Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru transportul in comun in Oradea
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2005 22:40:35    Titlul subiectului: Infrastructura pentru transportul in comun in Oradea 675

La octombrie s-a deschis circulația pe străzile Magheru și Republicii. Chiar "din greșeală" am asistat la intrarea primului tramvai pe noul tronson.
Mă plimbam în ziua de 1 octombrie la ora 23:40 cu prietena mea pe Republicii în direcția Gării, mi-am făcut itinerarul expres pe acolo să am posibilitatea să verific dacă nu a pătruns deja vreun tramvai pe linia nouă (am verificat linia și era intactă să nu zic virgină). După câțiva metri aud un zgomot foarte cunoscut. M-am to întors ca titrezu' disperat uitându-mă după vreun tramvai, dar n-am văzut nici unul. I-am zis la prietenă mea că deja am halucinații fonice că aud zgomotul specific al unui tramvai care circulă pe o linie ruginită și cu asfalt. Peste câteva clipe însă zgomotul se accentuase și când mi-am întors capul m-au apucat fiorii de plăcere era 26+126 venea cu avariile încet cam cu 20 km/h dinspre Podul Dacia. Din păcate aaparatul nu era la mine Crying or Very sad Acel tramvai era urmat de 25+125 la vreo 200 m distanță. Chiar atunci și din sensul opus au venit 2 tramvaie 2+102 și 12+112, Până aici nu e nimic neobișnuit
De aceea am fost extaziat?
Atunci când s-a turnat covorul asfaltic pe întreaga șosea s-a asfaltat și linia fapt ce am postat cu poze la vremea respectivă. Asta a fost acum 4 luni. De atunci s-a redeschis circulația mașinilor și pe una din fire și anume firul din dreapta pe direcția de mers s-a curățat de asfalt.
Însă pe firul celălalt a rămas un strat de asfalt de jumătate de centimetru. Păi la noi s-a optat pentru un lucru destul de neobișnuit. S-a pătruns cu tramvaiele pe linia acoperită cu asfalt contactul pentru masă făcându-se pe firul curat. Asftel pentru scurt timp primele tramvaie au devenit vehicule bimodale simultan cu o roată pe asfalt cu cealaltă pe cale ferată
Mai mute poze făute în acea noapte găsiți aici:
http://community.webshots.com/user/zsizsi78
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 11:38:01    Titlul subiectului: Transportul in comun in Oradea 6906

Bulevardul Decebal s-a construit in 3 faze. Prima faza a fost portiunea intre str T Vladimirescu si Pod Decebal in 197x si din aceasta cauza aici exista doar 2+2 benzi din care face parte si tramvaiul. Iar in statia de la Albina (in apropierea podului) tramvaiul pur si simplu dupa pornirea din statie patrunde pe banda masinilor ceea ce este destul de periculos mai ales noaptea daca nu cunosti orasul.
Ei, in 1984 s-a inceput constructia a partii cu[prinse intre Pod Decebal si Bd Dacia (pe atunci Sos 6 Martie) Asta s-a facut avand in vedere si un calcul al dezvoltarii viitoare a orasului. S-au facut 3+3 benzi din care 1+1 este ocupat de tramvai. Iar banda de langa bordura de masini parcate si nu doar paralel cu bordura, ci si in unghi de 45 de grade spatele lor patrunzand si pe a doua banda, deci eu zic ca e chiar subdimensionat acel bulevard.
A treia portiune s-a construit in 1987 intre str T Vladimirescu si Calea Aradului (la Biserica baptista EMANUEL) cu 3+3 benzi din care 1+1 tramvaiul doar la biserica se mai formeaza o banda pentru traficul spre Arad. (despre care vorbea si Dan Jiga)
Singura problema e prima portiune construita care se afla in mijlocul bulevardului si care nu prea se integreaza in structura celorlalte doua parti al bulevardului bulevardul aratand astfel ca un papion, din aceasta cauza se formeaza in fiecare dimineata coloana de 1km care ajunge de la intersectia cu str. T Vladimirescu pana la statia de la Pta Decebal. Eu in fiecare dimineata merg pe acolo si vad ce se intampla. Daca nu cumva se strica un tramvai pe partea de mijloc al bulevardului intre pod si str T Vladimirescu, fereasca-te Dumnezeu, de aceea cei de la OTL in fiecare dimineata intr-un timp stateau in refugiul de la Pta Decebal cu masina de interventii pentru a fi cat mai promti in cazul unei defectiuni la tramvaie.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dan Jiga



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2013
Mesaje: 32
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 01:02:24    Titlul subiectului: 17144

Cam 20 - 30% din totalul caii de rulare e renovata, un nou santier se deschide (str. Primariei) si in Centrul Civic, linia va fi mutata (nu de tot, cu 20 de metri Smile).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2006 16:58:18    Titlul subiectului: 17581

De cativa ani incoace luna martie in Oradea nu inseamna numai sosirea primaverii ci si inceperea unor lucrari de reabilitare a caii de rulare. Anul acesta s-au demarat doua astfel de lucrari din care una este mai speciala. Cea "obisnuita" presupune schimbarea intregii infrastructuri de pe str Primariei tronsonul cel mai intens circulat de tramvaie caci este o portiune unde circula absolut toate liniile. Termenul limita este 10 septembrie 2006 deci toata vara circulatia pe Bd Decebal spre Centru (Pta Unirii) respectiv pe Calea Aradului spre Centru si de la Piata 1 Decembrie spre Pta Unirii va fi asigurata de autobuze inlocuitoare de tramvai.
Harta pe care am trasat portiunile de cale de rulare sub reabilitare

Strada Primariei care incepand cu ziua de maine va intra in santier

Poza IN MARIME NATURALA: http://otl.stfp.net/DataO/T/k/221-0-DZ:1.jpg
In aceasta intersectie (Bd Decebal- str Primariei-Calea Aradului) se va construi prin mijlocul caruia va traversa tramvaiul

Tramvaiul care circula pe linia 2 iese de pe str primariei traversand Bd Decebal (si urmeaza sa intre pe Calea Aradului)
A doua lucrare este unicat in Oradea deoarece presupune mutarea ampatamentului la 20 de metri inspre Vest si inca asta e partea simpla de tot. Exista sanse bune sa se construiasca o traversare a liniilor de tramvai subteran. Iata ce scrie presa:
Jurnal Bihorean 1 martie 2006, miercuri 17:17
"Linia de tramvai, în ceață
Proiectul dupa care se va modela zona Centrul Civic - Piata Mare era înca nedefinitivat, cu o zi înainte de începerea oficiala a santierului. Edilii nu s-au putut decide asupra proiectului dupa care sa se faca lucrarea.
Adunati în sala mare a Primariei, alesii locali au fost pusi în situatia de a opta între doua variante: una care lasa linia de tramvai la nivelul solului si una care o introduce într-un tunel subteran, înainte de viitorul sens giratoriu de la intersectia strazilor Cantemir, Sucevei si Kogalniceanu. Prima costa 70 miliarde de lei, iar cea de-a doua - considerata usor avangardista, dar acceptata de alesi - 300 miliarde de lei. SF-uri refuzate.
...
În aceste conditii, alegerea s-a dovedit mult prea dificila, motiv pentru care proiectul a fost amânat, pentru o sedinta extraordinara care se va tine în aceasta luna. Cel putin temporar, acest fapt nu afecteaza lucrarea, deoarece decopertarea - operatiune cu care se va începe lucrarea - este necesara pentru oricare dintre variante.
Politia e pentru
Viceprimarul Mihai Groza, sustinator al celei de-a doua variante de proiect, mai costisitoare, dar mai fezabila pe termen lung, spune ca aceasta se bucura si de sustinerea Politiei Rutiere.
De altfel, faptul este atestat de o adresa semnata de comisarul Liviu Popa, seful Inspectoratului Judetean de Politie, si de Dorin Sava, seful Serviciului Politiei Rutiere, care solicita sa se aiba în vedere si sa se analizeze posibilitatea amenajarii denivelate a intersectiei astfel încât circulatia tramvaielor si a pietonilor sa se faca subteran."
Acum 2 zile am facut o vizita la fata locului:
P-ta Cetatii vizavi de vechiul depou (desfiintat in 1987). Partea din stanga ampatamentul nou si in dreapta cel vechi cu tramvaiul 10+110 plecasnd in directia Nufarul. Pentru vizualizare click pe imagine.
(Pentru vizualizare in marimea naturala click inca odata pe imaginea respectiva.)

Cred ca nu e necesar nici un comentariu in privinta initierii acestui proiect de optimizare a circulatiei...

Noul ampatament daca va fi la nivelul solului va intra unde se afla spatele tramvaiului din imagine. Aici se va construi un sens giratoriu prin mijlocul caruia va trece tramvaiul.

Vechea linie care nu va fi afectata de santier. Pe poza in fundal se vede un tramvai T4D venind. Acolo se va reveni pe vechiul ampatament.

Si locul revenirii pe vechiul ampatament. In dreapta se vede excavatorul care sapa santul pentru baza caii de rulare.


In 1987 vechiul depou s-a desfiintat si activele au fost mutate in cel nou. Locul depoului a fost ocupat de Piata Mare (oficial Piata Cetate), care pana atunci era vizavi adica acolo unde azi este doar un platou mare si unde la toamna va circula tramvai pentru ca noul ampatament va traversa pe acolo.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 12 Mai 2006 14:16:24    Titlul subiectului: infr 22859

Zilele trecute OTL a demarat o actiune de revizie a retelei si anexelor cuprinse pe tronsionul Bd Decebal- Calea aradului al liniei 2 care momentan este scos din uz din cauza lucrarilor de pe str Primariei.
Au revopsit copertinele de la statii:
Au indreptat cateva din stalpii care suferisera avarii inca inainte de 1996 din cauza unor tramvaie deraiate

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 24 Mai 2006 07:47:59    Titlul subiectului: 23482

Aparut in Jurnalul Bihorean editia on-line 23.05.2006
Au terminat linia de tramvai
Sâmbata a fost finalizata betonarea noii linii de tramvai în zona Pietei Agroalimentare Cetate, a anuntat viceprimarul Mihai Groza, la conferinta de presa de marti a muncipalitatii.
Urmatoarea etapa a investitiei este realizarea sensului giratoriu semaforizat în intersectia strazilor Dimitrie Cantemir, M. Kogalniceanu si Sucevei, lucrarile urmând sa înceapa în decurs de doua saptamâni. „Vom încerca sa nu oprim tramvaiul. Se va circula cu macaz pe o portiune de linie, chiar daca vor fi lucrari”, afirma Mihai Groza.
20 de miliarde
Realizarea sensului giratoriu va costa 20 de miliarde lei. Viceprimarul spera ca investitia sa fie finalizata pâna în data de 31 octombrie. În cadrul acestor lucrari se va amenaja si o parcare în fata sediului Directiei Generale a Finantelor Publice.
Pe strada Primariei a început scoaterea liniei de tramvai, în capatul dinspre Bulevardul Decebal. Data-limita de finalizare a strazii, incluzând amenajarea sensului giratoriu din intersectia cu Bulevardul Decebal, este 30 septembrie.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 22:47:29    Titlul subiectului: Transportul in comun in Oradea75 30602

Pe traseele inchise autobuzele isi fac datoria dar peste o luna vom avea o retea destul de bine pusa la punct si pot veni si "noile" tramvaie din Berlin. Atunci as indrazni sa afirm ca, dupa Bucuresti, Oradea ar ocupa pozitia cea mai buna in top atat ca si retea cat si vagoane.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 08:39:22    Titlul subiectului: dsdsdadsdasdas 31770

Tot legat de tramvaie, am fost de ziua lui Razvi prin zona in care e gradina zoo, am vazut ca erau linii de tramvai pe acolo, stiu ca acum citiva ani au si circulat tramvaie pe acolo, acum ca am pe cine intreba as dori sa stiu ce linie si cind a fost scoasa, era acea linie ce trecea prin centru sau alta?
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 09:31:07    Titlul subiectului: 32608

Pachanga a scris:
Tot legat de tramvaie, am fost de ziua lui Razvi prin zona in care e gradina zoo, am vazut ca erau linii de tramvai pe acolo, stiu ca acum citiva ani au si circulat tramvaie pe acolo, acum ca am pe cine intreba as dori sa stiu ce linie si cind a fost scoasa, era acea linie ce trecea prin centru sau alta?
A fost o întrebare foarte bună pentru că această linie are o istorie bogată. Chiar acest segment are o istorie bogată, dar destul de ambiguă. Este fosta linie industrială folosită de C.F.O.M. (Căile Ferate Oradea Mare) apoi printr-o concesiune a fost trecuta in concesiunea companiei de tramvaie si electrificata. În 1972 a fost desfiintată.
Primele informații certe despre acel segment datează din anul 1925.
În acel an s-a realizat preluarea în concesiune de către Societatea Tramvaielor Oradea Mare (ex Căile Ferate Orășenești Oradea Mare C.F.O.M.) de la S.A. Căile Ferate Oradea-Vașcău al tronsonului de cale ferată (folosită ca linie industrială) Gara Ioșia (Oradea-Vest)-Grădina Rhédey. Tot în acest an s-a făcut racordarea acestui trosnon la linia industrială (existentă din 1882 și electrificată din 1906) Gara Velența (Oradea-Est)-Grădin Rhédey. Segmentul nou preluat de la Stat s-a electrificat încă în acel an. Cu acest prilej s-a realizat 2 posibilități: legătură electrificată între gările de cale ferată Velența și Ioșia și posibilitatea înființării unei linii de tramvai. Deși încă din 1925 asta s-a înfăptuit, pe acest segment totuși nu a circulat tramvai (doar locomotivele electrice cu vagoane C.F.) pentru că noua linie de tramvai simbolizată "E" avea punctul terminus ceva mai sus la intersecția străzii Teleky (azi str Primăriei) cu str. Vitéz (azi este intersecția Bd Decebal-Calea Aradului și str Primăriei).
Din anii 50 s-a trecut la simbolizarea cu cifre a liniilor astfel linia E a devenit 7.
În 1972 a fost desfiintată.această linie industrială din cauza extinderii Întreprinderii "Înfrățirea" peste linia industrială (și d tramvai)

Iată o poză din cartea lui Hans Lenhart "Strassenbahnbetriebe im Ost-Europe" (1974). Poza este făcută în 1973 în intersecția str Decebal -str Leontin Sălăjan (azi Bd Decebal-str Primăriei). Pe poză se vede vagonul motor #56 ITB V56 cu vag remorcă #108 (ex vag motor modernizat tip SIEMENS) Tramvaiul circulă pe linia 2 înainte de intrarea pe str Leontin Sălăjan (Primăriei). În partea dreapta jos a pozei se vede un fir din fosta linie E respectiv 7 Grădina Rhedey - Gara Ioșia și totodată linia industrială Velența-Ioșia desființată deja în anii 60 (crucea este desființată).
Acest fir a fost ridicat în 1980, pentru că aici s-a înființat punctul de întoarcere a liniei 1 și chiar în acel loc s-a construit ieșiree din deltă și intrarea pe linia 2 a tramvaiului.
Însă, pe partea cealaltă (dincolo) a șinelor liniei 2 acum un an am descoperit că mai există sub asfalt o bucată de linie de 5 metri (contrar convingerii mele de până atunci că acesta a fost ridicată deja în 1980) Pur și simplu din cauză că s-au dezlipit treptat straturile de asfalt de pe ea și o bucată de 20 de cm de șină Vignol s-a. făcut vizibilă. Crăpătura din asfalt ne arată direcția liniei și faptul că mai este șină sub asflalt. Mai în spate se vede și ampatamentul fostei ieșiri a liniei 1 din delta, capăt de linie folosită până în 1986. Acel segment a fost ridicat cel mai târziu în 2000. Se mai vede și acel refugiu care este vizibilă în poza din 1973.

Din păcate linia din poza de mai sus a fost ridicată și ea acum 2 săptămâni, datorită lucrărilor de mutare a ampatamentului liniilor. După cum vedeți în poză pe acele traverse de lemn s-a sprijinit calea de rulare. Au mai rămas și câteva bucăți de macadam din drumul vechi.. S-a mai dus o bucată de istorie…

Intersecția pe yi ce trece este tot mai greu de recunscută. Unde este excavatorul a fost acel refugiu, iar unde sunt plăcile gurilor de canal se află capătul unei bucăți de 30 de matri din vechea linie 2, iar cele două fire de linie noi care se duc spre stânga este noul ampatament care va face o deviație de 10-15 m de la vechiul ampatament dat fiind faptul ca aici se face un sens giratoriu

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
uv_46



Data înscrierii: 05/Mai/2007
Ultima vizita: 17/Sep/2016
Mesaje: 16
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2007 14:40:44    Titlul subiectului: 78723

Am fost odata cu o Tatra T4 inspre Nufarul, nu exagerez dar parca eram in tractor, eram cu vara-mea si pur si simplu nu ne intelegeam, un zgomot asurzitor, cred ca liniile alea ar trebui modernizate ca altfel...
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mar/2017
Mesaje: 5895
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2007 09:05:08    Titlul subiectului: 82741

O hartă...


112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.31 kb
 Vizualizat:  de 23036 ori

112.jpg



112b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.62 kb
 Vizualizat:  de 23036 ori

112b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 13:20:05    Titlul subiectului: 90438

Eu nu pot intelege cum de grozavii ingineri ai OTL au putut sa aprobe sudarea capetelor de sine pe lungime de sute de metri...Ma refer la portiunea nou modernizata din Nufarul sau altele mai vechi. Au sudat tot ce puteau.

Culmea e ca au vazut efectele sudarii cel mai bine in curba de la Aura, unde s-a valurit linia asa de tare incat vagoanele aveau restricite de viteza la 10km/h, impusa de balansul lateral prea mare, nu de vreo circulara interna...
Apoi au gasit solutia salvatoare, pur romaneasca: ca sa nu se mai deplaseze tot terasamentul, au pus niste bucati de sina perpendicular pe linie intre linie si bordura. Nu era mai simplu sa puna niste rosturi de dilatare? Ideea asta e la calea ferata de mai bine de un secol. OTL nu stie de ea?

Si exemple sunt in tot orasul, iar la polul opus, cum spunea si zsizsi, sunt portiuni de kilometri pe linia 1 si 2 unde nu is sudate si nici aduse la nivel, de bate roata...

Eu chiar nu pot intelege logica, poate are cineva vreo explicatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 14:11:21    Titlul subiectului: 91014

Se lucreaza in foc continuu la refacerea refugiilor de tramvai care ar intra in gabaritul noului ULF A1. Este vorba de 80% din refugiile de pe linia 3. Momentan daca vrei sa cobori din tramvai trebuie sa faci un pas destul de mare sa ajungi la bordura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 24
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 20 Apr 2008 11:11:57    Titlul subiectului: 92260

Vad ca in ultimele zile, la niste statii de tramvai au fost montate panouri electronice, care afiseaza data, ora si numele statiei in care se afla panoul respectiv.

http://www.contrastonline.ro/stiri/actualitate-3/oradea-are-statii-de-tramvai-electronice-14698

Oare aceste panouri vor servi si afisarea timpului in care va sosi urmatorul vehicul, dupa ce vor fi instalate GPS-uri in tramvaie? Parca bugetul OTL-ului pentru acest an cuprinde si achizitionare GPS-urilor... (?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dragosh01



Data înscrierii: 19/Iul/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2016
Mesaje: 17
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 20 Apr 2008 11:48:52    Titlul subiectului: httrh 92262

Nu chiar în toate stațiile, dar în cele mai importante, situate în zonele cele mai circulate de către mijloacele de transport în comun pe șine, OTL a pus stâlpi pe care au “crescut” panouri electronice. Acestea afișează stația în care se află, ziua, data și ora respectivă. În paralel, oamenii de la Drumuri Orășenești (societatea care a preluat refacerea stațiilor de la firma unui consilier local) muncesc la ridicarea adăposturilor din refugii. Marea lor majoritate au fost distruse înainte ca procesul de remodelare, necesară datorită noilor tramvaie, să înceapă.
Reamintesc că Municipalitatea și OTL vor prezenta orădenilor prima garnitură de tramvai Siemens miercuri, 23 aprilie. Începând cu ziua aceea, potrivit promisiunilor primarului Mihai Groza, cetățenii vor putea circula gratuit cu cel mai modern tramvai din România, timp de o săptămână.
Ar fii si mai frumos daca in fiecare statie ar fi asa ceva. Si ar fi super daca ar afisa peste cat timp vine urmatorul tramvai, daca exista ceva defectiuni si tramvaiul nu poate venii, ce tramvai vine ROSU sau NEGRU, desi in viitor cred ca va fii posibil asa ceva.
Cine doreste sa vada mai multe afisaje electronice din statiile de tramvai din oradea poate accesa link-ul http://www.contrastonline.ro/system_components/show_gallery.php?gallery_id=5602



otl.jpg
 Descriere:
Un afisaj electronic dintr-o statie de tramvai din Oradea.
 Mărime fișier:  8.7 kb
 Vizualizat:  de 23543 ori

otl.jpg



_________________
BUN VENIT SIEMENS-URILOR ULF. SPER SA REZISTATI LA FEL DE BINE CA SI VECHILE TATRE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Mai 2008 21:24:50    Titlul subiectului: 93624

Un parteneriat public-privat pentru realizarea refugiilor din statii:

http://www.crisana.ro/stiri/economic-16/efectul-unui-parteneriat-public-privat--59457.html

Crisana a scris:
Aproximativ un milion de euro este investiția, fără ca RA-OTL să plătească. În schimb, după 6 ani, ceea ce se realizează acum va trece în proprietatea RA-OTL.

Enunțul de mai sus se referă la un parteneriat public-privat existent între Regia Autonomă Oradea de Transport Local (RA-OTL) și firma Communication Media SRL Oradea. Așa cum avea să ne spună dl ing. Corneliu Lupău, director general al RA-OTL, acest parteneriat public-privat prevede realizarea, în mai multe stații de așteptare a mijloacelor de transport în comun de pe raza municipiului Oradea, a unor "peroane acoperite, special amenajate pentru călători, dotate cu panotaj publicitar". Dintre cele 170 de stații de așteptare, 80 vor beneficia de o asemenea amenjare, 8 astfel de "peroane" fiind deja realizate.

Lucrarea, conform contractului încheiat între părți, urmează a se finaliza la 31 ianuarie 2009. "Regula acestui parteneriat public-privat este simplă: timp de 6 ani, a explicat domnul Corneliu Lupău, firma Communication Media va exploata partea de publicitate din stațiile respective, recuperându-se astfel costurile investiției, după care amenajările trec în proprietatea RA - OTL".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
peti



Data înscrierii: 15/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2012
Mesaje: 21
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 16:28:10    Titlul subiectului: rtrtrtrtrttrrtrtr 98033

In fiecare seara vad de la balcon ca vreo 3-4 angajati de la OTL sudeaza sinele de la iesirea din depou, dar in fiecare seara iar lumina nu ma lasa sa dorm. De ce fac in fiecare seara (exceptand sambata si duminica) acelasi lucru timp de minim 6 ore? Le este frica ca se uzeaza sinele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 15:53:23    Titlul subiectului: 103678

Cateva panouri de afisaj pozate azi,


Picture 2057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.18 kb
 Vizualizat:  de 21008 ori

Picture 2057.jpg



Picture 2058.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.5 kb
 Vizualizat:  de 21008 ori

Picture 2058.jpg



Picture 2060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.9 kb
 Vizualizat:  de 21008 ori

Picture 2060.jpg



Picture 2062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166 kb
 Vizualizat:  de 21008 ori

Picture 2062.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 130
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 13:33:53    Titlul subiectului: Panouri 107085

Mie mi se pare o investitie de care orasul Oradea nu avea asa mare nevoie, atat timp cat liniile nu sunt de calitatea cea mai buna, macazele nu sunt automate si multe altele inca. Si ca sa vedeti cat sunt de bune uitati-va la astea doua poze. Eu stiam ca februarie are 28 de zile si odata la 4 ani are 29, dar de 30 si 31 februarie inca nu am auzit numai la panourile OTL.


Luni, 30 feb. 2009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.13 kb
 Vizualizat:  de 20757 ori

Luni, 30 feb. 2009.jpg



Marti, 31 feb. 2009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.54 kb
 Vizualizat:  de 20757 ori

Marti, 31 feb. 2009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 15:06:49    Titlul subiectului: 107089

Sunt foarte eficiente atata timp cat sunt cat de cat exacte. Daca arata ca vine tramvaiul in 5 minute si de fapt ajunge in 2 sau in 10, atunci isi pierde utilitatea. Referitor la ciudatenia cu luna februarie este de fapt o greseala de programare, care se poate corecta destul de usor.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2009 16:40:36    Titlul subiectului: 108825

In sfarsit, dupa multa vreme OTL a hotarat sa "schimbe macazu" pe bune, au inceput sapaturile la macazul de la intrarea in depou (Cantemir) dinspre oras.
Un pas bun, cred ca s-au saturat sa tot carpeasca si sa tot deraieze vagoanele, plus restrictia drastica.
Sper sa inlocuiasca toate liniile, incrucisarile si macazele ca e o rusine ce se intampla acolo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2009 16:20:20    Titlul subiectului: 108883

De fapt azi am constatat ca nu macazele le schimba , ci incrucisarile si liniile dintre macaze, cel putin dupa sapaturi asa se vede.
Poza am facut-o azi prin geamul unui tramvai.



Picture 2421.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  484.53 kb
 Vizualizat:  de 20537 ori

Picture 2421.jpg



Picture 2421-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  367.61 kb
 Vizualizat:  de 20537 ori

Picture 2421-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2009 17:18:16    Titlul subiectului: 111105

Azi in jurul orelor 15-16 a fost intrerupta circulatia tramvaielor in centru langa Oradinum din cauza dilatarii sinelor de cale...din spusele unui sofer de pe linia 12. Au introdus temporar autobuze pe linia 3.

Stie cineva mai multe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 12:38:31    Titlul subiectului: 111139

Pana la urma am aflat cauza problemei de ieri...ceva ce nu am mai vazut niciodata: in statia "Casa de cultura" sensul de mers spre Nufarul linia e foarte uzata pe lungimea statie si are o bucata de vreo 2 metri adaugita si care din cauza caldurii s-a ridicat enorm, asa incat sa nu mai treaca niciun tramvai....

Am descoperit abea seara pe la ora 22 cand ma intorceam acasa si la plecarea tramvaiului din statie am simtit ca se inclina periculos de mult parca era un montagne ruse Very Happy , asa ca la statia de la piata am coborat si m-am intors sa vad minunea, si sa ma uit cum trec alte garnituri pe acolo si ...evident sa ma "mai dau odata"...

http://www.bihoreanul.ro/bihor/tramvaie-noi-linii-pentru-rable-foto-4405647
Uitati-va si minunati-va de ce se poate intampla cu liniile "grozave" din Oradea pe care circula si ULFuri...is curios cum or trecut pe acolo, ca alta cale spre depou nu este.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2017
Mesaje: 669
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 16:50:53    Titlul subiectului: 111157

gabi-737 a scris:
Pana la urma am aflat cauza problemei de ieri...ceva ce nu am mai vazut niciodata: in statia "Casa de cultura" ...


Ieri la ora 16 m-a sunat "istvan_eloc" si mi-a povestit ca se sudeaza linia exact sub prima roata a unui tramvai. Acum am inteles ca defapt tramvaiul a fost o contragreutate care a fost neceara sa apese inapoi linia ridicata. Fenomenul este inevitabil pentru ca e o lege a fizicii ce nu a fost luata in considerare sau prevenita: dilatatrea termica a corpurior. Ma gandesc ca acea adugire a fost facuta tot in urma unei urgente cand temperatura a fost mult mai scazuta... o alta problema poate provoca in viitor inexistenta compensatoarelor de dilatare, dar care se poate rezolva cred eu (sa ma contrazica cei cu experienta in domeniu) cu un pic de inginerie, un autogen si un flex pentru finisare. Daca va uitati la poze veti vedea calaimbinarea dintre sine in loc de doua traverse (cum este scrisa in cartea mare a constructiilor de cai ferate) nu este nici unul sau nu a fost fixata linia de traverse.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community