Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reinnoirea parcului circulant din Galati
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2007 13:07:24    Titlul subiectului: Reinnoirea parcului circulant din Galati 81818

O informatie oficiala afirma faptul ca in luna septembrie vor veni la Galati 20 de autobuze si 10 troleibuze. Nu stiu deocamdata marca (marcile) acestor mijloace de transport in comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 09:44:46    Titlul subiectului: 81831

Amiralul Byrd a scris:
O informatie oficiala afirma faptul ca in luna septembrie vor veni la Galati 20 de autobuze si 10 troleibuze. Nu stiu deocamdata marca (marcile) acestor mijloace de transport in comun.
Din cate stiu cumpararea unor mijloace de transport se face pe baza de licitatie cu caiete de sarcini, depunere de oferte din partea importatorilor si producatorilor samd; acest proces este unul oarecum de durata (cateva luni?) plus din momentul in care se decide castigatorul este posibil ca acesta sa nu aiba vehiculele 'pe stoc' deci mai dureaza cateva luni si productia.
Aceasta licitatie si/sau alegerea de oferte a avut deja loc? Contractul a fost deja semnat? Ca altfel timpul este mult, mult prea scurt...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 21:47:01    Titlul subiectului: 81890

La Galati negocierile, prezentarea caietelor de sarcini si alte activitati aferente achizitonarii mijloacelor de transport mai sus mentionate s-au desfasurat de mult. Am discutat cu soferii despre achizitiile amintite si acestia nu au fost in masura de a-mi oferi un raspuns concret ( ma refer la marca/marcile de autobuze si troleibuze care vor sosi la Galati). Problemele, din cate am fost informat, apar la nivelul Primariei. Sunt cateva acte care nu au primit inca "unda verde". Mijloacele de transport in comun sunt, prin urmare, "blocate". Nimeni nu mi-a putut spune unde se afla acestea in prezent; cert este ca ele nu au ajuns inca in curtea Transurb-ului. Totusi, atat presa cat si surse din cadrul Transurb afirma ca autobuzele si troleibuzele noi vor circula in Galati in jurul lunii septembrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 15:22:42    Titlul subiectului: 81913

Conform art. 55, alin. (2), lit. b) si art. 75, alin. (1) si (4) (ma opresc doar la astea, pentru ca e suficient, insa e mai lung pomelnicul) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta (SC Transurb SA Galati) a publicat in SEAP, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a, Achizitii publice si in JOUE anuntul de participare cu cel putin 45 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In JOUE am gasit anuntul publicat in data de 3 august 2007. Este vorba despre 30 de autobuze si 10 troleibuze. Termenul limita de depunere a ofertelor este 18 septembrie, ora 12, licitatia (deschiderea ofertelor) urmand sa aiba loc in data de 19 septembrie, la ora 10. Mi se pare interesant ca au organizat o singura procedura pentru ambele tipuri de vehicule. Aspectul cel mai tare este ca vehiculele vor fi platite cu banii jos, valoarea contractului fiind estimata la 31546890 RON (fara TVA).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:40:27    Titlul subiectului: 82029

Ma bucur ca Radub a furnizat date complete referitoare la termenul de achizitie al viitoarelor mijloace de transport din Galati si la numarul acestora. Informatiile pe care le-am postat eu ( adunate din ziare si totodata de la cativa soferi ai Transurb-ului) nu erau foarte clare insa, dat fiind faptul ca sursele de la care m-am documentat pot fi considerate oficiale, am preferat sa le prezint integral. Astept sa vad noile achizitii ale Transurb-ului - si eu am aflat ca plata acestora se va face cu banii jos - si pe urma, vedem care din sursele pe care le-am prezentat au avut dreptate si care nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 11:15:15    Titlul subiectului: 92031

Un articol din Monitorul De Galati de ieri:

Transurb a incheiat licitatia pentru achizitia de autobuze si troleibuze

30 de autobuze si 10 troleibuze vor fi la dispozitia galatenilor incepand cu 1 iunie, mijloacele de transport marca MAZ urmand sa asigure calatorilor conditii de transport comparabile cu cele din Occident.

Cosmarul societatii publice de transport local s-a incheiat pe 11 aprilie, cand a expirat termenul de depunere a contestatiilor la caietul de sarcini pentru achizitia mijloacelor de transport. Castigatorii licitatiei sunt firmele Maz Truck&Bus SRL Bucuresti si SC Dunarea SA Bucuresti, care au format un parteneriat prin asociere pentru a indeplini conditiile cerute de SC Transurb SA. Balanta a fost inclinata decisiv si de oferta firmelor bucurestene, care au cerut cu un milion de euro mai putin decat concurenta.

“Sunt multumita ca dupa un an si jumatate de tergiversari cu aceasta licitatie si in ciuda unor voci care nu doreau ca aceste autobuze sa ajunga in oras, ele vor circula pe traseele din municipiu in cel mai scurt timp. Pana la 1 iunie cele 30 de autobuze si 10 troleibuze vor circula pe strazile Galatiului”, ne-a declarat directorul SC Transurb SA Galati, Genica Totolici.

Consiliul Local Galati trebuie sa plateasca in urmatoarele 30 de zile contravaloarea celor 30 de autobuze si 10 troleibuze, care se ridica la 9.030.315 euro. Societatea publica de transport local este printre putinele din tara care au reusit sa incheie pana in prezent licitatia organizata conform OG 34, cunoscuta pentru numeroasele lacune, ce le permit participantilor la licitatii sa se conteste la nesfarsit.

Monitorizarea traficului prin GPS

Noile autobuze si troleibuze vor asigura confort calatorilor, capacitatea maxima a fiecaruia dintre acestea fiind de 105 locuri. Mijloacele de transport sunt prevazute cu podea joasa si sistem de aplecare spre dreapta, pentru a facilita accesul calatorilor, precum si cu dispozitive speciale pentru persoanele cu dizabilitati. Acestea, dar si gravidele si femeile cu copii mici au prevazute scaune speciale in autobuze si troleibuze, dar ramane de vazut in ce masura le vor putea folosi, tinand cont de gradul de civilizatie al unora dintre noi.

Partea cea mai interesanta este ca noile achizitii vor permite SC Transurb SA sa eficientizeze la maxim sistemul de transport. Cele doua firme de care aminteam anterior vor instala un sistem de monitorizare a mijloacelor de transport prin intermediul GPS-urilor montate pe fiecare dintre acestea. Se va putea asfel urmari in timp real respectarea graficelor de parcurs, dar si a consumurilor de ulei si combustibil. Asta in conditiile in care, pana acum, societatea de transport local a avut probleme cu unii soferi, care aveau obiceiul de a nu efectua anumite curse si de a sustrage surplusul de combustibil rezultat in urma actiunii.

Important de amintit este ca firmele care vor aduce mijloacele de transport la Galati vor asigura intretinerea si repararea lor in autobazele Transurb, si nu la centru, asa cum se intampla cu celelalte autobuze din parcul societatii.


Initial auzisem ca urma sa se aleaga intre MAZ si Irisbus; am tot sperat sa se aleaga Irisbus; din pacate o sa ne alegem doar cu MAZ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 12:08:12    Titlul subiectului: 92037

Achizitionarea noilor mijloace de transport era estimata undeva in jurul lunilor septembrie-octombrie. Se pare ca situatia s-a rezolvat mai repede decat s-a estimat initial. Si eu am sperat ca se vor achizitiona Irisbus-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 18:09:57    Titlul subiectului: 92116

Un articol pe aceeasi tema in Romania Libera:

http://www.romanialibera.ro/a122639/transurb-a-invins-legea.html

Romania Libera a scris:
"Ma bucur ca dupa un an si jumatate de tergiversari cu aceasta licitatie si in ciuda unor voci care nu doreau ca aceste autobuze sa ajunga in oras, pama la 1 iunie cele 30 de autobuze si 10 troleibuze vor circula pe strazile Galatiului", a declarat directorul Transurb SA Galati, Genica Totolici. Prin noile achizitii, se demareaza si un proiect ceva mai vechi de modernizare a transportului galatean, prin introducerea monitorizarii traficului prin GPS. [...] Situatia societatii devenise critica, dupa ce anul trecut au mai fost casate 55 din cele 105 de autobuze pe care le avea. Intre timp, au mai fost cumparate 20 de autobuze SH din Danemarca, dar asta nu a schimbat situatia din transportul local. Teoretic, din 2006 Transurb are aprobarea CL Galati pentru achizitionarea a 30 de autobuze si 10 troleibuze, dar tot de atunci licitatiile au fost in permanenta blocate de contestatii. Penultima licitatie, din 19.09.2007, nu a mai avut loc pentru ca pe 3 septembrie unul dintre participanti, IAC Management SRL Bucuresti, dealer de troleibuze pe curent alternativ, a contestat caietul de sarcini, pentru ca impunea achizitia de troleibuze cu motoare pe curent continuu. Cum la Galati sistemul de troleibuze si tramvaie functioneaza pe baza de curent continuu, iar acceptarea contestatiei ar fi insemnat costisitoarea schimbare a intregului sistem. Pe 21 ianuarie, dupa 5 luni de letargie, Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor a respins contestatia SRL-ului din Bucuresti. A fost fixata o noua licitatie, aceasta a avut loc si pana la termenul-limita de depunere a contestatiilor nu a mai fost depusa nici o contestatie, dand unda verde achizitionarii celor 40 de mijloace de transport.


Pe langa aberatia cu 55 de autobuze din 105 casate de remarcat si prestatia celor de la Solutionarea Contestatiilor carora le-a luat 4 luni (si nu 5 cum scrie in articol) sa rumege acea contestatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 22:32:26    Titlul subiectului: 92143

Anul trecut s-au casat in jur de 10 ROCAR-uri. Daca s-ar fi casat 55, s-ar fi instalat un haos total atat pe Cursele Conventie cat si pe traseele locale. Judecand dupa gradul de importanta al traseelor locale cat si dupa necesarul de autobuze destinate Curselor Conventie, 105 mijloace de transport (predomina midibuzele PRESTIJ, ISUZU si COBRA) reprezinta o valoare minima.
Lalaiala achizitiilor de mijloace de transport a atins apogeul prin episodul "achzitia celor 20 de DAB-uri". Factorii politici cat si "maleabilitatea" legilor in vigoare au reprezentat mereu principalele impedimente in cazul achiztiilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2008 13:22:09    Titlul subiectului: DAB-urile preiau conventiile 93804

Am vazut ca DAB-urile au fost puse pe conventii. Dupa cum spui si tu s-au casat unele autobuze dar alta veste - un sofer mi-a zis - au fost reconditionate DAC-urile; puse scaunele bune, geamuri, cosuri de gunoi, podea schimbata, la pret accesibil, apoi s-a ordonat casarea lor! Cine isi bate joc de banii galatenilor?
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2008 14:11:22    Titlul subiectului: 93807

DAC-uri se reconditioneaza si in prezent. Unul dintre impedimente il constituite achizitionarea pieselor de schimb. Uzinele ROCAR au falimentat de mult si prin urmare, piesele se procura mai greu, de multe ori uzate, de la autobuzele care intra la casare. Ceea ce doresc sa afirm - intr-o exprimare mai concreta - este ca autobuzele care se repara la Transurb beneficiaza de costuri reduse. Zic acest lucru fiindca majoritatea pieselor provin de la casate. Am vazut ultimele RK-uri: TGO - refacut cu posteriorul de la JEW, scaun preluat de la JEW sau SHR; TGP - spate modificat cu mult timp in urma, preluat de la un DAC scund al carui numar nu il cunosc inca, scaun preluat de la JEW sau SHR, elemente tehnice uzate (nu au fost reparate si nici schimbate); TZG & TZH - revopsire si revizii tehnice. Toate prezinta mochetele originale, care s-au pastrat in conditii bune (exceptand "peteceala cauciucata" din cadrul TGO-ului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Mihai6200



Data înscrierii: 15/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Iun/2008
Mesaje: 2
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 14:28:56    Titlul subiectului: 93927

Stie cineva cat au costat noile autobuze si trolee achizitionate de Transurb? M-ar interesa pretul unitar, nu cel total, pentru o comparatie. Ce modele sunt?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 16:12:13    Titlul subiectului: 93931

Modelul esteMaz 103 pentru autobuz si Maz 103t pentru trolebuz!!
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 07:02:14    Titlul subiectului: 93954

Modelul este Maz 203 pentru autobuz si Maz 203T pentru trolebuz!
Veti avea primul troleibuz 203!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 08:40:27    Titlul subiectului: 93959

Troleibuzele vor fi utilizate numai pe linia 102 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 08:42:27    Titlul subiectului: 93960

Da, pana cand se va reface si cealalta linie pe portiunea Inelul de Rocada-Cimitirul Sf.Lazar (103->104).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 06:01:20    Titlul subiectului: 94106

Exista o chestie de care nu reusesc sa ma dumiresc oricat as incerca: de cand au sosit DAB-urile in Galati, au fost criticate, printre altele si pentru dimensiunile lor mari, care le dezavantajeaza foarte tare in curbe cum ar fi cea de la Miorita.
Bun, totusi, DAB-urile sunt cu o idee mai mari decat vechile DAC-uri si aproximativ la fel de mari ca si MAZ-urile ce vor fi sa vina anul acesta...
Si atunci ma intreb: cat va dura ca MAZ-urile sa devina tinta unor critici asemanatoare? Oare ele chiar sunt cea mai buna solutie pentru Galati?
Asa cum am mai afirmat, eu sunt mai degraba adeptul troleelor si aici tin cont de cateva elemente:
- sunt ecologice
- pretul energiei electrice este sub cel al motorinei
- traficul se va mai decongestiona in zona Miorita, deoarece troleul are propriul traseu (ce trece prin fata Primariei)
- poluarea fonica este minima
Bucurestiul s-a dotat cu Irisbus-uri (a se citi Iveco) la greu, sunt vehicule bune, fiabile si eficiente. Cred ca totusi daca cei care au supervizat licitatia (din partea Transurb) nu ar fi avut ca prim argument pretul, poate ca acum am fi asteptat Irisbus-uri sau Mercedes-uri sau orice alta solutie decat cea aleasa si de Primarul MAZare, nu de alta, dar Galatiul nu are spatiul si infrastructura Constantei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 07:10:59    Titlul subiectului: 94108

raven84 a scris:
Bucurestiul s-a dotat cu Irisbus-uri (a se citi Iveco) la greu, sunt vehicule bune, fiabile si eficiente. Cred ca totusi daca cei care au supervizat licitatia (din partea Transurb) nu ar fi avut ca prim argument pretul, poate ca acum am fi asteptat Irisbus-uri sau Mercedes-uri sau orice alta solutie decat cea aleasa si de Primarul MAZare, nu de alta, dar Galatiul nu are spatiul si infrastructura Constantei.
De unde stii ca Irisbusurile sunt eficiente si fiabile? Cel putin cele de la Bucuresti nu par a fi. Din contra, prezinta un grad scazut de fiabilitate atat la motoarele de tractiune, la dispozitivele de captare a curentului cat si la dotarile caroseriei. Ikarusurile au fost mult mai fiabile.
Despre MAZ nu ma pot pronunta, ca nu l-am vazut in functiune inca. Dar vor avea dotari superioare Irisbusurilor de la Bucuresti, inclusiv sistem automat de retragere a captatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 07:46:21    Titlul subiectului: 94110

Cred ca pentru Galati ar fi fost o solutie buna aducerea unor midibuze asemanatoare cu cele din Braila.Intradevar Galatiul nu are niste artere asa de spatiase incat sa circule autobuzele fara probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 08:03:02    Titlul subiectului: 94111

Nu ne mai trebuie midibuze, Stefane. Avem deja destule... Midibuzele sunt ineficiente la orele de varf. La inceputul anilor 2000 galatenii au participat la "experimentele" Isuzu si Prestij iar in perioada urmatoare "incetarii" acestor experimente s-a mai incercat o "versiune finala" intitulata "Cobra". Midibuzele sunt in general utilizate pe trasee cu flux mediu si redus de calatori. Problema se inregistreaza pe liniile cu flux mare de calatori, unde este necesara intrebuintarea autobuzelor spatioase. DAB-urile sunt o solutie dar sa nu uitam ca au si ele o varsta. Initial, scopul lor era de a deservi... Curse Conventii. Prin urmare, este necesara achizitionarea unor autobuze de capacitate mare, asemanatoare cu DAB-urile. O solutie il reprezinta MAZ-urile. O alta, pentru care as fi optat cu mai multa convingere ar fi fost Irisbus-urile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 11:17:33    Titlul subiectului: pentru tomberonul 94116

Pe siteul PMB: www.pmb.ro a aparut mai de mult urmatorul comunicat:
Primaria Municipiului Bucuresti a scris:
COMUNICAT
- primele 10 troleibuze noi au intrat in circulatie -
Primaria Municipiului Bucuresti a lansat anul trecut licitatia pentru achizitionarea a 100 de troleibuze - componenta a programului municipalitatii de innoire a parcului auto al RATB.
Licitatia a fost atribuita in iulie 2006 societatii ASTRA BUS ARAD.
Primele 10 troleibuze IRIS BUS au intrat in circulatie pe traseele RATB (liniile 61, 69 si 91), urmand ca inca 50 sa fie livrate pana la sfarsitul acestui an, iar alte 50 in 2008.
Intre caracteristicile tehnice de baza ale vehiculului amintim:
• podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului
• rampa de acces pentru persoanele cu dizabilitati
• computer de bord ce prelucreaza si stocheaza in timp real datele referitoare la functionarea, exploatarea si monitorizarea vehiculului;
• troleibuzul este dotat cu trei sisteme de franare independente
• instalatie de supraveghere video: sistem cu patru camere digitale cu carcasa antivandalism, ce dispune de o memorie de inregistrare a evenimentelor pe o perioada de 72 de ore
• sistem GPS cu posibilitatea vizualizarii rutei si comanda anunturilor de statie pentru pasageri
• sistem automat de taxare
• confort sporit pentru pasageri: zgomot redus, tinuta de drum corespunzatoare, suprafata vitrata mare, instalatie de informare vizuala si acustica a calatorilor.
Capacitatea de transport este de 104 pasageri, din care 29 pe scaune si 75 in picioare; durata de viata este de 15 ani, iar durata de revizie generala este de 8 ani.
Troleibuzul este garantat pe o perioada de 3 ani.
Nu neg ca MAZ-uri sunt mai fiabile decat Irisbus-urile dar eu unul am incredere in produsele ASTRA cu atat mai mult cu cat (daca imi aduc eu aminte) o parte din 415T-urile care circula acum adica 200 in bucuresti si 3 in Galati, sunt echipate tot la ASTRA.
Faptul ca tu circuli cu ele zi de zi iti ofera posibilitatea sa analizezi mai bine defectele si calitatile acestui mijloc de transport. Insa nu pari sa cunosti prea bine nici infrastructura Galatiului si nici modul in care aceste vehicule sunt ingrijite.
Apoi tinand cont de modul in care se administreaza lucrurile aici, exclusiv pe baza de buget, este foarte posibil ca daca peste noapte firma care a ofertat pentru MAZ-uri sa "dea faliment", piesele de schimb vor fi procurate cu mult mai scump decat in cazul irisbus-urilor la care ASTRA va putea furniza piesele mult timp de acum incolo. Evident e o parere personala asta dar cred ca pe undeva am totusi dreptate.

Atunci cand au sosit cele 3 ikarusuri 415 T in Galati, desteptii care erau la acea vreme la putere au crezut de cuviinta ca celelalte trolee pot sa dispara. Imi aduc aminte ca pe atunci, cel putin la ore de varf troleele erau chiar aglomerate, ceea ce dovedeste ca nu era vorba de un mijloc de transport nerentabil.
Acum Ikarusurile circula mai mult goale decat pline. Lumea s-a obisnuit la maxi-taxi mai ales ca pentru un pret asemanator, ajung mai repede la destinatie. Spun repede pentru ca troleele circula destul de incet in opinia mea si nu sunt exploatate corespunzator.
In ceea ce priveste MAZ-urile, atat autobuze cat si trolee, eu unul ma astept la ce este mai rau. Dovada stau DAB-urile daneze. Dupa circa jumatate de an arata ca iesite din ghetou. Toate sunt murdare, ceea ce nu da bine deloc pe nuanta lor de galben, iar la cele care nu au reclame pe ele se vede clar cum au fost carpacite cu vopsea pe la noi prin autobaza. Este pacat, mai ales ca sunt autobuze foarte bune, poate chiar mai bune decat MAZ-urile cele noi. Insa probabil ca acum sunt supuse unui proces de uzura fortata, ceva in genul DAF-urilor din Bucuresti, care de cand au fost aduse noile Citaro, arata din ce in ce mai rau pe zi ce trece.
Oricum, din toata chestia asta cu un lucru stam bine. La Galati se gasesc cele mai ieftine bilete de autotaxare. Cu toate ca la noi inca rulam cu Isuzu, Prestij, Cobra, DAB si Tatra...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 06:29:26    Titlul subiectului: 96938

Un articol aparut astazi, 12.07.2008, in Monitorul de Galati:

Au sosit autobuzele

10 autobuze marca Maz au ajuns ieri in curtea societatii publice de transport local, lotul de 30 de mijloace de transport in comun urmand sa fie intregit cu inca 9 autobuze care vor sosi astazi si alte 11 saptamana viitoare.

Parcul auto al SC Transurb se va innoi substantial odata cu sosirea Maz-urilor, autobuze care circula de ceva timp in alte orase din tara. Acestea vor asigura galatenilor un grad de confort comparabil cu cel din Occident, atat timp cat calatorii vor da dovada si de un dram de bun simt si nu se vor apuca sa rupa tapiteria de pe scaune, cum s-a intamplat la autobuzele aduse recent din Danemarca.

“Ne bucuram ca am reusit in sfarsit sa realizam acest obiectiv si sa le oferim galatenilor conditii de transport civilizate. Vom profita de aceasta ocazie si vom mai casa din vechile autobuze, care consumau foarte mult combustibil si se stricau foarte des”, ne-a declarat directorul SC Transurb, Genica Totolici. Costul celor 30 de autobuze, la care se vor adauga si 10 troleibuze, se ridica la 9 milioane de euro, furnizorii fiind firmele Maz Truck&Bus SRL Bucuresti si SC Dunarea SA Bucuresti.

Monitorizarea traficului prin GPS

Capacitatea maxima a noilor autobuze este de 105 locuri, mijloacele de transport fiind prevazute cu podea joasa si sistem de aplecare spre dreapta, pentru a facilita accesul calatorilor, precum si cu dispozitive speciale pentru persoanele cu dizabilitati. Gravidele si femeile cu copii mici au prevazute scaune speciale in noile autobuze dar ramane de vazut in ce masura le vor putea si folosi tinand cont de gradul de civilizatie al unora dintre noi. Partea cea mai interesanta este ca noile achizitii vor permite SC Transurb SA sa eficientizeze la maxim sistemul de transport. Cele doua firme de care aminteam anterior vor instala un sistem de monitorizare a mijloacelor de transport prin intermediul GPS-urilor montate pe fiecare dintre acestea. Se va putea asfel urmari in timp real respectarea graficelor de parcurs, dar si a consumurilor de ulei si combustibil. Asta in conditiile in care societatea de transport local a avut probleme cu unii soferi, care aveau obiceiul de-a nu efectua anumite curse si de-a sustrage surplusul de combustibil rezultat in urma actiunii. Important de amintit este ca firmele care vor aduce mijloacele de transport la Galati vor asigura intretinerea si repararea lor in autobazele Transurb si nu la centru, asa cum se intampla cu celelalte autobuze din parcul societatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 09:13:46    Titlul subiectului: 96939

Iata ca si cei de la "Viata Libera" au postat un material despre noile achizitiile Transurb-ului. Materialul dateaza din 12.08.2008:

"Parcul auto "Transurb" s-a înnoit!

AVEM 20 DE AUTOBUZE NOI!

* Roadele unei licitații care a durat doi ani încep să se vadă

După mai bine de doi ani de la anunțarea procedurii de licitație, în sfârșit, Parcul auto al SC Transurb SA Galați s-a înnoit. Sâmbătă noaptea, a sosit la amintita societate a Consiliului Local Galați primul lot de autobuze din cele patru tranșe care vor fi organizate, potrivit înțelegerii. Autovehiculele au fost așteptate în vamă ca niște… adevărate doamne, cu multe emoții de către conducerea "Transurb" SA. "La sfârșitul săptămânii trecute, am primit primele 10 autovehicule din cele 40 pe care le-am licitat recent, ne-a spus doamna Genica Totolici, director al SC "Transurb" SA Galați. Următoarele zece sunt în vamă și vor ajunge astăzi în parcul nostru auto și vor fi recepționate pentru a intra pe traseu…"
Firma care a câștigat licitația este din Belarus, se numește SC Maztruc@Buz. și, se înțelege, a oferit cele mai avantajoase condiții de achiziționare a celor 40 de autovehicule: 30 de autobuze și 10 troleibuze;
Noile autobuze sunt toate de culoarea albă, au o capacitate de 107 locuri, incluzând scaunele și locurile în picioare; au o lungime de 12 metri și facilități pentru persoane cu handicap.
Principalele componente sunt de proveniență nemțească (motor, cutie de viteză, GPS), doar asamblarea a fost realizată în Belarus, la Minsk. Au la bord inclusiv GPS. Asemenea autobuze au și municipiile Constanța, Iași, Pitești, Craiova… Potrivit contractului, întreaga achiziție costă 9.030.315 euro, din care 19 % reprezintă TVA".
Cele 20 de noi autovehicule deja sosite vor întineri în proporție de aproximativ 15 la sută actualul Parc auto al SC "Transurb" SA Galați, al cărei acționar principal este Consiliul Local. Sperăm ca beneficiarii acestor servicii de transport urban, călătorii gălățeni, să dea dovadă de mai mult simț civic și să nu le distrugă. Pentru că inclusiv în aceste mijloace de transport sunt și banii noștri, ai contribuabililor.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Aug 2008 23:20:11    Titlul subiectului: 96982

Achizitionarea autobuzelor si troleibuzelor MAZ de catre Transurb Galati reprezinta un pas important in realizarea unui transport modern si eficient. Sa vedem insa si ce modificari vor aduce aceste achizitii in distribuirea mijloacelor de transport pe traseele locale si pe Cursele Conventie. Pentru inceput, organizarea se prezinta sub urmatorul aspect insa nu stiu daca ea va reprezenta si varianta finala:
-autobuzele MAZ vor debuta pe traseul 102 insa vor fi repartizate si pe alte trasee cu flux intens si mediu de calatori, precum 9, 22 sau 104;
-troleibuzele MAZ vor rula pe traseul 102. Exista insa si posibilitatea redeschiderii traseului 104;
-troleibuzele Astra/Ikarus 415 T vor fi pastrate si cel mai probabil vor deservi traseul 104 in cazul in care Transrub-ul se va hotari sa redeschida aceasta linie;
-autobuzele DAC 112 vor fi majoritatea casate. Procesul de descompunere este in toi. Cele care vor ramane (un numar redus) vor fi utilizate pentru Curse Conventie;
-autobuzele ROCAR U 312 B vor fi repartizate pe Curse Conventie. O parte dintre acestea au intrat deja la RK, altele au iesit si nu au mai primit numarul de parc afisat deasupra cabinei (cazul YUD si BWW care deocamdata mai deservesc trasee locale);
-autobuzele Rocar de Simon vor fi pastrate. Acestea sunt robuste si asigura un transport modern si ecologic. Vor rula atat pe trasee locale cat si pe Curse Conventie;
-autobuzele DAB vor fi intrebuintate pe Curse Conventie. O parte din ele s-au dovedit a fi subrede (DWH, FPX) iar utilizarea acestora pe linia 102 va inceta dupa ce noile achizitii vor intra in functiune;
-midibuzele ISUZU au inceput sa intre la casare. Transurb-ul va renunta treptat la ele;
-midibuzele PRESTIJ raman sa deserveasca traseele locale cu flux mediu si redus de calatori;
-midibuzele COBRA vor fi si ele utilizate pe traseele locale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 23:45:00    Titlul subiectului: 122998

Contract furnizare autobuze cu podea joasa si troleibuze

"Data publicarii: 23.01.2010
Natura contractului: Altele

Data inchiderii licitatiei: -
Termenul de solicitare a caietului de sarcini: -

Locul realizarii:
Regiunea: RO: Galati

I.D.: 5303260
Tipul documentului: Anunt de intentie

Autoritate contractanta: TRANSURB S.A .GALATI
Descriere: AUTOBUZE CU PODEA JOASA SI TROLEIBUZE
Numar extern: 1-17083
Cod CPV: 34121400-5, 34622300-6

Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:

TRANSURB S.A .GALATI
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 4 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800201 , Romania , Punct(e) de contact: Narcis Neagu, Iordache Madalina , Tel. 0236 460022 , Email: transurb_gl@galati.astral.ro , Fax: 0236 472333

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante

- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
& Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract furnizare autobuze cu podea joasa si troleibuze
II.2) Tipul de contract
Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTOBUZE CU PODEA JOASA SI TROLEIBUZE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
34622300-6 - Troleibuze (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.03.2010
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 30.03.2010
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2010
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 14,500,000 EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura de achizitie a autobuzelor cu podea joasa si troleibuzelor, care fac obiectul prezentului contract, va fi LICITATIE DESCHISA, dar intrucat macheta postata pe SEAP nu permite alegerea acestei proceduri, se va opta pt bifarea ca licitatie restransa.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Licitatie deschisa - R01
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii

Valoarea: 14,500,000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt 21.01.2010 14:54
"

sursa: www.licitatie-publica.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community