plimbăm în mașină de lux, deși, la dispoziția Consiliului Județean sînt suficiente mașini ca să poți plimba o delegație oficială.
"Este o tîmpenie!", spune vicepreședintele Badea. "Nu sînt de acord, total nu sînt de acord cu așa ceva! Păi, nu s-a văzut ce scandal a iscat o situație asemănătoare la Buzău, și noi ne-apucăm de cumpărat Mercedesuri!" Automobilul - achiziționat în perioada Dan Constantin - nu va face mulți kilometri în curtea SC Troleibuzul. Conducerea CJ a hotărît să nu păstreze asemenea achiziție, atît timp cît au de făcut alte investiții la Troleibuzul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2007 22:00:35    Titlul subiectului: 80879

Doua dintre modalitatile pe care le-a adoptat TROLEIBUZUL pentru a echilibra balanta financiara si totodata pentru a realiza un pas spre modernizare sunt:
-renuntarea la casierite ( taxatoare);
-introducerea de dispozitive automate pentru biletele de troleibuz.
La inceputul anului 2007, rolul de distribuire al biletelor revenea atat soferilor cat si personalului autorizat din statiile mijloacelor de transport in comun.


Cotidianul Ceahlaul – Editia din 9.01.2007
Titlul articolului: Două prețuri pentru călătoria cu troleibuzul



Pietrenii nu s-au obișnuit, cel puțin pînă în prezent, cu noul sistem de prețuri practicat de societatea Troleibuzul. Mai exact cu faptul că dacă îți cumperi bilet din stație, de la unul din chioșcurile unde se vînd respectivele tichete, dai un leu, pe cînd dacă îl cumperi de la șofer plătești un leu și 40 de bani. Au fost cazuri cînd călătorii au dorit chiar să coboare din mijlocul de transport în momentul în care au auzit noul preț. Nu obligatoriu din zgîrcenie, dar unii oameni chiar aveau pregătiți banii pentru un bilet. Mai mult decît atît, majoritatea așteaptă în stație venirea unui mijloc de transport. Nu își cumpără dinainte bilete la Troleibuzul, pentru că ar putea apărea în orice moment un microbuz, iar biletul nu le mai este folositor, cel puțin pe moment. Adriean Chirilă, director la Troleibuzul, sfătuiește pietrenii să nu arunce biletele cumpărate și neutilizate: “Mai mult decît atît, fiecare pietrean își poate cumpăra un număr mai mare de bilete, pentru a le avea de rezervă. Nu se știe niciodată cînd va avea nevoie de un astfel de bilet”. Aceasta, mai ales în condițiile în care sînt destule stații în oraș în care nu există și un punct de vînzare a acestor bilete. Spre exemplu, lipsește un astfel de punct la Orion, una dintre cele mai aglomerate stații din oraș. “În timp, vom rezolva și aceste probleme”, a spus Adriean Chirilă.În orice caz, acesta preconizează totuși o creștere a încasărilor odată introdus acest nou sistem. Fiind în perioada de început, în fiecare mijloc de transport există și cîte un controlor, care explică oamenilor cum trebuie să procedeze pentru a-și marca tichetul. “Acești controlori vor fi ținuți în toate troleibuzele pînă în momentul în care călătorii se vor obișnui cu noul sistem”, a mai precizat Adriean Chirilă, care a subliniat: “Acest sistem se bazează și pe corectitudinea călătorului. În viitor, nu vom mai avea controlori în fiecare mijloc de transport, însă numărul verificărilor inopinate va crește”.

Cotidianul Ceahlaul – Editia din 20.07.2007
Titlul articolului: Automate pentru bilete de troleibuz



Dacă aveți obieciul să călătoriți cu mijloacele de transport în comun ați observat că în mai multe stații din oraș au apărut niște automate de... bilete. Funcționează, la fel ca automatele de cafea, cu monezi, însă, veți primi bilete care trebuie validate în troleibuze. Ele nu sînt încă funcționale. Mai trebuie făcute cîteva probe, după care trebuie aduse rolele de bilete.

"Automatele de bilete trebuie verificate, apoi trebuie dată comandă de hîrtie, după care le vom pune în funcțiune. Dorim ca acest lucru să se petreacă în cel mai scurt timp, pentru că avem probleme cu chioșcurile la care distribuim biletele. Va fi hîrtie specială. Biletele vin gata făcute, dar această hîrtie va fi rolă. Biletele vor ajunge la clienți în forma celor de acum. Călătorii vor trebui, la fel ca acum, să le valideze în troleibuze", a declarat Adriean Chirilă, director al societății Troleibuzul Neamț. Momentan au fost montate 12 astfel de automate. În viitor ar putea fi achiziționate și altele, astfel încît să fie dotate majoritatea stațiilor de așteptare din Piatra Neamț, dar și din localitățile limitrofe, pe unde circulă troleibuzele.

"Normal ar mai trebui și alte astfel de automate, dar să vedem cum se comportă acestea. Ele au fost puse în punctele fierbinți. De asemenea, am ținut cont și de locurile protejate, ca să nu avem probleme cu ele, că altfel ar putea fi distruse de derbedei. Mai ales că vor ști că în ele sînt bani", a mai spus Adriean Chirilă. Prețul unui astfel de automat de bilete este în jur de 5000 de euro, așa că vandalii ar trebui să se gîndească de două ori, înainte să facă fapte reprobabile la adresa aparatelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 09:08:12    Titlul subiectului: 94427

Un articol aparut ieri cu un titlu foarte sugestiv: 'Moarte troleelor'

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20080611&pagina=1&articol=17792

Monitorul de Neamt a scris:
Sătul să stea în coada troleibuzelor, un pietrean cere scoaterea acestora din trafic. Omul s-a adresat primăriei sub titlul imperios „Troleele trebuie să dispară din oras“. „Domnule primar, fac un apel către dumneavoastră, rezolvati cu troleele din oras. Sînt în plus si circulă goale. Zilnic se blochează circulatia rutieră la spital si la intersectie la Petrodava“, spune el mai departe, povestind cum zilele trecute a fost nevoit să stea o oră în masină, cu mama bolnavă de diabet, pe care trebuia s-o ducă la spital si n-a putut din cauze de troleu. „Pe o căldură insuportabilă, reteaua troleibuzelor era căzută si o singură masină, cu 4 angajati, s-a chinuit să o repare. Nu există zi în care să nu se blocheze toate intersectiile din cauza troleelor depăsite si mai ales a retelei care a rămas neschimbată. Este un calvar. Or fi ele microbuzele pline si înghesuite, dar măcar nu blochează traficul din 5 în 5 minute. Ori trebuie să se schimbe troleele si reteaua, ori eliminate de tot“, îsi încheie omul reclamatia. E usor de închipuit cine sînt sustinătorii circulatiei cu microbuzele. Sînt însă si pietreni care înteleg rostul unui transport ecologic. „Patronii de microbuze ar trebui să nu mai discrediteze Troleibuzul. Eu unul m-am săturat să astept microbuzele să vină după orarul stabilit si as vrea să merg si eu ca omul, adică drept si nu cocosat, să nu fiu călcat pe bombeu si să nu mai stăm lipiti de geamuri ca pestele în conservă. Păcat că nu circulă troleele pe traseele microbuzelor“, spune unul din ei.

Reprezentantii societătii Troleibuzul intervin în această polemică si spun că lucrurile nu stau chiar asa cum spun adeptii microbuzelor. „Liniile nu cad neapărat pentru că sînt uzate. Ele sînt agătate de cele mai multe ori. Nu spun că noi n-am fi responsabili, dar cea mai mare vină o au cei care nu respectă regulile de circulatie. În situatia de fată, la intersectia de la spital, nu a respectat indicatorul de ocolire si a intrat direct în centru. A rupt firele. Altădată, tot un camion agabaritic a intrat, tot la spital, cică să aducă medicamente. Eu nu stiu cine transportă medicamente cu camion de 16 tone, dar a rupt firele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 13:48:32    Titlul subiectului: 94448

Simgura solutie ar fi schimbarea retelei dar si achizitionare unor troleibuze articulate ce pot sa mearga si pe benzina cand sunt defectiuni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 17:45:13    Titlul subiectului: 94458

Cati bani o fi primit cel care tipa prin ziare sa fie scoase troleibuzele din Piatra Neamt ? Articolul este destul de exagerat. Din pacate modelul "Brasov/Constanta" prinde adepti si la Piatra Neamt. Pana la sfarsitul anului pretul la combustibili va creste din ce in ce mai mult. Solutia ar fi mai degraba invers, extinderea retelei de troleibuze.
Eu cred ca problema in Piatra Neamt o reprezinta numarul destul de mare de masini. Am fost in anul trecut pentru cateva ore in oras si mi s-a parut aglomerat.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 05 Sep 2008 15:19:53    Titlul subiectului: 97914

Ce surpriza, si la Piatra Neamt dubarii isi fac de cap:

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20080904&pagina=1&articol=19004

Monitorul de Neamt a scris:
Pentru un leu jumate, pietrenii pot experimenta trăiri de sardină în conservă. De fapt, cei mai multi deja au trecut prin asemenea momente de viată. Ba chiar trec zilnic, măcar de două ori, cînd se duc si cînd se întorc de la serviciu. În ultimele zile foarte multi au reclamat aglomeratia din microbuze. Fiind de mici dimensiuni si deservind traseele din cartiere, acestea sînt preferate troleibuzelor si autobuzelor clasice. Rapiditatea însă nu e de ajuns să compenseze celelalte dezavantaje ale călătoriei cu busul. De departe cel mai crunt pare a fi lipsa de spatiu. Nu toate microbuzele sînt categoria first class, iar aerul conditionat este un vis frumos în cele mai multe. Pe lîngă aceste neplăceri, soferii încarcă masinile pînă la refuz. Nici vorbă să se limiteze la 14, 16 sau 18 locuri, cîte are prevăzute masina din fabricatie. Dacă vor 20 - 25 să urce, de ce nu? Cine e soferul să-i opreasă, mai ales că e plătit la încasări. Numai că oamenii s-au cam săturat să stea înghesuiti, să se calce pe picioare fără nici un alt motiv decît lăcomia comercială. Si au început să se plîngă. „Am avut foarte multe reclamatii la adresa transportatorilor care nu respectă capacitatea microbuzelor. Se merge înghesuit, urcă mai multe persoane decît este permis, iar conditiile sînt, evident, greu de suportat. Si nepermise, în primul rînd. Noi, prin biroul Transporturi din cadrul Directiei Corp Control Audit, am făcut permanent controale. De la începutul anului pînă în prezent au fost date opt sanctiuni - cinci avertismente si trei amenzi - către tot atîtea firme de transport care nu respectau prevederile caietului de sarcini în această privintă.


De remarcat eficienta celor de la DCCA-BT care in 8 luni au dat tot atea sanctiuni, dintre care cinci avertismente (adica vax) si trei amenzi. O amenda la trei luni... asta da problema pentru dubarii pietreni, sa vezi ce se vor cuminti imediat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2008 21:21:11    Titlul subiectului: 98120

Schimbare la conducerea SC Troleibuzul. Se mentioneaza si noile autobuze ca fiind aduse din China la doar 82,000 EUR per bucata si care ar trebui sa iasa la traseu intr-o saptamana:

http://www.evenimentul.ro/articol/troleibuzul-sa-piatra-neamt-are-sef-nou.html

Evenimentul a scris:
Începînd de ieri, Constantin Hociung este noul director al societății Troleibuzul SA Piatra Neamț. El a preluat funcția deținută de către economistul Lorica Mihăilă, care s-a pensionat. Președintele Consiliului Județean (CJ), Vasile Pruteanu, speră ca noua conducere să eficientizeze activitatea societății. "Este o societatea importantă a CJ Neamț, care deservește locuitorii municipiului și ai județului. Prin această numire dorim o îmbunătățire a activității societății, reducerea cheltuielilor, bineînțeles pe baza unor strategii aprobate de către reprezentanții AGA ai Consiliului de Administrație. Sper că noua conducere va reuși să facă un lucru important și gradul de confort și civilizație va crește, cu toate că mai există probleme. Mai sînt călători care nu doresc să scoată bilete și cred că este necesar un efort continuu și constant din partea societății, precum și de un control riguros. Oamenii trebuie să înțeleagă că societatea Troleibuzul nu este o societate de binefacere, pentru plimbări gratuite. Am convingerea că lucrurile vor intra în stare de normalitate", a declarat Vasile Pruteanu. Noua conducere și-a propus ca în cel mult un an să facă din societatea Troleibuzul emblema transportului în comun a județului Neamț.


Articolul este interesant si merita citit in intregime; aici am inclus doar un fragment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 10 Sep 2008 07:26:03    Titlul subiectului: 98136

O noua propunere de extindere a retelei electrice de troleibuze implica localitatea Roznov. Se pare ca itinerariul pe care candva rulau articulatele Transurban-ului va fi strabatut, in viitor, de troleibuze. Ma bucur sa aflu ca societatea Troleibuzul se implica constructiv in modul de organizare a transportului pietrean. Mai mult, din informatiile pe care le posed rezulta ca Piatra-Neamt-ul (in prezent) este unul dintre putinele orase din tara care intentioneaza sa-si mareasca "raza de actiune" cu mijloace ecologice de transport. Mai jos, un articol din cotidianul "Monitorul de Neamt", editia din 10.09.2008:

"Trolee pînă la Roznov?

• investitia este posibilă doar cu sprijinul Consiliului Judetean • un kilometru de linie si un troleibuz costă jumătate de milion de euro •
Prelungirea liniilor de troleibuz s-ar putea face pînă în orasul Roznov.

Autoritătile judetene nemtene nu exclud acest lucru, conditii tehnice există, iar noua conducere a SC Troleibuzul SA este de acord cu această investitie. „Ne gîndim la prelungirea traseelor pentru troleibuze pînă în orasul Roznov, dar nu putem spune că acest lucru se va întîmpla pînă la Crăciun sau pînă la un termen anume. Au venit multi oameni la mine în audientă si mi-au semnalat acest lucru, cu care sînt de acord. Cred că schimbarea conducerii societătii Troleibuzul va duce la mărirea eficientiei si calitătii pe toate palierele de activitate în cadrul acestei unităti. M-am consultat cu reprezentantiI Adunării Generale a Actionarilor si cu cei ai Consiliului de Administratie, cu directorul Constantin Hociung, care a mai lucrat în acest domeniu si cred că e o idee bună. Acum se lucrează la o analiză financiar-contabilă a societătii, să vedem cum stau lucrurile“, a declarat Vasile Pruteanu, presedinte al Consiliului Judetean Neamt.
La sase luni, pe intervalul 1 ianuarie - 31 iunie 2008, SC Troleibuzul a iesit cu profit. Rămîne de văzut dacă aceeasi situatie se întîlneste si în cazul perioadei anterioare acesteia.
Directorul Constantin Hociung a precizat că printre planurile societătii Troleibuzul apare ideea de prelungire a traseelor pînă la Roznov si în sprijinul acestei initiative este si o statie de redresare existentă la Săvinesti. „Există gîndirea de prelungire a liniilor troleibuzelor, dar fără ajutorul Consiliului Judetean Neamt, care să ne sustină financiar, nu este posibil acest lucru. Un troleibuz costă 300.000 de euro, iar un autobuz, cu aceeasi capacitate, ne costă 100.000 de euro. Un kilometru de linie costă si el foarte mult, iar noi nu avem acesti bani. La un calcul sumar, un kilometru de linie si un troleu ajung la jumătate de milion de euro“, a declarat Constantin Hociung.
Analizînd preturile masinilor si ale liniilor electrice, cele mai mari sanse pentru realizarea investitiei o reprezintă atragerea de fonduri europene. Această atributie este a societătii Urbtrans, înfiintată prin asocierea mai multor consilii locale din zona Piatra Neamt cu Consiliul Judetean. „Urbtrans este firma care poate achizitiona fonduri europene. În politica transporturilor în comun această societate se preocupă de realizarea de investitii - masini si linii electrice pentru troleibuze“, a declarat Gheorghe Vasiloiu, reprezentant al Adunării Generale a Actionarilor la SC Troleibuzul SA."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 11:20:31    Titlul subiectului: 102210

Cand nu se respecta indicatoarele si cand se prefera alegerea drumurilor mai scurte spre destinatie... Articolul de mai jos a fost publicat in cotidianul nemtean Ceahlaul, editia din 6.12.2008.

"Necaz la Troleibuzul

Se pare că a ajuns o tradiție ca angajații SC Troleibuzul SA să efectueze lucrări de reparații la rețeaua electrică din intresecția de la spital și asta, fiindcă, la cîteva luni, șoferii "deștepți" se trezesc să circule în zonă cu autovehicule prea înalte, ori care transportă încărcături cu gabarit depășit. Ultima oară, miercuri seară, buștenii rînduiți cu zel excesiv în remorca unui autotractor au acroșat rețeaua de contact a liniei de troleibuz și de parcă n-ar fi fost destul, un "lemnișor" s-a prăbușit pe carosabil și a încurcat traficul. Conducătorul auto responsabil de "boacănă", Ionel C. (20 de ani), din comuna Bicaz Chei, care nu avea voie să ajungă în intersecție cu măreții săi bușteni, s-a ales cu dosar penal.

Cît despre troleibuze, acestea nu au mai circulat pe ruta cu pricina pînă cînd obstacolul nu a fost îndepărtat, iar apoi, și-au reluat programul, o parte fiind tractate, iar altele uzînd de motoarele termice din dotare. "S-a circulat normal după ce a fost îndepărtat bușteanul, iar pînă astăzi (nr ieri) la ora 6 dimineața s-a lucrat în echipe pentru remedierea avariilor. Au mai rămas de înlocuit cîteva piese, iar în privința pagubelor, estimate în jurul a 160-170 de milioane, rămîne să ne înțelegem cu firma de asigurări ", a declarat Mihai Hîrțan, din cadrul SC Troleibuzul
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 22 Mar 2009 22:26:47    Titlul subiectului: 108365

Iata si un articol publicat in Evenimentul Regional al Moldovei, editia din 06.09.2008, in care se aminteste de schimbarea conducerii la S.C. Troleibuzul S.A.

"Troleibuzul SA Piatra Neamț are șef nou

Începînd de ieri, Constantin Hociung este noul director al societății Troleibuzul SA Piatra Neamț. El a preluat funcția deținută de către economistul Lorica Mihăilă, care s-a pensionat. Președintele Consiliului Județean (CJ), Vasile Pruteanu, speră ca noua conducere să eficientizeze activitatea societății. "Este o societatea importantă a CJ Neamț, care deservește locuitorii municipiului și ai județului. Prin această numire dorim o îmbunătățire a activității societății, reducerea cheltuielilor, bineînțeles pe baza unor strategii aprobate de către reprezentanții AGA ai Consiliului de Administrație. Sper că noua conducere va reuși să facă un lucru important și gradul de confort și civilizație va crește, cu toate că mai există probleme. Mai sînt călători care nu doresc să scoată bilete și cred că este necesar un efort continuu și constant din partea societății, precum și de un control riguros. Oamenii trebuie să înțeleagă că societatea Troleibuzul nu este o societate de binefacere, pentru plimbări gratuite. Am convingerea că lucrurile vor intra în stare de normalitate", a declarat Vasile Pruteanu. Noua conducere și-a propus ca în cel mult un an să facă din societatea Troleibuzul emblema transportului în comun a județului Neamț.

Din păcate, modernizarea aduce după sine și restructurări. Deși pe primele 6 luni ale acestui an, firma aflată sub patronajul CJ Neamț a înregistrat profit, restructurările sînt iminente. Nu se știe exact cîți dintre cei 194 de angajați ai societății vor mai rămîne pînă la sfîrșitul anului. În plus, conducerea își propune ca într-un an, maximum doi, să nu mai aibă nevoie de subvenții de la stat. "Vă dau asigurări că vom face tot ceea ce este posibil ca societatea Troleibuzul să devină o unitate cît mai eficientă și, în special, să se întroneze disciplina care este strict necesară. Se va căuta pe orice cale să nu mai fie călători care circulă în mod fraudulos sau care vandalizează mijloacele de transport, în așa fel încît, cel tîrziu într-un an să se poată eficientiza schimbări în conducere și dotarea cu autobuze cît mai moderne, la nivelul cerințelor europene", a spus ing Vasile Traciuc, președintele Consiliului de Administrație. "Am venit aici cu cele mai bune gînduri. Vom redirecționa activitatea pe două componente principale: creșterea calității serviciilor de transport prestate de firmă și eficientizarea activității", a precizat noul director al societății Troleibuzul, Constantin Hociung.

Șeful județului, Vasile Pruteanu, a ținut să mai precizeze că preocuparea CJ pentru îmbunătățirea parcului auto este constantă. De curînd, au fost achiziționate 10 autobuze moderne cu un confort sporit, care vor intra în circulație cel tîrziu pe data de 15 septembrie. Valoarea unui autobuz este de 82.000 de euro. Chiar dacă provin din China, specialiștii afirmă că autobuzele sînt de calitate, și în afară de carcasa chinezească, toate piesele sînt fabricate sub licență germană. În prezent, în parcul auto al societății Troleibuzul se află 50 de trolee din care 27 sînt active și 29 de autobuze din care funcționează 17. Directorul societății, dl Hociung, a afirmat că are în plan extinderea rețelei, de la Săvinești la Roznov, dar fără ajutorul CJ Neamț, acest lucru nu se va putea realiza deoarece investiția este enormă, în condițiile în care, un troleibuz ajunge undeva pe la 300.000 de euro față de un autobuz care costă în jur de 100.000 de euro: "În zona pasajului de la Săvinești există un spațiu care, inițial, a fost proiectat pentru a deservi o stație redresare. Ar fi un lucru nemaipomenit și destul de rentabil ca rețeaua să fie prelungită". Potrivit inginerului Gheorghe Vasiloiu, reprezentant AGA, este foarte posibil ca asociația Urbtrans să fie cea care să se ocupe de partea de investiție de la Troleibuzul (prelungirea liniei de troleu și dotarea cu trolee) fiind firma care poate accesa fonduri europene pentru astfel de investiții
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2009 11:28:47    Titlul subiectului: 110998

Postez mai jos doua articole care amintesc de un incident major, care a avut loc in luna martie a anului 2008 si care s-a soldat cu o avarie de proportii la reteaua de alimentare pentru troleibuze. Ca de obicei, "zona de atac" a fost cea din cadrul intersectiei de la Spitalul Judetean iar rolul eroului negativ a fost jucat de un sofer neatent de TIR.

Cotidianul: Ceahlaul
Editia din 27.03.2008
Titlul articolului: Avarie de proporții la Troleibuzul


"Un șofer de TIR, cu numere de București, care circula pe strada Orhei și a vrut s-o ia spre Bacău, a distrus rețeaua de troleu din intersecția de la spital. Incidentul, care s-a petrecut ieri după amiază, a paralizat traficul din zonă mai bine de jumătate de oră, iar după intervenția echipelor de poliție rutieră s-a circulat, cu probleme, încă o oră jumătate. Cei mai afectați erau, însă, abonații SC Troleibuzul, care nu știau ce s-a întîmplat și așteptau, în zadar, mașinile în stații. Mai bine de două ore, troleibuzele n-au circulat deloc, apoi, datorită faptului că traseul este insularizat, o parte din curse s-au reluat. Stricăciunile sînt foarte mari și chiar în condițiile în care echipele de intervenție urmau să muncească toată noaptea, nu se știa dacă se va reuși reluarea programului normal pînă a doua zi. "Acolo este o intersecție foarte importantă, atît pentru traseele spre Dărmănești, cît și spre Sarata", a declarat Lorica Mihăilă, directoarea SC Troleibuzul. "Din 1995, de cînd funcționăm, n-am avut o avarie de asemenea proporții. Nu știu ce fel de TIR a fost și nici cît era de înalt de a agățat rețeaua. Firele noastre sînt poziționate la o înălțime de 6 metri, deci deduc că a fost mai mare de atît. Nu înțeleg, însă, ce căuta pe acolo, pentru că mașinile de mare tonaj n-au voie să circule prin oraș. Pagubele sînt destul de mari, de circa 100 de milioane de lei vechi și le vom recupera de la firma de asigurări. Avem, însă, două probleme mari. Nu știm încă dacă avem toate piesele necesare în magazie, pentru a rezolva avaria, iar pînă la finalizarea reparațiilor nu ne putem onora obligațiile față de călători. Și mai ales față de cei care și-au cumpărat abonamente și depind de noi să ajungă la serviciu, la timp".
Polițiștii care s-au ocupat de cercetări erau în plină activitate aseară, în jurul orei 19. Stabiliseră cu certitudine că șoferul TIR-ului nu avea autorizație de la primărie să traverseze orașul pe o arteră principală și ar fi trebuit să ocolească pe străzile de centură. Totodată, șoferului i s-a întocmit dosar penal pentru distrugere
."

Sa vedem si continuarea unui astfel de incident:

Cotidianul: Ceahlaul
Editia din 28.03.2008
Titlul articolului: A doua zi cînd troleibuzele "șchioapătă"


"Echipele de intervenție ale SC "Troleibuzul" au lucrat toată noaptea de miercuri spre joi pentru a repara avariile produse la rețeaua de alimentare, din intersecția de la spital, dar stricăciunile nu au fost remediate în totalitate. Ieri, troleibuzele au ieșit în trafic pe rutele Dărmănești-Sarata, dar pe tronsonul unde nu aveau racord la curent electric au fost tractate. Lorica Mihăilă, directoarea societății de transport, speră că lucrările vor fi finalizate pînă în această dimineață: "În timpul zilei nu s-a putut lucra, pentru că încurcam și mai mult traficul. S-a muncit de seara, pînă la 6,30 dimineața, cînd au început să iasă mașinile. Am chemat oameni cu rîndul. Astăzi (nr ieri), pe la orele 21,30, 22, vom relua munca și sper ca pînă dimineața să se rezolve problemele. Măcar toate piesele de care aveam nevoie au fost găsite în magazii, altfel reparațiile puteau dura și mai mult".
Pagubele produse, în ziua de 26 martie, de un șofer de tir căruia nu i-a păsat că "mastodontul" pe care-l conducea nu avea voie să circule prin centrul orașului, se ridică la peste 100 de milioane. Prejudiciul va fi suportat de firma la care este asigurată firma la care lucrează șoferul, iar conducerea SC "Troleibuzul" ar prefera să primească banii cît mai repede, pentru a cumpăra piesele care au fost utilizate. Călătorii care depind de trolee au fost pe cît s-a putut de înțelegători. "Nu am primit nici o reclamație din partea lor, deși sînt convinsă că au pierdut timp și nu le-a căzut bine întreaga situație. Au înțeles, însă, că nu este vina noastră și au dat dovadă de înțelegere", a completat Lorica Mihăilă.
Polițiștii n-au dat dovadă de atîta bunăvoință în privința conducătorului auto ce a blocat traficul din zonă și i-au întocmit dosar penal pentru distrugere din culpă. Ion S., în vîrstă de 53 de ani, din localitatea buzoiană Vernești, a fost testat pentru a se vedea dacă băuse, dar rezultatul a fost negativ. Bărbatul, conducea pe strada Orhei un autotractor cu semiremorcă, iar aceasta din urmă, cu partea superioară, a agățat tronsonul A 1-4 al rețelei fir contact de troleibuz. Vina i-a fost ușor de dovedit, căci bărbatul ignorase complet semnificația indicatorului "acces interzis" categoriei din care-i face parte vehiculul și ca să-și scurteze drumul a luat-o prin mijlocul orașului."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 14:42:54    Titlul subiectului: 114232

Ce s-a intamplat cu troleibuzele articulate, de ce nu mai circula in oras si de ce majoritatea au fost retrase in autobaza? Simplu, conform articolului de mai jos, au fost considerate nerentabile. Ciudat, cel putin asa mi se pare avand in vedere ca pana in anul 2001 pe ruta Darmanesti-Savinesti troleibuzele articulate erau mai mereu aglomerate... Sa fie transportatorii privati de vina?... Foarte posibil intrucat Transurban-ul nu mai reprezenta de multa vreme un "adversar periculos" si in plus, incepea sa se prabuseasca, apasat de datorii si nesprijinit de C.L.
Mare pacat de troleibuzele articulate. Au fost foarte utile si cred ca s-ar fi dovedit la fel si in prezent daca nu ar fi existat transport privat cu microbuze.
Articolul de mai jos se refera la "investitiile" Berliet. Da, in anul 2004 existau 37 de troleibuze, toate de provenienta autohtona (Rocar-uri 212 E respectiv 217 E), cu numerele de parc cuprinse intre 101 si 137 (inclusiv). In urma investitiilor au sosit troleibuzele Berliet, alegere care totusi pare buna avand in vedere ca aceste mijloace de transport ruleaza si in prezent pe strazile din Piatra-Neamt si-n zonele limitrofe.
Sursa: http://www.evenimentul.ro editia din 24.07.2004:

"Investiții de anvergură la societățile DRUPO și Troleibuzul

Președintele Consiliului Județean, dl Dan Constantin, ne-a spus că societățile DRUPO SA și Troleibuzul SA vor intra într-un proces de "întinerire". "Vom demara un proces masiv investițional atît la DRUPO, cît și la Troleibuzul, altfel riscăm să rămînem fără nimic. Investițiile se vor derula prin credite, leasing-uri și diferite programe și vor începe anul viitor. Cu siguranță vor dispărea troleibuzele și autobuzele articulate care necesită costuri suplimentare. Oricum nu erau folosite la capacitate", ne-a spus dl Constantin. În parcul auto al SC Troleibuzul SA sînt 37 de vehicule, dintre care 12 articulate. La DRUPO vor fi aduse stații de mixturi asfaltice și mașini noi. "Dacă lucrăm cu tîrnăcopul, vom avea rezultate de tîrnăcop", a completat dl Constantin."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 14:25:09    Titlul subiectului: 115230

Un articol mai vechi, din27.10.2006, despre tentativele de unificare Troleibuzul/Transurban:

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20061027&pagina=1&articol=7753

"Transurban si Troleibuzul, primul pas spre fuziune
• Consiliul Local Piatra Neamt a aprobat un elaborarea unui proiect de fuziune între cele două societăti
Cei doi mari operatori de transport de călători din Piatra Neamt au făcut primul pas spre fuziune. Consiliul Local Piatra Neamt, cel care a si avut initiativa de a uni Troleibuzul cu Transurban, a aprobat, ieri, elaborarea unui proiect de fuziune a celor două societăti. Acesta va fi realizat de o persoană independentă de Consiliul Local si de Consiliul Judetean, pentru a nu fi lansate, apoi, acuzatii de favoritisme. Asta pentru că Troleibuzul este societatea CJ Neamt, iar Transurban apartine CL Piatra Neamt. În plus, asa prevede si legea, după cum sustine consilierul PSD Adriean Chirilă, director la Troleibuzul SA.
Prin urmare, legislativul local a hotărît, ieri, în unanimitate fuzionarea celor două societăti pe baza unui proiect elaborat si aprobat de adunările generale ale actionarilor lor. Ideea este motivată de „necesitatea sporirii eficientei si calitătii activitătii prestate de principalii operatori de transport în cadrul serviciului de transport public de călători“. Primăria Piatra Neamt s-a adresat, deja, Consiliului Judetean, în virtutea realizării acestui plan, cerînd acordul pentru initierea proiectului local. CJ n-a avut nimic împotrivă, dovadă că, vinerea trecută, vicepresedintele Dumitru Badea a dezbătut subiectul „acasă“ la Troleibuzul. Societatea CJ ar fi de acord cu unirea cu Transurban sub aceeasi marcă, însă numai după ce un expert va spune că e bine să se producă fuziunea. De altfel, directorul de dezvoltare a societătii Troleibuzul a si sesizat problema în sedinta de Consiliu Local.
„As vrea ca hotărîrile celor două consilii - local si judetean - să concorde si să fie respectate întocmai. Să fie elaborat acest proiect de fuziune pentru că, pînă la urmă, Consiliul Local se angajează să cheltuiască niste bani pe acest proiect. Este treabă serioasă si grea, si pe bani multi. Să se respecte întocmai etapele legale“, a spus consilierul local Adriean Chirilă.
Pe de altă parte, este firesc ca sefii de la Troleibuzul să nu fie prea încîntati de fuziune, pentru că se laudă cu profit pe societate, în timp ce Transurban are miliarde de lei pierderi. Drept e că nici nu mai primeste subventii de la municipalitate si se descurcă din activitătile prestate, pe cînd Troleibuzul are cota de la CJ în fiecare an. Toate aceste aspecte vor fi studiate si înglobate în materialul expertului ce va analiza cît de benefică este fuziunea celor doi „mamuti“ ai transportului local. Concluziile sale vor fi prezentate, după cum a opinat consilierul local Cornelia Tudorancea, cît mai tîrziu posibil. „Atîta o să propuneti să se facă, încît o să tergiversati tot proiectul“, i-a spus liberala lui Adriean Chirilă.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 11:19:21    Titlul subiectului: 115887

Cine poate sa ghiceasca cu ce se va mai ocupa mai nou SC Troleibuzul? ... nimeni? ... atunci ne spun cei de la Evenimentul: Va administra o statiune turistica fantoma (abandonata)! Asta da diversificare de activitate!

http://www.evenimentul.ro/articol/statiunea-negulesti-trece-in-administrarea-sc-troleibuzul.html

Evenimentul a scris:
Ieri, președintele Consiliului Județean (CJ), Vasile Pruteanu, și aleșii județului, au vizitat stațiunea Negulești. Consilierii au discutat și au căutat cele mai bune soluții pentru repunerea în funcțiune a stațiunii. "Doresc ca stațiunea Negulești să revină în circuitul turistic al județului și al țării. Este o locație foarte frumoasă, din păcate, de aproximativ nouă ani este închisă. Astăzi (ieri, 20 august- n.r), am propus consilierilor județeni mai multe variante pentru realizarea acestui deziderat. În primul rînd, am constituit un grup de lucru care se va ocupa de punerea în funcție a locației. Stațiunea va trece în administrarea societății Troleibuzul, fiindcă potrivit legii finanțelor, CJ Neamț nu poate înființa o societate care să administreze această locație. A doua variantă ar fi să încheiem un parteneriat cu Ministerul Apărării, ca o parte dintre cei care vin la Bălțătești să poată petrece o săptămînă sau două și la Negulești. Vom lua în discuție și înființarea unei tabere pentru elevii care vin din țară și, nu în ultimul rînd, ca aici să se poată desfășura simpozioane, întîlniri și să oferim condiții civilizate celor care vin să își petreacă timpul liber. Vom studia cu atenție toate aceste lucruri, iar în ședința CJ din luna septembrie, vom hotărî ce variantă vom alege", a spus Vasile Pruteanu, președintele CJ Neamț.


Sublinierile imi apartin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 12:32:17    Titlul subiectului: 116692

Unii calatori dintr-un cartier din Piatra Neamt sunt nemultumiti de calitatea serviciului de transport in comun oferit de SC Troleibuzul:

http://www.realitateamedia.ro/articol/Administratie/7160/

Realitatea Media a scris:
Locuitorii cartierului Speranța sunt revoltați din cauza modului în care li se asigură transportul de călători pe raza municipiului. Cei care apelează zilnic la mijloacele de transport în comun pentru a se duce în oraș sau a se întoarce acasă în Speranța spun că au de trecut printr-un veritabil calvar. Peste patru zile începe școala și, pentru multe familii care-și vor conduce sau trimite copiii la ore, va fi și mai dificil. Nu e vorba numai de timpul pierdut cu zecile de minute prin stații cât și de condițiile din mijloacele de transport. "Încercăm și la dumneavoastră un ajutor, poate avem vreo șansă. E o adevărată bătaie de joc cu transportul în cartierul Speranța; nu se mai poate, încep școlile, grădinițele și stăm în stații, în frig, în ploaie împreună cu copiii. Ajutați-ne și pe noi cei plătitori de taxe, nu doar pe cei defavorizați. Am făcut numeroase sesizări la Primărie și la Troleibuzul, fără niciun rezultat. Ne bazăm pe puterea presei, că noi suntem aproape invizibili pentru autoritățile statului", sună mesajul semnat de Alina, din Speranța.

Principala problemă a locuitorilor din Speranța pare a fi nerespectarea orarului de către șoferii autobuzelor care circulă în cartierul Speranța, neregulă ce nu pare a fi ajuns la urechile autorităților locale și a firmei Troileibuzul, concesionarul acestui traseu. Dacă se confirmă sau nu neregulile din transportul în comun îl va afla primăria pietreană în urma concluziilor controlului ce-l va demara în zilele ce au mai rămas din această săptămână. "Vom face un control pentru a vedea dacă se respectă caietul de sarcini, Speranța este deservită de firma Troleibuzul, iar din ce știu, stații sunt suficiente. Una se află chiar lângă sediul Poliției Comunitare din cartier. Vom verifica însă sesizările și modul de respectare al transportului local", a declarat viceprimarul Dragoș Chitic.
Conducerea societății Troleibuzul va lua aceleași măsuri însă pentru a trage șoferii vinovați la răspundere, ar fi avut nevoie de mult mai multe detalii, căci sesizări pe această temă nu au fost primite. "În ceea ce privește eventualele întârzieri, pentru a acționa trebuie să știu punctual. Cred, însă, că marea majoritate a acestor plângeri nu sunt fondate, probabil se forțează schimbarea programului de funcționare, cu toate că locuitorii din Speranța au autobuze din jumătate în jumătate de oră iar la orele de vârf chiar mai frecvent. Din acest punct de vedere nu se pune problema, este foarte bine pus la punct orarul, dar în situația în care chiar există vreo întârziere...nu știu, poate mai adoarme vreun șofer în pauză...trebuie să cunosc intervalul de timp și numărul mașinii", a declarat Constantin Hociung, directorul general al societății Troleibuzul.

Sublinierea imi apartine, personal m-a amuzat replica domnului director Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 30 Oct 2009 11:52:02    Titlul subiectului: 119188

SC Troleibuzul, singura societate profitabila din ograda CJ Neamt:

http://www.realitateamedia.ro/articol/Administratie/8299/

Realitatea Media a scris:
Dintre toate societățile pe care Consiliul Județean le are în subordine, doar firma TROLEIBUZUL ar urma să dea ceva bani către forul tutelar. Această societate "a prevăzut", asta însemnând că nu se știe dacă va și onora, suma de 40.000 de lei, pentru anul 2009, bani care se vor duce către Consiliul Județean Neamț.

Toate aceste date reies dintr-un răspuns oferit de executivul nemțean consilierilor PSD care au solicitat ca sumele acordate cluburilor sportive din Neamț să fie cele încasate de Consiliul Județean Neamț, din dividentele plătite de societățile acestui for.

"Sumele încasate de către Consiliul Județean din dividende de la societățile comerciale la care este acționar majoritar sunt insuficiente pentru a susține aceste angajamente asumate. Consiliul Județean Neamț are încheiate acorduri de asociere pentru susținerea activității sportive din județul Neamț, care însumează o valoare mult mai mare față de încasările din dividende de la societățile comerciale la care este acționar. Singura societate comercială care virează dividende la Consiliul Județean Neamț este S.C."TROLEIBUZUL "SA și care are prevăzută suma de 40.000 lei pe anul 2009", este menționat în explicațiile date de specialiștii CJ Neamț, consilierilor social democrați.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 865
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2009 08:39:42    Titlul subiectului: 120209

Accident de muncă la SC Troleibuzul SA
Evenimentul.ro a scris:
Ieri dimineață, un angajat al societății Troleibuzul, P.C., de 47 de ani, a fost accidentat, suferind un traumatism cranian. Primele cercetări au stabilit că, la ora 4,30, unul dintre șoferi a intrat cu troleibuzul în atelierul de reparații, pentru revizia tehnică periodică și l-a lăsat acolo. În jurul orei 8, un alt coleg, R.A., a venit cu un autovehicul, tot pentru revizie. Pentru a putea intra în atelier, acesta a încercat să mute troleibuzul, dar cînd a pornit motorul, din motive necunoscute încă, troleul s-a accelerat și a trecut prin ușile închise ale atelierului, oprindu-se după aproximativ 35 de metri. În fața atelierului se afla electronistul P.C., care dorea, probabil, să intre în hală, și a fost lovit de ușile metalice prin care a trecut troleul, provocîndu-i un traumatism cranian. Deoarece este un accident de muncă cu incapacitate temporară de muncă, acesta este anchetat de o comisie a SC Troleibuzul SA, sub supravegherea Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Neamț.

http://www.evenimentul.ro/articol/accident-de-munca-la-troleibuzul.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2010 21:33:33    Titlul subiectului: 123269

Off, multe s-au mai schimbat la Piatra-Neamt... Imi amintesc ca pe vremea apusului Transurban (RATUC) toata lumea cunostea orarele de functionare ale masinilor... Erau instalate panouri la capetele de linie care informau asupra frecventei fiecarei linii iar in unele statii de pe traseu se puteau observa indicatoare "supravietuitoare" (o parte din ele erau mereu furate...). La Gara, la Savinesti, la Roznov, in Darmanesti (capatul propriu-zis cat si cel de la Scolile Normale), In Piata Mare, la Girov, Ciritei, (...) existau panouri care informau asupra sosirii/plecarii masinilor pe trasee. Au avut o astfel de initiativa si cei de la Troleibuzul, pe la inceputuri... Erau panouri pe care erau trecute traseele care strabateau statiile respective insa nu-mi mai amintesc daca erau trecute si orele... In fine, pacat ca intr-un oras atat de frumos si civilizat s-a omis sa se acorde atentie mijloacelor de transport. Se pare ca si aici avem brambureala in ceea ce priveste frecventa de functionare a mijloacelor de transport in comun. Si asta fiindca sunt "n" particulari care opereaza pe trasee si nu se pot intalni macar odata pe an sa se puna de acord in privinta unui nenorocit de orar... Asta se intampla cand mai multi fac aceelasi lucru. De asta era bine sa fie unul, maxim doi operatori pe traseele locale. Macar lamuream un set de aspecte esentiale...
Articolul de mai jos apartine cotidianului "Adevarul de seara", editia din 24.08.2009. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Calatorii-denunta-statii-bataia-joc_0_103789838.html

"Neamt: Călătorii denunță bătaia de joc din stații

Călătorii denunță bătaia de joc din stații
Firmele de transport continuă să paseze între ele vina asupra lipsei unei evidențe a curselor de călători, care i-ar ajuta atât pe pietreni, cât și pe turiști. Astfel, pietrenii care circulă prin oraș cu mijloacele de transport în comun așteaptă „la noroc“ sosirea unui microbuz sau a unui troleibuz care să-i ducă la destinație.

Orașul turistic Piatra Neamț nu are instalat în nicio stație un afișaj care să înștiințeze călătorii despre graficul curselor. Materialul publicat de „Adevărul de Seară“ a atras și mai multe sesizări ale pietrenilor nemulțumiți de lipsa de interes a celor care încasează banii pe bilete fără să le pese de călători.

„Ne iau în batjocură cu un program valabil o zi“

Mihai Constantin este unul dintre pietrenii care, deși circulă des cu mijloacele de transport în comun, nu a reușit să învețe orarul troleibuzelor. Asta deoarece nu există un program stabil, pe care conducătorii auto să-l respecte zilnic. „Am solicitat de foarte multe ori la Troleibuzul o foaie tipărită cu orele la care mașinile trec prin stația de unde urc eu. Am primit unele care erau valabile numai o zi, pentru că în următoarea nu mai circulau la aceleași ore. Eu sunt dispus să plătesc pentru un orar, pentru că depind de troleu să ajung la serviciu“, ne-a povestit revoltat pietreanul. O dovadă vie a faptului că societățile care efectuează transport în comun pe rutele principale ale orașului sunt „surde“ la problemele călătorilor. Singurul reper pentru pietreni rămâne bucata de hârtie din stația din fața Spitalului Județean.

Modificări de trasee, făcute cu pixul

„Acel orar care, din câte știu eu, este și singurul afișat în oraș are modificări cu pixul. Nu se poate ca o firmă care se respectă să ne trateze așa. Nu se mai cunoaște aproape nimic din ce este scris, iar orele oricum nu corespund cu realitatea“, a explicat Irina Pădurariu, o pietreancă ce merge „la ghici“ în stația de troleibuz.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 20:59:03    Titlul subiectului: 123413

Constat, cu parere de rau, ca traseele existente la Piatra-Neamt nu sunt organizate suficient de bine pentru a fi in folosul pasagerilor. Din ratiuni economice si de mediu, o parte din vechile trasee au fost... faramitate. Din pacate, aceasta solutie nu vine in sprijinul nemtenilor atunci cand e vorba de deplasari intre periferii. Iata un articol apartinand cotidianului "Adevarul de seara", editia din 8.02.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Pietrenii_din_cartierul_Speranta-taxati_dublu_la_transport_0_204579866.html

"Pietrenii din cartierul Speranța, taxați dublu la transport

Pe vreme de iarnă, o călătorie cu troleul durează și o orăLocuitorii din cartier au rămas fără fir direct cu orașul de anul trecut. Acum, ei îngheață de două ori în stații până ajung la destinație.

Cele două rute Speranța-Dărmănești și Speranța-Sarata au fost desființate în august 2009. De atunci, călătorii sunt nevoiți să schimbe două mijloace de transport pentru a ajunge acasă. Teoretic, pietrenii își pot lua un singur bilet de 1,5 lei, care este valabil pe orice troleu, și se pot urca apoi în autobuzul spre Speranța, cu condiția să nu depășească o oră de la taxarea biletului.

Numai că, pe timp de iarnă, susțin pietrenii, drumul cu troleul durează mai mult de jumătate de oră și, la capăt, nu găsesc rapid autobuze spre Speranța ca să poată folosi același bilet. În aceste condiții, ei sunt obligați să apeleze ori la maxi-taxi, ori să-și cumpere alt bilet.


„Știm și noi de plângerile oamenilor“
„Îngheț în stație până vine un troleu care să mă lase la Liceul de Chimie, de unde să iau autobuzul spre casă. Când am bani la mine merg cu un microbuz până la Chimie pentru că ajung mai repede. Uneori mai pierd și mașina. Era mai bine când aveam traseu direct“, a spus nemulțumit pietreanul Constantin Mancaș. Călătorii ghinioniști spun că îngheață în stație de două ori: o dată la troleu și o dată la autobuz. Reprezentanții societății Urbtrans, care deține autobuzele ce fac legătura cu Speranța, susțin că această măsură, de eliminare a traseului direct a fost luată pentru a reduce cheltuielile societății Troleibuzul.

„Se suprapuneau traseele autobuzelor cu cele ale troleelor, așa că reprezentanții societății Troleibuzul au considerat că ar fi mai rentabilă pentru ei această transbordare a călătorilor. Știm și noi de plângerile oamenilor“, a declarat Ioan Cucoreanu, directorul Urbtrans. Cei de la Troleibuzul susțin însă că proiectul de traseu a fost întocmit în așa fel încât timpul de așteptare pentru preluarea călătorilor de troleibuze spre Sarata sau Dărmănești să nu depășească 5-10 minute.


„Mașinile se așteaptă una pe alta. Șoferii de autobuz stau până ce vin troleele și abia după aceea pleacă spre Speranța. Dacă sunt cazuri de șoferi care se mai grăbesc, noi așteptăm ca oamenii să ne trimită sesizări, cu data și ora, ca să discutăm pe cazuri concrete“, a spus Constantin Hociung, directorul societății Troleibuzul.


Vești bune se așteaptă la vară, când se va organiza o nouă licitație pentru traseele de transport în comun. „Dacă nu reușim mai repede, în luna iunie ne vom înscrie și noi la licitație și nu vom mai încredința traseele, așa cum am făcut anul trecut. Dacă vom câștiga, vom relua traseele directe spre Speranța“, a promis Ioan Cucoreanu, directorul Urbtrans.

Programul ideal al autobuzelor
În intervalele orare 6.00-8.30 și 12.00-16.00, autobuzele circulă la fiecare sfert de oră. În afara orelor de vârf, mijloacele de transport care pleacă din stația de la Colegiul „Cartianu“ spre Speranța circulă din jumătate în jumătate de oră. Ultima mașină pleacă din stația de la Chimie la ora 22.45.
"

Poza postata mai jos apartine cotidianului "Adevarul de seara":



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.35 kb
 Vizualizat:  de 12775 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Mai 2010 16:42:01    Titlul subiectului: 126709

Nu e tocmai articol de presa dar oricum e pe aproape: Cei de la Troleibuzul au si ei site intenet, http://www.troleibuzul.ro/ ; este destul de curatel si are marele avantaj ca prezinta pe langa diverse informatii de uz general si orele de plecare din toate capetele de linii catre diverse destinatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 11:58:36    Titlul subiectului: 162611

Sa prezentam inca un episod din istoria S.C. Troleibuzul S.A., unul mai putin fericit. Se pare ca societatea are numeroase probleme. Sper insa ca toate acestea sa se rezolve cat mai repede cu putinta: http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20120920&pagina=1&articol=34093

"Troleibuzul nu mai are director

• inginerul Dionisie Dumitrascu n-a mai vrut sefia unitătii după ce a văzut cum stau lucrurile pe acolo • în aceste conditii, îsi păstrează mandatul de consilier judetean • „Cert este că mi-a fost simplu să mă decid cînd am văzut situatia financiară a societătii“, a declarat Dionisie Dumitrascu •

O societate ce apartine Consiliului Judetean Neamt, Troleibuzul, a rămas de la începutul acestei săptămîni fără sef. Dionisie Dumitrascu, cel care fusese numit director general cu delegatie, a demisionat din functie după numai zece zile de tinut frîiele societătii judetene. Decizia de a demisiona poate avea legătură si cu o constrîngere adusă de legislatia referitoare la incompatibilitate, avînd în vedere faptul că trebuia să se decidă în cîteva zile dacă rămîne director, pentru că trebuia să renunte la mandatul de consilier judetean cîstigat în luna iunie, la alegeri. Cert este că în luarea deciziei a contat foarte mult si situatiile cu care s-au confruntat pe parcursul celor zece zile petrecute ca sef. „Am renuntat la functia de director general. Am motivele mele pentru care am decis asa, dar cert este că mi-a fost simplu să mă decid cînd am văzut situatia financiară a societătii. Nu e de neglijat nici relatia cu sindicatele, relatie care nu este prea prietenoasă în cadrul societătii. Eu am încercat să dezamorsez lucrurile, dar nu stiu cît am reusit. Vom vedea ce sentinte vor emite instantele de judecată, pentru că există niste procese pe rol. Am renuntat la functia de director, dar voi rămîne inginer sef în unitate si voi face ce îmi va sta în putere ca lucrurile să meargă bine“, a declarat Dionisie Dumitrascu. Dacă ar fi ales să rămînă director general, romascanul Dionisie Dumitrascu ar fi fost obligat de lege să renunte la mandatul de consilier judetean, cel tîrziu la începutul acestei săptămîni. Cum n-a mai fost cazul, tabăra APEL din Consiliul Judetean Neamt rămîne neschimbată, iar Dionisie Dumitrascu nu poate fi găsit în stare de incompatibilitate pentru că a condus Troleibuzul timp de zece zile, acesta fiind un termen acceptat de legislatie. În mandatul trecut, mare parte din el, Dionisie Dumitrascu a fost consilier PNL, după care a trădat partidul în favoarea PDL."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 12:01:03    Titlul subiectului: 162612

Cum se vad lucrurile din interior: http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20121109&pagina=1&articol=34503

"Ce escrocherii la Troleibuzul!

• un control a scos la iveală aspecte uimitoare pentru conducerea CJ: angajatii nu prea dau pe la serviciu si mizeria prin firmă e la ea acasă • salariile celor din conducere sînt de peste 50 milioane de lei vechi, desi unitatea abia suflă • CJ a reusit să scoată societatea din insolventă •

La Troleibuzul bate vînt de schimbare majoră. Un control efectuat la mijlocul acestei săptămîni de Consiliului Judetean a scos la iveală aspecte greu de crezut, dar care există de ani de zile la această societate. Prima constatare e legată de salariile sefilor unitătii, fosti si actuali, care desi se regăsesc în fruntea unei societăti cu mari probleme financiare, se remunerează cu salarii de invidiat. „Conform statelor de plată, fostul director general Constantin Hociung si Adriean Chirilă, si el cu functie de conducere, au salarii de peste 50 milioane de lei vechi. Sînt scandaloase aceste sume, în conditiile în care societatea Troleibuzul a fost în insolventă si am reusit să o salvăm de pe drumul falimentului. S-a reusit de către conducerea veche a societătii să se facă un artificiu astfel încît salariile brute să devină nete, adică printr-un act aditional, dările aferente salariilor lor de pe cartea de muncă au intrat în obligatiile de plată ale unitătii, iar ceea ce aveau pe cartea de muncă erau sumele aproximativ de încasat, foarte putin retinîndu-se din ele. Este mai greu de relatat procedura pe care au practicat-o, dar asa au stat lucrurile. Au urmărit să respecte legea si să nu depăsească venitul unui vice al CJ. Am renuntat la functia de director general la Troleibuzul, societatea fiind acum condusă de presedintele Consiliului de Administratie si am aflat cu bucurie că fostul director, Constantin Hociung, a cerut să intre în concediu fără plată pentru zece zile. Sperăm să aibă luciditatea de a lăsa în pace această societate, pe care a dus-o pe calea pierzaniei“, a declarat Gabriel Farcas, vicepresedinte al Consiliului Judetean Neamt. Verificarea la sediul Troleibuzul s-a făcut si de către celălalt vice al CJ, Emilia Arcan. Economistă de profesie, ea a încercat să afle amănunte despre reteaua si programele cu care se lucrează la unitate, dar nu a prea avut ce afla. „Din 130 de angajati ai societătii, la serviciu am găsit vreo 25-30. Ni s-a spus că soferii sînt pe trasee, dar acestia nu sînt atît de multi încît să se poată spune că toată lumea îsi vede acolo de treabă. N-am reusit să aflăm unde erau ceilalti angajati, dacă în birouri nu se regăseau. Mă întreb, cîtă nevoie e de atîtia oameni, dacă de lucru nu au, pentru că nu i-am găsit la serviciu? Dezamăgită am fost si cînd am încercat să vorbesc despre problemele de contabilitate, despre programe, despre situatiile financiare... Ca să nu mai spun despre cîtă mizerie este în sediu! Sînt cu măcar 20 de ani în urmă! Mirosuri, mucegaiuri, lucruri uzate! Greu de imaginat că o societate care ar fi putut avea o situatie de invidiat, se zbate în asa mizerie“, a spus vicele Emilia Arcan. La începutul săptămînii viitoare, cei doi adjuncti ai CJ vor mai face o vizită la sediul societătii Troleibuzul, unde speră să găsească mai multă lume la serviciu. Ei vor să verifice fisa postului în cazul fiecărui angajat, pentru a vedea cum se justifică existenta lor la Troleibuzul. Salariul minim la societate este de 1.050 de lei. Conducerea Consiliului Judetean a atins un scop greu de realizat în cele mai dese rînduri: a scos societatea Troleibuzul din insolventă. În ultimele patru luni s-au făcut economii de 4,5 miliarde de lei vechi si s-au plătit cele mai importante restante. „Asta s-a întîmplat după ce a fost schimbat directorul Constantin Hociung. Am căutat să închidem robinetele de cheltuieli nejustificate. Conform contractelor, Consiliul Judetean trebuie să dea lunar, în contul subventiilor, peste trei miliarde de lei pe lună. Am căutat să mai reducem din banii pe care i-am fi cheltuit astfel si n-am dat 3,5 miliarde de lei de la bugetul judetului. De asemenea, am plătit două transe din salariile restante, cîstigate de angajati în instantă si am dat 30.000 de lei dintr-o datorie pe care societatea o are către o familie care si-a pierdut un membru într-un accident de muncă la Troleibuzul“, a mai spus Gabriel Farcas."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 12:02:52    Titlul subiectului: 162613

O raza de soare in ceea ce priveste serviciile oferite calatorilor: http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20121205&pagina=1&articol=34739

"Gratis la Troleibuzul pentru cei cu pensii sub 700 de lei

• gratuitatea va fi suportată de la bugetul judetului în limita sumei de 414.000 de lei • se preconizează că vor fi circa 2.300 de beneficiari •

Consilierii judeteni au aprobat în sedinta de luna aceasta ca de la 1 ianuarie 2013 să se asigure gratuitate la transportul public local de călători efectuat de Troleibuzul, pentru pensionarii care au venitul sub 700 de lei pe lună. „Este vorba despre 2.300 de pensionari care au o pensie sub 700 de lei. Avînd în vedere posibilitătile, limitele si restrictiile financiare impuse de bugetul pe anul 2013, am propus alocarea sumei de 414.000 de lei pentru plata gratuitătilor pe mijloacele de transport în comun ale societătii Troleibuzul. În proiectul de buget pe anul 2013 va fi prevăzută suma necesară pentru a suporta gratuitătile privind această categorie de pensionari“, a declarat Culită Tărâtă, presedinte al CJ Neamt. Consilierii judeteni au fost de acord cu această propunere. Anul acesta, limita maximă a pensiei pînă la care s-a aprobat gratuitatea a fost de 630 de lei. „În vederea asigurării abonamentelor gratuite pentru pensionarii cu o pensie de pînă la valoarea salariului minim pe economie, din estimările realizate de către Asociatia de Dezvoltare Intercomunitară Urbtrans, numărul pensionarilor care pot beneficia de această facilitate în 2013 este de aproximativ 2.300. Abonamentele gratuite sînt valabile numai pe mijloacele de transport în comun ale Troleibuzul“, a declarat Ioan Cucoreanu, director adjunct al Urbtrans. Primăria Piatra Neamt asigură gratuitate pentru sărmanii muncipiului, cărora le-a asigurat facilitătile în cadrul unei sedinte de Consiliu Local de luna trecută. Elevii au si ei acces gratuit în mijloacele de transport în comun."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 12:04:42    Titlul subiectului: 162614

Lucrurile s-au sucit mai ceva ca vremea: http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20121218&pagina=1&articol=34864

"Prime de Crăciun la Troleibuzul

• acum două luni societatea era pe marginea prăpastiei, cerînd intrarea în insolventă

Societatea Troleibuzul a crescut în cîteva luni precum o ciupercă după ploiae. De unde prin toamnă cerea intrarea în insolventă, acum a intrat în recuperarea pierderilor si, mai mult, are de unde să dea bani angajatilor drept primă de Crăciun. Decizia acordării sumei de 150 de lei de angajat a fost luată în sedinta Adunării Generale a Actionarilor, de luni, 17 decembrie. „A fost o propunere pe care au îmbrătisat-o toti membrii AGA si conducerea societătii. Spre bucuria noastră, societatea si-a revenit foarte bine în ultima perioadă, recuperînd din pierderi si reusind de la lună la lună să reducă din cheltuielile inutile care se făceau pînă acum cîteva luni. Este îmbucurător si faptul că sediul unitătii s-a schimbat la fată, la propriu. Noua conducere a avut grijă să salubrizeze spatiul, să schimbe imaginea de ansamblu. De la mizeria care trona acolo, de parcă se trăia ca acum 20 de ani, azi se pot vedea lucruri frumoase, cu gust, precum un covoras, un brad de Crăciun, un geam curat“, a declarat Emilia Arcan, vicepresedinte al Consiliului Judetean Neamt.
Noul director al societătii Troleibuzul, Nadia Năstase, a declarat că prima de 150 de lei se va acorda salariatilor pînă pe data de 21 decembrie. „Anul acesta atît ne permitem, dar este un pas înainte, avînd în vedere că pînă de curînd nu reuseam decît să acumulăm datorii, fiind excluse astfel de premieri. În ultima perioadă, lună de lună ne-au crescut veniturile cu circa 10% si cred că sîntem pe calea cea bună. Societatea Troleibuzul are 135 de salariati“, a declarat directorul Nadia Năstase. Odată cu schimbarea fostului director Constantin Hociung, la Troleibuzul s-a produs si o schimbare în organigramă, inginerul Adriean Chirilă nemaifiind director economic, ci sef al Serviciului financiar-contabil. În felul acesta a pierdut sporul de conducere, care era de 25%. Fostul director Hociung a preferat să părăsească unitatea, după ce i s-au făcut destule reprosuri din partea actualei conduceri a Consiliului Judetean. Cea mai mare satisfactie a legislativului judetean este că a salvat societatea Troleibuzul de la faliment."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community