Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 02 Iun 2014 06:27:27 Titlul subiectului: |
173211 |
|
George_Catalin a scris: | asta cu Izvorul Minunilor avea bancile din lemn, nu era imbracate ca celelalte. Intr-o perioada avea indicativul 58 si era prin oras cu puscariasi la curatenie. |
Asta s-a întâmplat până în 1994? Știu că în acel an au început să renumeroteze mașinile
Ultima modificare efectuată de către Bogdan Costin la Lun 02 Iun 2014 06:31:43, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 02 Iun 2014 06:29:17 Titlul subiectului: |
173212 |
|
Toate au avut băncile din lemn, apoi după vreo câțiva ani de zile au primit scaune de burete
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 10 Noi 2014 06:06:52 Titlul subiectului: |
175529 |
|
Situatie Ikarus 09.11.2014:
2077, 2143, 2146, 2149, 2151 - se afla in parcul rece si sunt in curs de casare, 2143 mai are doar caroseria.
2126 si 2165 - sunt defecte, insa vor fi reparate curand.
2185 - astepta finalizarea RK-ului care tot dureaza, din luna iulie e in reparatii.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 25 Dec 2014 13:54:57 Titlul subiectului: |
176176 |
|
Mentenanța autobuzelor Ikarus la data de 25.12.2014:
2120, 2126, 2142, 2147, 2175, 2191 - sunt defecte.
2162 și 2185 - au fost vopsite.
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 07 Ian 2015 20:02:36 Titlul subiectului: |
176333 |
|
Revin cu noutăți !
2120, 2123, 2126, 2142, 2165, 2191 - sunt defecte.
2147 și 2175 au fost reparate, însă au șoferii în concediu.
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 21 Ian 2015 17:13:06 Titlul subiectului: |
176626 |
|
A revenit și 2185. Ce pot spune despre această mașină este că arată superb. A primit un burduf nou-nouț, i s-a vopsit interiorul, i s-a schimbat melamina, plafonul rămânând cel original.
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 18:08:48 Titlul subiectului: |
176799 |
|
2120 și 2286 au fost vopsite !
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 15 Feb 2015 21:00:08 Titlul subiectului: |
177310 |
|
2126 este retras definitiv..insa inca nu au fost luate piese de pe el.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 16 Feb 2015 16:00:46 Titlul subiectului: |
177331 |
|
2126 nu are cum să fie retrasă ! Dacă ar fi fost retrasă ar fi fost parcată în Parcul rece.
Astăzi a revenit și 2294, a stat din vară retrasă în Parcul rece.
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Mar 2015 20:15:37 Titlul subiectului: |
177769 |
|
Un numar de cateva Ikarus au primit unde verde pentru a fi taiate. Efectiv nu se merita sa mai le repare, iar din vara vor veni inca 15-18 Mercedes hidramate dar nu se stie daca vor fi toate scurte iar atunci batranul Ikarus va mai merge un lot catre taiere. Odata cu terminarea lucrarilor la linile de tramvai ( octombrie 2015 ) sa nu mai avem parte de toate jafurile. O sa ramana doar Ikarusurile care arata si se comporta bine.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Iul 2015 07:44:34 Titlul subiectului: |
180297 |
|
Daca astea sunt autobuze care sa circule in 2015 intr-un municipiu resedinta de judet si tocmai prin centrul orasului unde te urci curat si cobori inhaland tone de praf si nici geamuri de aerisire nu au unele, de trape nici nu mai vorbim fie sunt blocate fie nu exista.
Doar 2 stati am mers cu un astfel de cuptor mobil si am coborat transpirat tot, era mai bine afara decat in aceste cuptoare.
Bine ca se termina lucrarile la tramvai si vor incepe sa caseze din Ikarus.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Sep 2015 08:59:28 Titlul subiectului: |
181705 |
|
Pe traseul 104 odata cu inceperea noului an scolar au revenit articulatele Ikarus care sunt mult mai bune decat cele scurte care se defecteaza cate unul in fiecare zi.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 12 Iul 2017 15:56:21 Titlul subiectului: |
191064 |
|
Observ ca inca mai circula Ikarus-uri si in 2017.
Sunt in stare buna? Cam cate mai aveti?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.01 kb |
Vizualizat: |
de 15069 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 30 Dec 2017 04:56:43 Titlul subiectului: |
193019 |
|
2179, unul dintre cele mai active Ikarus-uri 280 de la Ploiesti.
Se cam scot din uz. Au fost in jur de 150 prin 1996, in 2015 ramanand 52.
Unele dintre ele au roti precum cele de pe DAC/ROCAR.
Pozele de pe Trans Ploiesti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.92 kb |
Vizualizat: |
de 14489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.73 kb |
Vizualizat: |
de 14489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.08 kb |
Vizualizat: |
de 14489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.13 kb |
Vizualizat: |
de 14489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.67 kb |
Vizualizat: |
de 14489 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 15 Apr 2018 13:10:51 Titlul subiectului: |
194406 |
|
Odată cu sosirea noilor autobuze la Ploiesti, se vor scoate din circulație ultimele 20-25 de Ikarus-uri funcționale, dintre care speram ca se vor păstra câteva pentru amintire, sau spre eventualitatea înființării unui muzeu al transportului în comun.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 14 Apr 2019 21:05:15 Titlul subiectului: |
200272 |
|
După mai bine de 20 și ceva de ani (și 40 de vechime) autobuzele Ikarus continuă să facă istorie pe străzile ploieștene. În urmă cu 5 ani (pe 14 aprilie 2014) am avut prima mea vizită la Ploiești, în acea perioadă funcționau vreo 50 de autobuze Ikarus, astăzi numărul a rămas undeva la 20. Multe au fost retrase la începutul anului 2016 după revenirea tramvaielor, cea mai mare parte a Ikarusurilor 260 au intrat în conservare în autobaza ”Găgeni” (2122, 2126, 2128, 2134, 2281, 2283, 2284, 2285, 2286, 2287, 2288, 2289, 2290, 2292, 2293 și 2294) și vreo 10 Ikarusuri 280 în depoul ”Pod Înalt” (2075, 2142, 2148, 2157, 2165, 2169, 2173, 2187 și 2190) au fost vândute la un centru de fier vechi în vara anului trecut. Au ”reușit” să scape, reintrând în circulație 2283 și 2288, rămănând în continuare în conservare 2128 și 2289. După sosirea autobuzelor EBD au intrat în conservare cel puțin 2119, 2144, 2145 și 2172 (în țarc mai e și 2178 cu articulația ruptă), dar se discută retragerea a încă câtorva autobuze Ikarus.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 10:05:23 Titlul subiectului: |
201603 |
|
Cel mai frumos autobuz Ikarus 280 al TCE-ului (și anume 2179) s-ar putea să nu mai circule niciodată. Cu ceva timp în urmă, a avut inspecția tehnică regulamentară la 6 luni unde rezultatul a fost respins, și dacă nu se va mai merita băgarea de bani în el (ca în cazul lui 2289) o să ajungă retras ca și celelalte autobuze din parcul rece, urmând a fi casate la următoarea licitație pentru fier vechi. Totodată, am fost dezamăgit să văd că magazinul cu piese de Ikarus de lângă garaj a fost demolat.
Pentru nostalgicii care vor să-și procure gratuit diverse piese de Ikarus, și nu numai, anul trecut pe timpul ăsta au fost casate 10 autobuze Ikarus 280, toate FBW-urile, un troleibuz Rocar 312 și un troleibuz Renault în spatele depoului Pod Înalt. Acestea au fost măcelărite pe acel teren viran de către o firmă particulară de dezmembrări și reciclarea fierului vechi, unde s-au aruncat diverse piese valoroase pentru pasionați (butoanele de urgență de la FBW-uri spre exemplu) unde au fost abandonate pe câmp și poate spre mila celor ce le știu adevărata valoare.
Atașez o poză informativă, spre durerea mea, conștient totodată de situație.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.6 kb |
Vizualizat: |
de 11798 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 07 Aug 2019 22:14:32 Titlul subiectului: |
202003 |
|
Veste bună la ceas de seară, 2179 a revenit în circulație și circulă ca deobicei pe liniile 5 și 104 și mai ocazional pe 28, 30, 36 și 44B.
Descriere: |
Sursa: Depoul RATP (Facebook) |
|
Mărime fișier: |
149.75 kb |
Vizualizat: |
de 11536 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 12:45:14 Titlul subiectului: |
202015 |
|
Ce vechime are ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 14:36:12 Titlul subiectului: |
202038 |
|
40 de ani pe puțin, din care vreo 20-30 la Ploiești.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 21:29:57 Titlul subiectului: |
202060 |
|
Ikarusurile ploieștene sunt fabricate între 1972 (cazul lui 2152, cel mai vechi Ikarus 280 ”original” aflat în circulație din lume) și 1989. Spre exemplu, fostul 2159 era fabricat în anul 1979. Ikarusurile 280 sunt mai vechi față de 260, dar s-au dovedit a fi mai fiabile având în vedere numărul lor mereu mare față de 260-uri. Eu încă nu sunt lămurit de situația Ikarusurilor de culoare vișinie în perioada comunistă, identice cu cele ale ITB, RATP a avut și o altă flotă de Ikarusuri înainte de venirea celor din RFG?
Citez ca fapt-divers un mesaj mai vechi:
George_Catalin a scris: | Daca astea sunt autobuze care sa circule in 2015 intr-un municipiu resedinta de judet si tocmai prin centrul orasului unde te urci curat si cobori inhaland tone de praf si nici geamuri de aerisire nu au unele, de trape nici nu mai vorbim fie sunt blocate fie nu exista.
[...]
Doar 2 stati am mers cu un astfel de cuptor mobil si am coborat transpirat tot, era mai bine afara decat in aceste cuptoare.
Bine ca se termina lucrarile la tramvai si vor incepe sa caseze din Ikarus. |
Dragul meu, nu te obligă nimeni să te urci în asemenea ”cuptoare” dacă nu dorești să călătorești cu ele. Este foarte adevărat că sunt depășite de situație, dar asta nu înseamnă că trebuie să le criticăm și să le urăm, nu sunt ele de vină cât sunt cei de la întreținere că au ajuns total neîngrijite. Sunt într-adevăr și tare huruitoare (nu toate), dar dacă continuă să meargă și așa gândește-te câți ani ar fi rezistat un Ikarus al RATB (care erau într-adevăr niște autobuze super, că cineva tot l-a văzut pe fostul 66 zilele trecute, unde-și face treaba prin Fetești de 11 ani bine mersi). Să ne mai uităm că nici-un autobuz fabricat de-acum încolo nu vor atinge anii lor, deoarece sunt îndesate cu foarte multă electronică păcătoasă, senzori la tot pasul, că așa cere UE și numai zic că au plastic peste tot adică moarte curată. Mai sigur ești într-un Ikarus la un accident decât într-un EBD (să nu confundăm cu incidentul lui 2178, unde cei de la întreținere sunt de vină nu autobuzul în sine).
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 21:51:02 Titlul subiectului: |
202062 |
|
Din cate stiu era o cantite destul de mare IK 280 visinii fabricate pentru ITB, insa tov. geniu nu vroia sa vada deloc autobuze de import circuland in capitala. Asa au ajuns vreo 20 de IK280 visinii si la Tg Mures, probabil cele de la Ploiesti faceau parte tot din acel lot.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 21:55:43 Titlul subiectului: |
202064 |
|
Într-o zi stăteam pe gânduri dacă nu cumva în Ploiești circulă și Ikarusuri ale ITB. Totuși, poartă aceleași numere ca cele ale ITB.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 21:57:13 Titlul subiectului: |
202065 |
|
Astfel de Ikarus visinii erau si in Sibiu...nu stiu cate erau la numar
|
|
Sus |
|
|
|