Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAC si Ikarus ale TRANSBUS Buzău
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2008 10:51:38    Titlul subiectului: 92289

Sa trecem si la lucruri mai placute: am dat de BZ02MEO si i-am facut cateva poze mai detaliate, e destul de interesant, e unul dintre ultimele Rocar 117 produse inainte de inchiderea fabricii Rocar.
Daca va uitati atenti, structura autobuzului pare sa sufere in zona usii II, desi stalpii adiacenti sunt consolidati, deasupra usii II par sa fie vizibile urmarile unor solicitari de incovoiere destul de serioase, ceea ce ar putea fi explicat si prin prisma starii dezastruoase a strazilor din oras, care conduce la degradarea accelerata a tuturor vehiculelor...
Sincer, rar mi-a fost dat sa vad un oras cu niste strazi intr-o stare mai proasta ca in Buzau, sunt pline de denivelari, abia de curand (campanie, de...) s-a inceput "plombarea" strazilor, dar este facuta in asa fel incat mai mult strica, unde era o groapa apare o "movila", se asfalteaza de cele mai multe ori fara sa se decoperteze stratul degradat si fara sa se inlature impuritatile care impiedica aderenta stratului nou de asfalt...
Cea mai noua "gluma" a actualului primar e ca, daca va fi reales, va incepe o ampla camapanie de asfaltari... Laughing Deci daca..., dupa... Evil or Very Mad
Cata scarba imi pot produce politicienii astia romani... neamuri de-ale lui Pinochio..



BZ02MEO-P1170192.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.71 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170192.jpg



BZ02MEO-P1170193.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.92 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170193.jpg



BZ02MEO-P1170180.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.4 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170180.jpg



BZ02MEO-P1170181.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.51 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170181.jpg



BZ02MEO-P1170182.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.22 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170182.jpg



BZ02MEO-P1170183.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.38 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170183.jpg



BZ02MEO-P1170184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.67 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170184.jpg



BZ02MEO-P1170185.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.83 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170185.jpg



BZ02MEO-P1170186.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.46 kb
 Vizualizat:  de 16387 ori

BZ02MEO-P1170186.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2008 10:45:31    Titlul subiectului: 93801

Colegul nostru, Ovidiu - Amiralul Byrd a facut o treaba foarte interesanta la judetul Galati, prezentand mai detaliat cate un anumit vehicul. Inspirandu-ma dupa modelul lui, voi incerca sa fac si eu ceva asemanator pentru autobuzele buzoiene.

BZ01PNT mi-a atras atentia in mod deosebit prin prezenta in salonul sau a unor... calorifere Shocked
Nu-mi reamintesc sa mai fi vazut pe undeva asa ceva, au echipat aceste calorifere autobuze DAC mai vechi sau este o improvizatie locala?

Pe de alta parte, autobuzul in cauza, ca marea majoritate a DAC-urilor, pare sa nu mai aiba deloc amortizare pe spate si la halul in care se prezinta strazile din Buzau, nu de putine ori se aude zomotul unor izbituri metal pe metal, cred ca e vorba de limitatorii de cursa ai suspensiei spate...

Autobuzul asta mai are probleme si cu cutia de viteze, troncane, bocane, zdrangane, si intra in viteze numai dupa cateva incercari...

BZ01PNT poate fi usor recunoscut de la exterior datorita prezentei pe partea stanga a unei trape albastre (mostenita probabil de la vreun casat), in conditiile in care "braul" autobuzului este rosu...

Majoritatea autobuizelor DAC, in ciuda aspectului exterior destul de ingrijit, se prezinta destul de rau la interior. Melamina este umflata si exfoliata in multe locuri. Unele placi de melamina au fost inlocuite, insa intr-un mod cel putin bizar, in loc sa se scoata placa veche, uzata, si sa fie montata cea noua, s-a preferat introducerea fortata a unei placi de melamina noi peste cea veche, sporind "grosimea" peretilor autobuzului. In zona chederelor de la geamuri efectul e naspa, acestea sunt umflate de zici ca-s gata sa iasa din lacasurile lor...
Barele de sustinere sunt de multe ori soioase si par extrem-extrem de uzate, asta si in cazul unor autobuze noi. Ai impresia ca s-au scos barele noi si s-au montat unele vechi, din cele invelite in plastic verzuliu-galbui, insa in multe locuri invelisul de plastic este sarit, lasand sa se vada tevile metalice ruginite...



BZ01PNT-P1170611.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.41 kb
 Vizualizat:  de 16062 ori

BZ01PNT-P1170611.jpg



BZ01PNT-P1170613.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.59 kb
 Vizualizat:  de 16062 ori

BZ01PNT-P1170613.jpg



BZ01PNT-P1170615.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.18 kb
 Vizualizat:  de 16062 ori

BZ01PNT-P1170615.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 16:11:12    Titlul subiectului: 94721

S-ar parea ca odata cu aducerea noilor autobuze BMC a inceput casarea unei parti dintre autobuzele DAC.
Am mai intrebat pe unul, pe altul, dar opiniile sunt contradictorii, unii afirma ca s-ar mai pastra totusi vreo 10 DAC-uri, altii ca le vor casa pe toate... Cert e ca deja au inceput sa apara diverse "mosteniri" precum aceasta trapa albastra la BZ01PNT, tot asa am mai vazut o bara portocalie la un DAC crem cu rosu.
La BZ01XKL "transplantul" facut este mult mai vizibil si mult mai grotesc, desi autobuzul este crem cu albastru, i-am fost montat un spate... alb Shocked , si ala prins/sudat ca vai de el...



BZ01PNT-P1190096.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.82 kb
 Vizualizat:  de 15965 ori

BZ01PNT-P1190096.jpg



BZ01PNT-P1190097.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.8 kb
 Vizualizat:  de 15965 ori

BZ01PNT-P1190097.jpg



BZ01XKL-P1190095.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.86 kb
 Vizualizat:  de 15965 ori

BZ01XKL-P1190095.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:01:17    Titlul subiectului: 97224

A venit clipa tristă când va trebui să ne luăm adio de la autobuzele Dac buzoiene...
În urma unei vizite făcute ieri la sediul Transbus, împreună cu Dragoș, am purtat o scurtă discuție cu domnul director Jercan Ștefan, iar acesta ne-a permis să vizităm garajul și să facem câteva poze acestor autobuze pe care noi le îndrăgim nespus.
În prezent mai sunt stocate 24 de autobuze DAC/Rocar, 3 Rocar 117UD și 21 de Dac/Rocar 112UDM, în schimb nu mai există nici unul dintre Ikarus-urile 260, așa cum nu mai există nici autobuzul utilitar provenit din scurtarea unui Ikarus 280.
Autobuzele au fost scoase la licitație, vedeți anexat și prețurile de pornire. Unele dintre DAC-uri se prezintă într-o stare bună, mă doare inima să știu că vor fi casate curând dacă nu-și vor găsi cumpărător... Mad Din păcate nu există nici o intenție de a se păstra vreunul, măcar pentru a deveni vehicul istoric, datorită lipsei fondurilor...
Prețurile nu sunt foarte mari, la 9.000 lei mi-aș fi cumpărat un UDM, unele sunt în stare bună și cred că merită...

Să le vedem în, probabil, ultimele lor clipe de viață...

1. BZ02GAU, BZ02MEM si BZ02MEO, Rocar 117UD, in starea cea mai buna, după părerea mea
2. Grupul de DAC/Rocar 112UDM, se văd BZ01PNT, BZ01PBV, BZ01WPA, BZ02SFF si BZ01ZFH
După părerea mea, cu eforturi minime puteau fi salvate cele 3 Rocar 117UD și încă vreo 7-8 dintre DAC-urile 112, pentru a fi reparate cu piese provenind de la celelalte și apoi folosite încă un an-doi, până se mai achiziționau alte autobuze noi.
Acum însă, după ce lumea s-a obișnuit cu noile autobuze BMC, nu mai e cale de întoarcere la DAC-uri, lumea va strâmba din nas și le va evita... asta e, din păcate...
3. BZ01PBT
4. BZ01PBU
5. BZ01PBV
6. BZ01PNS
7. BZ01PNT
8. BZ01SLW
9. Preturile de începere a licitației...



BZ02GAU+BZ02MEM+BZ02MEO-P1200980.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.18 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ02GAU+BZ02MEM+BZ02MEO-P1200980.jpg



BZ01PNT+BZ01PBV+BZ01WPA+BZ02SFF+BZ01ZFH-P1200982.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.55 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01PNT+BZ01PBV+BZ01WPA+BZ02SFF+BZ01ZFH-P1200982.jpg



BZ01PBT-P1200922.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.01 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01PBT-P1200922.jpg



BZ01PBU-P1200941.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.65 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01PBU-P1200941.jpg



BZ01PBV-P1200906.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.12 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01PBV-P1200906.jpg



BZ01PNS-P1200926.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.82 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01PNS-P1200926.jpg



BZ01PNT-P1200907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.82 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01PNT-P1200907.jpg



BZ01SLW-P1200908.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.71 kb
 Vizualizat:  de 15805 ori

BZ01SLW-P1200908.jpg



B54BJZ-P1200842.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.87 kb
 Vizualizat:  de 15804 ori

B54BJZ-P1200842.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Joi 21 Aug 2008 16:09:35, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:07:53    Titlul subiectului: 97226

Să continăm.
In memoriam...
1. BZ01WPA
2. BZ01WPB
3. BZ01XKK
4. BZ01XKL
5. BZ01XKM
6. BZ01ZFH
7. BZ01ZFI
8. BZ01ZKV



BZ01WPA-P1200904.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.39 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01WPA-P1200904.jpg



BZ01WPB-P1200942.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.79 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01WPB-P1200942.jpg



BZ01XKK-P1200938.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.3 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01XKK-P1200938.JPG



BZ01XKL-P1200912.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.52 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01XKL-P1200912.jpg



BZ01XKM-P1200928.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.14 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01XKM-P1200928.jpg



BZ01ZFH-P1200901.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.64 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01ZFH-P1200901.jpg



BZ01ZFI-P1200958.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.93 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01ZFI-P1200958.jpg



BZ01ZKV-P1200934.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.19 kb
 Vizualizat:  de 15800 ori

BZ01ZKV-P1200934.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 1730
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:08:18    Titlul subiectului: 97227

Articulatele MEO si MEM nu sunt 'colege de lot' si deci de aceeasi varsta, tip, dotari samd? De ce unul e 30 de mii si altul 40 de mii de lei?

Iar dintre DAC-urile scurte, vad ca trei dintre ele costa mai mult decat triplu fata de restul. Asta se intampla din motive contabile (nu si-or fi facut amortizarea?) sau au echipamente/caracteristici care sa justifice acest salt de pret?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:15:53    Titlul subiectului: 97229

1. - 2. BZ02PXX
M-au surprins acele fante de pe trapă, de unde o fi provenind trapa aia? Sau o fi fost vreun alt experiment al uzinei Autobuzul?
3. BZ02NSX , identificat pe eliminatelea pe baza listei de prețuri, nu știam de existența sa, a fost un element de noutate și pentru mine.
4. BZ02SFD
5. - 7. BZ02SFF , unicatul (cel puțin din datele de până acum) cu geamurile lipite. Din păcate se prezintă groaznic la interior...
8. BZ02TZF
9. BZ04LIL
10. BZ04RAO. Aici cred că este o greșeală în lista cu prețurile, e trecut ca BZ02RAO, dar eu am poze cu el cu numărl BZ04RAO.



BZ02PXX-P1200946.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.7 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02PXX-P1200946.jpg



BZ02PXX-P1200950.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.85 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02PXX-P1200950.jpg



BZ02NSX-P1200952.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.79 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02NSX-P1200952.jpg



BZ02SFD-P1200909.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.06 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02SFD-P1200909.jpg



BZ02SFF-P1200903.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.14 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02SFF-P1200903.jpg



BZ02SFF-P1200975.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.61 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02SFF-P1200975.jpg



BZ02SFF-P1200976.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.54 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02SFF-P1200976.jpg



BZ02TZF-P1200966.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.26 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ02TZF-P1200966.jpg



BZ04LIL-P1200961.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.82 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ04LIL-P1200961.jpg



BZ04RAO-P1200956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.48 kb
 Vizualizat:  de 15799 ori

BZ04RAO-P1200956.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 15:16:53    Titlul subiectului: 97230

Am păstrat pentru sfârșit delicatesele, Rocar-urile 117UD.
Să-l vedem pe BZ02GAU , autobuzul în cea mai bună stare, după părerea mea...
Un detaliu cu zona lămpii care iluminează numărul de înmatriculare.



BZ02GAU-P1200860.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.08 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200860.jpg



BZ02GAU-P1200859.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.78 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200859.jpg



BZ02GAU-P1200871.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.21 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200871.jpg



BZ02GAU-P1200876.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.61 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200876.jpg



BZ02GAU-P1200875.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.69 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200875.jpg



BZ02GAU-P1200877.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.63 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200877.jpg



BZ02GAU-P1200878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.04 kb
 Vizualizat:  de 15792 ori

BZ02GAU-P1200878.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 15:19:37    Titlul subiectului: 97231

Acum un Step-by-Step de adio...
Remarcați starea impecabilă a zonei articulației, judecând după starea ei autobuzul pare abia ieșit din fabrică...



BZ02GAU-P1200863.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.75 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200863.jpg



BZ02GAU-P1200864.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.92 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200864.jpg



BZ02GAU-P1200865.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.08 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200865.jpg



BZ02GAU-P1200866.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.75 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200866.jpg



BZ02GAU-P1200867.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.11 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200867.jpg



BZ02GAU-P1200868.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.56 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200868.jpg



BZ02GAU-P1200869.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.54 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200869.jpg



BZ02GAU-P1200870.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.6 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

BZ02GAU-P1200870.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 15:22:19    Titlul subiectului: 97232

Acum ultimele două Rocar 117UD, BZ02MEM, cu un detaliu din zona lămpilor care iluminează numărul de înmatriculare, și apoi BZ02MEO...


BZ02MEM-P1200873.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.17 kb
 Vizualizat:  de 15789 ori

BZ02MEM-P1200873.jpg



BZ02MEM-P1200880.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.25 kb
 Vizualizat:  de 15789 ori

BZ02MEM-P1200880.jpg



BZ02MEM-P1200881.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.98 kb
 Vizualizat:  de 15789 ori

BZ02MEM-P1200881.jpg



BZ02MEO-P1200855.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.76 kb
 Vizualizat:  de 15789 ori

BZ02MEO-P1200855.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 23:59:58    Titlul subiectului: 97261

Nu prea inteleg decizia de a retrage din circulatie autobuzele romanesti. La fel s-a intamplat si in Arges... Totusi, dupa cum a afirmat deja colegul nostru, Catalin Ghita, o mare parte dintre vehiculele pe care le-a fotografiat in autobaza arata foarte bine iar cele trei articulate se prezinta impecabil! De ce autobaza nu le pastreaza pentru a le utiliza pe trasee locale?
Daca nu gresesc, Buzaul este al doilea oras care renunta la autobuzele de provenienta autohtona. In loc sa le vanda - fiindca, intre noi fie vorba, nu stiu cine s-ar arata interesat sa cumpere aceste autobuze avand in vedere ca privatii locali se "multumesc" cu dubele si inghesuiala iar cei judeteni cumpara autobuze si midibuze moderne - ar putea sa le intrebuinteze in continuare pana cand legislatia in vigoare va sista utilizarea lor. Din punct de vedere economic nu vad ce rost ar avea ca un grup de masini functionale sa rugineasca intr-o autobaza.
La Galati de exemplu, nu se renunta la autobuzele autohtone. Ma refer la ROCAR-urile U 312 B cat si la o parte din DAC-urile 112, refacute deja pentru Cursele Conventie. Din cate am remarcat, articulatul GAU era si el utilizat pe Curse Conventie... Puteau sa-l mai tina "in serviciu" fiindca, dupa cum a demonstrat si Catalin prin pozele postate pe Forum, autobuzul nu prezinta urme semnificative de uzura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Razvy_jhk



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 01/Aug/2017
Mesaje: 109
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2008 10:59:01    Titlul subiectului: 98845

Pacat ca si la Buzau odata cu instalarea "Imperiului Otoman" s-a renuntat la articulate ca si la Pitesti, cele trei DAC 117 si cateva DAC 112 erau in stare foarte buna...dar cum si la Pitesti s-au tras pe dreapta toate fara a se tine cont daca mai pot circula sau nu pe unele trasee de catre vre-un sef batut in cap, asa cred ca s-a intamplat si la Buzau. La Pitesti, in 6 luni de stat pe dreapta, DAC-urile nu mai sunt decat un schelet, s-a furat tot de pe ele; sper ca sa nu aiba aceiasi soarta si cele din Buzau.
_________________
Adio reginica mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2008 21:01:09    Titlul subiectului: 98869

Razvy_jhk a scris:
La Pitesti in 6 luni de stat pe dreapta DAC-urile nu mai sunt decat un schelet, s-a furat tot de pe ele; sper ca sa nu aiba aceiasi soarta si cele din Buzau.
Cele din Buzău sunt de vânzare. ,,Dacă nu se vând la licitație, io le tai, că doar n-o să stau cu ele aici"... exprimare oficială.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2008 22:23:50    Titlul subiectului: 98874

Din pacate la noi exista un efect al dominoului si de ce zic asta, se vede foarte clar ca orasele noastre se cam copiaza unele pe celelalte, daca un oras cumpara BMC-uri, atunci inca vreo 3-4 orase cumpara si ele acelasi tip (ex. Pitesti, Buzau, Braila etc), daca altii cumpara MAZ Evil or Very Mad alte 3-4 fac acelasi lucru (ex Constanta, Tg. Mures, Iasi etc), uite asa se intampla si cu articulatele DAC/ROCAR, sunt casapite fara nici un fel de regrete din partea autoritatiilor in favoarea turcismelor, chinezariilor sau rusismelor ieftine si de calitate indoielnica. Nu cred ca peste vreo 10-15 aceste tipuri de BMC, MAZ sau HIGER le vom mai vedea intregi Twisted Evil , precum vedem acum DAC/ROCAR 117 impecabile precum cele de la Buzau.
Iar schema ca piese de schim nu mai exist,a nu tine, deoarece se stie ca DAC/ROCAR sunt facute in asa fel incat sa se poata modifica orice fel de piese de alta marca! Poate dubarii din Buzau se gandesc sa le cumpere folosindu-le in locul dubelor asa zise maxi-taxi! Ca la ce preturi se vand autobuzele DAC 117...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2008 09:33:46    Titlul subiectului: 98920

itb 139 a scris:
Poate dubarii din Buzau se gandesc sa le cumpere folosindu-le in locul dubelor asa zise maxi-taxi! Ca la ce preturii se vand autobuzele DAC 117...
Nici vorba, cine-si bate capul sa cumpere, sa exploateze si sa intretina un autobuz de mare capacitate, mai ales DAC, care - in ciuda faptului ca eu le indragesc nespus - sunt niste autobuze cu probleme de tot felul; pentru ce s-ar complica dubarii, din moment ce nu-i obliga nimeni sa-si ia autobuze, iar ei pot face aceeasi treaba, cu un profit mult mai mare, cu dubele din dotare?

Preturile autobuzelor sunt prezentate mai sus; exemplificand, cele 3 articulate, in stare excelenta, costa(u) cam asa:
- GAU - 163.549.200 ROL
- MEM - 284.424.840 ROL
- MEO - 382.319.900 ROL,
insa exista 112UDM-uri si la 90.000.000 ROL bucata... am luat legatura cu dl. Stanescu, de la Transbus Fetesti, insa nici dansul nu pare interesat, mai ales la preturile astea.
Ce legi cretine in tara asta, se prefera sa se tina de un pret ridicat pentru ca autobuzele sa nu se vanda si sa fie casate, in loc sa fie donate oricui doreste si dovedeste ca le va folosi in explotare...
I-as impusca pe cei care permit irosirea unor resurse pretioase, in multe orase din tara se caseaza vehicule la care multe alte localitati mari nici nu viseaza...

Legat de DAC-urile 117, sa nu fim patetici, capacitatea de transport a vehiculelor trebuie corelata cu cererea, ori in Buzau arareori sunt ocupate toate locurile pe scaune, chiar si la ore de varf, din cauza dubarilor care trec cu 1-2 minute in fata autobuzelor si iau majoritatea calatorilor; practic la autobuze raman pensionarii, care au gratuitati, angajatii care si-au luat abonamente, plus cei care detesta inghesuiala din dube si prefera autobuzul sau mersul pe jos si, mai nou, cei atrasi de pret, la autobuz costa 1RON/calatoria, in timp ce la unele dube costa deja 1,5 RON...
Oricum, e clar pentru mine ca fara eradicarea sistemului "maxi-taxi", nu vom avea transport civilizat, pentru ca astia "fura" exact calatorii platitori, facand transportul public civilizat sa fie si mai nerentabil din punct de vedere economic (oricum cam peste tot e subventionat, dar dubarii "adancesc" pierderile din bugetele societatilor de transport, bani care se risipesc aiurea, in buzunarele hraparete ale unora).

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 10:33:31    Titlul subiectului: 100189

Azi dimineata am avut o surpriza extrem, extrem de placuta: l-am vazut in circulatie pe unul dintre DAC-urile 117 UD ale Transbus, este vorba de BZ-02-GAU!

Extrem de contrariat, pentru ca nu stiam daca autobuzul mai apartine Transbus-ului sau a fost preluat de vreun privat, l-am intrebat pe soferul autobuzului in care ma aflam (BMC-ul B-54-BJZ) despre situatia acelui articulat. Soferul mi-a spus ca toate cele 3 articulate au fost reactivate, dar ca sunt folosite doar dimineata pentru "Zone", acele curse conventie care leaga diversele cartiere cu platformele industriale de la marginea orasului.

Chiar si asa, tot e bine ca autobuzele nu au fost masacrate. Acum intrebarea e ce anume a determinat pastrarea autobuzelor? Oare sa nu fi dorit nimeni sa le cumpere si sa nu poata fi casate daca nu erau total amortizate?!? Pentru ca judecand dupa preturi, autobuzele mai aveau de trait inca mult timp pana sa fie retrase/casate...

Pe de alta parte, am inceput niste atacuri puternice la adresa autoritatilor locale buzoiene, incriminandu-i pe acestia pentru faptul ca au permis retragerea prematura a autobuzelor DAC/Rocar, care puteau fi usor reparate si mentinute in circulatie pana la achizitia unui numar suficient de autobuze noi.
Au retras 24 autobuze care, reconditionate - cel putin 10-15 dintre ele - isi mai puteau face treaba cu brio 1-2 ani; insa nu, s-a preferat retragerea autobuzelor si se intentioneaza introducerea a aproximativ 120 Exclamation de dube/maxi-taxi pe trasee...

La adresa http://www.domnuleprimar.ro/Vezi-sesizarile-din-Buzau-46.html puteti vedea si sesizarile mele privitoare la numeroasele nereguli si "ciudatenii" din jurul puturoasei afaceri maxi-taxi.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 15:50:07    Titlul subiectului: 100859

Conform raspunsului primarului Constantin Boscodeala, disponibil la http://www.domnuleprimar.ro/27272-Sinteza-solicitari-Domnule-Primar-primit-dumneavoastra-ras.html , 3 autobuze DAC au scapat cel putin temporar de casare. Cred ca e vorba de cele 3 DAC-uri 117UD, pentru ca pe doua dintre ele le-am revazut pe trasee, pe asa-numitele "Zone".

Cititi toate petitiile, sa vedeti cum o dau incurcata baietii, ca adoptarea programului de transport, program care afecteza multi cetateni a fost trecut la "Si altele", fiind adoptat fara consultarea cetatenilor. E-he, baieti../.


"Raspunsul primarului
10 Noiembrie 2008

Urmare sesizarilor dumneavoastra, va raspundem astfel :

- hotarârea privind aprobarea programului de transport al SC TRANS BUS SA nu are caracter normativ, in convocatorul sedintei consiliului local ce a avut loc in data de 25.09.2008 neaparând in mod explicit, aceasta fiind trecuta la alte probleme ale activitatii curente, ordinea de zi a sedintei fiind suplimentata in conformitate cu Legea nr.215/2001;

- din autobuzele casate un numar de 3 (cele scoase la vânzare la valori mai mari) au fost repuse in circulatie;

- vom lua in considerare propunerea dumneavoastra referitoare la prelungirea traseului 2 spre Potoceni in masura in care va fi posibil;

- uneori, soferii de pe microbuze incalca prevederile legale, permitând imbarcarea unui numar mai mare de calatori decât numarul de locuri, in multe cazuri ei fiind sanctionati de organele in drept. Acest lucru nu se poate face in mod continuu, organele de control nefiind in permanenta pe traseu si nici abaterile permanente;

- programul de circulatie al microbuzelor nu este afisat, deoarece acestea circula la intervale foarte mici de timp, dar vom avea in vedere acest aspect.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 16:04:25    Titlul subiectului: 101315

Un articol mai vechi, cu un continut putin relevant, insa care contine ceva ce pare un sambure de aur: o poza cu un DAC 112UDM. Daca poza e din Buzau, atunci e o particica de istorie recuperata, eu nu stiam de vreun autobuz in schema asta de vopsire!

"Primăria aleargă după autobuze în leasing

articol de: Mărgărit GROSU

Ideea modernizării parcului auto de la S. C. TransBus S.A. cu autobuze moderne necesare pentru transportul public de persoane a prins iarăși viață după ce în urmă cu puțin timp Ministerul Finanțelor nu a dat avizul pentru achiziționarea acestora în urma licitației organizată în luna septembrie a anului trecut. Atunci firma BMC România era desemnată cîștigătoarea licitației și urma să livreze zece autobuze moderne ce trebuiau achitate printr-un credit bancar contractat de TransBus și garantat de municipalitate. Înțelegerea a căzut pentru că Ministeriul Finanțelor a considerat Primăria Buzău prea îndatorată și mai ales pentru faptul că R.A.M. a întîrziat plățile la credit BERD garantat de municipalitate. Valabilitatea ofertei a expirat la sfîrșitul anului trecut și era puțin probabil ca acest subiect să mai fie de actualitate.
Dar primarul Constantin Boșcodeală a declarat ieri că se va implica personal pentru modernizarea parcului auto prin încheierea unui contract de leasing, apreciind că cele 10 autobuze sînt necesare pentru comunitate.
"



nr62_stiri%20la%20zi_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.33 kb
 Vizualizat:  de 14691 ori

nr62_stiri%20la%20zi_3.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 16:13:24    Titlul subiectului: 101317

Tot un articol mai vechi, care pare cam tendentios dupa felul cum e facuta descrierea, dar care are meritul de a restitui o alta imagine istorica cu unul dintre DAC-urile buzoiene.

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=2487

"Socialii" cu tupeu sînt luați la rost de taxatoare

articol de: Mărgărit GROSU

Autobuzele promise de primarul Constantin Boșcodeală se lasă așteptate, în condițiile în care buzoienii înclină tot mai mult să apeleze la acest mod de deplasare datorită în primul rînd prețului biletului de transport, la jumătate față de cel practicat de operatorii de maxi-taxi, dar și pentru evitarea aglomerației din microbuze. Alegerea unui astfel de mijloc de transport în comun administrat de S.C. Transbus S.A. atrage din partea călătorului și asumarea unor riscuri majore. Pe lîngă faptul că nu ești nicidată sigur că ajungi la destinație, ai toate șansele să ajungi la coborîre cu degerături. Dotate cu cîte două rînduri de taxatori, autobuzele nu au pic de căldură și deseori sînt pline de fum de la țevile de evacuare cîrpite superficial.

Reproșurile față de aceste condiții de transport sînt imediat retezate de taxatoarele care-și știu foarte bine lecția. Ieșite de la căldurică din cușeta șoferului, acestea par destul de revoltate că "socialii" care n-au bani să-și cumpere bilet de maxi taxi au curajul să întrebe de ce nu au autobuzele căldură. În asemenea condiții de subfinațare a mijloacelor de transport în comun, dacă acesta este adevăratul motiv pentru care instalațiile de căldură nu pot fi puse în funcțiune, ne putem aștepta ca în curînd să circulăm cu autobuze fără geamuri, chiar dacă sîntem în plină iarnă. Oricum, ar fi cam același confort.
"



BZnr99_la%20zi_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.14 kb
 Vizualizat:  de 14688 ori

BZnr99_la%20zi_2.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 22:01:45    Titlul subiectului: 107386

Care mai este situatia parcului de autobuze DAC si Ikarus din Buzau si ma intereseaza in special soarta DAC UD117?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 10:50:53    Titlul subiectului: 107551

Nu pot spune cu certitudine care e soarta lor, din cauza ca fiind mai tot timpul plecat din oras nu am cand sa dau o fuga pana la garaj sa ma uit sa vad ce si cum.
Oricum, DAC-urile 117 UD par sa fi scapat de taiere, le vad cand si cand prin oras, pe diverse trasee.
Cea mai recenta confirmare a existentei si functionarii DAC-urilor 117 este de vineri, 06.03.2009, cand l-am vazut pe BZ-02-MEO in statia din Gara, pe linia 9.

Cred insa ca aparitia sa este pur si simplu intamplatoare, cauzata de vreun incident/accident care a determinat imposibilitatea functionarii unui BMC, vezi topicul de Incidente, unde am povestit ca n-a mai venit autobuzul de la 06:30 de pe linia 2. Vedeti ca si panoul de indicare a liniei nu e "clasicul" carton de DAC, ci o placuta de plastic de la un BMC 220, probabil BMC-ul a fost redistribuit pe linia 2, iar placuta i-a lasat-o DAC-ului.

In urma cu cateva luni, desi erau scoase la vanzare, mai vedeam ocazional, alternativ, DAC-urile 117 pe linia 6, in zona Bazar, la ore foarte matinale.

Probabil ca DAC-urile n-au fost casate, parerea mea e ca nu indeplineau conditiile de casare si au incercat sa le "valorifice", ca sa scape fortat de ele, insa daca nu s-au gasit cumparatori cred ca le vor tine acolo, in garaj, pana le vor putea casa fara probleme.

Oricum, am auzit de cateva ori personal Transbus plangandu-se de numarul insufiecient de autobuze, cum de asemenea am auzit discutii despre un BMC cu probleme grave la structura de rezistenta pentru rezolvarea carora, din ce am inteles, se vorbea chiar de aducerea unui "expert" de la Izmir, din Turcia.

Daca as sta mai mult prin oras, as putea verifica despre ce anume autobuz imobilizat e vorba, insa si prin Buzau soferii (si implicit autobuzele) par sa aiba linii "favorite", asa ca nu-mi dau seama daca vreunul dintre autobuzele pe care nu le-am mai vazut de mult e defect sau e arondat vreunei linii cu care nu ma intersectez deloc sau mult prea putin si d-aia nu-l vad...

Oricum, raman la parerea ca vreo 10 din cele 24 de DAC-uri erau in stare buna si cu un efort minim - inlocuire melamina la interior, mutare scaune intregi de pe autobuze casate in autobuzele refacute, reglate, spalate si dichisite - puteau fi folosite cu brio inca 2-3 ani, cel putin pe timp de vara, iar daca le montau sau reactivau sistemele de incalzire puteu fi folosite chiar si iarna.

Cat despre Ikarus-uri, ele sunt casate de mult, sigur pe 20.08.2008, cand am fost la garaj impreuna cu Dragos, nu mai erau acolo...

Iata o poza din 06.03.2009 cu BZ-02-MEO:



BZ02MEO-P1230854.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.39 kb
 Vizualizat:  de 14454 ori

BZ02MEO-P1230854.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 18:59:52    Titlul subiectului: 139867

Cu mare intarziere, fac referire la 112-le rosu: da, a fost o schema chiar extrem de raspandita pentru autobuzele urbane buzoiene, practic toate Dac 112 scunde (de prin '89) au fost initial rosii din fabrica.
In contrapartida, toate DAC117 scunde erau crem - un crem atat de urat ca te lua lesinatura de la stomac. Si inainte, Romanurile 112 tot rosii erau.
Fotografia respectiva pare a fi facuta prin 1996, cand masinile inca nu fusesera revopsite. Se vede in spate un bot de Dacie, pe care il putem identifica cu certitudine apartiand modelului asa-zis CN1, care a fost facut doar in 1993.
Poza cu autobuzul celalalt, cu roata stramba, nu e chiar asa de veche, as zice din 2000 incoace, pentru ca schema asta de vopsire a fost folosita fix pentru a revopsi vreo 2-3 din 112-le rosii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 14:24:26    Titlul subiectului: 140141

ATM a scris:
Poza cu autobuzul celalalt, cu roata stramba, nu e chiar asa de veche, as zice din 2000 incoace, pentru ca schema asta de vopsire a fost folosita fix pentru a revopsi vreo 2-3 din 112-le rosii.
DAC-ul 112 rosu este modelul scund, pe cand cel cu probleme la roata este modelul inalt, in mod cert nu poate fi vorba de aceleasi autobuze...

Au existat cumva autobuze de ambele tipuri, si scunde si inalte, vopsite in aceleasi scheme de vopsire?!? Sau faci tu o confuzie?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 09:20:05    Titlul subiectului: 140211

Exact, prin 1997-98-99 s-a aplicat schema de vopsire cu alb/albastru/rosu. Nu s-au vopsit toate la fel, ci doar vreo cateva, dar la gramada, nu s-a tinut cont daca era scund sau inalt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 08:56:01    Titlul subiectului: 140794

Referitor la parcul auto (trecut) al buzoienilor, informatiile mele se opresc in copilarie - prin 1984, cand stiam ca toate autobuzele erau fie Dac112 sau 117, fie un lot numeros de Roman 112. Plus, pentru o perioada scurta, prin 87-88, linii de maxi-taxi, prestate de aceeasi intreprindere, cu dubite TV. Ikarusuri am vazut doar dupa 1990, venite ca donatii germane.
Insa, inainte de Dac 112 si Roman 112, ce a fost? Nu am nici o evidenta de Skoda Karosa, de Ikarusuri vechi, Merkavim sau ce au avut alte regii prin tara...ce circula prin Buzau in anii 70 deci? TV2?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community