|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 12:18:11 Titlul subiectului: Mijloace de transport in comun din Slobozia |
3460 |
|
Autobuzele erau toate de tip DAC 112 sau 117, erau prevazute cu butelii de gaz metan pe plafon. Erau mereu probleme cu presiunea gazului si autobuzele abia se miscau. Erau si autobuze noi, loturi abia aduse dar si unele mai vechi de pe care curgea tabla.
Imediat dupa revolutie au aparut primele autobuze second-hand, vreo 4 autobuze belgiene, nu stiu ce marca, care m-au uimit la vremea respectiva prin faptul ca usile se inchideau perfect si aveau scaune cu burete si vinilin, aveau doar 2 usi, una din 2 bucati mai mici in fata si alta din 2 bucati cam de dimensiunile usilor de la DAC-urile noastre la mijloc.
Au venit si 2 Mercedes-uri articulate, foarte misto si astea, din nou uimitoare pentru mine, aveau doar 3 (!) usi din cate 2 bucati de dimensiunile alor noastre, dar dispuse asa: usa fata-2 geamuri-usa-2geamuri-burduf-1geam-usa-3geamuri, lucru iarasi nemaivazut de mine pana atunci. Unul este inca activ.
Au sosit si niste Ikarus-uri, care mai sunt si acum in circulatie.
Au sosit si 4 DAC/ROCAR nearticulate, din care mai exista si in prezent cel putin 3.
Actualmente nu mai sunt active decat 2 linii asa-zise de transport in comun, deservite de maxi-taxi , Slobozia Noua (Pod) si Amara-Bai.
Tot dupa revolutie au fost eliminate tuburile de gaz de pe cabina, trecandu-se din nou pe motorina.
Imi mai aduc aminte ca inainte de revolutie, cand eram la generala, ne duceau la practica cu autobuzele de transport local!! In ce consta? Dupa ce isi faceau cursele pentru ducerea oamenilor la fabrici, veneau in fata scolii, se suiau elevii pana la refuz, dupa care mergeau bietele autobuze pe camp(!), pe drumuri de pamant, in conditiiile in care erau supraincarcate... Doamne, ce le mai omorau...
Cele 6 (vazute de mine) autobuze care inca mai exista si sunt in stare de functionare se pare ca sunt inchiriate pentru transportul muncitorilor de la Combinatul Chimic Slobozia (AMONIL).
Dintre autobuzele cele mai recente, aduse de noi, sunt și acestea:
IL02BPZ, IL01NFD, IL01RGN.
De fapt în acel lot au fost aduse, prin '90-'91, 4 astfel de autobuze, aici am postat deja poze cu 3 dintre ele, pe al patrulea cred că l-am văzut în curtea unei societăți de la periferia orsașului, stă acolo de mai mult timp, nu înțeleg de ce...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.63 kb |
Vizualizat: |
de 36371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.55 kb |
Vizualizat: |
de 35279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.45 kb |
Vizualizat: |
de 35275 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Vin 13 Aug 2010 21:28:50, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 12:23:10 Titlul subiectului: |
3465 |
|
Un Ikarus 280 în 4 usi, IL01HML și un Ikarus 280 în 2 usi, IL01GPP, pe care, culmea, deși ajung extrem de rar "acasă", la Slobozia, pe la mama, l-am mai prins și în traseu
Aici e în zona "Central".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.51 kb |
Vizualizat: |
de 36361 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.05 kb |
Vizualizat: |
de 35271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.15 kb |
Vizualizat: |
de 35271 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 06 Dec 2006 13:32:28, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 12:27:14 Titlul subiectului: |
3468 |
|
Iată și Mercedes-ul articulat, în 3 uși, care se comportă excelent, IL02BTH.
De fapt au venit 2 autobuze Mercedes identice, unul este acest IL02BTH, iar de celălalt am dat cu mare tristețe, este terminat pur și simplu...
Poza arată de parcă-i făcută în "Aria 52" (nu 51, ca la americani, hi, hi, hi) fiindcă-i făcută cu marea realizare, "zoom digital"
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.7 kb |
Vizualizat: |
de 36355 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.56 kb |
Vizualizat: |
de 35266 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 06 Dec 2006 13:36:49, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Melkcool
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 13/Mar/2012 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Ian 2006 04:00:19 Titlul subiectului: despre cele 4 autobuze Dac 112 |
12846 |
|
Cata, cu tot respectul, dar alea au fost aduse in '94-'95. Cred ca ultimul lot de Dac-uri, pentru ca aveau,cel putin ala cu portocaliu pe jos, scaune din plastic pe care scria Rocar.
Asa cel putin zicea si Laurentiu de pe RATB#7446, ca alea cu scaune de plastic sunt ultimul lot (acelasi lot cu 7446)
Astept eventuale corectii.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 16 Apr 2007 10:21:38 Titlul subiectului: |
78291 |
|
Mare surpriză, am dat de IL01RGN pe traseu și purtând o plăcuță cu linia 3:Gară-Combinat. O fi făcând tot curse în regim de convenție, sau o lua și călători "normali"?
Apoi o poză cun unul dintre microbuzele care operează traseele din Slobozia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.38 kb |
Vizualizat: |
de 34962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.94 kb |
Vizualizat: |
de 34962 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 26 Noi 2007 12:10:39 Titlul subiectului: |
85016 |
|
Din păcate, la o privire fugară în curtea Transloc Slobozia, am constatat că nu mai erau decât... două autobuze DAC 112UDM, situația celorlalte câteva fiindu-mi neclară.
Faptul că incinta Transloc a devenit parcare pentru autobuze particulare și/sau dubari, concomitent cu creșterea numărului de dube în circulație prin oraș, mă fac să cred că transportul local din Slobozia a fost acaparat total de dubari și autobuzele vândute sau casate...
E drept că era în timpul săptămânii și ar fi posibil să fie pe curse convenții către Combinat (Amonil), dar pe la ora aia, 09:30-10:00 când am trecut eu pe acolo, ar fi trebuit sa fie înapoi în garaj, că doar nu stau la Combinat până la ora de ieșire a schimbului...
Iar la gară, "frumos" aranjate, erau mai multe dube, mai noi și mai vechi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.4 kb |
Vizualizat: |
de 34296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.27 kb |
Vizualizat: |
de 34296 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dt8.de
Data înscrierii: 05/Feb/2008 Ultima vizita: 18/Iul/2009 Mesaje: 2 Locație: (Germania)
|
Trimis: Mie 06 Feb 2008 00:40:42 Titlul subiectului: IL 02 BTH |
88246 |
|
IL 02 BTH is a Mercedes-Benz O317 with Vetter body ex SSB Stuttgart, built between 1974 and 1978. Is there any chance to identify this bus, either by chassis number, or ex-SSB-number written into the bus at the steering wheel, or anything else?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 12 Mai 2008 15:09:02 Titlul subiectului: Re: IL 02 BTH |
93295 |
|
dt8.de a scris: | IL 02 BTH is a Mercedes-Benz O317 with Vetter body ex SSB Stuttgart, built between 1974 and 1978. Is there any chance to identify this bus, either by chassis number, or ex-SSB-number written into the bus at the steering wheel, or anything else? | There's no chance, at least for the moment, to identify the bus...
In Slobozia were 2 buses of this type. First of them was scrapped few years ago, it can be seen in first photo attached.
The second one, IL02BTH stayed in exTransloc's yard until the end of 2007, when it dissapeared, togheter with some other old buses, I supose it was scrapped too...
As long as there are no inside pictures, is hard to try an identification, maybe only we try to find his driver or other people, drivers or maybe the persons that brought them in Slobozia... chances for identification are almost 0...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.56 kb |
Vizualizat: |
de 33612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.7 kb |
Vizualizat: |
de 33612 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 12:47:23 Titlul subiectului: |
115219 |
|
Intr-un raspuns al primarului municipiului Slobozia, Gabi Ionascu, din data de 26.01.2009, urmare a unei petitii a mea ( http://www.domnuleprimar.ro/26887-Transport-comun-primitiv-Buna-ziua-Cum-ati-reusit-Slobozia.html ), primarul a raspuns ca:
"Firma care a concesionat serviciul, din toamna anului trecut a cumparat un autobuz conform, asa cum precizti si dvs, dar ni s-a cerut sprijinul sa asiguram capacitatea de transport."
La vremea respectiva am crezut ca e doar o "vorba aruncata", insa mare mi-a fost surpriza ca vinerea trecuta cand am fost la Slobozia sa-mi vizitez mama sa gasec in parcarea din fata garii un midibuz nou marca Higer al celor de la Transport Privat (asa se numeste firma).
Autobuzul purta indicativul traseului Slobozia Gara - Slobozia Noua, fostul traseu 1 al Transloc Slobozia, insa cand am intrebat de ora la care circula, mi s-a dat un raspuns ambiguu, ceva de genul "azi nu", iar din ce mi-a spus frate-miu, nu l-ar fi vazut pe trasee, fiind "expus" acolo la gara doar ca "dovada" ca firma detine si un autobuz
Totusi e o chestie, e o investiie interesanta, mai ales din partea unei firme de dube
Pe locul fostului garaj Transloc s-a construit acum un magazin Plus, stergandu-se aproape orice urma a existentei transportului civlizat la Slobozia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.32 kb |
Vizualizat: |
de 32158 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.04 kb |
Vizualizat: |
de 32158 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.49 kb |
Vizualizat: |
de 32158 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.52 kb |
Vizualizat: |
de 32158 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Prognosis
Data înscrierii: 02/Ian/2009 Ultima vizita: 07/Apr/2022 Mesaje: 442 Locație: Slobozia
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2009 18:32:58 Titlul subiectului: |
121183 |
|
http://bestinformer.org/transportul-in-comun-%E2%80%9Ccare-este%E2%80%9D-in-orasul-slobozia/
http://www.ziarulstirea.com/?p=3299&cpage=1#comment-728
Citat: | Transportul în comun “care este” în orașul Slobozia
Pe 10 septembrie, primăria Slobozia organizează licitația de concesionare a serviciului de transport public local, prin curse regulate în orașul reședință de județ…”
Se anunța cu tam-tam ceva vreme în urmă, pe situl primariei, dând speranțe deșarte cetățenilor care nu dispun de autoturisme, că situația transportului în comun se va rezolva cumva și cât mai curând.
Stația din parcarea magazinului Kaufland era deja trasată și aranjată. Trecând peste faptul că în alte localitați, propietarii unor astfel de magazine susțin financiar curse regulate din diverse puncte din oras, spre magazinul lor, așa cum ne-am obisnuit deja, autoritățile locale o lasă în coadă de pește și după ce trece o vreme, ca și în cazul apei potabile, o dau la zgâlțâit pe felurite motivații, nimic concret, dar menite să ascundă adevarate mânării ce se petrec în spatele afacerii respective.
Licitația cu pricina, nu s-a mai desfășurat, pe situl primariei nu apare nici o referire cu privire la motivul pentru care licitația a ramas nefinalizată iar cetățenii sunt nevoiți să călatorească în condiții improprii, înghesuiți ca vitele și cocoșați în microbuzele rablagite ale numeroaselor firme care rod la ciolanul celor câtorva rute pe care se desfășoara un transport public execrabil. Iata că pe situl primăriei a reapărut anunțul licitației cu data limită de depunere 9.11.2009, pentru aceleași trasee menționate in licitația anterioară.
Ce prevede legislatia
În transportul public local din România au loc frecvent nereguli cauzate în principal de prezența pe traseele urbane a acelor așa-zise “maxi-taxi”, în fapt microbuze total improprii pentru desfășurarea în condiții de siguranță și minim confort a călătoriilor. Majoritatea acestor microbuze au un numar mic de locuri, au o singură ușa de acces funcțională dar nu automată și au un culoar extrem de strâmt. Cum mulți șoferi încarcă microbuzele peste numărul de locuri prevazut de lege, iar stațiile sunt destul de dese în transportul urban, cu călători care au nevoie să urce și să coboare frecvent, se crează un disconfort major.
Totodată, în mod frecvent, șoferii “uită” să dea bilete, aceste “microbuze” fiind o sursă majoră de evaziune fiscală. Eliberarea biletelor de către șoferi și atenția îndreptată mai mult asupra “concurenței” de pe trasee, conduce la expunerea călătorilor unor riscuri majore de accidente. Autoritățile locale și Poliția, deși au fost sesizate asupra acestor nereguli, par incapabile să gestioneze fenomenul în favoarea călătorilor, măsurile anunțate fiind doar formale și de ochii lumii.
Ca țară membră U.E., și în România avem dreptul să călătorim civilizat și trebuie ca autoritățile să acționeze în consecință, eliminând prin lege plaga microbuzelor, care a condus la distrugerea concentrată a transportului civilizat din multe orașe, existând suspiciuni privind susținerea și încurajarea acestui fenomen din partea autorităților, din interese financiare și/sau de altă natură exercitate prin interpuși.
Originea gravelor nereguli din transportul public stă în modul cum sunt definiți termenii de autobuz, respectiv microbuz în legislația actuală. Și la acest capitol, legislația este ambiguă și dă loc de interpretare, așa cum sunt de fapt mai toate legile postrevolutionare. La catalogarea mijloacelor de transport în comun, legea are definiții “încrucișate” și “suprapuse”, care lasă la alegerea autorităților locale un lucru esențial în transportul public: TIPUL DE VEHICULE folosite pe trasee. Microbuzul e definit în mod nepermis ca autobuz, creând astfel o portiță pentru grave prejudicii de siguranță rutieră și confort aduse pasagerilor, în schimbul unor încăsări mult umflate pentru posesorii de microbuze, ale caror investiții sunt minime, de multe ori ei achiziționand dube de marfă cărora le montează în ateliere mai mult sau mai puțin legale, geamuri și scaune cât mai ieftine.
Microbuzul ar trebui definit independent, ca vehicul transport persoane – și nu ca autobuz, sesizați șmecheria – având sub 22 de locuri pe scaune. AUTOBUZ ar trebui să fie doar cel cu capacitatea de peste 22 locuri pe scaune. Până și un copil poate face distincția clară între un autobuz și un microbuz, dar autoritățile legislative se fac de râs prin acele definiții puerile și încâlcite parcă intenționat și care lasă la bunul plac al aleșilor tipul de vehicule folosite pe trasee.
trs-slo2Cum la noi în oraș, primarul vede apă clară de izvor în mizeria roșie de la robinet, tot așa vede domnia sa Ionașcu și autobuze în jafurile de microbuze SH cu care ne obligă să călătorim. Iată cum arată în legislația actuală aceste definiții:
“autobuz – autovehicul cu cel putin 4 roți și o viteza maximă constructivă mai mare de 25 km/h, conceput și construit pentru transportul de persoane pe scaune și în picioare și care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto”
“microbuz – autobuz care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, în afara locului conducătorului auto”
Definițiile trebuie corectate, MINIM, de forma asta:
- AUTOBUZ – autovehicul conceput și construit pentru transportul de persoane pe scaune și în picioare, care are mai mult de 22 locuri pe scaune, în afara locului conducătorului auto, dispunând de cel putin 2 uși de acces distincte, automate, comandate de la șofer.
- microbuz – autovehicul conceput și construit pentru transportul de persoane DOAR pe scaune care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, în afara locului conducătorului auto.
În acest fel, cele 2 definiții nu ar mai fi “încrucișate” și ar permite DEFINIREA FĂRĂ ECHIVOC a fiecaruia dintre mijloacele de transport persoane. Acest lucru nu ar mai permite autorităților locale aprobarea transportatorilor spre a folosi mijloace improprii transportului urban de persoane, ziarul Știrea semnalând în repetate rânduri aceste nereguli speculate de autoritatea localâ în defavoarea populației dar în folosul unor transportatori privați ale căror vehicule și mod de exploatare aduce mai mult cu cel de marfă decât cu cel de persoane.
trs-slo1Cum era și nu mai e
În perioada comunistă și în primii ani ai deceniului 9 al secolului trecut, a funcționat societatea de transport în comun SC Transloc SA Ialomița cu linii în oraș și Slobozia Nouă și Bora. Autobuzele utilizate erau majoritatea Mercedes-Benz seria O, Ikarus și DAC. În prezent, după dizolvarea Transloc SA, locul autobuzelor a fost luat de mașini în regim “maxi-taxi”, care efectuează curse pe linia Gara CFR – Bd. Unirii – Bd. Cosminului – Bd. Matei Basarab – Paradis (Pod) – Slobozia Nouă, având aproximativ 14 stații in oraș, la care se adaugă linia spre Amara.
Rutele principale Transloc SA erau: 1 Slobozia Nouă, 2 Amara Băi, 2barat Amara Consiliu, 3 Combinat, 4 Lactate, 5 Avicola, 7 I.T.A., 8 S.M.A., 8b I.L.F. si 9 ULCOM
În Slobozia nu au existat și nu există linii de troleibuze sau tramvaie, transportul electric nepoluant nefiind o prioritate pentru administrația locală, care este parte implicată în atribuirea de concesionări pe bază de clientelă politică sau servitute financiară. Altmiteri nu se explică dezinteresul pentru un obiectiv public important așa cum este transportul în comun. Firesc ar fi, ca în evoluția caracteristică epocii în care ne dăm cu cărămida europeană în pieptul mândru de român sadea, sa vedem că în orașul reședință de județ, apa este potabilă iar transportul public se face economic și în condiții de securitate și comfort al călătorilor. Nici una nici cealaltă nu se regăsesc iar în microbuzele lui Ionașcu, în care, dacă ai curaj să urci, petreci clipe de coșmar până la destinație, mai ales la orele de vârf, când lumea iese de la serviciu (care mai are…).
trs-slo4În ceea ce privește parcul auto al răposatei Transloc SA, știm doar că autobuzele au dispărut pe rând fie casate, fie pur și simplu absorbite în inventarul unor societăți prin metode pe care nu mai stăm acum să le analizăm. Cert este că la ora actuală, autobuzele sigure și liniile pe care circulau în trecut, au dispărut numai pentru a facilita apariția metodei “conservă”, practicată curent de companiile transportatoare de saci de cartofi cu îmbrăcăminte umană din marele municipiu reședință de județ. E firesc să ne întrebăm de ce acest dezinteres în curtea primarului, (dacă nu-i pasă lui că ne otravește cu apa infectă, de ce i-ar păsa că lumea călătorește ca varza în microbuze???), atâta timp cât populația este nemulțumită și reclamă întruna condițiile de transport în comun din Slobozia.
Dăm curs numeroaselor întrebări venite de la cititorii noștri și pe urmele acestei afaceri necurate, vom analiza și vom dezvălui aspecte neverosimile aflate în spatele ușilor închise ale autobuzelor într-un episod viitor din ziarul Știrea, în care vă vom demonstra că întradevăr, “corupția ține de elită, restul e găinărie” Dar o găinărie “călcată” de microbuzele lui Ionașcu…
Panait ARIN
|
_________________ Freedom is not free! |
|
Sus |
|
|
Prognosis
Data înscrierii: 02/Ian/2009 Ultima vizita: 07/Apr/2022 Mesaje: 442 Locație: Slobozia
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 07:18:24 Titlul subiectului: Schimbarea la fata |
126566 |
|
A venit vremea ca populatia Sloboziei sa uite de conservele ambulante in care era nevoita sa circule atat in oras cat si pe rutele cartierelor anexate Amara si Slobozia Noua. S-au introdus de catre firma castigatoare a licitatiei alte autobuze. Iata o prima poza. Promit sa fac mai multe maine!
_________________ Freedom is not free! |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 13 Aug 2010 21:40:39 Titlul subiectului: |
131875 |
|
Dupa licitatia care a fost castigata de firma Nick Touring, starea transportului local din Slobozia s-a imbunatatit simtitor.
Fata de situatia anterioara au fost introduse midibuze Isuzu Turqoise, vreo 4, din ce mi-a spus un sofer, care ofera conditii net superioare fata de dubele "clasice".
Tot din ce mi s-a spus, ar mai fi si 10 microbuze, nu stiu daca astea 10 sunt toate Renault sau sunt incluse si Mercedes-urile de pe linia de Amara Bai.
Tot un lucru pozitiv, de fiecare data cand am calatorit nu erau calatori in picioare.
1. B82DXG
2. - 4. B102NIK
5. B103NIK
6. - 8. B104NIK
9. B105NIK
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.05 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.09 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.46 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.3 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.94 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.3 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.25 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.55 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.52 kb |
Vizualizat: |
de 30057 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 13 Aug 2010 21:43:57 Titlul subiectului: |
131876 |
|
1. - 2. IL08NIK
3. IL15NIK
4. IL16NIK
5. IL36NIK
6. B81HWU
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.81 kb |
Vizualizat: |
de 30056 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.76 kb |
Vizualizat: |
de 30056 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.91 kb |
Vizualizat: |
de 30056 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.93 kb |
Vizualizat: |
de 30056 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.76 kb |
Vizualizat: |
de 30056 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.69 kb |
Vizualizat: |
de 30056 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 30 Oct 2012 16:00:31 Titlul subiectului: |
160112 |
|
Cu ocazia vizitei de zilele trecute, am constatat ca pe langa midibuzele Isuzu Turquoise, cei de la Nick Touring, firma de transport local, si-au achizitionat si un autobuz second-hand, ceea ce e totusi remarcabil pentru un oras de talia Sloboziei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.34 kb |
Vizualizat: |
de 24759 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 10:57:39 Titlul subiectului: |
164492 |
|
Sambata 20 aprilie la 14:40 am luat taxiul din gara sa ne duca la gara Ciulnita din cauza "desteptilor" din CFR care au facut tot posibilul sa nu tina trenul de legatura din cauza unei intarzieri de 7 minute desi eram 5 insi cu bilete pentru Slobozia-Ciulnita-Calarasi. Pe tot traseul de la gara si pana la iesirea din oras nu am vazut un autobuz sau microbuz de transport in comun, in schimb in autogara de la gara era plin de Turquaise si alte dube, cele mai multe spre Bucuresti.
Doar 2 autocare conventie plecase cu 5 min inaintea noastra de la autogara undeva spre iesirea spre Ciulnita cu ceva muncitori la o fabrica, pe partea dreapta posibil la combinat.
|
|
Sus |
|
|
Stefan 2009
Data înscrierii: 31/Ian/2016 Ultima vizita: 22/Apr/2018 Mesaje: 7 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 30 Aug 2016 23:02:11 Titlul subiectului: |
186296 |
|
Poate are cineva inventarul actualizat al autobuzelor si midibuzelor (numarul lor, marca eventual poze) firmei care asigura transportul public de calatori in municipiul Slobozia.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 30 Ian 2017 14:29:44 Titlul subiectului: |
188146 |
|
Cei de la Nick Touring dețin și o dubă Mercedes mai deosebită, IL-01-NIK.
Ca o paranteză, calitatea transportului public în Slobozia a revenit la "normal", adică la țigăneală și dubăgeală. Deși au vehicule mai confortabile, precum Berkhof-urile, cei de la Nick Touring țin Berkhof-urile pe margine, în parcare, în timp ce pe trasee sunt băgate miște jeguri de dube vechi și ponosite.
Am asistat la faze incredibile, de genul era tras în stație un Berkhof, când să urcăm a dat cu spatele înapoi în parcare iar călătorii au fost îndesați într-o infecție de dubă în care s-au îndesat vreo 25 de călători, mult peste numărul de locuri...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.33 kb |
Vizualizat: |
de 14627 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Feb 2020 00:20:15 Titlul subiectului: |
205655 |
|
Firma Nick Touring nu mai opereaza in Slobozia. In prezent, primaria are propriul serviciu de transport in comun.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|