Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei. Despre transportul galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2013 13:38:36    Titlul subiectului: 162151

Din pacate, in orasul nostru sunt unele lucruri "adanc" inradacinate. Oricat de mult ai incerca sa schimbi aceste lucruri, te lovesti de esec. De ce?
Fiindca omul tine intotdeauna cont de doua aspecte: comoditatea si indiferenta. Adica, nimeni nu face nimic cu de la sine dorinta. De ce sa te deplasezi civilizat, spre statia stabilita de Primarie cand te poti urca in maxi-taxi chiar de la trecerea de pietoni? Iar soferii si-au facut si ei un obicei s-astepte calatorii acolo, incurcand si luandu-se mai mereu la harta atat cu ceilalti participanti la trafic cat si cu posesorii autoturismelor care doresc sa intre sau sa paraseasca parcarile blocate de aceste stationari abuzive.

Din pacate, lucrurile nu se pot schimba nici cu implicarea Politiei, oricat de mari ar fi amenzile stabilite. Si asta fiindca se merge de multe ori la risc... Ma prinde - platesc amenda - anunt colegii. Iar opririle ilegale se reiau dupa plecarea oamenilor legii.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 00:47:52    Titlul subiectului: 162265

Asta pentru ca la noi e musai sa fie prezent agentul sa dea amenda....daca s-ar da amenzi pe baza camerele de supraveghere, ca in tarile mai civilizate, s-ar educa rapid si bastinasii nostri.....nu cred ca vreun sofer s-ar mai rsica dupa ce primeste amenzi prin posta de fiecare data cand opreste aiurea in locuri nepermise.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 01:42:54    Titlul subiectului: 163273

Cum va arăta strada Traian? (O bucata din articolul complet al ziarului Viata Libera)

Prin proiectul de modernizare a străzii Traian se prevede refacerea căii de rulare a tramvaielor pe tronsonul Piața 30 Decembrie - strada Basarabiei, inclusiv a firului de contact, refacerea căii de rulare în Piața Centrală, modernizarea carosabilului, trotuarelor, spațiilor verzi, realizarea unei piste pentru bicicliști, rampe pentru persoane cu dizabilităti și sistematizarea zonei virane din bariera Traian, zona Arcada, în vederea amenajării unei parcări. Se va desființa linia de tramvai pe tronsonul strada Basarabiei - limita municipiului Galați și la inelul de întoarcere Barieră - strada Al. Măcelaru, dar se vor amenaja linii de tramvai la intrarea în Depoul Transurb din strada Ștefan cel Mare. De asemenea, va fi amenajat un sens giratoriu la intersecția străzii Traian cu Al. Măcelaru, vor fi desființate semafoarele și spațiile comerciale din zonă, va fi înlocuită conducta de apă pe sectorul Serei - Basarabiei și va fi modernizat iluminatul public stradal. Durata de realizare este de 36 de luni de la data atribuirii contractului, dar e limpede că acest termen va fi depășit.

PE SCURT, DIN CE AM INTELES EU, RAMANEM FARA TRAMVAI IN GARA SI BAZNUL NOU???

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 09:26:52    Titlul subiectului: 163274

Cel mai probabil tronsonul strada Basarabiei - limita municipiului Galați se refera la strada Traian, cateva portiuni de linie ramase in dreptul penitenciarului / spitalului de psihiatrie. Si mai e vorba de linia de langa spitalul de boli infectioase (utilizata de tramvaiul 39 b care intorcea in bariera)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 20:47:27    Titlul subiectului: 163367

Mda.... Imi vine sa spun o gramada de cuvinte.....
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 23:35:22    Titlul subiectului: 163376

Ramane sa vedem ceea ce va fi... S-a renuntat la... ceea ce a mai ramas din linia de tramvai de pe Traian si - in actuala ipostaza - terminalul din Bariera nu reprezinta decat o "abatere asupra drumului spre casa".

Intentiile suna bine; sa vedem cum evolueaza practica!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 20:01:53    Titlul subiectului: 163414

Nu e bine deloc.... In loc sa distrugi ansamblul istoric de pe Traian, ca sa faci "magistrala de intrare in oras", poti lasa tramvaiul pe acest bulevard si magistrala sa o faci pe Cosbuc. Este deja larg, suporta si tramvai si trafic mare, nu sunt probleme. Tramvaiul pe Cosbuc poate fi intre Bucovinei si Depou, fara sa fii nevoit sa scoti linia de pe Bucovinei, Rizer, Traian......
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Iun 2013 14:27:39    Titlul subiectului: 164973

http://stefanbadita.wordpress.com/2013/06/05/sina-mea-prinde-contur/

[i]Șina de tramvai, propusă de mine, pentru manevra tramvaielor în cazuri speciale dar și pentru un nou traseu prinde contur. O poză realizată de mine acum 2 zile la intersecția străzilor Salingy cu Asachi, în Țiglina 3. Pentru a înțelege mai bine, eu am propus șine de manevră pentru devierea circulației tramvaielor pe perioada lucrărilor, constând în 3 macazuri amplasate pe șinele originale și o șină de manevră, ce permite tramvaielor să scurteze drumul de la Ireg către Spitalul de Urgență pe Str. Saligny, ocolind Spitalul de Copii, dar și revenirea din Micro 19 către Piața Energiei, folosind aceiași șină.


[/i]

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 6094
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2013 11:49:38    Titlul subiectului: 166087

Daca poza e "pe bune", se pare ca midibuzul EEJ a fost transformat in loc de joaca pentru Jandarmerie... . Rolling Eyes

http://adevarul.ro/locale/galati/foto-video-doi-teroristi-inarmati-deturnat-trafic-autobuz-galati-calatorii-fost-luati-ostatici-jandarmeria-intervenit-forta-1_51f27c4fc7b855ff56768fdd/index.html

"Scenariu. Doi teroriști înarmați au deturnat în trafic un autobuz din Galați. Toți călătorii au fost luați ostatici. Jandarmeria a intervenit în forță

26 iulie 2013

Articol de Bogdan Nistor

Jandarmii intervin în forță pentru eliberarea ostaticilor Răpitorii au cerut câte un milion de euro pentru fiecare om eliberat. Jandarmii au intervenit în forță, i-au prins pe cei doi teroriști și totul se termină cu bine.

Din fericire, este vorba despre o aplicație tactică efectuată în autobaza societății locale de transport public și vizează modul de intervenție în cazul în care un mijloc de transport în comun cu călători este atacat de teroriști care cer răscumpărare pentru eliberarea ostaticilor. Potrivit scenariului, doi teroriști înarmați au deturnat în trafic un autobuz, iar călătorii aflați în mijlocul de transport au fost luați ostatici. Răpitorii au cerut câte un milion de euro pentru fiecare om eliberat. În cazul în care în 24 de ore cererile nu le sunt îndeplinite, teroriștii urmează să omoare ostaticii. La fața locului au ajuns patru echipaje ale Jandarmeriei Galați pregătite să salvarea persoanelor sechestrate pe timpul cât negociatorii încearcă să-i convingă pe răpitori să le elibereze. Astfel sunt detonate petarde pentru distragerea atenției, iar jandarmii sparg geamurile autobuzului și intră în forță pentru capturarea celor doi teroriști. După imobilizarea acestora, civilii din mijlocul de transport sunt coborâți în siguranță de către jandarmii gălățeni, iar cei doi răpitori sunt reținuți și conduși pentru anchetare. „Aplicația tactică face parte din programul anual de pregătire și a urmărit aprofundarea pregătirii jandarmilor privind formele și procedeele de acțiune pentru îndeplinirea misiunilor specifice, dezvoltarea cooperării între forțele participante la îndeplinirea misiunii și descurajarea eventualelor acțiuni ilegale”, spune purtătorul de cuvânt al Jandarmeriei Galați, Costin Barbu."

______________

Va dati seama, au si "teroristii" mandria lor, nu vedeti ca niciunul nu ataca maxi-taxi-urile ?!? Twisted Evil I-ar arata lumea cu degetul, "Iata-l pe fraierul ala (de terorist) care a atacat maxi-taxi-ul"... Laughing Laughing

Sau, mai stii, poate ca fiecare maxi-taxi are "teroristul" lui, adica soferii, cei care ii pune permanent in pericol pe calatori prin atitudinea lor de giboni...



646x404.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.8 kb
 Vizualizat:  de 10349 ori

646x404.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2013 18:46:50    Titlul subiectului: 166096

Poza e pe bune (mai precis, filmarea). Actiunea s-a desfasurat in Autobaza 1, intr-un loc sigur.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 31 Iul 2013 19:10:15    Titlul subiectului: 166112

http://stefanbadita.wordpress.com/2013/07/31/decimarea-retelei-de-tramvai-a-galatiului/

Nu mai este un secret pentru nimeni, faptul că în România se urmărește distrugerea transportului electric, mai accentuat la tramvaie decât la troleibuze. Motivele ridicate de autorități sunt costul mare al întreținerii, surpările, vibrațiile, zgomotul sau faptul că tramvaiul deranjează traficul… Motive absurde după părerea mea. Acum 20 de ani, în România erau tramvaie în următoarele orașe: București, Galați, Iași, Constanța, Ploiești, Timișoara, Sibiu, Reșița, Oradea, Cluj, Arad, Brăila, Botoșani, Craiova și Brașov. Pe scurt, cele mai mari 15 orașe ale României, aveau transport electric cu tramvaie. Astăzi, Reșița (2012), Constanța ( 2008), Sibiul (1970) și Brașovul (2006) au renunțat la tramvaie, iar pe ducă a fost și cel din Ploiești (planificat pentru perioada 2009 – 2014), care totuși, pe ultima sută de metri a fost înscris în programul de reabilitare totală. Singurele orașe în care rețeaua de tramvai s-a mărit după căderea comunismului sunt Aradul (care are cea mai mare rețea de tramvaie din provincie), Timișoara (locul 2 în provincie) și Botoșaniul.....


Continuarea este în articol.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Aug 2013 11:02:49    Titlul subiectului: 166633

Vesti bune pentru galateni ! >>> http://voxtv-galati.ro/p16947
S.C. TRANSURB S.A. GALATI,
Ca urmare a incheierii lucrarilor de modernizare, anunta ca, incepand cu data de 26.08.2013, se va relua circulatia cu tramvaiele pe strazile Otelarilor, Frunzei si Gh. Asachi pentru traseele: 5, 7 si 39.
Acestea vor circula la urmatoarele frecevente:
Traseul de tramvai cu nr. 5 va circula la o frecventa de 24 de min, traseul cu nr. 7 va circula la o frecventa de 13 min iar traseul cu nr.39 va circula la o frecventa de 12 min. „

sursa: www.transurbgalati.ro si VOXTV Galati
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Feb 2014 12:00:50    Titlul subiectului: 170880

Interesul Primariei pentru serviciul de transport local deservit cu tramvaie continua sa scada. Ceea ce s-a facut in anii comunismului se sterge usor, si fara prea mari batai de cap...

Suntem pe punctul de a pierde liniile de tramvai spre/dinspre Gara C.F.R. - un reper important al urbei noastre. In loc de a le include in proiectul de modernizare, acestea sunt scoase... S-a putut pe Otelarilor, s-a putut pe Stadionului, Frunzei, Asachi dar NU SE POATE si pe Mihai Bravu. Daca s-ar consolida terenul, n-ar mai trepidatii. Iata ca acum este momentul! Lucrari de modernizare plus lucrari de consolidare!

Fostul primar cu echipa lui au dorit pastrarea tramvaiului in proiectul Regio de pe tronsonul Asachi - Otelarilor. Daca era actualul primar, nu mai pupam noi tramvai spre/dinspre Micro 19 si 20...

Iata ce ne asteapta: http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/50826-galati-viata-libera-cotidian-politic-administratie-modernizare-de-71-milioane-de-lei-dispa-liniile-de-tramvai-de-pe-strada-mihai-bravu


"Modernizare de 7,1 milioane de lei/ Dispar liniile de tramvai de pe strada Mihai Bravu


Autor: Anca Melinte
Publicat Luni, 03 Februarie 2014 00:00


Despre modernizarea străzii Mihai Bravu, una dintre arterele importante ale orașului, se vorbește mult și bine încă din mandatul fostului primar Dumitru Nicolae, iar despre dezafectarea liniilor de tramvai s-au spus vrute și nevrute.
Vestea bună este că modernizarea arterei nu mai este doar o promisiune dintr-un viitor îndepărtat și nesigur. Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții și angajarea fondurilor pentru elaborarea proiectului tehnic de modernizare a străzii Mihai Bravu au primit undă verde din partea Consiliului Local. Pe scurt, lucrările de modernizare a străzii vor include dezafectarea liniilor de tramvai, îmbunătățirea condițiilor de circulație, amenajarea de locuri de parcare și trotuare. Nu vor fi uitate nici rețeaua de apă aflată în stadiu avansat de degradare, care va fi înlocuită, și nici rețeaua de canalizare. Investiția implică și înlocuirea stâlpilor de iluminat public care nu mai corespund standardelor de siguranță, înlocuirea corpurilor de iluminat public existente cu unele de tip LED și iluminat ornamental.
Iată, pe tronsoane, cele mai importante lucrări care vor fi executate, conform documentelor votate de aleși.

Sistem rutier suplu și locuri de parcare

Potrivit hotărârii adoptate, pe tronsonul delimitat de intersecția cu strada Basarabiei și intersecția cu strada Gării, partea carosabilă va avea două fire de circulație, sistem rutier de tip suplu, cu strat de uzură din mixtura asfaltică, trotuare de o parte și de alta a străzii și borduri prefabricate din granit, pe o fundație din beton. Vor fi amenajate accese pentru persoanele cu dizabilități și 40 spații de parcare. Pe lângă dezafectarea liniilor duble de tramvai se dorește dezafectarea spațiului verde și tăierea arborilor existenți și înlocuirea lor cu circa 40 de arbori tineri.
În continuarea liniei de tramvai, pe strada Gării, până la intersecția cu strada Dogăriei, partea carosabilă va avea trei fire de circulație, va fi realizată o bandă de circulație suplimentară, pentru sensul de urcare, destinată vehiculelor lente, și vor fi amenajate 14 spații de parcare și o stație de autobuz.
Pe tronsonul cuprins între Dogăriei și Gara CFR Călători vor fi realizate o bretea de legătura cu strada Mureșului, 39 locuri de parcare și o stație de autobuz. În zona Monument (la intersecția cu străzile Ana Ipătescu și Dogăriei), spațiile verzi vor ocupa 1.100 mp, cu instalație de irigație, și vor fi amplasate opt bănci.
Valoarea totală a investiției se ridică la 7.108.959 de lei, de la bugetul local, iar durata de realizare este de 12 luni
.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2014 18:10:40    Titlul subiectului: 174848

http://stefanbadita.wordpress.com/2014/09/24/primaria-galatiului-pregateste-linsajul-transportului-public-din-mai-2015-vezi-aici-harta-cu-traseele-propuse-si-cate-trasee-dispar/

Noul proiect al Primăriei Galați pentru transportul public de persoane din municipiul nostru drag, prevede pentru S.C. Transurb S.A. 12 trasee de autobuz, 2 de troleibuz 6 de tramvaie iar pentru transportatorii privați 5 trasee lăturalnice ori prin cartiere, trasee secundare........



TRASEE PROPUSE DE PRIMARIE.jpg
 Descriere:
Harta este proprietatea mea iar cei ce vor sa o foloseasca, trebuie sa o foloseasca doar cu mentionarea sursei.
 Mărime fișier:  1.51 MB
 Vizualizat:  de 8922 ori

TRASEE PROPUSE DE PRIMARIE.jpg



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 03:09:58    Titlul subiectului: 176314

Iată că în data de 6 ianuarie a fost publicat de către Viața Liberă noul plan de transport ce ar urma să intre în vigoare pe perioada Mai 2015 – Mai 2017. Nu prevede operatori privați, ceea ce este un lucru excepțional, în schimb sunt câteva trasee fără rost sau care pot fi îmbunătățite. Pe mine nu poate decât să mă bucure acest plan nou de transport, căci în el sunt cuprinse și o parte dintre modificările mele (propuneri, soluții) cât și o acoperire mai bună a orașului. Poate doar câteva străzi mai necesită câte un traseu, dar se poate rezolva.......

http://stefanbadita.wordpress.com/2015/01/07/an-nou-plan-de-transport-pentru-galati-nou-primaria-vrea-sa-scoata-tramvaiul-de-pe-str-mihai-bravu-garii-tecuci-si-saligny/



TRASEE APROBATE (PROPUSE DE TRANSURB).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 8640 ori

TRASEE APROBATE (PROPUSE DE TRANSURB).jpg



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 6425
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 09:28:22    Titlul subiectului: 176316

Care este situatia prezenta cu tramvaiele ? Cate linii de tramvai sunt functionale in Galati ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 14:48:36    Titlul subiectului: 176328

Deocamdata este functional traseul 1(Comat-Liceul 9)deservit de 1 tramvai,39(Micro 19-Cimitir Israelit)deservit de 8 tramvaie la orele de varf si 40(Micro 19-Comat)care circula doar cand traseul 39 are probleme sau se retrag tramvaiele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 6094
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 15:14:36    Titlul subiectului: 178040

Sper sa devina realitate...

http://www.campusbuzau.ro/trasee-diferite-intre-autobuzele-primariei-si-maxi-taxi-la-galati-serviciul-maxi-taxi-mutat-pe-5-rute-secundare/#comment-20566

"TRASEE DIFERITE ÎNTRE AUTOBUZELE PRIMĂRIEI ȘI MAXI TAXI LA GALAȚI! SERVICIUL MAXI TAXI, MUTAT PE 5 RUTE SECUNDARE!

Conform Strategiei privind transportul public local pentru perioada 2014-2020, elaborată de Primăria Galați și care ar urma să intre în vigoare în mai 2015, microbuzele ar urma să fie scoase de pe traseele principale ale orașului.

AUTOBUZ VS MAXI TAXIÂAstfel, cele mai solicitate trasee din Galați, care includ străzile Brăilei, Domnească și Siderurgiștilor, vor fi acoperite numai de autobuzele și troleibuzele Transurb. Din cele 170 de maxi-taxiuri care circulă zilnic pe străzile municipiului ar urma să rămână cel mult 30, și acestea mutate doar pe traseele secundare, prin cartiere.

Strategia privind transportul public pe perioada 2014-2020 a fost redactată de edilii Galațiului împreună cu consultanții Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), de la care primăria urmează să obțină un credit destinat îmbunătățirii condițiilor de transport urban, reabilitării infrastructurii rutiere și achiziționării de mijloace de transport persoane noi și nepoluante. Strategia, care a fost și aprobată în ședință de CL prevede ca transportul de călători să se facă, separat, pe trasee principale și secundare.

Traseele principale urmează să le acopere Transurb, iar cele secundare vor fi acoperite de operatorii privați, atâția câți vor mai rămâne.

Cu alte cuvinte, cele mai solicitate trasee din oraș urmează să fie asigurate doar de Transurb, cu troleibuze sau autobuze, iar operatorii privați să fie scoși pe trasee periferice, la marginea orașului și prin cartiere.

BERD a cerut ca traseele Transurb să nu se mai suprapună cu cele acoperite în prezent de maxi-taxi și asta pentru că, spun reprezentanții băncii, societatea urbană de transport trebuie revigorată și rentabilizată.

Traseele noi propuse în strategie sunt: 13 principale – destinate Transurb, și cinci secundare – pentru operatorii privați, trasee care ar urma să intre în funcțiune pe 9 mai 2015, a doua zi după ce expiră actualul contract de concesiune a traseelor.

În acest moment se lucrează la stabilirea traseelor, niciunul nu e încă bătut în cuie. „Singurul lucru cert și nenegociabil este că traseele principale vor fi atribuite Transurb. Este o cerință expresă a oficialilor BERD”, ne-a spus Emanuela Turcu, purtătoarea de cuvânt a Primăriei Galați.

În aceste condiții, scoaterea microbuzelor de pe străzile Domnească, Brăilei sau Siderurgiștilor devine doar o chestiune de timp."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 18/Iun/2017
Mesaje: 26
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 21:20:51    Titlul subiectului: Despre transportul galatean 178054

Te rog, nu trebuie sa ne imbatam cu apa rece!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 01 Mai 2015 23:45:55    Titlul subiectului: 178905

Din pacate, nu se schimba nimic in transportul local galatean... Dupa o greva de patru zile a operatorilor privati - timp in care Transurb-ul a DEMONSTRAT CA FACE FATA ONORABIL fluxului de calatori - edilii urbei noastre au decis PRELUNGIREA SERVICIILOR DE MAXI-TAXI!!!

http://www.viata-libera.ro/eveniment/66400-maxi-taxiurile-revin-pe-traseele-din-galati-incepand-cu-1-mai


Maxi-taxiurile revin pe traseele din Galați începând cu 1 mai

Autor: Anca Melinte
Publicat Vineri, 01 Mai 2015 00:00


* Contractele cu operatorii privați din transportul de persoane vor fi reziliate unilateral * Pe baza prevederilor contractuale, însă, transportatorii sunt obligați să-și continue activitatea pe traseele Galațiului


Gălățenii dependenți de transportul local vor avea din nou de ales, de astăzi, între autobuzele, troleibuzele și tramvaiele societății publice Transurb și microbuzele private. Greva șoferilor de maxi-taxi s-a încheiat, iar din această dimineață transportul privat va funcționa în regim regulat. Operatorii au decis să scoată din nou cele 180 de microbuze din parcări, după ce autoritățile au găsit soluția pentru ca ei să-și continue activitatea pe termen aproape nelimitat.

Rezilierea ca soluție

"Aveți încredere în ce vă spun, mergeți la muncă! Rugămintea mea e una de la om la om: nu vă agravați situația, pentru că aveți patru zile de când n-ați prestat. Suntem obligați să vă cerem, contractual, daune-interese", le-a spus primarul Marius Stan zecilor de șoferi de maxi-taxi, care îl așteptau, ieri după-amiază, pe treptele Prefecturii, să vină la ședința Consiliului Local. Patronii lor așteptau deja să ia cuvântul în fața aleșilor întruniți în ședință ordinară. Trebuie spus că, la prânz, edilul a discutat din nou atât cu operatorii de transport, cât și cu o delegație a șoferilor.

În fața aleșilor locali, prin vocea lui Teodoru Dobrițoiu, operatorii și-au expus principala doleanță: prelungirea cu încă doi ani a licențelor de transport, care expiră pe data de 8 mai.

Primarul Marius Stan a replicat că s-a consultat cu avocații, iar contractele nu prezintă niciun fel de posibilitate legală de fi prelungite. "Ținând cont de faptul că transportatorii, cu de la sine putere, au încălcat prevederile contractului care era în vigoare până pe data de 7 mai, legea ne obligă să îl reziliem unilateral, lucru pe care îl vom face în termenul cel mai scurt. Ne prevalăm mai departe de faptul că, până la finalizarea tuturor pașilor pe care noi trebuie să-i facem pentru organizarea unei noi licitații sau delegare de gestiune - iar acești pași durează ca timp - transportatorii privați sunt obligați să presteze serviciul public de transport! Avansasem într-o discuție anterioară cu operatorii privați un termen de trei luni, dar trei luni pot fi șase, opt! Nu știe nimeni să spună cât vor dura pașii. Procedurile pentru licitația pentru cartierul social din Drumul Viilor au durat 14 luni!", a declarat Marius Stan.

Edilul a remarcat că, în aceste patru zile, transportul public a funcționat, dar nu are garanția că flota șubrezită a Transurb mai rezistă la o solicitare prelungită. Și că nu este echitabil să fie cumpărate autobuze SH când operatorilor li s-au cerut microbuze cu Euro 5.

Transurb, la loc comanda

Din 9 mai, Transurb ar fi trebuit, conform unei hotărâri a Consiliului Local, să intre și pe traseele de maxi-taxi. Acest lucru, însă, nu se va întâmpla. Potrivit primarului, chiar dacă se reziliază contractul cu operatorii, rămâne valabil articolul care spune că: "în cazul întreruperii contractului nu la termenul-limită și nici din condiții de forță majoră, operatorii sunt obligați să-și desfășoare activitatea astfel încât sistemul de transport public să nu fie perturbat, până la organizarea viitoarei licitații".

"O nouă licitație, conform regulamentului european 1370 trebuie anunțată cu un an înainte și apoi pregătită. Dacă anunțăm cu un an înainte, dar finalizăm procedurile într-un timp mai scurt, putem să desfășurăm licitația. Prelungirea e pe un termen aparent nelimitat, dar este limitat de realizarea pașilor pe care ni i-am propus, care, sper eu, să fie cât mai operativi, dar am îndoielile mele legat de ceea ce înseamnă birocrația, modul în care funcționează sistemul de administrație centrală", a punctat Stan.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2016 18:53:54    Titlul subiectului: Primarul vs. Tramvaie 183899

Iată că în 2016, Galațiul se pregătește să mai piardă niscavai kilometri din rețeaua de tramvai....

Primarul este distrugătorul de tramvaie… Deși bani europeni, implicit ai noștri au fost folosiți pt. a cumpăra kilometri de cale ferata pentru tramvaie, (proiect început de fostul viceprimar, Nicușor Ciumacenco), Primăria Galati aruncă pe fereastră banii deja investiți.

În zona Stadionului Oțelul sunt 4 macaze electrice nou-noute, (dintre care 3 propuse de mine, alături de noua linie de manevră către Micro 19), la IFR sunt 2 și 6 macaze în zona hangarului Ecosal (fost hangar de avioane și fost depou de tramvaie), iar noul proiect de modernizare a str. Saligny și Tecuci (cuprinsă între Basarabiei și 1 Dec. 1918) prevede scoaterea liniilor, așa că 12 macaze nou nouțe, electrice, funcționale, sunt aruncate la gunoi deși UE pune accent pe transport ecologic cu tramvaie!

CÂȚI KILOMETRI DE LINIE PIERDE GALAȚIUL ÎN 2016?

660 de metri de cale simplă scoasă de pe Saligny (între Asachi și Siderurgiștilor)

440 de metri de cale dubla scoasă de pe Saligny (între Siderurgiștilor și Basarabiei)

12 macazuri nou-noute, montate in 2010 si 2012 vor deveni inutile…. BANI ARUNCATI PE FEREASTRA….

CÂȚI KILOMETRI DE LINIE A PIERDUT GALAȚIUL DIN 1990 ÎNCOACE?!

2,2 kilometri de cale dublă pe tronsonul Gara Mare – Ana Ipătescu – Portului – Gara Fluvială în anii 90.

606 de metri de cale dublă pe tronsonul Str. Mihai Bravu – Gara Mare, scoși în 2015, dar necirculați din 2008.

2,53 kilometri de cale dublă de pe Str. Traian (tronson cuprins între Barieră și Baia Comunală) în 2010

300 de metri de cale dublă pe Str. Cerealelor și Carnabel (tronson care înconjura la nord și est Baia Comunală) în 2010

240 de metri de cale dublă de pe Str. Alexandru Măcelaru, în 2014.

1,6 kilometri de cale dublă de pe Bulevardul George Coșbuc (tronson cuprins între Patinoar și Bd. Basarabiei) în 2002

748 de metri de cale dublă de pe Strada Bucovinei (fostă Suliței) în 2010

1,4 kilometri de cale dublă pe tronsonul Poarta Nord Combinat – Poarta Est Combinat la începutul anilor 2000

Rezultă un total de 18,56 kilometri de cale simplă de rulare, scoasă-n perioada 1990-2016. O adevărată decimare…. În prezent orașul are programat ca și cale de rulare (o parte deja modernizată, alta care așteaptă modernizarea) un total de 37,6 kilometri cale simplă, ceea ce-l face unul dintre cele mai mari orașe ale țării, cu cei mai puțini kilometri de cale de rulare pentru tramvai. Nu mai zic de troleibuz, că nici acolo nu stăm pe roze….

COMPARAȚIE ÎNTRE ALTE ORAȘE ȘI MUNICIPIUL GALAȚI, LA MĂRIMEA REȚELEI DE TRAMVAI:

București = 144 de kilometri

Arad = 54,1 kilometri

Brăila = 22,7 kilometri

Cluj-Napoca = 12 kilometri (toți modernizați)

Craiova = 16,5 kilometri (aproape toți modernizați)

Galați = 17,3 kilometri (o parte modernizați)

Iași = 35 de kilometri (o parte modernizați)

Oradea = 16,7 kilometri

Ploiești = 10,3 kilometri

Timișoara = 38 de kilometri (o mare parte modernizați)

Așa că, datorită conducătorilor noștri care au o viziune cel puțin ciudată asupra transportului ecologic din Galați (ca să nu mă exprim altfel) suntem pe un rușinos loc 6, după București, Arad, Timișoara, Iași și Brăila….. cu doar 17,3 kilometri din cei 28,08…..



https://stefanbadita.wordpress.com/2016/02/28/stan-primarul-distruge-o-lucrare-terminata-n-mandatul-lui-galatiul-va-avea-o-retea-de-tramvaie-mai-mica-decat-braila/

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 04/Feb/2017
Mesaje: 75
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2016 17:12:58    Titlul subiectului: 184094

Ai uitat de Botosani care are 15,8 km de linie simpla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2016 00:28:39    Titlul subiectului: 186928

http://www.viata-libera.ro/prima-pagina/82411-mintea-alesilor-cea-de-pe-urma-modernizarea-strazii-anghel-saligny,-scumpita-a-doua-oara Se pare ca 5 si 7 vor recircula pe Anghel Saligny Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 569
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2017 17:12:24    Titlul subiectului: 189444

Mi se pare mie sau transportul cu tramvaie in Galati este in pericol de a fi desfiintat? Incepand de ieri , s-au desfintat traseele de tramvai 1, 3, 5 și 42 , infiintandu-se linia 41 , iar acum o luna s-au desfiintat liniile 6 si 8.
PresaGalati a scris:
Se desființează traseele de tramvai 1, 3, 5 și 42. Alte modificări de trasee și grafice de transport
PresaGalați.ro

Se desființează traseele de tramvai 1, 3, 5 și 42. Alte modificări de trasee și grafice de transportPotrivit unui comunicat al Primăriei Galați, începând cu data de 01.04.2017 traseele de tramvai 1 (Comat – Arcelor Mittal SA), 3 (Micro 19 – Arcelor Mittal SA), 5 (Micro 19 – Bazinul Nou) și 42 (Comat – Bazinul Nou) se desființează.

Pentru a asigura transportul călătorilor pe relația Piața Energiei – Arcelor Mittal SA se înființează traseul de tramvai 41 (Micro 40 – Arcelor Mittal SA) cu 10 curse pe zi doar în zilele lucrătoare cu o frecvență de 1 oră. Prima plecare va fi de la stația Liceul nr. 3 la ora 07.00 și ultima plecare va fi de la Arcelor Mittal SA la ora 16.30.

Se modifică programul de transport pentru traseul 13 (Piața Centrală – IAS Bădălan) prin suplimentarea numărului de curse de la 9 la 26 atât pentru zilele lucrătoare cât și pentru cele nelucrătoare. În intervalul 06.00 – 16.00 traseul va fi asigurat cu 2 autobuze cu o frecvență de 30 de minute iar în intervalul 16.00 – 21.30 va fi asigurat cu 1 autobuz cu frecvența de 1 oră. Prima plecare va fi de la Piața Centrală la ora 06.00 și ultima plecare va fi de la IAS Bădălan la 21.30.

http://presagalati.ro/se-desfiinteaza-traseele-de-tramvai-1-3-5-si-42-alte-modificari-de-trasee-si-grafice-de-transport/
Din 10 linii de tramvai cate erau in 2016 conform Wikipedia , acum au mai ramas doar 4 linii , 7 , 39 , 41 , 44. Crying or Very sad

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2017 20:21:52    Titlul subiectului: 189482

Tronsonul Baia comunala-Bazinul nou se afla intr-o stare deplorabila din punctul de vedere a caii de rulare iar de cand Damen a incheiat un contract cu Transurb pentru cursele conventie si de cand a luat de la maxi taxi fostul traseu 68(actual 24)si a decis prelungirea traseului 10 de la Intfor pana la Damen traseele de tramvai nu se mai justifica din punct de vedere financiar.Traseul 5 era dublat de 7 in mare parte iar cei din micro 19 au varianta traseului 10 spre santier.Traseul 42 era dublat in mare parte de 36 si 44 iar din micro 39 exista varianta 24 spre santier.Din piata centrala s-a modificat programul traseului 13 cu cate un autobuz la jumatate de ora(era un autobuz la 2 ore)iar traseul 8 de cele mai multe ori pleca in acelasi timp cu 13.Iar referitor la traseul 6,nu prea erau calatori care sa circule intre mital si damen.Aici s-a ajuns din cauza decaderii industriei si din cauza neglijentei reabilitarii liniilor de tramvai de pe basarabiei-calea prutului.Sa nu mai vorbim si despre interminabilele blocaje de pe str.basarabiei pentru ca soferilor nu le pasa ca parcheaza pe linia de tramvai si astfel,daca erai in 5,6,8 sau 42 riscai sa stai cate o ora in tramvai.Acum pot parca pe linia de tramvai fiindca de sambata nu va mai circula niciun tramvai.Iar in combinat traseele 1 si 3 oricum aveau 3 curse pe zi.O data cu reactivarea traseului 41 sunt 10 curse pe zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community