Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 21:49:02    Titlul subiectului: 136870

Lauda "realizarilor marete" ale administratiei Mazare, asa cum apareau la vremea respectiva pe pagina de internet a Primariei Constanta, pe care am avut inspiratia s-o salvez... daca indivizi de teapa lui Mazare ajung sa fie primari, sa nu ne miram de directia in care se duce tara asta... Evil or Very Mad

Ce mi se pare bizar (in afara de Mazare Laughing ) e ca, dupa cum vedeti, cele 15 troleibuze urmau sa fie aduse tot prin S.C. Dunarea S.A., firma care a adus si autobuzele MAZ. Scrie ca Rocar nu si-ar fi onorat comanda Question Exclamation Exclamation , dar ca totusi livrarea mijloacelor de transport s-a incheiat deja in 2004.

Stie cineva mai multe detalii, au fost probleme cu livrarea troleibuzelor Rocar 412E sau e vorba de trolee din lotul de Rocar 212E Rolling Eyes

Alta mare "realizare", pomeni pentru 33.000 de persoane/pensonari care urmau sa fie carati "gratis" de vehiculele RATC... da, dar da bine la prostime sa primeasca ceva gratis, nu realizeaza cat sunt de umiliti, si uite ca Mazare a fost reales si la urmatoarele congrese... Evil or Very Mad



untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.67 kb
 Vizualizat:  de 23185 ori

untitled.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 15:48:11    Titlul subiectului: 138025

S-a publicat proiectul de buget pe 2011 al primariei Constanta. Astfel, la sectiunea cheltuieli pentru dezvoltarea transportului, e trecuta suma de ~17500 (nu stiu daca e in lei sau euro). Oricum, mi se pare o bataie de joc daca suma va ramane asa si dupa definitivarea bugetului! E semn clar ca vor sa distruga si ce a mai ramas din transportul constantean! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Lun 18 Iul 2011 15:19:14    Titlul subiectului: 146075

Soferii RATC Constanta, mustrati de Politia Rutiera

Numarul tot mai mare al incidentelor rutiere in care sunt implicate autobuzele Regiei Autonome de Transport in Comun (RATC) Constanta au determinat conducerea institutiei sa organizeze o intalnire intre soferi si reprezentantii Serviciului Politiei Rutiere.

Intalnirea a avut loc la sediul RATC, iar soferilor regiei li s-au reamintit regulile de circulatie de care trebuie sa tina seama pentru a evita incidentele rutiere, unele dintre ele soldate cu victime sau pagube materiale insemnate.

Cel mai recent accident in care a fost implicat un autobuz al regiei de transport s-a petrecut la 6 iulie, la intersectia strazii Cumpenii cu bulevardul Aurel Vlaicu si care s-a soldat cu o victima. Un tanar de 29 ani a murit in urma impactului cu autobuzul regiei, care nu a acordat prioritate. Tot reprezentantii regiei mai spun ca in luna iulie au mai avut loc alte doua incidente rutiere produse din vina soferilor RATC si care s-au soldat cu pagube materiale semnificative.

MAI MULTE ACCIDENTE. O statistica a accidentelor in care au fost implicate autobuzele regiei de transport a fost prezentata si de Carmen Serbanescu, reprezentantul Serviciului Politiei Rutiere Constanta. "Comparativ cu anul trecut, cand au fost inregistrate doar patru accidente cu autobuze, anul acesta, in primele 6 luni, au fost inregistrate 12. Este drept, numai in 4 dintre ele vina a apartinut soferilor RATC", a declarat Carmen Serbanescu.

RAZIE PRINTRE SOFERI. Seara trecuta, politia rutiera a organizat o actiune de verificare in trafic a conducatorilor auto ai regiei. S-a constatat ca principalele greseli pe care le fac in trafic sunt: fortarea culorii verzi a semaforului, vorbesc la telefon in timp ce conduc si nu pastreaza distanta fata de vehiculele din fata. Niciunul dintre soferii verificati cu aparatul etilotest nu consumase bauturi alcoolice.

Reprezentantii Serviciului Politiei Rutiere Constanta spun ca astfel de intalniri vor avea loc si saptamana viitoare, iar actiunile de verificare in trafic a soferilor RATC vor continua.


Ioana Popa
Sursa: ADS Constanta



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.15 kb
 Vizualizat:  de 22775 ori

4.jpg



_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 14:23:58    Titlul subiectului: 146150

Soferii RATC la intalnire cu politistii de la Rutiera, in scopul prevenirii accidentelor

Autobuzele Regiei Autonome de Transport Constanta au fost implicate in nu mai putin de 12 accidente, de la inceputul sezonului estival. In cele mai multe, de vina au fost soferii veniti in vacanta la mare care din cauza neatentiei au intrat in autobuze. O echipa a Politiei Rutiere le-a atras atentia astazi angajatilor RATC ca pe timpul verii trebuie sa fie mult mai atenti in traficul aglomerat. De cealalta parte, conducatorii autobuzelor s-au plans ca pierd timp pretios pe traseu din cauza taximetrelor si microbuzelor.

Vrand nevrand, acesti doi soferi de pe autobuzele RATC sunt obligati sa astepte ca taximetristul sa-si preia clientul chiar din mijlocul intersectiei. Manevra lui a incurcat circulatia din apropierea Garii din Constanta si i-a intarziat pe pasagerii cursei de pe liniile 100 si 43. Soferii autobuzelor spun ca situatiile de acest gen se intampla zilnic. Tocmai pentru a lamuri situatia, o echipa a Politiei Rutiere a discutat cu cei din conducerea RATC, dar si cu soferii autobuzelor. Oamenii legii spun ca, din cauza lipsei de personal, zonele cu astfel de probleme sunt monitorizate doar de patrule, desi soferii au spus ca un echipaj prezent acolo in permanenta ar fi mai eficient. Soferii au reclamat si faptul ca noaptea trecuta Politia Rutiera i-a testat cu aparatul dragger doar pe ei, in conditiile in care sunt testati inclusiv cand intra in tura. In replica, oamenii legii au spus ca in momentul in care parasesc autobaza, soferii RATC sunt tratati ca oricare alt conducator auto. Pe de alta parte, reprezentantii SPR i-au sfatuit pe soferii autobuzelor sa fie mult mai atenti in timpul sezonului estival pentru ca multi din conducatorii auto sunt din tara si incalca frecvent regulile de circulatie, constient sau nu. De la inceputul sezonului autobuzele RATC au fost implicate in 12 accidente. Cel mai grav este cel petrecut in urma cu o saptamana cand un tanar a murit dupa ce a intrat cu masina intr-un autobuz care se retragea spre garaj la intersectia bulevardului Aurel Vlaicu cu strada Cumpenii. Politistii au constatat ca angajatul RATC nu a acordat prioritate, iar ulterior s-a stabilit ca soferul care si-a pierdut viata consumase alcool inainte sa se urce la volan.


Sursa: Neptun TV

Mai jos avem si link-ul unde putem viziona intreg reportajul. In plus, in reportaj avem si un interviu luat unui sofer RATC de pe linia 43 (autobuzul este inmatriculat B-95-LSS) si un "fragment" din asa-zisa sedinta de circulatie pe care o tin militienii. Vizionare placuta!

http://www.reporterntv.ro/stire/soferii-ratc-la-intalnire-cu-politistii-de-la-rutiera-in-scopul-prevenirii-accidentelor

_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2011 20:29:19    Titlul subiectului: 150086

RATC lanseaza azi doua linii noi de autobuze: 43M si 101M

Regia Autonoma de Transport Constanta da in folosinta, incepand de astazi, doua linii noi de autobuz. Este vorba despre 43M care va circula pe traseul Gara-Centru-Complexul Comercial Maritimo si 101M care va circula pe ruta Gara-Bulevardul Aurel Vlaicu-Complexul Comercial Maritimo. Reprezentantii RATC precizeaza ca abonamentele emise pentru linia 43 sunt valabile si pentru liniile 43C si 43M, iar cele emise pentru linia 101C sunt valabile si pe linia 101M.

28.10.2011
Andreea Perhaita

Sursa: Cuget Liber

_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 11:25:32    Titlul subiectului: 151672

Ciudat! Pai nu cumparasem cotetele alea de MAZ-uri ca sa "rentabilizam" compania? Nu d-aia am desfiintat tramvaiele si troleibuzele?!? Pai se cheama ca suntem un primar si niste manageri prosti, parerea mea... Evil or Very Mad
Dar pe bani publici merge, ca "prostii plateste" neghiobia altora...

http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Constanta-RATC-cursa-criza_financiara_0_621537957.html

"Începând de luni, ultima cursă RATC va pleca la ora 22.00

4 ianuarie 2012

Autor: Mariana Iancu

Autobuzele vor circula după orarul de weekend

Din cauza situației financiare grele prin care trece Regia Autonomă de Transport Constanța (RATC), începând cu data de 9 ianuarie 2012 va modifica programul de circulație.

Astfel, în timpul săptămânii, prima cursă va pleca la ora 5.15 minute și ultima la ora 22.00. Sâmbătă și duminică, prima cursă pleacă la ora 5.45 și ultima la ora 22.00.

În prezent, autobuzele circulă până la ora 23.00. O călătorie costă 1,75 lei."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 12:52:21    Titlul subiectului: 151674

Care este numarul de calatori pe intervalul orar 22:00-23:00 ? Oare criza finainciara este la RATC sau pentru taximetristii de la gara, si cineva incearca sa le dea o mana de ajutor ? Twisted Evil
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 13:16:33    Titlul subiectului: 151675

Varsta parcului auto detinuta de constanteni e mult mai tanara decat cea a altor regii de transport din tara... Poate se doreste privatizarea si totodata "spargerea" transportului de persoane in cel cu "n patroni" luptatori de grafice. Ar fi o prostie colosala... stim povestile practice cu mancatoria si... "merg cand vreau, daca vreau"!
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 13:18:29    Titlul subiectului: 151676

Constantenii au parte de ce merita, ei cu manuta lor il voteaza la fiecare scrutim pe acel primar, al carui nume nici nu merita sa fie pronuntat aici pe forum. Asa ca sa nu se planga.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 13:33:07    Titlul subiectului: 151678

Varsta poate fi si de o singura zi, daca n-ai bani de piese, masina aia face tot atat cat si una antica picata la datorie. Problema reala este subfinantarea regiei. Legat de ultima cursa, e posibil ca nici acum sa nu existe plecari in cursa normala pana aproape de ora 23, ci pana la ora 23 masinile sunt efectiv pe strazi (incluzand cursele de retragere, daca la RATC se practica retragerea cu calatori pana la statia de dinainte de iesirea de pe traseu), deci e posibil ca diferenta reala fata de momentul intrarii in garaj sa ajunga la cca. jumatate de ora, fata de ce e in prezent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 14:07:24    Titlul subiectului: 151680

Exemplu de la Iasi (iar Exploatarea se face la fel peste tot):

traseul 43, in cursul saptamanii, perioada normala din an: ultima plecare capat CUG I ora 22:15, timp semicursa 40 minute, ajunge la capat Pacurari la ora 22:55, de unde pleaca spre garaj cu calatori (intamplator garajul se afla pe parcursul lui 43) si ajunge la ultima statie inainte de iesirea de pe traseul 43 in jur de 23:10, iar la 23:15 e in garaj.

Deci, se poate spune ca ultima plecare a fost la 22:15, dar, luand in considerare cursa normala, pe traseu s-a circulat pana la ora 22:55 (pe sensul celalalt se pleaca in ultima cursa la 22:10, deci il neglijam in povestea de fata), iar luand si cursa de retragere ne ducem pana dupa ora 23.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 10:23:05    Titlul subiectului: 151806

Au scos troleibuzele si acum isi dau seama ca nu mai au bani sa intretina minunatiile astea de autobuze. Aceasta manevra are rolul de a aduce calatori pe microbuzele Grup Media Sud.
La Cluj de exemplu ultima plecare pe linia 25 este la 22.42, atat din Gheorgheni cat si din Manastur, astfel ca troleibuzele care pleaca din Manastur la ora 22.42 depasesc ora 23 pana sa ajunga la garajul din Gheorgheni.
Macar pe linile cu flux mare de calatori cum sunt 2, 40, 43, 48, 51, 100 sau 102 sa lase curse macar din 15 in 15 minute si in intervalul 22.00-23.00.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2012 21:46:53    Titlul subiectului: 151867

"RATC, in pericol de a-si inchide portile

Mijloacele de transport in comun ar putea deveni istorie, in municipiul Constanta, daca situatia economica a RATC nu se imbunatateste. "Principalul motiv pentru care am ajuns aici il reprezinta refuzul Casei Judetene de Pensii (C.J.P.) Constanta de a ne deconta costurile legitimatiilor gratuite acordate de stat persoanelor stramutate si detinutilor politic. In total, C.J.P. trebuie sa ne dea peste 70 miliarde lei vechi: 16 miliarde lei vechi pentru 2010 si 56 miliarde pentru 2011", a declarat directorul RATC, Dumitru Coiciu. Dupa cum era de asteptat, nedecontarea legitimatiilor a provocat o gaura imensa in bugetul societatii de transport public in comun. Pentru a nu inchide portile, conducerea a fost nevoita sa elimine tichetele de masa si sporurile angajatilor si chiar sa-i trimita in concediu fara plata. "Eu, personal, mi-am luat cinci zile de concediu fara plata. Toti angajatii isi iau concedii fara plata, pana la remedierea situatiei economice a societatii", a spus Dumitru Coiciu. De asemnea, conducerea RATC a mai decis ca, incepand cu 9 ianuarie, ultima cursa a mijloacelor de transport in comun sa fie la ora 22:00, fata de 23:00, cum era pana acum. "Uite asa, nu vom mai circula duminica, nu vom mai circula sambata, pana cand ne vom inchide de tot portile. Asta se va intampla daca C.J.P. nu ne plateste banii pe care ni-i datoreaza", a mai spus Coiciu. Problemele RATC au inceput din octombrie 2009, cand C.J.P. nu a mai platit deconturile pentru legitimatiile gratuite acordate persoanelor stramutate si detinutilor politic. Reamintim ca, incepand cu octombrie 2009, RATC nu a mai primit niciun ban de la C.J.P. pentru abonamentele eliberate. Conducerea societatii constantene a actionat in judecata C.J.P., cerand atat plata datoriilor restante cat si respectarea conventiilor referitoare la plata deconturilor pentru respectivele legitimatii incheiate intre cele doua institutii. In ianuarie 2010, Tribunalul Constanta a dat castig de cauza RATC si a obligat C.J.P. la plata datoriilor si respectarea conventiei. Din pacate, situatia s-a complicat dupa ce pe 31 decembrie 2010, conventia incheiata intre cele doua institutii a expirat, pana in prezent nefiind incheiat un nou document intre cele doua institutii. "Conducerea RATC a solicitat eliberarea de legitimatii trimestriale, si nu lunare, cum este prevazut in conventia cadru incheiata la nivelul Casei Nationale de Pensii. De indata ce vor fi de acord sa semneze conventia cadru, vom plati sumele datorate. Noi nu putem incalca legea iar daca, potrivit legislatiei, trebuie respectata conventia cadru, atunci trebuie sa respectam conventia cadru", a declarat directorul C.J.P., Cristina Samoila."

Anca-Adina Jitaru


Sursa: Telegraf Online Constanta



5f469bd642bf57469a18dee0cc1f0a27.jpg
 Descriere:
Directorul RATC, Dumitru Coiciu: "Eu, personal, mi-am luat cinci zile de concediu fara plata. Toti angajatii isi iau concedii fara plata, pana la remedierea situatiei economice a societatii."
 Mărime fișier:  5.63 kb
 Vizualizat:  de 22138 ori

5f469bd642bf57469a18dee0cc1f0a27.jpg



_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2012 21:33:14    Titlul subiectului: 151895

Este oarecum paradoxal ce se intampla cu RATC dupa parerea mea. Nu sunt "doctor" in transportul in comun, dar ... hai sa fim seriosi, Constanta este unul dintre principalii contribuitori la bugetul de stat. Cand spui Constanta in primul rand spui Portul Constanta ! Nu vorbim despre un oras sarac aflat intr-o regiune defavorizata a tarii, ci de al doile oras din tara (daca nu ma insel) ca numar de locuitori, si unul dintre orasele care aduce venituri mari la bugetul tarii !
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2012 23:26:56    Titlul subiectului: 151899

Foarte adevarat; am impresia ca se doreste instaurarea regimului de transport privat, asa, ca o "scutire" a C.L.-ului de la noi taxe. Este o vorba din popor care spune ca "tampitii vor ramane intotdeauna tampiti, indiferent de ce vor incerca". Ei bine, probabil ca episodul cu transportul local din Constanta intentioneaza sa sustina aceasta vorba!

Sincer, sunt surprins de ceea ce se intampla cu transportul local; primarele s-a tot plimbat prin lume si este regretabil ca n-a sesizat ceea ce marcheaza transportul de persoane in locatiile vizitate! Am ingropat tramvaiul, troleibuzul... acum ingropam si autobuzul!

Asta se intampla cand idiotia "democrata" caracterizeaza "free spirit-ul" romanesc...!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2012 19:49:40    Titlul subiectului: 152213

Scandalul RATC vs. Casa de Pensii/Coiciu a confirmat ca pe listele beneficiarilor de transport gratuit apar si persoane decedate

Prefectul Claudiu Iorga Palaz a dat citire unui fragment dintr-un raport al Curtii de Conturi din care reiese ca ''RATC nu a eliberat lunar abonamentele asa cum prevede articolul 3 din Conventie, ci fiecare beneficiar a primit un permis gratuit, aceasta procedura nedand posibilitatea verificarii realitatii prestarii acestor servicii lunar. Din verificarile prin sondaj ale listelor din ianuarie-iunie 2009, 344 persoane nu se regasesc cu semnatura, desi RATC a cerut decontul pentru fiecare persoana din lista''. Intrebat de prefect daca ''s-au platit abonamentele si pentru persoane care au murit'', directorul Dumitru Coiciu a raspuns: ''Da! Dar Casa de Pensii trebuia sa verifice acest lucru!''.

Andreea Perhaita

Sursa: Cuget Liber Constanta

_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2012 19:57:39    Titlul subiectului: 152214

Scandalul RATC vs. Casa Judeteana de Pensii s-a mutat la prefectura

Convocate de prefectul Claudiu Iorga Palaz, conducerea Regiei Autonome de Transport in Comun Constanta si conducerea Casei Judetene de Pensii s-au intalnit astazi la Prefectura pentru a ajunge la o intelegere privind plata abonamentelor de transport in comun pentru beneficiarii Legii nr. 189. Dupa discutii ce au durat aproximativ doua ore, cele doua institutii tot nu au stabilit cand anume vor semna conventia care permite Casei de Pensii sa deconteze gratuitatile. Sefii RATC si C.J.P. se vor intalni din nou, saptamana viitoare, la Prefectura, pentru a cadea de acord asupra conventiei.

12/01/2012

Andreea Perhaita

Sursa: Cuget Liber Constanta

_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2012 16:06:08    Titlul subiectului: 152277

Ca sa va dati seama cat de profesionisti sunt unii!
Dupa ce anunta cu surle si trambite ca gata, s-a hotarat, reducem programul de circulatie din cauza "crizei financiare", iata ca acum se da un mare "Undo"!
Ce sa intelegem, altceva decat ca avem de-a face cu niste papagali care bajbaie, incercand ba una, ba alta, pe incercatelea?!?
Pai se presupune ca la prima decizie isi facusera niste studii profesioniste si ca au gandit, au analizat, au ... , au ... si le-a dat ca singura solutie e reducerea programului. Adica aia chiar era ultima solutie.
Acum, dintr-o data, o schimba! Profesionisti?!? Hm! Politica asta bagata in toate! Evil or Very Mad
Dar nu-i intrece nimeni la vrajeli, acum cica din cauza ca le pasa de cetateni!

Si, apoi, atentie la indemnul "binevoitorului": nu-i nicio problema ca nu sunt autobuze, aveti la dispozitie dube, ca trebuie sa "mananca si gura la patronii aia ceva", ca altfel nu poti spera sa cotizeze la campanie, nu?!? Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Constanta-RATC-transport-calatori_0_633537006.html

"Autobuzele vor circula până la ora 23.00 începând cu luna viitoare

24 ianuarie 2012

Autor: Mariana Iancu

Constanta
Transportul în comun se desfășoară normal

Conducerea Regiei Autonome de Transport în Comun Constanța a revenit asupra deciziei de a reduce programul de lucru până la ora 22 ca urmare a reclamațiilor venite din partea călătorilor.

„Am luat această decizie din considerente sociale. Mai mulți călători s-au plâns că nu au cu ce să ajungă acasă întrucât lucrează în schimbul 2 și atunci s-a luat decizia să revenim asupra deciziei“, a spus Timur Ibraim, directorul Marketing - Publicitate din cadrul RATC.

Regia de transport a decis că de la 9 ianuarie ultima cursă să plece la ora 22.00 ca urmare a crizei financiare prin care trece regia, dar și al scăderii numărului de călători.

„Suntem într-o criză acută. Regia are de încasat de la Casa de Pensii 7.000.000 de lei. Acestea sunt restanțe pe anul 2011. Mai avem de recuperat și din 2010 suma de 1.600.000 de lei. Sunt bani pe care trebuie să-i primim pentru serviciile pe care le-am prestat pentru cei care au dreptul să călătorească gratuit pe mijloacele de transport în comun“, a spus Timur Ibraim.

Autobaza RATC are în prezent 200 de autobuze, toate funcționale. Cine vrea să circule după ora 22.00 o poate face cu microbuzele, care-și păstrează același program de lucru - până la ora 23.00. Un bilet de călătorie costă un leu.

Transport mai scump ca la București

Constănțenii plătesc pentru o călătorie 1,75 lei. Prețul nu s-a modificat de peste un an și jumătate și reprezentanții regiei spun că nici nu intenționează să facă acest lucru în viitorul apropiat. Un abonament pe o linie costă 55 de lei, pe două linii 80 de lei, iar pe toate liniile 110 lei.

O călătorie în Constanța este mai scumpă ca la București, unde prețul unui bilet este de 1,3 lei și la Galați unde un bilet costă 1,5 lei, dar mai ieftină ca la Iași, unde o călătorie costă 1,9 lei și la Timișoara unde se plătesc 2 lei pentru o călătorie."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 01:11:34    Titlul subiectului: 162753

Exista niste zvonuri destul de credibile conform carora de astazi Constanta ar avea un nou director al RATC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 07:59:57    Titlul subiectului: 164649

Soferii de la RATC au intrat in greva. Articolul se gaseste aici

Citat:
O grevă paralizează Constanța

Transportul public din Constanța este blocat la această oră, după ce șoferii de autobuze au intrat în grevă. Salariații se plâng de salariile mult prea mici.
"Nemulțumirile soferilor si ale angajatilor sunt datorate de salarizarea foarte mică pentru că nu am reusit noi, sindicatul, să majorăm salariile de mai bine de 3 ani. Pe lângă asta s-au pierdut si tihetele de masă, cu primele de vacanță, deci cu toate demersurile noatre, cu toate intervențiile noastre, n-am putut rezolva acestă problemă. Un șofer RATC câștigă net între 10 și 12 milioane lei vechie pe lună. Când m-am prezenrtat la dumnealor este normal că iritați fiind mi-au cerut demisia, pentriu că că asta și consideră dumnealor. Lucru pe care l-am și făcut, în fața celor peste 200 de oameni le-am spus că nu mai reprezint instituția ca lider de sindicat, îmi dau demisia, să-și aleagă o altă conducere", a declarat Timur Ibram, lider de sindicat al RATC.

Parerea mea. Constantenii isi merita soarta. L-ati votat pe Mazare primar, acum taceti si inghititi Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 08:26:21    Titlul subiectului: 164652

Emil, hai sa nu-l credem doar pe Mazare vinovat de tiganizarea Constantei, sub toate formele.
Si uite de ce: prin '95-'96 eram in anul I la Universitatea din Constanta. Se pregateau alegerile locale. Cine erau candidatii creditati cu sansele cele mai mari? Mazare si ... unul dintre profesorii mei. Care profesor, ne insinua noua, studentilor, sa avem grija cu cine votam, ca daca nu-l votam pe el... va fi mai greu cu promovarea examenelor!
Eu, care stateam la Slobozia pe vremea aia, si inca un coleg din Medgidia, a trebuit sa insistam la dobitoc ca noi nu suntem din Constanta, deci nu avem drept de vot la alegerile locale de acolo, ca sa nu ramana idiotul cu vreo impresie ca nu l-am votat si apoi sa ne "pice".
Ei, asa scarba mi-a facut idiotul asta incat, la vremea aia, pana si eu as fi vrut sa iasa altcineva, chiar si Mazare, pe care nu-l cunosteam, numai ala nu.
Fireste, a iesit Mazare si urmarile dezastruoase s-au vazut. Insa am povestit faza ca sa intelegi si tu, si altii, ca soarta orasului era pecetluita, fauna politica era ... Evil or Very Mad
Pe de alta parte, am mai povestit si asta de mai multe ori, am ramas uimit de inapoierea multora dintre "cetatenii" Constantei, m-as fi asteptat ca avand contact cu multi turisti, inclusiv vestici, sa fie mai civilizati, mai destupati la minte etc etc. Aiurea, impresia generala pe care mi-au lasat-o era similara pe cea care ti-o lasa adunatura de tarani si tigani din fata unei discoteci satesti din Carcaletii din Deal, aceleasi apucaturi meltenesco-cocalaresti, aceleasi figuri.
Parerea mea, Constanta are exact ceea ce-si doreste si exact ceea ce i se potriveste, un individ exact pe tiparul cirezii pe care o reprezinta. Cu scuzele de rigoare pentru oamenii normali de acolo, dar impresia generala lasata de Constanta asta e. Sa nu le plangem de mila, si-o merita si ii reprezinta.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 10:42:05    Titlul subiectului: 164655

Catalin Ghita a scris:
Emil, hai sa nu-l credem doar pe Mazare vinovat de tiganizarea Constantei, sub toate formele.

Ai dreptate. Sper doar ca soferii sa fie uniti si sa nu mai fie bataia de joc a unora sau a altora. Numai daca sunt uniti vor reusi. Din pacate au de suferit calatorii. Oricum e trist cum a ajuns RATC-ul in zilele noastre. Vorbim de Constanta, al doilea oras din Romania.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 23:07:14    Titlul subiectului: 164668

Mazare e doar din 2000 primar si reprezinta societatea constanteana perfect.Cati bani s au facut pe cupru si fierul rezultat din console,sine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2013 15:31:28    Titlul subiectului: 167008

De stiut:

http://www.descopera.ro/dnews/11313871-google-aduce-o-veste-buna-locuitorilor-din-7-orase-din-romania

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2013 19:44:48    Titlul subiectului: 167247

Spre luare aminte!

Prin anii '90 angajatii RATC Iasi au intrerupt de mai multe ori lucrul, dincolo de revendicarile salariale acuzand municipalitatea pentru lipsa investitiilor, subfinantarea crancena si pomenile electorale sub forma de gratuitati la transportul public pentru diverse categorii sociale (desigur, fara a se achita fata de regie de obligatiile ce decurgeau din aceasta masura). Reactia primarului Iasului era exact cea de acum a primarului de la Constanta in raport cu grevistii regiei locale de transport sau cea recenta a primarului de Bucuresti cand cu grevele RATB-istilor: "Cetateni fara frontiere cu dube-n fundu' curtii, preluati traseele regiei!" Despre efectele dubariadei de la Iasi am tot povestit la subforumul dedicat.

Asadar:

Cuget liber a scris:
MICROBUZELE private AU PRELUAT traseele RATC

În urmă puțin timp, microbuze ale firmelor private au ieșit pe teren înlocuind traseele 40 și 43 ale autobuzelor RATC, urmând și restul. Acestea au afișe lipite pe parbrize cu numărul autobuzelor pe care le înlocuiesc. Microbuzele vor ieși pe trasee și mâine dimineață, începând cu ora 06.30, iar biletele vor costa 1,5 lei.





Prin ziarele locale vad deja declaratii continand cuvinte-cheie, precum "desfiintare", "privatizare"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community