Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Constanta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1081
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2012 01:03:06    Titlul subiectului: 153126

Casare la pret de fier vechi care oricum este mai mare decat ar avea intentia vreo regie din tara sa plateasca pe ele. Erau vremuri cand credeam ca un Vaslui sau Tg. Jiu s-ar bucura de astfel de relicve, insa m-am inselat. Nimeni nu doreste achizitionarea unor masini rulate in tara, decat in urma unei eventuale donatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2012 10:00:29    Titlul subiectului: 153129

NightWishMaster a scris:
Nu pot fi vandute la preturi mici catre alte regii din tara (gen Galati)?

(Partial off-topic) Desi la Galati Rocar-urile de Simon au facut o impresie buna iar 212 E desi n-au circulat se stie ca sunt robuste si fiabile, urbea noastra are alte orientari in ceea ce priveste achizitia de mijloace de transport.
Intr-adevar, vorba lui radu, cunostiinta cu autogenul este cea mai posibila varianta. Nu stiu daca la Constanta s-a efectuat licitatie publica pentru troleibuze... Chiar daca s-ar fi facut, la nivel local, nimeni n-ar avea interes sa le achizitioneze fiindca vorba aia, "nu te poti apuca de-o afacere privata cu un mijloc de transport cu deplasare limitata".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2012 12:27:18    Titlul subiectului: 155062

Din cele 15 Rocar De Simon aflate in parcul rece au disparut 2 troleibuze. N-am inca nicio informatie despre ce s-a intamplat cu ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 10:02:54    Titlul subiectului: 158084

In curtea RATC-ului se mai gasesc doar 10 din cele 15 ROCAR 412E. Unde or fi disparut, ca niciun angajat nu stie nimic!
Dar, in ideea ca au luat drumul altui oras din Romania, cum de n-a observat nimeni nimic in vreunul dintre orasele noastre?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 11:33:20    Titlul subiectului: 158087

Hai sa ne gandim! La Cluj, de exemplu (deci ia ce spun ca exemplu, nu ca pe un fapt cert), sunt doua troleibuze de acelasi tip. Ce te face sa crezi ca, daca intr-adavar, au "disparut" 5 masini la Constanta, acestea nu au ajuns, sub forma de piese de schimb, la Cluj?! Nici KT-urile n-au pierit in van, te asigur. Cool
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 12:00:37    Titlul subiectului: 158089

Sustin afirmatiile colegului Radub. Sunt lucruri de care stiu putini din autobaze (de regula cei implicati in astfel de procese) si-si tin gura fiindca, in cazul in care s-ar afla ceva... mai putin placut pentru "unii ochi", ei sunt primii pe care ar cade vina si care ar avea de suportat posibile sanctiuni interne (daca te scoate sefu' al mare de la inima, serviciul poate deveni un iad).

Au existat, exista si vor exista intelegeri si schimburi intre regiile de transport din tara, fie ca sunt subventionate de stat sau apartin operatorilor privati. E neoficial dar benefic.

Pe de alta parte, nu e vorba doar de modele similare... Rocar-ul a avut multe echipamente comune pe tipurile de mijloace de transport fabricate, astfel, exista piese de la un troleibuz care pot fi montate si la un autobuz (suspensii, bloc optic, elemente de transmisie, piese ce tin de configuratia exterioara sau interna - salon, cabina, dotari conexe...). Desigur, gradul mai mare de profit se inregistreaza atunci cand operezi schimbari masive pe model similar dar asta nu marcheaza excluderea variantei unor livrari pe bucati, functie de cerinte.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2013 20:14:34    Titlul subiectului: 163914

Are cineva informatii actuale cu privire la troleibuzele Rocar ale RATC? Acestea mai exista sau au disparut toate? Si daca mai exista, cate la numar?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2013 13:26:04    Titlul subiectului: 163939

Mai usor patrunzi in curte la NATO, cred, decat in curtea RATC-ului constantean, in cladirea de birouri poti intra dar sa te plimbi prin curte sau sa ajungi la marginea autobazei, langa gardul unde sunt parcate ROCAR De Simon-urile, sansele sunt foarte mici. In schimb, de pe strada Industriala ce delimiteaza autobaza, se pot zari ,cu oarecare dificultate circa 12 troleibuze ROCAR De Simon si vreo 3 DAC 212E. Dar cum toata lumea stie ca au fost 15 De Simon ( #625 > #639 ), unde or fi celelalte ? Mai ales ca erau toate 15 functionale , nu bune de dat la fier vechi !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 11 Apr 2013 08:54:56    Titlul subiectului: 163948

In orice caz Clujul nu le-a cumparat. Iata un raspuns oficial din partea RATUC, legate de aceste troleibuze.

Achizitia de troleibuze disponibile la Constanta nu este o solutie prea fericita; Le cunoastem, si noi avem astfel de troleibuze si speram sa le putem inlocui cu altele noi.
Sef Serviciu Tehnic
Ing. Dobos Niculae


Deci iata aceste troleibuze care chiar daca aveau un aspect frumos si erau functionale, din punct de vedere tehnic nu sunt cele mai rasarite, deci clar nu au ajuns la Cluj si este clar ca si RATUC in viitor, doreste sa scape de cele 2 Rocaruri de Simon ale sale.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 13 Apr 2013 09:33:33    Titlul subiectului: 163984

Tipic romanesc ! Preferam sa achizitionam ce arunca vesticii europeni ! Oricum, nu-i nicio probleme, poate in 2016, alege lumea alt primar, si acela va avea alte orientari in privinta transportului electric, nu ca acesta , care acum umbla cu Loredana Groza in turneu prin tara, sa-si promoveze "ideile lui marete" in ceea ce priveste statiunea Mamaia ! DOAMNE, cum de-i mai suporti pe unii dintre noi ???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 1081
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 13 Apr 2013 19:11:22    Titlul subiectului: 163986

E greu de crezut ca in orasele unde s-a desfiintat infrastructura electrica sa mai primeasca una noua. Sunt cazuri foarte izolate si acelea in locuri unde aceasta exista(Vaslui, Baia Mare). Trist, dar adevarat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 26 Apr 2013 11:24:03    Titlul subiectului: 164227

In sfarsit, un inginer al RATC-ului, mi-a marturisit, sub protectia anonimatului, ca 5 din cele 15 troleibuze ROCAR De Simon, au fost taiate si date la fier vechi, deoarece nu mai erau COMPLETE ! ! ! Nici cele 10 ramase, nu pot fi puse in circulatie imediat, necesita anumite piese ! ! ! Iar in ceea ce priveste DAC-urile 212E, nu mai "traieste" vreunul !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Apr 2013 12:02:00    Titlul subiectului: 164267

Deci, dupa toate probabilitatile, vor ajunge toate la fier vechi. Daca nu sunt in stare sa le asigure paza.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2014 14:27:07    Titlul subiectului: 172449

Ultimele 10 Rocaruri de Simon mai sunt in curtea RATC sau au fost casate intre timp?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2015 22:06:14    Titlul subiectului: 176758

Am citit pe forumul Transport Public ca cele 10 Rocaruri de Simon au fost cumparate de catre cei din Piatra Neamt si vor circula acolo.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 563
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 01:06:52    Titlul subiectului: 176764

Ai putea te rog sa dai un link?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 07:25:36    Titlul subiectului: 176767

http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=15&t=2900&start=90
http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=32&t=4853

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 09:55:53    Titlul subiectului: 176775

Informatii pe acest subiect: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=4941&start=41
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 08:27:17    Titlul subiectului: 178627

Am reusit sa fotografiez printre gratiile gardului ce inconjoara curtea RATC-ului ,troleibuzele ramase aici, dar fotografia este de proasta calitate. ROCAR-urile DeSimon sunt in numar de 9. In aprilie 2013,s-a zvonit ca s-au taiat la fier vechi (de ce oare ?) 5 bucati, de unde deducem ca din cele 15 care au circulat in Constanta, doar unul singur a fost achizitionat cu 6000 Euro (o fi adevarat ?)de societatea de transport din Piatra Neamt, unde de altfel a si primit noul numar de parc: 158. Din cele 9 existente in curtea RATC-ului, unul nu are geamurile din fata, toata partea frontala fiind acoperita cu o musama neagra. Pe acesta ,l-as dona Puscariei Rahova, sa-l puna in curte si sa-l cazeze acolo pe primarul (suspendat momentan ,speram definitiv !)Mazare, care se plange ca nu poate dormi de sforaiturile lui Vanghelie ! Off ,cand ma gandesc cate am patimit in acesti 15 ani de "domnie" a lui Raducu !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 11:30:51    Titlul subiectului: 180357

Niste poze superbe, dibuite pe flickr:


16099434210_0a37c71a7d_k.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  958.39 kb
 Vizualizat:  de 7191 ori

16099434210_0a37c71a7d_k.jpg



16285957042_31d89c5518_k.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 7191 ori

16285957042_31d89c5518_k.jpg



16293518385_a8974dab09_k.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  999.67 kb
 Vizualizat:  de 7191 ori

16293518385_a8974dab09_k.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2018
Mesaje: 1233
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 29 Feb 2016 11:46:59    Titlul subiectului: 183909

Am o intrebare. Reteaua din fostul depou de troleibuze din Inel II mai exista sau a fost si aceea desfiintata?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 27/Iun/2018
Mesaje: 59
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2016 02:45:12    Titlul subiectului: 183923

A fost defrisata si aceea inca de atunci, impreuna cu toata reteaua de peste tot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 06:08:36    Titlul subiectului: 193057

O completare legată de 494.

Cu respectivul am avut o experiență puțin cam neplăcută în anul 1985. Șoferul așa l-a bruscat încât o copilă cam de vârsta mea (și care ținea gura întredeschisă) a dat, efectiv, cu dinții în mâna mea. Și cred că doar norocul a făcut ca acea fată să aibă incisivii frontali intacți în urma impactului. Circula pe linia 41, sens spre gară, iar eu așa țin minte că stăteam în zona articulației, pe unul din cele două capace semicirculare. Prin 1996 (cu aproximație) am mai călătorit cu el și am avut o altă experiență, de astă dată pitorească: scaunele erau de tip scoică, de culoare albastră (ca și la autobuzele cu numere de parc 94xx), dar montate pe cadrele originale. Nu mai văzusem așa ceva până atunci. Mă întrebam: era atât de greu să pună un șezut și un spătar din piele / mușama, cu burete în interior? 494 chiar trebuia batjocorit? Șeful de coloană chiar nu a putut interveni când a văzut "improvizația" făcută de cei de la atelierele unde a fost reparat troleibuzul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 27/Iun/2018
Mesaje: 59
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 02 Ian 2018 18:03:18    Titlul subiectului: 193074

Erau destui soferi constanteni de troleibuze care mergeau destul de brutal. Chiar discutand cu un fost director al RATC din anii '90, care mi-a fost mai tarziu profesor, despre faptul ca unii soferi de autobuze merg tot asa foarte brutal, spunea ca majoritatea sunt fosti soferi experimentati de troleibuz care au luat categoria D si trecut pe autobuz. Si sunt, deci, obisnuiti sa mearga la fel ca si cu motorul electric... nefiind obisnuiti cu frana de motor.

In multe din troleibuzele constantene au fost facute improvizatii. Dupa cum aveau sau nu aveau piese. De multe ori reparatiile se faceau mai temeinic sau mai rau in functie de cum se intelegeau soferul si cei ce efectuau reparatiile. Si-apoi seful de coloana nu stiu daca putea decide in ce mod doreste a se repara un troleibuz. Dat fiind ca oricum reparatiile se faceau in acelasi garaj. Nu se duceau la URAC sau in alta parte, asa cum se proceda in Bucuresti.
Intrebarea mea este de unde au luat modelul acela de scaune care aparusera in urma cu putin timp. Chiar si puse pe cadru vechi. Ce troleibuz sau autobuz au defrisat ? Mi-e greu sa cred ca puteau cumpara scoicile de scaune noi direct de la fabrica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2018 21:17:14    Titlul subiectului: 193243

Nu imi vine acum in minte, dar daca au avut scoici pe 117E, de la fabrica le luau, sau poate de la alte regii (desi cred ca le-ar fi tinut pentru nevoilor lor).

Nu erau magazine de piese ca la Dacie, dar puteau face comenzi de piese.

Dar iarasi revin la intrebarea originala lol. Scoicile erau mai scumpe decat placajul, care puteau la o adica sa-l faca din mai nmic.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community