Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru transportul in comun in Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Lancaster



Data înscrierii: 06/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2009
Mesaje: 39
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 09:56:13    Titlul subiectului: 111188

zsizsi a scris:
... care se poate rezolva cred eu (sa ma contrazica cei cu experienta in domeniu) cu un pic de inginerie, un autogen si un flex pentru finisare.

Și eventual, instalând cele menționate în dotarea fiecărui tramvai, astfel încât problema să poată fi rezolvată pe loc, de câte ori apare Razz

Mie mi se pare mai mult decât tipic pentru România, achiziționarea unor tramvaie pe care se vor plăti până la urmă cam 4 mil.euro bucata, dar care circulă pe o astfel de infrastructură.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 23:10:57    Titlul subiectului: Habarnism 111664

Macazele de la Casa de Cultura ar fi trebuit schimbate demuuuuult. Ce priveste rosturile de dilatare: in mod teoretic (chiar si practic, caci la CFR se practica) nu sunt necesare rosturi de dilatare, daca inainte de sudura, sina respectiva este intinsa la o lungime precalculata (lungimea sinei respective pe care ar avea-o la temperatura de 20 de grade Celsius, daca tin minte bine cu ajutorul unui aparat hidraulic nu prea sofisticat, si apoi este bine fixat pe traverse. Astfel, in cazul unei executii acceptabile, ea nu se rupe iarna si nicu nu se curbeaza sus sau lateral vara, nefiind capabila sa paraseasca traversele. La temperaturi extreme, in jurul a 50-60 grade celsius (in sina) se umple zona alaturata sinelor cam pana la coroana cu piatra de concasaj pentru a evita contactul direct cu razele solare si pentru a scade astfel temperatura. Acuma, daca ai sina incorporata in asfalt negru faci mai greu chestia asta. De aceea, in tzari semi-civilizate, se uda sinele de tramvai de 3-4 ori pe zi din motive evidente.

Cele mai periculoase sectoare sunt unde este sistem cu dale de beton si sina Omega (astea nefiind surubate in beton, fiind fixate doar cu niste cauciuc) sau liniile pe sistemul acesta rus (sina Phoenix cu talpa lata pusa direct pe pietris cu distantiere intre cele doua fire; ex. macazele de pe Cantemir- Pod Peta).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 30 Mai 2009 23:12:00    Titlul subiectului: 111761

Inteleg ca la linie dreapta se poate, dar la curbe cum se face ca linia sa nu se deformeze, de exemplu la Arad dupa 3 luni de la schimbarea liniei au aparut vreo doua cazuri in care linia s-a serpuit in curbe si inca nici n-a inceput vara cu calduri de peste 40 de grade. Acele deformari cu greu ar fi trecute de un ULF, noroc ca pe aici avem tramvaie pe boghiuri obisnuite cu liniile proaste
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Sâm 06 Iun 2009 10:46:25    Titlul subiectului: :) 112063

Simplu, cu aceeasi chestie pe care am amintit-o mai sus. Problema e ca la curbe poate sa apara intreaga dilatare de pe tronsoanele drepte dinaintea si de dupa curba, aici ele deformandu-se mai usor in directie laterala. Sina in curba este relativ scurta, dilatarile ar trebui sa fie minime, care nu ar putea cauza serpuire. Daca se rezolva ca in tronsonul drept sa nu se incalzeasca sina in mod exagerat atunci ea nu se va serpui nici in curba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 15:28:17    Titlul subiectului: 112167

Chiar de cateva minute am trecut pe la Casa de Cultura. Chiar in statie (unde a fost incidentul mai sus amintit) pe sensul celalalt un fir incepe sa iasa din pamant unul sa intre.

Iar la curba pe linia 3R de la Casa de Cultura unde a deraiait ULF-ul, e o jale, deoarece la crucea de pe firul din dreapta linia este muscata rau. Cu toate ca a fost umpluta cu sudura si asa exista o deviere de 2 cm noroc ca contrasina de pe celalalt fir nu este uzat sau deformat si ca mereu se pune un kilogram de vaselina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 11:13:51    Titlul subiectului: 115885

Probleme cu noile refugii pentru statii, unele din ele amplasate nu prea inspirat. Articolul este foarte lung, am inclus aici doar cateva paragrafe:

http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/pana-la-mansarda-otl/cn/news-20090816-07501114

Bihor Online a scris:
OTL a încheiat anul trecut un contract cu o firmă orădeană, prin care primea gratis de la aceasta 85 de refugii pentru călători.

Firma se angaja să le și instaleze. Sigur, prin intermediului unei firme de execuții chemată tocmai din Brașov... De asemenea, OTL se făcea și cu 14 ghișee noi-nouțe. La schimb, furnizorul putea să gestioneze cum consideră de cuviință reclama de pe aceste refugii amplasate pe stațiul public, fără ingerința municipalității.

Confruntați cu belșugul acestor refugii din metal și plexiglass, cei de la regia locală de transport s-au gândit probabil că pot să le amplaseze oricum și oriunde. Astfel, fără să stea prea mult pe gânduri, le-au cerut celor cu care au contract - firma Communication Media - să instaleze un refugiu la câțiva pași de statuia lui Mihai Viteazu. Desigur, au pierdut din vedere faptul că astfel vor bloca accesul spre scuar. Însă și mai halucinantă este ideea amplasării unui astfel de refugiu într-un loc acoperit, precum este stația de tramvai din capătul Bulevardului Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 13:23:35    Titlul subiectului: 116475

Urmeaza sa se mai refaca niste tronsoane de linie:

http://www.aradon.ro/stiri/IM:bihon:news_special-bihor/articol/vor-fi-reabilitate-linii-de-tramvai/cn/news-20090905-12154509

Arad Online a scris:
Vor fi reabilitate linii de tramvai

Reabilitarea liniilor de tramvai și automatizarea macazelor, așteptate de conducerea Regiei Autonome Oradea Transport Local încep să prindă contur. În ședința consiliului local de la începutul acestei săptămâni au fost aprobați indicatorii tehnico economici ai investiției, pentru a se demara procedura de achiziție.

Din lungimea totală a șinelor de tramvai pe care se circulă în Oradea, de 38 de kilometri, 70-80% sunt funcționale, în timp ce celelalte 20-30% se află în stare avansată de uzură. În această situație sunt liniile de tramvai din zonele Cele trei Crișuri, Podul Dacia, și curba Făt Frumos la intersecția cu Piața Independenței. Primele două au fost cuprinse într-un proiect de reabilitare care se va derula în acest ani și în 2010, iar cea de-a treia va fi efectuată odată cu construirea parcării subterane etajate de pe platoul Vulturul Negru (strada Independenței). De asemenea, se impune schimbarea macazelor vechi cu cele automatizate.

„Vor fi modernizate liniile de tramvai din zona Cele Trei Crișuri, lângă Casa de Cultură, spre Nufărul, lângă Liceul Emanuil Gojdu spre Centru și spre Bdul Magheru. Vor fi reabilitate și liniile de tramvai de pe podul Dacia, (între Hotelul Continental și Poliția Rutieră), care se află acum într-o stare avansată de degradare. Deși au fost «cârpite» în primăvara acestui an, plăcile de pe pod deja au început să se miște”, a precizat Csuzi Istvan, directorul Regiei Autonome Oradea Transport Local. Vor fi automatizate și șapte macaze: trei în intersecția Olosig, alte trei în zona Cele Trei Crișuri și unul lângă Biserica Emanuel, pe Bdul Decebal colț cu Aradului. Valoarea totală a lucrărilor este de 1.993.000 euro, fără TVA, din care 60% va fi suportat bugetul local, iar 40%, din surse proprii ale OTL.

„După ce se va finaliza procedura de acchiziție vom putea demara lucrările, o parte dintre ele în toamna acestui an, pe Podul Dacia, iar celelalte, în zona Cele Trei Crișuri și macazele automate în primăvara anului viitor”, a precizat directorul OTL, Csuzi Istvan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2009 16:48:53    Titlul subiectului: Oare... 117383

Am vazut azi o chestie interesanta: blocuri plastice pentru reducerea zgomotului vibratiilor la cale si care previn craparea asfaltului pe... Cantemir! Se ia in considerare cumva asfaltarea/pavarea tronsonului respectiv?


23092009.jpg
 Descriere:
Cantemir, la complex, linia care merge spre Nufaru.
 Mărime fișier:  325.31 kb
 Vizualizat:  de 20445 ori

23092009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram



Data înscrierii: 30/Sep/2008
Ultima vizita: 05/Iul/2023
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 13:21:18    Titlul subiectului: Iarba dintre linii 118820

Si mie mi s-a parut ceva ciudat cu acele blocuri de langa linie. Saptamana aceasta am aflat ce este cu ele. Este vorba de iarba...intre liniile de tramvai. Ceva ciudat chiar, daca stam sa ne gandim la starea unor portiuni din calea de rulare a tramvaielor din Oradea. Am inteles ca este doar un tronson de proba pentru noua "investitie verde". Deci poate peste ceva timp o sa vedem iarba si in alte parti si pe cineva tunzand gazonul dintre sine. Aici ( http://lucrurilecarenusespun.blogspot.com/2009/10/avem-iarba.html ) sunt doua poze cu acel tronson in timp ce se punea iarba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 13:38:27    Titlul subiectului: Bravo 118821

Chestia chiar are aspect placut si duce un pic de culoare "verde" in viata de cartier. Insa stiind ca traim in Romania, tara unde oamenii merg cu masina chiar si la WC, astept momentul in care un "barosan" sa intre pe gazon si sa parcheze in statia de tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 09:00:10    Titlul subiectului: 120546

Ofertantii nu se inghesuie la licitatia pentru automatizarea macazelor:

http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/licitatie-pentru-automatizarea-macazelor/cn/news-20091124-04085042

Bihor Online a scris:
Firmele interesate să participe la licitația organizată de Regia Autonomă Oradea Transport Local (RAOTL), pentru execuția lucrărilor de automatizare a macazelor au termen să-și depună ofertele până în 10 decembrie.

Este vorba de lucrările de automatizare a macazelor și schimbarea liniilor din zona Cele Trei Crișuri - Centrul Civic, pe care regia are în plan să le demareze în curând. Deși licitația este deschisă din septembrie, până în prezent nu și-a depus oferta nici o firmă.

„Ținând seama de faptul că documentația este vastă, vom organiza pe 26 noiembrie o dezbatere la care vor fi invitați să participe posibilii ofertanți, la sediul OTL (de pe strada Atelierelor nr 14), pentru a răspunde eventualelor lor întrebări”, precizează Csuzi Istvan, directorul OTL.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 23:04:32    Titlul subiectului: 120605

O completare cu o poza le cele spuse de marcel. Dupa parerea mea zic ca arata foarte bine.

Numai ca am o nelamurire: cum vor mai interveni cu masina speciala care aseaza terasamentul??? sau daca va fi nevoie de turn pentru interventii la catenara....???



Picture 484-m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  501.53 kb
 Vizualizat:  de 20012 ori

Picture 484-m.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2009 12:09:42    Titlul subiectului: :) 120616

Pai, terasamentul ar trebui sa fie OK daca s-au hotarat sa faca gazon acolo, pentru ca nu au cum sa mai intervina fara distrugerea investitiei. Ce priveste reparatiile la catenara, au acel mic vagon utilitar portocaliu cu un turn montat pe el, ma gandesc ca mai exista pe undeva prin depou.

Intr-adevar, arata bine. Parca ai fi in Vest undeva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2009 00:10:43    Titlul subiectului: 120634

Ok, dar turnul pe sine e mai complicat de transportat la interventii, pe cand autospeciala merge pe sosea si intra pe linie unde e nevoie. Cel pe sine se foloseste la inlocuire cablu pe tronsoane sau noaptea la intretinere.

Sper sa mai puna iarba si in alte zone Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
r1cul3tz



Data înscrierii: 12/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2010
Mesaje: 2
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 12 Ian 2010 21:32:57    Titlul subiectului: 122205

Nu a tinut mult iarba :
http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/gazon-devastat/cn/news-20100112-04323037 Confused
Bihor Online a scris:
Spațiul verde amenajat de-a lungul liniilor de tramvai în zona Cantemir nu a rezistat mai mult de câteva luni. Între căile de rulare din stația Cantemir a fost însămânțat gazon, în valoare de 9.000 de euro, primite de RA OTL drept sponsorizare de firmă austriacă.

În cursul zilei de luni însă, gazonul a fost devastat de roțile unei dubițe, al cărui șofer a întors aoutovehiculul taman pe spațiul verde nu demult amenajat de regia de transport. Potrivit purtătorului de cuvânt al RA OTL, Carmen Tocuț, angajații regiei aflați prin preajmă au încercat să comunice cu omul, însă acesta a refuzat. RA OTL a cerut sprijinul Poliției Rutiere, solicitând identificarea posesorului autovehicolului, pentru reamenajarea gazonului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 13 Ian 2010 18:15:27    Titlul subiectului: 122223

Planuri pentru lucrari de infrastructura in 2010 - doua articole din ziare diferite dar pe aceeasi tema:

http://www.adevarul.ro/locale/oradea/Se_modifica_traseele_de_tramvai_in_centru_0_188981210.html

Adevaru a scris:
Lucrările la liniile de tramvai din Centrul Civic ar trebui să fie gata până în vară. Proiectul prevede înlocuirea liniilor de tramvai și modificarea traseului actual, în zona dintre Podul Dacia și Parcul 1 Decembrie.

Anul 2010 se anunță unul de criză pentru Regia Autonomă de Transport Local Oradea (OTL). Potrivit directorului instituției, Csuzi Istvan, din cauza bugetului redus, pentru anul 2010 nu sunt prevăzute investiții foarte mari. „Este buget de criză. Dorim să asigurăm în primul rând mentenanța. Nu intenționăm să facem investiții majore în acest an”, a spus Csuzi Istvan, directorul Regiei Autonome de Transport Local Oradea.

Cel mai important proiect prevede reabilitarea liniilor de tramvai din Centrul Civic. Însă lucrările nu se rezumă doar la înlocuirea liniilor vechi, ci proiectul cuprinde și devierea traseului actual, cuprins între Podul Dacia și Parcul 1 Decembrie. Directorul OTL spune că vor fi înlocuite liniile pe o lungime de aproape un kilometru. „Este vorba de liniile de tramvai situate imediat după stația de la Hotelul Continental Forum, de pe Podul Dacia, spre centru până la stația de la Gojdu și spre Nufărul până la blocul turn”, a declarat directorul Csuzi Istvan pentru
Adevărul de Seară, ediția de Oradea.

Directorul a explicat că de la Podul Dacia, actualul traseu va fi deviat astfel că nu va mai face curba, ci va trece transversal peste zona verde. „Și în zona stației de la Parcul 1 Decembrie se modifică traseul. Nu va mai merge pe lângă parc, ci se mută peste actuala parcare, pe lângă stradă”, a explicat directorul OTL.
Potrivit sursei citate, deja au fost desemnați constructorii care se vor ocupa de proiect. Este vorba de firmele Drumuri Orășenești și Rivana SRL Oradea. „Inițial, proiectul costa 200 de milioane de euro plus TVA, însă am reușit să reducem costurile cu circa zece procente, la 7,7 milioane de lei”, a precizat Csuzi Istvan.
Lucrările vor fi gata în vara acestui an. Reprezentanții OTL susțin că orădenii care folosesc mijloacele de transport în comun nu vor fi foarte afectați de lucrări. „Încercăm să deranjăm cât mai puțin publicul călător. Probabil vor fi două – trei sfârșituri de săptămână când circulația tramvaielor în zonă va fi închisă, însă vor fi introduse autobuze”, a explicat Csuzi.


http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/centrul-civic-oradea-va-avea-un-nou-look/cn/news-20100111-02584483

Bihor Online a scris:
Din vara acestui an, circulația din centrul civic Oradea atât cea a travamvaielor cât și cea rutieră va fi complet schimbată. În perimetrul delimitat de Casa de Cultură a Sindicatelor, Colegiul Național Emanuil Gojdu, Poliția Rutieră și Podul de lângă Hotelul Continental va lua ființă un sens giratoriu, în formă elipsoidală, traversat de șinele de liniile de tramvai. Acestea nu vor mai face curba cunoscută până acum ci vor secționa în diagonală spațiul verde în jurul căruia vor circula autoturismele. Intrarea în sensul giratoriu, dinspre Calea Mareșal Averescu, dinspre Podul de la Hotelul Continental și dinspre Cantemir, vor fi în continuare semaforizate. Aceasta este schița geometriei Centrului Civic, elaborată de Direcția Tehnică Primaria Oradea, la solicitarea RAOTL, cu ocazia lucrărilor ce vor fi efectuate aici, la primăvară, în cadrul unui proiect derulat de regia de transport. Schița zonei nu este încă definitivată, suportând încă modificări.

RA OTL va derula în Centrul Civic Oradea al orașului, în primăvara acestui an, o serie de lucrări: vor fi automatizate macazele de pe pod, de lângă Casa de Cultură a Sindicatelor și din imediata vecinătate a Colegiului Național Emanuil Gojdu și va fi schimbată complet infrastructura liniilor de tramvai, în zona Cele Trei Crișuri (Centrul Civic), inclusiv pe pod, unde urmează să fie înlocuite șinele și postamentele. Execuția lucrărilor a fost adjudecată de Drumuri Bihor, în asociațiune cu Rivara SRL, câștigătoare a licitației organizate de OTL în luna decembrie.

„Deși inițial valoarea estimată a lucrărilor se ridica la 2 milioane de euro + TVA, am reușit să obținem un preț mai bun, diminuat cu cel puțin 10%, valoarea totală urmând să nu depășească 7,7 milioane de lei”, a declarat Csuzi Istvan, managerul OTL.

Tot în această sumă sunt cuprinse și lucrările de automatizare a celorlalte patru macaze care necesită să fie schimbate: unul la intersecția Căii Aradului cu Bdul Decebal și celelalte trei în zona Olosig.

„Am elaborat deocamdată o schiță de circulație a tramvaielor și rutieră. Pe baza devierii liniilor de tramvai va fi concepută resistematizarea traficului rutier în zona din Centrul Civic Oradea. Va fi organizată, în acest sens, o licitație la sfârșitul lunii ianuarie sau începutul lunii februarie pentru proiectarea și execuția lucrărilor. În mare, geometria zonei va rămâne așa cum am conturat-o în această schiță”, a declarat Mircea Ghitea, directorul Direcția Tehnica Primaria Oradea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
alexa_adrian2001



Data înscrierii: 13/Ian/2010
Ultima vizita: 23/Noi/2011
Mesaje: 3
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 14 Ian 2010 00:02:44    Titlul subiectului: ati vazut deja ce s-a intamplat? 122236

Planuri planuri...o sa mai vedem noi daca au sa si termine ceva.
gabi-737 a scris:
O completare cu o poza le cele spuse de marcel. Dupa parerea mea zic ca arata foarte bine.
Numai ca am o nelamurire: cum vor mai interveni cu masina speciala care aseaza terasamentul??? sau daca va fi nevoie de turn pentru interventii la catenara....???
Ati vazut deja ce s-a intamplat....cum unul a trecut cu dubitza peste gazon..si l-a distrus tot Very Happy ... si cica gazonul ala a mai si costat 6000 de euro..cum poate sa coste atat? Confused noroc ca zice-se ca a fost sponsorizare ...
_________________
http://www.transportinoradea.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tram



Data înscrierii: 30/Sep/2008
Ultima vizita: 05/Iul/2023
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 02 Mar 2010 21:56:14    Titlul subiectului: 124222

http://www.bihorstiri.ro/index.php/administraie/1067-schimbarea-la-fa-a-centrului-civic-sens-giratoriu-turbo

Bihor Stiri a scris:
La inițiativa Regiei locale de transport în comun, Municipalitatea orădeană se înhamă la realizarea de modificări de substanță în ceea ce privește circulația din zona Centrului Civic. Pe lângă reabilitarea a căilor de rulare a tramvaielor din zonă, urmează ca lucrările să reabiliteze aproape 900 m de trotuare, să creeze 272 locuri de parcare și să fluidizeze traficul prin intermediul unui sens giratoriu denumit "turbo" de către viceprimarul Gheorghe Carp. Potrivit acestuia, valoarea totală a investiției în cauză este estimată la 7,71 milioane lei, iar șantierul ar urma să dureze o jumătate de an.
Față de proiectul înaintat, în cadrul unei întâlniri cu specialiști în domeniile implicate în realizare, au fost făcute câteva observații. Biologul Marossy Anna a solicitat o atenție deosebită în materie de siguranță a pietonilor. Inspectoratul de Stat în Construcții (ISC) a atras atenția asupra impermeabilizării corespunzătoare a zonei dintre liniile de tramvai și partea asfaltată a carosabilului, dar și crearea unor drenaje corespunzătoare aferente liniilor de tramvai în zonele de spațiu verde. De asemenea, ISC a cerut ca trecerile de pietoni să nu fie amplasate în zona macazelor de la liniile de tramvai. În ceea ce privește Poliția Rutieră, aceasta a remarcat că va fi nevoie de stabilirea stațiilor de tramvai astfel încât să nu se creeze posibilitatea traversării carosabilului prin locuri nepermise / nemarcate. De asemenea, s-a cerut amenajarea de locuri de parcare și în zona străzii Averescu/Clujului.
De menționat că și cetățenii Oradiei pot să își spună punctul de vedere vis-a-vis de acest proiect de facelifting al Centrului Civic (foto), în cadrul unei dezbateri publice organozate joi, 4 februarie, de la ora 16, în sala mare a Primăriei. Vă invităm să urmăriți filmul de mai jos pentru a asculta explicațiile viceprimarului Gheorghe Carp cu privire la proiect. Municipalitatea face precizarea că, pe durata desfășurării lucrărilor, vor fi luate măsuri pentru ca nici circulația tramvaielor și nici cea a mașinilor să nu fie afectată. De asemenea, se pare că o cerință adresată executantului va fi ca munca să se desfășoare mai mult în orele serii și noaptea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 07 Apr 2010 15:31:38    Titlul subiectului: 125525

http://www.adevarul.ro/locale/oradea/Circulatia-tramvaielor-intrerupta-Rogerius-lucrarilor_0_239376413.html

"Circulația tramvaielor va fi întreruptă în Rogerius, timp de trei zile, din cauza lucrărilor

Georgiana Anghel

Miercuri 7 apr 2010

Tramvaiele nu vor circula timp de trei zile în Rogerius, din cauza lucrărilor de reabilitare la calea de rulare. Pe perioada lucrărilor, transportul călătorilor se va face cu autobuze.

"Circulația tramvaielor se va efectua cu autobuze. Joi, 8 aprilie, între Parcul Olosig și Pod CFR se va circula între orele 20.00 și 23.30 cu două autobuze, iar pe zona Pod CFR - Sinteza va circula tramvaiul pendular, vneri, 9 aprilie, între orele 5.00 și 8.00 se va circula cu două autobuze pe tronsonul Pod CFR - Sinteza și sâmbătă, 10 aprilie, se va circula cu tramvaiul pendular pe tronsonul Pod CFR - Sinteza", se arată în comunicatul Regiei Autonome de Transport Local Oradea.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 23 Apr 2010 23:55:03    Titlul subiectului: 126189

Comunicatul de mai sus nu intra in detalii. Pentru cei interesati va pot zice ca de fapt la bucla de intoarcere Pod CFR se reabiliteaza segmentul de linie (legatura spre Sinteza) de dupa macazul de intrare in bucla si incrucisarea buclei cu linia de legatura spre Sinteza. Bucla a fost deja reabilitata saptamanile trecute.

Poza datata pe 29.03 surprinde segmentul de linie care urma sa se rebiliteze, in bucla se afla 42-142 si pe linia de stocare plugul 43 care indeplineste sarcina de vagon "salon" pentru lucratori. Initial am crezut ca in zilele cand nu se va circula spre Sinteza totusi linia 1 va circula iar plugul se va cupla cu vagonul bidirectional 44 pentru a forma vagon tandem bidirectional pentru a face fata flucului de calatori la orele de varf, dar din pacate nu a fost asa. Era o poza extrem de frumoasa si unica.

Azi am observat ca se lucreaza intens la segmentul liniei 2 intre Emanuel si sensul giratoriu Calea Aradului-Onestilor-Aviatorilor. Asta inseamna ca in curand vom avea ULf si pe linia 2 adica vor circula pe intreaga retea exceptand segmentul Pod CFR-Sinteza !!!



IMG_8770-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  404.84 kb
 Vizualizat:  de 18922 ori

IMG_8770-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 12:07:47    Titlul subiectului: 130699

http://www.adevarul.ro/bbtcontentsearch/?text=tramvai

"Circulația în Centrul Civic va fi un coșmar pentru șoferi și pietoni, timp de o lună

Andreea Costea

Duminică 25 iul 2010

Oradea

Timp de o lună, traficul va fi îngreunat

Începând de aseară, în inima Oradiei nu se mai circulă decât pe o singură bandă. În loc de tramvaie, orădenii trebuie să aștepte autobuze provizorii. Cei care preferă să circule cu mașina în detrimentul mijloacelor de transport în comun, sunt sfătuiți să-și aleagă rute ocolitoare, cel puțin până în luna septembrie.

Ieri au luat startul lucrările de reabilitare a căii de rulare tramvai pe traseul B-dul Magheru - Podul Dacia - Cele Trei Crișuri. Până în luna septembrie, vor fi înlocuite șinele vechi de peste 20 de ani ale tramvaielor și vor fi eliminate curbele care pun în dificultate circulația noilor modele de transport în comun, Siemens. Modernizările sunt estimate la peste 7 milioane de lei. „Va fi o perioadă grea și pentru noi și pentru orădeni ", recunoaște Csuzi Istvan, directorul Regiei Locale de Transport în Comun Oradea. Vor fi puși în dificultate atât orădenii care utilizează mijloace de transport în comun, cât și șoferii.

Astfel, tramvaiul cu numărul trei va fi înlocuit cu ATR3 ( autobuz care va circula provizoriu) pe ruta Centrul Civic-Magazinul Crișul, Gara Mare, strada Berzei, Olosig și retur.

În același timp, șoferii care vor să traverseze Crișul Repede, sunt sfătuiți să circule pe podul de lîngă Primărie, pe podul Decebal, sau pe Podul Densușeanu. De asemenea, în zona Centrului Civic, unde se circulă pe o singură bandă, șoferii sunt rugați să acorde atenție pietonilor din stațiile provizorii de autobuz. Conducătorii auto primesc însă și o veste bună. În paralel cu modernizările liniilor de tramvai, se construiește și o girație pentru autovehicole, în valoare de peste 4 milioane de lei.
"

E cel mai bizar indicaiv de traseu, ATR 3 Shocked

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 18:12:11    Titlul subiectului: 130839

Din cate am vazut eu, autobuzele circula cu indicativul TRV3, nu ATR3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 10:09:16    Titlul subiectului: Macaze automate 132579

Acum au ajuns macazele automate la Parc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 21:09:04    Titlul subiectului: 132953

Ca se discuta de lucrarile de la Centrul Civic, ar fi bine venite niste poze, asa ca am facut eu cateva azi in care se observa starea lucrurilor.

Observ o premiera pentru Oradea: linii paralele cate 3, o solutie ce mi se pare interesanta la prima vedere.



otl1.jpg
 Descriere:
De la parc spre gara
 Mărime fișier:  544.73 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl1.jpg



otl2.jpg
 Descriere:
Vedere spre centru cu sapatura inca
 Mărime fișier:  608.87 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl2.jpg



otl3.jpg
 Descriere:
Noile racorduri spre gara cu cele 3 linii paralele pentru putini metri
 Mărime fișier:  624.41 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl3.jpg



otl4.jpg
 Descriere:
Incrucisarile si macazele
 Mărime fișier:  617.17 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl4.jpg



otl5.jpg
 Descriere:
Vedere spre Nufarul
 Mărime fișier:  554.7 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl5.jpg



otl6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  615.86 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl6.jpg



otl7.jpg
 Descriere:
Macaz presupun automat
 Mărime fișier:  639.46 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl7.jpg



otl8.jpg
 Descriere:
Lucrarile pe pod aproape finalizate cu stratul de uzura turnat
 Mărime fișier:  591.8 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl8.jpg



otl9.jpg
 Descriere:
Urmeaza montarea liniilor in statie
 Mărime fișier:  582.08 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

otl9.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 00:04:07    Titlul subiectului: Curios 133042

Sunt tare curios daca va fi si aici un "hop" la trecerea de pe calea cu traverse de beton pe cea pe baza de beton turnat monolit, cum e si la Piata Mare. As vrea sa vad si daca sina se va fixa cu elemente flexibile, sau vor fi vibratii ca si in zona amintita mai sus. Ideea cu macazul in afara partii carosabile (zona cu trei linii) insa imi place.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community