Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 30 Sep 2009 19:52:57 Titlul subiectului: |
117835 |
|
O harta care a aparut pe la intarile in statiile de metrou.
Harta care e la intrarea statiei Costin Georgian.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.02 kb |
Vizualizat: |
de 37862 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Noi 2009 14:07:52 Titlul subiectului: |
120354 |
|
Astazi cu ocazia zilelor portilor deschise am intrat in dispeceratul de la Unirii unde am fotografiat urmatoarea harta, sunt doua poze identice una cu blitz si una fara sper sa se inteleaga ceva din ea
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.74 MB |
Vizualizat: |
de 37635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.76 MB |
Vizualizat: |
de 37635 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 09:20:15 Titlul subiectului: |
127539 |
|
O harta a retelei de metrou de pe un pliant sub forma de port-cartela distribuit la cumpararea unui abonament.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.72 kb |
Vizualizat: |
de 37111 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 11:41:04 Titlul subiectului: |
127541 |
|
Super-tare ! M3 ramasa la tronsonul Industriilor-Eroilor si tronsonul NG-LdC inca nefinalizat....
Nu mai vorbim de denumirile vechi ale statiilor...
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 12:21:15 Titlul subiectului: |
127543 |
|
O harta furata gasim pe http://casa. creditzone. ro/, caci legea drepturilor de autor e optionala si harta metroului a fost facuta ca sa-i sprijine pe cei din imobiliare.
Descriere: |
Harta metrou furata de CreditZone |
|
Mărime fișier: |
592.96 kb |
Vizualizat: |
de 37092 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Lun 30 Aug 2010 15:07:27 Titlul subiectului: Schema |
132670 |
|
Schema metrolui bucurestean cu data punerii in functiune a statiilor de metrou:
Daca cineva stie data exacta cand s-au dat in exploatare statiile Tineretului,Pantelimon, Gorjului si Basarab 1 sa lase un comentariu la fel si data cand s-au redenumit statiile Leontin Salajan,Muncii,Pieptanari si Antilopa.
Referitor la statia Pantelimon, pe urbanrail scrie ca s-a deschis pe 15.01.1990 iar pe siteul Metrorexului 05.1991, care este exacta?
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 14 Ian 2011 19:09:11 Titlul subiectului: |
138820 |
|
Oare ce culoare vor folosi pentru M5?
Negru, maro sau roz...?
Violet poate ?!?
Nu cred ca s-ar putea personaliza ca fiind linia rosu deschis sau grena (de exemplu). Sau niste nuante de galben
Trebuie consistenta intre harti, semne de orientare in statii samd.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Mar 2011 22:42:24 Titlul subiectului: |
141326 |
|
......
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.46 kb |
Vizualizat: |
de 35016 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 09:57:51 Titlul subiectului: |
141332 |
|
Sunt curios care va fi segmentul atacat in continuare: Eroilor - Piata Iancului sau Iancului - Pantelimon?
Partea centrala pune probleme mult mai serioase decat zonele mai nou construite, sa zicem dupa razboi: bulevardele sunt mai inguste, iar cladirile mai subrede.
Densitatea populatiei si nevoia de mobilitate sunt mai mari spre periferie, in zonele cu cartierele dormitoare.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 10:52:39 Titlul subiectului: |
141337 |
|
Eroilor-Iancului. Se pregateste deja licitatia, informatia a aparut in presa. Pana la urma acest tronson este mai important pentru retea decat cel spre Pantelimon din urmatoarele motive:
1. are finantare asigurata partial
2. creaza posibilitatea de a se ajunge direct de la Eroilor la Iancului (pe axa E-V fireasca a orasului) fara a te plimba in cerc pe aberatia de astazi numita M1
3. degreveaza Eroilor si Pta Unirii de calatorii sumplimentari pe care ii va aduce M5 si care vor sa ajunga pe M2.
4.daca se incepe M7 atunci acest tronson al M5 trebuie sa fie terminat, altfel M7 (indiferent de unde ar incepe, dinspre Rahova sau Colentina) va fi fara legatura cu restul retelei.
5. Pantelimon nu genereaza asa un flux important ca Dr Taberei, de aceea "poate sa mai astepte". Iar daca ii lasi la Iancului sa se invarta in cerc n-ai facut nimic, mananca o paine buna pana ajung in centru sau in partea opusa a orasului.
Pana la urma asa se face oriunde, se prelungesc liniile existente, nu se fac segmentele marginale si apoi acestea se unesc. Numai noi am vrut sa fim "mai destepti" si am creat intai M3 pana la Eroilor, apoi am dat drumul in 2008 la NG-AS, numit tot M3 si abia dupa 1 an le-am unit.
Conceptia asta cu diverse linii scurte care sa se "verse" intr-un cerc fara sa se treaca prin centru este una din ideile "marete" ale "carmaciului sef", de aceea in 1989 s-a inceput mareata magistrala 4 "Racorduri" formata din doua linii fara legatura intre ele care varsau in M1. Urma cel de-al treilea racord pe Giurgiului, probabil si altele..
Cred ca de aceea a "sucit" pe ultima suta de metri si fosta M3 care n-a mai ajuns in Pantelimon, ci la D2 si in prelungirea M1. Trebuia desavarsit cercul ca sa-i functioneze ideea asta de "cerc cu raze"..
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 13:28:26 Titlul subiectului: |
141351 |
|
Metrou in Pantelimon nu este necesar ( declar pe propria raspundere ) . Pantelimonul nu e cartier de blocuri, ci un bulevard marginit de blocuri din prima linie si din a doua. Plus 2 parcuri ( dintre care unul mare ) unde evident nu exista persoane. Pentru Pantelimon este necesar un tramvai 'naveta' care sa ajunga in Iancului, respectiv in orasul Pantelimon cu frecventa decenta si treaba este rezolvata. Oricum Panteliomonul nu mai are societati comerciale de productie care sa atraga multa lume.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 15:47:58 Titlul subiectului: |
141353 |
|
Si de la Iancului, M5 trebuie dus undeva, ca altfel prea se termina brusc acolo. Pantelimonul nu mai are fabrici marete dar are Cora, are ex-Electroaparatajul pe care o sa se construiasca ceva, in viitor vor aparea alte "cevauri" care vor face simtita nevoia de metrou in zona.
O sa fie deranjant cand se vor apuca de statiile din zona centrala, unde vor sparge tot bulevardul (cum se intampla prin Praga, Budapesta, Sofia - acolo tot asa au dat de vestigii arheologice pe care vor sa le integreze in constructia viitoare).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 16:05:27 Titlul subiectului: |
141355 |
|
Cine vrea neaparat supermarket cu metrou exista un Carrefour si o Cora care corespund acestor exigente. Si la asemenea magazine nu te duci ca sa-ti iei o pasta de dinti, 200 gr. de parizer o bere si 3 eugenii.
E o mica neconcordanta aici in logica faptelor.
Am sugerat ca daca M 5 se va extinde pana la Iancului in prima etapa e suficient, de exemplu Rahova / Ferentari e mai important decat Pantelimonul, din punctul meu de vedere evident. Cum ati dedus si din avatar stau in Piata Iancului, niciodata nu am vazut tramvaiul 46 sau 55 - sau chiar 14 cu lume pe scari.
Iar un tramvai dus pana in comuna Pantelimon - perfect realizabil tehnic ar rezolva si multe din maxi - taxiurile prezente actual in Pantelimon.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 16:05:49 Titlul subiectului: |
141356 |
|
Exact la asta ma refeream - deranjul maxim de pe Regina Elisabeta - Carol I - Pache, atat pentru riverani cat si pentru cei care traverseaza zona.
Insa probabil vor croi tunelurile la adancime mai mare, pentru a evita "arheologia", iar statiile le vor lucra cat de mult se poate in subteran.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mar 2011 19:15:43 Titlul subiectului: |
141363 |
|
Deranjul nu e asa de mare. Sper sa le vina mintea la cap cand se vor apuca de tronsonul 'Eroilor - Iancului' si ca vom avea statii numai la Kogalniceanu / Universitate / Mosilor / Iancului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.59 kb |
Vizualizat: |
de 34878 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Mar 2011 00:57:06 Titlul subiectului: |
141378 |
|
Metroul din Pantelimon va fi extrem de necesar atunci cand se va da in folosinta strapungerea Doamna Ghica - Delfinului. Dupa parerea mea, mai departe de acest punct nu ar fi necesara o linie de metrou, decat daca ar fi conceput pana in orasul vecin, Pantelimon. Altfel, in zona Cora exista deja doua statii de metrou, din care Republica este cea mai utilizata.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
skythes
Data înscrierii: 22/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2022 Mesaje: 3
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 21:41:33 Titlul subiectului: Diagrama enigmatica pe hartile Metrorex |
146278 |
|
BladHaund a scris: | O harta furata gasim pe http://casa. creditzone. ro/, caci legea drepturilor de autor e optionala si harta metroului a fost facuta ca sa-i sprijine pe cei din imobiliare. | In harta din postul pe care l-am citat in coltul din dreapta jos exista o mica busola si o diagrama ce pare a fi un grafic de frecventa sau ceva de genul.
Diagrama asta apare pe fiecare harta noua din vagoanele de metrou.
Intrebarea mea este: ce inseamna cifrele de pe ea si ce informatii contine? Din cate mi-am dat seama sutn de fapt 2 seturi de date. Imi pare rau ca n-am o imagine la dimensiune mai mare. Poate ma puteti ajuta, daca stiti despre ce este vorba va rog sa-mi raspundeti, as aprecia.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 23:43:23 Titlul subiectului: |
146282 |
|
Mai mare nu am gasit - e marita o harta acceptabila ca dimenziune.
Nu stiu ce poate fi aia din centru, se face abstractie de coordonate geografice. Pe circumferinta e frecventa de circulatie, dar are fluctuatii.
In trenuri cifrele sunt mai vizibile?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
9.13 kb |
Vizualizat: |
de 33640 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
skythes
Data înscrierii: 22/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2022 Mesaje: 3
|
Trimis: Sâm 23 Iul 2011 10:18:19 Titlul subiectului: Diagrama enigmatica pe hartile Metrorex |
146290 |
|
Da, asta e!
Frecventa de circulatie? Cifrele corespund grosimii segmentelor inelului de circumferinta si merg de la 1 la 7. Ce inseamna asta... un metrou odata la 1-7 minute?
In hartile din metrou diagrama asta e foarte clara.
Partea centrala e si ea numerotata, dar cu valori mai mari (pana la 20) care corespund oarecum si nu prea corespund cu valorile de pe inel.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 23 Iul 2011 23:37:35 Titlul subiectului: |
146305 |
|
De ce pana acum nu a aparut si e pusa acum? Punctele cardinale nu cred ca au nici o legatura cu diagrama misterioasa/ Cine stie ce "cod al lui Da Vinci" mai e si asta, diagrama care, suprapusa peste harta retelei ne va da vreun raspuns...
Oricum e pusa in colt, calatorul daca se uita pe harta si da cu ochii de ea nu va intelege mare lucru.
intervale de succedare nu pot fi daca in centru sunt valori mari; pe exterior avem 7 puncte iar poligonul din interior are 8 colturi.
Sa fie reprezentat traficul de calatori in cele mai importante 15 statii ale retelei?
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
skythes
Data înscrierii: 22/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2022 Mesaje: 3
|
Trimis: Dum 24 Iul 2011 16:40:06 Titlul subiectului: Diagrama pe hartile Metrorex |
146317 |
|
Pe exterior ar putea fi 8 segmente, dintre care unul e zero și de asta pare că lipsește?
Am încercat suprapunerea, dar n-am înțeles nimic...
Ce sunt numerele: număr de stații, mii de călători, număr de linii?
Am revenit cu o imagine mai clara: rosetti61 a scris: | De ce pana acum nu a aparut si e pusa acum? | A mai apărut și până acum, era și pe vechile hărți și de fapt era exact aceeași diagrama ca pe hărțile care sunt acum.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.19 kb |
Vizualizat: |
de 33462 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Iul 2011 17:08:09 Titlul subiectului: |
146319 |
|
Am mers si eu astazi cu metroul si am incercat sa dau de cap acestui adevarat puzzle, ghicitoare, problema de logica, spuneti-i cum vreti. N-am reusit. Daca suprapunem diagrama peste reteaua de metrou am tras concluzia ca partea neagra din centru reprezinta zonele lipsite de metrou, Rahova si Ferentari (13-14) si dincolo Colentina si Lacul Tei (6-7). Ar putea fi asta, ar avea oaresce sens dar atunci cifrele ce reprezinta? M-am gandit si eu la statii, la frecvente, ba chiar si la densitatea de locuitori din respectivele zone (daca ne gandim ca e cumva harta Bucurestiului).
Nu inteleg deloc acea zona ingrosata care cu exceptia unei mici zone in Nord-Vest inconjoara toata figura. Trebuia pusa legenda si la acea diagrama
|
|
Sus |
|
|
bgg
Data înscrierii: 05/Dec/2007 Ultima vizita: 09/Aug/2019 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 22:35:10 Titlul subiectului: |
146613 |
|
Este o diagrama preluata dintr-un plan, cred ca din Planul Urbanistic General. Nu mai stiu exact dar am impresia ca reprezinta frecventa si puterea vanturilor raportate fata de Bucuresti (Roza Vanturilor). Nu are nici o treaba cu transportul public, este un element "grafic" pe care editorul hartii l-a inserat ca dadea bine in plansa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.59 kb |
Vizualizat: |
de 33276 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 12:16:53 Titlul subiectului: |
146721 |
|
Intr-adevar, pot sa confirm ca este roza vanturilor Municipiului Bucuresti. Am vazut de curand ceva similar intr-un document al unui PUZ. Si dand acum un mic search pe google am gasit un pdf cu un PUZ, unde la pagina 5 este un simbol extrem de asemanator cu acesta:
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/db/59_20090630.pdf
Partea neagra centrala reprezinta viteza vanturilor pentru diferite puncte cardinale, iar marginea cercului mai inalta spre NE (7) reprezinta frecventa vanturilor (probabil in numar mediu de zile pe an).
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 16:13:35 Titlul subiectului: |
146758 |
|
Si daca are legatura cu vanturile, ce sens are pe harta metroului? Gaseau destule reprezentari artistice pentru roza daca ii presa atat sa aiba punctele cardinale. E o harta abstracta, care urmareste foarte putin traseul geografic, asa ca indicarea nordului era suficienta dar nu obligatorie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|