Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru troleibuze și tramvaie
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2005 16:09:15    Titlul subiectului: Infrastructura pentru troleibuze și tramvaie 1623

Inca de asta-vara se inlaturase reteaua troleibuzelor dintre Porta 2 si Poarta 1, pare o imagine a distrugerii si nepasarii...
Nici reteaua inca in uz nu sta prea bine, chiar si bucla pentru intoarcerea lui 48 se prezinta intr-o stare jalnica...



00000-051-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.51 kb
 Vizualizat:  de 19156 ori

00000-051-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2005 16:13:24    Titlul subiectului: *Infrastructura pentru troleibuze și tramvaie 1625

Iata si linia fostului tramvai 100, asta este zona aia in care se petreceau fazele alea cu coboratul/ridicatul pantografului...
Deja amintiri, din cauza unor tampiti care-si permita sa intervina brutal in viata si amintirile noastre...
Reteaua de alimentare a "disparut"...



LINII-0005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.56 kb
 Vizualizat:  de 19149 ori

LINII-0005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2005 10:08:40    Titlul subiectului: 1684

Faza cu pantograful e si la Brasov, in curba de la Faget (intersectia 13 Decembrie-Garii), precum si la gara. E cool Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2006 16:46:41    Titlul subiectului: *Rețeaua pentru troleibuze și tramvaie 11835

Poza facuta Poarta 2. Acolo consolele sustineau 2 perechi de cabluri, o pereche pentru liniile care intorceau la Poarta 2 (42,48,), cealalta pereche deservind liniile care coborau in "port", la Poarta 1 (42b, 44, 49,51). Acum au ramas, fireste, cablurile pana la Poarta 2, pentru 48, cele care coborau spre Poarta 1 fiind inlaturate in mod barbar, mai mult smulse. . . aa, si n-au inlaturat doar cablurile din bucla Poarta 1, ci intreaga retea, din pacate.
Iata si o poza exemplificatoare.



0632-048-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.91 kb
 Vizualizat:  de 19112 ori

0632-048-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 11:40:46    Titlul subiectului: fwefwfw 25973

M-a apucat asa o nostalgie cand ma gandesc la drumurile mele prin Constanta, la zecile de kilometri pe care-i parcurgeam zilnic cu vehiculele RATC... Cand imi aduc aminte ca aproape zilnic mergeam cu 40-ul si 43-ul si iar aproape zilnic faceam triunghiul 101-102-100...
Cand imi aduc aminte cum zilnic mergeam si vegheam lucrarile la linia 104, tot sperand sa termine, ceea ce nu s-a mai intamplat pana la plecarea mea din Constanta...
Cand imi aduc aminte cum mi-au iesit ochii din cap cand am vazut primul tramvai pe linia 103 (traseul de retragere, format din linia 100, de la Sat Vacanta pana la intersectia 100/102 si apoi traseul 102 spre Depou...
Cand imi aduc aminte de extazul pe care l-am avut cand am vazut troleibuze pe linia 47, o raritate, cel putin prin '94-'95-'96... linia 47 circula in interiorul statiunii Mamaia, isi mai aduce cineva aminte de ea?
Sau cand imi aduc aminte de orele petrecute la Poarta 1 Port, la statuie, sus, de unde puteam cuprinde cu ochii bucla de intoarcere a troleibuzelor...cum ma minunam de indemanarea soferilor care reuseau sa ia curba aceea stransa cu "monstrii" de 17 metri...
Cand imi aduc aminte de viteza cu care circulau troleibuzele de pe linia 44, seara, dupa ce treceau de linia lui 102, pana la Energia...
Cand imi aduc aminte iar de curbele stranse pe care le facea 49 pe strada Verde...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 14:24:16    Titlul subiectului: 25992

Mmm.. 47... im iaduc aminte cum mergeau iarna ditai troleibuzul gol prin Mamaia...
Sau 41, o linie de 12km pe care o faceam cam 45min de la capat din Mamaia pana la P-ta Unirii...
Sau 50-ul pe care nu l-am prins decat putin...
Sau articulatele supraaglomerate de ziua marinei urcand catinel dinspre poarta 1
Sau flamele de la incrucisari seara...
47 circula (cel putin in ultima perioada) cand nu circula 41, si circula intre capatul dintre Tabara Nord din Mamaia si Pescarie, intorcand in scuarul pe unde trecea si 40... nu existau macazuri, vara/toamna, se conecta/deconecta reteaua pt 41 si deconecta/conecta mica bucla pt 47...

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 14:40:59    Titlul subiectului: 25996

Apropo de flame, intr-adevar parca mi se pare straniu, acolo, in Constanta, parca vedeam flame mult mai des decat in Bucuresti, spre exemplu... si o alta chestie care, nu stiu, poate e doar o parere, am ramas cu impresia cum ca flamele de la tramvai erau rozalii iar cele de la troleibuze erau verzulii... e doar o parere sau o amintire deformata, din "copilarie"?...
Va reamintiti curba la 90 de grade pe care o facea linia 48 cand intra de pe b-dul Republicii spre Poarta 2 Port? Doamne, curba aia era crunta, trebuia sa fii maestru ca sa te inscrii printr-un loc atat de stramt cu ditamai troleibuzul de 17 metri... Si cu toate astea, cand au inceput sa vina primele loturi de troleibuze ROCAR 212 nu prea m-am bucurat, am simtit ca incepe declinul transportului urban si incepe era transportului turcesco-tiganesc, cu sarete si carute "moderne", zise dube... Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2006 14:03:33    Titlul subiectului: 27717

mm.. mare maestru nu trebuia sa fii.. cel mai mult trebui as a ai grija sa nu intrii in troleibuzul care statea la stop pe Mihai Viteazu... remorca, saraca, nu prea incomoda
---------------------
Dupa o scurta excursie in Constanta unde am ajuns si de unde am plecat dupa miezul noptii pe DN3 sa zic ce am vazut:
-troleibuzele sunt parcate e timpul noptii la capatul CFR Palas al liniei 48: am numarat 11 troleibuze: 2 212-uri, restul 412-uri (sau 414 cum le-o zice)
-reteaua de troleibuze arata, ca si pana cum, patetic; daca o sa fie vorba vreodata sa reintroduca troleibuzele, trebuie investitii cam cat pentru o retea noua (cel putin pentru reteaua de contact)
-au scos si firele pt directia Inel II (cel putin din centru) doar pt 48 a ramas; in schimb ramura spre depoul din Inel II care paraseste bd. Bratianu la intersectia cu tramvaiul 102 a ramas la locul ei
-liniile tramvai arata si ele patetic, si beneficiaza de reparatii punctuale (cum am vazut pe linia lui 101) - circula ca si pana acum V3A-uri si KT4D-uri pe 101 si 102
-cat despre MAZ-uri am auzit cum frana fata a cam inceput sa scartie, nu prea rau, dar observabil... pe de alta parte, poate doar am dat de un autobuz mai putin ingrijit
-calea de rulare a lui 100 a ramas si e ea la locul ei, ondulata bine (ca si pana acum) - deci tot nu s-a imbunatatit traficul pe bd. Lapusneanu
-destul de frecvent mai gasesti console de troleibuz parasite, desi au trecut destui (cinci?) ani de cand au inceput sa desfiinteze troleibuzele...
Cat despre oras, plin de bannere si panouri publicitare (ca comparatie, mult mai rau decat in Bucuresti), centrul istoric neingrijit, multe cladiri vechi parasite, trotuar/drum plin de gropi si gunoaie... Sad

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 00:55:59    Titlul subiectului: 27791

Catalin Ghita a scris:
am ramas cu impresia cum ca flamele de la tramvai erau rozalii iar cele de la troleibuze erau verzulii... e doar o parere sau o amintire deformata, din "copilarie"?...
În 1987, flamele troleibuzelor constănțene erau albe. Cel puțin, așa îmi amintesc. La Cluj, însă, aveau diverse culori:
-roșu (vechiul 128)
-galben (vechiul 154)
-albastru
-violet (de exemplu, vechiul 147)
Din câte știu, rețeaua de contact a troleibuzelor e din cupru, motiv pentru care ar trebui să dea flamă verde. Nu știu, însă, din ce material e porțiunea captatorilor care fac contact cu linia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Iul 2006 10:57:46    Titlul subiectului: 27862

In 1989 imi amintesc ca in zona (spre) Mamaia erau liniile 40, 41 si 50. Mai era si o linie 47, dar exact nu-mi mai amintesc unde avea capetele. Nu stiu sigur daca la capatul de la Mamaia intorcea si 47.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 00:50:50    Titlul subiectului: 28220

OAB a scris:
1. Din câte știu, rețeaua de contact a troleibuzelor e din cupru, motiv pentru care ar trebui să dea flamă verde. Nu știu, însă, din ce material e porțiunea captatorilor care fac contact cu linia
Verde, albastra chiar si violeta. Cuprul poate lua diferite forme in diferite combinatii . Iar portiunea captatorilor care fac contact cu linia eu stiu ca este din grafit deci nu ar trebui sa influenteze in niciun fel culoarea, grafitul fiind neutru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Aug 2006 21:22:36    Titlul subiectului: 30219

S-ar putea sa fie o informatie cunoscuta, dar totusi o dau: in prezent in Constanta mai circula doar 2 linii de troleibuz, 48 barat, intre CFR Palas si Gara; si 48, intre CFR Palas si Poarta 2 cred; trolibuzele sint garate la capatu de la CR Palas, si pe linga cele ROCAR, am vazut spre surprinderea mea si un DAC; restul retelei a fost complet demontata, din reteaua liniilor 40, 41 'Gara Mamaia), 43 (Gara Tomis Nord), respectiv liniile care intorceau la Port, nu a mai ramas nimic, distrugindu-se tot; si nici nu cred ca sint sanse pentru o reinfiintare, cel putin a liniilor spre Mamaia; datorita traficului foarte aglomerat; aici singura solutia ar putea fi reinfiintarea liniei 100 de trmvai si prelugirea ei in statiunea Mamaia; strazile pe care circula aceasta linie sint destul de largi, si o modernizare a liniei i o separare a ei de traficul auo ar rezolva in mod sigur problema zgomotului ca si pe cea a vitezei de delasare; se pare insa ca edilii constanteni, la fel ca cei din Brasov, nu iubesc transportul electric, preferind sa cumpere MAZ-uri
Totusi cred ca traseele nu sint prea rentabile, troleibuzele circulau destul de des, mai ales linia 48, si erau aproape goale (la fel ca tramvaiele), spre deosebire de MAZ-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 15:25:52    Titlul subiectului: 30972

Am trecut 2 zile prin Constanta. Orasul e foarte curat si mult mai asfaltat decat multe orase din tara, inclusiv multe strazi secundare. M-au uimit bulevardele largi si foarte bine luminate pe care se circula relativ usor. Sincer orasul mi-a placut foarte mult. Am vazut linga mozaic cu urca si coboara autobuzele care au capatul la acea poarta a portului (cred).
In ceea ce priveste transportul in comun: linia 100 plina ochi, dar circula foarte des. linia de tramvai e acolo, dar nu mai e sarma. Linia e destul de buna si pe linga asta, strada in jurul ei e buna. Din pacate bucla de la Satul de Vacanta a fost scoasa pana in mijlocul strazii. Am vazut mergand spre Mangalia si una din liniile ceva mai noi, care rugineste degeaba acolo. Am mers pe 102. Se pare ca V3A-urile sunt vopsite unic in schema bucuresteana. Par renovate si arata destul de bine. Interesant a fost ca am mers pe 102 pana la cap la Faleza Nord (scuze daca gresesc) pe o strada unde carosabuilul era...linia doar. Foarte dragut.
In rest MAZ-uri de toate culorile, acceptabil intretinute, destul de pline si mergand relativ repede.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Aug 2006 10:39:17    Titlul subiectului: 31876

Accesul dinspre/spre liniile 48 si 48b spre/dinspre garaj este realizat numai dinspre/spre Spital CFR Palas, la intersectia I.C. Bratianu-Dezrobirii-Cumpenei. La intersectia Dezrobirii-Eliberarii, pe sensul spre garaj, linia intra foarte putin la dreapta, pentru a se intra ceva mai drept in intersectie, apoi se merge pe Eliberarii pana la garaj. Pe sensul opus, dinspre Eliberarii, este curba simpla la dreapta si se intra pe Dezrobirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dann
Vizitator






MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 20:37:46    Titlul subiectului: 32026

Starea retelei electrice de troleibuze din Constanta e jalnica, nu au mai facut investitii/reparatii de ani buni doar partial au mai vopsit stalpii de sustinere a retelei, la tramvai e si mai nasol.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 22:11:14    Titlul subiectului: dfbfdbdb 32233

Concret, rețeaua STĂ SĂ CADĂ și e cârpită și răs-cârpită, cu excepția porțiunii CFR Palas - linia lui 102 (nu știu cum se cgheamă stradă) care arată cât-de-cât bine.
Traseul de retragere este jalnic, cu curbe improvizate și îndoite manual, cârpiri și răscârpiri, console care atârnă, separatoare cu tramvaiul pe sub care și-e frică să treci (tramvaiele lasă jos pantograful) etc. Troleibuzele sunt ,,garate" la capătul din Palas, ajungând la depou numai cu ocazia reviziilor și reparațiilor. Depoul găzduiește însă multe Rocar 212E în stare excelentă, pe care însă nu mi -sa permis să le fotografiez (nu intru-n detalii) și ungătorul (pe care nu l-am putut poza). Din surse sigure vă pot spune că s-a făcut o înțelegere cu Brașovul (!) ca să le ia, însă Brașovul a lăsta RATC-ul cu buza umflată și nu a mai luat nimic. Se are în vedere casarea lor, dar nu se știe când se va face (poate să fie mâine, poate să fie peste 10 ani). Deasemenea, este foarte posibil ca ele să scape de autogen în cazul în care cineva se va arăta interesat de ele. Starea lor este foarte bună. Nu am reținut decât un număr de parc, #617(singurul care nu era alb-albastru, ci era alb spre gri).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6845
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Mai 2007 22:54:53    Titlul subiectului: 79069

Rețeaua nu prea mi s-a parut in stare foarte buna. Cel putin in portiunea unde am facut pozele intre statiile Spital si Politie.


Simpozion Constanta mai, 2007 00061.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.58 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00061.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00062.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.41 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00062.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00063.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.75 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00063.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.68 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00064.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.62 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00065.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00066.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.64 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00066.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.01 kb
 Vizualizat:  de 16516 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00067.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6845
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Mai 2007 22:57:14    Titlul subiectului: 79071

Aceste console le-am pozat din autobuzul supraetajat. De ce nu au mai scurtat consolele, dupa desfintarea partiala a retelei ?
Ultima poza am facut-o pe Bulevardul Mamaia, intre Delfinariu si ONT. Acum este un indicator care arata viteza cu care mergi. Nu cumva era inainte o fosta consola ? Am mai vazut si la Mamaia ceva similar.



Simpozion Constanta mai, 2007 00135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.93 kb
 Vizualizat:  de 16515 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00135.JPG



Simpozion Constanta mai, 2007 00136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.83 kb
 Vizualizat:  de 16515 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00136.JPG



simpozion_constanta_mai_2007_00161_154.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.55 kb
 Vizualizat:  de 16101 ori

simpozion_constanta_mai_2007_00161_154.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6845
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2007 20:42:33    Titlul subiectului: 79219

Iata cum arata acum capatul de la Pescarie unde odinioara intorceau troleibuzele


Simpozion Constanta mai, 2007 00147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.19 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

Simpozion Constanta mai, 2007 00147.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6845
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 01:08:38    Titlul subiectului: 84433

Cea mai proasta cale de rulare pentru tramvaie se gaseste la Constanta dupa parerea mea. Nu mai tin minte numele strazii pe unde merge 101 de la Gara, care la un moment dat da inspre soseaua Mangaliei, dar acea portiune eu am numit-o "moartea tramvaielor si a masinilor mici". O data ma intorceam cu cativa prieteni de la mare, si fiindca in Constanta erau ceva ambuteiaje, am luat-o la un moment dat pe aceasta strada ca sa ajungem mai repede la gara si de acolo inspre Palas. Inaintea noastra era un tramvai care se balansa in asa hal incat am crezut ca va deraia. Nici noua nu ne era mai bine, eram intr-un Peujot 106 cu garda destul de joasa, nu puteam sa mergem cu mai mult de 15 km/ora datorita denivelarilor si longrinelor aflate intr-o stare avansata de degradare.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 05:57:16    Titlul subiectului: 84436

La CONSTANTA se lucreaza zilele acestea la scoaterea sinelor de tramvai de pe fosta linie 100. Momentan sunt in zona parcului de la gara. In 2008, se va renunta si la linia 101, care va fi inlocuita cu autobuze, la fel ca 100. Si atunci ce rost mai are sa se arunce cu banii pe fereastra pt. repararea liniei de pe soseaua Mangaliei ?!?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6845
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 09:14:41    Titlul subiectului: 84437

virgilius a scris:
La CONSTANTA se lucreaza zilele acestea la scoaterea sinelor de tramvai de pe fosta linie 100. Momentan sunt in zona parcului de la gara. In 2008, se va renunta si la linia 101, care va fi inlocuita cu autobuze, la fel ca 100. Si atunci ce rost mai are sa se arunce cu banii pe fereastra pt. repararea liniei de pe soseaua Mangaliei ?!?!
Pai atunci sa devieze traficul greu pe acolo. E cam greu sa mergi cu masina mica in zona dupa cum am spus mai sus. Am vazut cand am fost la Constanta cat de bine faceau fata autobuzele pe linia 100. Arhipline, la orice ora circulam cu ele.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 24 Noi 2007 10:35:47    Titlul subiectului: gggggggggggg 84970

Aseara, pe postul local TV Neptun, in direct, primarul Constantei a anuntat ca incepand din mai 2008 linia de tramvai 102 va fi inlocuita cu, citez, 15 autobuze cu burduf", din cauza plangerilor cetatenilor care locuiesc in zona Delfinariu/Cap linie 102, care se plang de mari trepidatii ale caselor cand trec tramvaiele! Ce autobuze cu burduf vor fi aduse, asta numai Radu Mazare o stie !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 24 Noi 2007 19:20:52    Titlul subiectului: 84975

Același Mazăre care declara că linia 101 va fi înlocuită cu autobuze. E clar că de la anul nu o să mai fie tramvaie la Constanța Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2007 17:39:07    Titlul subiectului: 84990

Daca mai de mult aici in forum ii laudam performantele pozitive ale primarului Mazare, acum nu mai pot spune nimic faza asta "ca inlocuim tramvaiul cu 15 autobuze cu burduf" mi-a lasat un gust amar in gura.
Sa fie Constanta al doilea oras mare din tara care renunta la "transportul ecologic" la tramvai?
Mi se pare ca este o idee prosteasca si inca ceva, domnule primar, se numesc "autobuze articulate"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community