Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Constanta
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Mai/2018
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 16:04:23    Titlul subiectului: Tramvaiele din Constanta 31802

În legătură cu tramvaiele ITB:
1. Nu se mai aude acel țiuit care, în mod normal, se aude în spatele tramvaiului. Doar dacă ești foarte atent, de acolo se aude un ușor bâzâit
2. Atât boghiurile purtătoare cât și cele motoare sună normal; nu se maiaud acele vuiete și zdrăngăneli specifice V3A-C-urilor uzate
3. pe tronsonul cuprins între gră și prima stație a liniei 101 tramvaiele leagănă serios. Să fie de vină calea de rulare? Să fie de vină suspensiile? Mie, personal, calea de rulare mi se pare necorespunzătoare pentru un municipiu care va avea o importanță deosebită când vom intra în UE
4. "Rămășițele" liniei 100 e termină brusc înainte de locul unde a fost bucla de întoarcere la satul de Vacanță. M-am uitat să văd dacă a mai rămas ceva din buclă, dar... nimic. MAZ-urile cu motorizare mercedes zburdă (și uruie) nestingherite.
5. Numerele de parc pe care le-am văzut sunt peste 160. Pe forumul iubitorilor de căi ferate, la secțiunea tramvaie, topicul ITB-urilor V2A și V3A se află un link către o fotografie a tramvaiului 149
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 22:04:33    Titlul subiectului: 32232

Există multe V3A-C retrase (parcă #142 este unul din ele) care urmează a fi casate în viitorul FOARTE apropiat. La stradă mai ies doar V3A-C vopsite în schema RATB(cu excepția lui #162 care este alb complet și cu reclamă la Kiss FM).
Bineînțeles, cele casate au făcut schimb de numere cu cele de la stradă. Modificările sunt evidente însă acum nimeni nu ne mai poate spune care cum a fost redenumit (pentru că se taie la greu), poate doar șeful depoului de tramvaie pe care la cele 2 vizite în Constanța nu am reușit să-l prind la depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 10:35:56    Titlul subiectului: 40254

http://www.beyondtheforest.com/Pages/CFR7.html a scris:

Constanta: inaugurated in 1984 with Electroputere Bucharest-type V3A cars to connect the holiday village Sat Vacanta (close to Mamaia), and the north-west industrial zone with thetown centre. It has grown to 42km with over 70 cars, recent deliveries including second-hand Tatra KT4Ds
from Berlin, and ex Oradea ITB cars!
Stie cineva ceva despre asta?
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mai/2018
Mesaje: 763
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 12:29:29    Titlul subiectului: 41199

bercenicity a scris:
http://www.beyondtheforest.com/Pages/CFR7.html a scris:

Constanta: [...] with over 70 cars, recent deliveries including second-hand Tatra KT4Ds
from Berlin, and ex Oradea ITB cars! ex Oradea ITB cars!
stie cineva ceva despre asta?
Partea subliniata mi se pare gresita. Cele 7 vagoane 3 V2A si 4 V3A au fost vandute catre Iasi in 1993 Unul, #24 a ars in 1992 si a fost taiat la Oradea. Daca ar fi vorba de ITB Vo58 ar putea fi vorba de oarecare posibilitate pentru ca aceste vagoane au fost oprite incepand cu 1983, dar nu se justifica transportul unor astfel de vagoane pe asa mare distanta. Nu stiu ce e cu Oradea, dar am mai auzit si legenda exodului la Botosani a vagoanelor EP din Oradea scoase din circulatie in 1989 la Oradea, care ulterior s-a dovedit a fi falsa si negata de reprezentanti cu credibilitate de la ambele regii... (Un EP este la Botosani insa doar in poza, fotografiat la Oradea) Ar fi bine sa-i intrebam pe administratorii paginii, de unde s-au inspirat pentru afirmatia respectiva?
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mai/2018
Mesaje: 6176
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 15:08:48    Titlul subiectului: 41209

În Constanța n-au ajuns sigur. În mod cert Constanța n-a avut nici un V2A, iar V3A-urile aduse păreau noi. Am mers cu ele și prin 1986, în timp ce eram cu taică-miu într-o delegație, am mers apoi intensiv cu ele în perioada '95-'96, cât am locuit acolo. În 1986 V3A-urile erau vopsite într-o combinație de galben-lemon și alb, o combinație care îmi plăcea extrem de mult și cu care, din păcate, n-am reușit să desopăr nici măcar o poză...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 21:03:24    Titlul subiectului: 41268

Toate V3A din Constanta au fost noi. Se pare ca ei au fost primii care au beneficiat de V3A cu 5 usi. Nu stiu de alta schema de culoare decat cea din fotografia de mai sus. Doar la Iasi au ajuns V2A sau V2A ex V3A din Cluj si Oradea. In rest, alte orase nu au primit V3A decat noi. Poate una sau doua exceptii, vagoane ex-ITB trimise acolo pentru teste, cum a fost 4013 la Craiova, acesta fiind singurul V2A care lipseste din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 20:04:44    Titlul subiectului: 77733

137, 146 (inclusiv bordul) si 149


137-101-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  709.05 kb
 Vizualizat:  de 32084 ori

137-101-01.JPG



146_101_01_200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.18 kb
 Vizualizat:  de 32018 ori

146_101_01_200.jpg



146_101_03_195.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.31 kb
 Vizualizat:  de 32018 ori

146_101_03_195.jpg



149_102_01_158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.51 kb
 Vizualizat:  de 32017 ori

149_102_01_158.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 20:10:31    Titlul subiectului: 77737

160, 166 si 172


160-102-02.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  801.12 kb
 Vizualizat:  de 32827 ori

160-102-02.JPG



166_101_03_151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.47 kb
 Vizualizat:  de 32760 ori

166_101_03_151.jpg



172_101_01_258.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.36 kb
 Vizualizat:  de 32759 ori

172_101_01_258.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 20:13:29    Titlul subiectului: 77741

KT4D - 184 si 185


184-102-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  946.31 kb
 Vizualizat:  de 32803 ori

184-102-01.JPG



185_102_01_100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.13 kb
 Vizualizat:  de 32746 ori

185_102_01_100.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 20:15:50    Titlul subiectului: 77743

O poza care imi place foarte mult...facuta in depou...
...si apoi o poza veche de pe linia 100 (tramvai 147

Dupa imatricularea tramvaielor din Constanta cu placuta de la primarie, au primit si asigurare RCA ...asa ca fiecare tramvai are asigurare (in pozele facute de mine se si observa in partea drapta jos ceva- acelea sunt)
Azi am fost pe la depou si am vazut ca ex-tramvaiul #131 http://ratc.stfp.net/DataC/X/t/131-DR:1.jpg si ii lipseau primul si ultimul corp... mai era doar cel din mijloc, sustinut de bughiurile 2-3, fara geamuri si fara scaune, am inteles ca cele 2 corpuri ai fost vandute la fier vechi...



dep2_203.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.63 kb
 Vizualizat:  de 32740 ori

dep2_203.jpg



scan548_177.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.57 kb
 Vizualizat:  de 32742 ori

scan548_177.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 1090
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2007 13:29:01    Titlul subiectului: 77829

ITB a produs doar V3A pentru Constanta. Doar recent RATB a inceput actiunea de transformare a V2A in V3A. In restul tarii, nu s'a facut decat invers: Botosani, Iasi (ex Cluj/Oradea) si posibil Braila au transformat V3A in V2A. Deci in Constanta nu au fost decat V3A. Dealtfel, au fost primele V3A cu 5 usi.
In 18 august 1984 s'a dat in functiune linia 100, cu vagoane V3AC. In 1984, ITB produsese ceva V2A doar pentru propria regie, iar Constanta a fost primul oras care a avut V3A, conceput special pentru ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mai/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 16:12:03    Titlul subiectului: 78007

Intrarea in depoul de tramvaie; portalul arata destul de impresionant, fotografia prezentandu-l mai putin bine decat arata in realitate. Tramvaiul sudat acolo poarta pe el numarul 100 - nu stiu daca de la defuncta linie sau ca un fel de numar de parc.


depo.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.54 kb
 Vizualizat:  de 32577 ori

depo.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 12 Apr 2007 13:39:27    Titlul subiectului: wdwdqwqdqwqw 78223

Cele 2 tramvaie cu reclama Praktiker (137,157) li se vor da reclama jos, vor fi vopsite din nou si apoi li se vor pune alte reclame cu Praktiker dar alt model (157 este deja la vopsitorie. Ceva in genul acesta este noua reclama prakteiker http://ratb.stfp.net/Data/T/3/201-41:5.jpg
Pe http://transportbucuresti.trei.ro sunt niste poze cu Tramvaie Duewag tip L ....si McDonald's-ul din Constanta are unul (cel de la Delfinariu)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 21:23:33    Titlul subiectului: 78320

Acele Duewag au apartinut RATB (fiind aduse in 1993 de la Frankfurt amMain). Prin 2001 au inceput sa plece spre McDee, impreuna cu un cuplu de Rathgeber gras (impartit intre McDee Dristor(remroca) si Buzesti(vag. motor) care a disparut ulterior). Ultimele 2 Duewag au fost retrase in mai 2002 din Bucuresti (pe 2 mai 2002 le-am vazut ultima oara), ele ajungand la fier vechi, boghiurile putand fii gasite prin Bucuresti (cele 2 boghiuri motoare ale unui vag. motor sunt in Dep. Titan si URAC, remorcile si celalalt vag. motor avand boghiuri de V3A, boghiuri care se gasesc en-gros prin orice depou bucurestean).
Ce fel de boghiuri are Duewagul de la McDonald's Constanta? V3A sau Duewag?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2007 09:07:20    Titlul subiectului: ergrgerregerg 78503

Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de
Se observa si lina 9 care rula exclusiv in port...



Netzplan_Constanza_1998-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.99 kb
 Vizualizat:  de 31754 ori

Netzplan_Constanza_1998-1.jpg



Constanza_104_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.29 kb
 Vizualizat:  de 31754 ori

Constanza_104_(1)_1996-08.jpg



Constanza_104_(2)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.4 kb
 Vizualizat:  de 31754 ori

Constanza_104_(2)_1996-08.jpg



Constanza_128_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.38 kb
 Vizualizat:  de 31754 ori

Constanza_128_(1)_1996-08.jpg



Constanza_128_(2)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.56 kb
 Vizualizat:  de 31754 ori

Constanza_128_(2)_1996-08.jpg



_________________
Harta transport București: http://transbuc.info


Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Joi 26 Apr 2007 09:30:09, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2007 09:08:48    Titlul subiectului: 78504

Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de



Constanza_133_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.7 kb
 Vizualizat:  de 31753 ori

Constanza_133_(1)_1996-08.jpg



Constanza_133_(2)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.91 kb
 Vizualizat:  de 31753 ori

Constanza_133_(2)_1996-08.jpg



Constanza_135_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.54 kb
 Vizualizat:  de 31753 ori

Constanza_135_(1)_1996-08.jpg



Constanza_136_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.29 kb
 Vizualizat:  de 31753 ori

Constanza_136_(1)_1996-08.jpg



Constanza_161_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.98 kb
 Vizualizat:  de 31753 ori

Constanza_161_(1)_1996-08.jpg



_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2007 09:11:40    Titlul subiectului: 78506

Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de



Constanza_166_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.98 kb
 Vizualizat:  de 31751 ori

Constanza_166_(1)_1996-08.jpg



Constanza_167_(1)_1996-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.47 kb
 Vizualizat:  de 31751 ori

Constanza_167_(1)_1996-08.jpg



Constanza_171_1998-08-14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.5 kb
 Vizualizat:  de 31751 ori

Constanza_171_1998-08-14.jpg



Constanza_185_2000-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.53 kb
 Vizualizat:  de 31751 ori

Constanza_185_2000-08.jpg



Constanza_KT4D_2000-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.98 kb
 Vizualizat:  de 31749 ori

Constanza_KT4D_2000-08.jpg



_________________
Harta transport București: http://transbuc.info


Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Joi 26 Apr 2007 09:13:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2007 19:52:17    Titlul subiectului: 78782

In acest moment 131 http://ratc.stfp.net/DataC/X/t/131-DR:1.jpg nu mai exista. Azi l-au bagat si pe 127 la casat (foto:radub )..
Uitati o poza cu ce a mai ramas din 127 Sad Sad facut azi de mine



127_122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.81 kb
 Vizualizat:  de 32329 ori

127_122.jpg



resize_p1010059_106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.08 kb
 Vizualizat:  de 31367 ori

resize_p1010059_106.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2007 19:39:12    Titlul subiectului: 79233

3 poze cu #137 (care i se ma spune "regina parcului" sau "tramvaiul parfumat").
- in prima poza este #137 la gara inainte sa plece in cursa
-in a doua poza este bordul
-iar in a treia poza este controller-ul
Controler-ul era pe pozitia 10, pe franare maxim.



Copy of 137-101-1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.98 kb
 Vizualizat:  de 32119 ori

Copy of 137-101-1.JPG



Copy of 137-101-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.86 kb
 Vizualizat:  de 32121 ori

Copy of 137-101-3.JPG



Copy of 137-101-4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.48 kb
 Vizualizat:  de 32119 ori

Copy of 137-101-4.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Mai/2018
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 14:04:32    Titlul subiectului: fdgdfgfdgfd 80986

Un aspect legat de tramvaie. Există cel puțin două KT4D-uri (unul dintre ele cred că e 182) care au sonerii de V3A. Le-am văzut aproape de capătul nordic al liniei 102 (Faleza Nord).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 14:10:34    Titlul subiectului: 80987

La fel cum există cel puțin 2 V3A-C cu roți (roți, nu boghiuri) de Tatra... ce ți se pare anormal? Poate existența unui V3A-C cu boghiuri făcute la S.C. Nicolina Iași? Vagonul în cauză există, pe numărului lui #163.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 18:58:26    Titlul subiectului: 81005

Nu inteleg de ce primaria nu face nimic cu tramvaiele din Constanta in sensul modernizari acestor V3A, ma uitam la ele si practic sunt la fel ca acum 4 ani numai scaunele vopsite in albastru, iar linoleumum erau portiuni de alta culoare, deci bataie de joc, despre calorifere in salon nici nu putea fi vorba.Toata consideratia primarului Mazare pentru ce a facut in privinta transportului cu autobuzul, dar transportul electric a cam ramas in urma. As mai vrea sa stiu numerele tramvaielor casate din Constanta si la ora actuala cate V3A mai circula in oras?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 19:18:26    Titlul subiectului: 81008

Nu are rost sa modernizeze tramvaiele pentru ca linia este foarte deteriorat si distruge tramvaiele. In acest moment mai exsta 45 de tramvaie, 30 V3A-C si 15 KT4D precum si vreo 3 sau 4 tramvaie scoase din circulatie. Pana acum au fost casate aprox. 45 de V3A-C-uri; 125 a fost ultimul tramvai taiat saptamana asta.


125.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.11 kb
 Vizualizat:  de 31498 ori

125.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Mai/2018
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 22:29:10    Titlul subiectului: 81039

1. Cam când a avut loc schimbarea surselor V3A-urilor? Toate V3A-urile "active" au sursă statică
2. Porțiunea liniei 101 situată puțin mai la sud de Gară (deci aproape de locul de unde pleacă Metropolitanul și Transevrenul) e, pur și simplu, dezastruoasă. Viteza de circulație e redusă iar tramvaiul pot spune că "șerpuiește". Și totuși acele zgomote groaznice pe care le scoteau V3A-urile clujene nu se (mai) regăsesc la Constanța. Pot spune că tramvaiele respective se descurcă acceptabil, față de acum câțiva ani, când și acelea trăncăneau îngrozitor. M-am uitat la roți, presupunând că sunt de KT4D. Nu. Roțile erau originale, atât cel ale boghiurilor motoare cât și cele ale boghiurilor purtătoare. De altfel, V3A cu roți de KT4D nu sunt multe. Deși e trist că V3A-urile se taie în condițiile în care ar putea fi vândute RATB-ului, modernizate (reconstruite) și folosite pe liniile unde e nevoie de tramvaie de mare capacitate, totuși, e exagerat să spunem că primăriei nu i-a păsat de tramvaie. Au trecut cel puțin printr-o RC dacă nu cumva prin RK.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2007 23:53:13    Titlul subiectului: 81349

Si totusi de ce primaria nu modernizeaza calea de rulare a tramvaiului? De ce transportul electric este lasat in paragina pentru ca vad ca in Constanta nici troleibuzul nu mai e cea a fost! Evil or Very Mad S-ar putea infiinta o ruta de tramvai estival la fel cum s-a infiintat o ruta de autobuz si va zic eu ca niste tramvaie moderne pe o cale moderna de rulare ar atrage turistii. Poate domnul Mazare se va gandi si la transportul electric Exclamation Deoarece vad ca se caseaza intr-o veselie tramvaie in Constanta si mai sunt de altfel curios care e frecventa tramvaiului 101 pentru ca l-am vazut venind foarte des sau la Constanta se circula vara pe un program special estival? Si inca ceva de ce s-a desfiintat traseul 101 barat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community