Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei. Despre transportul galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 07 Noi 2009 12:23:14    Titlul subiectului: 119682

Era si timpul sa se faca putina ordine in parcarea de la Spitalul Judetean... Aflam, din articolul postat mai jos, apartinand cotidianului "Monitorul de Galati", ca numarul de taxiuri s-a injumatatit in zona respectiva, delimitarea realizandu-se cu ajutorul pilonilor marcanti. Masura este utila atat pentru soferii care intra in parcarea de la spital (pana acum se ingramadeau atat la intrare cat si la iesire din cauza taxiurilor) cat si pentru traficul desfasurat pe strada Brailei (datorita carambolului de taxiuri si masini stranse in parcarea cu pricina se blocheaza de multe ori, si in special la orele de varf, activitatea pe strada Brailei. Prin urmare, plecarea mijloacelor de transport din statia de la Spitalul Judetean avea de multe ori de suferit - soferii trebuiau sa faca depasiri sau manevre suplementare, uneori ramaneau blocati in spatele unor masini care nu puteau intra in parcare de hazul taxiurilor...
Masura in sine este buna, nu am nimic impotriva taxiurilor insa in prezent sunt cam multe si in unele cazuri incurca traficul.
Link-ul: http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?func=articol&domeniu=Eveniment&articol=4

"Taximetriști supărați pe Primărie

Supărarea mare pe taximetriștii care își așteptau clienții în stația taxi din apropierea Spitalului Clinic de Urgență. Ieri, aceștia s-au trezit cu mai mulți angajați ai serviciilor publice care au redus numărul locurilor de parcare montând stâlpi. Taximetriștii au fost foarte revoltați deoarece considerau că la Spitalul de Urgență e „vad bun”, dar acum nu mai au sufiecte locuri de parcare. „Plătim licențele și ar fi normal să ni se asigure și suficiente locuri în stațiile unde avem mai mulți clienți. Aici erau cam 19-20 locuri de parcare. Au venit acum și au montat stâlpii și au rămas numai 9 locuri. Restul stăm în stradă. Nu știu cui îi convine asta. Nouă nu. Nu vrem să încurcăm circulația, dar avem și noi nevoie de spații în stații. Degeaba ni s-au făcut o grămadă de locuri de parcare la Spitalul Municipal, că acolo nu prea avem clienți. Aici, la Spitalul de Urgență, vin oamenii din spital la externare sau vin de la medic și avem de unde lua clienți. Sunt taximetrist de 5 ani, dar așa ceva nu mi se pare deloc normal”, spunea Florin Bercea, unul dintre taximetriștii nemulțumiți. Mulți dintre aceștia nici nu au mai vrut să vorbească, deoarece sunt siguri că nimeni nu va lua nicio măsură și chiar dacă plătesc licențele tot nu li se asigură nimic pentru asta. Am încercat să contactăm telefonic reprezentanții Primăriei, dar până la închiderea ediției acest lucru nu a fost posibil."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Noi 2009 10:16:03    Titlul subiectului: 120508

Mai sunt si oameni cumsecade, care savarsesc gesturi frumoase, de bun-simt... S-au schimbat multe la Transurb iar unul dintre aspectele pozitive este comportamentul unor soferi care stiu sa-si faca datoria asa cum trebuie si sa ii respecte pe cei din jur.
Sursa: http://www.viata-libera.ro/articol-Se_intampla_si_minuni_2.html

"Se întâmplă și minuni

* „Un fapt deosebit de omenie din partea unui șofer de la Transurb Galați”


Pe 12 octombrie 2009 (cu doar două zile înainte de Sf. Parascheva) am călătorit cu autobuzul GL 04 JTE spre gară (Traseul 29), împreună cu soțul meu, care pleca la București.

Având multe bagaje mi-am uitat poșeta în autobuz. În poșetă aveam bani, acte și telefonul mobil. Numele șoferului Dorel Amariei. Un om minunat care a făcut tot posibilul, împreună cu doamna de la dispeceratul de la gară (al cărei nume nu-l cunosc) să mă caute, să mă și găsească și să-mi aducă poșeta cu tot ce era in ea.

Cinste acestor oameni și să le de-a Dumnezeu numai bine și sănătate. Nu am crezut că se pot întâmpla și astfel de minuni. Mulțumiri încă o dată domnului Amariei Dorel."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Noi 2009 14:16:11    Titlul subiectului: 120517

Maxi-taxi in sus, maxi-taxi in jos... ei iata in articolul postat mai jos, apartinand cotidianului local "Viata Libera", culmea nesimtirii: microbuze scolare utilizate pentru transportul sacilor in care au fost stranse voturile galatenilor din judet. In alta ordine de idei, micutii au fost nevoiti luni sa se deplaseze la scolile la care invata cu orice mijloc de transport... mai putin cel acreditat. Fiindca acum, cand se vad cu sacii in caruta (pardon, in maxi-taxi) figurile politice au lasat-o mai moale cu promisiunile si grija exagerata. Ar fi fost oare chiar asa de dificil sa se inchirieze, inainte de week-endul alegerilor, cateva dubite care sa transporte sacii cu voturi?! Sa fie oare vorba de economie...? Nepasare? Sau cel mai probabil, nesimtire...? Cititi si judecati si dumneavoastra.

"Victimele colaterale ale prezidențialelor
Elevi sacrificați pe altarul alegerilor


* Microbuzele școlare din 15 comune făceau, ieri, coadă în fața Prefecturii, în loc să fie folosite pentru transportul elevilor * Primarii și reprezentanții școlilor dau vina pe Prefectură și invers * În mai multe comune, elevii au lipsit pentru că nu au avut cu ce merge la școală *

Luni dimineață, în jurul orei 8.30, trafic infernal pe strada Domnească, în dreptul Prefecturii. Până să vedem despre ce e vorba, am crezut că s-a întâmplat un accident, care îngreunează circulația.

Ajunși în fața Prefecturii suntem surprinși de numărul mare de microbuze școlare care staționează fie pe trotuare, fie în parcarea Teatrului Dramatic, fie chiar în fața sediului „Vieții libere”, fără ca șoferii lor să fie luați la întrebări, de ce încurcă astfel traficul.

Motivul pentru care vehiculele respective împânzesc strada e ușor de înțeles: au venit cu sacii de voturi din comune. Ceea ce e mai greu de priceput e de ce s-a apelat la aceste mijloace de transport școlar în condițiile în care ele, luni, la prima oră ar fi trebuit să fie puse la dispoziția elevilor, nu să care saci cu voturi.

E lesne de aflat din ce comune sunt, pentru că fiecare mașină are o tăbliță pe care este scris numele unei localități: Nicorești, Priponești, Piscu, Cosmești, Suceveni, Cerțești, Corod, Valea Mărului, Buciumeni, Rădești (Bălăbănești), Cavadinești, Cudalbi și Munteni care a participat chiar cu două vehicule – cel de la Negrilești și cel de la Ungureni.

„Normal că unii n-au ajuns la școală”

Sunăm directorul școlii de la Munteni și aflăm că aici sunt câțiva elevi care nu au ajuns la școală din acest motiv.

„Nu mi se pare normal ca microbuzul școlii să fie folosit în asemenea scopuri, dar puterea de decizie nu este a mea. Întrebați la Primărie și la Prefectură”, ne spune directoarea Măndica Aevoaiei.

La alte unități nu am reușit să luăm legătura cu directorii. Am întrebat secretarele dacă toți elevii, dintre cei care trebuiau să vină cu microbuzul, au ajuns la școală. În cele mai multe cazuri nu se știe, cui să-i mai pese de soarta lor în toată această nebunie iscată de alegeri!

15 elevi într-o mașină mică, la Rădești

Secretara de la Rădești ne asigură însă că s-au luat toate măsurile ca elevii să vină la școală: „Soția șoferului i-a adus cu mașina personală”.

Sunt 15 elevi care fac naveta în localitatea respectivă. Cum au încăput într-o mașină mică toți, ne lămurește tot secretara, destul de iritată că punem atâtea întrebări:

„A făcut trei drumuri! Și după-amiaza va face la fel!” Când am întrebat de numele celei cu care am stat de vorbă, ni s-a trântit telefonul în nas.

Pentru elevi nu, pentru votare da, la Pechea

Despre microbuzul de la Pechea, am scris în repetate rânduri că stă la umbra unui copac, în loc să transporte elevi. În urmă cu numai două săptămâni, primarul comunei ne-a asigurat că a stabilit să se pună la comun bani pentru motorină, de la consiliile locale din alte patru comune care ar beneficia de serviciile microbuzului.

Ei bine, elevii din zonă nici în ziua de astăzi nu au pupat transport cu mașina destinată Grupului Școlar din Pechea. În schimb, bani pentru transportul buletinelor de vot la Galați s-au găsit.

Ordin de la Prefectură

De la contabilul Școlii de Arte și Meserii din Corod aflăm că ordinul a venit de la Prefectură. „Nu e prima oară când se întâmplă așa. Am asigurat pentru elevi alt mijloc de transport”, ne spune Marian Paraschiv. Ne întrebăm și noi de ce nu invers…

„Nu trebuia să perturbe activitatea elevilor”

De la inspectorul general-adjunct Onuț Atanasiu (membru PD-L) am aflat că a existat o „înțelegere tacită” ca microbuzele școlare să transporte voturile la Galați, dar că acestea ar fi trebuit să se întoarcă în comune, pentru a asigura transportul elevilor:

„Le-am spus că pot aduce buletinele de vot, dar trebuiau să lase președinții de la secțiile de votare și să plece înapoi. Nu trebuiau să aștepte. Vom lua legătura cu directorii de la unitățile de învățământ să vedem cine a dat astfel de dispoziții. Probabil primarii comunelor. În niciun caz domnul prefect”.

SIP protestează

În cursul zilei, am primit un protest și de la președintele SIP, Valeriu Diculescu:

„În aceste microbuze puteau fi văzute persoane din învățământ, care la acea oră ar fi trebuit să fie la serviciu. Menționăm că în jurul orei 9:00 AM aproximativ 19 microbuze erau parcate în jurul Prefecturii Galați. Ne întrebăm dacă elevii care ar fi trebuit să beneficieze de serviciile acestor microbuze au mai fost în această zi la școală”.

„Atragem atenția primarilor care au luat această decizie că microbuzele au fost achiziționate din banii Ministerului Educației și sunt destinate exclusiv prestării de activități în folosul școlii, orice altă hotărâre fiind în afara legii”, se arată în comunicatul emis de SIP.

„Primăria n-are treabă cu microbuzul”

Primarul din Priponești, Costel Matei ne-a spus, în schimb, că nu știe nimic de soarta microbuzului școlar.

„Cei de la școală să răspundă. Primăria n-are nicio treabă cu microbuzul. Întrebați la ISJ și la Prefectură. Eu n-am știut până în ziua alegerilor nici care sunt președinții secțiilor”.

„La fel s-a întâmplat cu toți primarii PNL. Niciodată nu am pățit ca la aceste alegeri. Am fost luat la mișto. Mi s-au trimis niște oameni care n-au mai participat niciodată la așa ceva. Noroc că nu am avut parte de incidente”, se plânge Costel Matei.

Tot întrebând în stânga și-n dreapta cine a dat asemenea dispoziție, am avut sentimentul că dăm din gard în gard. ISJ, directorii de școli, Prefectura și primăriile dau vina unii pe alții cu nonșalanță, în timp ce elevii au fost privați de dreptul lor de a avea un microbuz la dispoziție pentru a ajunge la timp la școală.

Cine să se preocupe de soarta acestora și a banilor noștri din care s-au achiziționat microbuzele? Trăiască aleșii noștri!"


Poza postata mai jos apartine cotidianului "Viata Libera"
Link-ul spre acest articol este: http://www.viata-libera.ro/articol-Elevi_sacrificati_pe_altarul_alegerilor_2.html



Viata libera 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.31 kb
 Vizualizat:  de 12039 ori

Viata libera 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Dec 2009 14:42:33    Titlul subiectului: 121052

Al doilea tur electoral a adus mai multa organizare... Probabil deranjati de articolele postate prin ziare, mai-marii urbei au decis ca sacii cu voturi sa fie transportati noaptea, tot cu microbuzele scolare, astfel incat, in zori, microbuzele respective sa fie puse din nou la dispozitia scolarilor...
Bine ca macar n-are nimeni de suferit... totusi sacii astia "cu visele si sperantele galatenilor" nu puteau fi transportati cu alte vehicule?!
Sursa: http://www.viata-libera.ro/articol-Microbuzele_pe_timp_de_noapte_2.html

"S-a rezolvat
Microbuzele, pe timp de noapte


Dacă în primul tur al alegerilor prezidențiale scriam, la cererea cititorilor noștri, că voturile au fost aduse din județ la Galați cu ajutorul microbuzelor școlare, care au stat apoi să aștepte pe Domnească și în fața Teatrului Dramatic o zi întreagă, în timp ce copiii n-au avut cu ce merge la școală, de data aceasta trebuie să remarcăm faptul că lucrurile s-au organizat mai bine.

Multe comune au folosit din nou microbuzele școlare pentru a ajunge la BEJ, însă doar pe timp de noapte, în zori acestea fiind trimise să-și vadă de treaba lor. Deci, se poate!"


Poza postata mai jos apartine cotidianului local "Viata Libera":



Viata Libera 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.86 kb
 Vizualizat:  de 11876 ori

Viata Libera 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 14:44:10    Titlul subiectului: 123042

Un articol foarte interesant despre cineva care a atacat mafia dubelor din Galati. Detalii aici http://www.antidotul.ro/4485/iulian-grosu-obligat-s%C4%83-pl%C4%83teasc%C4%83-de-milioane-de-lei-daune-morale-pentru-calomnie-%C5%9Fi-insult%C4%83.html#14955

"Iulian Grosu - obligat să plătească 100 de milioane de lei daune morale, sanchi, pentru calomnie și insultă
De Iulian Grosu | 1 februarie 2010, 00:09

În cele ce urmează am să vă prezint istoria unui proces istoric, ca să zic așa, în care subsemnatul, Iulian Grosu, am fost implicat începînd din luna mai 2008. Am fost acționat în judecată de un mare director tehnic din Primăria Galați, pe nume Laurențiu Jalbă, care a considerat că i-am adus atingere onoarei și demnității prin intermediul unui articol pe care l-am publicat aici, pe antidotul.ro.
Inițial, cînd am primit prima citație (vezi foto) din procesul cu Jalbă am vrut să mă șterg la cur cu ea. În traducere liberă, nu am dat importanță procesului. Mi-am zis că nici cel mai idiot judecător de pe lumea asta nu i-ar da cîștig de cauză lui Laurențiu Jalbă. M-am încăpățînat să nu-mi angajez avocat (deși colegul Răzvan Postolache mi-a atras atenția în nenumărate rînduri să-mi pun apărător), crezînd că îi voi putea convinge și singur pe magistrați de nevinovăția mea. M-am prezentat sîrguincios la termenele de judecată, am răspuns la proba cu interogatoriul cerută de partea adversă și am avut o atitudine corectă pe parcursul procesului. Rezultatul? Am luat-o în freză! Laurențiu Jalbă a cerut să fiu obligat la plata a 100 de milioane de lei vechi cu titlu de daune morale, iar instanța i-a admis cererea și i-a acordat exact suma solicitată. Probabil că dacă ar fi cerut 10 miliarde, 10 miliarde îi dădea.

Nu, judecătoarea Hanu nu-i o glumă proastă

Articolul incriminator, așa cum a fost el scanat și depus la dosar
Articolul incriminator, așa cum a fost el scanat și depus la dosar
Dosarul meu (4730/233/2008) a nimerit la judecătoarea Sorina Luchian. Ea a fost la toate termenele de judecată, dar nu a mai apucat să dea sentința, pentru că între timp a promovat la Tribunalul Galați. Prin urmare, dosarul a fost repartizat altui judecător de la Judecătoria Galați, care habar nu avea despre ce este vorba, dar care trebuia să dea un verdict. Judecătorul pe mîna căruia a încăput dosarul Laurențiu Jalbă vs. Iulian Grosu se numește Magdalena Hanu. O fostă avocată de 2 lei, bună prietenă cu soția lui Laurențiu Jalbă, tot avocată și ea, care și-a reprezentat soțul în procesul cu mine. Magdalena Hanu a considerat că alea 30 de rînduri din articolul pe care l-am publicat în antidotul.ro trebuie taxate cu 100 de milioane de lei. Bani care să ajungă în buzunarele funcționarului public Laurențiu Jalbă, căruia, vorba aia, i-am știrbit reputația și, evident, i-am distrus viața prin acel articol.
Astăzi sau mîine, sa văd cum îmi fac timp să scriu, o să vă prezint cererea de chemare în judecată formulată de Laurențiu Jalbă, să vă convingeți și voi cam cît de devastat a fost el în urma articolului scris de mine. E tare de tot, credeți-mă pe cuvînt!
"

Si articolul incriminat:

"Doi șmecheri din primărie protejează mafia maxi-taxi din Galați
De Iulian Grosu | 11 aprilie 2008, 00:55

Mai întîi, numele și prenumele celor doi șmecheri: Laurențiu Jalbă și Ionel Neațu. Jalbă a fost șef al Serviciului Transporturi din Primăria Galați, funcție ocupată în prezent de Neațu, care i-a luat locul lui Jalbă, după ce acesta a fost avansat de la Transporturi într-un mare post de director, un fel de adjunct al primarului Dumitru Nicolae. Sanchi, doar nu credeați că nr. 2 în primărie este viceprimarul liberal Mircea Răzvan Cristea. Iar acum, faptele. Capitolul I. Fostul consilier local Teodoru Dobrițoiu este patronul SC Sherr Impex SRL Galați, unul dintre operatorii de transport care contează pe piață, în sensul că mulți proprietari de dubițe maxi-taxi s-au înscris la această firmă. Pînă și Dobrițoiu a aflat că liniștea pe traseu și profitul dolofan pot fi cîștigate mult mai ușor dacă ai complici în cadrul Serviciului Transporturi, condus de Ionel Neațu. E, în acest context, nu mi se pare deloc o coincidență faptul că fiul lui Neațu este angajat ca șef la firma lui Dobrițoiu. Vorba aia: de cît să-mi dai tu șpagă, să mă prindă procurorii în flagrant, mai bine îți dau eu un băiat de-al meu să-l angajezi, să-i dai bani mulți, să-l faci om. Capitolul II. Tînărul Laurențiu Jalbă poate dovedi oricînd că este vulpoi bătrîn în șmenuri. Omu' are mașini pe traseele de maxi-taxi, mașini care fac mulți bani alergînd în contul operatorului de transport pe nume ACJ Globe Tour, un fel de Sherr de-al lui Dobritoiu-Neațu. E, și acum finalul cu pistoale și pumni în premolari, ca-n "Casino"-ul lui Martin Scorsese, cu De Niro, Joe Pesci și alți "good fellas". De multe ori s-a pus problema înnoirii parcului auto a operatorului de transport public local aflat în subordinea Consiliului Local, pe nume Transurb (un fel de Braicar de la Brăila). Autobuze noi, condiții mai bune pentru călători, cu prețul biletelor sub cel practicat de cei de pe maxi-taxi. De asemenea, s-a iscat un întreg scandal cînd cei de la Transurb au solicitat la primărie licență și pentru traseele care duc la magazinul Metro. Evident, ambele solicitări au fost aruncate la coș de primăria lui Jalbă și Neațu, pentru că acești băieți cu afaceri pe maxi-taxi nu au interes ca nenea Transurb să producă, ci sînt preocupați ca ei să-și umfle conturile, fără ca să le ceară cineva contu'.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 10:49:00    Titlul subiectului: 125163

Prima reactie a presei (deocamdata online) http://www.antidotul.ro/5087/ceva-e-putred-cu-maxi-taxiurile-%C4%83stea.html

"Ceva e putred cu maxi-taxiurile astea!
De Răzvan Postolache | 29 martie 2010, 22:31

Cum circulăm? O întrebare importantă care îi frămîntă pe șmecherii din administrație, mai ales atunci cînd bagă în viteză limuzinele lor de jdemii de euroi.
Culmea e că singurii care nu sînt întrebați sînt chiar cei care merg ghemuiți cu cașcarabetele și scot cîte zece mii din buzunar la fiecare călătorie. E necesar? Le place? Le convine? În Galați transportul public e totolici, iar evaziunea din transportul privat e mai mare chiar și decît nesimțirea șoferilor de maxi-taxi.
Soluția placentată de autorități se va cristaliza după licitația care stă să vină. Dar chiar și așa interesele și șpăgile care se scurg de prin prejurul acestei afaceri sînt atît de mari, încît să se încalce legea fără nicio problemă. Și ca să nu trebuiască să mă credeți pe cuvînt, iată cîteva exemple din legislație:

1. OU 109/2005 la art. 1, al. 3 face clar distincția între autobuz și microbuz în sensul că autobuzul trebuie să fie "conceput și construit pentru transportul de persoane pe scaune și în picioare".

2. La art. 49, al. 3 se specifică "transportul rutier de mărfuri și/sau persoane se efectuează numai cu vehicule rutiere destinate prin construcție tipului respectiv de transport".

3. Legea 448 din 18 decembrie 2006 - privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap prevede adaptarea tuturor mijloacelor de transport aflate în circulație, pînă la 31 decembrie 2010. Cu ce mașini vor funcționa transportatorii de la 01.01.2011 avînd în vedere că maxi-taxiurile actuale nu au fost concepute cu rampă pentru handicapați? De ce nu au fost introduse aceste condiții la licitație?

Sînt foarte curios cum o să răspundă domnii de la Primărie la aceste jenante încălcări de lege?
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 12:36:45    Titlul subiectului: 125170

Vor raspunde asa cum au facut-o si pana acum, ascunzandu-se in birocratie, cautand mereu mici scapari ale legii.
Asa este, pe calatori nu ii intreaba nimeni nimic, totul decurgand dupa vechiul model "taci si inghite" iar deciziile sunt luate de "barosanii" urbei dupa cum le vine la ureche si, desigur, dupa cum curge banutul mai gros. Nu conteaza haosul urban si nici modul de transport privat. Atata vreme cat se incaseaza bani pentru licenta de traseu, pentru placute, totul este bine in opinia lor.
Transportul privat de la Galati este greu de scuturat. E o intreaga "retea" in joc, o retea care se lasa cu greu distrusa. Suntem "number one" pe tara la maxi-taxi. Clar si detasat. In alte orase transportul privat este asigurat cu autobuze si midibuze. O duc bine oamenii acolo. Calatorie lejera, cu mijloace de transport bune, moderne... Noi suntem conservatori; de aproape 20 de ani ne plimbam cu microbuzul privat, ne ingramadim in saloanele micute, facem exchibitii cand soferul se ia la intrecere cu un rival si, desigur, in unele cazuri suntem siliti sa ascultam limbajul execrabil al "sefului" pus in valoare fie la telefon, fie in dialogul cu un calator. Am dori si noi sa vedem ceva mai bun insa nu vom vedea nimic cata vreme mentalitatea urbana a sefilor s-a plafonat la un nivel mediocru. Galatiul nu va evolua niciodata spre un oras civilizat, european, atata vreme cat nimeni nu face nimic iar cei care incearca sunt plimbati cu zaharelul printre argumente tampite si de mai mare jena. Vorba cantecului: "nu ne-am nascut in locul potrivit".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 09:24:54    Titlul subiectului: 126729

Debandada si neumultumiri si in transportul judetean. Ieri a fost un pui de greva de cateva minute, o forma usoara de protest care insa i-a afectat destul de serios pe calatori. Sa vedem ce se va mai intampla daca C.J.-ul si transportatorii n-ajung la o intelegere.
Sursa: cotidianul "Viata Libera", editia din 08.05.2010. Link-ul este: http://www.viata-libera.ro/articol-Transportul_judetean_cu_microbuze_tras_pe_dreapta_2.html

"Avertisment pentru autorități
Transportul județean cu microbuze, tras pe dreapta


Aproximativ 5.000 de gălățeni aflați în tranzit au fost afectați ieri de greva de 15 minute a microbuzelor de pe toate rutele județene.

La protestul organizat de Federația Operatorilor Români de Transport (FORT) au participat aproximativ 200 de microbuze care au rămas în autogări, ori au tras pe dreapta în intervalul orar 14.00-14.15.

Atenție, grevă!

La ieșirea din oraș, zeci de gălățeni aflați în stația de îmbarcare spre Tecuci au așteptat resemnați reluarea activității maxi-taxi.

La ora 13,55 a plecat din stație un microbuz. 5 minute mai târziu, președintele FORT Galați, Sorin Amarinei (FOTO 4), le-a explicat călătorilor că vor trebui să aibă răbdare și înțelegere următoarele 20 de minute:

„Avem probleme, suntem într-un an de criză și trebuie să fim luați în seamă de autorități. Știm că aveți de suferit acum și ne cerem scuze pentru că veți sta aici 20 de minute. Mulțumim pentru înțelegere”.

Unii cetățeni au fost nemulțumiți că sunt deja obosiți și că nu mai vor să piardă timpul. Elevii de liceu care plecau acasă au ridicat neputincioși din umeri: „Oricum nu avem cu ce pleca”.

Câteva gospodine i-au compătimit pe operatori: „Săracii circulă toată ziua, pe frig, pe căldură și trebuie să fie plătiți!”.

În perioada în care activitatea maxi-taxi a înghețat, s-a dublat numărul de gălățeni care stăteau cu mâna întinsă la „Ia-mă, nene!”.

Stop!

La acea oră, numai pe traseul Galați-Tecuci se aflau 26 de microbuze. Abia plecat din stație, Valentin Tăbăcaru, șofer pe un maxi-taxi Galați-Tecuci, a oprit la 14.00 la „Borcan”.

„Până la și 20 nu plec de aici. Am 20 de oameni în mașină, dar călătorii au înțeles situația. De-ar fi la fel de ușor să convingem și autoritățile...”, ne-a declarat conducătorul auto.

Supărați și pe CJ

Mișcarea de protest s-a vrut un avertisment pentru autorități, înaintea unei acțiuni în forță, în Capitală. Lista revendicărilor FORT a vizat trei probleme, două naționale, și una locală.

„FORT solicită autorităților prelungirea licențelor până în 2013 și compensarea datoriilor pe care statul le înregistrează față de operatorii de transport. Suntem nemulțumiți de tendința de regionalizare, de mărire a autonomiei locale, care produce excese”.

„Este vorba despre o hotărâre a Consiliului Județului pentru a se introduce o redevență la transportul județean. Deși nu există nici un contract de concesiune semnat, doresc ca pe acest ultim an rămas să se încheie un contract de concesiune care să conțină și noțiunea de redevență”.

„Am solicitat CJ un contract de concesiune pe următorii 5 ani care să ne asigure existența, continuitatea și care ne-ar și motiva. Gândiți-vă că avem atâtea datorii de plătit, iar motorina se scumpește în fiecare zi și suntem afectați de toate aceste creșteri”, ne-a declarat Sorin Amarinei."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 10:58:43    Titlul subiectului: 126818

Deja au inceput articolele "nevinovate" despre haosul din oras si aglomeratia creata si despre ... nevoia de mai multe dube...

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Haos_in_transportul_de_persoane_0_259174157.html

"Haos în transportul de persoane. Călătorii acuză autoritățile că au modificat traseele aiurea.

Corina Misăilă, Vali Trufașu

Luni 10 mai 2010

Galați
Oamenii au așteptat minute în șir în stații pentru a ajunge la destinație

„Schimbarea la față" a transportului public de persoane a provocat debandadă în stații și înghesuială în microbuze și autobuze.Pentru a pune punct evaziunii fiscale de proporții din transportul privat tip maxi-taxi, taxarea se va face cu cartelele electronice.

Înjumătățirea numărului de microbuze a produs un adevărat balamuc pe străzile orașului. Gălățenii au așteptat minute în șir în stații pentru a ajunge la destinația dorită. Motivul: multe stații și trasee au fost desființate.

"Vreau să ajung la Mașniță și aștept de 10 minute un maxi-taxi. Am înțeles că s-a schimbat stația, iar traseul a fost deviat pe străzile Doja, Leonard și Alba Iulia. Trebuie măcar suplimentat numărul autobuzelor. Nu este normal să stai jumătate de oră și să aștepți un microbuz", spune revoltată Ilinca Vintilă (50 de ani).

Adio evaziune fiscală !

De nivelul evaziunii care „găurește" bugetul Galațiului sunt conștiente și autoritățile locale: „Săptămâna aceasta vom avea o întâlnire cu o firmă specializată în ticheting electronic. Sperăm ca prin implementarea sistemului electronic de taxare să punem capăt evaziunii fiscale. Totuși, drumul până la sistemul ticketing ( cu cartele electronice) e ceva mai lung pentru că se impune organizarea unei licitații", ne-a declarat viceprimarul Nicușor Ciumacenco.

Surprinzător, și operatorii de transport privați privesc cu ochi buni introducerea cartelelor electronice .

„Este singura cale de eliminare a evaziunii fiscale. Banii nu vor mai ajunge în buzunarul șoferilor și se va putea ține evidența exactă a încasărilor", ne-a declarat administratorul operatorului de transport ACJ Globe Tour, Silviu Cârlan.

Și călătorii au aceeași părere: „Este o idee bună. Deși plătesc, niciodată nu mi se dă bilet când urc în maxi-taxi.În joc sunt sume foarte mari de bani publici", consideră Sorin Crăpuciu, 45 de ani.

Până acum, haosul din traficul maxi-taxi a făcut posibilă o evaziune fiscală de aproximativ 95%, sumele uriașe de bani care nu regăsesc în evidențele contabile fiind impărțite între șoferi și proprietarii de microbuze.

Citiți în edițiile viitoare ale Adevărului de Seară Galați care sunt noile trasee.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 11:26:56    Titlul subiectului: 126820

Daca s-ar putea la Galati ca microbuzul sa faca statie in fata fiecarei scari de bloc ar fi bine... probabil multimea ar fi foarte fericita si-ar plange de bucurie!
Modificarile sunt foarte bune. Astazi dimineata, la orele de varf, am avut ocazia sa observ evolutia din statii... Stiti ce? Este mai bine ca inainte. Nu era ingramadeala saptamanilor trecute... Frecventa microbuzelor private nu a suferit prea mari modificari. Intre unul si cinci minute, am putea spune, decalaj rezultat in urma retragerii celor 167 de masini...
Sa lasam smiorcaiala ca nu vine masina la fiecare minut! Astea sunt fasoane de oameni gomosi. Nu mai asteptam un minut, asteptam trei sau cinci de exemplu. De acord. Facem un mic sacrificiu pentru a avea macar putina ordine si disciplina in peisajul urban. Putine modificari de bun-simt, pentru a elibera unele zone deja aglomerate sau pentru a oferi intaietate justificata si suplinita Transurb-ului. Dar, nu! Tata Floarea si nea Gica de la vulcanizare nu vor sa mearga pe jos cativa zeci de metri. Ca ei s-au invatat sa iasa din casa si sa puna imediat piciorul in maxi-taxi. Sunt boieri...
Liniile de autobuz au frecventa foarte buna si se intercaleaza multumitor cu frecventa transportatorilor privati. Recunosc insa ca au ramas cateva goluri... Vor fi luate in discutie, sincer mi-ar place ca acestea sa fie acoperite cu autobuze insa... mai avem de asteptat.
Filmul de astazi se intituleaza "Eu cand vreau sa dorm, dorm" si are in prim-plan "promptitudinea" mai-marilor orasului de a aduce autobuzele promise. Cu tot deficitul insa, Transurb-ul a scos la strada majoritatea mijloacelor de transport pentru a acoperi cat mai bine traseele locale. E vanzoleala mare acolo, in curte, sa nu credeti ca nu s-au luat masuri si ca oamenii nu sunt prinsi in focul modificarilor insa galateanul calator s-a invatat cu maxi-taxi si oricat de mult interes si-ar da C.L.-ul sau Transurb-ul, vociferari vor fi mereu. E trist cum nu vrem sa evoluam, cum ne place sa ne balacim in aceeasi groapa de noroi si sa aplaudam cu lasitate cat de bine ne merge.
"Oamenii au asteptat minute in sir...", auzi prostie. Judecand dupa frecventa, nu cred ca s-a asteptat mai mult decat inaintea implementarii noului regim urban. Dar haide sa facem barfa la coltul statiei, la o berica, la o samanta, si sa criticam orice. E foarte usor, nu-i asa?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 11:43:42    Titlul subiectului: 126822

Aici se pune si alta intrebare: bun, sa zicem ca nu sunt bani pentru a dota TransUrb-ul cu alte autobuze, e si posibil, e si credibil. Dar - DAR - cum se explica atunci graba nejustificata de a casa atatea si atatea autobuze DAC/Rocar/Ikarus ?!? O.K., erau vechi, erau depasite moral si fizic, nimic de zis, DAR decat sa nu ai ce pune, tot erau un colac de salvare pentru o perioada de timp; chiar daca mai casau 2-3 ca sa ia piese sa repare alte 10, acum ar fi avut cu ce face treaba.

Aceeasi situatie si la Buzau, unde au casat cu suspecta "iuteala" autobuze Rocar in stare buna si chiar excelenta, au casat pe fuga 24 Exclamation de autobuze! Pai puteau casa 14 si cu piesele de pe ele sa le faca functionale pe celelalte 10, dar...

Intrebare valabila pentru ambele orase: cei care au aprobat si grabit casarile astea nu stiau ce planuri au, ce intentii au cu transportul pentru viitorul pe termen scurt si mediu?!? Nu stiau ca Trans-Urb-ul va trebui sa faca fata unui flux mai mare de calatori in conditiile reducerii numarului de cotete ambulante maxi-taxi?!? Sau se confirma pentru a nu stiu cata oara faptul ca astia gandesc cu posteriorul?

Sau e doar premeditare, se "asigura" astfel ca societatile care exploateaza autobuze nu vor face fata singure, "impunandu-se" si nevoia de dube private?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 12:20:07    Titlul subiectului: 126823

Ei, Cataline, ar fi cate putin din tot ce ai spus tu... Am sa dezvolt putin ideea asta:

-ceea ce s-a casat nu se mai putea utiliza. Ultimele autobuze romanesti care mai ramasesera in parcul auto erau uzate excesiv, motoarele lor abia de mai faceau fata unui transport mediu de calatori. Cu toate astea, o parte din autobuzele vechi care au fost considerate inca apte transport au fost trecute in conservare la autobaza 4. Deci avem rezerve! Cu toate acestea mi s-a spus ca ar fi putin probabil ca autobuzele astea vechi (Rocar 112 respectiv 312) sa mai iasa la locale fara un RK serios. Avem aici doua aspecte: primul ar fi ca primaria sa se zbata sa dea intaietate microbuzelor private in locul autobuzelor aflate in conservare, al doilea aspect ar fi "vocea poporului" care ar comenta mult si prost pe baza faptului ca au iesit vechiturile Transurb-ului la trasee in locul mult-iubitelor maxi-taxi. Deci... sanse destul de mici, dar nu inexistente.

-casarile s-au efectuat pe baza aducerii autobuzelor MAZ si DAB. In acea perioada, desi se luase in discutie o posibila modificare a rutelor microbuzelor private cat si o injumatatire a acestora, s-au efectuat doar casari necesare. Adica autobuze care ar fi costat un sac de bani pentru a fi reparate. Nu au fost multe. Mirajul "parcului gol" e oferit in special de masinile aflate in conservare. Au existat si atunci promisiuni, cum ca in viitorul apropiat se vor mai face achizitii (daca va amintiti de un articol din presa despre propunerile si masurile ce vor fi luate de primarie). Pe baza promisiunilor s-a avut in vedere un nivel tehnic mediu care a stabilit clasamentul masinilor ce vor fi casate cat si a celor ce urmau sa fie pastrate. Daca s-ar fi stiut de la inceput de o astfel de bazaconie mincinoasa, probabil Transurb-ul ar fi facut eforturi de peticeala pentru casate. Dar... probabil ca s-a dorit aceasta masura, de altfel dictata tot de la Primarie si Consiliu... Intr-un alt articol imi amintesc ca s-a impus Transurb-ului casarea unor autobuze aparent poluante si uzate...
Deci, pasi premergatori unei liberati de transport privat... Cine ar fi stiut ca s-ar ajunge pana aici?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 19:12:21    Titlul subiectului: 126841

Vreau sa va prezint parerile unor cetateni in legatura cu schimbarea transportului in comun din Galati luate de pe site-ul viata libera la articolul despre aceasta schimbare.Majoritatea persoanelor sunt nemultumite ca nu mai au maxi-taxi la Neacsu,farmacie si Spitalul Judetean,autobuzele Transurb spun ei ca vin din an in Paste.
Eu cred ca trebuie facut ceva,trebuie obligatoriu sa mai aducem autobuze fie ele noi fie SH dar sa aducem,autobuzele vin rar ce-i drept,am vazut cu ochii mei.
Transportul in comun trebuie sa fie asigurat de Transurb cu cat mai multe autobuze.

"Angajatii de la santierul naval, de exemplu, care nu au mijloace proprii, cu ce se mai deplaseaza la serviciu, stie cineva? Poate primaria are solutii.
Trimis de către : ion
7 mai 2010, 08:27
din cate am citit nu se intelege mare lucru. vad ca din Micro 19 nu mai ajunge nici un maxi pana in bariera traian sau piata centrala. si erau trasee folosite!!! de ce a trebuit sa le desfinteze???? eu unul trebuie sa plec luni dimineata la serviciu cu o ora mai devreme pentru ca nu am inteles care sunt statiile si in ce maxi taxi trebuie sa ma urc. daca tot ati dat statiile era mai logic sa le treceti pe toate de la un capat la altul, nu sa le scrieti partial. sa vedeti luni dimineata nervi si injuraturi! nu vreau sa fiu in locul soferilor cand va sari lumea la gatul lor ca nu fac statiile unde trebuie. din cate vad nu e alegerea cea mai buna cu schimbatul statiilor. abia le invatase lumea si acum le schimbam. am inteles faza cu desfintatul unor trasee, dar sa schimbi si statiile!!!!!!!!!!!! acum ar trebui PRIMARIA GALATI sa afiseze in vechile statii, noile trasee, cu noile statii!! o zi buna, daca se mai poate sa ai o zi buna, în Romania dupa prostiile pe care le fac unii, la nivel local sau central.
Trimis de către : lori
7 mai 2010, 08:35
Nici un maxi - taxi ptr Tiglina III? Nici de la Cimitirul Sf Lazăr, nici de la Complex Siret ??? Felicitari, domnilor consilieri, sunteti cei mai buni !
Trimis de către : cristina
7 mai 2010, 08:48
cum adica domnule sa ocoliti zona farmacia hygeea->neacsu? pai oamenii aia ce o sa faca?nu inteleg de ce ocolititi atat pe stadionului cand era mult mai bine daca se lasa macar un trasem pe strada principala(brailei)
Trimis de către : Pt. d-ul Dobritoiu
7 mai 2010, 08:51
Nu am timp sa va contactez dar sunt sigur ca cititi aceste comentarii.Ginditiva si la untraseu Traian Nord,sunt autobuze din 50-50 minute iar daca ai scapat ora de plecare ramii cu gustul amar al edililor ca nu ne reprezinta. Deasemenea va rog respectos sa va mutati gardul de pe terenul propietatea mea cu vie din Scinteesti
Trimis de către : Vedeavasmorti
7 mai 2010, 08:53
Acest comentariu nu a fost validat
Trimis de către : roxana
7 mai 2010, 09:03
Si pentru noi cei care trebuie sa vina la santierul Damen ce facem? Mergem pe jos, nu ? Eventual ce o sa spune-ti, mai face-ti si miscare ca si asa v-ati cam ingrasat de sarbatori!! Bravo d-lui primar caruia nu ii pasa !
Trimis de către : Gogu
7 mai 2010, 09:04
Viata (Noua) Libera nu se dezminte!Nu era suficient ca era unul dintre cele mai proaste ziare acum pune oprelisti si comentariilor-sa nu mai vorbim urat de anumiti tovarasi si iubiti camarazi!
Trimis de către : jorjel
7 mai 2010, 09:08
Decat sa ne ameteasca atat, mai bine aveau grija sa respecte conditiile initiale. La inceput toti au trecut ca au conditii bune, aer conditionat, etc, sa scoata punctaj bun si sa prinda trasee bune. Aer conditionat pauza, ca se mareste consumul de combustibil, sunt destule cu scaune stricate sau rupte, care trancane. Iar pentru noi, mai buna era o harta cu statiile punctate, ca asa, e prea vad. "Otelarilor, Micro 19" - unde stau sa astept masina? Stau asa... ca fraierul.
Trimis de către : totusi
7 mai 2010, 09:35
Totusi, nu va intrebati DE CE? Ca avem parte de incompetenta, nesimtire, etc, etc stim. Dar DE CE?
Trimis de către : calmaro
7 mai 2010, 09:36
Mda....n-am inteles nimic ! Explicati-mi si mie, va rog, eu care stau vizavi de Spit. Judetean, unde cobor cand ma duc acasa? In Tiglina ?!... Si de unde iau maxi dimineatza, spre Centru ? Ca inteleg ca nu va mai circula nici un maxi pe Brailei, zona Micro 18-19. Sau mai bine imi cumpar bicicleta ? Smile
Trimis de către : totusi
7 mai 2010, 09:39
Totusi, nu va intrebati DE CE? Ca avem parte de incompetenta, nesimtire, etc, etc stim. Dar DE CE? Si pentru admin, de ce va intereseaza asa tare adresa de email. Ati auzit de libera exprimare. Stim ca vreti sa ne puneti lesa si botnita dar se pare ca nu prea va iese.
Trimis de către : Siderurgistul
7 mai 2010, 09:43
Mi se pare lipsa de respect fata de angajatii de la combinat si delegatii care vin la combinat, precum si la celelalte societati din preajma sa se suspende traseul. Este cea mai mare societate din Galati de la care primaria primeste taxe GRASE si are aobligatia atat fata de angajati cat si fata de societate. Sper sa se revina asupra traseuli care era. Este strict necesar.
Trimis de către : alexia
7 mai 2010, 10:29
Cum sa nu fie statie d-le la spitalul judetean si farmacie,au innebunit cu totii??
Trimis de către : mihaela
7 mai 2010, 10:38
pentru complex siret nici nu era nevoie de maxi taxi ... il vedeai rau de tot ... iar pe timpul grevei sau a inzapezirii de asta iarna ... nici macar nu a luat nici un pasager din aceasta statie pe motiv ca ii dispretuieste pentru ca toti folosesc autobuzul ... si a plecat gol in siderurgistilor. Oricum traseele 20 si 19 circula foarte bine.
Trimis de către : anonim
7 mai 2010, 11:23
toate bune si "frumoase"! dar la Real cum mai ajungem?coboram la capul podului si apoi perpedes? miscarea nu face rau pe timp frumos dar cand ploua sau e zapada? si cum sa desfiintati statia Garii si CVA? va rog mai ganditi putin !
Trimis de către : Cris
7 mai 2010, 13:05
Da pai traseele noi au facute de domnii consilieri care habar n-au de mersul cu maxi-taxi/autobuz/tramvai/troleu. Macar de ar pune autobuzele sa respecte un orar fix....
Trimis de către : AdiTZA
7 mai 2010, 13:15
Acum, dupa ce i-ati votat si i-ati pus pe scaunele, ii intrebati DE CE isi bat joc de voi? Ati vrut dube, aveti statii...Ce mai vreti mai mult de atat? Sa inteleg ca inainte va statea in gat TRANSURB...in loc sa militati pentruintroducerea de autobuze noi si pentru asezarea optima a statiilor de autobuze si tramvaie, va plangeti ca nu va mai lasa duba in fata blocului. Daca asta vreti, luati taxiul, eu asta fac de patru luni. Nu de alta, dar vine in maxim 5min de la comanda, si are loc in portbagaj pentru carutul copilului. Unde mai pui ca nu ma inghesuie nimeni in tigaile alea, nu mai fumeaza soferii cand urc cu cel mic, dau volumul la radio si la statie la minim, nu ma tine in curent cu geamurile deschise. Ce vreti mai mult de atat? Voi ati vrut dube, nah, saturati-va! Mersul pe jos face piciorul frumos. Sper sa va fie invatatura de minte pentru o viata. De fapt...asa v-ati invatat de 20 de ani...
Trimis de către : orange
7 mai 2010, 13:24
Acest comentariu nu a fost validat
Trimis de către : galati
7 mai 2010, 15:51
Acest comentariu nu a fost validat
Trimis de către : Ely
7 mai 2010, 17:06
pentre angajatii Santierului Naval...sa le puna firma conventie...
Trimis de către : galatean
7 mai 2010, 17:49
locuiesc in Micro 18 si sunt unul dintre galatenii care incepand de luni sunt nevoit sa circul cu autobuzele transurbului, de ce???? LASATI DOMNILOR CONSILIERI TRASEUL 60 PE CARE IL STIE TOATA LUMEA SA CIRCULE SI PE STR BRAILEI, avem dreptul la alternative Stati linistiti cei care sunt clienti Transurbului , vor ramane Va dorim succes!!!!!
Trimis de către : Marian
7 mai 2010, 17:55
Cand se va hotari Primaria sa actualzeze traseele pe site-ul sau?
Trimis de către : paul
7 mai 2010, 19:02
Domnilor consilieri cand a-ti schimbat "noua fata a transportului" va-ti gandit ca a-ti lasat 200 de familii fara sprijin financiar [soferi de microbuze]......unde sa ne angajam????
Trimis de către : anonim
7 mai 2010, 19:40
Acest comentariu nu a fost validat
Trimis de către : Alexandra
7 mai 2010, 20:08
Oameni buni!Lipsa statiilor maxi-taxi in zona Neacsu,farmacia Hygeea,Spitalul Judetean etc,inseamna ca Transurb ,cu mijloacele lor de transport in comun ,de o "punctualitate" nemaintalnita Very Happy ,are nevoie de bani!!De foarte multi bani!!!In rest nimic nou...magarii...bataie de joc fata de galateni,o mistocareala continua!! Smile)) Traim in Romania,si asta ne ocupa toooot timpul! Spor la cumparat biciclete dragi galateni!! Wink
Trimis de către : your friend
7 mai 2010, 20:59
why not a mini-taxi ?
Trimis de către : ion
7 mai 2010, 22:38
din cate vad eu domnii consilieri vor sa salveze Transurbul, si ca de obicei fraierii sunt sacrificati.nu conteaza ca sunt copii, salariati, etc.doar interesul lor conteaza si atat! e rusinos ce fac in momentul in care in galati era fluidizat traficul prin intermediul acestor maxi/taxi si a cartierelor pe unde ajungeau.nu e o varianta sa mergem pe jos sau cu bicicleta la serviciu. tot noi trebuie sa gasim solutii? parca domnii consilieri trebuiau sa fie in slujba cetateanului!!!!
Trimis de către : diana m
8 mai 2010, 15:33
nu e vorba ca alesii nostri nu mai gandesc, pt ca probabil n-au facut-o niciodata cum trebuie...dar nu era de ajuns ca dimineata era un haos total, unde de-abia mai prindeai loc in maxi taxi, sau in autobuz? acum o sa fie haos la patrat. fara nicio statie pe Brailei, toata lumea se va inghesui in autobuz, care si in coditii normale abia isi mai putea inchide usile la spital. ma indoiesc sincer ca au destule masini pt a acoperi tot surplusul. tot ce va pot ura este sa aveti nervii tari luni dimineata. p.s.: In mod normal o astfel de schimbare se anunta din timp, si este putenic mediatizata. acum, pauza. nici macar 15% din populatie nu cred ca are habar la ora actuala. si foarte putini vor mai afla pana luni. schimbarea asta va lasa pe multi cu ochii in soare, fara alternative, si in criza de timp.
Trimis de către : George
9 mai 2010, 00:41
Eu stau in 18 si tb sa ajung la munca in parc cfr, e corect ca in fiecare zi sa merg de la IATSA pana la bila pe jos in ficare zi. Pai pt ce mai dam bani la maxi-taxi? Lucruri fara logica, doar traim in romania si asta ne ocupa tot timpul!!!
Trimis de către : cristea t
9 mai 2010, 04:53
suplimentarea cu o mașină metro iar la întoarcere stație la M 1 tig 1
Trimis de către : Raluca
9 mai 2010, 12:14
Da-i cu Transurbul! Soferii de pe maxi taxi oricum sunt niste magari, orice ar face: fie ca e vorba de 5 minute in fiecare statie, fie ca e vorba de rest pe care nu-l dau, fie ca e vorba ca merg pe liniile de tramvai, in loc sa stea la semafoare, fie ca e vorba ca se-apuca sa-njure oamenii de pe trecerea de pietoni, fie ca...sa mai continui!? N-am fost nicio clipa de acord cu microbuzele, tocmai pentru ca mereu suntem calcati in picioare de catre soferi. Exista autobuze, pentru cei carora nu le convin traseele!
Trimis de către : Ana
9 mai 2010, 12:38
Si daca se desfiinteaza statia de la CVA, eu cum mai ajung la scoala?
Trimis de către : carmen_ion07
9 mai 2010, 13:52
Foarte frumos domnilor!ati ametit toate traseele de nu mai stim cum sa ajungem maine la serviciu!De exemplu cum ajungem la santierul naval sau la Real?Prin cartierul Micro19 nu ati lasat nimic sa circule normal!!!!Ati facut un sondaj de opinie ca sa vedeti si parerea populatiei despre aceste schimbari?Credeti ca toata lumea are masina?Ati facut aceste schimbari cu alte scopuri si fara cap.
Trimis de către : anonimm
9 mai 2010, 14:38
bai ce mai asta da primar din 2012 la gunoi cu el....pana si DUrbaca era de o mie de ori mai bun
Trimis de către : M.
9 mai 2010, 14:45
D-ne Fereste!O sa fie un haos total.Eu cum ajung unde trebuie sa ajung?O sa iau taxiul de fiecare data?Sau pun benzina in fiecare zi?Nuu, ma imbrac la costum si ma urc in autobuz sau in tramvai Smile))nu? Genial, n-am ce zice!Pana acum plecam de acasa cu o ora inainte pentru a ajunge la timpul potrivit, insa acum am sa plec cu vreo doua ore, numai asa pentru ca domnii de la consiliul local au dorit sa salveze "buzunarele" altora si sa jigneasca pe majoritatea galatenilor!
Trimis de către : SIMONA
9 mai 2010, 16:18
Nu mi se pare normal ceea ce se intampla cu transportul. Locuiesc in m 18 si am ajuns la concluzia ca nu mai am cu ce ajunge in centru..sunt obligata sa merg cu transurbul care vine dintr-un secol in altul...plus ca sunt obligata sa ajung la billa 1 pentru a lua un maxi taxi...zona care mi se pare una foarte nesigura... este o mare tampenie ceea ce se intampla si asta pentru ca suntem condusi de niste incompetenti care servesc interesele altora si pe ale lor.
Trimis de către : Mihai
9 mai 2010, 16:39
asta este mafia cu maxi taxi ..sa calatoresti bine..domnule care conduci maxi taxi-urile!
Trimis de către : diana
9 mai 2010, 17:47
Degeaba aveti capu ala pe umeri:-j
Trimis de către : bla bla
9 mai 2010, 19:28
Am si eu o mica mare intrebare: cat v-a luat "stimati" consilieri sa ajungeti la o asemenea decizie? cand v-a ouat bibilica ideea asta creata? voi chiar sunteti incompetenti sau nu stiti ca dimineata pe traseul Miorita-Piata se castiga cat nu se castiga in rest toata ziua? da hai sa facem toti greva si sa nu mai luam nici un maxi taxi./Smile da-o incolo de treaba, nu stiu nici o singura statie din ce zic ei. cum sa opresti in fata unui bloc?/Smile aveti minte cat o sticla goala
Trimis de către : anonims
9 mai 2010, 22:32
Acest comentariu nu a fost validat
Trimis de către : alexandru
9 mai 2010, 23:02
Acest comentariu nu a fost validat
Trimis de către : Scorpy
Astazi 10 mai 2010, 00:14
e prea tareeeeeeeeeee. inteleg ca interesul este acela de a provoca haos. altfel nu imi explic de ce in loc sa faci in asa fel incat sa usurezi cetateanului modalitatea de a ajunge cat mai repede in orice punct al orasului, il faci sa plece cu doua ore mai devreme ca sa faca 20 de minute pana in statia nu stiu care, sa mai stea vreo 10 minute dupa nu stiu ce maxi taxi sau autobuz, sa coboare nu stiu la ce distanta de locul unde trebuie sa ajunga si pe deasupra sa mai mearga nu stiu cat timp. mai bine ne facem abonamente la sala sau organizeaza primaria in fiecare zi concursuri de viteza si de rezistenta, iar premiile constau in locuri in microbuze si autobuze. dragi consilieri ati mers macar o data cu autobuzul sa vedeti ca autobuzele sunt full si nu ai loc sa arunci un ac? de ce ati distrus si asa aglomeratul sistem de transport in comun prin renuntarea la mare parte din microbuze si le-ati deviat traseul celor ramase? m-as bucura daca timp de cateva zile cei care lucreaza la stat nu ar putea ajunge la munca din aceasta cauza. poate se ajunge si la incidete: bataia din statie pt a urca in autobuze. poate vine lumea in fata primariei (jumatate din oras). sa vad eu cum mai rezolvati problema. orasul nostru o ducea destul de bine cu transportul. de ce ati distrus ceva bun? chiar as vrea ca acesti consilieri sa iasa pe strada si sa intrebe oamenii de aceste schimbari.
Trimis de către : tweety
Astazi 10 mai 2010, 16:17
O mare prostie acum cu schimbarea traseelor.....toata lumea e nemultumita ....dar cine va lua masuri...cine va tine seama de la primarie de parerea oamenilor????....evident nimeni.NU le pasa....:-j ei nu merg cu maxi-taxi sau autobuze ei au masini personale...consecinta faptului ca elibereaza bulevardele mari de aglomeratie...dar parca e prea de tot anumite cartiere sunt izolate total...ce se face in cazul lor?....NIMIC....asta nu mai e respect pentru oameni care i-au votat/sustinut in campania electorala...:-j
"

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 00:20:22    Titlul subiectului: 127746

ARTICOLUL APARTINE COTIDIANULUI VIATA LIBERA GALATI:

"Consilierul Trif revine: Fără tramvai pe Mihai Bravu!

Consilierul local PDL Nicolae Viorel Trif (FOTO) a solicitat sprijinul tuturor grupurilor politice și comisiilor din legislativul Galațiului pentru a desființa tramvaiul de pe strada fostă Mihai Bravu, actualmente Paul Păltănea.

Demersurile democrat-liberalului au început încă de anul trecut, dar fără vreo finalitate:

„Anul trecut, într-o ședință a Consiliului Local, i-am solicitat dlui primar să înființeze o comisie de analiză a circulației tramvaiului pe strada Mihai Bravu, actualmente Paul Păltănea, zonă de patrimoniu cultural”.

„A rămas fără ecou din partea executivului. Motiv pentru care, din partea grupului PDL, îmi permit să propun un proiect de hotărâre și sper să existe voința politică a tuturor grupurilor și comisiilor să ajungă în ședința următoare a CL”.

„Într-o cercetare sociologică pentru actualizarea planului urbanistic general al municipiului Galați, la un moment dat cetățenii s-au pronunțat referitor la strada Mihai Bravu, să se scoată tramvaiul și să se redea circulației pietonale așa cum a fost înainte de anii ’80”.

„Vox populi, vox dei”, a spus Trif în ședința CL. Rămâne de văzut în ce măsură inițiativa va avea succes.


SI AICI COMENTARIUL MEU:

Comentariul dumneavoastră
Trimis de către : badita stefan
Astazi 31 mai 2010, 00:09

Dece sa desfiintam tramvaiul cand putem reabilita calea de rulare? e mai frumos sa scoatem un transport ecologic? daca acest consilier indrazneste sa isi bata joc de tramvaiul galatean ar putea suporta niste consecinte grave gratie actiunilor lui indreptate impotriva transportului ecologic, implicit a U.E., care interzice scoaterea tramvaielor! Si inainte de anii 80 tramvaiul circula pe str. Garii. Nu cumva doreste sa il puna pe acolo?!"

Haideti sa ne unim cei din galati si din tara impotriva acestui om care viseaza el fara tramvai in oras.... Ca tot asta zicea sa se scoata si de pe frunzei, ca are el o lege unde se interzice amplasarea liniilor de tramvai pe strazi de categoria a 3-a!

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 10:10:31    Titlul subiectului: 127766

Dacă nu ar exista atâtea interese ascunse și ar exista colaborare între regiile de transport urban din diverse orașe, o parte din "Ikarus"urile 260 pe care R.A.T.B. le-a casat cu aâta voioșie ar fi ajuns la Galați, unde ar fi fost de mare folos.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 12:01:38    Titlul subiectului: 127771

Sunt atatea si atatea optiuni insa edilii nostri gasesc rezolvari dintre cele mai ciudate... Ma mir cum de nu s-a promis aceeasi minciuna cu care ne-am obisinuit in ultimii ani: troleibuz in loc de tramvai. Sau poate se doreste maxi-taxi pe Mihai Bravu... In loc sa investim intr-un transport cu cap, investim in prostii si-n interesele consilierilor. N-am ce spune, s-a gasit si cine sa se lupte pentru... linistea galatenilor si a paraginilor de case de pe Mihai Bravu! Daca tot sunteti plin de intentii bune, de ce nu refaceti casele de pe strada asta, domnule Trif si sa propuneti modernizarea liniei de tramvai, nu... extragerea sa asemenea unei masele stricate. Dar deh, puterea si deciziile sunt in mainile vajnicilor eroi ai urbei care nu mai stiu cum sa-si scoata in evidenta trasaturile negative.
E clar, linii noi de tramvai nu vom mai vedea sub o asemenea conducere locala. Mai rau, stricam si ceea ce avem... Legatura de tramvai cu Gara C.F.R. este rentabila, imi amintesc ca in urma cu cativa ani erau trei linii care coborau in Gara si aveau flux mare de calatori: una pleca din Micro 20, una din Micro 39 si una din Piata Centrala. Noi vorbim frumos de o extindere a liniilor de tramvai spre Metro, Garboavele sau alte locatii de maxim interes iar altii nu stiu cum sa le strice pe toate. Nu mai sunt fonduri (niciodata nu se gasesc pentru scopurile necesare cetatenilor ci pentru "piscaturi" care "infloresc" in vile si masini de lux) ne-am obisinuit cu placa asta de ani si ani de zile, calauziti de mentalul plafonat al edililor. Nu am auzit pe nimeni dintre dumnealor sa vina cu o propunere de genul: haideti sa punem pana la urma troleul ala nenorocit pe Cosbuc si in zona portuara sau - de ce nu - la Gara. Haideti sa facem linie de tramvai pana la Metro! Nu, nepoate! Stiu si eu... atunci daca nu se face nimic, nu se dezvolta nimic, nu se misca nimic... pe ce s-au dus fondurile alocate?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Oct 2010 01:07:19    Titlul subiectului: 134510

Nemultumirile unui locatar sunt concretizate in articolul de mai jos... Interesant punctul de vedere, insa nu stiu daca e vorba de soferi sau de oamenii care-si fac veacul la capat, in Micro 38... E adevarat ca n-am fost la acest punct terminus insa stiu prea bine cum stau lucrurile in alte astfel de puncte... Si nu am remarcat aspectele negative subliniate de autorul articolului.
E drept ca nu toti soferii promoveaza imaginea dorita de calatori (sau de unii locatari) insa exemplele sunt destul de putine si nu cred sunt suficient de partinitoare pentru a se demara propunerea sugerata.

http://www.viata-libera.ro/articol-„Mutati_dispeceratul_de_autobuze”.html

"Problema unui cititor din Micro 38
„Mutați dispeceratul de autobuze!”


Domnul Nicolae Popa are 65 de ani și a venit la întâlnirea de miercuri cu cititorii „Vieții libere” din Centru ca să ne spună că are o mare nemulțumire cu privire la conduita unora dintre șoferii de autobuz.

Nu referitor la felul în care conduc, ci mai degrabă privind modul în care aleg să-și petreacă scurtul timp pe care îl au între curse. Cititorul nostru a bătut drumul tocmai din Micro 38 ca să-și spună păsul.

„Eu locuiesc la blocul Y5, ne spune domnul Popa. La doar câțiva metri de bloc, este un dispecerat pentru autobuze. Iar șoferii… ce să vă spun, se comportă execrabil, domnule! Vorbesc urât, înjură chiar. Și lasă în locurile în care își petrec momentele libere dintre curse o mizerie de nedescris”.

„Nu știu cum, dar ceva trebuie făcut, că așa nu se mai poate. Să se mute dispeceratul acesta vizavi, lângă Colegiul Tehnic „Paul Dimo”. De ani de zile ne chinuim așa. Chiar trebuie făcut ceva”.

Ei bine, îi înțelegem nemulțumirea domnului Popa și ne pare tare rău dacă un astfel de neajuns nu se poate rezolva cu vorba bună. Problema este că, dacă într-adevăr pe lângă dispecerat își mai petrec timpul și oameni cărora le lipsesc cei șapte ani de acasă, mutarea întregii agitații lângă un liceu – oricare ar fi el - nu e tocmai indicată. În plus, o astfel de mutare a capătului de linie al autobuzelor nu s-ar putea realiza din rațiuni legate de trafic rutier.

Și mai serios este însă următorul aspect: deși instituția angajatoare poate să își îmbrace frumos angajații și să le impună să fie politicoși cu călătorii, nu poate să îi monitorizeze non-stop sub aceste aspecte și nici să îi educe.

Cine n-a învățat la timp ce trebuia, cu greu mai poate deprinde, la maturitate, legi noi ale bunului simț. Deși, uneori, o simplă observație sau chiar și un sfat venit din partea unui superior îl poate face pe angajat să-și schimbe radical conduita. Așa s-ar rezolva și problema cititorului nostru, cât ai bate din palme!"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 00:14:22    Titlul subiectului: 135082

Un alt articol, de aceasta data despre "bucuriile parfumate" care ii asteapta pe galateni in unele statii ale mijloacelor de transport.

http://www.viata-libera.ro/articol-O_statie_la_tomberoane_va_rog_2.html

"Instantanee din orașul nostru
O stație la tomberoane, vă rog!


* Conform noilor trasee, unele microbuze trec pe lângă puncte de colectare a gunoiului * În Micro 19, stația este exact lângă recipientele cu resturi menajere *

Dacă gălățenii nu au spus-o destul până acum, atunci suntem nevoiți să repetăm: noile trasee de maxi-maxi și noile stații nu sunt, de cele mai multe ori, fericit alese. Și asta nu din motivul cel mai des invocat de călători – că ar fi fost mai eficiente stațiile comune de maxi-taxi și autobuze - ci dintr-unul care ține de civilizația minimă într-un oraș.

Mai multe dintre microbuze trec exact pe lângă tomberoane sau containere, transformate, uneori, în mormane pestilențiale de gunoaie, dacă ne gândim că resturile menajere nu sunt colectate din oră în oră. Cert este că, în acest caz, drumul cel mai scurt prin oraș nu e întotdeauna cel frumos mirositor.

Exemple concrete

Ca exemplu, microbuzele care nu mai au voie să circule pe Str. Brăilei și fac stânga la Mc’Donalds, au o stație frumos mirositoare, la O-uri, pe Str. Oțelarilor colț cu Stadionului. În acest loc opresc traseele 61, 62, 84.

Mai delicat este să cobori „la prima” când te-ai sincronizat cu muncitorii Ecosal, care descarcă toate resturile în mașina de colectare sau mătură zoaiele din jurul tomberoanelor.

Până la capătul Străzii Oțelarilor, călătorii din aceste maxi-taxiuri mai au parte de o panoramă bună de pus în ramă: alt cârd de tomberoane, situat chiar vizavi de Bila.

Și pe traseul 68, cel care merge din Port la ADP, pe Nae Leonard –Gheorghe Doja – Bd. George Coșbuc – Brăilei, aveți ce admira: pe Str. Aurel Vlaicu, înainte de stația de la blocul R3, e un ditamai container.

Cu siguranță, vara, când căldura e în toi, călătorii vor aștepta cu sufletul la gură să traverseze orașul exact prin dreptul lui."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.66 kb
 Vizualizat:  de 10259 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.88 kb
 Vizualizat:  de 10259 ori

2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Oct 2010 08:39:59    Titlul subiectului: 135243

Un articol care face referire la modernizarea str Basarabiei, precum si a altor strazi din Galati

http://www.viata-libera.ro/articol-Si_din_nou_Basarabiei__2.html

Proiect închis definitiv
Și din nou, Basarabiei!


Citat:
Ieri, la Parcul de Soft, a avut loc conferința de închidere a proiectului „Modernizare Strada Basarabiei, între Piața Energiei și Bdul George Coșbuc”, lucrare finanțată prin proiectul Regio - POR, Axa prioritara 2.

Contractul de finanțare a fost semnat în februarie 2009, iar lucrările au fost realizate de firma SC Marivila Com SRL București, valoarea totală a proiectului fiind de 11,7 milioane de lei, inclusiv TVA. Lucrările au constat în modernizarea șoselei, trotuarelor, a liniilor de tramvai și ale rețelei de apă și canalizare.

Prezent la conferință, primarul municipiului Galați, Dumitru Nicolae, și-a exprimat mulțumirea față de lucrările realizate, dar și despre capacitatea angajaților din primărie de a depune și accesa fonduri europene.

În acest context, primarul s-a arătat hotărât să continue modernizarea străzilor din oraș – precum Oțelarilor, Stadionului, Frunzei și Gh. Asachi - prin programe europene.

În plus, primarul s-a declarat „pentru păstrarea ca mijloc de transport a tramvaielor, mai ales că Uniunea Europeană și-a stabilit un termen până la care transportul urban să fie realizat cu mijloace neplouante, precum tramvaiele și troleibuzele”.

Susținător al ideii, un reprezentant al Transurb chiar a precizat că „în acest an, la Galați, se împlinesc 110 ani de când tramvaiele funcționează în orașul nostru”.

Prezent la încheierea proiectului, Ovidiu Mocanu, din partea Agenției de Dezvoltare Sud Est, cel care a și monitorizat programul, a lăudat calitatea lucrărilor și ritmul de lucru.

Potrivit declarațiilor managerului de proiect Costel Hanță, alături de cele 10,6 milioane de lei (finanțare nerambursabilă europeană), municipalitatea locală a contribuit cu peste 300.000 de lei.

Totuși, nici acesta și nici unul din cei prezenți nu a făcut vreo referire la neajunsurile lucrării, precum trotuarele înguste din unele zone sau acoperirea totală a lățimii lor cu pistele de biciclete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Oct 2010 00:03:15    Titlul subiectului: 135454

Dintre propunerile galatenilor...

http://www.viata-libera.ro/articol-Un_tramvai_numit_dorinta_2.html

"Transportul în comun
Un tramvai numit dorință!


* Cetățenii din Micro 16 propun autorităților mărirea numărului de stații la autobuzele 9, 19 și 20 și reintroducerea tramvaiului pe traseul 7 *

Cum s-au foit, cum s-au sucit traseele de transport în comun ale Transurb, tot ar mai fi loc de ceva îmbunătățiri, după cum ne-au spus cetățenii care locuiesc în zona limitrofă Complexului Siret.

Una dintre ele ne-a fost adusă la cunoștință de Peneș Ursu și se referă la traseul autobuzului nr.9. „Când pleacă din Țiglina I, din stație, autobuzul trece pe la Inelul de Rocadă și nu mai oprește decât în stația de la intersecția cu strada Oltului”.

„Eu propun ca mașina să vină pe la Inelul de Rocadă, să facă la dreapta, să vină la Casa Roșie – așa cum a fost o perioadă – și să oprească la Liceul Auto – acolo era înainte stația unde oprea autobuzul 9”.

„Acum, de la Țiglina I până la str.Oltului trece pe la Inelul de Rocadă și n-are nici o stație și e greu, mai ales dacă ai o vârstă, să umbli cu greutăți de colo-colo”.

Cam asta ar fi și ideea lui Mihai Gheorghe, dar el ar vrea, dacă se poate, mai multe stații pe traseul 19. Și mai are un of: ”Am o întrebare pentru autorități: când pun, dom’le, din nou tramvaiele pentru piață? Că ne vine foarte greu!”.

Din câte ni s-a explicat, tramvaiul numit dorință are nr.7. Pe vremuri, vremuri nu chiar atât de îndepărtate până la urmă, tramvaiul nr.7 mergea din Micro 19 până la Baia Comunală, trecea inclusiv pe la Flora, pe str.Oltului, prin I.C.Frimu, lega practic orașul de la un capăt la celălalt și multă trecere avea în ochii gălățenilor.

„Era bun, foarte bun! Acum, au mai fost lucrări, nu zic nu, dar astea s-au terminat, iar tramvaiul nu s-a mai întors. Dar noi încă îl mai așteptăm, că tare bun era”, ne spune nea Mihai.

Un mic sens unic

Ceva propuneri ar fi și pentru fluidizarea traficului, o propunere în acest sens, la care ar trebui eventual să mediteze și cei de la Primărie și reprezentanții Poliției ar fi de introducere a unui sens unic între Școala nr.10 și Complexul Siret.

Ce se întâmplă, ne explică domnul Gheorghe Chirilă: „Pe porțiunea respectivă, autobuzele 20 și 19, care vin dinspre Școala nr.10, se încurcă cu mașinile care vin din față, asta pe lângă mașinile care vin să aprovizioneze magazinele de la Complexul Siret”.

„Iese uneori o întreagă nebunie, se blochează traficul! Dacă pe acea porțiune de vreo 100 de metri s-ar băga sens unic, atunci s-ar descongestiona traficul. Se poate face acest lucru pentru că în jur mai sunt și alte străduțe de pe care să se intre în zona respectivă și, prin urmare, nu i-ar deranja prea mult pe șoferi”.

Așadar, e loc și de mai bine în materie de trafic rutier în Micro 16. Ar fi bine să se țină cont de aceste păreri, mai ales că vine și iarna, iar mașinile vor fi și mai solicitate.

Și, cine știe, poate că, într-o zi, cetățenii din zonă vor spune că în ceea ce privește transportul urban lucrurile „merg ca pe roate”.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.05 kb
 Vizualizat:  de 10152 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 518
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Oct 2010 17:15:30    Titlul subiectului: 135466

Trebuie sa asteptam sa se termine lucrarile de pe Str.Traian si traseul 7 va reveni.Pana atunci,traseul isi face treaba doar ca e greu intr-adevar sa mergi pe jos din Piata pana la Baia Comunala.Propunerea la traseul 9 mi se pare buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Oct 2010 21:33:46    Titlul subiectului: 135475

La fel de bine era ca si traseul 104 sa-si pastreze forma de pe vremea cand era inchisa Prelungirea Brailei, in zona Vega Holding... Am crezut ca ambele trasee de autobuz vor ramane deviate chiar si dupa finalizarea acestor lucrari intrucat acea deviere era rentabila... Ramanea doar troleibuzul in forma actuala.
Sa vedem daca se va tine cont de aceste propuneri.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 00:16:57    Titlul subiectului: 135482

Rahat cu aroma de politicieni... Daca la vot, pentru comunale, avem masini din belsug, iata ca atunci cand anumite... culori sunt amenintate, jocurile de culise sunt dintre cele mai perfide.

http://www.viata-libera.ro/articol-Operatorii_de_transport_amenintati__2.html

"Acuzații
Operatorii de transport, amenințați


Deputatul PSD Florin Pâslaru susține că doi dintre cei mai mari operatori de transport din Galați au fost amenințați de membri marcanți ai PDL Galați să nu cumva să închirieze un autocar, microbuz sau orice fel de mijloc de transport către București organizațiilor sindicale și asociațiilor de pensionari în ziua de 27 octombrie.

Pâslaru afirmă că în acest fel democrat-liberalii vor să-i împiedice pe protestatari să ajungă la București în ziua în care se decide soarta Guvernului Boc.

„Vineri, pensionarii mi s-au plâns că nu au putut închiria nimic spre București. Am sunat și eu la operatori și mi-au spus că sunt de acord să le dea mijloace de transport în ziua moțiunii, dar către alte destinații, nu spre București”.

„Nu vă pot spune despre ce operatori este vorba, dar știu că au fost amenințați de către oameni cu funcții importante în PDL. Personal consider că este o încălcare grosolană a drepturilor omului și a Constituției, modul în care democrat liberalii înțeleg să folosească instituțiile statului ca mijloace de presiune la adresa operatorilor de transport, pentru a împiedica oamenii ajunși la limita supraviețuirii să-și exercite un drept câștigat, dreptul de a protesta”, ne-a declarat deputatul Florin Pâslaru."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 01:51:24    Titlul subiectului: 136689

Si iata ca noile masuri la Transurb vor fi luate, pe langa vestea rea ca vor fi scumpite biletele, vestea buna e ca orice calator va avea o arie larga de variante de bilete:

Bilet cu 1 calatorie: 1,5 lei.
Bilet cu 1 calatorie: 2 lei (daca luati bilet din autobuz)
Bilet cu 2 calatorii: 3 lei
Bilet de o zi: 5 lei (pe toate liniile)
Abonament de o saptamana: 25 de lei
Abonament de 15 zile: 55 de lei (pe toate liniile)
Abonament nominal pe o luna: 40 de lei (o linie)
Abonament nominal pe o luna: 60 de lei (2 linii)
Abonament nominal pe o luna: 80 de lei (pe toate liniile)
Abonament lunar nenominal: 100 de lei (pe toate liniile)

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 12:27:13    Titlul subiectului: 138064

Si o abordare sub forma de pamflet asupra a ceea ce se intampla in zilele astea in transportul cu dubitele Laughing

Ar merge o bătaie între șoferii de maxi-taxi, de la preț

Nu știu ce mama naibii se întîmplă, dar Galațiul ăsta nu mai e ce-a fost odată. Odinioară era un oraș vesel, plin de evenimente, nu te plictiseai nici dacă îți propuneai treaba asta. De pildă, prin anii 94-95, dacă zăboveai preț de juma de oră în Piața Centrală, unde întorc tramvaiele, era imposibil să nu vezi măcar o bătaie între șoferii de maxi-taxi. Motivul: unii mergeau cu prețul mai mic decît ceilalți. Altfel spus, existau elemente turbulente care stricau piața, care țineau cu clientul, ca să zic așa. Iar acești indivizi, care nu vroiau să priceapă că, cacofonie, călătorul trebuie jumulit erau la rîndul lor jumuliți de colegii de breaslă, de manevrat covrigu', în văzul lumii. Era o caterincă totală. Unii îl bateau pe unul, la capătul troleului, iar alții (tovarășii caftitului) îi așteptau pe bătăuși la celălalt capăt al traseului, ca să le bage mințile în cap cu ajutorul bîtei de base-ball. Dacă luai un taxi puteai să prinzi ambele bătăi.
Astăzi văd că nimeni nu se mai oftică din cauză că unii șoferi de maxi-taxi merg cu prețul vechi, de 1 leu, iar alții circulă cu 1,5 lei, tarifele fiind afișate la vedere, să vadă fraierul de client cît îl costă călătoria. Adică, stai așa, benzina sau motorina nu costă la fel pentru toată lumea? Personal, mi se rupe de concurența care, sanchi, s-a creat în interiorul mafiei care prestează activitatea de maxi-taxi în Galați. Eu dacă merg, să zicem, o dată pe trimestru cu maxi-taxi îmi doresc să cobor liniștit la capătul traseului, iar în cele 10 minute în care am să mă fac că aștept pe cineva vreau să văd măcar o bătaie între șoferi. Așa cum în prețul biletelor Transurb sînt incluse certurile între babele care merg la piață, este necesar să fie asigurat divertismentul și pentru călătorii cu maxi-taxi.


http://www.antidotul.ro/7775/ar-merge-o-b%C4%83taie-%C3%AEntre-%C8%99oferii-de-maxi-taxi-de-la-pre%C8%9B.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community