|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 05 Apr 2007 12:01:16 Titlul subiectului: Troleibuzele din Târgoviște |
78100 |
|
Toate cele 5 încă mai există și sunt în stare cât de cât acceptabilă, cel puțin după părerea mea. Din păcate însă, ni s-a spus că, deși se dorește reluarea într-un viitor nu prea îndepărtat a circulației cu troleibuze, în nici un caz nu vor mai fi folosite troleibuzele DAC existente, cu normele de casare depășite și prezentând riscuri și costuri mari în exploatare.
Ce m-a surprins plăcut este că se fac eforturi reale pentru conservarea în bună stare a rețelei și că se dorește într-adevăr reluarea circulației.
Pentru început, poze cu troleibuzele 101, 102 și 103.
Deși poze cu troleibuzele sunt și pe site-ul lui Ștefan-stfp http://tgv.stfp.net/ , le pun totuși și aici, întrucât unele sunt și din alte unghiuri decât poziția "standard" față-dreapta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.26 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.28 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.24 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.49 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.67 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.94 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.04 kb |
Vizualizat: |
de 23772 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 05 Apr 2007 12:04:26 Titlul subiectului: |
78102 |
|
Planurile pe termen scurt ale societății de transport din Târgoviște vizează achiziționarea unor autobuze noi low-floor.
De asemenea, se fac diverse experimente în ceea ce privește înființarea de noi trasee, pentru a veni în întâmpinarea necesităților de transport ale călătorilor.
Se fac eforturi mari pentru creșterea calității și rentabilității transportului local, din ambele direcții, atât în ceea ce privește respectul față de călători, se dorește afișarea prigramului de circulație în stații, se fac verificări pe traseu pentru a vedea dacă este respectat programul, se încearcă depistarea de noi posibile trasee pentru a veni în întâmpinarea nevoii de transport, iar în ceea ce privește angașații societății, se fac eforturi pentru mărirea salariilor, se angajează șoferi tineri, dar se intenționează și instalarea de camere de supraveghere video în interioorul vehiculelor, pentru depistarea șoferilor și taxatorilor care nu taie și/sau revând bilete etc. Una peste alta, sunt încântat de ce am văzut acolo și sunt speranțe reale de redresare a transportului local târgoviștean, de altfel procesul a și început.
Ca poze, continuăm cu troleibuzele 104 și 105, acesta din urmă cu Celestin lângă el.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.76 kb |
Vizualizat: |
de 23399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.89 kb |
Vizualizat: |
de 23399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.23 kb |
Vizualizat: |
de 23399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.67 kb |
Vizualizat: |
de 23399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94 kb |
Vizualizat: |
de 23399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.46 kb |
Vizualizat: |
de 23399 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 26 Iun 2009 11:06:13 Titlul subiectului: |
112922 |
|
Din pacate vestile sunt triste legat de troleibuzele din Targoviste, deja #103 (Rocar 217E) si #105 (Rocar 212E) sunt casate, iar #101, #102 si #104 erau in asteptarea plecarii pe ultimul drum spre casare...
Se incheie nefericit un capitol important in transportul public targovistean, sa speram ca in cele din urma cei din Primarie si Consiliul Local Targoviste, dar si cei de la Transport Local sa-si doreasca si sa reuseasca sa aduca troleibuze, chiar si second-hand, pentru a pune in valoare investitia deja facuta in reteaua de transport ECOLOGIC cu troleibuze...
Desi sunt un mare fan al autobuzelor/troleibuzelor DAC/Rocar, trebuie sa recunosc ca, in ciuda eforturilor facute, aceste vehicule sunt depasite si, desi mie personal imi face placere sa le vad si sa ma plimb cu ele, daca vrei sa faci transport modern si civilizat, demn de anul 2009, trebuie sa aduci vehicule care nu au mai nimic in comun cu DAC/Rocar... Trist, dar adevarat....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.6 kb |
Vizualizat: |
de 22071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.03 kb |
Vizualizat: |
de 22071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.98 kb |
Vizualizat: |
de 22071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.49 kb |
Vizualizat: |
de 22071 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 11:54:02 Titlul subiectului: |
113746 |
|
Cu ocazia ultimei vizite la Targoviste, Celestin ne-a atras atentia asupra faptului ca in lacasul pentru placile de traseu era plasat un indicator cu linia 2 - Micro XI - Dealu Mare - Otel Inox.
Oare indicatorul asta o fi provenit de la vreun autobuz sau o fi existat (proiect de) linie de autobuz pe acest traseu?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.92 kb |
Vizualizat: |
de 21960 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Mihai1992
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 01/Iun/2013 Mesaje: 23 Locație: Targoviste
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 00:04:03 Titlul subiectului: Troleibuze |
114740 |
|
Conform unor articole din presa locala, urmatorul pas dupa achizitionarea autobuzelor SH este acela de a repune in functiune reteaua de troleibuz. Sper si am incredere ca asa se va intampla
O alta stire este aceea ca va fi construita o noua autogara la iesirea din Targoviste spre Sinaia, langa magazinul Dedeman, pentru a prelua oamenii ce vin din nordul judetului. Probabil capatul de linie nu va mai fi in buricul targului la Piata Doi Brazi si se va muta in noua locatie.
De asemenea pana la sfarsitul anului se vor mai achizitiona 4 autobuze noi, iar la anul inca 10.
Deja microbuzele s-au mai rarit pe traseele importante si circula pe trasee cu mai putini calatori si in special noaptea.
|
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Oct 2011 20:48:35 Titlul subiectului: |
149730 |
|
In 2005, filmate de David Spencer. Cica nu circulau din cauza lucrarilor la drumuri...
http://www.youtube.com/watch?v=Ijb_VQekovc
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Mihai1992
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 01/Iun/2013 Mesaje: 23 Locație: Targoviste
|
|
Sus |
|
|
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 08:13:17 Titlul subiectului: Reintroduceti TROLEIBUZELE in Targoviste! |
208468 |
|
In Targoviste, oras pe care l-am vizitat de multe ori, erau 3 linii de troleibuz:
2 care mergeau de la Combinatul de Oteluri Speciale catre capetele orasului (si care circulau la orele la care intrau/ieseau muncitorii) - liniile 8 si 14 - si linia 5 care facea legatura intre doua capete ale orasului si circula din 30 in 30 minute ziua si din ora in ora seara.
Numarul total de troleibuze era de 5 :
3 DAC-uri articulate
2 DAC-uri nearticulate
Problema :
De cand transportul extraurban este deservit de operatori privati au aparut in Targoviste microbuze cu traseu URBAN pe care sunt scrise anumite trasee (9,10,11,12).
Traseul 5 era un traseu destul de rentabil si merita sa ramana functional. El facea legatura dintre MicroXI si Piata 2 Brazi, plus ca trecea pe langa Gara Targoviste. Liniile 8 si 14 in schimb, nu meritau sa fie exploatate in continuare pentru ca duceau catre zona industriala care oricum si-a redus activitatea, asa cum se intampla cu fiecare zona industriala din Romania dupa caderea comunismului, deci investitia in reteaua de troleibuz catre C.O.S. reprezinta bani aruncati pe fereastra.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|