Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 05 Oct 2008 19:51:23 Titlul subiectului: |
99202 |
|
Introducerea unui tramvai de rezervă nu implică doar existența unui vagon disponibil... e nevoie și de un vatman care să îl conducă.
Poate că autobuzul era deja la capăt și se pregătea săplece la garaj... cum o cursă suplimentară pentru acel autobuz nu genera o ,,gaură" în linia 101 (spre deosebire de aducerea unui vagon de la depou)... Mai există și ideea unui blocaj în trafic/accident sau orice altceva pe traseu care a făcut ca tramvaiele să nu mai poată circula pe 101... astfel că s-au trimis autobuze, restul travaielor intrând pe 102 (sau să fii fost o eroare generală și vagpanele de la capăt să nu fi avut curent, de exemplu). În concluzie... sunt multe cauze care ar fi putut genera trimiterea acelui autobuz în locul tramvaiului.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Oct 2008 07:35:40 Titlul subiectului: |
99218 |
|
Sambata nu au circulat tramvaie pe linia 101. s-a lucrat la infrastructura in intersectia rond de la Caraiman. Acel tramvai cu placuta pe 101 ori intrase pe traseu iar vatmanul se pregatea sa puna 102, ori iesise de pe traseu si se pregatea de retragere in depou.
Pe linia 101 sambata au circulat Ikarusuri scurte si articulate majoriatea pe GPL, foarte aglomerate
|
|
Sus |
|
|
sonyericsson w700i
Data înscrierii: 19/Aug/2007 Ultima vizita: 24/Oct/2022 Mesaje: 52 Locație: Ploiesti (Nord)
|
Trimis: Lun 06 Oct 2008 09:21:41 Titlul subiectului: |
99222 |
|
2 poze de sambata cu 2185,respectiv 2151,ambele pe linia 101
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.15 kb |
Vizualizat: |
de 27459 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.22 kb |
Vizualizat: |
de 27459 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
silviumateescu89
Data înscrierii: 09/Dec/2007 Ultima vizita: 31/Dec/2015 Mesaje: 3 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 21:25:07 Titlul subiectului: |
103390 |
|
La Ploiesti a circulat candva un Ikarus 280 galben cu albastru, mai are cineva informatii despere acel autobuz?
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 22:34:12 Titlul subiectului: |
103406 |
|
Nu-mi aduc aminte sa fi vazut asa ceva Ik 280 galben-albastru in Ploiesti. Singurele autobuze galben albastru care au fost la Ploiesti ale Ratp-ului au fost in jurul anului 2000 vreo 7 Dac 112 vopsite in galben si remorca in albastru sau invers nu mai tin minte exact. Oricum ele au circulat in aceea culoare maxim 2 ani dupa care s-a pierdut urma lor.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 15:29:38 Titlul subiectului: |
104416 |
|
Cateva IKARUS in ``haine`` vechi.
Sursa:www.przegubowiec.com
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.96 kb |
Vizualizat: |
de 27137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.05 kb |
Vizualizat: |
de 27137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.93 kb |
Vizualizat: |
de 27137 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Ian 2009 07:59:18 Titlul subiectului: |
104470 |
|
In prima poza 2075 : apartinea de Garajul Podul.Inalt unul din soferii conduce astazi pe MAN 3055.
In acceeasi culoare ca si 2075 mai erau si 2073 si parca 2078 autobuze cu care veneam in 2001 de la scoala pe traseul 25. Erau cam obosite conduse de aceeasi soferi care conduc si acum la Ratp si circulau numai pe 39 , 22 , 25 , 36 - traseele ce aveau capat la Podul.Inalt.
In a doua poza se poate observa pe linia 2 Dacul articulat ( galben + albastru ) si Ikarus 2148 pe linia 44.
Dacuri galben+albastru erau vreo 7 bucati maxim printre care imi aduc aminte de 2232, 2272, 2277 si 2279.
2077 era tare puturos si era "regina" garajului de la Podul.Inalt.
Soferul lui 2158 astazi e pe 3058 de cand a vanit Manurile in Ploiesti.
|
|
Sus |
|
|
darrian
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 19/Aug/2010 Mesaje: 4 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 18 Ian 2009 21:51:23 Titlul subiectului: |
104521 |
|
2075 nu a apartinut niciodata de Podul Inalt, a fost doar pe Gageni.Stii tu ceva- e vorba de 2076 al carui sofer este azi pe 3055! 2073 nu a fost niciodata albastru ci grena, si dupa ce s-a impus ca ikarus-urile care au avut RK sa se vopseasca in galben a capatat si el aceeasi culoare!De asemenea si 2078 care era un galben mustar.
Dac-uri in 2 culori erau 2217, 2232, 2251, 2277, 2279.Doar 5 bucati!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 21:03:11 Titlul subiectului: |
109674 |
|
stfp a scris: | Autobuzele ploiestene Ikarus pe GPL (cel putin cele vazute de mine ieri) au fost vopsite intr-un mod foarte frumos; este vorba atat de cele integral galbene cat si de cele portocalii cu alb. Dispozitivul extern de pe acoperisul autobuzului este acum verde-turcoaz si are scris cu alb GPL; de acolo incep sa curga niste floricele care merg pe lateralele autobuzului pana spre toba de esapament. Intre usile 1 si 2 scrie: CIVITAS (probabil initiatorul proiectului) - SUCCES (probabil numele proiectului; sub el apar 3 orase: La Rochelle - Preston - Ploiesti ) - textul 'Nu poluez! Am grija de viata ta' si la final logoul co-finantarii UE.
Efectul vizual este foarte puternic; felicitari celor de la RATP, grafica este cu adevarat reusita. |
Detalii despre proiectul implementat la Ploiesti in cadrul CIVITAS SUCCESS
|
|
Sus |
|
|
cridi
Data înscrierii: 29/Apr/2009 Ultima vizita: 22/Oct/2009 Mesaje: 4 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 06 Iun 2009 19:31:39 Titlul subiectului: |
112076 |
|
Stie cineva informatii despre Ikarus 283?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 07 Iun 2009 15:59:10 Titlul subiectului: |
112104 |
|
Ikarus 283 e mai lung cu 1m decât Ikarus 280...
Farurile nu au nicio treabă (asa cum pretindea cineva), au fost serii de Ikarusuri 280 cu 4 faruri, la fel cum au fost și șoferi care au mai adăugat o pereche de faruri.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 14 Oct 2009 22:12:41 Titlul subiectului: |
118445 |
|
Intregim prezentarea Ikarus-urilor cu doua poze preluate de la http://www.phototrans.eu realizate in 2005:
1. 2182;
2. 2286.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.94 kb |
Vizualizat: |
de 26052 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.86 kb |
Vizualizat: |
de 26052 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Iun 2010 15:58:24 Titlul subiectului: |
128728 |
|
Sunt curios: de ce nu le plac ploieștenilor autobuzele "Ikarus", că doar au ferestre culisante de dimensiuni mari, deci intră destul aer.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 21 Iun 2010 19:16:09 Titlul subiectului: |
128741 |
|
Din cauza a cat de bune sunt... Mi s-a intamplat odata sa am nevoie sa ajung la Gara de Sud si in ziua aceea se nimerise o lucrare la calea de rulare a tramvaiului de pe 101, asa ca, evident, tramvaiele au fost inlocuite cu autobuze. A venit in statie un Ikarus articulat care pana la gara abia s-a tarait, hodorogind in gropi, scartaind din toate incheieturile si umpland salonul de miros de ulei ars. Pe deasupra soferul mai si tragea de el ca de o gloaba, ambaland motorul la maxim. Poate daca erau intretinute si ingrijite ca lumea, ar mai fi fost iubite si acum, dar asa...
Sunt orase care inca mai au DAC-uri si Ikarus-uri in circulatie si se comporta exemplar (inclusiv in Braila inca mai avem exemplare de DAC si Ikarus care sunt scoase la nevoie la orele de varf sa ajute conservele turcesti BMC) si chiar si in Ploiesti am avut surpriza placuta sa vad DAC-uri in circulatie pe 30 si 2 (recunosc nu am si mers cu ele). Pe dinafara aratau bine, de mers nu stiu cum mergeau.
Nu am nimica impotriva vehiculelor vechi, dar sa fie intretinute si sa aiba o tinuta corespunzatoare. Apreciez chiar mai mult un lucru romanesc bine facut si ingrijit (DAC, Rocar, IVA, V3A) decat cel importat.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 10 Dec 2010 01:15:01 Titlul subiectului: |
137352 |
|
Cateva amintiri din 28.09.2009, preluate de la: http://www.b10r.com
Am postat doar o parte din acestea:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.27 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.38 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.06 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.33 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.58 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.99 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.54 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.22 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.02 kb |
Vizualizat: |
de 24861 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 30 Oct 2012 16:07:09 Titlul subiectului: |
160114 |
|
Interiorul unui Ikarus 260 "modernizat".
Remarcati guseurile montate la colturile ferestrelor si geamurile lipite...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.01 kb |
Vizualizat: |
de 22234 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.82 kb |
Vizualizat: |
de 22234 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.7 kb |
Vizualizat: |
de 22234 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.05 kb |
Vizualizat: |
de 22234 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Andrei01
Data înscrierii: 05/Ian/2013 Ultima vizita: 15/Noi/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Dum 06 Ian 2013 15:35:17 Titlul subiectului: |
161495 |
|
Eu m-am saturat pana peste limita de Ikarusurile astea ... Sunt foarte vechi, nu au nimic modern, circula greu sunt zgomotoase si se prezinta lamentabil ... exceptand faptul ca unele au instalatie GPL nu vad rostul pentru care sunt folosite si mai ales pe trasee dintre cele mai importante... 1 , 30 si altele.... Sper ca o sa se caseze cat mai repede toate
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 30 Mai 2014 05:20:38 Titlul subiectului: |
173154 |
|
Salutare! Știți ce număr de inventar avea Ikarus-ul cu reclamă la anvelopele Continental și Bridgestone? Țin să precizez că era un Ikarus albastru, v-aș fi foarte recunoscător dacă m-ați ajuta
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 31 Mai 2014 10:07:51 Titlul subiectului: |
173181 |
|
Ikarus albastre n-au fost decat vreo 2-3 bucati, in ani de profesionala 2000-2003 circulau pe 25 si aveau nr de inventar de genul 207X, posibil 2075, 2078 si inca unul, insa nu-mi aduc aminte sa le fi vazut cu reclame pe astea albastre.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 31 Mai 2014 10:28:49 Titlul subiectului: |
173182 |
|
Eu așa îmi aduc aminte, era un Ikarus albastru, avea doi șoferi, unul bătrân și unul mai tinerel, cam de vreo 30 și ceva de ani. Mașina în speță lucra mereu pe 44, rare ori mai scăpa pe 35 barat sau 2
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 31 Mai 2014 10:31:16 Titlul subiectului: |
173183 |
|
George_Catalin a scris: | genul 207X, posibil 2075, 2078 |
Nu avea cum să fie 78, era galben gen culoarea lui 2171. Albastre îmi aduc aminte că au fost 2075, 2123 și 2157
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 31 Mai 2014 10:32:43 Titlul subiectului: |
173184 |
|
Dar nu reușesc să elucidez misterul cu mașina asta, avea reclamă la anvelope scumpe, Continental și Bridgestone
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 31 Mai 2014 21:18:08 Titlul subiectului: |
173189 |
|
E posibil, atunci erau mult mai multe autobuze. Din cele albastre cu reclama mi-aduc aminte doar de un DAC articulat care avea reclama cu Rodae Cielo Automobile.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 01 Iun 2014 08:04:19 Titlul subiectului: |
173193 |
|
Pe alea le știu, erau vreo 4 sau 5 bucăți. Mai era un UD articulat, crem-albastru cu reclamă la apa minerală Izvorul Minunilor, ăla era 2262
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Iun 2014 00:52:55 Titlul subiectului: |
173209 |
|
asta cu Izvorul Minunilor avea bancile din lemn, nu era imbracate ca celelalte. Intr-o perioada avea indicativul 58 si era prin oras cu puscariasi la curatenie.
|
|
Sus |
|
|
|