Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Resita
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2018
Mesaje: 107
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Joi 03 Mar 2011 23:27:35    Titlul subiectului: 140710

Ai expus perfect toate motivele prezentate de catre gurile rele din conducerea orasului de-alungul timpului. Dar totodata ai expus perfect si motivul real. Sunt sigur ca interesele sunt mult mai departe de calea de rulare deteriorata, garniturile neintretinute s.a.m.d.
Este evident si orice om poate sa-si dea seama ca refacerea caii de rulare, investirea in modernizarea garniturilor si reabilitarea sistemului ar fi mult mai putin costisitoare decat achizitionarea de autobuze, costurile de intretinere si exploatare a lor.
Dar cum ai zis si tu, probabil ofertele bat la poarta primariei (cu plicul in buzunarul din spate) Smile.

Sper sa nu se ajunga acolo!

_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 14:39:05    Titlul subiectului: 141795

Imagini cu 13-le, după facelift-ul recent.
Nu cred că arată ca o epavă . Este programat și pentru schimbarea bandajelor.



SL271491.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.01 kb
 Vizualizat:  de 11227 ori

SL271491.jpg



SL271492.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  345.78 kb
 Vizualizat:  de 11227 ori

SL271492.jpg



SL271493.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.99 kb
 Vizualizat:  de 11227 ori

SL271493.jpg



SL271494.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.23 kb
 Vizualizat:  de 11227 ori

SL271494.jpg



SL271495.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.73 kb
 Vizualizat:  de 11227 ori

SL271495.jpg




Ultima modificare efectuată de către hunter buses la Lun 28 Mar 2011 16:49:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 15:01:51    Titlul subiectului: 141796

Kaustik a scris:
De ce vor sa desfiinteze tramvaiul? E scumpa intretinerea, garniturile sunt vechi, nu "e" bani de tramvaie noi si refacerea caii de rulare, incurca traficul si fac zgomot mare? Sau e vreo oferta la MAZ-uri, "doar cu buletinul"? Evil or Very Mad
Costurile de întreținere sunt rezonabile.
În 2010 foarte puține evenimente tehnice, proprii tramvaielor: un pantograf, un traverseu, o cutie, un compresor, vreo două deraieri simple, datorate căii de rulare. Ore de imobilizare foarte puține. Accidente în trafic din cauza tramvaiului zero. Normal că nu e convenabil !! Razz Razz

GT8-urile super fiabile și sigure în exploatare, poate puțin prea mari pentru anumite ore, dar existau soluții de adus niște GT4, însă...
Toate tramvaiele au fost dotate cu aeroterme noi, iar sistemul de iluminare al saloanelor, o parte, a fost trecut pe iluminare cu LED-uri Idea
S-a mai stat și din cauza de mai jos, dar operatorul nu coordonează Poliția Comunitară, fostă, și nici nu este proprietarul cablurilor. Cu toate acestea a depistat și reparat furăciunea...



100_2200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  449.11 kb
 Vizualizat:  de 11219 ori

100_2200.jpg



100_2205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.06 kb
 Vizualizat:  de 11219 ori

100_2205.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2018
Mesaje: 107
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 18:15:04    Titlul subiectului: 141805

Foarte frumos arata #13'le! Felicitari!
Se vor bucura nemtii sa vada ca mai exista un tramvai in schema lor de culori originala. Ce a fost reparat la el mai exact, in afara de revopsire? Sau nu este revopsit? Arata bine...

O idee/sugestie: De ce nu se fac cabinele inchise ale vatmanilor sa includa si jumatatea din fata a primei usi. Adica sa nu mai stea inchisa prima usa cu levierul de schimbat macazuri. Sa fie legata separat la un buton si sa fie inchisa si ea in cabina tramvaiului, sa fie usa lui la propriu Smile.

_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 22:03:49    Titlul subiectului: 141816

Ker0seN a scris:
Foarte frumos arata #13'le!
Ce a fost reparat la el mai exact, in afara de revopsire? Sau nu este revopsit? Arata bine...
E revopsit, oricum nu are vicii de structură, dar multele reclame publicitare mai distrug suprafețele.
În principiu nemții au văzut parcul , cei ce au vizitat Reșița tocmai pentru parcul de tramvaie. Impresia lor a fost pozitivă și chiar a fost lansată o invitație de reciprocitate, dar...Am putea aplica atât de multe din experiența lor, dacă nu de exploatare, măcar de organizare a transportului.
Evident este nevoie de certitudinea că o strategie are și sorți de viață.
Ker0seN a scris:
O idee/sugestie: De ce nu se fac cabinele inchise ale vatmanilor sa includa si jumatatea din fata a primei usi. Adica sa nu mai stea inchisa prima usa cu levierul de schimbat macazuri. Sa fie legata separat la un buton si sa fie inchisa si ea in cabina tramvaiului, sa fie usa lui la propriu Smile.
Razz Asta se va întâmpla când Reșița va trece la o cale de rulare modernă, cu macaze electrice, adică never.
Orice investiție în această perioadă în care deasupra soartei transportului electric la Reșița, atârnă toanele unui edil, cred că orice investiție în materialul rulant, evident excluzând tot ce este legat de siguranța traficului și a călătorilor, înseamnă bani ce vor ajunge 1,2 lei kilogramul de fier vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2018
Mesaje: 107
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 22:14:06    Titlul subiectului: 141819

Asa este... mare dreptate! Imi pare rau sa spun asta, dar asta e realitatea Confused.
Sa revin si eu cu pozele facute Sambata la GT8-ul #22 casat, poate intereseaza pe cineva Very Happy.

#22:


_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 30/Ian/2018
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 17:00:00    Titlul subiectului: 141867

Ker0seN a scris:
Se vor bucura nemtii sa vada ca mai exista un tramvai in schema lor de culori originala.
Te contrazic puțin la schema de culoare originală a lui #13 care în momentul când a făcut primii kilometrii în Reșița a fost rosu complet, ulterior a primit culoarea alb roșu pentru reclame.
La fel, ca și schemă de culoare, a fost si #10 care cand a venit tot roșu complet a fost.
#11 alb-rosu (schema originală cu care a poposit la Reșița) care este si astăzi în parcul de tramvaie
#12 - Alb Complet (odata cu punerea reclamei cu Radio Reșița a primit culoarea alb- albastru)
#14 - Crem Maro si dunga neagră (este o poza pe forum cu el in statia victoria cu reclama de masters pe el)
#30 - culoarea argintiu.
Acestea sunt scheme de culoare originale cu care aceste tramvaie au ajuns la Reșița și care ulterior au fost schimbate în funcție de preferințele celor care au vrut sa pună reclame.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2011 17:51:59    Titlul subiectului: 143328

http://www.caon.ro/si-minunea-s-a-intamplat/913267#forum
Un articol, ce nu respectă realitatea. M-am informat exact despre ce este vorba, traseul tramvaielor a fost prelungit cu cca. 2 km, au fost montate bandaje noi pe GT8 -urile de Frankfurt, și au fost suplimentate numărul de garnituri, deci corect timpul de așteptare a rămas același, chiar dacă traseul e mai lung. Există o restricție a vitezei maxime, tocmai datorită rupturilor de linie, care se refac în această perioadă, noaptea, cu două echipe . Deranjant cu adevărat când apare câte un articol scris de un personaj ce nu are nicio informație corectă, sau care nu știe să-și găsească sursele. Evident este deranjant să auzi că se îngheață iarna în tramvaie când toate garniturile au fost dotate cu aeroterme noi, funcționale. Dacă vara este cald în tramvai păi așa e vara !! Democrația asta tâmpită a creat multora posibilitatea să devină paroxiști în dorințe, fără a face un calcul al posibilităților reale și al eforturilor de a menține într-o deplină siguranță materialul rulant .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 21:09:59    Titlul subiectului: 144262

Multumesc celor care mi-au oferit informatii preliminare privitoare la situatia actuala a parcului de tramvaie!

Pe 31 mai, ultima zi de transport public asigurat de SC Prescom SA, am facut o vizita la Resita. M-a impresionat traseul tramvaiului, care la fiecare pas ofera ochiului ceva surprinzator: natura, cladiri vechi specifice zonei, Muzeul locomotivelor, pasaje supraterane, pasaj subteran, celebrul combinat siderurgic, a carui imagine domina orasul, benzi transportoare construite la inaltimea blocurilor turn alaturate, etc. - repet, totul intr-o inlantuire impresionanta. Tramvaiele - toate dublu articulate - circula mai tot timpul aglomerate, deci invocarea fluxului scazut de calatori cade din start daca cineva doreste sa aduca acest argument pentru a convinge ca nu e cazul sa mai existe tramvai la Resita. Pe de alta parte, insa, calea de rulare necesita categoric reabilitare pe intregul parcurs. Argumente pentru cautarea de solutii de finantare exista suficiente.

Din pacate, am surprins ultima zi cu numar mare de vagoane la strada. Incepand cu 1 iunie, noul operator care a preluat activitatea de transport public din Resita va avea la strada un numar redus de tramvaie, completarea facandu-se cu autobuze articulate, venite in oras odata cu firma care le va exploata. Nu pot sa nu-mi exprim temerea ca acesta ar putea fi inceputul tristului sfarsit pentru tramvaiul resitean - as vrea sa fiu macar putin optimist, insa realitatea este mult prea trista pentru a mai gasi puterea de a spera. Poate, totusi...

Am gasit 27 de tramvaie - 19 GT8 ex Dortmund (11 active si 8 retrase din circulatie, dintre care unul in curs de dezmembrare) si 8 vagoane de tip N achizitionate din Frankfurt am Main (3 active, restul retrase din circulatie). Transportul cu tramvaiul se va baza, in noul context, pe exploatarea vagoanelor de tip N, urmand ca, dintre cele retrase, unele sa fie reactivate.

Situatia actuala:

- GT8 ex Dortmund active:
10
13
14
15
16
17
18
19
20
23
30

- GT8 ex Dortmund retrase:
11
12
21
24
25
27
28
29 (in curs de dezmembrare)

- N ex Frankfurt am Main active:
31
35
37

- N ex Frankfurt am Main retrase:
32
33
34
36
38

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 30/Ian/2018
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 23:46:01    Titlul subiectului: 144276

Vreau sa te corectez putin, radub.
Pana la 31.05.2011 erau 8 garnituri tramvai active traseu plus 4 rezerve in depou în caz de defectări, iar la ora actuala se circulă cu doar 5 garnituri de tramvai si bineințeles că si autobuze articulate si tot odată spun ca #35 este in curs de reactivare el urmand sa primească bandaje noi pentru a putea rula deoarece el a fost retras de mine in iarna 2009/2010 cand s-a spart bandajul si totodata mentionez ca este prima "incălțare" a tramvaielor de tip Frankfurt după ce au fost aduse din Frankfurt am Main.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Vin 03 Iun 2011 09:45:06    Titlul subiectului: 144287

radub a scris:
M-a impresionat traseul tramvaiului, care la fiecare pas ofera ochiului ceva surprinzator: natura, cladiri vechi specifice zonei, Muzeul locomotivelor, pasaje supraterane, pasaj subteran, celebrul combinat siderurgic, a carui imagine domina orasul, benzi transportoare construite la inaltimea blocurilor turn alaturate, etc...

Cam aceasta este realitatea nu povestită, ci chiar văzută de domnia voastră. Din niște motive ce necesită mult timp și mici "bricolaje", nu vă pot oferi un album foto impresionant, legat de perioada când s-a construit această infrastructură, într-un timp absolut record.

Nimeni nu se mai gândește la mândria acelor oameni ce au muncit zile și nopți, iar acum la vârsta senectuții vor să mai arate nepoților sau chiar strănepoților câte ceva din munca lor. Un tramvai nu poate fi salvat de melancolicii ce mulți dintre ei știu să facă și un calcul de eficiență, sau chiar au soluții tehnice, pentru că acest lucru nu interesează pe cei ce au fost vremelnic aleși să conducă destinele unui oraș. Dacă orgoliile oarbe primează, dacă alegătorul e considerat ca unul ce trebuie să stea în cenușiul îndobitocirii, tramvaiul va muri. Nu mai contează nimic, acel "după mine potopul" va avea sorți de izbândă. Cum puteți susține dvs. că există soluții de finanțare pentru refacerea căii de rulare, când "specialiștii" aduși spre a le găsi au spus dinainte de a le face că nu, nu există? "Specialiștii" au venit ca mercenarii și evident au ucis așa cum le-a fost comandat și plătit. Dacă tramvaiul reșițean va rezista până la noile alegeri locale, poate un alt edil, va fi mai deschis la a menține această formă de transport.

Nu s-a înțeles niciodată că nimeni nu este împotriva parteneriatului public privat, dar acest lucru nu înseamnă că poziția municipalității trebuie să meargă până la pierderea identității unui oraș, doar de dragul degrevării de niște responsabilități financiare și de ce nu și logistice.

P.S. - Am găsit o fotografie a ceva din ce încercați să zugrăviți despre acest oraș; e aspră, iar norii sunt o realitate probabilă a zilei de mâine...



dsc_0022111111112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.06 kb
 Vizualizat:  de 10826 ori

dsc_0022111111112.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Iun 2011 16:41:14    Titlul subiectului: 144293

In prima parte a zilei de 31 mai am gasit la strada vagoanele: 10, 15, 16, 19, 20, 23, 31 si 37. In jurul orei 14:30, cand am plecat din Resita, a aparut pe traseu vagonul 17.

Vagonul 35, fiind cu RC-ul aproape finalizat, l-am considerat deja reactivat, deci l-am incadrat la active.



IMG_6500.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.31 kb
 Vizualizat:  de 10787 ori

IMG_6500.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 11:38:57    Titlul subiectului: 144338

Voi incerca sa prezint ultima zi de transport public sub insemnele Prescom, asa cum am perceput-o in scurta mea vizita la Resita.

Venind dinspre gara Resita Sud, dupa traversarea podului peste Barzava, iesim in bulevardul Revolutiei din Decembrie (in zona statiei Universitate) si primele tramvaie isi fac imediat aparitia - N-ul 37, GT8-urile 15, 19 si 20:



IMG_6389.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.79 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6389.JPG



IMG_6390.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.29 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6390.JPG



IMG_6392.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.26 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6392.JPG



IMG_6400.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.6 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6400.JPG



IMG_6402.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.33 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6402.JPG



IMG_6405.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.7 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6405.JPG



IMG_6408.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.1 kb
 Vizualizat:  de 10741 ori

IMG_6408.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 11:49:09    Titlul subiectului: 144339

Mergem cu GT8-ul 10 spre Renk si coboram in statia Confectii, pentru vizita la Prescom:


IMG_6410.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.67 kb
 Vizualizat:  de 10740 ori

IMG_6410.JPG



IMG_4414.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.73 kb
 Vizualizat:  de 10740 ori

IMG_4414.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 11:51:35    Titlul subiectului: 144340

Inainte de vizita la depou ne iese in cale si GT8-ul 16, venind dinspre Renk si intrand pe bulevardul Republicii:


IMG_4410.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.6 kb
 Vizualizat:  de 10739 ori

IMG_4410.JPG



IMG_4411.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.68 kb
 Vizualizat:  de 10739 ori

IMG_4411.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 12:03:10    Titlul subiectului: 144341

Fiind doi, decidem ca fiecare sa mearga pe cate o directie, astfel incat sa avem randament cat mai mare. Eu merg la capat, la Renk, pentru a astepta toate vagoanele aflate pe traseu la acea ora. Rand pe rand ajung la capat vagoanele 37, 19, 20, 31, 23 si 15.


IMG_4412.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.25 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4412.JPG



IMG_4413.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.47 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4413.JPG



IMG_4415.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.56 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4415.JPG



IMG_4416.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.86 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4416.JPG



IMG_4417.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.89 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4417.JPG



IMG_4418.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.88 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4418.JPG



IMG_4419.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.62 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4419.JPG



IMG_4421.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.6 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4421.JPG



IMG_4423.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.08 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4423.JPG



IMG_4424.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.38 kb
 Vizualizat:  de 10738 ori

IMG_4424.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 12:08:49    Titlul subiectului: 144342

Sa le vedem si pe 31, 23 si 15:


IMG_4426.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.92 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4426.JPG



IMG_4427.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.99 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4427.JPG



IMG_4430.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.22 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4430.JPG



IMG_4432.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4432.JPG



IMG_4434.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.53 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4434.JPG



IMG_4435.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.21 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4435.JPG



IMG_4437.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.61 kb
 Vizualizat:  de 10737 ori

IMG_4437.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 17:39:43    Titlul subiectului: 144376

La capatul de la Renk ajunge si vagonul 16, deci putem merge si in alte puncte de pe traseu.

foto 1: Renk
foto 2,3: statia Intim (bd. Republicii)



IMG_4438.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.09 kb
 Vizualizat:  de 10675 ori

IMG_4438.JPG



IMG_6555.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.04 kb
 Vizualizat:  de 10675 ori

IMG_6555.JPG



IMG_4439.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.49 kb
 Vizualizat:  de 10675 ori

IMG_4439.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 17:43:36    Titlul subiectului: 144377

In acelasi loc:


IMG_6553.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.55 kb
 Vizualizat:  de 10674 ori

IMG_6553.JPG



IMG_6554.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.85 kb
 Vizualizat:  de 10674 ori

IMG_6554.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 17:51:37    Titlul subiectului: 144378

In continuare nu voi mai prezenta fotografiile in ordinea realizarii lor, ci parcurgand traseul tramvaiului. Urmatoarea oprire: Calea Caransebesului, pe podul peste calea ferata:


IMG_6565.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.94 kb
 Vizualizat:  de 10672 ori

IMG_6565.JPG



IMG_6567.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.39 kb
 Vizualizat:  de 10672 ori

IMG_6567.JPG



IMG_6569.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.16 kb
 Vizualizat:  de 10672 ori

IMG_6569.JPG



IMG_6571.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.47 kb
 Vizualizat:  de 10672 ori

IMG_6571.JPG



IMG_6572.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.84 kb
 Vizualizat:  de 10672 ori

IMG_6572.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 18:07:03    Titlul subiectului: 144379

Desigur, urmeaza statia Triaj, la Muzeul locomotivelor (pe Calea Timisoarei):


IMG_4441.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.07 kb
 Vizualizat:  de 10671 ori

IMG_4441.JPG



IMG_4443.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.2 kb
 Vizualizat:  de 10671 ori

IMG_4443.JPG



IMG_4444.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.01 kb
 Vizualizat:  de 10671 ori

IMG_4444.JPG



IMG_4448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.65 kb
 Vizualizat:  de 10671 ori

IMG_4448.JPG



IMG_4455.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.89 kb
 Vizualizat:  de 10671 ori

IMG_4455.JPG



IMG_6590.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.04 kb
 Vizualizat:  de 10671 ori

IMG_6590.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 18:41:00    Titlul subiectului: 144381

Desi strada e foarte aglomerata, zona in care se afla muzeul este frumoasa, asa ca mai zabovim:


IMG_4459.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.18 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_4459.JPG



IMG_6609.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.47 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_6609.JPG



IMG_4461.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.67 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_4461.JPG



IMG_6561.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_6561.JPG



IMG_6639.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.76 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_6639.JPG



IMG_6645.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.21 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_6645.JPG



IMG_6647.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.59 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_6647.JPG



IMG_6648.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.77 kb
 Vizualizat:  de 10668 ori

IMG_6648.JPG



IMG_6580.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.37 kb
 Vizualizat:  de 10665 ori

IMG_6580.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 19:59:01    Titlul subiectului: 144384

Nu putem ascunde sub pres realitatea trista a infrastructurii deteriorate, care necesita numaidecat reabilitare. Desigur, autoritatile locale ar putea sa adopte solutia care pare a rezolva rapid toate problemele - renuntarea la tramvaie si inlocuirea cu autobuze - insa poate va veni vremea sa gandeasca pe termen lung, sa vada avantajele modernizarii transportului cu tramvaiul, sa gandeasca si sa caute variante pentru finantarea reabilitarii. Da, este foarte greu sa convingi poporul obisnuit cu trancanitul cotidian al actualului tramvai ca tramvaiul se poate prezenta si altfel atunci cand beneficiaza de infrastructura si material rulant de calitate, insa un primar si un consiliu local cu viziune isi pot asuma rezolvarea definitiva a problemei transportului public adoptand solutii de viitor. Deocamdata viitorul pare a fi sumbru, dar cine stie...

Asadar, mergem catre zona centrala - Calea Timisoarei, bd. Revolutiei din Decembrie, str. I. L. Caragiale:



IMG_6649.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.09 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6649.JPG



IMG_6652.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.26 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6652.JPG



IMG_6654.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.42 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6654.JPG



IMG_6656.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.73 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6656.JPG



IMG_6657.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.04 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6657.JPG



IMG_6658.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.75 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6658.JPG



IMG_6659.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.44 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6659.JPG



IMG_6821.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.58 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6821.JPG



IMG_6824.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.12 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6824.JPG



IMG_6825.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.25 kb
 Vizualizat:  de 10656 ori

IMG_6825.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 20:45:19    Titlul subiectului: 144386

Str. I. L. Caragiale:


IMG_6661.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.63 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_6661.JPG



IMG_6798.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.11 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_6798.JPG



IMG_4497.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.53 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_4497.JPG



IMG_6816.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.49 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_6816.JPG



IMG_4498.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.35 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_4498.JPG



IMG_6806.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.92 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_6806.JPG



IMG_6803.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.54 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_6803.JPG



IMG_6664.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.11 kb
 Vizualizat:  de 10650 ori

IMG_6664.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 22:23:53    Titlul subiectului: 144389

Continuam...
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community