Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele DAC/Rocar din Cluj
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 22:20:37    Titlul subiectului: cs 7923

La Cluj avem o grămadă de DAC 117 E, 217E și 212E. Dacă se impune casarea lor RATUC-ul se va confrunta cu o criză fără precedent. E greu de crezut că într-un termen scurt pot să fie tăiate vehiculele respective. În plus, se pune problema capacității. Politica RATUC-ului este asemănătoare celei a RATB în sensul că, din 1995, nu s-a achiziționat nici un vehicul articulat iar odată cu tăierea unora dintre ele și achiziționarea de vehicule standard, aglomerația a crescut simțitor. Deci, e puțin probabil că, dacă se dă un ordin de casare a troleibuzelor 117 și 217 să se achiziționeze ceva de capacitate asemănătoare. Oricum, e bine că, cel puțin deocamdată, RATUC-ul NU a afectuat scurtări.

Troleibuzele Clujene
001 DAC 117 E
002 DAC 117 E
003 DAC 117 E
004 DAC 117 E dispărut (casat?)
005 DAC 117 E
006 DAC 117 E dispărut
007 DAC 117 E dispărut de ceva vreme
008 DAC 117 E
009 DAC 117 E dispărut
010 DAC 117 E dispărut
011 DAC 117 E
012 DAC 212 E
013 DAC 117 E dispărut
014 DAC 117 E
015 DAC 217 E
016 DAC 117 E scurtat, folosit ca vagon pentru gresare (dispărut de mult)
017 DAC 117 E casat
018 DAC 117 E
019 DAC 117 E
020 DAC 217 E
021 DAC 217 E dispărut (proabil e la a doua RK)
022 DAC 217 E
023 DAC 217 E
024 DAC 217 E recent reparat capital
025 DAC 217 E dispărut
026 DAC 217 E casat
027 DAC 217 E
028 DAC 217 E
029 DAC 217 E
030 DAC 217 E casat
031 DAC 217 E
032 DAC 217 E
033 DAC 217 E dispărut
034 DAC 217 E
035 DAC 217 E dispărut
036 DAC 217 E dispărut
037 DAC 217 E
038 DAC 217 E dispărut
039 DAC 217 E
040 DAC 217 E dispărut
041 DAC 212 E
042 DAC 217 E
043 DAC 217 E
044 DAC 217 E dispărut
045 DAC 217 E
046 DAC 217 E
047 DAC 217 E
048 DAC 217 E
049 DAC 217 E (nu l-am mai văzut de-o vreme)
050 DAC 217 E dispărut
051 DAC 217 E
052 DAC 217 E
053 DAC 217 E dispărut
054 DAC 217 E
055 DAC 217 E
056 DAC 217 E
057 DAC 212 E
058 DAC 217 E
059 DAC 212 E
060 DAC 217 E
061 DAC 212 E
062 DAC 212 E
063 DAC 212 E
064 DAC 212 E
065 DAC 212 E
066 DAC 212 E
067 DAC 212 E
068 DAC 212 E
069 DAC 212 E
070 DAC 212 E
071 DAC 217 E
072 DAC 217 E
073 DAC 212 E
074 DAC 212 E
075 DAC 212 E
076 DAC 212 E
077 Rocar 312 E
078 ROCAR 412 E (DE SIMON) FĂRĂ AFIȘAJ ELECTRONIC, DISPĂRUT LA SCURT TIMP DUPĂ CE A APĂRUT
079 Rocar 312 E (reparat capital recent)
080 DAC 212 E
081 DAC 117 E dispărut
082 DAC 117 E dispărut
083 DAC 117 E dispărut
084 DAC 117 E
085 DAC 117 E dispărut
086 DAC 217 E
087 DAC 117 E dispărut (casat)
088 DAC 117 E dispărut
089 DAC 117 E dispărut
090 DAC 117 E dispărut
091 DAC 217 E
092 DAC 117 E dispărut după 1993
093 DAC 217 E
094 DAC 212 E
095 DAC 217 E
096 DAC 212 E
097 DAC 217 E
098 DAC 212 E proaspăt reparat capital
099 DAC 117 E dispărut
100 DAC 117 E dispărut
101 DAC 212 E
102 DAC 117 E dispărut
103 DAC 117 E dispărut
104 DAC 117 E dispărut
105 DAC 212 E dispărut
106 DAC 217 E
107 DAC 212 E dispărut de o vreme
108 DAC 117 E dispărut
109 DAC 117 E dispărut
110 DAC 117 E dispărut
111 DAC 117 E casat (conform celor spuse de Sisintea)
112 DAC 117 E dispărut
113 DAC 117 E dispărut
114 DAC 212 E
115 DAC 117 E dispărut
116 DAC 212 E
117 DAC 212 E
118 DAC 117 E dispărut
119 DAC 212 E
120 nu țin minte să fi văzut vreun troleibuz cu numărul respectiv
121 DAC 117 E apărut recent
122 DAC 117 E
123? (idem 120
124?(idem 120)
125 DAC 117 E
126?
127 DAC 117 E dispărut
128 DAC 117 E dispărut
129 DAC 117 E dispărut
130 DAC 117 E dispărut
131 DAC 117 E dispărut
132 DAC 117 E dispărut
133 DAC 117 E dispărut (o vreme școală)
134 DAC 117 E
135 Rocar 412 E
136 Rocar 412 E
137 DAC 117 E dispărut (provenea din 079)
138 DAC 117 E dispărut
139 DAC 117 E dispărut
140 DAC 117 E dispărut
141 DAC 117 E dispărut
142 DAC 117 E dispărut
143 DAC 117 E dispărut
144 DAC 117 E dispărut
145 DAC 117 E dispărut
146 DAC 117 E dispărut
147 DAC 117 E dispărut
148 DAC 117 E scund, adus de la Mediaș
149 DAC 117 E dispărut
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 29 Mar 2006 22:43:30    Titlul subiectului: 19495

Voi încerca să descriu troleibuzele în funcție de ferestre. Legenda e următoarea:

0=fereastră fixă
1=fereastră care se poate deschide
2=ușa
S=fereastra șoferului
A (mai bine zis doi de A unul sub altul)=articulația. Schema fiecărui tip de troleibuz cuprinde atât ferestrele de pe partea ușilor, cât și cele de pe partea opusă lor

DAC 117 E fabricate înainte de finele anului 1987aveau schema:
200200A2002
A00111A1111
Acesta este valabilă penru acele troleibuze DAC 117 E care, inițial, erau ri cu dungă roșie și albastru în partea de jos. Rezistențele nu se vedeau decât de sus. Cu privire la troleibuzele la care rezistențele erau acoperite doar cu o simplă plasă, nu îmi amintesc prea mult. Un asemenea troleibuz a avut numărul 031 iar lada contactorilor din spatele șoferului era mai mică decât la cele gri cu roșu și albastri. precizz faptul că multe DAC 117 E au fost casate în anul 1995.
Modelul scund avea fie schema amintită mai sus (vechiul 154), fie schema "alternativă":
200200A2002
S00101A0101
DAC 117 E fabricate în 1990-1991 aveau aceeași schemă. Cele făcute în 1991 aveau 4 trepte (3+podeaua). Începând cu 1991, toate Rocar din Cluj (afară de 412) au 4 trepte. NOTĂ: NICI UN DAC 117 E NU MAI ARE LADA CONTACTORILOR ÎN SPATELE ȘOFERULUI, ACEASTA A FOST DESFIINȚATĂ, CONTACTORII MONTAȚI DEDESUBT IAR COMPRESORUL MUTAT ÎN DREAPTA. Nu știu dacă propulsia mai este de tip reostatic sau se găsește, undeva, un bloc electronic pentru comanda contactorilor.
DAC 217 E. Disjunctoarele dau, din când în când, flame, urmate de oprirea troleibuzului pentru scurtă vreme (032, înaintea primei reparații capitale a dat, odată, mai multe flame consecutive, speriind atât pasagerii cât, mai ales, trecătorii aflați lângă troleibuz). De asemenea, pe peretele cabinei șoferului se află o "umflătură" (blocul electronic) din interiorul căreia se aude, câteodată, un țiuit. Aici sunt mai multe scheme în ceea ce privește dispunerea ferestrelor, toate au micșorată fereastra a 3-a de pe partea opusă ușilor, din cauza tunelului cablurilor:
201121A2112
S01001A1111 (020, 050, 054)
201021A2012
S01001A0101, care e schema cel mai des întâlnită
201021A2102
A01001A0101, cum avea troleibuzul 025
201021A2012
201001A1010, schemă asemănătoare cu autobuzele Rocar 117, prezentă la troleibuzele 022 și 032 (fereastra mare de lângă tunelul cablurilor a fost, inițial, fixă, apoi i s-a pus una care se poate deschide)
201021A2012
S00010A0101 (038)
201021A2102
S00010A0101 (042)
Rocar 212 E
20102120
S0101010, schemă întâlnită la toate troleibuzele de acest gen
Rocar 312 E (cu chopper)
20121020
S1011110

La reparațiile capitale nu s-a ținut cont totdeauna de configurația inițială a ferestrelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2006 13:28:20    Titlul subiectului: Vechi troleibuze din Cluj 20118

Casate: 004, 009, 013, 017, 021 (am foto), 025, 026, 030, 033, 035, 036, 050, 053. Dar astea sint din seria noua, insa OAB le-a amestecat cu cele alb-albastre, unele devenite rosii, din seria veche a DAC-urilor 117.
148 este, da, 197 de la Medias.
016 a fost un Roman 112, apoi un troleibuz provenit din scurtarea lui 143 (DAC 117E), ce nu l-am mai vazut.
020, 015, 016 (am spus) si 028 mai existau cind au aparut DAC-urile 217E.
Deci: actualul 034 a avut nr. 020 (original dunga jos albastru-deschis).
Deci: actualul 035 a avut nr. 028 (original dunga jos albastru-deschis). A venit cu seria 026-027. 032, 033 gri.
Actualul 020 a venit odata cu 050 si 054 (vezi chederele geamurilor), avind acum reclama Izvorul Minunilor.
Actualul 015 a venit odata cu 052 (ambele erau cu o dunga verde).
Actualul 028 a venit odata cu 055, avind doua dungi albastre, apoi schema de culoare galben-rosie.

Sa va prezint troleibuzele ce au parcurs mii de kilometri pe strazile clujene. Incep abrupt cu troleibuzul 137, alb, rosu/albastru, ce-si facea veacul pe traseul 9, de obicei.
Poza e facuta in 1992.



troleibuz 137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.33 kb
 Vizualizat:  de 36734 ori

troleibuz 137.jpg




Ultima modificare efectuată de către sisintea la Vin 18 Aug 2006 19:52:42, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2006 13:42:56    Titlul subiectului: 20119

Se cunosate ca poza respectivă e făcută înaintea anului 1996, deoarece
-nu sunt acele 4 recipiente mari ale Fabricii de Bere, recipiente care au sosit din Olanda în anul 1996
-În 1995 a avut loc un "genocid" care a vizat troleibuzele articulate. Din câte îm aduc aminte, în 1995 au fost casate troleibuzele 104, 111 și 144 în condițiile în care 104 și 144 fuseseră reparate capital în 1994. De asemenea,pe lângă casarea "în masă" au mai avut loc transferuri ale troleibuzelor din Gheorgheni pe Mănăștur. De exemplu, 035 și 022 deserveau mai ales linia 3 iar după 1995 deserveau toate liniile mănășturene.
La Cluj este, însă, o problemă. La Cluj, numărul aparținând unui vehicul casat va fi luat, mai devreme sau mai târziu, de alt vehicul. De exemplu:
La Cluj, multă vreme, cel mai mare număr era 155, dar, în interiorul acestor 155 de poziții s-au "perindat" mai multe generații de troleibuze. De exemplu, numărul 010 a aparținut unui Roman cu butuc gros pentru ca, în 1990 să fie atribuit unui DAC 117 E. Și totuși, unele numere au rămas "vacante" de mult timp.
-092. Numărul era atribuit unui troleibuz care avea exact aceeași schemă de culoare cu 137. Ultima dată am călătorit cu el în 1993 și pot să spun că... podeaua avea tendința de a se rupe în două în zona axei B (poate era afectat șasiul???). Între timp, au venit troleibuzele 091 și 093 (în 1994), dar... poziția 092 nu s-a ocupat nici până în prezent.
-099
-100 În 1995 au venit troleibuzele noi 098 și 101. Pozițiile 099 și 100 sunt și acum vacante
și ar mai fi și altele. Am încercat să caut logica acestei numerotări, dar nu am găsit-o. Și mai e o problemă, casarea unor vehicule relativ noi. De exemplu 017, 035, 036 (și altele) au fost casate fără să li se facă a doua reparație capitală. De regulă, vehiculele eneficiază de două RK.

Cu privire la vechiul 061. Într-adevăr, îmi aduc aminte că, la un moment dat, a devenit 075, dar, dacă rețin bine, a devenit ulterior, 103. Poate că nu țin minte bine, dar știu sigur că troleibuzul DAC 117 E cu numărul de parc 103 nu a avut numărul respectiv de la bun început. Mă întreb dacă actualul 134 nu cumva a suferit 3 RK. Pot să spun, de asemenea ,că, în 1995, s-a întâmplat un lucru interesant. Făceam școala de șoferi cu un șofer pe nume Geran, care, în prezent, conduce 106, dar atunci conducea vechiul 154. Văzând că dispar troleibuze articulate, l-am întrebat soarta unor troleibuze care mă interesau. Când l-am întrebat de 103, mi-a spus că îl casează și nu mică mi-a fost surprinderea când, în toamna lui 1995 l-am văzut la stradă vopsit în galben și albastru! Oare 134 nu provine din 103 care, la rândul lui a avut numerele 061 și 075. Îmi aduc aminte perfect că troleibuzul respectiv avea și o goarnă cu sunet puternic.
121 a apărut de curând. oare nu e 121 original? 122 idem?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2006 13:08:49    Titlul subiectului: 20522

Ungatorul 016 (crem cu o dunga albastru-movulie vopsita jos), constituit din DAC-ul 143 nu stiu daca a avut viata lunga. Apropo, ce ungator au?
Ai vazut ca au casat multe DAC-uri articulate, chiar si 033, 053, ce erau mai noi (053, generatia lui 049 si 060!). Bine ca ramin IRISBUS-urile.
Actualul 121 nu stiu de unde provine, nici 084. Actualul 122 a avut nr. de inventar 066, a preluat nr. 122 si a circulat foarte multa vreme in schema de culori originala, cea cu dungile rosie si albastra. Din acelasi aluat face parte si actualul 134. Original a fost 061, apoi 075, apoi 134 (avea tot dungile ros-albastre). 2 RK-uri.

-061 cu siguranta este original, neavind nr. 103 ci 075 si actual 134. Si a avut doar 2 RK! Pe vremea cind era 061 a avut singurele "rindunici nedetasabile" din lacasul lor, din toata flota existenta de atunci -ma refer la capetele de captare.
-Troleibuzul 075, tot ros-albastru, a devenit rosu cu alb (fond rosu cu dunga alba vopsita in partea inferioara a vehiculului)-schema RATUC pt. primul RK- apoi crem cu o dunga gri, jos -schema RATUC pt. al doilea RK, de obicei-. Apoi casare brusca.
-103-ul original stiu ca a fost casat si am ramas si eu uimit de aparitia nr. 103 galben-albastru. Eu cred ca provine din fostul 082. Apropo, 103 mai circula?
-M-a mirat de ce a disparut 148-ul original. Chiar si 148 cu doua dungi albastre, dupa RK, nu-mi "mirosea" a fi originalul. Apoi nr. 148 a fost preluat de 197 Meditur, troleibuz aflat si acum in circulatie.
-121 actual este din generatia troleibuzelor 001-014 si 017-019, poate chiar provine de pe aici, nu stiu.
-122 este originalul. 084 nu. A circulat si troleibuzul 066, ex-122, mai nou. Acelasi lucru l-am intilnit la permutarea nr. 067 si 112!
-127 a avut un RK (crem-gri), apoi o revopsire crem-albastru, apoi casare, destul de timpurie.
Am avut prieten un sofer ce a condus nr. 100 si 078, apoi 040, un domn cu ochelari, cu ceva studii, cred ca sotia dinsului era profesoara de fizica, locuind in cartierul Gheorgheni. I-am facut si o poza in Manastur, sper s-o gasesc. Mai stii ceva de el? Daca-l gasesti, sigur isi aduce aminte de un student la Chimie, mare pasionat de troleibuze.
-090 troleibuz ce a devenit 053, albastru cu o dunga mediana alba, subtire, apoi redevenit 090 dar alb-gri.
-125 rosu-deschis cu o dunga mediana alba, subtire, apoi devenit crem-gri nu a avut nr. original 125. Nici 100.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2006 16:00:12    Titlul subiectului: 20524

1. 103 nu mai circulă de ani buni
2. 082 încă circula după ce 103 a fost reparat capital
3. 084 e un troleibuz fabricat în 1991. Are 4 trepte (3 + podeaua), asemenea generației 011-014 și 017-019. Ar putea proveni din 013.
4. A existat un troleibuz 090, vopsit în schema de culoare a lui 137 din poză care fost casat înainte de 1990. De asemenea, a existat și un troleibuz 090 gri.
5. Înainte de 1995, exista un 125 gri, care avea scris în față cu albastru un W . Era condus de fostul soț al unei colege de facultate, mult mai în vârstă decât mine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 17 Apr 2006 12:11:04    Titlul subiectului: 20854

OAB a scris:
3. 084 e un troleibuz fabricat în 1991. Are 4 trepte (3 + podeaua), asemenea generației 011-014 și 017-019. Ar putea proveni din 013.
4. A existat un troleibuz 090, vopsit în schema de culoare a lui 137 din poză care fost casat înainte de 1990. De asemenea, a existat și un troleibuz 090 gri.
3. Cu siguranta nu. 084 original nu avea "banda" deasupra geamurilor. Si nici din generatia 011-014 nun face parte, uita-te in poza, la formatul usilor. Si la dispunerea geamurilor, chiar daca dupa RK, se cam pierde configurarea geamurilor (ex. 052).
4. Da, a existat acel troleibuz 090. Dar ce numar sa fi avut 053 ce a devenit ulterior 090?



084-6 regionala cfr s.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.79 kb
 Vizualizat:  de 36612 ori

084-6 regionala cfr s.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 17 Apr 2006 21:12:42    Titlul subiectului: 20900

1. În legătură cu 084. Dacă la RK se pot modifica scările (din 2+1 trepte în 3 + 1 trepte), atunci 084 ar putea proveni din... 010. #010 avea scările formate din 3 trepte (2+podeaua); abia de la 011 scările sunt ca la DAC 217 E. Troleibuzul respectiv e dispărut de mult timp și nu figurează ca și casat în lista dată de tine
2. Aș vrea să văd o poză cu un troleibuz din generația 011-014 și 017-019. De preferință din Mediaș, având în vedere că în Cluj, la RK se schimbă multe caracteristici. Îți dau o sugestie. Privește cât se poate de atent troleibuzul RATB cu numărul 7384, poză care se găsește la topicul "numere de parc" la București. Din cele afirmate de Dragoș, 7384 e faricat în 1991, deci are aceeași "vârstă" cu 011-014 și 017-019.
3. 053 nu putea fi din generația vechiului 046? În 1988 avea culoare albastră, ca și 052.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 19 Apr 2006 20:37:44    Titlul subiectului: 20997

1. Ramin convins ca 084 este unul din generatia lui 122, dupa usi si geamuri. 010 circula cind era si 084 la strada. Am crezut ca provine chiar din 122, dar l-am vazut si pe acesta la strada. Nu am vazut demult troleibuzul 014 si nici 013 nu stiu ce soarta a avut, cred ca a fost casat.
2. Au fost 001-014 crem cu o dunga rosie jos (cei de la RATUC le-au mai vopsit ceva dungi), in Sibiu 356-358 -an 1990. Apoi 019, generatie putin mai noua ('90-'91), crem cu o dunga albastra jos, 361 si 362 in Sibiu, ce au ajuns la Medias, plus 210 venit direct la Medias.
122 e din zona anilor '86-'87.
3. 053 initial avea o dunga albastru deschis jos, una sus si una rosie mediana. 031 e din generatia celor din anii 1982, albastre cu o dunga mediana alba.

Ultima data l-am fotografiat pe 010 in septembrie 2004. Am impresia ca a ramas tot un troleibuz clasic, cu lada de contactori in interiorul vehiculului.



010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.8 kb
 Vizualizat:  de 42137 ori

010.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 19 Apr 2006 22:22:30    Titlul subiectului: 20999

1. #084. Sunetul lui 084 este format dintr-un uruit + un șuierat. Combinația respectivă de sunete e destul de rară, unul dintre puținele troleibuze care suna astfel fiind vechiul 079. Deci, ar pute proveni dintr-un troleibuz contemporan cu 079. Ceea ce mă intrigă sunt scările. De ce au fost transformate? Arată exact ca scările troleibuzelor 011, 018 și 019. Pe de altă parte, fiecare fereastră a remorcii se poate deschide, fapt întâlnit la:
-troleibuzele anterioare anului 1988
-020, 050 și 054 (050 e "terminat")
E drept că la reparația capitală, configurația ferestrelor se schimbă, dar e puțin probabil ca să nu existe nici o fereastră fixă pe partea opusă ușilor dacă, înainte de reparația, troleibuzul a avut așa ceva. Că locul ferestrelor fixe și mobile se poate schimba, asta e o altă problemă. La 084, pe partea opusă ușilor remorcii, nu există nici un geam fix; toate sunt mobile. Ca să fiu ma clar, configurația ferstrelor de pe partea opusă ușilor e următoarea:
-fereastra 0 (cea a șoferului) e mobilă
-fereastra 1 (de deasupra roții stânga față) e fixă. Este, aproximativ, vizavi de ușa I
-fereastra 2 (de deasupra contactorilor, contactori care se află în locul compresorului, compresorul fiind mutat pe dreapta) e fixă
-fereastra 3 (vizavi de ușa II) e mobilă
-fereastra 4 e mobilă
-fereastra 5 (de deasupra roții din mijloc stânga) e fixă
-fereastra 6 (vizavi de ușa 3) e mobilă
-fereastra 7 e mobilă
-fereastra 8 e mobilă
-fereastra 9 e mobilă (e vizavi de ușa IV)
Combinația ferestrelor e asemănătoare cu cea a lui 122 și chiar a lui 121 (121 are combinația "originală", pe când la 122 una din ferestrele mobile e înlocuită cu una fixă)
De asemenea, la multe DAC 117 E au apărut elemente de 217 E. Menționez
-existența unei cutii paralelipipedice de mici dimensiuni, cu spații pentru ventilație; cutia respectivă e plasată în fața rezistențelor, ca la 217 E.
-plasarea contactorilor dedesubt
-plasarea compresorului pe dreapta
Nu știu dacă li s-a montat bloc electronic sau nu. Dacă li s-a pus bloc electronic, acsta se află în alt loc decât la 217 E: peretele cabinei șoferului nu e "îngroșat" deci, dacă există blocul electronic, acesta nu se află acolo, cum e la 217 E.
Nu știu dacă li s-a pus chopper. Bâzâitul caracteristic chopperului nu l-am auzit la DAC 117 E transformate, ci numai la
-Rocar 412 E
-Irisbus Agora
2. #014. După prima RK, combinația ferestrelor era una interesantă, dar care putea să creeze mari probleme troleibuzului:
201200A2002
S10101A0101
Se observă că pe partea opusă ușilor, ferestrele care se pot deschide alternau cu cele fixe. Problema este că prima fereastră era mobilă în condițiile în care lada contactorilor era în spatele șoferului. Dacă ajungea apă la contactori??
La a doua RK, lada a fost desființată, și s-au operat modificări la ferestre. De asemenea, în spatele gemulețului de deasupra parbrizului din față (deci la locul unde ar trebui să stea numărul de linie) existau 3 luminițe roșii. Arăta bine; era ceva interesant. la scurt timp, a dispărut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 21 Apr 2006 19:16:36    Titlul subiectului: dsvvsdvsdvsdvdsvs 21086

1. Anul trecut il reperasem cu zoom-ul pe 017, ce nu a mai avut parte de RK-2:
2. In acelasi an 050, 006, 035 si 030 (de la stinga la dreapta, precum PD-ul) in moarte clinica. Nu stiu daca i-au facut felul lui 006, dar era in zona "ghilotinei". In fata lui 035 cred ca este 013.
3. 134 (ex-061, ex-075) dupa primul RK:
4. 134 (ex-061, ex-075) dupa al doilea RK:
5. Cap linie Marasti: 110, 129, 064.
Acest 064 m-a intrigat intotdeauna fiindca nu am putut sa-i aflu provenienta: era un troleibuz albastru cu o dunga mediana alba, anii '82, sau nu? Cu siguranta nu, celelalte numere: 062, 063, 065 -069.
6. Tot in Marasti, un troleibuz din generatia mai veche, frate geaman cu 272 din Sibiu. Se vede si ROMAN-ul 020, plin cu anvelope.



017-116-garaj-gheorgheni.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.73 kb
 Vizualizat:  de 36564 ori

017-116-garaj-gheorgheni.jpg



035_crack_102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.68 kb
 Vizualizat:  de 33351 ori

035_crack_102.jpg



3-134rk1_155.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.6 kb
 Vizualizat:  de 33346 ori

3-134rk1_155.jpg



4-134rk2_830.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.92 kb
 Vizualizat:  de 33346 ori

4-134rk2_830.jpg



5-064_199.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.46 kb
 Vizualizat:  de 33341 ori

5-064_199.jpg



6-041_173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.16 kb
 Vizualizat:  de 33341 ori

6-041_173.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 21 Apr 2006 22:47:07    Titlul subiectului: gfbgffb 21099

Acel 064 ar putea fi generația 1979. Din câte știu, primele DAC 117 UD au fost fabricate între 1979 și 1982 (hidramatele, adică cele cu cutie automată). Judecând după geamuri și după plasa de deasupra rezistențelor, acesta pare contemporan cu hidramatele. În cel mai bun caz e contemporan cu 031, dar poate, e mai vechi. dacă te uiți cu atenție, toate geamurile de pe partea ușilor se pot deschide. Ei bine, asta e o caracteristică a DAC-urilor din 1979-1982 (atat "UD" cât și "E"). Mă mir că nu au înlocuit ferestrele mobile de pe partea ușilor cu ferestre fixe. Îmi închipui ce curent se forma în interior. ca fapt divers. Când eram pasionat până la obsesie de troleibuze (în 1987-1988) am călătorit frecvent cu
-064
-129
-075 (original)
-111
-059 (o vreme îi bubuiau captatoarele îngrozitor la macaze, cruci și separatoare)
-041
041 e din 1986. Are acel gemuleț în spatele ușii 3
Ceea ce mă miră este dispariția troleibuzelor 104, 111 și 144 (în 1995) în condițiile în care reparația capitală li s-a efectuat cu puțin înainte, adică în 1994.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 21 Apr 2006 23:39:28    Titlul subiectului: 21105

Cu 111-le am calatorit si eu mult, pe traseul 23.
Au disparut subit si 087, 069 dupa RK.
Troleibuz preferat: 062, traseul 3.
Revin cu rugamintea de a-l gasi pe soferul de pe 040, 078, 100.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 22 Apr 2006 00:09:55    Titlul subiectului: ccccc 21110

Când îl voi vedea pe 040, voi fi atent dacă este un șofer cu ochelari. Deocamdată, 040 e dispărut.
sisintea a scris:
Au disparut subit si 087, 069 dupa RK.
069 a avut un colorit mai aparte: albastru cu dungă roșie și nu numai. 070 la fel. În 1995, vara, atât 070 cât și 069 erau vopsite mult mai simplu: verde închis jos și crem în rest
087 a avut aceeași schemă de culoare (mai bine zis de non-culoare, fiind gri închis jos și gri deschis în rest) cu 104, 144, 111 și 002, acesta din urmă circulând și în prezent
Tot în vara lui 1995 am călătorit de mai multe ori cu un troleibuz roșu închis care avea numărul 137. Nu arăta prea bine. capacele originale erau înlocuite cu... grupuri de capace. De exemplu, în locul capacului de vizitare de deasupra pompei de direcție existau două capace mai mici, care nu acopereau perfect spațiul. Același lucru se întâmpla și cu capacul de desupra motorului de tracțiune; în locul unui capac lat se găseau două capace mici, alăturate; dacă ar fi fost un singur capac, acesta ar fi fost mai îngust, identic cu cel de 117 UD. Când am coborât din el, m-am uitat cu atenție să văd dacă 137 din vremea aceea nu a avut alt număr. Surpriză Shocked Shocked Era fostul 079.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2006 21:22:44    Titlul subiectului: 21188

Da, ce vremuri! 070 verde inchis iar 069 un verde mai deschis, pierzindu-si configuratia initiala a geamurilor (remorca partea stinga: 1-0-0-1).
087 a avut un gri inchis, in timp ce 104, 144 si 111 un crem.
Apropo, si aici am nevoie de tine, anii au trecut si memoria ma lasa: sa ne reamintim RK-urile la DAC-uri: 085 crem-albastru inchis, 108 crem-albastru deschis, 012, 084, 088 crem-gri deschis, 129 (nu stiu), 110, 118 NU, 041 088 crem-gri inchis, 075 crem-gri deschis (ciudat, a avut al doilea RK, apoi a disparut iar nr. de inventar a fost preluat de 061), 090 (ex-053, ex-?) alb-gri inchis, 106 dezmembrat original in platoul de intoarcere din cart. Gheorgheni, in anul 1991 (se casau in strada!!!), 113 ?, 115 ?, 119 ?
Nu-mi mai aduc aminte de generatia 135-150 prea bine. 148 original a disparut foarte multa vreme. Dupa scurgerea unui timp pretios si consistent a aparut la strada un 148 alb cu doua dungi albastre (sus si jos) -idem 082 (a reaparut si acesta din ...neant). Apoi 197 din Medias a preluat nr. 148.
002 dunga gri, apoi alta vopsire (dunga rosie jos cred), apoi cel actual, 003 "ceva" gri (?)-remorca partea stinga: 0-0-0-0, pastrata si acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2006 23:10:03    Titlul subiectului: 21211

1, #002. RK în 1994, apoi cea recentă, când i s-a desființat lada contactorilor. Notă: Toate troleibuzele 117 E aflate în circulație nu mai au acea ladă.
2. #003. Prima RK: 1995-1996 la București, deși nu e vopsit în schema RATB, cum sunt unele autobuze (618). Schema ferestrelor total diferită de cea originală:
2-0-1-2-1-1-A-2-0-0-2
S-0-0-0-1-1-A-0-0-0-0
La a doua RK, când a pimit schema gri-ocru, combinația de ferestre a remorcii a rămas aceeași și cred că și alte ferestre
3. La #005 i s-a schimbat și lui configurația ferestrelor. Pe partea opusă ușilor are
S-1-0-0-0-0-A-1-0-1-0
4. #012 circula încă în 1996 (RK în 1994)
5. #087, #088, #104, #111și #144 au avut parte de RK în 1994 iar în 1995... de autogen
6. Pe #106 nu mi-l reamintesc
7. #113 era, în 1994, într-o stare avansată de deteriorare. Parcă îmi aduc aminte de 113 vopsit roșu închis. #115 parcă a fost și el roșu închis. Oricum, ambele au sfârșit în 1995
8. Generația 135-150.
135, 136, 137 erau troleibuze care deserveau liniile 4 și 6. 135 avea ceva dungi albastre. 137 din 1995 (după RK, vopsit roșu închis) = ex 079
138 deservea liniile 1 și 14
139 deservea, parcă, 1 și 6? În orice caz, Mănășturul
140 deservea linia 3 și 30 (devenită, în 1989, linia 2, în prezent este deservită de autobuze doar în noaptea de Înviere pe traseul Gheorgheni-Piața Avram Iancu). Aceeași soartă a avut-o și linia 4 barat, devenită 5. Aceasta este deservită tot de autobuze, tot în noaptea de Înviere, dar pe relația Aurel Vlaicu-Piața Avram Iancu
141 deservea linia 4. Reparat capital în 1994 (judecând după schema de culoare) și cred că mai circula în 1998
142 deservea Mănășturul
143 deservea Gheorgheniul
144 deservea Mărăștiul
145 deservea Mănășturul. Parcă a avut un RK
146?
147 circula pe linia 8
148 deservea Mărăștiul. Nu știu dacă 148 din 1996 era 148 din 1988. Cert este că, ulterior, a apărut acest troleibuz din Mediaș pe care RATUC-ul l-a transformat.
149 deservea Gheorgheniul
150 deservea Gheorgheniul
9. #111 a avut și el o schemă deosebită a ferestrelor după RK:
2-0-0-2-0-0-A-2-0-0-2
S-0-0-1-0-0-A-1-1-0-0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 16:52:42    Titlul subiectului: 21271

137, 140, 142, 143, 144, 146, 151 erau troleibuze cu doua dungi rosu/albastru iar 135, 136, 138, 139, 145, 147, 148, 149, 150 aveau suplimentar o dunga albastra sub geamuri. Dar aceste troleibuze nu aveau banda de plastic deasupra geamurilor.
138 a prins RK, gri inchis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 20:08:04    Titlul subiectului: 21287

152, 153 avau o schemă de culoare mai deosebită. Aveau și o dungă roșie. practic,cele două preced seria "scundelor". Serie e mult spus, deoarece nu au existat decât două scunde
-154, care nu a trecut prin nici o reparație capitală
-155 care trecuse prin RK dar, conform spuselor șoferului de pe 154 (mă refer la 154 din 1995), 155 fusese casat în 1992. Din câte știu, nu e tocmai legal să casezi un troleibuz sau autobuz înainte de împlinirea "vârstei" de 12 ani. Vezi autobuzele Rocar din Iași 301-309 care sunt scoase din circulație din 2002 și stau și se degradează, așteptând casarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 21:04:51    Titlul subiectului: 21294

Nu-i prea corect cu vremea lui 155. A avut RK, devenise alb cu albastru deschis, dunga la partea inferioara a agregatului, a avut si o reclama cu Apple Computer si am si o poza cu el, cred ca prin '93, ma uit si fac respectiva completare. Initial 155 a avut un fond gri inchis si o consistenta dunga albastru (inchis) sub geamuri, ca si 154. Dar 154 a fost revopsit, doua dungi albastru deschis, consistente, sus si jos si ajunsese sa aiba table in loc de geamul din spate si de geamurile usilor din spate. 153 dunga verde inchis sus, albastru inchis jos, fond crem. 152 dunga rosu inchis sus, verde inchis jos, fond crem.
La troleibuzele din seria 135 -151, cele cu dunga albastra suplimentara, trebuie sa le adaug pe 066 (ex-122) si 067 (ex- 112) ce-si faceau veacul pe tr. 3. Dupa RK au devenit rosii cu o dunga alba, "sub" mediana, schema lui 079, dar un rosu de o nuanta mai deschisa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 21:05:27    Titlul subiectului: 21295

155 clujean era "scund", cam cum sunt seriile 73xx ale RATB. Era fabricat la finele lui 1987 sau începutul lui 1988 iar în 1992 se pare că a fost tăiat. Discuția cu șoferul am avut-o în vara lui 1995, ori, atunci 155 era de mult "oale și ulcele". Chiar dacă ar fi fost casat în 1995 vara , tot ar fi fost prea devreme. Deci, nu știu cât era de legală casarea.
Cele mai vechi troleibuz din Cluj aflate în circulație în prezent ar fi:
#121
#122
#084
Primele două sunt anterioare anului 1987. Ultimul e o enigmă. Judecând după scări, ar fi din 1991 (3 trepte + podeaua), judecând după alte elemente, e contemporan cu celelalte două. Efectiv, nu pot să mă pronunț. La RK i s-a desființat lada contactorilor iar compresorul a fost mutat pe dreapta.
Un lucru deosebit de important: LA CLUJ NU SE FAC SCURTĂRI. Din fericire, barbarisme de acest gen încă nu s-au efectuat.

1. Am suficiente motive să cred că 121 e fabricat în 1986. Dacă te uiți cu atenție schema ferestrelor e tipică modelului 117 E(A), cu mențiunea că fereastra de lângă ușa 3 (deci cea vizavi de fereastra 7) se poate deschide; inițial, ea era fixă.
2. În cazul lui 122, schema ferestrelor de pe partea opusă ușilor este:
S00001A1111 cu mențiunea că fereastra 3 este mică, având în vedere existența tunelului prin care trec cablurile de alimentare a motorului de tracțiune.
3. La troleibuzele 084, 121 și 122 voi fi atent la uși. Ceea ce mă intrigă la 084 sunt scările.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2006 21:17:01    Titlul subiectului: 21371

1. 121 NU poate proveni din seria 001-014, are "sina" aceea blestemata, dar distanta intre chederul geamului si corpul metalic al usilor este mai mare decit la troleibuzele seriei 001-014. Deci OAB pare ca are dreptate in privinta "vechimii" lui 121.
2. Pe linga 110 si 129 aflate la cap de linie Marasti (IRA) se distinge si 058 (numar modificat), rosu inchis cu alb. Era deja descompletat.
3. 140, ce l-am vazut din 1991, era tot fara manete. Spre sfirsitul vietii a primit si el tragatoare, dar funiile erau atit de subtiri incit mecanismul a rezistat foarte putin. Nu-mi aduc aminte sa fi avut RK.
Printre ultimile DAC-uri din generatia lui, 143 a fost scurtat devenind 016, ungatorul, crem cu o dunga albastru-inchis jos. Romanul 016 (folosit tot pt. gresare fir) a fost casat atunci. 133 a ramas cu straiele originale, fiind folosind pt. Scoala.
4. Le-am vazut prima data in 1996. Troleibuze cu o dunga suplimentara albastru (inchis), sub geamuri. Iata toata flota si traseele deservite de acestea.
135 -3 fara RK
136 -4 fara RK
138 -6 RK 1: crem inchis /dunga gri inchis (jos).
139 -4 fara RK
145 -4 fara RK
147 -4 fara RK
148 -4 (a avut un RK tirziu, devenind alb cu doua dungi albastre. Susceptibil de a nu fi 148 original. In aceeasi perioada 082 a primit aceeasi schema de vopsire, ar fi fost al doilea RK, dar mi-e greu sa cred ca acela a fost 082 original.
150 -3 fara RK
066 (ex- 122) -3 RK 1: rosu de la mijloc in jos cu o dunga alba.
067 (ex -112) -3 RK 1: rosu (nuanta mai inchisa decit a lui 066) de la mijloc in jos cu o dunga alba.
La RK-urile "gri" s-ar putea ca memoria mea sa aiba si scapari. Sint binevenite completarile.

Vorbind de 058, mi-am adus aminte de DAC-urile anilor 1983, vazute de mine pt. prima data in iulie 1986:
- 031, 042, 048, 056, 098 albastru deschis /alb /albastru deschis (deci de la geamuri in jos albastru deschis, cu o dunga mediana alba);
- 096 rosu /alb /rosu;
- 049, 058 rosu maroniu /alb /rosu maroniu;
- 072 rosu inchis /alb /rosu inchis (identic cu 338 din Sibiu).
- 053, 141 (ex- 054) au primit dupa primul RK schema de culoare albastru deschis /alb /albastru deschis (de la geamuri in jos albastru deschis, cu o dunga mediana alba). Initial au fost albe cu o dunga mediana rosie si doua dungi albastru deschis, sus si jos (uff, dupa ce voi avea machetele de la Andras, le voi picta, pt. a fi corect inteles de iubitorii de statistici).
RK 2: 053 a devenit 090, alb /gri inchis. 141 crem /gri inchis.
Pe linga 053 si 141 (ex-054) schema de culoare alb cu o dunga mediana rosie si doua dungi albastru deschis, sus si jos au avut-o si troleibuzele: 050, 057, 062, 079.
- 097, rosu, fara dunga mediana alba.



121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.88 kb
 Vizualizat:  de 35546 ori

121.jpg



2-110_250.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.14 kb
 Vizualizat:  de 33352 ori

2-110_250.jpg



3-140_198.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.05 kb
 Vizualizat:  de 33348 ori

3-140_198.jpg



4-147_-iancu_146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.49 kb
 Vizualizat:  de 33348 ori

4-147_-iancu_146.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 22 Iul 2006 22:49:23    Titlul subiectului: bbbb 28437

Citat:
Susceptibil de a nu fi 148 original. In aceeasi perioada 082 a primit aceeasi schema de vopsire, ar fi fost al doilea RK, dar mi-e greu sa cred ca acela a fost 082 original.
Dacă bine țin minte, 130 trecuse printr-o RK în perioada respectivă. Greșesc?

047 se repară capital
053 a ieșit la stradă. Silviu Sintea spunea că e tăiat; ca urmare nu pot spune dacă:
-053 a scăpat de autogen și a trecut prin a doua RK sau
-053 provine din 044.
DAC-urile 117 E (A) au suferit modificări profunde:
-lada cu contactori din spatele șoferului a dost desființată, în locul ei apărând două anchete a câte două locuri fiecare, deci, 4 locuri în plus
-contactorii au fost mutați dedesubt, în locul unde se găseau, inițial, compresorul, alternatorul și motorul care le acționa pe amândouă
-compresorul, alternatorul și motorul care le acționează pe amândouă se găsesc pe partea dreaptă
-rezistențele au fost mutate mai în spate
-în fața rezistențelor se află o cutie paralelipipedică, cu fante pentru răcire, cutie întâlnită și la modelul 217
Ceea ce nu știu ste dacă:
-li s-a pus bloc electronic (logic) prin intermediul căruia sunt comandați contactorii sau comanda a rămas reostatică?
-au sau nu au "întrerupătoare"? Nu am observat acele "lăzi" situate în fața articulației (caracteristice modelului 217).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 22:21:47    Titlul subiectului: 29957

Vreau să spun că nu l-am mai văzut nici eu pe 049 și chiar aș vrea să știu ceva despre el, e un troleibuz roșu și am poză cu el din toamna lui 2004.
am alte poze și cu unele din troleibuze din listă despre care se spune că au dispărut

Am si o veste bună: a reapărut 053 l-am văzut luni (31 iulie 2006) scos prospăt de la reparație capitală (poate chiar mai repede de când sunt în vacanță nu am mai fost prin centru des), dar e clar ieșit prospăt căci are culorile cu care ies de la reparație capitală (cel puțin cât se vedea de reclame !!!)

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 21:28:25    Titlul subiectului: Troleibuzele DAC/Rocar din Cluj 31355

001
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit o dunga rosu inchis, subtire, sub geamuri.
Ulterior a fost vopsit complet verde inchis, cu reclama Tuborg Beer.
RK: alb, o dunga albastru inchis jos, o dunga albastru inchis mediana.

002
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit o dunga rosu inchis, subtire, sub geamuri.

003
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit o dunga rosu inchis, subtire, sub geamuri si una mediana, aceeasi nuanta.
RK 1: alb /albastru inchis jos. O dunga gri sub geamuri.

004
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit o dunga rosu inchis, subtire, sub geamuri si una mediana, aceeasi nuanta.
CASAT

005
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit o dunga rosu inchis, subtire, sub geamuri.

006
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit doua dungi rosu inchis, subtiri, sub geamuri.
CASAT

007
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit doua dungi una rosu inchis, dedesubt bordeaux, subtiri, sub geamuri.

008
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.

009
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului. Sub geamuri, dunga albastru deschis.
CASAT

010
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1990
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
A primit doua dungi rosu inchis, subtiri, sub geamuri.
CASAT
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 21:58:03    Titlul subiectului: fvdfvdfvfdvdfvdfvf 31365

011
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1991
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.

012
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 212 E

013
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1991
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului.
RK 1: schema de culoare idem RK 1 #007
CASAT

014
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1991
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului. O dunga rosie sub geamuri.
RK 1: schema de culoare idem RK 1 #017.

015
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1993
initial: crem cu o dunga de culoare rosu verde inchis trasata la partea inferioara a troleibuzului. O dunga rosie sub geamuri.
Identic cu troleibuzele 048 si 052, ce au sosit in acelasi an, 1993.
RK 1: schema de culoare idem RK 1 #007, dar nuanta ALBASTRU DESCHIS

017
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1991
initial: crem cu o dunga de culoare albastru inchis trasata la partea inferioara a troleibuzului si o dunga de aceeasi culoare, sub geamuri.
CASAT

018
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1991
initial: crem cu o dunga de culoare rosu (deschis) trasata la partea inferioara a troleibuzului. O dunga rosie sub geamuri.

019
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 117 EA
Anul fabricației: 1991
initial: crem cu o dunga de culoare albastru inchis trasata la partea inferioara a troleibuzului.

020
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1993
initial: crem cu o dunga de culoare albastra trasata la partea inferioara a troleibuzului. O dunga albastra sub geamuri.
Identic cu troleibuzul 050 ce a sosit in acelasi an.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 1 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community