Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai craioveana
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 08 Sep 2007 11:05:06    Titlul subiectului: Infrastructura de tramvai craioveana 82469

In orasul craiova in ultima vreme s-a lucrat foarte mult la infrastructura mai ales in zona "calea Severinului".Pentru a nu opri traficul tramvaielor cei de la rat au folosit o tehnica familiara pentru locuitorii din Craiova.
In timpul Week-endului au oprit traficul tram si au scos autobuzele dac din depou pe post de tram pana cand au intalat un macaz daca as putea sa-i spun asa ,(pentru un inteles mai explicit vizioneaza poza de mai jos),
iar apoi tramvaiele aui circulat din nou dar in zona lucrului doar pe o singura linie,asta pana termina lucrariile,iar apoi totul va reveni la normal dar desigur autobuzele dac vor fi scoase din nou pe traseu pana cand vor face linia la normal.



macaz.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.36 kb
 Vizualizat:  de 21916 ori

macaz.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 1076
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 08 Sep 2007 19:23:23    Titlul subiectului: 82481

Sistem "paleta" folosit des in Bucuresti. acolo unde lucrarile o permiteau.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2007 22:13:06    Titlul subiectului: 83160

Lucrările la liniile de tramvai se apropie de final
Recepție preliminară a tronsoanelor de tramvai


Ieri, în prezența unei comisii a regiei autonome de transport și a reprezentanților primăriei craiovene, a avut loc recepția preliminară a lucrării de reabilitare a căilor de rulare pentru tramvai pe cele trei tronsoane: Balta Craiovița, intrarea în cartierul Craiovița Nouă și intersecția bulevardului Nicolae Titulescu cu străzile Opanez și Maria Tănase, până la școala nr. 12. Lucrarea, a cărei valoare este de 30 miliarde lei vechi, a fost executată de SCT București, fiind reabilitată calea de rulare pe o lungime cumulată de 1.441 metri. Potrivit declarațiilor directorului de exploatare, Năstase Șutru, care a fost și șeful comisiei de recepție, ieri s-a derulat doar o activitate preliminară, luarea finală în primire urmând să aibă loc pe 5 octombrie. “Ieri s-a convocat comisia pentru toate cele trei tronsoane care au fost din lucrare, fiind exceptate punctele prevăzute în anexă, având loc doar o recepție preliminară, deoarece mai este nevoie de retușări. Recepția finală va fi pe 5 octombrie, termen până la care toate retușurile trebuie terminate. Contractul s-a semnat în aprilie, iar lucrările au început în mai anul acesta”, a spus directorul Năstase Șutru. De precizat că șina a fost importată din Polonia, iar materialul mărunt de prindere din Germania.

Ieri s-a convocat comisia pentru toate cele trei tronsoane care au fost din lucrare, fiind exceptate punctele prevăzute în anexă, având loc doar o recepție preliminară, deoarece mai este nevoie de retușări. Recepția finală va fi pe 5 octombrie, termen până la care toate retușurile trebuie terminate. Contractul s-a semnat în aprilie, iar lucrările au început în mai anul acesta. Năstase Șutru

text: www.editie.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 6123
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 16:04:34    Titlul subiectului: 84474

Câteva imagini cu liniile de tramvai.
1. - 2. În apropierea buclei PECO, un "S"
3. Linia de acces spre depou, liniile de tramvai cu piatră cubică au devenit destul de rare...
4. În apropierea garajului de autobuze, linia spre Ișalnița.



P1120621.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.78 kb
 Vizualizat:  de 21736 ori

P1120621.jpg



P1120622.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.87 kb
 Vizualizat:  de 21736 ori

P1120622.jpg



P1120626.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.04 kb
 Vizualizat:  de 21736 ori

P1120626.jpg



P1130023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.07 kb
 Vizualizat:  de 21736 ori

P1130023.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 01 Mai 2008 17:03:52    Titlul subiectului: 92790

Pe spatiul verde de langa linie au inceput sa puna limitatoare de viteza pana la 10km/h. Motivul este unul simplu si anume: in zona respectiva linia este intr-o stare deplorablila.
Se pare ca le convine mai mult sa incetineasca tramvaiele decat sa repare linia.

Unul dintre cele 8 semne:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2008 15:39:39    Titlul subiectului: 93513

Macazul de la Pod Electro:

Macazul ar putea fi mutat mai in fata sau mai in spate. Motivul este ca tramvaiele care opresc sa schimbe macazul blocheaza circulatia.
Pana acum nu sunt foarte multe informatii pe aceasta tema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2008 23:46:11    Titlul subiectului: 95562

Macazul de sub podul Electro,unde se intersecteaza 100 cu 101 si 102, a fost schimbat de vineri seara,ora 18:00, pana sambata la ora 10:00.Intre timp DAC-urile au fost din nou scoase de la "naftalina".

Cateva poze cu linia de la iesirea de sub pod:




Ultima modificare efectuată de către vlady-13 la Joi 10 Iul 2008 22:35:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Iul 2008 00:27:17    Titlul subiectului: 95565

vlady-13 a scris:
a fost schimbat de vineri dimineata pana sambata la ora 10:00.Intre timp DAC-urile au fost din nou scoase de la "naftalina".
Eu n-aș fi așa sigur... vineri am stat în Craiova până la ora 16:30 și tramvaiele circulau normal...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ionascu-robert



Data înscrierii: 29/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2009
Mesaje: 20
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 13 Iul 2008 21:27:19    Titlul subiectului: 95775

Dupa ce a fost schimbat se aud 2 trosnete cand tramvaiul trece peste el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 05 Sep 2008 00:15:42    Titlul subiectului: 97869

Timp de 10 zile tramvaiele vor lua o pauza pentru modernizarea infrastructurii in zona buclei Peco si Depou.
Mai multe detali pe: http://www.editie.ro/mod.php?mod=stiri&idstire=72412

Editie Speciala a scris:
TRAMVAIELE IAU O PAUZĂ ÎNTRE 5 ȘI 15 SEPTEMBRIE

Regia Autonomă de Transport Craiova anunță că circulația tramvaielor se va întrerupe începând de vineri, 05.09.2008, pentru efectuarea unei intervenții la calea de rulare. Transportul călătorilor va fi asigurat cu autobuze, păstrându-se programul de circulație și stațiile de îmbarcare - debarcare ale traseelor de tramvai. Circulația tramvaielor va fi reluată luni, 15.09.2008.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 15:23:10    Titlul subiectului: 100346

Circulatia a fost oprita pentru a repara linia in zonele unde era foarte avariata.Se scot bucatiile de sina avariate si se pun cele care erau la autobaza ramase de la ultima modernizare a liniei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 22:11:13    Titlul subiectului: 100780

Si in acest week-end se lucreaza la infrastructura si tramvaiele au luat o pauza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 22:13:44    Titlul subiectului: 100782

Si in locul lor va circula autobuze DAC sau MAN?Dar dece la Craiova nu se adopta solutia schimbarii sinelor intr-o lucrare mai ampla?Pentru ca daca se lucreaza pe bucatii o sa dureze o vesnicie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 22:16:59    Titlul subiectului: 100784

Au intrat DAC.Se lucreaza pe portiuni unde sina este avariata mai grav.Un alt motiv ar fi ca scot placile de beton cu tot si pun tot placa de beton nu traverse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 14:01:59    Titlul subiectului: 101957

Poate cineva sa-mi spuna exact cum circula tramvaiele la Pod Electro? Poza din avion e la: http://wikimapia.org/#lat=44.3138231&lon=23.8345599&z=18&l=0&m=a si as vrea sa stiu:

- cum intorc tramvaiele liniei 100 venind dinspre vest;
- cum merg liniile 101/102 dinspre vest spre sud;
- cum merg liniile 101/102 dinspre sud spre vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Cosmin5



Data înscrierii: 31/Aug/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 63
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 14:59:41    Titlul subiectului: 101960

Inainte de podul de la Electroputere linia se dubleaza si se face un macaz, tramvaiele 101 si 102 care merg spre fabrica Ford, dupa ce se schimba macazul merg pe a 2-a linie fara sa opreasca la pod, in timp ce linia 100 care intoarce la pod merge pe prima linie. La intoarcere 101/102 cand se intorc de la fabrica Ford folosesc aceeasi linie cu 100; acestea se intalnesc in locul marcat cu albastru
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin5



Data înscrierii: 31/Aug/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 63
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 15:06:50    Titlul subiectului: 101961

poza


pod_el.JPG
 Descriere:
-
 Mărime fișier:  122.86 kb
 Vizualizat:  de 20661 ori

pod_el.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2008 20:09:26    Titlul subiectului: 102401

Se mai fac mici reparatii:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 17:12:49    Titlul subiectului: 102685

O serie de poze cu linia si cateva cu tramvaie:
(pozele sunt preluate de pe http://www.panoramio.com/)





Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 19:37:33    Titlul subiectului: 103280

Un articol despre calitatea cablurilor de alimentare a tramvaielor:

editie a scris:

Vechituri | 3,6 milioane de euro ne costă să ținem calea de rulare în priză
Tramvaiele RAT, alimentate prin cabluri expirate

Liniile de tramvai ale regiei locale de transport din Craiova se apropie încet, dar sigur, de momentul scoaterii la pensie, iar prima componentă, care se pregătește să-și dea obștescul sfârșit, e rețeua electrică, prin care sunt alimentate vehiculele de pe șinele Regiei Autonome de Transport (RAT).


restul pe: http://www.editie.ro/new/mod.php?mod=stiri&idcat=11&idstire=76415&sectiune=online
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 19:57:00    Titlul subiectului: 103282

Am citit si eu articolul si sunt curios ce masura vor lua cei in cauza!Sincer nu stiu ce au in cap directorii RAT Craiova si nici Primaria.Eu sper sa nu ajungem ca in cazul Constantei sau al Brasovului iar tramvaiele sa circule incontinuare in Craiova.Suma alocata acestor operatiuni este mare si cum afar este criza economica nu stiu daca isi permite Primaria sa dea atatia bani pe reteaua electrica atramvaiului?
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 20:13:21    Titlul subiectului: 103287

Stiu ca se luase o hotarare in privirea acestui lucru la ultima intalnire a consilului local.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 22:36:20    Titlul subiectului: 103298

Despre obținerea de fonduri pentru schimbarea cablurilor se discută de 1 an. Prin iulie deja era făcut proiectul și erau obținute fondurile. Se vede însă că alegerile au cam stricat toate planurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2009 15:12:17    Titlul subiectului: 105425

Gazeta de Sud a scris:
Citat:

Tramvaiul dă prioritate reparațiilor stradale

Linia de tramvai de pe bulevardul Decebal din Craiova va fi reparată după modernizarea carosabilului și a trotuarelor. Specialiștii primăriei nu se dezmint: mai întâi refacem drumul, apoi îl umplem de șantiere.

Proiectele pentru reabilitarea infrastructurii din Craiova au fost întocmite fără a se ține seama de regulile de prioritate: reparațiile liniei de tramvai de pe bulevardul Decebal vor fi făcute după modernizarea străzii. Ca să nu piardă finanțarea din fonduri europene pentru reparația Rocadei, primăria a tras tare pe proiect, aducându-l în faza finală încă de acum un an. De altfel, pe 26 februarie se ține licitația pentru atribuirea contractului de 12 milioane de euro pentru modernizarea celor 12 kilometri de bulevard, cât măsoară Dacia și Decebal la un loc. Funcționarii au uitat însă că pe aceste străzi mai circulă și tramvaiul, iar calea de rulare a acestuia e îngropată în pietre de pavaj. Ei recunosc acum că trebuie reamenajată și linia, dar încă nu au proiect. „Proiectul pentru reabilitarea liniei de tramvai pe bulevardul Decebal va fi întocmit în acest an și depus la Agenția pentru Dezvoltare Regională. Reparația porțiunii de pe bulevardul Dacia este inclusă într-un proiect pentru modernizarea a 11 kilometri de șină, însă până acum acesta nu are finanțare“, a spus purtătoarea de cuvânt a Primăriei Craiova, Carmen Licu. Specialiștii municipalității susțin însă că lucrările la linie nu vor afecta carosabilul nou de pe cele două bulevarde și dau ca exemplu investiția de pe Calea Severinului, din 2007 și 2008.


Linia, pericol public


Studiul pentru reparația liniei de tramvai a apărut abia în decembrie 2008, deși infrastructura a cedat de multă vreme. „Starea tehnică a liniei pe acest tronson este improprie circulației tramvaielor în condiții de confort și siguranță, de viteză medie și atractivitate a transportului public, care să permită menținerea ei în exploatare. Uzura avansată a căii de rulare, între 50% și 75%, vechimea liniei, de peste 20 de ani, precum și traficul mare fac ca exploatarea să se realizeze în condiții deosebit de dificile, pe unele porțiuni chiar existând riscul producerii unor evenimente soldate cu pagube de natură umană sau materială. Toate acestea impun demontarea liniei actuale, a peroanelor stațiilor și înlocuirea acestora cu o structură viabilă modernă“, se arată chiar în raportul Direcției de proiecte și programe a Primăriei Craiova. Conform studiului, va fi refăcută linia de tramvai de la podul Electroputere până la intersecția bulevardului Decebal cu strada Caracal.

putem gasii un film cu T4D-ul 211 in zona portii 1 a fabrici Electro Putere
http://www.youtube.com/watch?v=-dsefPWX920&eurl=http://www.gds.ro/Actualitate/2009-01-15/Tramvaiul+da+prioritate+reparatiilor+stradale&hl=tramvai&tip=toate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 22:18:10    Titlul subiectului: 114047

Ziceau ca odata cu lucrarile la strada Caracal vor schimba si linia de tramvai.In zona unde este linie de tramvai lucrarile s-au terminat dar linia este a aceeasi.Cred ca vor apuca iar in toamna sa le schimbe dupa ce stau saptamani intregi cu licitatiile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community