Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Cluj
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 26, 27, 28  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 15:00:26    Titlul subiectului: 169751

RATUC nu s-a inscris la licitatie tocmai in ideea ca aceste trasee se vor scoate efectiv de la licitatie. Daca totusi s-ar fi inscris la licitatie si ar fi castigat probabil o parte din trasee, iar altele nu, ar fi fost o situatie cam ciudata in cazul exprimarii favorabile a instantei cu privire la hotararea CJ. S-ar fi anulat licentele atat pentru RATUC, cat si celelalte firme private, urmand ca toate traseele sa fie atribuite direct RATUC si nu stiu la ce s-ar fi ajuns...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 15:11:43    Titlul subiectului: 169752

S-ar putea să rămână fără nimic, la cum e treaba acum...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 15:31:42    Titlul subiectului: 169753

Treaba e destul de nasoala...la cum decurg lucrurile in justitie in Romania (procese lente si lungi, dreptul la n-spe mii de recursuri), probabil ca se va lungi destul de mult. Sincer, ca o parere personala, sansele reale RATUC sa mai preia transportul metropolitan le vad cam peste 2-3 ani, pana se termina tot amalgamul de procese si recursuri, sau mai rau, dupa expirarea licentelor prin 2019.
--------------------------------------------------------------------------------------
Trebuie sa recunosc insa ca cei de la Fany si restul de firme private au jucat foarte bine. Invingatori sau nu in procesul actual cu CJ, s-au ales cu licentele. Indiferent ca le vor fi sau nu valabile pana la final, si-au atins scopul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 22:51:20    Titlul subiectului: 169759

De pe site-ul www.fany.ro :
În urma ședinței de atribuire a traseelor județene pe bază de licitație, din data de 18.12.2013, compania noastră de transport vă aduce la cunoștință următoarele trasee județene pe care va opera până la data de 30 iunie 2019..
Cluj-Napoca – Centrul comercial POLUS

_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 23:03:05    Titlul subiectului: 169761

Eu zic ca n-au nicio sansa sa bata actualele curse RATUC. Chiar sunt curios cine va circula cu cursele lor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 23:10:05    Titlul subiectului: 169762

Cum ramane cu celelalte curse 24B, 28B, 43P, si Bucium-Polus?
_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 23:21:30    Titlul subiectului: 169763

Aceasta masura probabil vine in sprijinul primarului din Floresti care isi doreste regie proprie, asigurandu-i legatura cu municipiul Razz
Celelalte curse in mod normal nu au de ce sa dispara, fiind rezultatul unei conventii intre RATUC si Polus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 23:23:10    Titlul subiectului: 169764

Daca o sa plece cu cursele de la gara sa spunem ca o sa aiba pasageri!Fac pariu ca o sa fie un microbuz!
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 09:23:34    Titlul subiectului: 169767

Gara si autogara, parerea mea, sunt puncte de interes pentru calatori pe distante medii si lungi, nu calatori pentru Polus. Eventual 2-3 oameni/cursa care locuiesc in zona garii/autogarii sau chiar niciunul: prin asta se vor caracteriza cursele Fany. Unii calatori (de tranzit in special)s-ar putea ca nici macar sa nu stie ca exista Polus Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 12:58:12    Titlul subiectului: 169775

Eu cred ca ar avea calatori daca ar merge pe Memo pentru ca ar fi un supliment perfect pentru linia 24B care de multe ori este plina de calatori ce nu merg la Polus, cei care trebuie sa ajunga la Polus ramanand in statie. si in plus a fost la un moment dat o cursa gratuita Polus-Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 13:47:49    Titlul subiectului: 169778

Vreau sa adaug si eu ceva. Irisbusele sunt fabricate in perioada 2004 - 2005, iar Renaulturile Agora L intre 2001 si 2003. Deci daca RATUC ar fi participat la licitatie castiga foarte multe trasee, pentru ca ar fi participat cu astfel de autobuze. Acum singura sansa de a mai prelua traseele de Floresti si Apahida este aceea de a contracta fonduri europene si a introduce troleibuze. Insa un lucru ciudat mi se pare cu traseele pentru comuna Feleacu, aceste trasee nu s-au mai licitat? Sau cum va putea prelua RATUC traseele de la 1 ianuarie?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 14:03:18    Titlul subiectului: 169779

In articolul postat de TothDC pe pagina anterioara zice clar ca transportatorii nu au fost interesati de aceste trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 16:46:18    Titlul subiectului: 169782

Primarul din Apahida s-a aratat dispus la o astfel de investitie (troleibuze) si chiar s-ar putea face, mai ales ca cea mai mare parte a retelei din Someseni a fost cat de cat reabilitata si repusa in functiune.
-----------------------------------------------
Ipotetic vorbind, transport cu troleibuze nu ar avea dreptul sa faca si o firma privata gen Fany? Evident ca nu le-ar fi rentabil, dar e totusi o ipoteza... Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 19:29:19    Titlul subiectului: 169783

Volvo a scris:
Insa un lucru ciudat mi se pare cu traseele pentru comuna Feleacu, aceste trasee nu s-au mai licitat? Sau cum va putea prelua RATUC traseele de la 1 ianuarie?


O parte din trasee (cele din inelul 1 al Zonei Metropolitane) au fost scoase de la licitație, în vederea preluării lor de către CTP (ex-RATUC). Câteva firme private (Fany e una dintre ele) au acționat în instanță hotărârea Consiliului Județean Cluj, făcând referire doar la o parte din traseele scoase de la licitație (cele profitabile, ca să zic așa). Au avut câștig de cauză, deci CJCJ a fost nevoită să reintroducă la licitație aceste trasee (vorbim aici de Florești, Baciu etc). Restul (Feleacu și ce a mai rămas) pot fi preluate de noua societate pe acțiuni, CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gorun



Data înscrierii: 12/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Oct/2022
Mesaje: 15
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 24 Dec 2013 00:17:18    Titlul subiectului: Scandal in Cj pentru Transportul Public... 169798

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/scandal-in-cj-pentru-transportul-public-din-judet-video--121694.html[url][/url]

Citat:
Scandal în Consiliul Județean, legat de traseele de transport public din județ licitate la București.

Membrii PDL au refuzat să voteze atribuirea celor aproape 140 de licențe de traseu pe motiv că nu s-a implementat transportul metropolitan în comunele din jurul municipiului Cluj-Napoca. Doar în Feleacu va exista transport metropolitan din 2014. Restul traseelor au fost licitate la nivel național. Consiliul Județean a încercat scoaterea lor din lista trimisă la București, dar a fost chemat în judecată de către o firmă de transport.

Rezultatele licitației organizate la București pentru atribuirea traseelor de transport public au ajuns la Consiliul Județean. Astfel că, în ședința de astăzi, consilierii au votat atribuirea licențelor. Proiectul a trecut, cu toate că 5 consilieri au votat împotrivă. Liderul grupului PDL i-a reproșat președintelui Cosiliului Județean că a împiedicat implementarea transportului metropolitan între Cluj-Napoca și 5 comune învecinate pentru că a adoptat prea târziu hotărârea de scoatere de la licitație a traseelor.

"Vinovatul principal pentru nerealizarea transportului metropolitan in comunele din jurul Clujului este excluxiv Consiliul Județena, în speță domnul Uioreanu", spune fostul vicepreședinte al CJ Cluj Alexandru Coroian, acum consilier județean, cu referire la președintele Horea Uioreanu. "Demersul făcut de către asociația metropolitană, de catre Primărie, au fost făcute din timp, din luna august, dar hotărârea a fost data abia in 17 octombrie si s-a dat munitie operatorilor privati sa atace această hotărâre, să aibă câștig de cauză".

Hotărârea de scoatere din licitație a traseelor a fost atacată în instanță de o firmă de transport, care a obținut suspendarea actului. "Citez din motivarea instanței: doar pasivitatea pârâtului a determinat neadoptarea Hotărârii în timp util", fapt ce a dus la suspendarea hotărârii", spune Coroian.

Președintele Consiliului Județean spune că a acționat imediat după cererea asociației metropolitane și că își dorește ca după 1 ianuarie să găsească o soluție pentru transportul metropolitan. Vezi ce spune Uioreanu, în materialul video

Licențele de traseu au fost atribuite până în 2019.

Consiliul Județean a atacat cu recurs decizia de suspendare a hotărârii de eliminare de la licitație a celor 5 trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 24 Dec 2013 15:15:42    Titlul subiectului: 169805

http://www.stiridecluj.ro/politic/benzi-unice-de-transport-in-comun-vor-aparea-in-centrul-clujului-si-pe-sensul-marasti-manastur

Citat:
Primarul Emil Boc a anunțat că în Cluj-Napoca vor apărea benzi unice pentru transportul în comun și pe ruta Mărăști - Mănăștur.

Edilul a explicat că această măsură are ca scop decongestionarea traficului în zona centrală, acum sufocat de numărul tot mai mare de autoturisme. Emil Boc a spus că a ”dat în lucru” această temă comisiei de sistematizare a circulației din cadrul Primăriei Cluj-Napoca.

”În acest moment avem o bandă unică pentru transportul în comun pe ruta Mănăștur - Mărăști, dar o soluție pentru decongestionarea traficului ar fi o astfel de bandă și în sens invers. Cu un transport în comun mai fluent, foarte mulți își vor lăsa mașinile acasă și vor circula cu autobuzul”, a spus primarul Emil Boc.

Întrebat dacă vor crește și tarifele de parcare pentru zona centrală, primarul a spus că ”nu se pune așa problema. Nu vom crește tarifele. Acestea rămân la fel, dar oamenii care vor veni în centru nu vor mai veni cu mașinile. Acum se merge până în ușa magazinului, ceea ce nu este normal. Cu un transport în comun rapid, noi credem că traficul se va ameliora”, a mai spus Emil Boc.

Edilul nu a putut spune care ar fi zona prin care să fie trasată noua bandă unică de circulație, dar a spus că așteaptă în prima parte a anului 2014 raportul comisiei de sistematizare a circulației.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gorun



Data înscrierii: 12/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Oct/2022
Mesaje: 15
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 19:10:15    Titlul subiectului: 169830

http://www.floresti-gilau.ro/fany-te-duce-la-polus-ratuc-nu-si-a-dorit-traseul-cluj-polus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 19:16:07    Titlul subiectului: 169831

Deci vor disparea 24B, 28B, 43P si 87B?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gorun



Data înscrierii: 12/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Oct/2022
Mesaje: 15
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 19:56:51    Titlul subiectului: 169834

Da, asa cred eu...

Fany vor circula o singura cursa din Bucium-Polus....

gorun a scris:
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/de-ce-ratuc-nu-poate-opera-in-floresti-si-apahida-lenea-si-greselile-consiliului-judetean-video--121717.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 21:10:13    Titlul subiectului: 169837

Liniile actuale de Polus NU au de ce sa dispara. Sunt stabilite prin conventie privata intre Polus si RATUC (CTP) si nu fac obiectul licitatiei. In presa scrisa se mai si fabuleaza. Daca Fany vrea sa faca in paralel curse de Polus, n-are decat. Singura linie pierduta de RATUC este 31B pentru care si valabilitatea orarului este pana in 31.12.2013:
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_31b.pdf#zoom=80
Celelalte linii vor exista si vor functiona normal, mai putin in 25.12.2013, respectiv 01.01.2014:
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_24b.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_28b.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_43P.pdf#zoom=80
http://www.ratuc.ro/pdf/orar_polus.pdf
------------------------------------------------------------
Mi-am facut abonament pe 24B in urma cu circa o saptamana si nu am avut nicio problema...banuiesc ca as fi fost instiintat daca ar fi fost cazul sa nu mai circule.
------------------------------------------------------------
Cursa Fany, teoretic, cred ca se face de la autogara si nu de la Bucium. Logic ca nu ar folosi-o nimeni in detrimentul celei gratuite.


Ultima modificare efectuată de către TothDC la Joi 26 Dec 2013 22:37:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 21:51:38    Titlul subiectului: 169841

Cine o să plătească bilet pentru cursa Bucium - Polus la Fany, când CTP operează cursa gratuit?
Pentru mine e confuză treaba cu convenția privată între Polus și ex-RATUC. Ca opinie personală, cred că o să iasă cu scântei.
______________________________________

Citat:
"RATUC nu a participat la această licitație pentru că Regia s-a transformat abia de două zile oficial în companie și la data depunerii ofertelor pentru licitație nu era înregistrată ca și societate comercială."


preluat din http://transilvaniareporter.ro/cluj/traseele-judetene-de-transport-au-fost-adjudecate-fany-ramane-pe-ruta-floresti-cluj/

E posibil să nu fi putut participa la licitație din cauza asta?
Ofertele s-au depus cu 10 zile înainte de ședința de atribuire, asta e clar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 22:11:05    Titlul subiectului: 169842

Asta doar pentru ca suntem un popor de tampiti care ne credem foarte destepti, dar de multe ori nu suntem in stare nici macar sa copiem ceva de afara.
Si la Cluj si oriunde altundeva ar trebui sa existe o Autoritate Metropolitana de Transport care sa gestioneze Clujul si orasele/comunele/satele considerate a face parte din zona metropolitana.
La noi se manifesta 2 tendinte extremiste, total tampite:
- unii vor un monopol al RATUC-ului, ceea ce, din pacate, e cam greu si nici nu se stie cat de util
- altii vor o asa-zisa concurenta, insa una haotica, in care firmele private de cele mai multe ori se aseaza peste traseele traditionale ale operatorului fost de stat, in numele unei concurente prost intelese sau speculate in interesul privatilor si de aici ... prapadul, pirateaza si ... atat.
De aici rezulta un mare haos, orare ne-integrate intre ele, de multe ori facute doar dupa interesul unui operator, sisteme tarifare haotice si neintegrate etc etc

Or mie mi se pare foarte OK exemplul Londrei, ar trebui ca fiecare traseu sa fie licitat strict dupa criterii obiective legate de conditiile oferite calatorilor, nu cred ca vreunul dintre voi ar avea ceva impotriva ca pe un traseu actual al RATUC sa apara un privat care sa va puna autobuze noi, moderne, mai dese, cu orare afisate si respectate, autobuzele sa nu fie aglomerate samd Insa la noi prostia e ca de multe ori castiga firme care ofera conditii mult mai proaste de transport si tarife mai mari, ori ar trebui sa existe un singur fel de bilete si abonamente, modul de deconatre sa fie treaba operatorilor si a Autoritatii Metropolitane.
Asa si cu firmele astea private, oare daca ar fi valabile aceleasi bilete si abonamente iar conditiile de transport ar fi bune, putin v-ar pasa ca va transporta unul sau altul... nu e similar, insa exista ceva asemanari cu asocierea CNCD-Girexim-Publitrans din Pitesti, calatorului putin ii pasa cui ii apartine autobuzul, e acelasi traseu, acelasi pret etc.; la fel si in Buzaul meu, putin mi-ar pasa de operatorii privati daca ar oferi conditii civilizate, cu autobuze, insa evident ca nu pot accepta sa fiu carat cu maxi-taxi, cu vehicule destinate mai degraba pentru vite!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 22:48:33    Titlul subiectului: 169844

La urma urmei, comunele din preajma Clujului sunt precum niste cartiere. Personal, consider ca RATUC ar putea oferi un transport unitar pentru toata aria metropolitana, in conditii decente. Sunt de acord ca nu e tocmai ok situatia cu monopolul, dar sincer mai bine monopolul RATUC decat concurenta stupida de acum. Mai trebuie sa treaca multi ani pentru ca romanii sa fie deschisi implementarii unui sistem de transport similar Londrei....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 23:04:39    Titlul subiectului: 169845

E o mare confuzie: Transportul public UNITAR nu inseamna neaparat MONOPOLUL unui operator!

Adica poti avea un sistem de transport UNITAR chiar si atunci cand acesta e efectuat de mai multi operatori, cu conditia integrarii cel putin tarifare; fiecare operator poate avea traseele proprii sau pot circula autobuze ale mai multor operatori pe acelasi traseu, cu conditia ca orarele sa fie stabilite in clar si fiecarui operator sa-i fie alocate in mod clar anumite curse, adica trebuie eliminata prostia "concurentei" prin suprapunerea nejustificata de cererea de transport a vehiculelor pe traseu.

Si mai concret, daca tu ai avea un abonament valabil si pe RATUC si pe Fany si pe CFR, ti-ai alege traseul strict functie de criterii normale precum durata cat mai redusa a calatoriei sau timpul cat mai mic de asteptare in statii, nu ca acum, cand vrei nu vrei, mergi doar cu un operator, ca la ala ai abonament...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gorun



Data înscrierii: 12/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Oct/2022
Mesaje: 15
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 30 Dec 2013 16:31:26    Titlul subiectului: 169895

http://www.floresti-gilau.ro/fany-renunta-la-autobuzele-mici-abonamentele-se-efectueaza-la-piata-agoalimentara-din-floresti-primarul-sulea-nu-mai-pune-la-dispozitie-primaria
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 26, 27, 28  Următoare
Pagina 6 din 28

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community