Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei. Despre transportul galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 22:28:11    Titlul subiectului: 111984

De o concediere colectiva cu cantec si arome politice se pregateste si Transurb-ul. Se pare ca nici "culorile politice" si nici sediile de "cotizare" nu mai sunt o scapare pentru cei ocrotiti.
Articolul de mai jos a fost publicat in cotidianul local "Monitorul de Galati", editia din 04.06.2009:

"Disponibilizări la Apă-Canal și Transurb

Acest lucru a fost anunțat ieri de viceprimarul Nicușor Ciumacenco, care a dat o serie de amănunte referitoare la intenția municipalității de a face reduceri de personal la cele două societăți aflate în subordinea Consiliului Local.

Viceprimarul Galațiului, Nicușor Ciumacenco, a afirmat că nemulțumirile salariaților de la Transurb, care au culminat prin oprirea timp de câteva ore a lucrului marți dimineață, se află în atenția sa și că vineri urmează să se întâlnească din nou cu reprezentanții sindicatelor, precum și cu cei ai conducerii societății locale de transport public local. ”Am avut o discuție marți cu reprezentanții sindicatelor și cu cei ai conducerii Transurb și s-a convenit să se întâlnească în aceste zile pentru a ajunge la o înțelegere și să semneze un protocol. Este adevărat că se vor face reduceri de personal la Transurb, acest lucru este necesar pentru că trecem printr-o perioadă de criză, dar nu vor fi disponibilizați vatmanii sau șoferii, ci se va reduce personalul TESA pentru că schema este prea încărcată. Acum două săptămâni a început o analiză a personalului de la Transurb, care este făcută de reprezentanții Primăriei, respectiv de city-managerul Florin Popa și de reprezentanții conducerii Transurb, și care cred că va fi gata în următoarele două săptămâni. Vreau să vă spun că se va aplica principiul «Ultimii veniți, primii plecați» și părerea mea, din datele pe care le am, este că sunt vreo 50 de persoane care nu-și justifică, prin activitatea lor, banii pe care îi primesc. Analiza personalului a fost demarată la solicitarea pe care ne-au făcut-o sindicatele de la Transurb”, a declarat viceprimarul Ciumacenco. Acesta a mai spus că în cazul vatmanilor care ar urma să rămână fără obiectul muncii timp de doi ani ca urmare a scoaterii din circulație a unor trasee pe străzile unde vor fi executate lucrări ISPA, vatmanii vor fi recalificați ca șoferi și vor lucra pe troleibuze și autobuze.
"

Fotografia postata mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Galati"



tram.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.24 kb
 Vizualizat:  de 12040 ori

tram.JPG




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 04 Iun 2009 22:42:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 22:38:10    Titlul subiectului: 111985

Pe langa aspectele legate de concedierea colectiva anuntata, Transurb-ul se mai confrunta cu problema semnarii CCM, problema care s-a intins pe parcursul mai multor luni fara a avea pana in prezent sorti de izbanda. Se pare ca punerea in practica a programului ISPA va "sterge" liniile de tramvai de pe harta Galati-ului, fapt ce va trimite in somaj cca. 300 de angajati. Pe de alta parte, cum rabdarea angajatilor a ajuns la o limita, este foarte posibil ca in zilele urmatoare sa asistam la greva.
In loc sa renuntam la maxi-taxi renuntam la tramvai! Iata cum se pune in practica prostia, antrenata de fonduri "impinse" pe la "mai-marii" care se ocupa cu factorii decizionali.
Articolul de mai jos apartine cotidianului local "Monitorul de Galati", editia din 04.06.2009.

"Dacă promisiunile nu vor fi realizate, intrăm în grevă generală

Liderul Sindicatului Liber al Angajaților din Transurb, George Preda, susține că autoritățile locale trebuie să treacă de la promisiuni la fapte în ceea ce privește revendicările șoferilor și vatmanilor, altfel protestul spontan din urmă cu câteva zile va fi înlocuit cu greva generală.

Paralizarea circulației pentru câteva ore, declanșată în noaptea de luni spre marți de către o parte din angajații societății de transport public local, a încins și mai tare spiritele în rândul șoferilor și vatmanilor după reacțiile autorităților locale. Președintele Sindicatului Liber al Șoferilor din Transurb, George Preda, nu a putut fi contactat luni pentru a-și exprima punctul de vedere, dar am reușit ieri să luăm legătura cu acesta. Nemulțumirea angajaților de la Transurb este îndreptată împotriva Consiliului Local și a Primăriei, care nu au anunțat din timp despre desființarea liniilor de tramvai de pe anumite trasee, dar a și unor personaje care au tot interesul ca transportul public de persoane să aibă de suferit în favoarea celui privat.

”Trebuie să se înțeleagă că nervii oamenilor sunt întinși la maxim pentru că de patru luni de zile tot negociem cu administrația în vederea semnării contractului colectiv de muncă. Starea de incertitudine s-a accentuat și pe fondul situației în care se găsesc cea mai mare parte a vatmanilor, care sunt puși acum în situația de-a fi dați afară după 30 de ani de activitate. Nu înțeleg de ce când s-a gândit punerea în practică la Galați a programului ISPA, nu a fost anunțată și conducerea Transurb și sindicatele despre faptul că vor fi scoase liniile de tramvai? Nu vă mai spun că am tot fost înțepat de diverse persoane de pe lângă Primărie și Consiliul Local, care vor ca transportul cu maxi-taxi să primeze față de cel public. Nu am nimic cu șoferii, ci doar cu unii proprietari de microbuze”, ne-a declarat George Preda.

Ne cerem scuze călătorilor

Liderul de sindicat George Preda a ținut să-și ceară scuze față de gălățenii și siderurgiștii care au avut de suferit în urma protestului declanșat zilele trecute, dar avertizează că promisiunile autorităților trebuie să se transforme foarte repede în realitate, altfel angajații de la Transurb vor declașa greva generală. ”Ne cerem scuze călătorilor pentru situația creată, dar și siderurgiștilor. Nu sunt de acord cu modul în care o parte din colegii mei au acționat, dar nu îi pot condamna. Am încredere că promisiunile făcute de domnul viceprimar Ciumacenco și de domnul Florin Popa se vor concretiza, dar trebuie să se întâmple foarte repede. S-au tot promis diverse lucruri și nu s-a făcut nimic. Oamenii vor să știe ce se întâmplă. Vom mai avea o rundă de discuții peste două zile iar dacă promisiunile nu vor fi realizate, nu avem altă soluție decât să intrăm în grevă generală. Călătorii nu au nicio vină, dar trebuie să se înțeleagă că nu mai putem continua așa”, susține președintele Sindicatului Liber al Angajaților din Transurb.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2009 13:40:47    Titlul subiectului: Iese la iveala un adevar 112284

Apare in Monitorul de Galati, legat de soarta transportului cu tramvaiul

http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?func=articol&domeniu=Social&articol=8

Citat:
Acesta mai susține că sunt anumite persoane în Galați, cum ar fi unii consilieri locali sau politicieni, care doresc distrugerea transportului electric în oraș. Deși nu a dorit să dea vreun nume, viceprimarul Ciumacenco a spus că argumentele aduse de aceștia ar fi faptul că modernizarea căilor de rulaj ar fi costisitoare și că acest tip de transport nu ar mai fi avantajos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 563
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2009 19:00:37    Titlul subiectului: 112311

Si cand se incep lucrarile de modernizare?de fapt...cand vom vedea pt.ultima oara(in urmatorii 3 ani)tramvaiul in oras?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2009 20:10:23    Titlul subiectului: 112315

Stati linistiti, tramvaiul galatean nu va disparea. Vor ramane doar doua tronsoane, si anume: Micro 19-Bariera Traian si Piata Centrala-Micro 19. Asta e, ce sa-i faci!
Fata de alte orase in care s-a desfiintat transportul cu tramvaie, noi suntem mai puternici, asa ca "martalogii" nu cred ca au vreo sansa in fata noastra! "Nu face fiecare ce vrea"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2009 12:15:36    Titlul subiectului: 112326

Dupa cum era si de asteptat, desfiintarea unor trasee de tramvai are repercursiuni acute asupra angajatilor Transurb-ului. S-a renuntat la 6b, 35, 36 si 54. S-a lamurit totdata si situatia liniei 37: nu va mai fi deschisa intrucat trece pe strada Mihai Bravu. Cursele Conventie asigurate de tramvaie spre Combinat si Bazinul Nou s-au redus. Prin urmare intrarea in somaj a unor angajati a devenit un aspect iminent. Avem, in situatia de fata (rezultata prin dobitocia acuta a unor intelepti de prin C.L. cat si a unui plan de modernizare adoptat la "ia-ma nene"), prea multe tramvaie si prea multi vatmani. Se tot vorbeste de transport ecologic... Cu ce naiba vom intretine acest transport ecologic, cu troleibuze MAZ? Slabe sanse intrucat acestea sunt cam "bolnavioare" desi n-a trecut nici macar un an de la utilizare...
Se spune ca oamenii vor fi chemati la lucru dupa ce se vor termina modernizarile de infrastructura insa cate linii de tramvai va mai avea atunci Galati-ul? Doar 2...
Pacat ca distrugem ani frumosi din istoria 'electrificata" a Galatiului. Fiindca peste istorie si traditie scanteiaza mai puternic banul si epoca maxi-taxi.
Articolul de mai jos a fost publicat in cotidianul local "Viata Libera" editia din 12.06.2009:


"Cu 75 la sută din salariu
Vatmanii, în șomaj tehnic


Șomajul tehnic va afecta timp de 15 luni aproximativ 100 de salariați ai SC Transurb. Este vorba despre vatmani, mecanici, salariați care se ocupă de întreținere, nu personal TESA.

Municipalitatea încearcă să găsească soluții pentru ei. Viceprimarul Nicușor Ciumacenco a purtat discuții cu directorul Transurb și cu liderul de sindicat, iar protocolul care urmează să fie încheiat și semnat de către toate părțile este bătut în cuie.

„În următorii 3 ani vor fi multe lucrări la infrastructura liniei de tramvai, mulți vatmani nu vor putea lucra. 80 la sută din trasee vor fi paralizate și oamenii nu au nicio vină. Ca atare, vor fi trimiși în șomaj tehnic pentru 15 luni. Nu vor fi dați afară, vor fi plătiți cu 75 la sută din salariu și apoi vor fi rechemați la lucru. Persoanele TESA angajate pe criterii politice vor pleca acasă definitiv”, a spus Ciumacenco.
"

Poza postata mai jos apartine cotidianului "Viata Libera".



1325.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.45 kb
 Vizualizat:  de 11876 ori

1325.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 10:41:36    Titlul subiectului: 112710

Si la nivel judetean, Galati-ul are nevoie de o re-organizare in ceea ce priveste itinerariul traseelor. Mai jos, un articol apartinand cotidianului local "Monitorul de Galati", editia din 22.06.2009:

"Modificări de trasee în transportul județean

Majoritatea transportatorilor județeni și consiliile locale din județul Galați se pronunță pentru o micșorare semnificativă a numărului de curse efectuate întrucât acestea nu se mai justifică din cauza scăderii drastice a numărului de călători.

Reducerea activității la marile societăți comerciale din Galați a condus la un efect în cascadă, ce se răsfrânge și asupra transportului de călători din județ, în condițiile în care mulți muncitori sunt navetiști. După ce timp de câteva luni de zile au fost nevoiți să meargă în pierdere, transportatorii județeni propun reduceri importante ale numărului de curse efectuate zilnic pe traseele pe care operează. De pildă, pe ruta Rediu-Pechea-Galați operatorul cere reducerea a trei curse din cele 12 efectuate zilnic. Același lucru se întâmplă pe ruta Galați-Scânteiești-Fântânele, unde se propune reducerea curselor de la 20 la 12, dar și a capacității de transport de la 6 la 4 autobuze. În paralel, transportatorii solicită și realizarea unui program redus pentru zilele de sâmbătă și duminică, tot pe fondul scăderii numărului de călători. Tecuciul face notă discordantă în acest context, în condițiile în care operatorii propun măriri ale curselor, ce-i drept minime, pe fondul comerțului cu legume și fructe efectuat în bazinul legumicol din zonă. De altfel, este cam singura activitate care mai merge în zona Tecuciului. Este vorba, printre altele, despre traseul Tecuci-Movileni, unde se cere suplimentarea cu 3 curse pe zi, și Tecuci-Gohor-Salcia, pentru care se solicită cu 2 curse mai mult decât cele efectuate până acum.

Neînțelegeri între consiliile locale și autoritatea de transport

Deși numărul călătorilor s-a redus semnificativ pe anumite trasee, autoritățile locale din mai multe comune gălățene solicită înființarea unor noi trasee pe motiv că oamenii din unele localități nu au acces la transport către municipiul Galați. De pildă, primăria din comuna Șendreni cere autorităților județene înființarea traseului Galați-Șendreni, în timp ce autoritățile din Independența propun prelungirea traseului până în comuna lor. Primăria comunei Suceveni ar vrea transport cu microbuzul pe ruta Suceveni-Oancea-Târgu-Bujor-Galați iar autoritățile locale din Rădești propun înființarea traseului Galați-Târgu-Bujor-Jorăști-Rădești-Bălăbănești-Bârlad. Cert este că Autoritatea Județeană de Transport nu agreează propunerile autorităților locale pe motiv că traseele propuse de acestea se suprapun peste altele. Nu putem omite traseul Galați-Vânători, unde disputa dintre operatorul județean ACJ Globe Tour și firma autorizată de autoritățile locale, SC Vix Top SRL, continuă în instanță. Pe acest fond, ACJ Globe Tour a cerut reducerea numărului de curse pe această rută și suplimentarea stațiilor de oprire, propuneri cu care Autoritatea Județeană de Transport este de acord.

Decizia finală în privința propunerilor înaintate de transportatori și autoritățile locale va fi luată de Consiliul Județului Galați iar eventualele modificări de trasee vor fi valabile până în 2011
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 13:11:17    Titlul subiectului: 112811

Se spune ca atunci cand se desarta sacul dai de mai multe neajunsuri decat te-ai fi asteptat... Cam asa se intampla si in cazul a ceea ce se numeste "transport judetean si inter-judetean de persoane". Greva a fost amanata, ca si contributiile unora care trebuiau incasate de multa vreme si care, din "varii" motive, mai mult sau mai putin justificate, nu s-au platit. De la 1 august, daca nu se ajunge la o cale amiabila de rezolvare a problemei, operatorii privati judeteni si inter-judeteni care-si au sediul in Galati, vor intra in greva.
Mai multe informatii va sunt furnizate de cotidianul local "Monitorul de Galati", editia din 24.06.2009:

"Transportatorii județeni sunt datori vânduți la stat

Firmele gălățene care efectuează transport județean și interjudețean au datorii de sute de mii de lei la bugetul consolidat al statului și cer compensarea debitelor cu sumele neîncasate de la Ministerul Transporturilor în contul deplasărilor gratuite efectuate pentru pensionari, veteranii de război și persoanele cu handicap.

Transportatorii județeni și cei care efectuează curse interjudețene au amânat până pe 1 august declanșarea protestului după ce ieri a avut loc o întâlnire între liderii Federației Operatorilor Români de Transport. Operatorii din județul Galați sunt nemulțumiți că în loc de banii datorați, Ministerul Transporturilor le-a oferit doar promisiuni evazive despre plata banilor. În ultimele patru luni de zile nu s-a mai încasat niciun ban în contul curselor gratuite efectuate pentru pensionari, veteranii de război, văduvele acestora și persoanele cu handicap.

„Am analizat situația existentă la nivel național. Este jale. Transportatorii au datorii mari la bugetul de stat. Și societatea pe care o administrez eu are datorii de 70.000 de lei, dar eu le-am ținut din scurt, să nu se adune prea mult. Sunt colegi de-ai mei din județul Galați care au datorii de sute de mii de lei”, ne-a declarat administratorul SC Dumony SRL Galați, Gheorghe Dumitru. Debitele transportatorilor constau în neplata contribuțiilor la asigurările de sănătate, ajutorul de șomaj și impozitul pe profit timp de mai multe luni de zile.

Soluții de criză și amenințări

Operatorii au decis să acorde un ultimatum Ministerului Transporturilor în privința plății sumelor restante, respectiv data de 20 iulie, urmând ca începând cu data de 25 iulie să nu mai elibereze niciun abonament iar de pe 1 august să-și înceteze total activitatea de transport. Gălățenii vor fi astfel nevoiți să ajungă cu trenul sau un mijloc propriu de transport la destinațiile dorite din județ sau țară. Navetiștii, în schimb, vor avea probleme serioase în a ajunge la timp la locurile de muncă. Mii de persoane care activează pe platforma siderurgică sau la alte societăți mari din Galați nu prea au soluții pentru această problemă. Transportatorii au venit în ultimă instanță cu propunerea ca debitele către bugetul de stat să fie compensate cu datoriile pe care le au de recuperat de la Ministerul Transporturilor, dar sunt slabe șanse ca acest lucru să se întâmple. Patru reprezentanți ai Federației Operatorilor Români de Transport, printre care se numără și un gălățean, vor participa zilele următoare la o nouă rundă de negocieri cu Ministerul Transporturilor."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 563
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 15:02:07    Titlul subiectului: 112935

Iata ce articol a fost publicat in Monitorul de Galati in data de 25.06.2009:
S.C.Transurb S.A. Galati scoate la vanzare prin licitatiepublica deschisa cu strigare 22 autobuze,2 autospeciale,2 remorci si 2 tramvaie,conform prevederilor din Cietul De Sarcini,cu urmatoarele preturi de pornire in licitatie:
la pretul de incepere a licitatiei 2.299 -112 UDM-GL-01-MKE,GL-02-JEV,GL-02-YGH,GL-02-TGP,GL-02-TGR,GL-02-YGG,GL-02-JEU,GL-01-MKF,GL-02-TZI,GL-02-TGO. 2.968 -U 312-GL-03-GGF
2.813 -U 312-GL-02.PNY
2.968- U 312-GL-03-GGI,GL-03-CHG
2.812- U 312-GL-02-SHS
2.813- U 312-GL-02-SHO,GL-03-BWV,GL-03-CHE 1.256- ISUZU-GL-03.WZR
1.125- ISUZU-GL-04-JTD,GL-04-EEK
0.534- ISUZU-GL-03-WZJ
0.732- Autoutilitara R8135-GL-04-WGB
0.535- Autoturism ARO-GL-03-RGD
2.677- Autospeciala R8135-GL-65-TRE
3.066- Remorca Trailer 40t
0.693- Remorca 5t
5.161- Tramvai T4D GL-1318,GL-1319.
Locatia produselor scoase la vanzare:Autobaza nr.1,B-dul George Cosbuc nr.259,Autobaza nr.4 Str.Magistrala Sidex nr.4 Galati.Autobuzele se vor vizualiza la locul de parcare conform prevederilor Documentatiei procedurale.Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe autobuze.
Conditia de livrare a produselor este vazut-placut-cumparat,de la locul de garare.Termen de livrare produse:2 zile de la data semnarii contractului si efectuarii platii in contul SC Transurb SA ,str.Basarabiei nr.4,Biroul Achizitii Publice.
Oferta si documentele care insotesc oferta se vor depune la secretariatul SC Transurb SA Galati pana la data de 01.07.2009.
Licitatia se va desfasura la sediul SC Transurb SA Galati,la data de 01.07.2009,ora 10.00 si pot participa persoane fizice/juridice romane care isi manifesta dorinta de a cumpara produsele in conditiile Documentatiei de licitatie.
Relatii la sediul SC Transurb SA,tel.460.022-Biroul Achizitii Publice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 15:43:43    Titlul subiectului: 112938

Practic este imposibil asa ceva!!! Trei sferturi din autobuzele prezentate in cadrul materialului de mai sus sunt descompletate in proportii de 75-80% iar "dovezile" sunt expuse la "Panopticul autobuzelor casate". MKE, MKF si YGH abia mai puteau fi recunoscute ultima oara cand am trecut pe lang autobaza iar WZR si JTD devenisera simple carcase... Autocamionul WGB a fost descompletat si el in tarc si nu mai ramasese din el decat un amalgam de piese si o portiune din cabina...
Sunt sigur ca in realitate este vorba de alte autobuze care au primit numerele mijloacelor de transport casate. Sa vedem ce se poate afla in urmatoarele zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 563
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 19:55:34    Titlul subiectului: 112941

Si mie mi s-a parut ciudat deoarece si eu stiam ca autobuze gen YGH,MKE,MKF si midibuze gen WZR,JTD sau EEK sunt casate de mult dar...m-am gandit ca poate le-au reconditionat dar nu indajuns de mult incat sa le trimita din nou pe traseele locale...oricum daca poate cineva sa se intereseze si sa desluseasca "misterul" as fi incantat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 13:22:39    Titlul subiectului: 113109

Astazi (29.06.2009), in urma faptului ca multi dintre cei cu care discut si corespondez s-au aratat interesati de licitatia organizata de S.C. Transurb S.A. (par sa fie persoane interesate sa achizitioneze mijloace de transport in comun) mi-am facut putin timp sa culeg informatii. In cadrul Forum-ului, la topicele existente, voi posta detaliile necesare. Acum sa revenim la articolul publicat de Transurb in "Monitorul de Galati". Mijloacele de transport scoase la licitatie se gasesc in doua locatii: Autobaza 1 - unde practic sunt autobuzele aflate in descompunere, in tarcul de casare, si Autobaza 4, aflata langa depoul de tramvaie de pe strada Magistrala Sidex, unde se afla autobuze intacte, functionale si o singura exceptie - midibuzul WZJ aflat partial in descompunere. Am reusit sa realizez fotografii cu toate mijloacele de transport expuse, mai putin cele doua tramvaie T4D. Acestea se gasesc in prezent in depoul de tramvaie de pe strada Cosbuc si pot fi admirate acolo. Sper ca aceste mijloace de transport sa-si gaseasca cumparatori fiindca - ma refer la cele care nu se afla in stare de descompunere - arata bine si ultima oara cand le-am vazut pe strazile din Galati functionau multumitor. De asemenea, doresc sa multumesc tuturor celor cu care am discutat si care m-au ajutat astazi sa realizez fotografiile.
Am postat mai jos lista cu mijloacele de transport si utilitarele scoase de Transurb pentru licitatie. O parte din acestea au fost deja notate de colegul nostru deprodio intr-o postare anterioara. Aveti acum lista completa, in care cei intersati pentru licitatie pot afla numerele de inventar cat si valoarea garantiei de participare la licitatie pentru fiecare mijloc de transport si utilitar in parte.
Prezentarea autobuzelor descompuse se afla in cadrul topicului "Panopticul autobuzelor casate" iar prezentarea celor functionale se afla in cadrul topicului "Autobuzele din Galati".



4435 - Lista vehiculelor pentru licitatie (25.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  357.14 kb
 Vizualizat:  de 11601 ori

4435 - Lista vehiculelor pentru licitatie (25.06.2009).jpg




Ultima modificare efectuată AmiralAOV la Mar 30 Iun 2009 20:14:20, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 18:35:47    Titlul subiectului: 113119

Preturile sunt in RON? 2900 RON mi se pare putin pentru un autobuz (bine... nu suntem la RATB sa le vanda cu 47.700 RON doar ca sa nu le ia nimeni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 21:27:59    Titlul subiectului: 113146

Majoritatea autobuzelor dateaza din anul 1996. O parte dintre autobuze sunt descompletate si prin urmare nu prea poti cere mult pe ele; banuiesc ca pot fi insa utilizate pentru piese de schimb, table si structuri de rezistenta. Cele care sunt functionale ar fi putut beneficia de un pret mai mare intrucat se prezinta in conditii bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Iul 2009 00:13:56    Titlul subiectului: 113405

Miercuri 01.07.2009 a mai fost acea licitatie? S-a reusit vanzarea vreunui autobuz? Are cineva informatii cu ceea ce s-a petrecut in data de 01.07.2009?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Iul/2018
Mesaje: 392
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 03:18:30    Titlul subiectului: 113456

http://www.youtube.com/watch?v=P3yUm_0dqmc&eurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fuser%2FBaditaStefan&feature=player_profilepage aici este primul film de pe internet, un slide-show, care face reclama TransUrb-ului. Sper sa dau vestea si la VLG sa fac un articol!
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
insta: raabisstefanbadita
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 07:40:43    Titlul subiectului: 114551

Articol din Viata Libera din 27 iulie 2009

http://www.viata-libera.ro/articol-Consiliul_Local_doreste_schimbarea_regulilor_la_transportul_cu_microbuzul__2.html

Citat:
* CL intenționează să permită aplicarea de amenzi transportatorilor locali și de către agenții Poliției Rutiere și ai Poliției Comunitare * Cât riscă șoferii de microbuze pentru nerespectarea deciziilor CL? *

Unicul proiect de hotărâre care a fost retras de pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local, desfășurată săptămâna trecută, a fost cel referitor la regulamentul privind transportul public local.

Denumirea proiectului - „Modificarea și completarea art. 40, alin. 18 din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciilor de transport public local în municipiul Galați, aprobat prin HCL 191/10.04.2008” - nu spune prea multe pentru majoritatea dintre noi.

Pentru șoferii și/sau operatorii de transport cu microbuzele, acest subiect este de fapt „Biblia”. Aici sunt trecute toate „cele de trebuință” pentru desfășurarea activității de transport public local, fie că e vorba de persoane, mărfuri etc.

Regulamentul stabilește reguli pentru orice: modalitatea de solicitare, acordare, prelungire sau suspendare a autorizației de transport, a licențelor, drepturile și obligațiile șoferilor și, bineînțeles, sancțiunile.

Ei bine, tocmai la acest capitol, sancțiunile, aleșii locali au intenționat să aplice, săptămâna trecută, ceva modificări, însă, având în vedere că proiectul de hotărâre avea ceva „hibe”, el a fost retras de pe ordinea de zi, deci a rămas neaprobat, urmând să fie supus votului aleșilor data viitoare.

Modificarea se referea la faptul că, dacă până acum, sancționarea șoferilor de microbuze care nu respectau regulamentul era aplicată de funcționarii serviciului special înființat în acest sens în Primărie (Serviciul Transporturi, ca Autoritate de Autorizare), de la aprobarea proiectului ar urma ca amenzile să poată fi aplicate și de polițiștii de la Rutieră, dar și de polițiștii comunitari.

Amenzi sunt, cu aplicarea stăm mai prost

Poate că la prima vedere nu este cine știe ce modificare, însă dacă veți afla cam câte sancțiuni – și care este cuantumul lor! – ar putea aplica polițiștii de la Rutieră sau cei comunitari, atunci veți realiza cam cât de atenți vor trebui să fie șoferii de microbuze.

Totodată, citind sancțiunile care sunt prevăzute, și gălățenii pot afla ce drepturi au în momentul în care circulă cu microbuzul. Ne referim aici în special la acele microbuze conduse în dorul lelii de șoferi care dorm prin stații, încarcă mașinile cu călătorii care stau claie peste grămadă sau care fac stație unde le convine, nu unde ar trebui să oprească…

De pildă, pentru această din urmă greșeală – oprirea în altă parte decât în stația special amenajată – se poate aplica o amendă cuprinsă între 500 și 1.000 de lei. Dacă unul din șoferi care se oprește într-o stație nu „trage” după un alt microbuz, oprit deja, riscă să plătească între 400 și 600 de lei.

Sancțiune se aplică și în cazul celor care staționează în stații mai mult de 45 de secunde; amenda în astfel de cazuri este cuprinsă între 100 și 200 de lei.

Gălățenii exasperați că locurile de parcare din fața blocurilor sunt ocupate de microbuze trebuie să știe că și în acest caz există sancțiuni ce se pot aplica. Amenzile sunt cuprinse între 1.500 și 2.500 de lei și se aplică pentru „parcarea în afara orelor de program, a mijloacelor de transport ale operatorilor în alt loc decât locul de parcare comunicat autorității de autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Galați”.

Desigur, sunt și alte amenzi ce îi privesc direct pe operatori. Noi am încercat să le prezentăm pe cele care îi afectează direct pe călători sau pe restul gălățenilor fără… microbuz.

Așadar, vestea bună este că municipalitatea intenționează să crească numărul celor care – teoretic – îi pot amenda pe șoferii nedisciplinați. Vestea rea este că și până acum au existat amenzi pentru orice abatere a transportatorilor, dar ele au fost aplicate din an în paște, dovadă numărul mare de gălățeni nemulțumiți de condițiile în care circulă cu microbuzele…
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 16:39:30    Titlul subiectului: 114578

Iata cat de frumos se poate prezenta un raspuns pentru nemultumirile galatenilor vis-a-vis de transportul cu maxi-taxi... Se spune ca, de ar fi sa ajungem - in ceea ce priveste transportul in comun - la un grad de civilizatie aproximativ egal cu cel din occident, ar insemna ca Galatiul sa devina un oras de politisti... Cam asta ar fi parerea unora care sunt "siliti" de imprejurari sa calatoreasca cu microbuzele particulare. Mai concret, nici un sofer nu va apela la bunul sau simt pentru a nu mai sta cate 3-5 minute in statia din Centru sau cate 2 minute la marginea statiei de langa Papadie sau la/dupa semaforul din Tiglina II... Sa nu uitam de statia de la capatul strazii Otelarilor (pe retur) sau cele de la Neacsu si Spitalul Judetean (tot pe retur) unde calatorii pot "motai" in liniste pe parcursul unei "ample sederi". Se sta indiferent daca microbuzul este aproape gol sau ticsit de pasageri. Vorba aia: nu conteaza, ban sa iasa.
Statiile prezentate mai sus sunt doar cateva dintre cele care ar trebui monitorizate de politisti. Si daca dumnealor si-ar face treaba asa cum trebuie, s-ar evita episoade precum "Nebuneala din trafic" sau "Lalaiala pe traseu".
Constat ca de cand ruleaza autobuzele de mare capacitate pe traseele 11, 19, 102 si 104, intersectia dintre strada Garii si strada Domneasca este mereu supravegheata de politsti. Nimic de reprosat aici, oamenii legii isi fac treaba si prin urmare autobuzele se incadreaza fara probleme in intersectia respectiva. Sa speram ca se vor lua masuri similare si pentru microbuzele private.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 09:25:08    Titlul subiectului: 114647

"Piatra-proiectil" sau "Un ghinion la un milion" s-ar fi putut la fel de bine intitula articolul de mai jos, publicat de "Viata Libera", editia din 28.07.2009. Intr-adevar, o mare parte din oras in ceea ce priveste infrastructura arata ca dupa un bombardament aviatic, asta datorita numarului tot mai mare de lucrari incepute si lent desfasurate. Si prin urmare, cand e sa ai nesansa... te poti trezi cu orice pe cap (sau mai bine zis in cap), chiar si cu o piatra "tasnita" de sub anvelopa unui midibuz...

"Incredibil
Șoferul, vinovat de piatra zburată de sub roată!


Sunteți vinovat și ați comis un accident rutier dacă roata mașinii dumneavoastră proiectează o pietricică în capul unui trecător! Comisarul Viorel Cojocaru, purtătorul de cuvânt al Poliției Rutiere Galați ne dă cel mai recent exemplu:

„Autobuzul Isuzu GL 04 XDM, condus de Neculai Naidin, de 45 de ani, mergea vineri, la ora 10,45, pe strada Traian, când o piatră de pe carosabil a fost proiectată de roata mașinii în capul lui Mânzu Stoica, de 50 de ani. Victima a fost ușor rănită”.

Nu vrem să ne gândim ce ar putea însemna un adevărat accident produs din cauza pietrelor, pietricelelor și bolovanilor care împânzesc orașul. Dacă deja am început să fim victimele proiectilelor din carosabil, Primăria are multe întrebări pe care ar trebui să și le pună după ce lasă vraiște șantier după șantier, în tot orașul..."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 07:27:22    Titlul subiectului: 114684

Aminteam candva, intr-una din postarile mele, ca atunci cand se va retrage din circulatie (in 2010) un numar destul de mare de microbuze private, Transurb-ul va trebui sa achiztioneze autobuze noi. Iata ca afirmatia mea se adevereste insa in alte imprejurari, si anume in privinta inlocuirii tramvaielor suspendate datorita lucrarilor la infrastructura (proiectele ISPA).
In anumite cartiere din Galati deplasarea se facea doar cu tramvaiele si cum acestea in prezent nu mai pot fi utilizate, ar fi fost normal sa fie inlocuite cu autobuze. Problema este ca nu beneficiem de suficiente autobuze pentru a suplini liniile suspendate de tramvai...
O masura ar fi extinderea microbuzelor private in aceste cartiere (masura de "sacrificiu", total nepotrivita insa ce se poate face daca C.L.-ul a acordat mereu intaietate privatilor iar la Transurb cu greu s-au facut achizitii?!) sau obtinerea de fonduri pentru a achizitiona - macar in leasing - un numar de autobuze care in prezent sa suplineasca tramvaiele iar din 2010 sa dubleze mijloacele de transport ale Transurb-ului pe traseele pe care nu vor mai circula maxi-taxi.
Mai jos, un articol publicat de "Viata Libera", editia din 29.07.2009:

"La margine de lume
În Bădălan, un tramvai numit dorință…


* … sau măcar un autobuz în locul lui * Locuitorii din Bădălan, lipsiți de transport în comun * ISPA a scos tramvaiele din uz * Deficit major de autobuze care să le poată înlocui * Și de bani cu care să mai fie cumpărate altele * Situația se va complica după ce nu va mai circula nici tramvaiul 39 *

Unul dintre locuitorii cartierului Bădălan, dl Toma Pană, se zbate de câteva zile să rezolve o problemă a tuturor gălățenilor din această zonă a orașului, respectiv asigurarea unui mijloc de transport în comun. Ca urmare a lucrărilor ISPA, care impun dezafectarea liniilor de tramvai, SC Transurb SA a fost nevoită să suspende circulația tramvaielor și pe traseele 8 și 5, care asigurau accesul în și din centrul orașului (Piața Centrală), până la intrarea în Port „Bazinul Nou”.

Practic, la ora actuală, pentru a ajunge la doctor, la școală, la târguieli sau la plătit dările, membrii celor 50-60 de familii care locuiesc în Bădălan trebuie să străbată, mergând pe jos, câțiva kilometri.

Genica Totolici, managerul Transurb SA, ne-a declarat: „Ne preocupă această problemă și încercăm să găsim o soluție. care din păcate nu e tocmai la îndemână. Întrucât a fost necesară suspendarea mai multor trasee, ne aflăm în situația de a nu avea la dispoziție suficiente autobuze care să compenseze lipsa tramvaielor”.

„Am anticipat această problemă încă din toamna trecută și am solicitat Consiliului Local alocarea sumei necesare pentru achiziționarea unui număr de 30 de autobuze. Din păcate, conjunctura economică nefavorabilă nu a permis efectuarea acestei investiții, a cărei necesitate devine, după cum se vede, tot mai presantă”.

„Urmează să vedem cum se va modifica volumul serviciilor de transport contractate cu ArcelorMittal și, dacă va fi posibil, unul sau două dintre autobuzele care nu vor mai efectua curse-convenție ar putea fi puse la dispoziția locuitorilor din Valea Orașului. Cel puțin în timpul zilei”.

Alte linii de tramvai deja desființate și înlocuite cu autobuze sunt 35 (Piață – Bariera Traian și retur), 36 (Gara CFR – Micro 40) și 7 (Piața Centrală – Micro 19).

Cererea de autobuze care să înlocuiască tramvaiele va crește și mai mult în momentul dezafectării străzilor Frunzei și Oțelarilor, prin scoaterea din uz a traseului 39.

Doar salariații ArcelorMittal care locuiesc în Micro 40 vor mai putea ajunge la serviciu cu tramvaiul.

Așadar, în ciuda crizei financiare, Consiliul Local trebuie să găsească o soluție pentru achiziționarea mai multor autobuze, fie ele chiar și second-hand și deci mai ieftine."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 11:10:59    Titlul subiectului: 115009

In mod normal, la Galati figureaza in jur de 850 microbuze "echipate" sa deserveasca transportul de persoane. Dupa terminarea programului de lucru aceste microbuze sunt garate in parcarile blocurilor sau chiar in spatiile verzi (fiindca nu mai sunt alte locuri de parcare) pana in urmatoarea zi, cand soferii acestora o iau de la inceput cu "fuga prin oras". Nemultumirea locatarilor referitoare la locurile de parcare alese de soferii de maxi-taxi a ajuns si in presa locala. Solutia propusa de ADP, aceea de a "gazdui" microbuzele privatilor in Talcioc pare intr-adevar, cam tampa iar o parte dintre argumente le puteti afla citind articolul de mai jos, apartinand cotidianului local "Viata Libera", editia din 06.08.2009.

"Soluție ADP pentru ADP și cetățeni
Parcarea microbuzelor – la Talcioc!


„M-am luat de maxitaxi-uri, vă spun și de ce”, a explicat directorul ADP, Eduard Grosu într-o conferință de presă: după încheierea programului, șoferii microbuzelor își parchează mașina în fața blocurilor în care locuiesc, luând din spațiul și așa mic pentru parcarea automobilelor. Lucru semnalat de multă vreme și de cititori ai noștri, nemulțumiți.

Directorul spune că are și o soluție: „Noi avem Talciocul în administrare și, după cum știți, activitatea la Talcioc se desfășoară în două zile – sâmbătă și duminică. Eu consider că aceste maxi-taxi-uri, în afara programului, după anumite tarife și nu cine știe ce, să folosească acest spațiu pentru parcare”.

Soluția ar aduce și bani la ADP și bugetului local, mai precizează directorul. Grosu s-a angajat să discute cu cei din aparatul Primăriei, pentru a iniția o hotărâre de Consiliului pe această temă.

Lăudabil că, răspunzând unei nevoi a cetățenilor de la blocuri (N.A. cele cu maxi-taxi în față, nu cele de lângă talcioc), șeful ADP se gândește și cum să aducă fonduri la societatea pe care o conduce.

Mai rămân totuși neexplicate câteva lucruri. Sâmbăta și duminica cașcarabetele vor putea adăsta acasă, lăsând Talciocului… ce-i al Talciocului?

Cum vor ajunge șoferii de microbuze acasă la încheierea programului? Dăm și câteva „soluții”:
. Pe jos, contribuind la sănătatea lor după ce au stat o zi cocârjați pe volan
. Cu taxiul, dând un ban și sectorului respectiv, care n-are nevoie de parking, fiind perpetuum mobile, adică în ture
. Cu autobuzele Transurb, care să se retragă mai târziu și să facă „cursă specială”
. Microbuzele să se retragă mult mai devreme, șoferii lor putând astfel să prindă cursele „de stat”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 08:33:07    Titlul subiectului: 115062

Lucrarile ISPA afecteaza tot mai multe strazi din Galati. Iata ca pentru trei zile (sambata 08.08.2009 - luni 10.08.2009) se intentioneaza efectuarea unor lucrari "fulger" in zona Tiglina I pe strada Brailei, intre strada Regiment 11 Siret si Prelugirea Cosbuc (vor fi deviate traseele de autobuz iar troleibuzele nu vor circula).
In aceeasi perioada nici tramvaiele nu vor deservi traseele ramase datorita unei alte lucrari desfasurate pe strada 1 Decembrie 1918. Mai multe informatii aflam din articolul postat mai jos, apartinand cotidianului "Monitorul de Galati", editia din 07.08.2009:

"Se întrerupe circulația pe anumite artere

Circulația rutieră pe strada Brăilei, pe porțiunea aferentă blocurilor A, va fi întreruptă începând de sâmbătă dimineață și până luni seara.

Lucrările de reabilitare și modernizare a rețelei de apă și canalizare efectuate în cadrul programului ISPA în orașul Galați va afecta circulația tramvaielor și cea rutieră pe o serie de străzi importante. Astfel, în comunicatul de presă remis de viceprimarul Galațiului, Nicușor Ciumacenco, se arată că în zona cartierului Aurel Vlaicu, respectiv pe strada 1 Decembrie 1918, circulația tramvaielor va fi întreruptă începând de vineri, 7 august, de la ora 22, până duminică, 9 august, la ora 18. Dacă tramvaiele nu vor mai circula timp de două zile, circulația auto nu va fi afectată. De asemenea, circulația va fi întreruptă temporar pe un tronson important de pe strada Brăilei și respectiv strada Nicolae Mantu, situată pe Drumul de Centură.

„Pe strada Brăilei, între strada Regiment 11 Siret (Partizanilor) și strada Prelungirea George Coșbuc (Palatul Justiției), pe sensul blocurilor A, se va întrerupe circulația rutieră începând cu data de 08.08.2009, ora 7.30, până luni, 10.08.2009, ora 20.00. Pe strada Nicolae Mantu (Drumul de Centură), între Viaduct și strada Milcov, circulația va fi întreruptă începând cu data de 10.08.2009 până pe data de 10.10.2009 și va fi deviată pe o rută ocolitoare, respectiv strada Milcov și strada 1 Decembrie 1918”, se mai precizează în comunicatul de presă remis de viceprimarul Nicușor Ciumacenco.

În comunicatul de presă se mai arată că în perioada 7-14 august se mai execută lucrări în mai multe zone ale Galațiului, respectiv în Filești pe strada Emil Racoviță, în Centru - pe străzile Tudor Vladimirescu, Bucovinei, Nicolae Bălcescu, I.L. Caragiale, Traian (între Ștefan cel Mare și Venus, între Rizer și Basarabiei și între Basarabiei și Domnescă), Cristofor Columb, Traian, Parcului, Libertății, Mihai Bravu, Mircea cel Bătrân, în Țiglina I - pe străzile Partizanilor, Regiment 11 Siret, în cartierul Aurel Vlaicu pe străzile Clăbucet, Aurel Vlaicu, în cartierul Mazepa pe strada Ciprian Porumbescu, pe Faleza Superioară pe tronsonul cuprins între străzile Navelor și Domnească, ISP2 (la Elice), CSO4 (în zona Bisericii Precista), strada Portului - ISP1 (în zona stației de pompare existente SP 13 iunie) și la Stația de Epurare - respectiv la obiectele aferente pe amplasamentul stației de epurare
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Aug 2009 09:11:33    Titlul subiectului: 115112

"Daca voi nu le vreti noi oricum vi le dam"... ar putea fi un slogan perfect pentru ceea ce se intampla cu traseele de maxi-taxi la nivel judetean. Ca sunt prea multe, se stie. Ca sunt nerentabile iar unii prefera cursele de la autogara, se stie. Ca participantii care au castigat licitatia pentru aceste trasee s-au retras si nimeni nu le prea duce dorul, de asemenea, se stie. Si daca autogara ar mai "umbla" putin la orarul autobuzelor sale pentru cursele judetene, totul ar fi perfect si n-ar mai fi nevoie de maxi-taxi pe unele trasee la nivel judetean. Totusi, incapatanarea e mare si cum C.L.-ul nu vrea sa piarda "dominatia maxi-taxi", iata ca solutia adoptata este... scoaterea la licitatie a traseeelor la care cei autorizati sa le deserveasca au renuntat. Desi aceasta masura nu a dat roade in trecut, unii insista... Nu ne trebuie transport civilizat cu autobuzul fiindca mentalul unor galateni imbratiseaza mai departe 'microbul privat" cautand sa-l impuna pana si acolo unde s-ar putea adopta alte solutii...
Articolul de mai jos apartine cotidianului local "Monitorul de Galati", editia din 08.08.2009:

"Transportatorii județeni își bat joc de gălățeni

Consiliul Județului Galați este nevoit să scoată la licitație șapte trasee județene după ce operatorii care au câștigat licitațiile de concesionare nu au mai efectuat cursele, nu și-au ridicat licențele de traseu sau au renunțat la aceste rute întrucât au ajuns la concluzia că sunt neprofitabile.

Mulți dintre operatorii care participă la licitațiile organizate de Consiliul Județului Galați habar nu au ce vor să facă. Dovada o reprezintă traseul Sat Costi-Galați, care a fost scos la licitație a treia oară după ce SC Girueta Tur SRL Târgoviște nu a mai efectuat cursele, deși a participat și câștigat de două ori. Transportatorului i-a fost retrasă până la urmă licența de traseu. Același lucru s-a întâmplat și cu operatorul SC Grup Atyc SRL Târgoviște, ale cărui mașini au lipsit cu desăvârșire de pe traseul Costache Negri-Pechea-Galați, dar și SC Danixmond Tur SRL pe traseul Târgu Bujor-Zărnești și Băleni-Târgu Bujor. Bizar este că trasee intens circulate, cum ar fi Tecuci-Drăgușeni-Galați sau Valea Mărului-Vârlezi-Târgu Bujor nu au fost atribuite niciodată până acum. Există și situații în care operatorii au renunțat la trasee după ce au considerat că profitul nu este pe măsura așteptărilor. Este cazul SC Iscora SRL, care nu a mai vrut să audă de traseul Tecuci-Nicorești-Hulești. În aceste condiții, forul deliberativ județean va organiza pe 28 august o nouă licitație pentru concesionarea celor șapte trasee amintite, ce va fi valabilă în perioada 2008-2011.

Prea multe curse, prea puțini călători

De luni de zile transportatorii județeni au mers în pierdere iar acum propun reduceri importante a numărului de curse efectuate zilnic pe traseele pe care operează. De pildă, pe ruta Rediu-Pechea-Galați operatorul a solicitat reducerea a trei curse din cele 12 efectuate zilnic. Același lucru se întâmplă pe ruta Galați-Scânteiești-Fântânele, unde se propune reducerea curselor de la 20 la 12, dar și a capacității de transport de la 6 la 4 autobuze. În paralel, transportatorii solicită și realizarea unui program redus pentru zilele de sâmbătă și duminică, tot pe fondul scăderii numărului de călători. Tecuciul face notă discordantă în acest context, în condițiile în care operatorii propun măriri ale curselor, ce-i drept minime, pe fondul comerțului cu legume și fructe efectuat în bazinul legumicol din zonă. Este vorba printre altele despre traseul Tecuci-Movileni, unde se cere suplimentarea cu 3 curse pe zi, și Tecuci-Gohor-Salcia, pentru care se solicită cu 2 curse mai mult decât cele efectuate până acum.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Aug 2009 08:25:01    Titlul subiectului: 115134

Desi se stabilise, cu cateva zile in urma, sa se intrerupa circulatia pe anumite artere din oras printre care si un tronson de pe strada Brailei (portiunea dintre Regiment 11 Siret si Cosbuc), acest lucru nu s-a intamplat. Conform unui articol de presa postat mai sus se anunta un week-end "muncitoresc" pe strada Brailei insa iata ca nu s-a intamplat asa... Ieri dimineata (n.n. sambata, 08.08.2009) circulatia se desfasura in parametri normali pe strada Brailei si abia spre pranz (in jurul orelor 14) tronsonul amintit a fost blocat, autoturismele si mijloacele de transport fiind trimise pe ruta ocolitoare (prin complexul Francezi si apoi pe Prelungirea Cosbuc). In mod ciudat insa, cateva ore mai tarziu (16:40) restrictia fusese ridicata.
Banuiesc ca lucrarile pe strada Brailei au fost amanate, zic eu temporar. Ramane de vazut ce se va mai intampla...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 563
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2009 18:51:59    Titlul subiectului: 116066

Un articol extras din "Viata Libera":

Prezent ieri la comisia paritară de la Prefectură, inspectorul școlar general-adjunct Mitică Dudău a cerut directoarei de la Transurb, Genica Totolici, rezolvarea problemei transportului pentru elevii de la unele licee defavorizate din acest punct de vedere.

Cei de la "Racoviță" ar avea nevoie ca un autobuz să treacă și pe "Regiment 11 Siret", pentru că au de parcurs o distanță destul de mare. Pe vremuri exista un autobuz care avea în traseu și această porțiune. În plus, avem un liceu în pericol să se desființeze - Grupul Școlar Traian, tocmai pentru că nu există nici un mijloc de transport care să faciliteze accesul elevilor la această instituție” a precizat inspectorul general-adjunct.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community