Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru troleibuze și tramvaie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2007 21:51:15    Titlul subiectului: 85001

Nu stiu cat de aglomerate sunt liniile de tramvai 101 si 102, dar am circulat de cateva ori cand am fost in Constanta cu autobuzul 100, inlocuitorul tramvaiului 100. Pe bulevardul Alexandru Lapusneanu, autobuzele erau in cel mai bun caz aglomerate, in cel mai rau arhipline.
Eu personal nu cred ca este o solutie optima inlocuirea tramvaielor cu autobuze, mai ales ca orasul nu cred ca se poate plange de saracie ca alte orase similare din tara, si ar putea moderniza infrastructura de tramvai.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2007 23:11:27    Titlul subiectului: 85003

La Constanta, ca si la Brasov, nu banii sunt o problema, cat alte aspecte. In primul rand este detestat transportul public iar publicul este prea apatic. In al doilea rand se doreste probabil sa se poata reconfigura trasee in functie de cat de intens e traficul auto. Daca sunt prea multe autoturisme, scoatem mai usor autobuzele de pe rutele care "incomodeaza" vehiculele mici. Probabil mai este si dorinta de a obtine o imagine mai buna a orasului in mod ieftin, iar cu autobuzele e cel mai usor. O alta ipoteza ar fi aceea ca este nevoie de personal cu o calificare mai scazuta (deci si salarii mai mici) pentru a intretine linii de autobuze. Si ar mai fi inca o posibilitate ciudata: trecerea mai usoara prin oras a vehiculelor de mare gabarit neexistand reteaua pentru transport electric, si pentru a evita investitii substantiale in rute ocolitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 16 Dec 2007 05:54:03    Titlul subiectului: 85794

Despre noile trasee din interiorul Zonei Metropolitane , nu s-a suflat o vorba, nici ce trasee vor lua nastere si nici cu ce autobuze vor fi dotate. Oricum, din surse RATC, se lucreaza la acest proiect ce va avea finalitate in primavara 2008.

Ieri, primarul Mazare a anuntat cu voce tare ca cele doua linii de tramvai existente 101 si 102 vor fi deservite de 65 autobuze articulate care vor fi achizitionate pana in mai 2008.

Marea bomba este urmatoarea: noile autobuze vor fi cu doi (!!!!!!) metri mai lungi! Sa fie vorba despre acele MAZ-uri cu trei osii (una pe fata si doua pe spate) care circula prin Ucraina si Belarus?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 10:51:07    Titlul subiectului: 85826

Foarte bine! Liniile 101 si 102 erau singurele de tramvai care mai ramasesera. Va fi mult mai confortabil in noile autobuze, dar si mai rapid. Sa nu uitam totusi ca linia 102 e cea mai lunga din Constanta, avand lungimea traseului de 17.5 km si durata totala a cursei de 70 minute.
De cealalta parte linia 101 se parcurge cel mai rapid, in 45 de minute de la un cap la altul.
Totusi, daca aceste autobuze vor fi achizitionate de-abia in mai 2008, imi inchipui ca pana cand vor inlocui in totalitate vechile tramvaie va mai dura cel putin pana in decembrie 2008. Nici trecerea din 2004 de la troleibuze la autobuze nu s-a facut peste noapte, ci treptat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 11:27:25    Titlul subiectului: 85827

Foarte bine o sa fie peste cativa ani cand o sa escaladeze preturile la petrol si implicit la motorina si o sa vad cum plangeti dupa transportul electric. Daca pana si in unul din cele mai sarace orase din tara cum este Botosaniul se are in vedere modernizarea caii de rulare a tramvaiului, in Constanta, unul din cele mai bogate orase din tara nu se are in vedere modernizarea caii de rulare a tramvaielor ? Cuvantul "modernizare" nu este cunoscut autoritatilor locale ? Pacat de acest oras, ar fi putut sa fie un model pentru toate orasele din tara in ceea ce priveste transportul in comun, mai ales cel electric, daca se vroia cu adevarat.
In fine, rationamentul e urmatorul. Pe termen scurt, or fi mai ieftine introducerea autobuzelor, dar pe termen lung, cum am spus si mai sus pretul carburantilor nu ramane batut in cuie.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 20:22:58    Titlul subiectului: 85840

Daca imi e permis sa dezbat, dezaprob total actuala politica din Constanta.Parerea mea este, ca intr un oras de marimea Constantei, doar un singur fel de transport in comun nu va rezista mult.Nu numai cresterea treptata a carburantului, dar si uzura rapida si disparitia ingineriilor financiare la urmatoarea achizitionare de mijloace de transport va aduce la reintroducerea de catre -ESCU, atunci primar al Constantei la o linie de metrou usor.Va fi ceva extraordinar, revolutionar, incredibil, senzational (a nu se confunda cu Dan Diaconescu)...precum acum acea telegondola.Dupa modelul Mazare s-a introdus si modelul Scripcaru, motiv intemeiat pentru alte orase mult mai mici sa spuna ca e bine si sa ia exemplul acestor orase.Intrebarea mea este: de ce nu ia nimeni exemplul Bucurestiului sau chiar al Ploiestiului si de ce nu chiar a orasului Baia Mare sau Botosani???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2007 20:23:38    Titlul subiectului: 86147

Pe postul de televiziune TV NEPTUN ruleaza zilele acestea un clip zica-se publicitar in care se pare ca primaria ii roaga pe soferii sa circule cu grija in zona Bulevardului Alexandru Lapusneanu deoarece se dezafecteaza linia de tramvai.Si cand te gandesti ca domnul Mazare se afla acum la soare in RIO DE JANEIRO Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nicoletacernea



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 23/Iul/2009
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Feb 2008 12:16:35    Titlul subiectului: Se desfiinteaza tramvaiul? 88549

Am vazut un proiect de hotarare propus pentru sedinta Consiliului Local Constanta din 25 ianuarie 2008 care suna cam asa: "17. Proiect de hotarare privind programul de ranforsare si reparare a tramei stradale, dezafectarea a 25 KM linie dubla tramvai si transformarea acesteia in carosabil auto, a trotuarelor, aleilor pietonale si a incintelor de invatamant si cultura din municipiul Constanta;
Initiator: Primar Radu Stefan Mazare
"

Asta inseamna ca se desfiinteaza tramvaiul si in Constanta sau e vorba de vechea linie? Crying or Very sad

Aveti idee cum pot sa gasesc textul la proiectul respectiv? Am tot incercat pe la primarie dar nu am reusit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 12 Feb 2008 14:02:53    Titlul subiectului: 88550

Din pacate, vestea trista este ca tramvaiul urmeaza sa dispara din Constanta.

Conform ziarului Telegraf din 15 decembrie 2007, anuntul ar fi fost facut de catre primar in cadrul sedintei de Consiliu Local din data de 14 decembrie. De asemenea, primarul a anuntat ca vor fi achizitionate in 2008 inca 65 de autobuze noi.
Din cate se pare, pe pagina Primariei Constanta nu au fost afisate toate hotararile luate in sedinta respectiva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 23:29:11    Titlul subiectului: Re: fwefwfw 89123

Catalin Ghita a scris:
M-a apucat asa o nostalgie cand ma gandesc la drumurile mele prin Constanta, la zecile de kilometri pe care-i parcurgeam zilnic cu vehiculele RATC... Cand imi aduc aminte ca aproape zilnic mergeam cu 40-ul si 43-ul si iar aproape zilnic faceam triunghiul 101-102-100...
Sunt perfect de acord. Eu am copilarit pe timpul cand acele troleibuze isi faceau veacul. Eram extrem de fericit cand trebuia sa ajung in oras si luam troleibuzul. Stiam si ce numere de parc circula pe ce linie (exemplu 613 circula pe linia 40, 610 circula pe 42). Pe urma, in cei 3 ani pana cand mi-am luat permisul de conducere, imi era sila cand trebuia sa mai merg cu aceste MAZ-uri de 2 lei in loc de minunatele troleibuze si tramvaie. Nimic numai avea nici un farmec
Si am o intrebare pentru voi. Stiti careva cum as putea sa gasesc poze cu troleibuzele vechi cu numere de parc pana in 613. Tot ce am gasit e un forum unde sunt postate poze (de o rezolutie nu foarte extraordinara) cu troleibuzele plecate de aici la brasov. Sunt pozate partile unde era scris numarul de parc, astupate cu vopsea sau autocolant. Si am mai gasit pe un site niste poze cu tramvaiele si cu troleibuzele care inca circula, site care m-a trimis aici pe forum. Insa eu vroiam pozele cu alea vechi cand erau aici si aveau numar 582, 596...etc...si circulau pe 42, 43...etc.... Lasa-ti-mi si mie mesaj va rog daca stiti cumva unde as putea sa gasesc asemenea poze. Multumesc mult !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 23:30:10    Titlul subiectului: 90065

Linia de tramvai de pe bulevardul Alexandru Lăpușneanu va fi dezafectată și înlocuită cu asfalt pînă la 1 mai 2008. Afirmația aparține primarului Constanței, Radu Mazăre, care a declarat ieri că, pînă la sfîrșitul anului viitor, cel tîrziu primăvara lui 2010, locul tuturor liniilor de tramvai din oraș va fi luat de benzi de circulație. „Liniile 101 și 102 vor fi dezafectate pînă în iunie, respectiv octombrie 2009, și înlocuite cu covor asfaltic. Va rămîne doar vechea linie 104, pe care am considerat-o de prioritate ultimă, urmînd să o înlocuim cu carosabil pînă în decembrie 2009 sau primăvara lui 2010”, a afirmat Mazăre. În total, în Constanța sînt 25 de kilometri de linie de tramvai, pe rutele: 100 (Gară - Mamaia) - 6 km; 101 (Gară - Zona Industrială) - 7,5 km; 102 (Delfinariu - Zona Industrială) - 9km și 104 (Gară - Poarta 6) - 2,5 km. Lucrările de scoatere a liniilor de tramvai de pe linia 100 au început anul trecut, cînd lucrătorii SC Confort Urban SRL au și asfaltat cîteva sute de metri de carosabil, în locul căilor de rulare pentru tramvaie din zona Gară. Ulterior, condițiile meteorologice au determinat suspendarea lucrărilor de asfaltare, însă s-a trecut la scoaterea liniilor de tramvai din apropierea stațiunii Mamaia, de pe b-dul Lăpușneanu, în vederea pregătirii asfaltărilor din această primăvară.

Potrivit directorului Regiei Autonome de Transport în Comun (RATC), Dumitru Coiciu, în cazul în care s-ar fi menținut tramvaie în circulație, atît acestea, cît și căile de rulare ar fi trebuit înlocuite. „Căile de rulare au fost amenajate în 1984 și au avut termen de valabilitate 20 de ani. Și tramvaielor le-a fost depășită durata maximă de funcționare”, a spus Coiciu. Înlocuirea tuturor căilor de rulare și achiziționarea de tramvaie noi ar costa enorm de mult orașul, după cum a explicat primarul Mazăre: ”Costurile de înlocuire a tramvaielor și de reabilitare a căilor de rulare ar fi de 100 de ori mai mari decît costurile de achiziționare de noi autobuze. O singură garnitură de tramvai costă 2-4 milioane de euro. Dacă am fi optat pentru această soluție ar fi trebuit să înlocuim cîteva zeci de garnituri și să reparăm și căile de rulare”. Mazăre a subliniat că desființarea liniilor de tramvai nu s-a hotărît înainte de consultarea locuitorilor orașului: „Decizia de a desființa liniile de tramvai era conturată după ce am văzut ce s-a întîmplat în București, unde Primăria Generală a capitalei a avut ideea genială de a construi un tramvai rapid și de a lăsa pe anumite locuri o singură bandă de circulație, ducînd astfel la o medie de circulație de 4-5 km/h. Proiectul nostru nu a fost demarat decît după realizarea unui studiu sociologic care ne-a arătat că populația dorește desființarea tramvaielor”.

Liniile de tramvai 101 și 102 nu au fost încă „atacate” de drumari, întrucît, mai întîi, Primăria trebuie să achiziționeze autobuzele care vor deservi fostele rute ale tramvaielor. „Vor fi luate 65 de autobuze noi. Am cerut autobuze mai mari decît cele pe care le are acum RATC, de 15 metri lungime, dar mai mici decît cele articulate, noile autobuze fiind dotate cu trapă pentru persoane cu handicap. Licitația va fi organizată pe 4 aprilie și costul de cumpărare a autovehiculelor va fi de două ori mai mic decît cel practicat la București”, a declarat primarul. El a adăugat că, dacă nu va fi contestată licitația, autobuzele ar trebui să fie livrate la Constanța în luna iunie. După ce vor intra în circulație noile autobuze, tramvaiele vor fi retrase de pe trasee și va începe dezafectarea șinelor de tramvai de pe liniile 101 și 102.

Telegraf http://www.telegrafonline.ro/1205359200/articol/49354/sase_benzi_de_circulatie_asfaltate_pe_bulevardul_lapusneanu.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 23:50:09    Titlul subiectului: 90069

Citat:
„Decizia de a desființa liniile de tramvai era conturată după ce am văzut ce s-a întîmplat în București, unde Primăria Generală a capitalei a avut ideea genială de a construi un tramvai rapid și de a lăsa pe anumite locuri o singură bandă de circulație, ducînd astfel la o medie de circulație de 4-5 km/h. Proiectul nostru nu a fost demarat decît după realizarea unui studiu sociologic care ne-a arătat că populația dorește desființarea tramvaielor”.
Inca un exemplu tipic de manipulare. Sunt foarte curios daca o data cu dezafectarea infrastructurii de tramvai in Constanta, se va circula mai bine. Si asta mai ales in sezonul de vara! In articol nu se spune nimic despre "ideea geniala" a primarului Mazare de a introduce autobuze scurte pe linia 100. Oare primarul Mazare sau cei din regia de transport din Constanta au circulat vreodata cu autobuzul 100, pe bulevardul Lapusneanu in orele de varf ?
In Bucuresti, fara acea "idee geniala" de a construi un tramvai rapid, locuitorii din Ghencea/Drumul Taberei/Militari ar fi facut si acum o ora jumate pana la servici, in loc de 30-40 de minute cat fac cu tramvaiul.
Intr-adevar inlocuirea infrastructurii de tramvai din Constanta implica niste costuri. Dar cum isi permit sa inlocuiasca infrastrucutra de tramvai niste orase considerate mai sarace decat Constanta, cum ar fi Iasiul sau Botosaniul? As vrea sa vad studiile sociologice despre care se vorbea, pe ce categorie de populatie s-au facut, etc. Oricum parerea mea referitoare la acest subiect: manipulare grosolana.
Si inca ceva: Azi pretul unui baril de petrol a ajuns la o cotatie record de 110 dolari Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 01 Apr 2008 00:33:41    Titlul subiectului: 91212

De tramvaie ce se mai aude? Dupa ce ca au facut prostia sa scoata linia 100 inca mai au de gand sa renunte si la 101/102? Ce idiotenie! Au umplut orasul de autobuze iar transportul electric e in paragina (ce a mai ramas din el). Daca vor scoate linia 102 pentru mine Constanta nu va mai avea nici un farmec. Fara tramvaie ar fi un oras mort,parca lipsit de viata,de farmec... Primele mele amintiri din viata sunt lagate de tramvaiele 102 si 100. Cel din urma a fost scos... Sper ca macar 102-ul sa ramana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Gygyman6



Data înscrierii: 24/Aug/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2009
Mesaje: 68
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 23 Sep 2008 18:51:03    Titlul subiectului: 98667

Prima data cand am vazut si eu linia 100 a fost in 97 am fost in vacanta si parca lipsea ceva. O tampenie ce fac aia acolo daca Constanta se considera aglomerare urbana dece firmele de maxitaxi misuna peste tot si parca terminalu de la gara e al lor. Dar sa fim seriosi si fata lu Mazare e de mafiot iar parca acolo e un scenariu de film scoaterea tramvaielor. Vom vedea in cativa ani ceo sa faca fara ele cand ,,banda in plus" o sa fie full si autobuzele blocate in trafic. Eu de loc sunt din Vest asaca nu ma tem ca asa ceva sar intampla aici, ar fi ridicol sa scoata 11 lini de tramvai. Oricum sfarsitul e iminent tramvaiele constantene nu cred, cor sa mai prinda gaura neagra din 2012. Paca de oras ca o sasi piarda farmecul de alta data. Plus ca partea ca ,,nu sunt fonduri" e ridicolo mai ales la un oras port care se dezvolta, dar propaganda cum ca tramvaiele sunt pericole publice e o abureala sa distraga prostimea de la adevarata afacere a lui Mazare. Ca din casarea tramvaielor nu iese prea mult da ce faci cu terenu unde era depou ies bani si de acolo din inchirerea terenului si bani aia nu se duc la buget. Si daca tot vroiau autobuze ce nu sor adus ceva mai nou si din Vest nu jafurile alea mici cu compostoare manuale. Dupa cum spuneam constantenii nu realizeaza ce se intampla daca o sa deie afara vatmanii, asa numa ca sa scoata tramvaiele nu se gandesc ca asa ar putea face si in alte locuri, plus partea cu sondaju ii si mai mare prostie,
asta pentru ca poate nici n-a fost vreun sondaj si daca s-a facut sigur a fost prezenta numai celor cu masina si stim ca soferii sun inamici cu transportul in comunde parca 1 trebe sa aiba prioritate in fata a 30. Partea si mai rea care nu da speranta e ca daca constantenii nu fac nimica tramvaiele nu au nici o sandsa degeaba vin altii din alte orase sa faca petiti sau cereri, atata timp cat ei nu vor tramvaiele is ca si moarte, dar o sa vedem noi cand o sa se plaga ca nus tramvaie si autobuzele o sa intarzie o sa se strice si multe altel, dar cei si mai rau ca nicitroleul nu a scapat de casare si eradicare totala

_________________
JJJ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 23 Sep 2008 21:46:43    Titlul subiectului: 98673

Eu am apucat acum 2 ani sau mai bine cand se eliminase troleul si se inlocuise cu autobuze, iar asta vara cand m-am plimbat cu autobuzul supaetajat, am dat nas in nas cu vreo 4 troleibuze Very Happy
Acum iarasi nu mai sunt? Dar ce face Mazare asta? Se joaca de-a "uite troleul, nu-i troleul" ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marius-Cta



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2010
Mesaje: 31
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 23 Sep 2008 22:02:46    Titlul subiectului: 98677

Troleibuze sunt inca pe liniile 48 si 48b. DACx12 si Rocar de Simon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2008 08:48:59    Titlul subiectului: 98684

Si inca o intrebare. Cumva aceste trolee mai sunt suplinite si de autobuze pe aceleasi linii? Sau asta a fost oar aum 2 ani cand disparusera troleele din peiaj total? Imi amintesc ca asteptam si eu sa ma plimb cu troleul 48 si venise autobuzul 48 asa ca nu m-am mai plimbat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marius-Cta



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2010
Mesaje: 31
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2008 12:23:02    Titlul subiectului: 98698

Din ce stiu eu sunt numai troleibuze pe liniile 48 si 48b. Probabil cand ai vrut tu sa mergi a cedat vreun fir pt captatori sau a fost vreo lucrare la drum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Piotr



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2010
Mesaje: 4
Locație: (Polonia)

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 18:29:49    Titlul subiectului: tram and troleybus in Constanca 99851

Hello! How long will be tram and trolleybus system open (regular service)? When will close it?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 22:56:33    Titlul subiectului: 99861

Trams stopped running on line 102 last weekend (October 18th); trams still run on line 101 but they will disappear soon, probably by the end of the year. As for trolleybuses, there are some rumours about them being scheduled for removal too but so far nothing confirmed; they still run normally.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Piotr



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2010
Mesaje: 4
Locație: (Polonia)

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2008 09:20:52    Titlul subiectului: 99870

Thx! I will visit Constanca on 12.11.2008. Do you think the tram will be on normal service (on last line)? I will make a trip (normal service) by tram and trolley and make photos.
Piotr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2008 09:42:24    Titlul subiectului: 99872

You should go there before 8 November, as one of our users from Constanta gave us the information about the withdrawal of the trams after that day.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Piotr



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2010
Mesaje: 4
Locație: (Polonia)

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2008 17:50:38    Titlul subiectului: 99941

So, Have you got any new information? Which line are there still in service?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2008 19:52:45    Titlul subiectului: 99947

Line 101 is still in service; it will be closed on 8 November.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Piotr



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2010
Mesaje: 4
Locație: (Polonia)

MesajTrimis: Dum 23 Noi 2008 10:56:35    Titlul subiectului: 101532

Are there trams still in service?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community