Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele RAT Craiova
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 06/Mai/2018
Mesaje: 9
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2018 19:51:33    Titlul subiectului: 194690

Dacă Ford-ul plătește nu văd problema. În Ploiești sunt zeci de trasee de convenție pentru Rafinăria Brazi unde se folosesc doar MAN-uri dintr-un simplu considerent: cursele respective aduc foarte mulți bani în conturile TCE, indiferent de cât de pline sau goale circulă, iar contractual sunt obligați să asigure cele mai bune autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 223
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2018 21:17:49    Titlul subiectului: 196614

Tipuri de autobuze repartizate de obicei pe fiecare traseu de autobuz in parte:

E1T/R: Solaris Urbino 12, MAN A78 EL283;
1b: DAC 112 UDM, MAN NL202, MAN SL222, BMB M221LU, BMC Probus 215 SCB (cand nu exista un flux ft. mare de calatori), rareori Solaris Urbino 12, MB O405;
2b: DAC 112 UDM, MAN A78 EL283;
3b: Temsa Prestij, MAN NL202, BMC Procity 250 SLF, MAN A78 EL283, rareori MB O405, BMB M221LU;
4: DAC 112 UDM, BMC Probus 215 SCB;
5b: BMB M221LU, BMC Probus 215 SCB, MAN NL202, rareori DAC 112 UDM, Temsa Prestij;
9: Solaris Urbino 12, MAN A78 EL283;
10: Temsa Prestij, Iveco Daily;
11: DAC 112 UDM (414);
13: Temsa Prestij, Iveco Daily;
17: MAN SL222, MAN NL202, rareori MB O405;
20:Temsa Prestij, BMC Probus 215 SCB, rareori Iveco Daily;
23b: Iveco Daily;
24: MAN A78 EL283, BMC Probus 215 SCB, Solaris Urbino 12 (de obicei in zilele nelucratoare), rareori BMB M221LU, MAN NL202, MB O405;
25: Solaris Urbino 12, rareori BMC Procity 250 SLF, BMB M221LU, MB O405;
29b: BMB M221LU, ocazional DAC 112 UDM, MAN A78 EL283;

CS Ford: BMB M221LU, MB O405, BMC Procity 250 SLF (167, 168, 169), la schimburile de noapte sunt repartizate si autobuze Solaris Urbino 12;
CS Complexul Energetic: Iveco Daily.

_________________
RAT Craiova - 374
http://i65.tinypic.com/2ntib6t.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 165
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 18:21:15    Titlul subiectului: 197162

Chiar nu se putea gasi o altfel de numerotare a traseelor craiovene E1T si respectiv E1R ? ? ? Aceeasi prostie ca la noi in Constanta , unde unificarea unor trasee , a dus la ......traseul 5-40 si la trasel 2-43 , in ideea ca linia 5 s-a unit cu linia 40 , respectiv linia 2 s-a unit cu linia 43 , luind nastere astfel niste trasee mai lungi si mai economicoase pentru calatorii constanteni ! ! !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 223
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 19:02:01    Titlul subiectului: 197165

Exista o explicație pentru denumirile acestea, cele două sunt trasee expres (de aici litera E).
Linia E1T (T - tur) are traseul Craiovita Noua - Gara - Parc - Craiovita Noua, in timp ce E1R (R - retur) are traseul Craiovita Noua - Parc - Gara - Craiovita Noua. Ambele trasee sunt circulare și cele mai lungi din Craiova (înconjoară orașul practic). Intervalele de succedare sunt destul de mici (5-6 minute), așa că fiecare sens de circulație este acoperit de cate o linie, probabil în așa fel încât călătorii sa nu aștepte foarte mult timp în stații pentru a sosi autobuzul.
In urma unui studiu, RAT dorește și înființarea unei alte linii expres, cu traseul Gara Craiova – Bd. Dacia – Brestei – Parcul Tineretului – Stadion – Colegiul Carol – Gara Craiova, ce probabil va avea indicativul E2.

RATC, dacă tot a comasat trasee, putea pur și simplu să facă indicative formate din 3 cifre (243, 540), in loc sa vina cu 2-43 sau 5-40.

_________________
RAT Craiova - 374
http://i65.tinypic.com/2ntib6t.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community