|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 20 Ian 2015 22:45:08 Titlul subiectului: |
176611 |
|
Foarte bune propuneri. Eu as mai veni cu inca una: pagina oficiala de facebook pe care sa se anunte toate modificarile in timp real. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 17/Ian/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 26 Ian 2015 20:17:07 Titlul subiectului: |
176731 |
|
Cum adică "95 de locuri pe scaune"? Citez (sublinierea îmi aparține):
Citat: | Caracteristici Iveco Bus Urbanway 3D
• motor Cursor 9, Euro 6
• 12 metri lungime
• folosește tehnologia Hi eSCR
• cutie viteze ZF
• EBS
• lumini de zi, poziții, semnalizatoare și blocul de lumini spate sunt de tip LED
• alternatoare de 80+140 A
• 95 locuri pe scaun
• rampă electrică pentru acces scaun cu rotile
• spațiu dedicat pentru așezarea scaunului cu rotile
• iluminare continuă LED
• iluminare deasupra ușilor de acces
• trape electrice
• 3 uși de acces - ușă față cu deschidere spre interior, ușă mijloc și spate cu deschidere spre exterior
• Aer condiționat pasageri |
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 17/Ian/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 26 Ian 2015 20:49:20 Titlul subiectului: |
176732 |
|
Este clar o greseala pentru ca in articolul mai vechi cand s-a anuntat firma castigatoare a licitatiei se specifica 22 locuri pe scaune. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 26 Ian 2015 21:08:40 Titlul subiectului: |
176733 |
|
Daca nu gresesc Irisbus-urile au 29. 7 scaune lipsa rezulta un spatiu mare avand in vedere ca si Irisbus-urile sunt destul spatioase mai ales in fata. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 07:57:23 Titlul subiectului: |
176743 |
|
Da autobuzele Irisbus au 29 de locuri. Probabil noile autobuze Iveco nu vor avea cele 5 locuri din partea din fata asezate mai jos plus primele 2 locuri din randul cu 2 locuri de pe partea dreapta cum te uiti din fata spre spatele autobuzului. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 09:00:26 Titlul subiectului: |
176747 |
|
Judecand dupa pozitia usii 2, ma astept la o dispunere a scaunelor asemanatoare cu a Renault-urilor Agora S, nu a Irisbus-urilor. Aceasta este mai in spate cu echivalentul in lungime a 1/2 dintr-un geam(sau un loc transversal-cu fata spre fata sau spate). Concret, usa din mijloc nu mai e in mijloc, e ceva mai spre spate, eliminand un rand de locuri. Cum noile Iveco-uri vor fi autobuze in 3 usi, in spate ma astept la configuratia cunoscuta de la Irisbus Agora 12 si Citelis. _________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 10 Feb 2015 14:23:46 Titlul subiectului: |
177194 |
|
http://gazetadecluj.ro/stiri-cluj/boc-fredoneaza-o-melodie-cu-bilete-drum-spre-dna-dlaf/
În administrația clujeană condusă de Emil Boc este o degringoladă totală. Pe de o parte, au apărut informații conform cărora DNA-ul și inspectorii DLAF controlează firmele și administrația locală implicate în implementarea sistemului e-ticketing. Pe de altă parte, reprezentanții municipalității spun că verificările respective au loc doar la societatea brașoveană care a câștigat licitația pentru e-ticketing, SC CS Vision. Însă, până la urmă, problema este una simplă: Primăria Cluj Napoca a cerut, prin caietul de sarcini al licitației, o serie de produse specifice, iar firma CS Vision a livrat cu totul altceva.
”La Primăria Cluj Napoca nu au avut loc controale de la DLAF sau DNA în legătură cu sistemul e-ticketing. Problemele sunt la societatea care a câștigat licitația. Este vorba de o serie de falsuri cu care noi nu avem nimic de-a face”, explică un reprezentant al biroului de relații cu presa din cadrul municipalității clujene.
”În prezent, DLAF nu efectuează controale la entitățile la care faceți referire, în legătură cu gestionarea, obținerea și utilizarea fondurilor europene și a celor de cofinanțare aferente, în proiectele menționate de dumneavoastră”, arată reprezentanții DLAF.
”Cele 240 de validatoare , instalate de CS Vision pe cele 40 de autobuze „mov” Solaris, nu sunt conforme cu cerințele OBLIGATORII din Documentația de atribuire aferentă Sistemului de Ticketing : „Lucrări pentru modernizarea și extinderea sistemului de transport în comun în zona metropolitană Cluj-etapa I”.
Validatoarele instalate de CS Vision validează bilete pe suport de hârtie termică. Vă menționez că validatoarele dotate cu imprimanta termică sunt mai ieftine decât cele dotate cu imprimantă matricială ce pot valida bilete pe hârtie offset (hârtie normală).
În proiectul tehnic din documentația de atribuire a Contractului „Lucrări pentru modernizarea și extinderea sistemului de transport în comun în zona metropolitană Cluj-etapa I” este menționat în CLAR că validatoarele ce se vor monta pe vehiculele CTP Cluj Napoca vor valida bilete de hârtie offset (hârtie normală), nu TERMICĂ:
„În fiecare vehicul vor fi instalate câte un calculator de bord, antenă pentru GPS și comunicații radio, precum și un validator dual: carduri contactless + bilete hârtie. Validatorul va asigura validarea biletelor de hârtie actuale, fără a necesita modificarea acestora”
În luna ianuarie, D-l Neag și D-l Boc au făcut o mică „scenetă”, un filmuleț în care Primarul a fost întâmpinat de Neag cu un bilet, pe care să-l poată folosi pentru a circula cu noile autobuze. Cu acest prilej, edilul a aflat că cele pe care le avea achiziționate de anul trecut nu mai sunt valabile. Săracul Domn Primar Boc era însă în deplină legalitate cu biletul (pe suport de hârtie normală) de anul trecut…. Ilegală a fost instalarea validatoarelor (dotate cu imprimantă termică) de către CS Vision precum și acceptarea acestui fapt de către angajații Primăriei Cluj și CTP Cluj Napoca”, explică unul dintre reprezentanții firmei care a reclamat acest contract.
Practic, CS Vision a implementat cu totul altceva decât era trecut în caietul de sarcini cu care a câștigat licitația.
Bani de bilete pentru papagali
Proiectul care a ridicat aceste probleme este realizat de asocierea firmelor Ramb Sistem cu CS Vision din Brașov, care ar trebui să implementeze un proiect finanțat, parțial, din fonduri europene care presupune instalarea unor automate de bilete pentru transportul în comun. După ce, inițial, rezultatul licitației a fost contestat de celelalte firme participante, primăria s-a judecat pentru ca rezultatul să fie același. Patronul firmelor, Răzvan Bagiu, a mai câștigat tot de primăria clujeană și contractul “înghețat” al realizării unui proiect urbanistic pentru realizarea unor piste și stații pentru biciclete.
“Proiectul Modernizarea și extinderea sistemului de transport public în comun în zona metropolitană Cluj – etapa 1, în valoare totală de 39.967.064,92 de lei, din care 27.567.165,65 de lei reprezintă finanțare nerambursabilă, are ca obiectiv general reabilitarea infrastructurii de transport public și îmbunătățirea serviciilor de transport în comun în municipiul Cluj-Napoca. Proiectul constă în modernizarea a 1.130 mp de spații publice și a 87 de stații de transport public și un sistem automat de eliberare a legitimațiilor de călătorie. Durata de implementare de proiectului este 20 de luni”, arată prezentarea proiectului.
De asemenea, vor dispărea și actualele abonamente de linie și se vor introduce abonamente cu cardul, cu un număr maxim de călătorii dus-întors. Abonamentul este de 60 de călătorii, iar prețul se va stabili după implementarea sistemului. Totul se va face cu cardul electronic care se va putea încărca și consuma după cum dorește orice posesor. 70-80% dintre cele 84 de puncte de eliberare a biletelor care există în municipiu vor fi desființate și doar la periferie se vor păstra chioșcuri deservite de personal.
Cine l-a păzit pe Băse, are grijă și de Boc
Acest proiect a fost atribuit unui grup de firme controlat de PDL-iști. Este vorba de Răzvan Bagiu, om de afaceri brașovean, cunoscut mai mult pentru activitatea lui din domeniul IT (prin intermediul firmei CS Vision), decât cel al construcțiilor. Însă, societatea VIACOR are marele atuu de a fi cunoscută pentru “apropierea” de fostul SPP-ist Cristian Nedelcu, unul dintre membrii de bază ai democraților. Pe lângă faptul că timp de 10 ani a făcut parte din Serviciul de Pază și Protecție al lui Băsescu, Nedelcu este cadru militar în rezervă și cavaler de onoare la nunta lui Vlad Stolojan, fiul lui Theodor Stolojan. De asemenea, numele lui a fost asociat de câteva ori cu cel a lui Liviu Luca, “locotenentul” lui Sorin Ovidiu Vântu. Pentru că relațiile evoluează, Nedelcu a fost consilier la cabinetul lui Blaga, ulterior a fost numit consilier clasa I la ANOFM, pentru ca apoi ascensiunea lui profesională să facă o oprire la Ministerul Dezvoltării Regionale și Locuinței, unde a lucrat ca secretar general adjunct. După această scurtă oprire, Cristian Nedelcu a trecut cu fluturașul de salariu pe la Autoritatea Națională pentru Sport și Tineret, unde a încasat bani de la stat pentru munca intitulată “secretar general” la această instituție.
Investiția de circa 21 de milioane de lei presupune modernizarea a 87 de stații de transport în comun și amenajarea a 61 de automate pentru legitimațiile de călătorie, 74 de panouri de afișaj cu informații despre circulația mijloacelor de transport în comun. În mod normal investiția ar fi trebuit finalizată anul trecut. _________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 10 Feb 2015 15:21:08 Titlul subiectului: |
177197 |
|
Deci de aici a apărut problema cu validarea tichetelor doar pe o parte, în noile autobuze Solaris. S-a lucrat într-un ritm foarte lent, iar citind știrea mă gândesc că ne va prinde și anul viitor fără sistemul de ticketing implementat. |
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 17/Ian/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 02 Mar 2015 01:39:44 Titlul subiectului: |
177671 |
|
Pe site-ul Primăriei este menționată achiziția de autobuze electrice în acest an:
Citat: | Modernizarea transportului in comun prin cresterea confortului clujenilor. Dupa ce anul trecut am achizitionat 40 de autobuze, in acest an vom initia un acord-cadru pentru perioada 2015-2016 in vederea achizitionarii a 20 de troleibuze noi. De asemenea, vor fi cumparate 10 autobuze electrice, finantate din fonduri elvetiene. |
Sublinierea îmi aparține |
|
Sus |
|
|
spartastef
Data înscrierii: 12/Ian/2015 Ultima vizita: 07/Iul/2020 Mesaje: 33 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 01 Apr 2015 18:41:02 Titlul subiectului: |
178292 |
|
O observatie. Am vazut azi ca troleibuzele liniei 25 opresc si in statia Sora nu doar in cea special infiintata in apropierea primariei. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 01 Apr 2015 18:43:37 Titlul subiectului: |
178293 |
|
Depinde. Eu de exemplu am vazut in interval de maxim 5 minute 2 trolee 25 si doar unul a oprit. De asemenea am vazut si un 7 oprind in statia nou infiintata. |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 15:32:06 Titlul subiectului: |
178401 |
|
O stire interesanta publicata zilele trecute de Ziar de Cluj. Nu stiu cat de realist e acest proiect si daca vor exista banii necesari implementarii, pentru ca nici UE nu e chiar atat de darnica. Pe hartie arata excelent. Cum vi se pare? Credeti ca e realizabil? Daca da, mai stie cineva si alte detalii pe aceasta tema?
http://www.ziardecluj.ro/ctp-vrea-sa-revolutioneze-transportul-comun-cu-aproape-80-de-milioane-de-euro
Citat: | CTP vrea sa revolutioneze transportul in comun cu aproape 80 de milioane de euro
Conducerea CTP vrea sa schimbe intreg sistemul de transport in comun din oras. Acestia au propus Primariei Cluj-Napoca o serie de proiecte care, insumate, costa 79 de milioane de euro. Planul de Mobilitate Urbana Durabila, intocmit de un consortiu de doua firme europene, ARUP Anglia si SPT Italia, i-a mobilizat pe reprezentantii Companiei de Transport Public Cluj-Napoca sa gaseasca solutii pentru introducerea unui transport in comun curat, confortabil si eficient energetic in municipiu.
Surse din Primaria Cluj-Napoca ne-au trimis planul pe care reprezentantii CTP l-a transmis municipalitatii, in vederea implinirii acestui deziderat.
“Se urmareste mentinerea si dezvoltarea capacitatii de transport, extinderea liniilor de transport pentru a satisface nevoile de mobilitate a unui numar cat mai mare de locuitori ai municipiului si zonele limitrofe, achizitia de mijloace de transport moderne, confortabile, pentru inlocuirea celor foarte vechi, pentru atragerea unui numar cit mai mare de calatori spre transportul public”, se arata in raportul citat.
O parte din mijloacele de transport existente sunt invechite, neperformante, nu mai corespund din punct de vedere al sigurantei transportului si trebuie inlocuite, iar situatia se agraveaza prin trecerea timpului. Inlocuirea acestor mijloace de transport necesita bani pe care nu ai are nici Autoritatea Locala nici CTP Cluj-Napoca. Solutia buna pentru aceasta este accesarea de Fonduri Europene nerambursabile, sunt de parere reprezentantii CTP, care propun municipalitatii urmatoarele proiecte:
Achizitia a 40 troleibuze in valoare de 20 de milioane de euro
“Un numar de 20 troleibuze au durata de utilizare peste 20 ani, un numar de 32 troleibuze au intre 10 si 20 ani. Aceasta vechime creste in fiecare an, sunt uzate tehnic si moral, au un sistem de actionare cu randament sacazut (aprox 50%). Se impune schimbarea lor cat mai repede cu troleibuze moderne”, scrie in raportul CTP.
Achizitia a 12 tramvaie in valoare de 24 de milioane de euro
“33 din tramvaiele existente sunt vechi (fabricatie 1976-1985) cumparate second hand din Germania, intre anii 2000-2007. Sunt uzate tehnic si moral, 20 din ele au un sistem de actionare vechi, cu randament scazut (50%) si trebuie schimbate”, se mai arata in raport.
Achizitia a 40 autobuze ecologice in valoare de 12 milioane de euro
“80 de autobuze au durata de utilizare peste 20 ani, sunt intr-o stare tehnica proasta si trebuie schimbate. Nu asigura confortul necesar calatorilor, au un grad de poluare ridicat, defectele tot mai dese maresc costurile de intretinere si durata de indisponibilitate. Extinderea transportului in Zona Metropolitana necesita un numar mai mare de autobuze”, mai scriu reprezentantii CTP.
Modernizarea linie de alimentare pentru tramvaie, un proiect de 5 milioane de euro
“Linia de contact a tramvaielor a fost construita cu 27-30 ani in urma. Acum este foarte uzata si necesita reparatie capitala. Tehnologia dupa care s-a construit aceasta linie este depasita si necorespunzatoare. Nu este o linie compensata si apar frecvente probleme iarna la variatii mari de temperatura (ruperi cind temperatura este foarte joasa). Calea de rulare s-a modernizat, se vor achizitiona tramvaie noi, se impune si modernizarea liniei de contact conform unei tehnologii la zi pentru cresterea sigurantei in circulatie a tramvaielor”, sustin reprezentantii CTP.
Modernizarea liniei de contact pentru troleibuz – un poiect ce insumeaza 18 milioane de euro
“Linia de alimentare pentru troleibuze a fost construita in urma cu 55 ani, cu o tehnologie deja invechita, fara compensare, ridica probleme serioase in exploatare, in special in sezonul rece. A depasit durata normala de utilizare si este foarte uzata. Cablurile de alimentare a liniei (cabluri ingropate) au depasit durata normala de utilizare si sunt tot mai nesigure in exploatare. Pentru mentinerea transportului cu troleibuze si asigurarea unor conditii normale de exploatare este necesara reconstruirea ei printr-o tehnologie moderna”, mai scrie in raportul CTP transmis Primariei Cluj-Napoca. |
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 19:43:42 Titlul subiectului: |
178407 |
|
Sunt destul de sceptic în privința asta. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 20:26:34 Titlul subiectului: |
178409 |
|
Mie mi se pare realizabil din fonduri europene. Sa nu uitam ca UE acorda fonduri atat pentru modernizarea retelelor cat si pentru achizitia de tramvaie, troleibuze si autobuze electrice si cred ca si pentru achizitia de autobuze hibrid. Asa ca modernizarea retelelor electrice de tramvai si troleibuz plus achizitia de vehicule mi se par realizabile, mai ales ca domnul primar Boc anunta inca de anul trecut ca se doreste achizitia de noi tramvaie, iar de 40 de troleibuze noi va fi nevoie in conditiile in care se va extinde reteaua si in zona metropolitana. In ceea ce priveste cele 40 de autobuze noi, cred ca si acestea se vor achizitiona pentru ca de asemenea domnul Boc declara anul trecut ca se vor mai achizitiona si autobuze noi. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 07 Apr 2015 16:28:31 Titlul subiectului: |
178434 |
|
Din nou un articol despre transportul metropolitan, mai exact despre extinderea liniile de troleibuz. Sa speram ca aceste proiecte vor deveni realitate si ca in cel mai scurt timp vom avea in sfarsit un transport public decent, in Cluj, dar si in intreaga arie metropolitana. Ce nu cred ca a fost luat in calcule de catre autorii articolului este faptul ca, in realitate, proiectul asta va costa mai mult de 8 milioane. Cred ca doar partea de infrastructura va costa 8 milioane de euro, dar vor trebui achizitionate si troleibuze noi. Si nu putine, avand in vedere ca si multe dintre cele care circula in oras sunt depasite si nu se mai poate amana la nesfarsit casarea lor, asa ca vor trebui schimbate.
http://www.ziardecluj.ro/florestenii-vor-merge-cu-troleul-acasa-un-proiect-de-8-milioane-de-euro
Florestenii vor merge cu troleul acasa - un proiect de 8 milioane de euro
Compania de Transport Public Cluj-Napoca are 19 propuneri de proiecte, clasificate intr-o ordine de importanta si prioritate, pe care doreste sa le realizeze in anii urmatori, prin accesare de Fonduri Europene nerambursabile. Decizia vine in urma dezvaluirii proiectului de realizare a Planului de Mobilitate Urbana Durabila, finantat de Uniunea Europeana, unde se sublinia faptul ca transportul in comun in Cluj-Napoca este, de multe ori, deficitar
“Chiar daca nu se vor implementa toate, ne vom stradui sa implementam cat mai multe, in ordinea prioritatilor. Vom colabora cu grupul de lucru la acest Plan, avand in vedere ca aceasta este o conditie esentiala de obtinere a finantarii Europene pentru implementarea lor.
Doua dintre aceste proiecte importante, oportune si realizabile sunt: 'Extinderea transportului electric Cluj-Napoca - Floresti” si “Extinderea transportului electric Cluj-Napoca – Apahida”.
Extinderea transportului cu troleibuze in Apahida – un proiect de 8 milioane de euro
Pe model european, CTP isi propune sa introduca troleibuze din Cluj pana in Apahida. Numarul mare de calatori si avantajele transportului electric justifica infiintarea unei linii de troleibuz in zona, spun acestia.
“Aceasta linie de transport a devenit foarte aglomerata, zona fiind tot mai populata in ultimul timp. Apahida este in continua dezvoltare atat din punct de vedere economic, cat si rezidential. Transportul cu troleibuze este tot mai apreciat in Europa si nu numai, se extind liniile existente, se infiinteaza linii noi. Noi dorim sa ne integram in acest trend al transportului in Europa - este mijlocul de transport care va inlocui in mare masura transportul cu autobuze”, se arata intr-un raport al CTP.
Extinderea liniei de troleibuz in Floresti costa alte 8 milioane de euro
“Comuna Floresti, cea mai mare comuna din tara, are aproximativ 30.000 de locuitori, din care majoritatea lucreaza in Cluj-Napoca. Transportul persoanelor la si de la locul de munca este o problema serioasa, care trebuie rezolvata”, mai spun reprezentantii CTP. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 07 Apr 2015 20:18:13 Titlul subiectului: |
178439 |
|
Unde poate fi consultat proiectul? Au fost mai multe articole privitoare la extinderea transportului electric în Florești, unele dintre acestea (dintre articole) fiind fanteziste, să nu zic aberante. Concret, ce anume se are în vedere?
1. Legătură pe la sud de Polus ( ceea ce am numit noi Varianta "Sud-Polus")
2. Legătură Nodul Calvaria (sau Cap Linie Bucium) - Nodul N - Florești, adică transport cu troleibuze pe DN1
3. Dezafectarea sursei alternative de alimentare cu apă a Clujului, exproprierea terenului de la Apele Române și construirea a ceea ce am numit noi "Varianta Nord-Cora"
Cred că, dacă tot se afirmă astfel de lucruri, e cazul să vedem și ceva concret. Întrebarea este cum a evoluat traficul pe relația Gheorgheni-Muncii. Nu se impune mai degrabă revitalizarea liniei 10 decât transformarea actualelor linii M2x și M4x în trasee de troleibuz? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 07 Apr 2015 20:31:34 Titlul subiectului: |
178441 |
|
Pai anul acesta se vor face studiile de fezabilitate pentru linile de troleibuz spre Floresti si Apahida, iar apoi se va trece la executarea retelei si la achizitia de troleibuze. Si am raspuns de la CTP ca in viitor din fonduri europene se va face retea pe str. Liviu Rebreanu iar linia 48 va fi electrificata. De asemenea se are in vedere construirea de retea pe Calea Floresti si reelectrificarea liniei 9, precum si reelectrificarea liniei 8. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 18 Apr 2015 20:16:13 Titlul subiectului: |
178688 |
|
Eu zic ca vor fi solo-uri pentru ca pe perioada reabilitarii liniei de tramvai au circulat solo-uri in week-end. |
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 21:43:29 Titlul subiectului: |
178759 |
|
Ieri am vazut ca erau intr-adevar solo. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 21:58:36 Titlul subiectului: |
178760 |
|
Consider că CTP-ul nu a procedat corect repartizând solo-uri. Nu înlocuiești vehicule de 30 m cu unele de 12. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|