Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reinnoirea parcului circulant din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 05:02:10    Titlul subiectului: 123006

Directorul de exploatare al Transurb, mi-a spus ca a gasit in Danemarca inca 50 de DAB-uri, care pot fi platite peste 2 ani (incepand din 2012), dar municipalitatea nu il ajuta! VOR CAT MAI MULTE MAXI-TAXI-uri, sa mai traga inca 3 ani pe turta lor!
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 11:42:55    Titlul subiectului: 123020

Daca se respecta intentia C.L.-ului de a reduce numarul de maxi-taxi atunci Transurb-ul trebuie sa acopere golurile ramase pe trasee si - desigur, sa infiinteze alte trasee - si implicit va avea nevoie sa-si mareasca parcul auto. Dupa cum spuneam, cei de la Transurb au in prezent doua "viziuni": DAB-uri si Isuzu-uri. Despre achizitia de noi DAB-uri se vorbeste inca din luna septembrie a anului 2008, semn ca propunerea are ceva vechime. Cea de-a doua propunere, privitoare la achizitionarea de mijloace de transport marca Isuzu (autobuze, nu midibuze!) este mai recenta.
De ce DAB-uri? In primul rand, nu trebuie sa fii expert in mijloace de transport ca sa iti da seama ca un DAB, fie el S.H. si cu 12 ani de uzura, da clasa autobuzelor MAZ care sunt noi dar asamblate in bataie de joc si prin urmare creeaza o multime de probleme. In al doilea rand, aceste masini au un comportament tehnic exceptional, cu doua exceptii, toate sunt in stare de functionare. In al treilea rand se pare ca vizat este un model de DAB mai recent, nu cele din 1995 (lotul FPU-FRD) sau 1996 (lotul DWH-DWR).
Unii ziaristi, actionand probabil "in folosul politicii", au atacat puternic autobuzele DAB iar cei necunoscatori le-au dat imediat dreptate. Manevre politice pe baza primului lot achizitionat dupa aproape 9 ani de liniste... Acum situatia se afla iar la o rascruce de drumuri. C.L.-ul pierde bani din cauza fenomenului maxi-taxi si incearca sa-l restranga... Credeati ca actioneaza in folosul galatenilor prin reducerea masinilor?! Nu dragilor, v-ati inselat! E tot manevra politica. Se incearca limitarea si chiar "starpirea" evaziunii fiscale. Vor ramane la trasee privatii "seriosi" precum si cei care au "prieteni si rude sus puse" (fiindca asa se aude mereu...) Cu totii suntem constienti ca daca se va reduce numarul de masini private va creste frecventa de sosire in statii, fapt ce ii va nemultumi pe galateni. Si atunci, daca Transurb-ul nu face mai repede achizitii de mijloace de transport ne vom confrunta cu efectul de "recul": galatenii vor vrea din nou mai multe maxi-taxi-uri pentru ca nu le place sa astepte cate 10-15 minute in statie... Si pe urma, alte nemultumiri privitoare la aglomeratie, la faptul ca ne intoarcem la comunism, etc, etc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Mar 2010 10:47:20    Titlul subiectului: 124633

Odata cu schimbarile din transportul local ce vor avea loc in mai, s-a hotarat achizitionarea unui numar de 30 de autobuze S.H. Daca ar fi sa privim "in culise", propunerea a fost lansata... chiar d-inaintea achizitiei autobuzelor MAZ, ca un raspuns la serviciile oferite de celelbrele DAB-uri insa, pana in prezent, nu s-a bucurat de "feed-back". Oficial, nu se stie marca acestor autobuze... neoficial insa, se spune ca vor veni tot DAB-uri, dar ceva mai recente ca an de fabricatie decat cele pe care le avem deja... Initial se doreste trimiterea acestora in regim de cursa conventie insa nu cred ca se va intampla chiar asa: in prezent, la cursele conventie intra DAB-urile precum si midibuzele de medie capacitate (Cobra), iar masinile SH din 2000-2001 ar putea foarte bine sa intre titulare la trasee, decizand astfel "titulare de conventie" autobuzele DAB pe care le avem cat si o parte din midibuze.
Din cate am vazut la capitolul "tehnica si asamblare", sper ca Galati-ul sa opteze pentru 30 de DAB-uri, create cu aceelasi rafinament si sincronizare ca si colegii din cele doua loturi mai vechi...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 00:44:32    Titlul subiectului: 126905

Se aude tot mai mult prin Galati ca se vor aduce 30 de autobuze SH. Chiar directorul Transurb, doamna Genica Totolici a spus acest lucru in Viata libera din Galati.S
e stie cumva cam ce modele vor veni,cand vor veni si daca se va renunta la midibuzele Prestij si Isuzu (unele)?

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 09:41:06    Titlul subiectului: 126910

Mai jos articolul la care facea referire indirecta colegul greentiger. Avem acum confirmarea oficiala ca vor sosi 30 de autobuze. In continuare, se sustine faptul ca autobuzele ce vor veni peste o luna sunt DAB-uri SH, din anii 2000-2002. Daca nu se schimba optica pe ultima suta de metri (adica sa ne trezim cu alt model de masina) vom avea din nou autobuze spatioase, numai bune de suplimentat parcul auto.
Viata Libera a scris:
Managerul societății ne-a asigurat că parcul auto face față în continuare solicitărilor noului regulament de transport și că situația se va îmbunătăți după ce vor sosi cele 30 de autobuze la mâna a doua care vor completa zestrea actuală a societății.

Dar până la intrarea acestora în parcul auto al Transurb mai durează o lună.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 10:01:26    Titlul subiectului: 126913

Ciudat. Procedurile astea nu puteau fi demarate acum o luna? Luni veneau autobuzele si altfel era problema. Stiau data exacta a reorganizarii traseelor asa ca ... ce au asteptat? Lipsa de bani? Ma indoiesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 10:06:24    Titlul subiectului: 126914

Mi s-a spus ca luni a fost sedinta si printre lucrurile discutate acolo s-a pus accentul si pe aducerea autobuzelor SH. Ne lipseste scanteia aceea de promptitudine si implicare. Asta e problema. Transurb-ul si-a facut temele in aceasta privinta de cateva luni bune (de anul trecut au gasit masinile necesare, a ramas ca dupa acordul edililor sa se treaca la actele necesare achizitiei) insa birocratia si fondurile necesare ne "imping in prelungiri". Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata...

Conform ultimelor informatii primite, Transurb-ul doreste achizitionarea a 30 de autobuze Mercedes SH din Germania... DAB-urile au ajuns pe plan secundar, probabil daca nu se va ajunge la o intelegere cu detinatorii Mercedes-urilor se va trece la solutia secundara. Adica DAB-uri.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 16:37:18    Titlul subiectului: 126933

Sa vedem acum confirmarea oficiala, postata in cotidianul "Adevarul", editia din 12.05.2010. Observati ca deocamdata nu s-a comunicat marca autobuzelor ce vor veni. Ajungem totodata la concluzia clasica: treaba se face sub presiune... Transurb-ul a tras semnale de alarma privitoare la transportul in comun inca de la inceputul anului trecut. Evident, unii au preferat lalaiala... Stim noi cine! Iata ca, lucrurile care nu s-au rezolvat de un an si jumatate se vor rezolva intr-o luna.
Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/galati/Primaria_Galati_mai_cumpara_30_de_autobobuze_second-hand_0_260374322.html

"Primăria Galați mai cumpără 30 de autobuze second-hand

Regulile pentru desfășurarea licitației vor fi stabilite în cursul acestei săptămâni

Viceprimarul Nicușor Ciumacenco a declarat că municipalitatea locală va achiziționa 30 de autobuze second-hand, destinate transportului în comun.


Sursele bugetare pentru aceste achiziții publice vor fi redevența plătită de Transurb, societatea publică de transport și taxele operatorilor privați.


"Din aceste direcții vom face rost de bani pentru noile autobuze. Sperăm că odată cu aceste autobuze să asigurăm și condiții mai bune pentru călătorii mijloacelor de transport în comun", a declarat Nicușor Ciumacenco.

"Și operatorii privați plătesc redevențe la bugetul municipalității. Pentru fiecare microbuz din cele 170 care operează în transportul în comun de tip privat, se achită o redevență anuală de 5.000 lei", a explicat și Nicolae Marin, unul dintre operatorii privați.

85.000 de lei va fi suma anuală încasătă de municipalitate de la operatorii privați.

120 de mijloace de transport în comun ale Transurb sunt în acest moment în traficul din municipiul Galați."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 09:09:17    Titlul subiectului: 126971

Mai multe informatii privitoare la noua achizitie ce va avea loc luna viitoare, aflam din cotidianul "Viata Libera", editia din 13.05.2010.
Link-ul este: http://www.viata-libera.ro/articol-30_de_autobuze_SH_in_plus_pentru_Transurb_2.html

"În plan
30 de autobuze SH în plus pentru Transurb


* Consilierii locali din Comisia de Servicii și Transporturi, în controale pe maxi-taxi * În 5 ani nu va mai fi nevoie de operatori privați? * Pe traseul 76, zâmbește, ești filmat cu camera ascunsă! * De ce nu dau șoferii de maxi-taxi bilete? *

Municipalitatea strânge din dinți și caută prin în buget pentru a mări parcul de autobuze al Transurb.

Potrivit viceprimarului Nicușor Ciumacenco, în Comisia Tehnico-Economică din cadrul Primăriei Galați s-a decis achiziționarea a 30 autobuze second-hand, destinate transportului în comun. Procedura de achiziție va fi stabilită în timpul acestei săptămâni.

„Îmi este greu să spun cât vor costa. Prețurile la ofertele care există în acest moment încep de la 18.000 de euro și ajung la 30.00 de euro pentru un autobuz”.

„Vom face un efort pentru a le achiziționa. Transurb plătește către Primărie o redevență anuală de 37 de miliarde pe an și vom da o parte din bani înapoi pentru a cumpăra autobuze”.

„Nu va dura mai mult de o lună până la achiziție”, a promis viceprimarul Nicușor Ciumacenco.

Politicianul a remarcat că odată cu fluidizarea traficului, au crescut și încasările Transurb:

„În perspectivă ar putea scădea presiunea asupra bugetului local și am putea reduce subvenția începând de anul viitor”.

„De exemplu, la sfârșitul zilei de luni, 10 mai, s-a făcut o analiză pe traseul 102 și s-a constatat că au crescut încasările cu 50 la sută”, a declarat Ciumacenco.

Mediatizare mai bună

Pentru disconfortul generat odată cu modificarea traseelor și pentru neplăcerile create, Ciumacenco a prezentat scuze gălățenilor.

Autoritățile s-au declarat uimite că traseele nu erau cunoscute în ciuda mediatizării.

S-a luat decizia ca pe casele de bilete și în stație să fie afișate traseele Transurb, iar în stațiile maxi-taxi, rutele acoperite de operatorii privați.

Aleșii, în vizită de lucru

Consilierii din Comisia nr. 3 și-au parcat mașinile și au purces să verifice traseele maxi-taxi.

Concluziile acestei documentări pe teren ni le-a prezentat Dainel Apetrechioaie:

„Împreună cu patru-cinci colegi am pornit pe trasee ca să vedem unde apar probleme”.

„Sunt trasee care funcționează bine, altele urmează să fie perfecționate”.

„Trebuie reglată situația la McDonald’s, unde se suprapun patru trasee maxi-taxi, tramvaiul Transurb și riveranii cu mașinile, și sunt probleme”.

„Într-o lună de zile, lucrurile se vor așeza. Șoferii care nu respectă condițiile referitoare la decență, fumat, sunt reclamați la operatori. Dacă nu se conformează, riscă amenzi”, a spus Apetrechioaie.

„În 5 ani nu va mai fi nevoie de noi”

Prezent la conferința de presă a viceprimarului, Nicolae Marin, unul dintre operatorii din fac transport de persoane, a glumit spunând că la achiziția autobuzelor Transurb vor contribui și operatorii privați, cu plata redevențelor care ajung la 5.000 de lei pe an de mașină.

Operatorul care a câștigat traseul 76 a admis că în cinci ani municipalitatea ar putea să se descurce fără maxi-taxi.

Marin a spus că abia așteaptă introducerea sistemului de ticketing pentru că nu e problema operatorului faptul că șoferii nu dau bilete.

„Noi avem GPS și patru camere de supraveghere pe fiecare mașină. Vom avea și display în fiecare mașină și călătorul va viziona ceea ce filmează camerele din toate unghiurile”, a declarat Nicolae Marin."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 10:38:21    Titlul subiectului: 126972

Cred ca e o alegere mai buna daca vor Mercedes-uri. Sunt foarte bune si DAB-urile insa acelea sunt foarte greu de folosit vara pentru ca nici macar la geamuri nu au aerisire. Sper ca viitoarele sa aibe asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 17:33:51    Titlul subiectului: 126988

Autobuzele SH nu stiu cat de grozave vor fi, cred ca DAB-uririle sunt candidatele cele mai bune, conducerea Transurb gasind o oferta pentru 50 de DAB-uri care vor pot incepe a fi platite dupa doi ani. Nici MAN-urile sau Van Hool-ulurile nu sunt de ignorat. Alte marci nu cred ca putem aduce. Irisbus nu stiu de am putea achizitiona, municipalitatea spunand ca sunt oferte intre 18.000 si 25.000 de euro pentru un autobuz.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 02:49:18    Titlul subiectului: 127064

Dar de ce excludem MAZ-urile? Am vazut ca nu se gandeste nimeni la varianta asta si foarte probabil nu vor fi aduse MAZ-uri. Mie mi se par foarte potrivite, moderne si confortabile pentru transport in comun. MAZ-urile mi se par mai bune ca DAB-urile si mai''usoare''.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 09:33:12    Titlul subiectului: 127075

Sunt unele lucruri pe care - din anumite considerente - nu le pot posta aici, pe Forum... insa MAZ-urile sunt sub orice critica, va spun din ce am vazut cat si din ce am auzit - in mod oficial. Nu e saptamana sa nu se intample vre-un pocinog cu vre-unul dintre ele. Defectiuni medii si minore dupa un timp relativ scurt de functionare... Masinile astea sunt o imbinare de echipamente Mercedes, Scania si Volvo, asamblate in Belarus... Masini ieftine executate cu forta de munca ieftina. Nu putem spune ca un MAZ este un produs tipic apartinand unei tari... Nu. Iar ca sa sincronizezi echipamente de la alti producatori tinand cont doar de unii parametri si "rotunjind" pe altii ca sa "se poata asambla", nu va da niciodata rezultate bune. Din acest motiv, un DAB n-o sa se compare niciodata cu un MAZ. DAB-ul e considerat "un autobuz de-al casei", proiectat, executat si finisat cu "respect autohton". E o masina care nu a fost construita cu bani putini ci o masina la care, in primul rand, s-a tinut cont de scop! Acela de a servi calatorii intr-un mod cat mai sigur si mai confortabil.
Asa ca nu vor mai veni MAZ-uri, si intr-un fel e bine... Ar fi fost OK sa vina DAB-uri, eu personal as fi dorit aceste autobuze, nu numai fiindca sunt cele mai bine asamblate masini si mai moderne - de care am avut parte pana acum - ci si fiindca mecanicii de la Transurb s-au invatat sa le repare si sa lucreze cu ele. Un alt tip de masina - adica Mercedes conform informatiilor oficiale - este o noua provocare pentru mecanici. Si daca se strica vre-unul va trece ceva timp pana se va studia cartea tehnica si se vor lua masurile necesare. Nu e nimic grav, e doar un aspect temporar...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 20:55:06    Titlul subiectului: 127149

Nu sunt nici pe departe un calator constant in nici un fel de mijloc de transport Transurb, insa un lucru il cunosc prea bine: eficienta unei flote de autobuze consta in unitatea ei, in cat mai multe exemplare identice. Daca deja exista doua mari tipuri de vehicule: DAB si MAZ, aducerea unui al treilea tip va ingreuna multe aspecte legate atat de intretinere cat si de reparatie (lucrul cu mai multi furnizori, aspectele legate de service, etc), eu unul as merge pe DAB-uri...insa mai multe. 30 de autobuze nu vad cum vor suplini integral lipsa atator dube.

In alta ordine de idei, pot afirma si eu ca orasul este mai liber, traficul mai organizat si in general se poate circula mai bine de cand s-a rarit numarul de dube. Din nefericire azi si ieri am remarcat de doua ori un IVECO din vechiul parc de microbuze care circula si acum...dezamagitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 13:59:03    Titlul subiectului: 139811

RATConstanta a desfiintat cele 2 linii de troleibuz care le mai avea si scoate la vanzare Rocarurile de Simon (15 bucati la numar) cu 30000 euro/bucata. TransUrb Galati ar putea sa le achizitioneze pe toate sau cel putin 10 din ele. Sunt fabricate in 2001 si stim cu totii ca sunt bune. Le-am vazut si eu in Constanta acum 3 ani si circulau foarte bine. Galatiul are experienta cu cele 2 autobuze Rocar de Simon (PNN si PNO). Troleibuzele acestea sunt clar mai bune decat MAZ-urile. Dovada (ca si marca sau tara producatoare) o reprezinta autobuzele amintite si troleibuzele Ikarus 415T produse la Arad si care circula foarte bine si acum.
Oricum cei de la autobaza 1 sunt demni de toata lauda pentru felul in care intretin parcul auto.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 14:21:04    Titlul subiectului: 139817

Nu cred ca le vor achizitiona fiindca in ultimii ani s-a reinnoit mult parcul auto ca si-asa DAF-urile au fost achizitionate cu "ultimele puteri", deci,nu cred ca in urmatorii ani se va mai achizitiona ceva.
Personal,si mie mi-ar placea deoarece m-am plimbat mult cu acele troleibuze in Constanta pe traseul 48 si, intr-adevar, sunt foarte bune, mai bune ca MAZ-urile noastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 20:54:26    Titlul subiectului: 139832

Se vor mai face achizitii - e si normal sa se faca - dar in anii viitori. Deocamdata suntem acoperiti cu DAF-urile si pot spune ca daca s-ar renunta la o parte dintre Isuzu-uri, Prestij-uri sau Cobre, parcul are acoperire in forma de repartitie actuala.
Da Rocar-urile de Simon sunt exceptionale. Avem experienta cu PNN si PNO (din randul autobuzelor), dar, pentru a raspunde la o formulare anterioara, pe langa profesionalismul de care dau dovada cei de la Autobaza 1 mai sunt si soferii titulari (cei care acum au plecat pe la MAZ-uri si DAF-uri).
Judecand dupa organizarea aferenta celor doua linii de troleibuz nu ar fi necesara o noua achizitie. Sunt suficiente vehicule care sa le acopere (mentionez ca repartitia aici nu este una "standard" ca la "sectorul" autobuze.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 01:30:05    Titlul subiectului: 142605

In toamna acestui an se zvoneste despre o noua achizitie... Asta inseamna ca inceputul anului 2012 ne va bucura cu noi mijloace de transport (aici tinem cont de birocratia clasica...). Nu se stie deocamdata cate masini, ce model si daca acestea vor fi noi sau SH... Totul se afla in faza de propunere si analiza.
Sper, din tot sufletul, sa fie vorba tot de DAF-uri B96! Sunt revelatiile Transurb-ului, cele mai bune masini pe care autobaza le-a avut vreodata, in toata existenta ei! Si, pe undeva, poate utopic, sper ca celebrele B93-uri s-ajunga si-n orasul nostru, macar pentru orele de varf, la traseele aglomerate.
Voi reveni cu informatii in momentele potrivite.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 11:54:52    Titlul subiectului: 142624

Se zvoneste despre o noua achizitie, dar nu a specificat ca autobuze.
Poate fi vorba de trolee su poate chiar si de tramvaie. Eu as prefera inca cateva trolee si sa se mai electrifice cateva strazi.
Parca intr-o vreme se spunea ca 3 strazi paralele cu Domneasca vor fi electrificate si se vor introduce troleibuze pe ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 20:57:30    Titlul subiectului: 142645

Deocamdata se bate pasul pe loc dar intaietate au autobuzele fiindca, raportandu-ne la modul de "gestionare" al traseelor destinate troleibuzelor si tramvaielor nu este mare bai (cel putin deocamdata si functie de necesarul de masini disponibile).
Pentru parcul de autobuze, situatia e mai stresanta si asta fiindca aceste mijloace de transport au diverse scopuri de utilizare (trasee, inchirieri pentru speciale, pentru anumite ocazii, sarbatori...). In plus, nici nu ne putem permite luxul de a casa vre-un midibuz dintre cele vechi. Acest aspect ar fi posibil doar dupa un nou lot de autobuze.
In privinta extinderii retelei de troleu nu se mai aude nimic... Se spune ca intr-o perioada s-a facut un mic studiu din care a rezultat ca troleu pe Cosbuc n-ar fi rentabil (consum/calatori) iar pe celelalte doua variante (troleu la gara respectiv troleu pana la Intfor) s-a asternut praful. Oricum, la o prima discutie se poate vorbi si aici despre o oarecare nesincronizare de grafice (care poate fi ajustata dar cu mari batai de cap) dar ideea esentiala este aceea ca PENTRU UN TRANSPORT LOCAL ELECTRIC (DECI NEPOLUANT) AR TREBUI S-AVEM EDILI CARE SA-SI DEA INTERESUL PENTRU PROMOVARE!
La noi? La noi se promoveaza... maxi-taxi!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 23:57:01    Titlul subiectului: 142651

Electrificare strazilor de mai sus este un vis imposibil in opinia mea dat fiind faptul ca nu au fost in stare nici macar sa mute linia de troleibuz de pe Domneasca pe Balcescu de atatia ani pentru a fi sens unic veritabil, d-apai sa investeasca in infrastructura suplimentara.
Plus de asta, electrificarea pana la gara CFR af fi un mizilic la cei 3-400 de metri cati sunt in comparatie cu varianta Cosbuc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2011 01:19:55    Titlul subiectului: 143069

Primele informatii privitoare la noua achizitie din toamna: dragi galateni, se pare ca vom primi BMC-uri precum cele din Braila! Scopul acestora este de a suplini midibuzele vechi ale Transurb-ului.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 12:31:25    Titlul subiectului: 160909

Am auzit un zvon. Nu stiu daca e adevarat, cum ca la anul sau peste 2 ani se doreste achizitionarea a mai multor troleibuze. In jur a 15-20 de bucati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community