|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 16:09:15 Titlul subiectului: Infrastructura pentru troleibuze și tramvaie |
1623 |
|
Inca de asta-vara se inlaturase reteaua troleibuzelor dintre Porta 2 si Poarta 1, pare o imagine a distrugerii si nepasarii...
Nici reteaua inca in uz nu sta prea bine, chiar si bucla pentru intoarcerea lui 48 se prezinta intr-o stare jalnica...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.51 kb |
Vizualizat: |
de 35063 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 16:13:24 Titlul subiectului: *Infrastructura pentru troleibuze și tramvaie |
1625 |
|
Iata si linia fostului tramvai 100, asta este zona aia in care se petreceau fazele alea cu coboratul/ridicatul pantografului...
Deja amintiri, din cauza unor tampiti care-si permita sa intervina brutal in viata si amintirile noastre...
Reteaua de alimentare a "disparut"...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.56 kb |
Vizualizat: |
de 35056 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 09 Noi 2005 10:08:40 Titlul subiectului: |
1684 |
|
Faza cu pantograful e si la Brasov, in curba de la Faget (intersectia 13 Decembrie-Garii), precum si la gara. E cool
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 11 Ian 2006 16:46:41 Titlul subiectului: *Rețeaua pentru troleibuze și tramvaie |
11835 |
|
Poza facuta Poarta 2. Acolo consolele sustineau 2 perechi de cabluri, o pereche pentru liniile care intorceau la Poarta 2 (42,48,), cealalta pereche deservind liniile care coborau in "port", la Poarta 1 (42b, 44, 49,51). Acum au ramas, fireste, cablurile pana la Poarta 2, pentru 48, cele care coborau spre Poarta 1 fiind inlaturate in mod barbar, mai mult smulse. . . aa, si n-au inlaturat doar cablurile din bucla Poarta 1, ci intreaga retea, din pacate.
Iata si o poza exemplificatoare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.91 kb |
Vizualizat: |
de 35019 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 21 Iun 2006 11:40:46 Titlul subiectului: fwefwfw |
25973 |
|
M-a apucat asa o nostalgie cand ma gandesc la drumurile mele prin Constanta, la zecile de kilometri pe care-i parcurgeam zilnic cu vehiculele RATC... Cand imi aduc aminte ca aproape zilnic mergeam cu 40-ul si 43-ul si iar aproape zilnic faceam triunghiul 101-102-100...
Cand imi aduc aminte cum zilnic mergeam si vegheam lucrarile la linia 104, tot sperand sa termine, ceea ce nu s-a mai intamplat pana la plecarea mea din Constanta...
Cand imi aduc aminte cum mi-au iesit ochii din cap cand am vazut primul tramvai pe linia 103 (traseul de retragere, format din linia 100, de la Sat Vacanta pana la intersectia 100/102 si apoi traseul 102 spre Depou...
Cand imi aduc aminte de extazul pe care l-am avut cand am vazut troleibuze pe linia 47, o raritate, cel putin prin '94-'95-'96... linia 47 circula in interiorul statiunii Mamaia, isi mai aduce cineva aminte de ea?
Sau cand imi aduc aminte de orele petrecute la Poarta 1 Port, la statuie, sus, de unde puteam cuprinde cu ochii bucla de intoarcere a troleibuzelor...cum ma minunam de indemanarea soferilor care reuseau sa ia curba aceea stransa cu "monstrii" de 17 metri...
Cand imi aduc aminte de viteza cu care circulau troleibuzele de pe linia 44, seara, dupa ce treceau de linia lui 102, pana la Energia...
Cand imi aduc aminte iar de curbele stranse pe care le facea 49 pe strada Verde...
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 21 Iun 2006 14:24:16 Titlul subiectului: |
25992 |
|
Mmm.. 47... im iaduc aminte cum mergeau iarna ditai troleibuzul gol prin Mamaia...
Sau 41, o linie de 12km pe care o faceam cam 45min de la capat din Mamaia pana la P-ta Unirii...
Sau 50-ul pe care nu l-am prins decat putin...
Sau articulatele supraaglomerate de ziua marinei urcand catinel dinspre poarta 1
Sau flamele de la incrucisari seara...
47 circula (cel putin in ultima perioada) cand nu circula 41, si circula intre capatul dintre Tabara Nord din Mamaia si Pescarie, intorcand in scuarul pe unde trecea si 40... nu existau macazuri, vara/toamna, se conecta/deconecta reteaua pt 41 si deconecta/conecta mica bucla pt 47...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 21 Iun 2006 14:40:59 Titlul subiectului: |
25996 |
|
Apropo de flame, intr-adevar parca mi se pare straniu, acolo, in Constanta, parca vedeam flame mult mai des decat in Bucuresti, spre exemplu... si o alta chestie care, nu stiu, poate e doar o parere, am ramas cu impresia cum ca flamele de la tramvai erau rozalii iar cele de la troleibuze erau verzulii... e doar o parere sau o amintire deformata, din "copilarie"?...
Va reamintiti curba la 90 de grade pe care o facea linia 48 cand intra de pe b-dul Republicii spre Poarta 2 Port? Doamne, curba aia era crunta, trebuia sa fii maestru ca sa te inscrii printr-un loc atat de stramt cu ditamai troleibuzul de 17 metri... Si cu toate astea, cand au inceput sa vina primele loturi de troleibuze ROCAR 212 nu prea m-am bucurat, am simtit ca incepe declinul transportului urban si incepe era transportului turcesco-tiganesc, cu sarete si carute "moderne", zise dube...
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 14:03:33 Titlul subiectului: |
27717 |
|
mm.. mare maestru nu trebuia sa fii.. cel mai mult trebui as a ai grija sa nu intrii in troleibuzul care statea la stop pe Mihai Viteazu... remorca, saraca, nu prea incomoda
---------------------
Dupa o scurta excursie in Constanta unde am ajuns si de unde am plecat dupa miezul noptii pe DN3 sa zic ce am vazut:
-troleibuzele sunt parcate e timpul noptii la capatul CFR Palas al liniei 48: am numarat 11 troleibuze: 2 212-uri, restul 412-uri (sau 414 cum le-o zice)
-reteaua de troleibuze arata, ca si pana cum, patetic; daca o sa fie vorba vreodata sa reintroduca troleibuzele, trebuie investitii cam cat pentru o retea noua (cel putin pentru reteaua de contact)
-au scos si firele pt directia Inel II (cel putin din centru) doar pt 48 a ramas; in schimb ramura spre depoul din Inel II care paraseste bd. Bratianu la intersectia cu tramvaiul 102 a ramas la locul ei
-liniile tramvai arata si ele patetic, si beneficiaza de reparatii punctuale (cum am vazut pe linia lui 101) - circula ca si pana acum V3A-uri si KT4D-uri pe 101 si 102
-cat despre MAZ-uri am auzit cum frana fata a cam inceput sa scartie, nu prea rau, dar observabil... pe de alta parte, poate doar am dat de un autobuz mai putin ingrijit
-calea de rulare a lui 100 a ramas si e ea la locul ei, ondulata bine (ca si pana acum) - deci tot nu s-a imbunatatit traficul pe bd. Lapusneanu
-destul de frecvent mai gasesti console de troleibuz parasite, desi au trecut destui (cinci?) ani de cand au inceput sa desfiinteze troleibuzele...
Cat despre oras, plin de bannere si panouri publicitare (ca comparatie, mult mai rau decat in Bucuresti), centrul istoric neingrijit, multe cladiri vechi parasite, trotuar/drum plin de gropi si gunoaie...
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Iul 2006 00:55:59 Titlul subiectului: |
27791 |
|
Catalin Ghita a scris: | am ramas cu impresia cum ca flamele de la tramvai erau rozalii iar cele de la troleibuze erau verzulii... e doar o parere sau o amintire deformata, din "copilarie"?... | În 1987, flamele troleibuzelor constănțene erau albe. Cel puțin, așa îmi amintesc. La Cluj, însă, aveau diverse culori:
-roșu (vechiul 128)
-galben (vechiul 154)
-albastru
-violet (de exemplu, vechiul 147)
Din câte știu, rețeaua de contact a troleibuzelor e din cupru, motiv pentru care ar trebui să dea flamă verde. Nu știu, însă, din ce material e porțiunea captatorilor care fac contact cu linia.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 18 Iul 2006 10:57:46 Titlul subiectului: |
27862 |
|
In 1989 imi amintesc ca in zona (spre) Mamaia erau liniile 40, 41 si 50. Mai era si o linie 47, dar exact nu-mi mai amintesc unde avea capetele. Nu stiu sigur daca la capatul de la Mamaia intorcea si 47.
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Iul 2006 00:50:50 Titlul subiectului: |
28220 |
|
OAB a scris: | 1. Din câte știu, rețeaua de contact a troleibuzelor e din cupru, motiv pentru care ar trebui să dea flamă verde. Nu știu, însă, din ce material e porțiunea captatorilor care fac contact cu linia | Verde, albastra chiar si violeta. Cuprul poate lua diferite forme in diferite combinatii . Iar portiunea captatorilor care fac contact cu linia eu stiu ca este din grafit deci nu ar trebui sa influenteze in niciun fel culoarea, grafitul fiind neutru.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Aug 2006 21:22:36 Titlul subiectului: |
30219 |
|
S-ar putea sa fie o informatie cunoscuta, dar totusi o dau: in prezent in Constanta mai circula doar 2 linii de troleibuz, 48 barat, intre CFR Palas si Gara; si 48, intre CFR Palas si Poarta 2 cred; trolibuzele sint garate la capatu de la CR Palas, si pe linga cele ROCAR, am vazut spre surprinderea mea si un DAC; restul retelei a fost complet demontata, din reteaua liniilor 40, 41 'Gara Mamaia), 43 (Gara Tomis Nord), respectiv liniile care intorceau la Port, nu a mai ramas nimic, distrugindu-se tot; si nici nu cred ca sint sanse pentru o reinfiintare, cel putin a liniilor spre Mamaia; datorita traficului foarte aglomerat; aici singura solutia ar putea fi reinfiintarea liniei 100 de trmvai si prelugirea ei in statiunea Mamaia; strazile pe care circula aceasta linie sint destul de largi, si o modernizare a liniei i o separare a ei de traficul auo ar rezolva in mod sigur problema zgomotului ca si pe cea a vitezei de delasare; se pare insa ca edilii constanteni, la fel ca cei din Brasov, nu iubesc transportul electric, preferind sa cumpere MAZ-uri
Totusi cred ca traseele nu sint prea rentabile, troleibuzele circulau destul de des, mai ales linia 48, si erau aproape goale (la fel ca tramvaiele), spre deosebire de MAZ-uri.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 15 Aug 2006 15:25:52 Titlul subiectului: |
30972 |
|
Am trecut 2 zile prin Constanta. Orasul e foarte curat si mult mai asfaltat decat multe orase din tara, inclusiv multe strazi secundare. M-au uimit bulevardele largi si foarte bine luminate pe care se circula relativ usor. Sincer orasul mi-a placut foarte mult. Am vazut linga mozaic cu urca si coboara autobuzele care au capatul la acea poarta a portului (cred).
In ceea ce priveste transportul in comun: linia 100 plina ochi, dar circula foarte des. linia de tramvai e acolo, dar nu mai e sarma. Linia e destul de buna si pe linga asta, strada in jurul ei e buna. Din pacate bucla de la Satul de Vacanta a fost scoasa pana in mijlocul strazii. Am vazut mergand spre Mangalia si una din liniile ceva mai noi, care rugineste degeaba acolo. Am mers pe 102. Se pare ca V3A-urile sunt vopsite unic in schema bucuresteana. Par renovate si arata destul de bine. Interesant a fost ca am mers pe 102 pana la cap la Faleza Nord (scuze daca gresesc) pe o strada unde carosabuilul era...linia doar. Foarte dragut.
In rest MAZ-uri de toate culorile, acceptabil intretinute, destul de pline si mergand relativ repede.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 8756 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Aug 2006 10:39:17 Titlul subiectului: |
31876 |
|
Accesul dinspre/spre liniile 48 si 48b spre/dinspre garaj este realizat numai dinspre/spre Spital CFR Palas, la intersectia I.C. Bratianu-Dezrobirii-Cumpenei. La intersectia Dezrobirii-Eliberarii, pe sensul spre garaj, linia intra foarte putin la dreapta, pentru a se intra ceva mai drept in intersectie, apoi se merge pe Eliberarii pana la garaj. Pe sensul opus, dinspre Eliberarii, este curba simpla la dreapta si se intra pe Dezrobirii.
|
|
Sus |
|
|
Dann Vizitator
|
Trimis: Lun 28 Aug 2006 20:37:46 Titlul subiectului: |
32026 |
|
Starea retelei electrice de troleibuze din Constanta e jalnica, nu au mai facut investitii/reparatii de ani buni doar partial au mai vopsit stalpii de sustinere a retelei, la tramvai e si mai nasol.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 30 Aug 2006 22:11:14 Titlul subiectului: dfbfdbdb |
32233 |
|
Concret, rețeaua STĂ SĂ CADĂ și e cârpită și răs-cârpită, cu excepția porțiunii CFR Palas - linia lui 102 (nu știu cum se cgheamă stradă) care arată cât-de-cât bine.
Traseul de retragere este jalnic, cu curbe improvizate și îndoite manual, cârpiri și răscârpiri, console care atârnă, separatoare cu tramvaiul pe sub care și-e frică să treci (tramvaiele lasă jos pantograful) etc. Troleibuzele sunt ,,garate" la capătul din Palas, ajungând la depou numai cu ocazia reviziilor și reparațiilor. Depoul găzduiește însă multe Rocar 212E în stare excelentă, pe care însă nu mi -sa permis să le fotografiez (nu intru-n detalii) și ungătorul (pe care nu l-am putut poza). Din surse sigure vă pot spune că s-a făcut o înțelegere cu Brașovul (!) ca să le ia, însă Brașovul a lăsta RATC-ul cu buza umflată și nu a mai luat nimic. Se are în vedere casarea lor, dar nu se știe când se va face (poate să fie mâine, poate să fie peste 10 ani). Deasemenea, este foarte posibil ca ele să scape de autogen în cazul în care cineva se va arăta interesat de ele. Starea lor este foarte bună. Nu am reținut decât un număr de parc, #617(singurul care nu era alb-albastru, ci era alb spre gri).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mai 2007 22:54:53 Titlul subiectului: |
79069 |
|
Rețeaua nu prea mi s-a parut in stare foarte buna. Cel putin in portiunea unde am facut pozele intre statiile Spital si Politie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.58 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.41 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.75 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.68 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.62 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.64 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.01 kb |
Vizualizat: |
de 32423 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mai 2007 22:57:14 Titlul subiectului: |
79071 |
|
Aceste console le-am pozat din autobuzul supraetajat. De ce nu au mai scurtat consolele, dupa desfintarea partiala a retelei ?
Ultima poza am facut-o pe Bulevardul Mamaia, intre Delfinariu si ONT. Acum este un indicator care arata viteza cu care mergi. Nu cumva era inainte o fosta consola ? Am mai vazut si la Mamaia ceva similar.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.93 kb |
Vizualizat: |
de 32422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.83 kb |
Vizualizat: |
de 32422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.55 kb |
Vizualizat: |
de 32008 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Mai 2007 20:42:33 Titlul subiectului: |
79219 |
|
Iata cum arata acum capatul de la Pescarie unde odinioara intorceau troleibuzele
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.19 kb |
Vizualizat: |
de 32567 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Noi 2007 01:08:38 Titlul subiectului: |
84433 |
|
Cea mai proasta cale de rulare pentru tramvaie se gaseste la Constanta dupa parerea mea. Nu mai tin minte numele strazii pe unde merge 101 de la Gara, care la un moment dat da inspre soseaua Mangaliei, dar acea portiune eu am numit-o "moartea tramvaielor si a masinilor mici". O data ma intorceam cu cativa prieteni de la mare, si fiindca in Constanta erau ceva ambuteiaje, am luat-o la un moment dat pe aceasta strada ca sa ajungem mai repede la gara si de acolo inspre Palas. Inaintea noastra era un tramvai care se balansa in asa hal incat am crezut ca va deraia. Nici noua nu ne era mai bine, eram intr-un Peujot 106 cu garda destul de joasa, nu puteam sa mergem cu mai mult de 15 km/ora datorita denivelarilor si longrinelor aflate intr-o stare avansata de degradare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 317 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 01 Noi 2007 05:57:16 Titlul subiectului: |
84436 |
|
La CONSTANTA se lucreaza zilele acestea la scoaterea sinelor de tramvai de pe fosta linie 100. Momentan sunt in zona parcului de la gara. In 2008, se va renunta si la linia 101, care va fi inlocuita cu autobuze, la fel ca 100. Si atunci ce rost mai are sa se arunce cu banii pe fereastra pt. repararea liniei de pe soseaua Mangaliei ?!?!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Noi 2007 09:14:41 Titlul subiectului: |
84437 |
|
virgilius a scris: | La CONSTANTA se lucreaza zilele acestea la scoaterea sinelor de tramvai de pe fosta linie 100. Momentan sunt in zona parcului de la gara. In 2008, se va renunta si la linia 101, care va fi inlocuita cu autobuze, la fel ca 100. Si atunci ce rost mai are sa se arunce cu banii pe fereastra pt. repararea liniei de pe soseaua Mangaliei ?!?! | Pai atunci sa devieze traficul greu pe acolo. E cam greu sa mergi cu masina mica in zona dupa cum am spus mai sus. Am vazut cand am fost la Constanta cat de bine faceau fata autobuzele pe linia 100. Arhipline, la orice ora circulam cu ele.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 317 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 24 Noi 2007 10:35:47 Titlul subiectului: gggggggggggg |
84970 |
|
Aseara, pe postul local TV Neptun, in direct, primarul Constantei a anuntat ca incepand din mai 2008 linia de tramvai 102 va fi inlocuita cu, citez, 15 autobuze cu burduf", din cauza plangerilor cetatenilor care locuiesc in zona Delfinariu/Cap linie 102, care se plang de mari trepidatii ale caselor cand trec tramvaiele! Ce autobuze cu burduf vor fi aduse, asta numai Radu Mazare o stie !!!
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 24 Noi 2007 19:20:52 Titlul subiectului: |
84975 |
|
Același Mazăre care declara că linia 101 va fi înlocuită cu autobuze. E clar că de la anul nu o să mai fie tramvaie la Constanța
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 25 Noi 2007 17:39:07 Titlul subiectului: |
84990 |
|
Daca mai de mult aici in forum ii laudam performantele pozitive ale primarului Mazare, acum nu mai pot spune nimic faza asta "ca inlocuim tramvaiul cu 15 autobuze cu burduf" mi-a lasat un gust amar in gura.
Sa fie Constanta al doilea oras mare din tara care renunta la "transportul ecologic" la tramvai?
Mi se pare ca este o idee prosteasca si inca ceva, domnule primar, se numesc "autobuze articulate"!
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|